Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sucses Zenix ik wacht wel af vind de MP ook met Wolppro mod geen kloot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Leuk spel dit :) Geen absolute topper, maar zeker wel vermakelijk. Af en toe hoor ik de nazi ook MEIN LEBEN! roepen als ik ze neerschiet :D Iemand al opgevallen?

Maar ik zit hopeloos vast in het Zeppelin level, ik ben bij een grote ruimte waar ik een heleboel nazi's één voor één een soort portal in zie lopen. Voordat ik verder kan moet ik eerst zo'n forcefield buiten werking stellen die voor een deuropening zit, maar ik kom er maar niet achter hoe. Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbaloerie schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:41:
Leuk spel dit :) Geen absolute topper, maar zeker wel vermakelijk. Af en toe hoor ik de nazi ook MEIN LEBEN! roepen als ik ze neerschiet :D Iemand al opgevallen?

Maar ik zit hopeloos vast ....
spoiler:
Er staat waarschijnlijk zo'n explosief vat aan de andere kant van de force field. Blaas deze op om de schakelaar van het force field te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 07:32:
[...]

spoiler:
Er staat waarschijnlijk zo'n explosief vat aan de andere kant van de force field. Blaas deze op om de schakelaar van het force field te slopen.
spoiler:
Dat had ik gezien, maar ik wist dus niet dat je met Empower door dat force field heen kon schieten. Ik heb hem inmiddels uitgespeeld

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:59:
Waarom wel? Gewoon beter je best doen. ;)
In real life kun je ook niet even iets saven, uitproberen en direct opnieuw laden als het mislukt. :P
Ik speel games niet om RL na te doen, ik speel games om plezier te hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 21:20
Ik heb het probleem dat ik mijn PC opnieuw geinstalleerd heb, en daardoor de savegame(s) helaas kwijt ben.
Heeft iemand toevallig een savegame van het spel?
Ik dacht dat ik ongeveer op 40% was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
L1nt schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:23:
[...]

In real life vecht ik ook niet tegen Engels sprekende Duitsers in een andere dimensie met getunede wapens.

Als ik een spel speel bepaal ik wel wanneer ik iets save. Als ik voor een moeilijk stuk sta, wil ik graag even saven indien ik te ver van een auto-save punt af zit. Ik heb weinig zin om een heel stuk opnieuw te doen om weer op het zelfde punt dood te gaan.

Als ik games zou reviewen zou ze dat een heel punt kosten. Dat je niet zelf kunt saven maakt het misschien moeilijker maar hou er dan wel rekening mee dat je game wel saved voor een lastig stuk en ga niet je klanten frustreren door ze tig keer hele stukken opnieuw te laten doen
Ik geef je deels gelijk, maar ik zit nu op 80% van het game en nog geen moeilijk stuk tegengekomen. Wolfenstein is alles behalve moeilijk en uitdagend, overal kunnen saven waar je wil lijkt me in dit game niet echt nodig.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:55

Player1S

Probably out in the dark

Hacku schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:35:
[...]

Ik geef je deels gelijk, maar ik zit nu op 80% van het game en nog geen moeilijk stuk tegengekomen. Wolfenstein is alles behalve moeilijk en uitdagend, overal kunnen saven waar je wil lijkt me in dit game niet echt nodig.
En daar verschillen wij dus.

Ik speelde op normaal en had wel een paar stukjes waar de controller door de kamer vloog.
Ik ben geen ster in games. Velen met mij ook niet. Het is erg jammer dat game-ontwikkelaars hier niet in meedenken. Prototype heb ik zo ook aan de kant gedaan omdat het zelfs op easy nog onspeelbaar was soms.

schakel auto-save bijvoorbeeld uit in hogere niveaus ofzo.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel autosaved zo vaak dat je zelden een lang stuk opnieuw moet doen. En als je dan eens een stukje hebt met een eindbaas of veel ventjes .. dat is het hele idee van het spel dat je die kunt verslaan. Om de 4 seconden saven om elke keer als je geraakt bent te kunnen teruggaan is lame.

Het spel is echt niet moeilijk. Verre van dat. Het is een puzzel om de volgorde te vinden waarin je wat moet doen soms. Maar ik heb in heel het spel niet anders meegemaakt of er werd gesaved precies voor zo'n stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37

Zenix

BOE!

http://myhannes.info/bobot.si%20-%20reunion.avi
Hier een filmpje van hoe kan je reviven met wolfpro mod.
Zie hoe snel en makkelijk het gaat in vergelijking met hoe het standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

vet spel, kheb hem sinds zaterdag voor de xbox360. echter kom ik nu na 25x proberen niet langs het monster op castle top :S

oftewel dat beest dat je met de AA-guns moet doden, ik kom wel tot de tweede aa gun maar dan ben ik in 1 klap steeds dood.

[ Voor 33% gewijzigd door DDR op 01-09-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game net een paar dagen en ik ben weer terug in het oude Wolvenstein sfeertje! Lekker

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squash.Cryeth
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-05-2023

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

DDR schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:48:
vet spel, kheb hem sinds zaterdag voor de xbox360. echter kom ik nu na 25x proberen niet langs het monster op castle top :S

oftewel dat beest dat je met de AA-guns moet doden, ik kom wel tot de tweede aa gun maar dan ben ik in 1 klap steeds dood.
spoiler:
Dat had ik dus ook een aantal keer. Je schiet die eizakken aan gort en dan is het rennen geblazen naar de volgende AA gun. Tussendoor lijk je wel gebombardeerd te worden maar ik ben er nog niet achter wat het nu is. Ik weet wel dat het mij lukte door te rennen en tussendoor shield aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:13:
Het spel autosaved zo vaak dat je zelden een lang stuk opnieuw moet doen. En als je dan eens een stukje hebt met een eindbaas of veel ventjes .. dat is het hele idee van het spel dat je die kunt verslaan. Om de 4 seconden saven om elke keer als je geraakt bent te kunnen teruggaan is lame.
Heel simpel: dat bepaal jij niet. Dat jij die feature niet als gemis ziet, prima. Maar ik vind het zelf bloedirritant als ik bepaalde stukken overnieuw moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo simpel: jij bepaalt ook niet hoe de makers het spel in elkaar zetten. Bevalt het je niet, dan speel je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:01:
Net zo simpel: jij bepaalt ook niet hoe de makers het spel in elkaar zetten. Bevalt het je niet, dan speel je het niet.
Dus gewoon slecht gedaan van de makers. Ze houden er geen rekening mee dat er mensen zijn die wel graag hun spel willen spelen maar niet zo goed zijn als mensen zoals jij.

Voor iemand die gewoon niet zo goed is in spellen is het erg vervelend. Misschien is het voor jou een klein stukje wat je over moet doen, voor sommigen is het een eeuwigheid.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal een keuze geweest zijn. Zo zijn er ook racespellen waar er na een race gesaved wordt of je nou wilt of niet. En dat is een bewust ontwerp zodat je juist niet steeds terug kunt gaan om elk detail perfect te doen. Nooit gevangengenomen worden, nooit als 2e eindigen, nooit een auto kwijtraken, enz.

• Squash.Cryeth
  • Laatst online: 17-05-2023

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:28:
Het zal een keuze geweest zijn. Zo zijn er ook racespellen waar er na een race gesaved wordt of je nou wilt of niet. En dat is een bewust ontwerp zodat je juist niet steeds terug kunt gaan om elk detail perfect te doen. Nooit gevangengenomen worden, nooit als 2e eindigen, nooit een auto kwijtraken, enz.
Maar dat doet niks af aan het feit dat het sommigen stoort. Zat voorbeelden van games met het checkpointsysteem waar de uitdaging erin zit om saaie stukken meermaals te moeten doorkruisen omdat aan het einde ervan een taai stuk ligt. Daar doe ik het ook niet voor.

Overigens vind ik het wel meevallen bij wolfenstein.

Verwijderd

Dat is bij dit spel dus niet echt aan de orde. Vind ik niet. Of je moet wel zo onbedreven zijn in shooters dan ik me afvraag waarom je jezelf dan überhaupt wilt frustreren.

Het enige stuk waarbij ik wel eens een eind opnieuw moest lopen wat echt irritant begon te worden was bij die chick die in die machine zweeft met die 3 generatoren. Maar zelfs daar kun je dat stuk lopen doodleuk overslaan door in het begin al over de railing te springen.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 11:44
ik ben bij dat stuk nooit gaan lopen. meteen over de railing heen gesprongen en pas na het gevecht terug gelopen voor mijn zoektocht naar gold

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:01:
Volgens die definitie zijn er geen slechte spellen :D

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:27:
[...]

Dus gewoon slecht gedaan van de makers. Ze houden er geen rekening mee dat er mensen zijn die wel graag hun spel willen spelen maar niet zo goed zijn als mensen zoals jij.
Dus gewoon goed gedaan van de makers. Ze houden er veel rekening mee dat er mensen zijn die niet iedere 5 seconden op F5 willen drukken. Ik vind dit checkpointsysteem geweldig. speel op Hard, ga regelmatig dood, maar de gevechten zijn leuk genoeg om een andere angle te proberen.

Verwijderd

Het is subjectief. Geen enkel spel doet altijd precies wat je wilt. Er worden keuzes gemaakt en aan jou om te spelen en te kijken of het leuk genoeg is.

Wat _ik_ jammer vind aan het spel, is dat er geen free roam mode in zit. Dat ik op mijn gemak door alle levels kan lopen. Dat alles unlocked is en dat ik dus overal in en bij kan. Om de missende goud en zo te zoeken. Zonder het hele spel opnieuw te hoeven doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 11:19 ]

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:16:
Dus gewoon goed gedaan van de makers. Ze houden er veel rekening mee dat er mensen zijn die niet iedere 5 seconden op F5 willen drukken.
Euh, als die mogelijkheid er is, HOEF je die toch niet te gebruiken? 8)7

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Is er misschien iemand die in de topic titel het woordje Multi kan weghalen? Dan zijn ineens alle posts zo'n beetje niet meer offtopic ;)

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:52:
[...]

Euh, als die mogelijkheid er is, HOEF je die toch niet te gebruiken? 8)7
Je bedoelt een systeem met zowel autosave iedere 30 seconden en een manual save?

Wolfensave?

Ik vind het lekker, als ik een spel met manual save speel, voel ik me verplicht iedere paar seconden op die save knop te rammen. Nu blijf ik gewoon lekker bij de actie.

• Zenix

Zenix

BOE!

Nou het eerste grote geld toernooi is er!
http://league.totalgaming.../wolfenstein-championship
In totaal $10000 aan prijzengeld. Misschien gaat mijn team wel meedoen.
Helaas wel in Amerika. Weet iemand trouwens wat die tijd is in CET?

• kenicky
Zenix,

JIj hebt wolfpro geistalleerd toch?

Ik heb het ook geinstalleerd, eerst met de setup, en nadat dit niet werkte heb ik het ook nog handmatig met de zipfile gedaan.

Telkens als ik probeer te connecten met een Wolfpro server krijg ik een melding dat ik 2 packs mis (exacte melding weet ik nu niet zo). Ik heb al gezocht op het internet, en wel mensen gevonden met het zelfde probleem, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden :(

Weet jij hier misschien een oplossing voor?

Verwijderd

Weet er iemand een goede manier om die onzichtbare assasins te spotten en te mollen?
Dat is de enige die het mij momenteel moeilijk maakt.

Verwijderd

Easy. Ze gewoon zien. Ze zijn zichtbaar in de vervorming van de achtergrond. En anders doe je gewoon veil.

Ik zag ze gewoon al aankomen en mp43'de ze naar het hiernamaals :P

Verwijderd

Ik ben nog niet op dat moment in het spel, maar brengt veil sight geen uitkomst?

• Zenix

Zenix

BOE!

kenicky schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:35:
Zenix,

JIj hebt wolfpro geistalleerd toch?

Ik heb het ook geinstalleerd, eerst met de setup, en nadat dit niet werkte heb ik het ook nog handmatig met de zipfile gedaan.

Telkens als ik probeer te connecten met een Wolfpro server krijg ik een melding dat ik 2 packs mis (exacte melding weet ik nu niet zo). Ik heb al gezocht op het internet, en wel mensen gevonden met het zelfde probleem, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden :(

Weet jij hier misschien een oplossing voor?
Zorg dat je de laatste versie hebt gedownload. Want er was een bugfix.
Zorg dat je naar 0.1b promod server connect. Sommigen zijn nog niet geupdate
Zorg dat shortcut goed is.
Zorg ook dat alle oud wolfpro troep weg is.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 20:32

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:02:
Weet er iemand een goede manier om die onzichtbare assasins te spotten en te mollen?
Dat is de enige die het mij momenteel moeilijk maakt.
Die veil power gebruiken die de tijd vertraagd, dan zie je ze en heb kun je ze afschieten

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:21:
Ik vind het lekker, als ik een spel met manual save speel, voel ik me verplicht iedere paar seconden op die save knop te rammen. Nu blijf ik gewoon lekker bij de actie.
Tja. Je kunt ook problemen creeren.

Verwijderd

Thx, ik probeer soms met de veil maar die gaat altijd zo snel leeg :(

Je loopt een hoekje om waar een paar moffen op je af komen, blijkbaar trigger je dan die assasin die vanuit de rug komt, dus eerst de moffen wat afhouden, omdraaien en die assasin opwachten, zo ben ik gisteren een keer of 30 gestorven op hetzelfde stukje.

Sjans, dat die checkpoints nogal veel voorkomen.

Anders vind ik het wel simpel knallen.

En die AI, tjonge tjonge, ze schieten elkaar soms omver.
Wel leuk dat ze nogal cinematografisch sterven dmv over ballustrades te vallen en naar de keel grijpen.

Verwijderd

Ze gaan altijd eerst zo raar lachen. Als je dan rondkijkt moet ie al in de buurt zijn. Je ziet wat bewegen en ragt met het machinegeweer vol er op. Of de vlammenwerper. Of de particle gun. Werkt prima.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ok, nog een voorbeeldje dan.
Ik wil NU stoppen met spelen.
Mijn moeder is op skype, mijn maat voor de deur met bier, mijn vrouw komt thuis, of ik heb zin om iets anders te doen...
Heb net een uur door Eisenstadt gedwaald, ben er iets meer wegwijs in, en heb 5x goud gevonden,
Een F5'je en quit zo wel handig zijn.

Hoe dan ook, dat hele checkpoint point gedoe is gewoon te console.
Ben niet bang of zo, ben er gewoon sinds jaar en dag gewend aan.

Ik speel nu, ik save nu, ik stop nu.

Verder, zoals eerder opgemerkt, muziek en sfeer zijn verder weer als van ouds.
Schitterend!
JAWOHL!

Eat the bugs, live in a pod

Verwijderd

Zenix schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:21:
http://myhannes.info/bobot.si%20-%20reunion.avi
Hier een filmpje van hoe kan je reviven met wolfpro mod.
Zie hoe snel en makkelijk het gaat in vergelijking met hoe het standaard is.
Ziet er goed uit, maar wat is dat in je hand, een poederdoos? :9

Heb je geen actiefilmjes van de MP?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 18:17

spaceboy

Op grote hoogte

Sinds lange, LANGE tijd dat ik een game weer leuk vind om te spelen. Wolfenstein rocks! 8/10 wat mij betreft!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:37:
[...]

Ziet er goed uit, maar wat is dat in je hand, een poederdoos? :9

Heb je geen actiefilmjes van de MP?
Is niet van mij, van dev van wolfpro hannes.
Is gewoon revive tool in wolfenstein he de medal
spaceboy schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:33:
Sinds lange, LANGE tijd dat ik een game weer leuk vind om te spelen. Wolfenstein rocks! 8/10 wat mij betreft!
Mooi, hoe meer spelers hoe beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 03-09-2009 22:20 ]

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
jemig, waarom zijn jullie zo enthousiast? Ik heb hier jaren naar uit gekeken en ik ben zeker geen azijnpisser, maar man wat valt het tegen... Nou moet ik zeggen dat het mij voornamelijk om feel gaat en dat is gewoon niet mijn stijl dit spel. Ik wil snelheid en mooi kunnen springen enzo, maar dit voelt als Brothers in Arms: stroperig en gedefinieerd...

speel nu de single player maar ik word er niet bijster warm van. Jammer.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:34:
jemig, waarom zijn jullie zo enthousiast? Ik heb hier jaren naar uit gekeken en ik ben zeker geen azijnpisser, maar man wat valt het tegen... Nou moet ik zeggen dat het mij voornamelijk om feel gaat en dat is gewoon niet mijn stijl dit spel. Ik wil snelheid en mooi kunnen springen enzo, maar dit voelt als Brothers in Arms: stroperig en gedefinieerd...

Heb je wolfpro al geprobeerd? Ik vind het spel wel leuk om in wars te spelen met wolfpro.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jazzper schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:34:

Het is geen Quake 3 Arena ofzo, maar ik vind het eigenlijk best wel goed passen in "het verhaal". Het is niet erg diepgaand allemaal, maar met die Veil enzo... het is best een grappige twist. Het is gewoon ff een leuk Wolfenstein-verhaal tussendoor. Ik vind 'm ook niet ZO tof dat ik 'm online ga spelen ofzo, maar ik zie 't als een leuk tussendoortje.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nou ja tussen Q3A en dikke stroop zit natuurlijk nog wel wat nuance. Daar doel ik meer op ;)
Toen Source uitkwam als opvolger van de HL-engine stonden alle CS 1.6 spelers etc ook op hun achterste benen, maar dat vind ik niet vergelijkbaar want source is best een lekkere engine (maar geen quake nog ;)). Ik hoef echt niet per se fast paced action, maar dit loopt gewoon alsof je een zak aardappelen in je broek hebt ;)

ik zie het nog even aan, misschien kom ik er op terug!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jazzper schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:12:
nou ja tussen Q3A en dikke stroop zit natuurlijk nog wel wat nuance. Daar doel ik meer op ;)
Toen Source uitkwam als opvolger van de HL-engine stonden alle CS 1.6 spelers etc ook op hun achterste benen, maar dat vind ik niet vergelijkbaar want source is best een lekkere engine (maar geen quake nog ;)). Ik hoef echt niet per se fast paced action, maar dit loopt gewoon alsof je een zak aardappelen in je broek hebt ;)

Haha, ik snap je punt. Maar als je Veil power hebt ren je sowieso wat sneller. En met SHIFT ingedrukt gaat het ook wat rapper. Ik vind het nog vrij snel eigenlijk. Maar goed, laatste FPS die ik een beetje serieus speelde was Killzone 2. Dat is nog meer aardappels in je pants...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar goed laten we het niet op hemelen begrijp waar je heen wil zenix en dat is ook wat ik graag wou/wil maar laten we niet beweren dat dit de MP topper is !
RTCW heeft zelfs nu meer spelers online dan wolf dat zegt genoeg om maar niet te spreken van ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
opdat wij niet vergeten

RTCW:

ET:

maar genoeg sentiment, zal die wolfpro mod ook eens proberen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:27

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Echt dat was gewoon het spel kwa multiplayer :X echt jammer dat het zo snel dood was :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ik ben het er wel mee eens. Ik had dat gevoel al toen ik na RTCW een tijdje ET probeerde.
Met Wolfenstein hebben ze ook niet geprobeerd net zoiets als RTCW te maken, het is een hele andere doelgroep. RTCW was voor de UT, Q3 mensen. Wolfenstein is volgens mij meer gericht op de MOH, COD spelers. Het heeft daarom ook niet zoveel zin om Wolfenstein af te branden omdat je RTCW zo leuk vond, het is gewoon een totaal ander concept.

Helaas >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Dat zak aardappelen is al stuk minder in wolfpro, jump delay is weggehaald. Je kan nu door een map bunnyhoppen of zelfs strafen.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:15:
maar goed laten we het niet op hemelen begrijp waar je heen wil zenix en dat is ook wat ik graag wou/wil maar laten we niet beweren dat dit de MP topper is !
RTCW heeft zelfs nu meer spelers online dan wolf dat zegt genoeg om maar niet te spreken van ET.
Ik ben ook meer van het genre ET. Maar RTCW is dood in competitie, ET zit vol met cheaters laggende polen en kids. Daarom ben ik ook bijv ETQW gaan spelen was kleine community die niet lang leefde maar er was geen gezeik en het was gewoon wel leuk. Zeker met promod en patch 1.5, in een war had je een tanker vs tanker en nog een voertuig vs nog een voertuig bijv. De rest was infantry spelers en de maps eindigden ook altijd met infantry. ETQW was ook stuk sneller dan wolfenstein en meer af. Ze hadden meer goeie dingen van ETQW moeten gebruiken voor dit spel als ze toch al de engine gebruiken.
Het spel is nog niet af, zoals het hoort te zijn. Kijk maar eens naar de features, goeie server browser vote menu/admin menu wolftv. Dat soort dingen waren wel allemaal goed in bijv ET:QW dat spel was wel af. Mensen hielden misschien niet van de voertuigen maar het was wel afgemaakt, en goed ondersteund. En, ja het begin is niet zo goed. Maar komen elke dag meer spelers bij.

[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 04-09-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
ach, ik vermoed dat Wolfenstein gewoon ETQW achterna gaat.

Het is een leuk spel, maar zal nooit zo groot worden als RTCW of ET. Daar is het gewoon niet leuk genoeg voor.

Als je dan ook nog eens die belachelijke serverbrowser erbij op telt, en al die andere dingen waaraan je kunt zien dat het is afgeraffeld, dan sterft het waarschijnlijk een snelle dood.

(en ja, ik ben geïrriteerd omdat die stomme Wolfpro ook nog steeds niet werkt. Gister samen met een vriend het hele traject doorgelopen, bij hem werktie, bij mij niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
kenicky? als in =FAC=Kenicky? :)

edit: of TGM of zelfs TNNC? YBY is van na de WoW-maakt-ET-scene-clans-dood volgens mij.

[ Voor 58% gewijzigd door Jazzper op 04-09-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenicky schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:35:
ach, ik vermoed dat Wolfenstein gewoon ETQW achterna gaat.
Bwo, dat zou ik toch niet zo gaan vergelijken.
ETQW was een heel goede poging en kwam dicht bij W:ET, alleen een andere setting met voertuigen.
De diepgang, wapens, snelheid en mega grote maps waren zeker van goede kwaliteit. _/-\o_

Iedereen zegt dat de voertuigen een slechte toevoeging was, dit vond ik niet.
Maar er mocht wel een functie inzitten om zonder voertuigen te spelen.

Misschien moeten ze ETQW maar gratis gaan maken met W:ET mod, zo kunnen ze de community opnieuw leven inblazen. :9~

Wolfenstein multiplayer heb ik nog niet gespeeld, maar het ziet er inderdaad nogal zwakjes uit.
Geen field- en cov ops, geen mijntjes, geen mortars en kleine maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Jazzper schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:03:
kenicky? als in =FAC=Kenicky? :)

edit: of TGM of zelfs TNNC? YBY is van na de WoW-maakt-ET-scene-clans-dood volgens mij.
jup, -FAC-Kenicky inderdaad :D, maar nu *YBY*Kenicky :P

Geen TGM en geen TNNC hoor ;) wel RM.Kenicky en daarna >M<Kenicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 28-08 11:30
hoi,

ik speel dit spel nu sinds gisteren, en het bevalt me heel goed. Enkel ik ben door de eerste paar missies heen geblazen zonder aandacht te besteden aan de dingen die je moet verzamelen, zoals goud , intel en thomes. Met als gevolg dat ik nu al een hoop gemist heb.

Is er een manier om missies weer " opnieuw " te kunnen spelen of op een andere manier deze spullen kan verkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Skybullet schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:12:
Is er een manier om missies weer " opnieuw " te kunnen spelen of op een andere manier deze spullen kan verkrijgen ?
Alle Sleutels, Wapens en Health:
Druk tijdens het spel “ILM” in.

TAB+B = Kleuren veranderen
TAB+C = statistieken
TAB+E = Level overslaan
TAB+F = X/Y coördinaten
TAB+G = Onkwetsbaar
TAB+H = Jezelf bewerken
TAB+I = Fredd items
TAB+N = Loop door muren
TAB+Q = DOS
TAB+S = Replay mode
TAB+W = Level Select
TAB+X = Extra items

Oh wacht... dat was Wolfenstein 3D... :P

Maaruh, kicken spel he? Ik ben ook niet drastisch op zoek naar goud enzo. Ik speel de singleplayer ff door (is best wel te doen) en dan knikker ik het spel weer weg denk ik. Maar het verhaal is funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik het spel vorige week of zo in 2 dagen heb uitgespeeld ben ik er nu nog eens doorheen aan het gaan op mijn gemak. Op easy, met alle wapens. En nu wil ik al het goud, intel, en de tomes vinden.

Ik had bij de 1e pass al vrij grondig rondgelopen. Want dat is sowieso de manier waarop ik spellen speel. Conservatief met schieten, veel onderzoeken. Dan heb je eigenlijk standaard veel meer tijd en veel minder ammo nodig dan de speler die gewoon alleen maar door de levels ragt met de vinger op de vuurknop.

Dit is een spel dat je snel weer laat liggen maar dat geeft niet. Zijn charme is dat je af en toe terug kunt komen om lekker nazi's te roosteren met een big ass vlammenwerper :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:05:
[...]

Echt dat was gewoon het spel kwa multiplayer :X echt jammer dat het zo snel dood was :(
dan zal het toch niet hét spel geweest zijn qua multiplayer ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik knal veel af online. Meestal ga ik zelf geen enkele keer dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:22:
Ik knal veel af online. Meestal ga ik zelf geen enkele keer dood :)
Ja, dan moet je eens wolfpro gaan spelen op dignitas server of #wolfenstein.gather op quakenet bezoeken voor wat gather matches. Dan ga je wel dood ;)

Verwijderd

Zero punctuation impressie hier

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ge-wel-dig! Die kerel is echt bizar. Twee sterren is trouwens wel weinig (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb ik nu een bug of ben ik gewoon dom? Ik heb net de radio towers in Isenstad kapot geknald en moet nu naar the airport sneaken. Daarvoor moet ik naar zo'n truck rennen (terwijl er zo'n kut-tank vrij aggressief doet) :-). Maar dan... zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/wolf1.jpg

Ik kan om die truck heenrennen, ik kan er in springen, ik kan er op springen, maar er gebeurt niets.

Wat had hier moeten gebeuren? Of zie ik iets over 't hoofd?

Edit: nevermind. Moest kennelijk die takke-tank ook slopen. Nu is het wel gelukt. Zul je altijd zien... 5x proberen, op GOT zeuren en vervolgens zelf er wel doorkomen... :)

[ Voor 15% gewijzigd door spaceboy op 13-09-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt je objective? Ws. moet je nog iets anders doen eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

volgens mij ken ik dat stuk

Even tijd vertragen en die optie dat je wapens sterker worden en met de bazooka er op schieten.

Volgens mij heb je die truck nieteens nodig en als de tank kapot is kun je verder.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 13:22
De gameplay lijkt wel heel erg veel op STALKER, en dan dus met name de negatieve eigenschappen. Beetje jammer.
Whatsup met constant over dezelfde stukken lopen met steeds weer dezelfde vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb de game (singleplay dus) vanmorgen uitgespeeld. Het is niet super-hoogstaand allemaal, maar IK vond het een leuk verhaal, grappig tussendoor-spel om weer 's te doen. En ik speel slechts heel zelden een spel uit. Ik zie 't gewoon als 'n boek lezen. En nu knikker ik het spel er weer af.
spoiler:
Vond het einde trouwens wel beetje te makkelijk. De geist queen was lastiger dan Hans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappige is dat je het cheat menu krijgt nadat je het hebt uitgespeeld.
Lekker met overkill wapens die eerste paar missies door jassen. :)

Trouwens nog ergens een map te vinden waarop al het goud, etc aangegeven staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:22:
Grappige is dat je het cheat menu krijgt nadat je het hebt uitgespeeld.
Lekker met overkill wapens die eerste paar missies door jassen. :)

Trouwens nog ergens een map te vinden waarop al het goud, etc aangegeven staat?
Ik heb het spel er al afgelazerd. Wat mij wel verbaast is hoe weinig tombs ik kon vinden. Oke, ik heb ook niet suuuupergoed gezocht, maar ik had in het hele spel 5 tombs ofzo. En dan moet je er 16 (!) hebben voor die ultimate veil power... Iemand er wel 16 gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomes .. da's wat anders ;)

En ik ben het nu ook langzaam aan het herspelen om alles te vinden. Op easy. Nog steeds jammer dat je niet gewoon een roamingmodus hebt. En dat de levels zijn opgedeeld in stukken waar je niet terug kunt. Ik kill nu alles en loop dan rustig rond om te verkennen. Soms wel 3 of 4 keer een level opnieuw tot ik alles heb.

Edit: ik doe alles zoveel mogelijk met de vlammenwerper. Man wat heb ik een lol. Ik zit hardop te lachen bij dat gegil :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 09:09 ]

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ik vermaak me nog steeds kostelijk met dit spel.
Net als in Wolf (RTCW) gewoon ff de Sweinen slachtuh, en dan eens even rustig naar dat fantastische level design staren.

Missie structuur en de "open world" is beetje afgezaagd en eerder gezien, maar de levels zijn echt mooi.
Zelfs een simpel warehouse is gewoon echt MMOOOII!

Ik ben oud... :P :9

Zelfs de kerk met het tuintje er omheen is voor mij echt fantastisch.
Zoiets zie je niet in al die WW2 en andere games.

Om maar over de muziek en sounds te zwijgen.

Ik vind het weer prachtig!

Ik speel het heel erg sloom ja....en kan niet wachten tot wat ik morgen weer ga zien.
Kinder bedtijd hiero... :z

Eat the bugs, live in a pod

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mooi spel! Maar ik heb maar 1 Tome gevonden. :(
Ga hem over een tijdje weer spelen, dan op moeilijkste :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
game nu 2x uitgespeeld.

1x op normal voor het verhaal en gameplay en de tweede keer op z'n moeilijkst en alleen met de kar98k + bayonet :) (dus geen stripper clip of damage amps)

enige wat ik jammer aan de game vond is dat je gebonden was aan de straten en rioleringen en het steeds opnieuw afleggen van diezelfde straten.. had het leuk gevonden als je ook zoals ze in het begin vertelde over de daken kon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-08 20:32

CoolGamer

What is it? Dragons?

Abbadon321 schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:18:had het leuk gevonden als je ook zoals ze in het begin vertelde over de daken kon lopen.
Dat kan ook? :?

Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik het spel heb uitgespeeld, maar volgens mij kon je zonder problemen op het dak komen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het niet meer. Bij het herspelen voor het vinden van alle gold e.d. ben ik tegen de bug aangelopen van het crashen bij het laden van/na het Castle level. De lol is er dan snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
TheCoolGamer schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:54:
[...]

Dat kan ook? :?

Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik het spel heb uitgespeeld, maar volgens mij kon je zonder problemen op het dak komen.
ik kom nooit verder dan een balkonetje en dan moet ik alweer naar beneden...

misschien overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-08 20:32

CoolGamer

What is it? Dragons?

Abbadon321 schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:24:
[...]

Je moet anders veil aanzetten. Dan zie je soms extra trappen naar het dak of extra routes over de daken en door de bovenverdiepingen van gebouwen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Abbadon321 schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:24:
[...]

Me too. Heb 1x een plek gevonden waar je een paar meter over een railing langs een muur hoog kon lopen, maar dat was volgens mij ook de bedoeling (zat ook zo'n secret Veil-hole in de muur zeg maar). Ik heb na 1x spelen trouwens niet de behoefte om 't nog 'n keer te gaan doen. Leuk, maar eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Het eerste grote Amerikaanse geld toernooi is net begonnen.
http://league.totalgaming.../wolfenstein-championship
Ik doe met mijn Benelux team mee, als we de eerste 2 rondes doorkomen, maken we goeie kans op de geld prijzen. Alleen in 2de ronde moeten we tegen het beste Amerikaanse team.

Nadeel is wel dat je om half 4 snachts moet spelen op Amerikaanse servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 29-06 12:55
voordeel is dat het spel al zo goed als dood is op online/competitief niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ik word echt scheitziek van die eindbaas, na elke keer doodgaan weer die gangetjes door, weer de film skippen van die dikke duitser die zo blij is me te zien.

Elke keer hetzelfde je holt weg, maar hij is bijna net zo snel, je kunt je nergens achter verstoppen.

Die dikke duitser zweeft achter je aan en lijkt onkwetsbaar behalve als je dat rode aanzet, dan verandert hij in een soort slang en is kwetsbaar. Alleen duurt die niet zo lang. Dan gaat hij zich opladen onder een beamstraal in het plafond zodat die opengaat en dan pas kun je die stukschieten. Dan begint het opnieuw en dan moet minimaal 4 x want ik zie er 4.

Het vervelende is dat voor die tijd mn rode kracht op is en elke keer dood ben tussen reactor 2 en 3.

Na 10 keer heb je het wel gezien en geen vooruitgang, nou speel ik ook amper spelen dus ben niet zo getrained.

Klopt het dat er geen cheats zijn want ik heb ze nog niet kunnen vinden. Zou het jammer vinden het spel nu te moeten wegleggen terwijl er nog een hoop te gaan is wat ik graag wil zien.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Enige dat je aan hoeft te zetten is je Veil Vision. Die "eind"baas is supersimpel..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Dat had ik de eerste keer gedaan en net zo lang schieten totdat alle ammo op was. Maar het leek hem niets te doen. Zal het nog eens proberen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
ok het bleek dat ik iets verkeerd begreep, blijkbaar was m'n veil tussendoor uitgegaan waardoor, lang verhaal kort nu ging ik er wel in een keer erdoor heen.

bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
In tegenstelling tot "der Hans". Tering, wat heb ik daar lang over gedaan dat laatste level..
Was al met al wel erg leuk spel.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net dat apparaat in de kerk gemold en dan moet je tegen de eerste skeletunit (zoals op de boxart) hoe versla ik deze? Ik heb er aardig wat op leeggeschoten maar hij is te rap en mire kan ik niet oneindig blijvne gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

Is er iemand die mij een savegame wil mailen vanaf dat je in die grote fabriek bent? Hier ongeveer?:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2a4yhl1.jpg

Ben mijn savegames kwijt... :'( :'( :'(

EDIT!! Nee sorry! Ik bedoel vanaf die FARM ongeveer!

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 22-10-2009 19:49 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:48:
Ik word echt scheitziek van die eindbaas, na elke keer doodgaan weer die gangetjes door, weer de film skippen van die dikke duitser die zo blij is me te zien.

Elke keer hetzelfde je holt weg, maar hij is bijna net zo snel, je kunt je nergens achter verstoppen.

Die dikke duitser zweeft achter je aan en lijkt onkwetsbaar behalve als je dat rode aanzet, dan verandert hij in een soort slang en is kwetsbaar. Alleen duurt die niet zo lang. Dan gaat hij zich opladen onder een beamstraal in het plafond zodat die opengaat en dan pas kun je die stukschieten. Dan begint het opnieuw en dan moet minimaal 4 x want ik zie er 4.

Het vervelende is dat voor die tijd mn rode kracht op is en elke keer dood ben tussen reactor 2 en 3.

Na 10 keer heb je het wel gezien en geen vooruitgang, nou speel ik ook amper spelen dus ben niet zo getrained.

Klopt het dat er geen cheats zijn want ik heb ze nog niet kunnen vinden. Zou het jammer vinden het spel nu te moeten wegleggen terwijl er nog een hoop te gaan is wat ik graag wil zien.
ik ben er ook en speel op hard en kom er niet doorheen
zijn er speciale plekken waar ik op moet schieten ?

ik ben er doorheen je moest daarboven op dat rode schieten :D

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 15:14 . Reden: heb het al :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
eindelijk: Multi user edit feature

voelt iemand zich geroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Wolfenstein MP nu een maandje ongeveer, en wil best wel een handje helpen. :)
Alleen jammer dat er niet meer mensen spelen. Meestal zijn er maar 3 of 4 servers waar spelers op zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:44:
opdat wij niet vergeten

RTCW:
[video]

maar genoeg sentiment, zal die wolfpro mod ook eens proberen ;p
Leuk om het terug te zien, Veracious, SummeL, Ramzi, Wiz al die bekenden :P Daar zat ik vaak mee in een 2 on 2 kill/death ratio server. Weet die map niet meer. Maar daar had je dan ook 2 warps, die je naar een ander gedeelte van die map warpte.Leuk, [GoL]Antihero zie ik ook nog eens voorbijkomen. Die gast hadden _Kai en ik gescout samen met Scooter (Ben voor de insiders).

Ontopic: is dit schijtspel nog altijd niet dood?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:53:
[...]

Leuk om het terug te zien, Veracious, SummeL, Ramzi, Wiz al die bekenden :P Daar zat ik vaak mee in een 2 on 2 kill/death ratio server. Weet die map niet meer. Maar daar had je dan ook 2 warps, die je naar een ander gedeelte van die map warpte.Leuk, [GoL]Antihero zie ik ook nog eens voorbijkomen. Die gast hadden _Kai en ik gescout samen met Scooter (Ben voor de insiders).

Ontopic: is dit schijtspel nog altijd niet dood?
Wie ben jij eigenlijk dat, want _Kai en Scooter speelden bij mij ..... samen met Fonz en DrNo en nog wat anderen :) (in rtcw dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben _Fonz aka You.SuCK En ja, ik heb een tijdje in je clan gespeeld, nadat ik uit [DAL] kwam, maar daarna begon het echte betere knalwerk in o.a. Team Nederland met D0lt, Titan, Maximum Darv. Kon ook in Amnesi@ als ik niet zo een grote bek had gehad haha. Maar heb wel met Ramzi, Ratem en Blaze bijvoorbeeld in Memento gespeeld (daarna werd dat GMPO en [GoL] en toen ging Ramzi geloof ik in Infensus dat nieuw leven werd ingeblazen). Anyways, tegen die tijd had ik er genoeg van .. al die verplichte clan thingies .. Als loner was het veel mooier :D

Even bewijs dat ik het ben (nee, ik ben dat niet op de foto, dat is Def!ance):

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/v8orbt.jpg

Kheb het plaatje nog altijd haha. Onwz0rs plaatje.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 14:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is eindelijk een patch uit voor Multiplayer:
PC
- Players will now receive their proper gold and stats at the end of the match instead of occasionally losing their gold and upgrades
- New legal text
- Global chat is now UNavailable in spectator mode
- Objective explosions don’t count towards team kills (they will however still kill a player)
- The dedicated servers will now sort correctly by ping
- A waiting bar has been added when waiting for the servers to appear
- When the player goes into the game, the auto-assign selection is highlighted gold instead of black
- Competition mode (all unlocks available, option to turn off the arrows above enemy players)
- MP43 and MP40 are adjusted in terms of damage, range and accuracy.
- Pressing T will bring up the chat box without also entering the letter T as the first letter
- Panzershrek has more splash damage
- Veil Sight drains veil energy more quickly
- Ironsights is more effective
- Amount of ammo picked up off of dead players is reduced.

Xbox 360
- Players will now receive their proper gold and stats at the end of the match instead of occasionally losing their gold and upgrades
- New legal text
- The audio countdown at the end of the match will properly play
- Sprint has been balanced
- Packs and grenade throw distance is reduced
- Objective explosions don’t count towards team kills (they will however still kill a player)
- The Grenade counter fix is in so that when users throw a grenade, it should not appear in the counter as if they did not
- When the player goes into the game, the auto-assign selection is highlighted gold instead of black
- The crouch icon will not appear when dying and respawning
- Team Deathmatch replaces TDM wherever possible in the menus
- Users can now select from a variety of crosshairs
- Users can now create Clag Tags up to 4 characters long
- Fixed issue that caused crashes when users broke numerous breakable objects during a Single Player Campaign
- Fixed issue that corrupted a save file after restarting a mission
- Fixed an issue where users would save multiplayer options before single player options were saved, causing what appeared to be a gamertag freeze

PS3
- New legal text
- The audio countdown at the end of the match will properly play
- Sprint has been balanced
- Packs and grenade throw distance is reduced
- The Grenade counter fix is in so that when users throw a grenade, it should not appear in the counter as if they did not
- The crouch icon will not appear when dying and respawning
- Team Deathmatch replaces TDM wherever possible in the menus
- Users can now select from a variety of crosshairs
- Users can now create Clag Tags up to 4 characters long
- Fixed issue that caused crashes when users broke numerous breakable objects during a Single Player Campaign
- Fixed issue that corrupted a save file after restarting a mission
Downloaden kan hier:
- http://www.rlslog.net/wolfenstein-update-1-2-vitality/
- http://www.fileplay.net/file/7098/wolfenstein-patch-v1-2#mirrors
- http://hotfile.com/dl/20754487/c84ca17/W.Update.1.2-ViTALiTY.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

En helaas stelt die patch niks voor, en is er niks gemaakt wat de community graag wou. De MP is dood en begraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:42:
Ik ben _Fonz aka You.SuCK En ja, ik heb een tijdje in je clan gespeeld, nadat ik uit [DAL] kwam, maar daarna begon het echte betere knalwerk in o.a. Team Nederland met D0lt, Titan, Maximum Darv. Kon ook in Amnesi@ als ik niet zo een grote bek had gehad haha. Maar heb wel met Ramzi, Ratem en Blaze bijvoorbeeld in Memento gespeeld (daarna werd dat GMPO en [GoL] en toen ging Ramzi geloof ik in Infensus dat nieuw leven werd ingeblazen). Anyways, tegen die tijd had ik er genoeg van .. al die verplichte clan thingies .. Als loner was het veel mooier :D

Even bewijs dat ik het ben (nee, ik ben dat niet op de foto, dat is Def!ance):

[afbeelding]

Kheb het plaatje nog altijd haha. Onwz0rs plaatje.
omfg ? hoe de fuck ?
scary shit !
the interwebz never forgets !

grotere vraag is dan
WAAROM BEWAAR JIJ FOTO'S VAN MIJ :X

1. en dan ook nog zon mega oude foto lol
2. Goh, jij een grote bek? :D

[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-12-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
omg.. _fonz

old punks never die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:28:
[...]

omfg ? hoe de fuck ?
scary shit !
the interwebz never forgets !

grotere vraag is dan
WAAROM BEWAAR JIJ FOTO'S VAN MIJ :X

1. en dan ook nog zon mega oude foto lol
2. Goh, jij een grote bek? :D
Waarom? Omdat ik leuke herinneringen heb aan die foto. Mijn eerste reactie was toen Kai hem stuurde: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

En nee, dat was niet de reden om je clan te verlaten (de foto ontving ik zelfs redelijk aan het begin van mijn DFT periode). Volgens mij ging ik uit DFT om naar Immortal over te stappen =I= (een Belgische clan dat toentertijd op nummer 1 stond op de ladder). Heb overigens met veel plezier in de clan gespeeld en het was altijd lache (overigens was de clan helemaal niet slecht en hebben we ook zelfs lange tijd bovenin meegedaan op de ladder Benelux op Clanbase. Onze winpercentage was echt wel 70-30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan de privé-chat een beetje privé blijven? Echt nuttig is dit niet voor gewone users :P

Gebruik IM, mail of de DM-functie ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste