[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.708 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r zullen dan wel andere anti-cheat software zijn. En de bug in PB word weer gemaakt, heb ik gelezen op wat site's. Overigens is PB ook best irritant, zoals: Losing key packets, cvar rate = 10000 etc. Daar erger ik me echt kapot aan. En PB afgeschaft worden weet je wel hoe ongelooflijk veel shooters PB hebben dat zou haast niet mogelijk zijn. Er word momenteel alles aan gedaan, dus het komt wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
PB afschaffen...IN ET bedoelde ik natuurlijk. Als het in andere shooters wel goed werkt moet het daar vooral in blijven. In ET voegt het echter niets meer toe, daar het al geen goed stuk software is wordt het ook niet meer geupdate (logisch, contract is al lang afgelopen). Een andere anti-cheat zit er voor ET ook niet in, de game is te klein en te oud om nog echt interessant te zijn voor programmeurs. ET-ace is zo'n initiatief, maar komt niet echt van de grond. Mede ook omdat ETpro een must is, en die code is niet openbaar voor anti-cheat makers. Crossfire probeert al tijden een initiatief van de grond te krijgen, het lukt gewoon niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:10:
PB afschaffen...IN ET bedoelde ik natuurlijk. Als het in andere shooters wel goed werkt moet het daar vooral in blijven. In ET voegt het echter niets meer toe, daar het al geen goed stuk software is wordt het ook niet meer geupdate (logisch, contract is al lang afgelopen). Een andere anti-cheat zit er voor ET ook niet in, de game is te klein en te oud om nog echt interessant te zijn voor programmeurs. ET-ace is zo'n initiatief, maar komt niet echt van de grond. Mede ook omdat ETpro een must is, en die code is niet openbaar voor anti-cheat makers. Crossfire probeert al tijden een initiatief van de grond te krijgen, het lukt gewoon niet.
Tja, dat klopt wel. Maar ik kom eigenlijk bijna nooit cheaters tegen. Als je gewoon een goeie vaste server heb met fair admins, die veel on zijn is er geen probleem. Wel even doorzetten want veel van die servers zijn er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Tja, dat klopt wel. Maar ik kom eigenlijk bijna nooit cheaters tegen. Als je gewoon een goeie vaste server heb met fair admins, die veel on zijn is er geen probleem. Wel even doorzetten want veel van die servers zijn er niet meer.
Wij hebben zo'n server :P
Eigenlijk is er iedere minuut dat er mensen op de server zitten wel een admin aanwezig. In totaal wordt onze server door een man of 12 beheerd.
Voor compentatieve spelers is onze server niet intressant, het is een ETpub server met allemaal leuke features erin (wel een redelijk hoog niveau voor een funpub).
ip: 77.75.122.232:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:39:
[...]

Eigenlijk is er iedere minuut dat er mensen op de server zitten wel een admin aanwezig. In totaal wordt onze server door een man of 12 beheerd.
Voor compentatieve spelers is onze server niet intressant, het is een ETpub server met allemaal leuke features erin (wel een redelijk hoog niveau voor een funpub).
Bedankt! Ik zal ff een kijkje nemen. Dus er zitten ook mods op? Fantastisch! Omdat ik een tijd gestopt was met ET, ben ik een stuk slechter geworden. En ben ik geen Hardcore ETr meer. Nu speel ik het alleen nog ff voor een potje schieten, fun, en voor de mods. Zelf heb ik een server gevonden met een star wars mod (Te vet) alleen de server is bijna uitgestorven dit is de IP: 208.167.224.25:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ja, ik bekeek het meer vanuit de competitive community hoek, niet zo zeer vanuit publics.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:39:
[...]

Jij bent een Cheatah....
Tukker :9

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
hey mensen,

als ik 1 aanbeveling kan geven:

Flame-Guards

een zéér acteive online gaming community met volgende servers:

FG#1
FG#2
FG#3
FG#666
FG#warfare
FG#QW
FG#Xtreme
FG#Eastfront
FG#Zombiemod
FG#trickjump1
FG#trickjump2

Eastfront is een Flame-Guards exclusive mod, alleen beschikbaar daar.
Deze speelt zich af, zoals je kan vermoeden op het oostfront.
Leuke features zijn het rijden met tanks, realistische wapens, etc.

Zombiemod is een exclusieve mod gehost door FG.
Met zombies, etc.

Momenteel zo'n 130 à 150 members, en nog veel meer regulaire spelers, dus van cheaten is daar bijna geen sprake.
Gehackte severs komen zo goed als niet voor, en wanneer wel, dan is dat snel opgelost.
cheaters hebben een levensbestaan van 5 minuten.

Verschillende mogelijkheden tot contact via de servers, het forum, de irc, teamspeak.
Ooit is er ook eens een bijeenkomst in duitsland geweest.

een echte aanrader, de servers zitten bijna hele dagen door vol in de namiddag.
En veel plezierige mensen natuurlijk :)

Vanwege de lange en stricte toetredingperiode zijn alle members/admins zeer betrouwbaar.
Het duurt gemakkelijk tot 1 à 2 jaar voor je toegelaten wordt.
greetings
speedzor

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woo! Lijkt me heel vet! Dat ga ik uitproberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:11:
hey mensen,

als ik 1 aanbeveling kan geven:

Flame-Guards

een zéér acteive online gaming community met volgende servers:

FG#1
FG#2
FG#3
FG#666
FG#warfare
FG#QW
FG#Xtreme
FG#Eastfront
FG#Zombiemod
FG#trickjump1
FG#trickjump2

Eastfront is een Flame-Guards exclusive mod, alleen beschikbaar daar.
Deze speelt zich af, zoals je kan vermoeden op het oostfront.
Leuke features zijn het rijden met tanks, realistische wapens, etc.

Zombiemod is een exclusieve mod gehost door FG.
Met zombies, etc.

Momenteel zo'n 130 à 150 members, en nog veel meer regulaire spelers, dus van cheaten is daar bijna geen sprake.
Gehackte severs komen zo goed als niet voor, en wanneer wel, dan is dat snel opgelost.
cheaters hebben een levensbestaan van 5 minuten.

Verschillende mogelijkheden tot contact via de servers, het forum, de irc, teamspeak.
Ooit is er ook eens een bijeenkomst in duitsland geweest.

een echte aanrader, de servers zitten bijna hele dagen door vol in de namiddag.
En veel plezierige mensen natuurlijk :)

Vanwege de lange en stricte toetredingperiode zijn alle members/admins zeer betrouwbaar.
Het duurt gemakkelijk tot 1 à 2 jaar voor je toegelaten wordt.
greetings
speedzor
Interesant.
Al hoewel ik heb al een kleine maand geen ET meer gespeeld.
Speel nu af en toe quake 3.
Maar ET is en blijft een super spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Voor mij is het wel al heel wat langere geleden,
misschien moet ik daar toch maar weer eens mee beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022

lil

weet iemand wat het commando

/cheaters betekend en bijvoorbeeld dan /cheaters 1

wat het doet
en of het betrouwbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

bij mijn weten zegt dat alleen maar wat of iemand zuiver files gebruikt. Zover ik me kan herinneren heb je er in de praktijk niet zo veel aan.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
  • Laatst online: 07-01-2022

lil

Jazzper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:00:
bij mijn weten zegt dat alleen maar wat of iemand zuiver files gebruikt. Zover ik me kan herinneren heb je er in de praktijk niet zo veel aan.
dus dit betekend niet dat iemand ooit gepakt is voor cheaten ofzo? (terwijl zijn huidige yawn schoon blijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermeerc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07-2022
heeft hier ook iemand last van de udp packet mixing?
mijn Linksys WRT54G haalt ze allemaal door elkaar wat resulteert in een disconnect of het blijft bij awaiting connection hangen, iemand ervaring mee?

[ Voor 0% gewijzigd door vandermeerc op 07-05-2008 21:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
lil schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:57:
weet iemand wat het commando

/cheaters betekend en bijvoorbeeld dan /cheaters 1

wat het doet
en of het betrouwbaar is
in princiepe pakt het spelers die geen zuivere client hebben, maar het is al eeuwen niet geupdate en de kans op een false positive is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ph4ge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:30:
[...]
kans op een false positive is groot zeer groot.
toen het uitkwam gingen we en masse kijken maar het sloeg bijna nergens op. Soort Wilderiaanse manier van beschuldigen haha.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:49:
[...]

toen het uitkwam gingen we en masse kijken maar het sloeg bijna nergens op. Soort Wilderiaanse manier van beschuldigen haha.
Inderdaad, zoiezo is de anti cheat van etpro een laggertje. Kan je tegenwoordig wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
sorry dat ik dit topic misschien doe heropleven, maar ik heb een vraagje,kan je enemy terretory ook offline spelen op een server met bots ofzow ik wil namelijk spelen maar ik mag geen internet op mijn kamer snap je? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chukkepukke schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:24:
sorry dat ik dit topic misschien doe heropleven, maar ik heb een vraagje,kan je enemy terretory ook offline spelen op een server met bots ofzow ik wil namelijk spelen maar ik mag geen internet op mijn kamer snap je? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Bij voorbaat dank
Hallo chukkepukke.
Naar mijn weten kan je het niet ofline spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Jawel kan met Bobots. Hoewel dat een stuk minder leuk is. Zoek maar eens op google naar Bobots. Werkt alleen niet icm ETpro.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Oké dankje Razor Timo.
Ik weet wel dat het minder leuk is maar ik kan dan wel oefenen

[ Voor 60% gewijzigd door chukkepukke op 04-06-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vast wel, gewoon een LAN server opstellen en wat bots erop installeren gok ik.

Wat ik me herinner van (inmiddels ook alweer meer dan een half jaar geleden) is dat bots in ET best goed waren, en inmiddels misschien alleen maar beter. Na wat weken lijkt het me alleen wel saai worden, en zou ik maar internet fixen (desnoods op wireless :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
jajja, maar ik mag van mijn ouders geen internet we hebben al wireless, ik ga proberen met bobots, ik laat jullie zeker iets weten!!!

edit: het werkt wel maar het blijft wel vreselijk haperen

[ Voor 18% gewijzigd door chukkepukke op 05-06-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chukkepukke schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:48:
jajja, maar ik mag van mijn ouders geen internet we hebben al wireless, ik ga proberen met bobots, ik laat jullie zeker iets weten!!!

edit: het werkt wel maar het blijft wel vreselijk haperen
tjah, moet je maar bij je ouders gaan zeuren voor internet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik heb Flame-Guards trouwens toegevoegd aan de startpost.
Als er nog meerdere updates zijn (ik speel het spel helaas bijna niet meer), laat het mij even weten :)

Zie de startpost voor contactgegevens :>

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zet mijn community dan ook maar in de TS ;)
www.prime-squadron.com

Nog zeer actief;
- rond de 100 members
- een groot aan regulars
- 4 NQ servers
- 1 ETPub server
- (1 Pro Training/Trickjump server)

Misschien grappig om te weten dat onze community is ontstaan nadat een aantal voormalige members van Flame Guards en Bunker de koppen bij elkaar hebben gestoken en een nieuwe community hebben opgestart in 2006 ;)

Moet er wel bij vermelden dat ik op dit moment niet heel veel speel maar vooral de website en servers onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Oké, effe terug voor dat bot gedoe, het haperen heb ik al zo goed als weg kunnen krijgen.
Mijn nieuwe vraag: Kan je wanneer je speelt met bobots je xp opslaan?
Ik hoop dat jullie me weer weten te helpen. Bedankt bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

chukkepukke schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:59:
Oké, effe terug voor dat bot gedoe, het haperen heb ik al zo goed als weg kunnen krijgen.
Mijn nieuwe vraag: Kan je wanneer je speelt met bobots je xp opslaan?
Ik hoop dat jullie me weer weten te helpen. Bedankt bij voorbaat
Nee je kan je XP niet opslaan, en waarom zou je dat ook willen. Het is al makkelijk genoeg tegen die bots zonder xp :/ Ik vind wel raar je mag wel een spel spelen dat best aggressief is Ik zie dat je 13-14 jaar bent. Maar je mag niet internetten? Leg dat eens aan je ouders voor.

[ Voor 22% gewijzigd door Zenix op 07-06-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Ik ben 15 en zo agressief is dit spel echt niet hoor, tegenwoordig staat op fifa al dat je het pas mage spelen vanaf 14 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 14:11
chukkepukke schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:41:
Ik ben 15 en zo agressief is dit spel echt niet hoor, tegenwoordig staat op fifa al dat je het pas mage spelen vanaf 14 jaar.
Nee maar je moet elkaar wel afmaken, maar goed stel het eens voor aan je ouders.. Computer zonder internet lijkt mij echt drama.. :) damm dat et nog steedts gespeeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

rafler schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:46:
[...]

Nee maar je moet elkaar wel afmaken, maar goed stel het eens voor aan je ouders.. Computer zonder internet lijkt mij echt drama.. :) damm dat et nog steedts gespeeld wordt :)
Ja inderdaad, en anders wees creatief zeg dat je veel moet internetten voor school ofzo ;) Of dat je van plan bent een ICT opleiding te doen ofzo en dat je veel wilt leren over computers op dit forum :> En dat je daarvoor internet nodig hebt!

Er is ook een clanbase summercup aangekodigd weer
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=7278
Jammer dat 5on5 is vind ik wel raar want het wordt 90% van de tijd 6on6 gespeeld... Maarja clanbase gaat altijd zijn eigen weg zonder naar de mensen te luisteren die het spel ook spelen :)

En ET wordt nog veel gespeeld, er komen elke dag nieuwe spelers bij. Ook al is het immidels al 5 jaar oud, blijft van mij ook mijn favo spel. Alleen al die polen en cheaters verpesten het voor groot deel.

[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 07-06-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agressief? Ik speelde dit spel al toen ik 10/11 was. Ben nu inmiddels 12. Kvind het gewoon een goeie shooter zonder al dat bijgezeik. Tis gewoon de ultieme (Hardcore) shooter. En ik zat eerst ook op clan base met m'n clan, inmiddels al heel lang geleden. Toen gingen we overn aar crossfire, een graatje hoger. Iets van 6e geworden in verschillende cups. Op clanbase paar keer 3vs3 cup gewonnen. Inmiddels al een hele tijd gestopt met ET, en ben nu weer een stuk gemindert met m'n headshot en aim kwaliteit op ET. Natuurlijk staat het spel nog steeds op m'n comp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:49:
Agressief? Ik speelde dit spel al toen ik 10/11 was. Ben nu inmiddels 12. Kvind het gewoon een goeie shooter zonder al dat bijgezeik. Tis gewoon de ultieme (Hardcore) shooter. En ik zat eerst ook op clan base met m'n clan, inmiddels al heel lang geleden. Toen gingen we overn aar crossfire, een graatje hoger. Iets van 6e geworden in verschillende cups. Op clanbase paar keer 3vs3 cup gewonnen. Inmiddels al een hele tijd gestopt met ET, en ben nu weer een stuk gemindert met m'n headshot en aim kwaliteit op ET. Natuurlijk staat het spel nog steeds op m'n comp ;)
Tja, je schiet mensen af dus het is wel aggressief :P Wat is je naam dan in competitie verband? Als je goeie nederlande speler bent ken ik je vast wel van naam. Ken de meesten namelijk wel of heb er mee samengespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:49:
Welk(e) seizoen(en) heb je dan gespeeld (op clanbase, die 3v3 cups)? En sorry maar als je toen 10 of 11 was, en nu 12, hoe kun je dat nou 'heel' lang geleden noemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

h3ll schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:02:
[...]

Welk(e) seizoen(en) heb je dan gespeeld (op clanbase, die 3v3 cups)? En sorry maar als je toen 10 of 11 was, en nu 12, hoe kun je dat nou 'heel' lang geleden noemen? :P
"heel" lang geleden is in dit geval blijkbaar relatief :)

ik ben geen voorstander van mensen met een te lage leeftijd voor dit soort spelletjes. De minimumleeftijd van rtcw (voor jou "chainebuster" : de voorloper van ET) was 15 jaar. Zoiets doen de developers / uitgevers niet voor niets. Ik wil je zeker niet over de spreekwoordelijke kam scheren, maar ik vind je nog wel erg jong :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
In de vakantie als ik een goed rapport heb mag ik wel internet op mijn kamer en als het rapport slecht is dan heb ik het excuus dat ik aan mijn toekomstige nieuwe pc moet werken via internet!! ;) In de paasvakantie heb ik echt veel ET gespeeld en ben ik wel wat beter geworden. Maar waar vind je van die CUPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

chukkepukke schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:00:
In de vakantie als ik een goed rapport heb mag ik wel internet op mijn kamer en als het rapport slecht is dan heb ik het excuus dat ik aan mijn toekomstige nieuwe pc moet werken via internet!! ;) In de paasvakantie heb ik echt veel ET gespeeld en ben ik wel wat beter geworden. Maar waar vind je van die CUPS.
www.clanbase.com cups/ladders
www.warleagues.com leagues
www.crossfire.nu grote community website van ET met zowat alle competitie spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Zenix schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:34:
[...]

www.clanbase.com cups/ladders
www.warleagues.com leagues
www.crossfire.nu grote community website van ET met zowat alle competitie spelers.
Nou nog eentje aan toe te voegen, kijk eens op www.GamesTV.org, daar komt bijna alles van bovenstaande url's bij elkaar, je vindt hier een hoop matches (rechts te zien in het schedule) en nog veel meer waar je vast wel wat mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Oké bedankt, ga ik eens zien of er ook een noob contest is (waarschijnlijk niet) , want ik ben eigenlijk wel vrij slecht, maar ja wat moet je met mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt soms zo moe van dat gelame met arty :| Dat is echt een feature wat ze eruit mogen halen in public games. Van die mannetjes die constant om de hoek artillery of airstrikes aan het uithalen zijn, en alleen maar kill-based aan het spelen zijn. Gelukkig kan je nog een airstrike optijd onderuit te halen, door op de marker te schieten (wel afstand houden btw, en niet te lang wachten). Heeft iemand de Baserace map wel eens gespeeld? :) Das een map waar je construction materials van de ene kant naar je eigen basis brengen moet, en daarmee upgrades krijgt zoals snellere charge-time, base-defence, bijna unlimited adrenaline voor medics enzo. Erg gaaf :) Soms wordt ie wel eens gedraaid op LZ Core (et-usa.lzservers.com) en is wel vet om te spelen. Speel er zelf ook regelmatig, ben level 5 admin en clanmember. Maar jammere is is dat de clan zelf maar weinig doet met cups en / of clanbattles.

Maar idd. Nothing beats ET, hoewel CSS ook 1 van m'n favoriete games is / was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:48:
Ik wordt soms zo moe van dat gelame met arty :| Dat is echt een feature wat ze eruit mogen halen in public games. Van die mannetjes die constant om de hoek artillery of airstrikes aan het uithalen zijn, en alleen maar kill-based aan het spelen zijn. Gelukkig kan je nog een airstrike optijd onderuit te halen, door op de marker te schieten (wel afstand houden btw, en niet te lang wachten). Heeft iemand de Baserace map wel eens gespeeld? :) Das een map waar je construction materials van de ene kant naar je eigen basis brengen moet, en daarmee upgrades krijgt zoals snellere charge-time, base-defence, bijna unlimited adrenaline voor medics enzo. Erg gaaf :) Soms wordt ie wel eens gedraaid op LZ Core (et-usa.lzservers.com) en is wel vet om te spelen. Speel er zelf ook regelmatig, ben level 5 admin en clanmember. Maar jammere is is dat de clan zelf maar weinig doet met cups en / of clanbattles.

Maar idd. Nothing beats ET, hoewel CSS ook 1 van m'n favoriete games is / was :P
Dat Arty gedoe ligt puur aan servers waar je speelt. Servers waar ik speel heb ik daar amper last van, dat zijn ook meer competitie gebaseerde servers dus daar heb je geen xp upgrades. En dan is de arty veel beter te ontwijken en veel minder sterk. De tijd met lv3 fieldopsen is een tijd van alleen maar spam. En baserace is een pure public map weleens gespeeld, maar vind hem niet interresant omdat die toch niet geschikt is voor competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Jep, Baserace een veel gespeelde map ook op onze servers :) Er zijn ook een aantal verschillende versies 1 t/m 3 met nog een sneeuw variant. De 3rde release zit technisch het beste in elkaar maar is nog steeds vrij zwaar (lag, framedrops etc.) voor een 32 man server.

Arty en Airstrikes hebben wij standaard op 1 min. (60 sec) staan waardoor er van spam eigenlijk nooit echt sprake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Informatie nieuwe Wolfenstein lijkt eindelijk dichtbij

Het kan niemand ontgaan zijn dat de E3 over een week in volle geweld uitbarst. Een game waarvan we sinds 2006 niets meer hebben gehoord, de nieuwe Wolfenstein, zou mogelijk kunnen verschijnen tijdens de show. De Amerikaanse zender Spike TV lijkt tijdens de E3 namelijk een exclusieve preview geregeld te hebben. In hun persbericht over de verslaggeving van de E3 valt namelijk te lezen dat we moeten kijken voor "exclusieve verassingen, waaronder iets speciaals van id Software en Raven Software".

Aangezien id Software en Raven tijdens het Xbox 360 event X06 in 2006 een samenwerking aankondigde voor een nieuwe Wolfenstein game, lijkt het er op dat Spike TV een preview van deze game heeft weten te verkrijgen. Daarmee komt na bijna twee jaar stilte eindelijk nieuws over de game, die de opvolger wordt van de allereerste First Person Shooter aller tijden. Gamer.nl zal aanwezig zijn op de E3 en ook wij zullen proberen jullie op de hoogte te houden van deze game.

_/-\o_

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dat verdient een eigen topic dacht ik zo!

[MULTI] Wolfenstein 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, kunnen we dan hier nog verder disusseren over deel 1 gewoon? :P

Die release duurt nog wel even :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand een server met ETPro en waar je niet eerst 100packs moet downloaden om erop te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Rev! schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:30:
Weet iemand een server met ETPro en waar je niet eerst 100packs moet downloaden om erop te komen?
bio,uk.

http://etui.kashu.fr/ schild een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Mooi, gister eerst gekickt omdat ik zogenaamt sk deed, daarna omdat ik teveel headies maakte en daarna omdat ik teveel teamdamage maakte (lees teamm8's die voor je gaan lopen terwijl je schiet :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Rev! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:29:
Mooi, gister eerst gekickt omdat ik zogenaamt sk deed, daarna omdat ik teveel headies maakte en daarna omdat ik teveel teamdamage maakte (lees teamm8's die voor je gaan lopen terwijl je schiet :'))
Dan speelde je wel op erg trieste servers idd. En die zijn er in overvloed helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb een vreemd probleem. Wilde eindelijk weer eens ET gaan spelen. Maar zodra ik ik op Play online druk ligt het hele internet eruit :? Dus niet alleen op mijn computer. Kan ook niet meer in mijn router komen. Nu hebben wij deze router net nieuw (Linksys WRT54GL), kan het misschien daaraan liggen? Of is er iets veranderd aan het hele gebeuren sinds ik het een tijd niet heb gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou net een connectie teveel kunnen zijn waardoor je router eruitknalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:19:
Zou net een connectie teveel kunnen zijn waardoor je router eruitknalt :)
Ja hij geeft ook aan dat hij servers aan het parsen is. Maar hoe los ik dit op? Met onze vorige Linksys router nooit last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Poorten geopend? Fouten in je logboeken (zowel pc als router)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Outerspace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:32:
Poorten geopend? Fouten in je logboeken (zowel pc als router)?
Ik heb poort 27960 geopend. Zowel UDP als TCP.

Deze foutmelding krijg ik mijn logboek van de pc:
code:
1
TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.

Logboek van mijn router zet ik nu even aan :)

Edit: In het logboek van mijn router staat verder niets relevants...

Edit2: hij vliegt er nu ook niet meer constant uit, maar heel even. Waarna ik alsnog geen server te zien krijg.

[ Voor 16% gewijzigd door Snippertje op 06-08-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Router duidelijk overbelast... Play Online niet gebruiken is toch waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Het zijn duidelijk andere tijden hier, in 2004 kregen we nog Modbreaks en locks. Nu is het allemaal zo braaf en burgelijk, bleh! ;P

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zenix schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:33:
Router duidelijk overbelast... Play Online niet gebruiken is toch waardeloos.
Toch vreemd dat ik met een ouder type router nooit last van had. Iemand nog een leuke server met ETpro waar een beetje leuke mensen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Alle patches er wel netjes op staan? 2.60 en 2.60b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Razor.Timo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:55:
[...]

Toch vreemd dat ik met een ouder type router nooit last van had. Iemand nog een leuke server met ETpro waar een beetje leuke mensen komen?
83.142.226.97:29023
78.129.196.31:39000
of de cybergames servers, je kan ook gewoon op spatterladder of yawn zoeken naar servers. Of een serverbrowser als HLSW gebruiken ofzo.
bstard schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:42:
Het zijn duidelijk andere tijden hier, in 2004 kregen we nog Modbreaks en locks. Nu is het allemaal zo braaf en burgelijk, bleh! ;P
Dat is toch goed? De meesten die de problemen veroorzaakten zijn immidels gestopt ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Zenix op 06-08-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Pendaco schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:40:
Alle patches er wel netjes op staan? 2.60 en 2.60b?
Ja :) Verder ook nooit zulke problemen gehad met ET.
Zenix schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:07:
[...]

83.142.226.97:29023
78.129.196.31:39000
of de cybergames servers, je kan ook gewoon op spatterladder of yawn zoeken naar servers. Of een serverbrowser als HLSW gebruiken ofzo.
Dankje :) Ga ze morgen even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Gaat er hier nog mensen ET spelen op CC5? Of kijken? Grootste ET lan die komende tijd komt in Nederland, Enschede! :)

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=3703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ze hadden die lans een paar jaar eerder moeten doen. Van de community is nu nog maar een schim over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Al was het een jaar eerder was ik gekomen. Nu speel ik het heeeeel sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Nogal veel geld 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Was eerst 40 euro, 50 euro is voor de mensen die laat betalen. Maar dat is alleen voor de spelers niet voor bezoekers!
Je hoeft je eigen pc niet mee te nemen enzo, alles is al klaar en geregeld. Het is gewoon intree voor weekend gamen. En allemaal samen gaat het in de prijzenpot. En het is ook niet goedkoop om zo n lan te organiseren.
ph4ge schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:40:
Ze hadden die lans een paar jaar eerder moeten doen. Van de community is nu nog maar een schim over.
Ja, dat vind ik nou ook! Nu is de community nog wel groot en actief, maar meer verrot dan ooit. :(
Ik zelf speel het ook nog maar 1-2 keer in de week. Heb wel geprobeerd clan te vinden maar er zijn amper leuke/stabiele clans :/

[ Voor 45% gewijzigd door Zenix op 12-11-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:51
Hey mensen,

Ik had me laatst nog eens een goede ingeving.
Na jaren lang hardcore ET gespeeld te hebben, had ik echt zo'n moment dat ik er weer enorm veel zin in kreeg.
Nu is mijn vraag aan jullie. Is de community nog een beetje leuk. Laatste keer dat ik speelde (toch al zo'n 3 jaar geleden) was het al minder aan het worden.
En wat is vandaag de dag een goede starters kit? Mods/Levels/modellen/presets ect.
En weten jullie wat goede servers, Het liefst met alleen een ETPro mod en voor de rest standaard.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want toppers als COD4/5 halen het voor mij toch niet bij de gameplay die RTCW ET online bracht. Daar ging het samenwerken in een team echt gewoon vanzelf. Maar misschien ligt het ook gewoon aan het gamend publiek vandaag de dag.

Kortom jongens breng me aub ff op de hoogte van de status van ET op dit moment.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

MenN schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:42:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want toppers als COD4/5 halen het voor mij toch niet bij de gameplay die RTCW ET online bracht. Daar ging het samenwerken in een team echt gewoon vanzelf. Maar misschien ligt het ook gewoon aan het gamend publiek vandaag de dag.
Misschien niet helemaal een antwoord, maar voor team-play speel ik Quake Wars:Enemy Territory. Daar zijn behoorlijk wat servers waar mensen komen voor teamplay, niet voor de kills.
(Ik wissel het regelmatig af met CoD5, waar je teamplay eigenlijk alleen in War tegenkomt ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MenN schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:42:
Hey mensen,

Ik had me laatst nog eens een goede ingeving.
Na jaren lang hardcore ET gespeeld te hebben, had ik echt zo'n moment dat ik er weer enorm veel zin in kreeg.
Nu is mijn vraag aan jullie. Is de community nog een beetje leuk. Laatste keer dat ik speelde (toch al zo'n 3 jaar geleden) was het al minder aan het worden.
En wat is vandaag de dag een goede starters kit? Mods/Levels/modellen/presets ect.
En weten jullie wat goede servers, Het liefst met alleen een ETPro mod en voor de rest standaard.

Kortom jongens breng me aub ff op de hoogte van de status van ET op dit moment.
De community is nog lang niet dood er zijn verschrikkelijk veel servers die elke avond erg vol zitten. Ik speel meestal op de onderstaande servers:

http://www.fatalpunishers.com (82.136.37.61:27960)

en

http://www.hirntot.org/ (et.hirntot.org:27960 en et2.hirntot.org:27960)

Wat ik alleen vreselijk irritant vind op public servers zijn "gangbangs" vooral als het ene team veel sterker is dan het andere team. Al kan je nog zo goed schieten als het elke keer 3 of 5 vs 1 is dan leg je het gewoon af. Ik ben een vrij aardige speler moet ik zeggen en kan heel aardig schieten maar dit soort dingen bederft mijn speel plezier echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Goner schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:36:
[...]

Misschien niet helemaal een antwoord, maar voor team-play speel ik Quake Wars:Enemy Territory. Daar zijn behoorlijk wat servers waar mensen komen voor teamplay, niet voor de kills.
(Ik wissel het regelmatig af met CoD5, waar je teamplay eigenlijk alleen in War tegenkomt ...)
Ik had Quake wars aangeschaft na leuke tijden met Wolfenstein ET, maar het verschil in gameplay is toch wel erg groot. Wat dat betreft toch een miskoop gedaan aan QW :(

Persoonlijk vind ik het teamwork in bijvoorbeeld TF2 veel beter ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Goner schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:36:
[...]

Ik speel ook Quake wars, maar ik ga puur voor de kills. Ligt puur aan welke server je speelt. Mijn niveau is wel zo als ik puur voor de kills ga dat mijn team daar wel veel aan heeft 40 kills minimaal elke ronde als die niet korter dan 5mins duurd. En teamplay op public dat is ook waardeloos. Als je het vergelijkt met matches in Quake Wars die ik ook doe op het hoogste niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Laatst online: 17-02 11:26
Wolfenstein Enemy Territory is nog best levend, er is nu een groot LAN event bezig in Eschede CC5, meer info hier: http://www.crossfire.nu/?x=news (ook erg toffe fragmovies te downloaden)

Zelf speel ik het spel al een 4 jaar en speel het nog steeds (niet zo heel vaak meer de laatste tijd) met veel plezier. Het in teamverband objectives uitvoeren, met verschillende classes is gewoon iedere keer anders, er zijn zoveel mogelijkheden met tactieken ed. Daarnaast is de gameplay gewoon erg goed, erg snel, je kan soepel bewegen + er zijn heel veel config tweaks/hardware tweaks mogelijk om zo goed mogelijk te kunnen aimen. (is voor iedereen anders natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ze zijn helaas een jaar of 3 te laat met die LANs. ik volg xfire nog steeds redelijk, maar het stelt volgens mij echt niks meer voor vergeleken met de scene die het ooit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
ph4ge schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:24:
ze zijn helaas een jaar of 3 te laat met die LANs. ik volg xfire nog steeds redelijk, maar het stelt volgens mij echt niks meer voor vergeleken met de scene die het ooit was.
Daar kan ik me wel mee vinden :) Ook ik was een grote verslaafde (check mijn aantal startposts van Wolfenstein: ET maar :P), maar ondertussen is het klimaat een beetje verschoven. De community is niet meer zo springlevend zoals het vroeger was (hell, hoeveel cb matches heb ik wel niet gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:24:
Klopt, helemaal. Het is een gewoon een compleet andere scene. Vroegah was alles beter en gezelliger minder polen minder cheaters minder whine alles was beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wachten is op het "vernieuwde" wolfenstein, en kijken hoe dat aanslaat.

Speel zo af en toe nog ET met een groepje en het blijft gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

shameblaster schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:19:
Wachten is op het "vernieuwde" wolfenstein, en kijken hoe dat aanslaat.
Ik dacht dat "QuakeWars: EnemyTerritory" de "vernieuwde Wolfenstein" was... :?

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

hbokh schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:24:
[...]

Ik dacht dat "QuakeWars: EnemyTerritory" de "vernieuwde Wolfenstein" was... :?
Dat dacht ik ook altijd, het is echter meer een soort vernieuwde quake multiplayer :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Binnenkort komt er een nieuwe "wolfenstein" in dezelfde stijl als ET. Dus niet zo futuristisch als QW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

chukkepukke schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:13:
Binnenkort komt er een nieuwe "wolfenstein" in dezelfde stijl als ET. Dus niet zo futuristisch als QW
Dat zeggen ze al aantal jaar binnekort. Eerst zien dat geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Kickje..

Ik heb ET weer eens geïnstalleerd op m'n PC en ben weer aan het fraggen. Sinds 2003 jaren fanatiek gedaan, met een paar jaartjes tussenstop; maar het blijft verslavend... dus weer aan de bak :)

Ik vind alleen niet zo'n goede servers als vroeger, veel bot only en teveel funservers... zijn hier nog wat goede actieve servers bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Op het moment is het redelijk uitgestorven, speel af en toe nog eens de true combat mod maar verder niet...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Probeer de AFC server eens, daar willen ze nog redelijk knallen.
En anders http://www.flame-guards.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AFC (77.75.122.232:27960) is nog maar 1 van de weinige actieve Nederlandse servers. Het is wel een pure funserver, maar als de meeste members online zijn is het niveau nog redelijk goed (Een groot deel daarvan heeft 3e op de europese ladder gestaat, back in 1964 :P (Elite/Monad clan). Daar komen dus ook nog aardig wat GoT members.

Er draaien 10 bots op. Deze worden dus steeds vervangen wanneer iemand joint. Meestal als er een paar mensen op zitten is de server zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thanks!

AFC ff uitgecheckt, dat was wel aardig ja :)
Zaten wel veel custom maps in, ik ben wat saaier; speel de officiële mappen het meeste zoals central europe (radar fueldump railgun) + north africa (oasis, battery, goldrush).

Nog een beetje liggen te zoeken en kwam terecht op 85.17.138.129:27961, daar een leuk potje Oasis gedaan. Dat ging echt lekker :)

Let maar niet op m'n accuracy, moet nog ff inkomen :+

Afbeeldingslocatie: http://xs136.xs.to/xs136/09064/85.17.138.129_27961-klein355.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.ps3zooi.nl/200...er-wolfenstein-uitgelekt/

Activision heeft bekend gemaakt dat Wolfenstein deze zomer zal uitkomen. Raven software zal de game ontwikkelen. Er wordt gebruik gemaakt van de Quake 4-engine.

Wolfenstein zal zich weer afspelen in de tweede wereldoorlog en je kruipt in de huid van B.J. Blazkowicz.

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=4537

"After the beautiful mp_leak, we will have further informations about the next Wolfenstein !

As you can read on Gametrailers Website they have got a new trailer, as well as ingame footage ->

"Next week we're at Raven Software with an exclusive look at Wolfenstein. I think you guys will be blown away with what we are going to show you. You'll get a brand new trailer, TONS of gameplay footage, and even a few in-game cinematics. (Yes, an id game with cinematics!).

Talk to you next week!""

Ben benieuwd _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door shameblaster op 18-03-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Spannend :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=4556

Nieuwe trailer, en veel ingame beelden,

Vind het erg veel van CoD weg hebben (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
shameblaster schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:50:
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=4556

Nieuwe trailer, en veel ingame beelden,

Vind het erg veel van CoD weg hebben (helaas)
Helaas consje, ik ben het met je eens ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat vind je het van CoD weg hebben dan? Het is een moderne(re) WW2-shooter, maar daar houdt de vergelijking voor mij een beetje op (ook qua gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Bijvoorbeeld hoe die mp5 Thompson zich beweegt / schiet. Dat heeft imo veel weg van CoD.
Verder is het meer RTCW dan ET, eigenlijk is een los draadje beter ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 23-03-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Outerspace schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:12:
Bijvoorbeeld hoe die mp5 Thompson zich beweegt / schiet. Dat heeft imo veel weg van CoD.
Verder is het meer RTCW dan ET, eigenlijk is een los draadje beter ;)
[MULTI] Wolfenstein 2
Die was er al, zolang wachten we er al op ;)
Verder het lijkt het meeste inderdaad op RTCW, maar ook wat ET. Ben benieuwd hoe de MP er uit gaat zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 23-03-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:37

ChUcKiE

Dus........

Het kan zo maar zijn, dat mijn vraag in afgelopen 13 delen al eens terug te vinden is, maar het is lastig zoeken, dus stel ik mijn vraag hier zo nog maar eens:

Ik heb twee PC's achter 1 Linksys WRT54G router en wil met beide PC's naar de zelfde (internet)server om een potje Et te gaan spelen.

Helaas lukt dat voor geen meter. De eerste komt er goed op, maar als d etweede erop komt, gaat de eerste op connection interrupted. Gaat de eerste er dan weer terug op, knikkert ie de tweede er weer af etc.

Vraag 1: kan het uberhaupt zoals ik wil?
Vraag 2: Zo ja, moet ik ergens wat instellen om dit mogelijk te maken?

Alvast bedankt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Probeer es een LAN server te maken ipv internet? Dan is de verbinding wat beter imho.

Op allebei de pc's de laatste patches staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:37

ChUcKiE

Dus........

Sorry ik ben er niet zo in thuis, maar wat bedoel je met een LAN server? Ik heb op beide PC's de laatste patches staan en Punkbuster geupdate.
Ik heb het idee, dat het ook ooit een keer gelukt is, maar nu we het een tijd later willen proberen het ineens niet meer lijkt te werken.

Beide PC's draaien Vista SP1 en compatibiliteit modus met Xp sp2 staat aan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ChUcKiE schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:18:
Het kan zo maar zijn, dat mijn vraag in afgelopen 13 delen al eens terug te vinden is, maar het is lastig zoeken, dus stel ik mijn vraag hier zo nog maar eens:

Ik heb twee PC's achter 1 Linksys WRT54G router en wil met beide PC's naar de zelfde (internet)server om een potje Et te gaan spelen.

Helaas lukt dat voor geen meter. De eerste komt er goed op, maar als d etweede erop komt, gaat de eerste op connection interrupted. Gaat de eerste er dan weer terug op, knikkert ie de tweede er weer af etc.

Vraag 1: kan het uberhaupt zoals ik wil?
Vraag 2: Zo ja, moet ik ergens wat instellen om dit mogelijk te maken?

Alvast bedankt!
Wat raar, ligt het niet gewoon aan je verbinding? Ik speel weleens ET samen met mijn broer, en dat gaat altijd prima. Al jaren lang met verschillende abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChUcKiE schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:18:
Heb je wel 2 verschillende keys ? Met één key op 2 computers gaat dat namelijk niet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjeBE
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 11:44
ET is een gratis spel, waarbij je geen key moet ingeven ? :P
Ik weet zeker dat het wel kan Chuckie. Maar waar het bij jou aan ligt zie ik nu ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

GertjeBE schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:55:
ET is een gratis spel, waarbij je geen key moet ingeven ? :P
Ik weet zeker dat het wel kan Chuckie. Maar waar het bij jou aan ligt zie ik nu ook niet echt.
ET heeft wel een key, etkey. Dus hij kan proberen op 1 van de computers etkey ff te re-namen zodat als je op gameserver gaat er een nieuwe wordt aangemaakt. etkey staat in etmain folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik probeer vanavond al een tijdje ET (Enemy Territory) aan de gang te krijgen op een Windows7 machine.
Ik wordt nu na 1 minuut gekicked.

Nadat ik eindelijk wat punkbuster probleempjes heb opgelost, krijg ik dus nu de om en om de volgende foutmeldingen:

restriction: disallowed program/driver [120135]
restriction: unknown windows API function [131131]

Ik krijg deze foutmeldingen na x minuten spelen.
Ik heb vooral berichten gevonden over een comodo firewall, maar die heb ik niet geinstalleerd.
Virus scanner ook nog niet. Verder de standaard video driver, voor de Radeon 9800 videokaart.

ET.exe draai ik in Win XP SP2 compatibility mode en als administrator.
PnkBstrA.exe, draai ik in Vista compatibility mode en als administrator
PnkBstrB.exe, draai ik in Vista compatibility mode en als administrator

Onder XP heb ik nooit problemen gehad.
Ik denk dat ik ET ook nog wat moet tweaken, normaal had ik 76fps, nu nog maar rond de 30fps....

Met een beetje pech is het het brakke PunkBuster, en die lijken te weigeren om PB te updaten voor W7....

Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag. Ik heb m'n vraag ook al in het Windows7 topic gesteld, maar wie weet heeft hier nog iemand een gouden tip.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste