Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 20:47
TheCoolGamer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:05:
[...]

Of dat de Duitsers bijna alles in het Engels roepen is ook niet echt sfeerbevordelijk. Zo duur is het toch niet om de tekst in het Duits in te laten spreken.
precies, sommige dingen zeggen ze in het duits en andere in het engels en als je in een gevecht bent zeggen ze soms zinnen bestaande uit engelse en duitse woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Ik vind die neppe Duitse accenten zooooo slecht. Vooral aan het begin moest is bij die ene vrouw gewoon echt evne m'n koptelefoon af doen, duidelijk een Amerikaanse :(

Verder, erg solide gameplay, veel uurtjes ook door het free roaming systeem... sommige wapens zijn volledige geupgrade gewoon kickass (MP43).. toch leuk dat alles zo door elkaar heen rent..scifi en Duitsers enzo. Moest wel lachen om die vrouwelijke SS'ers met een behoorlijk goed zichtbare decolleté die je neer te steken... als het spel zichzelf nou iets minder serieus nam zou het wel passen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Weiman op 22-08-2009 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 14:54
Bij mij istie gelocked op 60 fps. Ook met vert sync uit. Waarom zie ik mensen hier opscheppen over 250 fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jack Flushell schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:11:
Bij mij istie gelocked op 60 fps. Ook met vert sync uit. Waarom zie ik mensen hier opscheppen over 250 fps?
ik neem aan dat de fps cap valt weg te halen met een console command of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-08 14:29

Hu9o

Schokkend

+set com_fixeditc 1

als ik dit goed lees

[ Voor 141% gewijzigd door Hu9o op 22-08-2009 12:57 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Hu9o schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:55:
+set com_fixeditc 1

als ik dit goed lees
Werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
Ik krijg tijdens de setup in Windows 7 64 de volgende error "Product: Wolfenstein -- Error 1335.The cabinet file 'SPStre~1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:58

Zenix

BOE!

staat wel op op wolfenstein-zone.com of google
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a Werkt hetzelfde als ETQW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
Cobalt schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:49:
Ik krijg tijdens de setup in Windows 7 64 de volgende error "Product: Wolfenstein -- Error 1335.The cabinet file 'SPStre~1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.".
Ik heb de oplossing al gevonden. Op het forum van wolfenstein.com was iemand met een vergelijkbaar probleem. Ik kreeg het probleem met mijn TSSTCorp SH-S223B s-ata dvd brander/speler. Ik heb even mijn oude ide dvd speler AOpen 1648 ingeplugd en daar installeerde Wolfenstein zonder problemen.

Nu is de vraag waar ligt het aan. Het lijkt me stug dat de s-ata aansluiting de oorzaak is. Zou het aan de ingestelde region kunnen liggen. De TSSTCorp SH-S223B is nog regio vrij en AOpen 1648 staat op region 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:43
Blij mij klapt om de zoveel tijd mn Ati 4870 1gb eruit en wordt ie weer gereset voor Vpu recover ofzo, geen foutmelding gewoon effe spell vast , klik en dan weer verder spelen. Gaat een tijdje goed na tig resets maar dan loopt de boel vast wat heb ik daar een hekel aan. Nieuwe kaart wordt weer een Nvidia |:( .

Ontopic: De AI is verschikkelijk simpel zeg. Iig tot nut toe. Voor de rest vind ik het lvl design wel leuk en de graphics zijn nog redelijk.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-08 15:45

KneoK

Not in a million lightyears

Tr!gger schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:02:
Blij mij klapt om de zoveel tijd mn Ati 4870 1gb eruit en wordt ie weer gereset voor Vpu recover ofzo, geen foutmelding gewoon effe spell vast , klik en dan weer verder spelen. Gaat een tijdje goed na tig resets maar dan loopt de boel vast wat heb ik daar een hekel aan. Nieuwe kaart wordt weer een Nvidia |:( .

Ontopic: De AI is verschikkelijk simpel zeg. Iig tot nut toe. Voor de rest vind ik het lvl design wel leuk en de graphics zijn nog redelijk.
Kan het spel uren achtereen spelen met twee 4870's, heb nog geen enkele vastloper gehad en zit nu rond de 65% in het spel. Succes met je nieuwe kaartje ;)

De AI vind ik inderdaad ook redelijk simpel, op sommige ventjes na, het moet vooral van veel vuurkracht komen en zo heel af en toe moet je even aftasten wat er moet gebeuren, maar met wat Veil gebruik is dat ook meestal wel vrij snel uitgevogeld.

Vind de interactie met je medestrijders af en toe wel aardig in elkaar zitten, en het upgraden van wapens eigenlijk best een leuke toevoeging. Heb m'n M43 bijna maxed, wat Veil upgrades, erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 14:57

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb de singleplayer op de pc uitgespeeld, maar echt lang is dat niet. Het verhaal is best aardig en ondanks dat ik totaal niet van vage beesten (oid) hou past het wel bij het verhaal. Dit is toch binnen halve dag uit te spelen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-08 16:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

is er demo van dezen game al uit ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Christiano007 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:20:
Ik heb de singleplayer op de pc uitgespeeld, maar echt lang is dat niet. Het verhaal is best aardig en ondanks dat ik totaal niet van vage beesten (oid) hou past het wel bij het verhaal. Dit is toch binnen halve dag uit te spelen.
Ik ben inmiddels al iets meer als een halve dag bezig en nog maar op 74%.
Maar ik heb dan ook bijna alle gold gevonden, vrijwel elke intel en elk manuscript gevonden :)

Sommige gold is maar 1x te pakken, dus als je er geen erg in hebt kan je het nooit meer op 100% halen, mits je natuurlijk weet welke missie je moet herspelen ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Motaro schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:53:
is er demo van dezen game al uit ?
Nee komt nog wel SP demo of MP demo of beiden is onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik ben druk bezig in de game. Ik snap het commentaar van velen op de SP niet. Ik vind het heerlijk spelen. Wat verwacht je, een kopie van RTCW? Natuurlijk is het een nieuw spel met nieuwe elementen, hou op te z#$ren. De graphics zijn prima in orde, het enige wat mij tegenvalt zijn de gezichten, dat is echt slecht uitgewerkt en te statisch, doet me denken aan... RCTW. Spellen die al jaren uit zijn, zoals HL2, doen dat al beter. Maar goed, dat is gelukkig niet het belanrijkste in het spel, het belangrijkste is gameplay en dat zit echt goed in elkaar. Leuke toevoeging die Veil ook. Het kan best zijn dat je het in een halve dag kan uit spelen, maar dan heb je denk ik 4% van het spel gezien, zo snel ben je erdoor gehold. Zelf weten hoor, het is jouw geld ;). Er is echt veel te verkennen.

Ik ga zo weer lekker aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:05:
Ik ben druk bezig in de game. Ik snap het commentaar van velen op de SP niet. Ik vind het heerlijk spelen. Wat verwacht je, een kopie van RTCW? Natuurlijk is het een nieuw spel met nieuwe elementen, hou op te z#$ren. De graphics zijn prima in orde, het enige wat mij tegenvalt zijn de gezichten, dat is echt slecht uitgewerkt en te statisch, doet me denken aan... RCTW. Spellen die al jaren uit zijn, zoals HL2, doen dat al beter. Maar goed, dat is gelukkig niet het belanrijkste in het spel, het belangrijkste is gameplay en dat zit echt goed in elkaar. Leuke toevoeging die Veil ook. Het kan best zijn dat je het in een halve dag kan uit spelen, maar dan heb je denk ik 4% van het spel gezien, zo snel ben je erdoor gehold. Zelf weten hoor, het is jouw geld ;). Er is echt veel te verkennen.

Ik ga zo weer lekker aan de slag. :)
Ach ja, SP wordt dan ook wel redelijk ontvangen, MP is waar de meeste niet helemaal tevreden over zijn om het lichtjes uit te drukken.

Zelf vind ik MP wel vermakkelijk maar der is zeker nog werk aan nodig en ik had gehoopt dat MP stijl meer rtcw:et zou zijn dan cod. Het is in de huidige staat zeker geen waardige opvolger voor rtcw / rtcw:et vind ik.

Oh en de server browser is belachelijk slecht, hij kan niet eens sorteren op ping. Ja je kan dat selecteren, maar hij doet het niet goed. Verder moet je ook veel scrollen, tekst had wel kleiner kunnen zijn. Menu structuur is duidelijk opgebouwd voor de consoles wat ook irritant is.

Nog wat dingen in MP die niet helemaal goed zijn imo:
Hitboxes in MP lijken niet helemaal correct te zijn altijd.
Geen cov ops, geen field ops.
Mappen zijn erg klein (mappen zijn trouwens wel goed, maar allemaal erg klein zelfs voor 6v6).
Geluiden zoals voetstappen zijn niet te horen.
Geen geallieerde wapens (thompson bijv) in MP (in SP begrijpbaar voor verhaal etc, maar waarom niet in MP?).
Ranking system is bugged, ik ben gister tot rank 7 gekomen, vandaag log ik in en zie ik 1 keer in een match dat ik een rank omhoog ga en nu ben ik rank 17 en heb ik alles unlocked, je user account word ook niet onthouden, steeds weer nieuwe aanmaken en excisting account kiezen.
Veil in MP mag van mij wel weg.
Grenades gooien is raar, geen apart wapen meer en het voelt alsof er veel te veel zwaartekracht op de grenades zit. Geen grenades in ammo packs?
Reviven door medic is traag.
Iron sights is compleet nutteloos kan ook weg (helpt niet met accuracy).
Geen sprint bar.
Je kan health van je tegenstanders zien en door de driehoekjes boven hun hoofd weet je altijd waar ze zijn.
Geen compass met minimap. Dit had beter geweest dan altijd die grote iconen in het beeld.

Zo zijn er nog wel een paar dingen die beter hadden gekunt in mijn ogen. Sommige dingen lijken te komen omdat het gewoon voor de consoles is ontwikkeld ipv voor de PC.

Maar nogmaals het is wel vermakelijk, maar zeker geen waardige opvolger imo en ik zal dit waarschijnlijk ook niet zoveel spelen als rtcw:et wat ik erg jammer vind. Een groot deel kan opgelost worden door middel van patches, maar ja, we moeten maar afwachten hoeveel daar dan van terecht komt en of de player base dan nog hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik wil er nog aan toevoegen dat in de MP de wapens klinken alsof ze uit de Bart Smit komen. Gwhy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt RTCW:ET eigenlijk nog (veel) gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als doorgewinterde RTCW speler (Team Nederland) en ET speler (got some fragmeat?), moet ik zeggen, dat dit spel totale crap is.

Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:10:
Als doorgewinterde RTCW speler (Team Nederland) en ET speler (got some fragmeat?), moet ik zeggen, dat dit spel totale crap is.

Nuff said.
De singelplayer is erg goed te doen moet ik zeggen, heb em bijna uitgespeeld.
Maar de Multiplayer is in geen wegen de vergelijken met RTCW of ET omdat het compleet anders is.

De community zal dan ook de MP links laten liggen i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:36:
[...]

De singelplayer is erg goed te doen moet ik zeggen.
Werd kotsmisselijk van de manier hoe je loopt. Tuurlijk kun je dat wel weer aanpassen met bobroll en weet ik het I guess, maar ga niet eens de moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 21:25
Met andere woorden, jij wil gewoon een 1 op 1 kloon van ET hebben? Misschien makkelijker om dan gewoon ET te gaan spelen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Morax op 23-08-2009 20:41 . Reden: quote even ingekort ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:40:
[...]

Met andere woorden, jij wil gewoon een 1 op 1 kloon van ET hebben? Misschien makkelijker om dan gewoon ET te gaan spelen ;)
Het hoeft nier perse een 1 op 1 kloon te zijn van ET, hoewel ik een nieuwe ET niet erg zou vinden.

Maar dit wijst gewoon erg af van wat ik en vele met mij verwachten van de multiplayer in een wolfenstein nadat we rtcw en rtcw:et hebben kunnen spelen.

Het probleem is ook niet dat er iets afwijkt, het probleem is dat gewoon bijna alles afwijkt met als gevolg dat het minder lekker speelt en minder leuk is. Daarnaast nog de slechte menus en geluiden die niet goed zijn (als je je gun niet laat drawen krijg je ook geen herlaad geluid meer bijvoorbeeld), hitboxen die niet goed zijn en gewoon het hele console gevoel dat het spel heeft, maakt het gewoon een mindere game. Ik heb verder al een aardige lijst opgesteld in mijn vorige post dus ik zal het hier maar bij laten kwa fouten aanwijzen :P

Ik had graag gewoon een nieuwe ET of een spel wat voorborduurd op de gameplay van ET en daar verbeteringen aanmaakt. Maar Wolf MP maakt het niet beter en speelt gewoon niet helemaal lekker.

Maar zoals ik al zei, het is wel vermakelijk hoor, maar het is gewoon een niveau of 2 lager dan ET kwa gameplay. Hierdoor zal ik het waarschijnlijk dus ook lang niet zoveel spelen.

Ik hoop dat er verbeteringen komen door patches en ik hoop dat de playerbase dan nog bestaat. Maar dat moeten we dus even bezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:09:
wordt RTCW:ET eigenlijk nog (veel) gespeeld?
Ik speel het nog regelmatig met vrienden, en er joinen ook regelmatig `vreemde` spelers,
Ook zijn er nog redelijk wat servers te vinden. (ETPub).
Voorzover ik weet zijn er ook nog redelijk wat clans die compo's spelen.

Graphics zijn wat verouderd, maar gameplay blijft lekker.

[ Voor 9% gewijzigd door CrashOverDrive op 23-08-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:50:
[...]

Het hoeft nier perse een 1 op 1 kloon te zijn van ET, hoewel ik een nieuwe ET niet erg zou vinden.

Maar dit wijst gewoon erg af van wat ik en vele met mij verwachten van de multiplayer in een wolfenstein nadat we rtcw en rtcw:et hebben kunnen spelen.

Het probleem is ook niet dat er iets afwijkt, het probleem is dat gewoon bijna alles afwijkt met als gevolg dat het minder lekker speelt en minder leuk is. Daarnaast nog de slechte menus en geluiden die niet goed zijn (als je je gun niet laat drawen krijg je ook geen herlaad geluid meer bijvoorbeeld), hitboxen die niet goed zijn en gewoon het hele console gevoel dat het spel heeft, maakt het gewoon een mindere game. Ik heb verder al een aardige lijst opgesteld in mijn vorige post dus ik zal het hier maar bij laten kwa fouten aanwijzen :P

Ik had graag gewoon een nieuwe ET of een spel wat voorborduurd op de gameplay van ET en daar verbeteringen aanmaakt. Maar Wolf MP maakt het niet beter en speelt gewoon niet helemaal lekker.

Maar zoals ik al zei, het is wel vermakelijk hoor, maar het is gewoon een niveau of 2 lager dan ET kwa gameplay. Hierdoor zal ik het waarschijnlijk dus ook lang niet zoveel spelen.

Ik hoop dat er verbeteringen komen door patches en ik hoop dat de playerbase dan nog bestaat. Maar dat moeten we dus even bezien.
Hitboxes zijn goed met hit detection, ze zijn niet bugged zoals in ET/RTCW misschien moet je er daarom aan wennen dat deze tenminste wel kloppen. Ik heb zelf ook lang ET gespeeld 2003-2007 op een goed niveau ( premier league voornamelijk) Verder snap ik wel wat je bedoelt. Maar ik kan je wel zeggen de mods die eraan komen, maken het een heel stuk beter. Dit spel is in iedergeval wel beter voor nieuwkomers en beginners. Dus daardoor kan je meer spelers aantrekken, nadeel voor ervaren spelers is het is minder uitdagend. Maar ik heb al tegen de beste teams op dit moment in wolfenstein gespeeld dignitas bijv. En er is al een hoog niveau die schieten wel 3hs per kill en een goeie crossfire en teamplay. Het is misschien minder rambo game dan ET, het ligt meer op teamplay gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog niet of ik de game effectief ga kopen als ik hier de comments eventjes nalees.

Als er later mods en nieuwe maps bijkomen dan kan mij dit wel over de streep trekken.
De ET:QW SDK heeft zolang op zich laten wachten dat niemand nog bijna actief was, met als resultaat dat het nog steeds dezelfde maps zijn als bij de launch. (ondertussen zijn er nu enkele nieuwe) maar ik herinner mij dat de user maps van W:ET snel op elkaar volgden.

Al vond ik ET:QW wel heel goed doordacht, ik heb dit maanden lang gespeeld en iedere keer kwam ik nieuwe zaken te weten. De standaard maps hebben toch wel een tijd kunnen boeien.

Enig idee hoe dit loopt met modden en maps voor deze W2009?
En kan je terug mijntjes planten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:33:
Ik weet nog niet of ik de game effectief ga kopen als ik hier de comments eventjes nalees.
Hij zal binnen een aantal maanden vast wel in de budget-bak liggen (voor PC dan). Dan zijn er ook meer mods, patches uit. Dus ik zeg: je gaat hem zeker willen halen, de vraag is alleen wanneer de prijs rond de 24,99 / 30 euro komt te liggen. Dat is de game wel waard. Maar de consoleprijs van 56,- zou ik hem laten liggen, voor die prijs kun je betere titels krijgen. 30 euro lijkt me best aardig toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Mja. Ik heb 'em dus ff 'geprobeerd', en ik weet niet of ik 't shooter genre een beetje kwijt ben, of dat de game gewoon niet helemaal geweldig is, maar ik vind 'em een beetje 'meh'. De controls voelen gewoon traag aan. En wat ik erg sterk mis is de mogelijkheid om goed om hoekjes heen te kunnen duiken voor een paar potshots. In hedendaagse shooters zijn vijanden erg 'slim' wat betreft dekking zoeken enzo. Ik wil, zoals in CoD of Mass Effect, om een hoek kunnen leunen met m'n rifle en hun kop d'r af schieten. En dat is in Wolf gewoon, tja, afwezig. Verder zijn er nog wat dingen aan 't spel die me irriteren. Dus nee, ik ga 'em niet kopen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Weet iemand hoe je een baas uitschakelt waarbij je 4 terminals (ik ben kwijt waarvan, het was laat...) kapot moet schieten?

Je zit in een zal met een soort puist op pootjes achter je aan.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Als er later mods en nieuwe maps bijkomen dan kan mij dit wel over de streep trekken.
De ET:QW SDK heeft zolang op zich laten wachten dat niemand nog bijna actief was, met als resultaat dat het nog steeds dezelfde maps zijn als bij de launch. (ondertussen zijn er nu enkele nieuwe) maar ik herinner mij dat de user maps van W:ET snel op elkaar volgden.

Al vond ik ET:QW wel heel goed doordacht, ik heb dit maanden lang gespeeld en iedere keer kwam ik nieuwe zaken te weten. De standaard maps hebben toch wel een tijd kunnen boeien.

Enig idee hoe dit loopt met modden en maps voor deze W2009?
En kan je terug mijntjes planten?
Er is al best veel werk verricht door modders van wolfpro zonder SDK, volgens de testers voelt het spel al veel beter aan. Je kan bijv bunnyhoppen, jump delay hebben ze weg gehaald. Je kan fireteam maken etc.. http://forums.myhannes.in...p?page=Thread&threadID=63 En mappers hebben ideeën al klaar liggen voor de SDK. Het zal dus sneller gaan dan in ET:QW. En ik denk dat de ET community het spel ook wat meer kans geeft dan ET:QW omdat het zonder voertuigen en aliens is. Ik heb zelf ook zo n 14 maanden quake wars competitie gespeeld. Dus ik snap wat je bedoelt. Mijnen heb je niet in dit spel, komt ook omdat de maps meer gebaseerd zijn op RTCW en niet op ET/ETQW dus geen mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:04:
[...]

Er is al best veel werk verricht door modders van wolfpro zonder SDK, volgens de testers voelt het spel al veel beter aan. Je kan bijv bunnyhoppen, jump delay hebben ze weg gehaald. Je kan fireteam maken etc.. http://forums.myhannes.in...p?page=Thread&threadID=63 En mappers hebben ideeën al klaar liggen voor de SDK. Het zal dus sneller gaan dan in ET:QW. En ik denk dat de ET community het spel ook wat meer kans geeft dan ET:QW omdat het zonder voertuigen en aliens is. Ik heb zelf ook zo n 14 maanden quake wars competitie gespeeld. Dus ik snap wat je bedoelt. Mijnen heb je niet in dit spel, komt ook omdat de maps meer gebaseerd zijn op RTCW en niet op ET/ETQW dus geen mijnen.
Wow, ze vliegen er inderdaad wel in, nice.
Ik zal hem wel eerst via singleplayer testen en achteraf uit de budgetbak halen voor de MP.

thx 4 the tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:25:
Ik zal hem wel eerst via singleplayer testen en achteraf uit de budgetbak halen voor de MP.
Daar zit ik idd ook aan te denken. Ik vond ET gewoon helemaal geweldig. Als het ET-like gaat worden is dat idd de beste optie. Ik heb vanochtend de 'probeer' versie gedeinstalleerd. Het spel is op dit moment het geld niet waard, dus dan wacht ik wel ff op de 'budget' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 13:47

The Zep Man

🏴‍☠️

Boudewijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:56:
Weet iemand hoe je een baas uitschakelt waarbij je 4 terminals (ik ben kwijt waarvan, het was laat...) kapot moet schieten?

Je zit in een zal met een soort puist op pootjes achter je aan.
Je hebt het over die
spoiler:
gestoorde wetenschapper/dokter die in die portal gesmeten wordt, waarna hij als monster terugkomt?
spoiler:
Jij kan zelf de pilaren niet kapot knallen. Laat Fikkie (of hoe dat grote monster ook heet) op je afkomen terwijl er een pilaar tussen jou en hem staat. Hij knalt tegen de pilaar aan. Vergeet niet op tijd opzij te springen. Herhaal dit totdat alle pilaren kapot zijn. Soms gooit Fikkie ook met rotzooi: dit kan ook een pilaar beschadigen wanneer je erachter staat.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Inderdaad, ik had het over die situatie.

Thanks... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Inmiddels de game uitgespeeld.

Toch viel mij een aantal dingen op:

spoiler:
- Hans Grosse, Kom je bij het einde tegen waarna je met hem een gevecht hebt. Je hebt hem al eerder ontmoet bij de vechtpartij in het cafe... maarrrr was deze niet al in Wolf 3D afgemaakt? Er is volgens mij niets bekend geworden tijdens de game (of ik heb een intel gemist) waarin gezegd is dat hij weer op leven is gebracht.
- Deaths Head is ontsnapt wat al 100% duidelijk maakt dat er een vervolg zal komen met hem in de hoofdrol
- het 3de wapen is de STG 44 maar in game wordt deze aangeduid als MP43? Uit google research blijkt dat het hetzelfde wapen is , toch wordt Sturmgewehr meer gebruikt in docu's en games.
- In game zijn er verschillende posters en tekeningen te vinden over een mini gun. Hier zijn zelfs een aantal intels over te vinden. Toch is er geen nieuwe ''venom gun'' in wolfenstein. Toch wel jammer en vreemd omdat van alle blueprints die ik gevonden heb, de gun wel te verkrijgen is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mp43 was de naam van het wapen, om propaganda redenen is het Sturmgewehr genoemd. Dit is echter al ruim na de introductie van het wapen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je die zak met goud kunt pakken die bovenop een 'zolder' staat?
Deze zolder is in het gebouw waar de truck staat/stond van de fram missie.
Kom er met geen mogelijkheid op. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Heb je al gekeken met je veil aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, niks extra's te zien qua brug/trap/oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:39:
Ja, niks extra's te zien qua brug/trap/oid.
Kan je even vertellen welk level het is? (in de stad like Midtown of Downtown) of gewoon een missie?

Wellicht dat 1 van ons de gold al gevonden heeft of een manier weet om het te pakken.

ik heb zelf de game uitgespeeld met 81% gold gevonden , 87% tomes en 87% intel. Wellicht een mogelijkheid dat ik em al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midtown East.
dit is de ruimte waarvanuit je vertrekt naar de missie voor de Farm en ook na deze missie kom je weer terug in deze ruimte (rode stip is het goud).
Buiten ligt rechts in een steegje nog een tomes (geel).

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/5596/img5952.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vermaak me echt kostelijk met deze game :)

Pretentieloze run-and-gun gameplay met een occult sausje, de Indiana Jones straalt er vanaf. Vette shit hoor. Ik vind deze game denk ik JUIST leuk omdat het zo ouderwets is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 09:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:02:
Midtown East.
dit is de ruimte waarvanuit je vertrekt naar de missie voor de Farm en ook na deze missie kom je weer terug in deze ruimte (rode stip is het goud).
Buiten ligt rechts in een steegje nog een tomes (geel).

Plaatje:
[afbeelding]
Op de kisten springen, en daarna op de vliering springen, is me na 10x proberen gelukt :P

Ben positief verrast door deze game, had een hersenloze shooter verwacht, maar het is dat + extra :P Vorige wolfenstein game haakte ik snel af, maar de monsters hier zijn cool, de wapens ook en de gameplay is heel erg soepel :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... then I suck @ this game. Na 30x nog niet gelukt. :P
Aan de andere kant van de kamer lukt het me wel om op de vliering te komen.
De kant van het goud dus niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:59:
Hmm... then I suck @ this game. Na 30x nog niet gelukt. :P
Aan de andere kant van de kamer lukt het me wel om op de vliering te komen.
De kant van het goud dus niet. :S
Probeer niet (zoals ik) direct naar het goud te springen, maar spring van het kistje in een rechte lijn naar de vliering, dus niet schuin, maar kaarsrecht, dan moet je het net kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2009/20090821.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Angeloonie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:00:
[...]

Probeer niet (zoals ik) direct naar het goud te springen, maar spring van het kistje in een rechte lijn naar de vliering, dus niet schuin, maar kaarsrecht, dan moet je het net kunnen halen :)
Ik heb het ook zojuist geprobeerd. Na 3x Springen was ik er op. Zodra je binnenkomt ga je met je voeten op de houten planken staan die onder de kisten zitten. Crouch jump en je staat op de eerste kist. Doe het zelfde bij de 2de kist. Zodra je op de 2de kist staat doe je 2 tikjes naar achter zodat je met je hielen op de kist staat. Gebruik de sprint knop en crouch jump nog een keer en voila je staat op het dak en de zak met goud is te pakken.

Ik had deze trouwens nog niet gevonden :). Alleen heb ik er vrij weinig aan omdat ik iets van 12 saves terug moest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
So true..... we zijn een geheime resistance groep maar plakken wel even het logo op de voor en achterdeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoe maak je eigenlijk die 2e baas dood?

spoiler:
Die gekke baas die net nadat je die supertank hebt gebruikt komt

Leuk spel, maar vage puzzles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:19:
[...]

Ik heb het ook zojuist geprobeerd. Na 3x Springen was ik er op. Zodra je binnenkomt ga je met je voeten op de houten planken staan die onder de kisten zitten. Crouch jump en je staat op de eerste kist. Doe het zelfde bij de 2de kist. Zodra je op de 2de kist staat doe je 2 tikjes naar achter zodat je met je hielen op de kist staat. Gebruik de sprint knop en crouch jump nog een keer en voila je staat op het dak en de zak met goud is te pakken.

Ik had deze trouwens nog niet gevonden :). Alleen heb ik er vrij weinig aan omdat ik iets van 12 saves terug moest :P
Dat sprinten lukt mij dus niet.
Lijkt net alsof ik vanuit stilstand niet kan gaan rennen, pas na 2 of 3 passen lukt dat pas. Maar dan lig ik alweer op de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Boudewijn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 02:19:

spoiler:

Geef eens een betere beschrijving van die baas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
  • Laatst online: 20-06-2024
Angeloonie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:19:
[...]

Geef eens een betere beschrijving van die baas? :P
Volgens mij bedoeld hij die Generaal, tweede boss. Als de held komt binnenlopen komt er een filmpje waarin hij op hem schiet, maar alle kogels worden tegengehouden. De boss zegt dan iets in de trend van: Van alle mensen moet jij weten dat niets is wat het lijkt...muhahaha, en vernielt dan de stellage waar je op staat. Dan begint het gevecht, zodra je de veil gebruikt (functie onder 1), lijkt hij op een supergemene slak.

Ik ben gister tot hem gekomen, en was al vrij snel dood, daarna ben ik naar bed gegaan dus ik weet ook niet hoe je deze boss verslaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net uitgespeeld. Binnenkort nog eens overdoen maar nu van begin af aan met alle wapens. Lekker alles en iedereen met de vlammenwerper bestoken }>

Ik vind dit echt een leuk spel. Niet te frustrerend, en bugvrij. Geen enkele crash of rariteit meegemaakt. Dat is echt een verademing. Het kan dus wel degelijk om een spel _af_ in de winkels te leggen ipv brak en na 10 patches nog steeds brak. Toppie.

Ik heb ook geen enkele keer hulp hoeven zoeken. Je moet gewoon wat creatief en onderzoekend zijn. Opzoeken hoe je voorbij een level komt is imo valsspelen.

Dit spel is een goede reclame voor hun engine. Die gaat nog veel gebruikt worden denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 27-08 15:49

Rexomnium

Vincam aut moriar

Boudewijn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 02:19:

spoiler:

spoiler:
Als je in veil mode bent, dan zie je dat het een soort reuzeslak is. Je kunt dan op hem blijven schieten (ik heb veil mode 2 gebruikt, waarin je extra sterke kogels gebruikt), zodat hij af en toe moet herstellen onder een of andere generator. Deze gaat open zodra hij er onder staat. Je ziet dat de generator dan rood wordt. Schiet met je MP43 op dat rode gedeelte en doe dit bij alle vier de generatoren. Zodra je ze alle vier kapot hebt geschoten, kun je de generaal zelf af maken. Ik gebruikte daarvoor de Tesla gun, want ik kreeg het idee dat gewone kogels hem dan niet deren (hij wordt een soort spook).

Overigens heb ik last van een irritante... 'bug'. Next weapon en previous weapons lijkt bij mij in willekeurige volgorde te werken. Als ik een paar keer Next weapon kies krijg ik op hetzelfde wapen kort achter elkaar. Previous weapon levert een ander wapen op dan het voorgaande, enzovoorts. Erg vervelend, aangezien de rechtstreekse knoppen voor de wapens pas bij 5 beginnen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Goed om te zien dat veel mensen het wel leuk vinden.

Als jullie ideeën hebben voor multiplayer mod, die op competitie gericht zijn of het spel beter maken geef dan feedback. Want hoe meer feedback hoe beter.

http://forums.myhannes.in...php?page=Board&boardID=19

Ze fixen ook bugs in het spel onder andere.
Ook gaan ze features toevoegen aan de MP waarschijnlijk.
Zoals betere server browser/friendlist/vote menu/admin menu etc.
Want de MP is afgeraffeld maar de mod community laat dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:48:

Dit spel is een goede reclame voor hun engine. Die gaat nog veel gebruikt worden denk ik.
Die engine is allang achterhaald, ik vind de game wel nice maar de engine komt niet meer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sn0wblind schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:51:
Die engine is allang achterhaald, ik vind de game wel nice maar de engine komt niet meer mee
Wapens en kleding ed. zien er al sinds Doom 3 uit alsof ze van plastic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:48:
Ik vind dit echt een leuk spel. Niet te frustrerend, en bugvrij. Geen enkele crash of rariteit meegemaakt.
? ???

Al bij het ALLEREERSTE level, zo'n beetje na mijn 1e kill, was er een ton of een kist die maar op zijn punt bleef rondtollen in de lucht...
Was trouwens voor de Veil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan niet

[ Voor 74% gewijzigd door Fuelke op 25-08-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Hier hangt het spel af en toe voor een halve minuut, geluid hapert, shcerm op zwart paar keer over en weer tussen desktop en spel en daarna kan ik terug verder spelen voor een minuut of vijf. het spel herstarten helpt soms, soms ook niet. Altijd vervelend als er juist enkele nazi's afkomen.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Rexomnium schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:32:
[...]

Overigens heb ik last van een irritante... 'bug'. Next weapon en previous weapons lijkt bij mij in willekeurige volgorde te werken. Als ik een paar keer Next weapon kies krijg ik op hetzelfde wapen kort achter elkaar. Previous weapon levert een ander wapen op dan het voorgaande, enzovoorts. Erg vervelend, aangezien de rechtstreekse knoppen voor de wapens pas bij 5 beginnen.
Heb ik ook, inderdaad.

Overigens zit ik nu een beetje vast. Ik moet naar het airfield toe (missie heet ook airfield), en volgens het mannetje wat bij me is, moet ik eerst de nazi's opruimen voordat ik verder kan. Ik heb ze echter allemaal gedood, maar hij wil niet meekomen. Iemand enig idee? Ik hang nu steeds bij de auto rond die me waarschijnlijk naar het airfield zal brengen... maar er is geen beweging te krijgen in dat mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squash.Cryeth
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-05-2023

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

Ik ben inmiddels op ruim 60% en ben absoluut te spreken over de single player. De multiplayer zal ik vast nog een keertje proberen maar is voor mij van secundair belang.

Erg positief vind ik dat ze de oude grimmige sfeer met het rariteitenkabinet goed terug hebben laten komen. Ook voelt de game goed aan. Wel is het inderdaad te makkelijk (speel op een na hoogste moeilijkheidsgraad). Wat dat aan gaat geldt wat mij betreft dat ontwikkelaars zich minder op grafische vooruitgang dienen te richten en meer op uitdagende gameplay.

Hoewel het spel grafisch misschien achter loopt op andere games ziet het er gewoon goed uit. Geen CoD4/Crysis/Fall Out 3 maar dat is ook helemaal niet nodig en wie beweert van wel, is krankzinnig.

Verder vind ik het wederom subliem om te zien dat de boss fights er weer in zitten. Heerlijk! Dat geeft het een beetje een arcadegevoel zonder afbreuk te doen aan het verhaal.

Wat ik jammer en irritant vind is het consolemenu. Erg lelijke eerste indruk. Gelukkig wordt dat in het eigenlijke spel weer goedgemaakt.

Tis mijn +/- 32 euro meer dan waard (50 zou ik er ook voor neergelegd hebben).

[ Voor 0% gewijzigd door Squash.Cryeth op 25-08-2009 20:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb de game besteld nadat ik em al wat daagjes "minder legaal" heb uitgeprobeerd. Speelt zalig weg, als de multiplayer me ook wat uurtjes gaat vermaken komt dat helemaal goed :)
Ik hecht niet zoveel waarde aan dik grafisch geweld, de sfeer spreekt me meer aan en de uitvoering is prima. Nou, hopelijk kan ik binnenkort weer lekker de medic uithangen @ multiplayer :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
RoD schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:59:
[...]

Heb ik ook, inderdaad.

Overigens zit ik nu een beetje vast. Ik moet naar het airfield toe (missie heet ook airfield), en volgens het mannetje wat bij me is, moet ik eerst de nazi's opruimen voordat ik verder kan. Ik heb ze echter allemaal gedood, maar hij wil niet meekomen. Iemand enig idee? Ik hang nu steeds bij de auto rond die me waarschijnlijk naar het airfield zal brengen... maar er is geen beweging te krijgen in dat mannetje.
Vaag, Ik heb zelf tijdens de Singelplayer geen problemen gehad met de game. Probeer anders in jouw geval de laatste save game te laden. Wellicht is het dan opgelost.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:17:
[...]

Dat sprinten lukt mij dus niet.
Lijkt net alsof ik vanuit stilstand niet kan gaan rennen, pas na 2 of 3 passen lukt dat pas. Maar dan lig ik alweer op de grond...
Mja, het sprinten op zo'n box is een beetje tricky moet ik toegeven. Maar de 3de keer lukte het bij mij wel en was ik via een sprint + crouchjump boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb dat goud gehaald door van de kist richting plafond te springen met Veil aan, dan loop je wat harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Descriptor schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:23:
[...]

Vaag, Ik heb zelf tijdens de Singelplayer geen problemen gehad met de game. Probeer anders in jouw geval de laatste save game te laden. Wellicht is het dan opgelost.
Ik ben uit wanhoop maar overnieuw begonnen. Toen ging het vlekkeloos. Het zal een bugje zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hydra schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:53:
[...]

Wapens en kleding ed. zien er al sinds Doom 3 uit alsof ze van plastic zijn.
ben ik het niet mee eens, maar je ziet in deze game wel dat de details in de wireframes en de textures gewoon lager zijn, de algemene effecten ook.het oogt gewoon allemaal 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 13:47

The Zep Man

🏴‍☠️

Sn0wblind schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:46:
[...]

ben ik het niet mee eens, maar je ziet in deze game wel dat de details in de wireframes en de textures gewoon lager zijn, de algemene effecten ook.het oogt gewoon allemaal 2 jaar oud.
Zoals dat iemand een stropdas op zijn overhemd getekend heeft in plaats van dat het een 'echte' stropdas bovenop zijn overhemd is.

Ik negeer de graphics whores. Het is de fun factor welke een spel leuk moet maken of niet. En naar mijn mening zit er in Wolfenstein genoeg daarvan. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08 16:49

superwashandje

grofheid alom

[...]

toch wel netjes voor een engine van 5 jaar dan :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik ben nu voor de airport missie en had nog wat extra gold nodig voor een upgrade, dus ik doe een oude minder belangrijke missie om wat bij te verdienen.
Beginnen de mannetjes waar ik mee praat dus doodleuk weer over die generaal die ik al lang omgelegd heb 8)7

Het systeem met de veil vind ik trouwens wel een uitkomst voor de minder geoefende shooter speler zoals ik.
Ik doe bijna alles met de mp43 met de veil 2 en 4 waar nodig, vooral het door de muur kunnen schieten is vreselijk handig.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

* Boudewijn zit weer vast bij een baas.

spoiler:
Die 'sprinkhaan die je met aa geschut moet doden heb ik al gedaan... daarna komt hij nogmaals langs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het spel ook wel zonder veil kunnen en willen doen. Dan is het gelijk wat minder hectisch met al dat gezap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Iemand zei het al eerder, maar de posters in het Nederlands zijn echt érg slecht. :X

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/4526/vermoedelijkefaal.png

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:09:
Ik had het spel ook wel zonder veil kunnen en willen doen. Dan is het gelijk wat minder hectisch met al dat gezap.
dan zou het spel veels te makkelijk zijn.
De AI is echt te slecht om ook maar enig weerstand te bieden.
Als het niet was voor die duitse veil users die schilden maken etc zou iedereen het spel in 1 ruk zonder te sterven uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is nu ook niet moeilijk. En dat hoeft ook helemaal niet. Een spel moet vooral leuk zijn.

Die posters zijn trouwens gewoon echt. Google maar eens. Wat ze in een Duits stadje doen .. sja. Dat heb ik in wel meer spellen gezien. Die en anderen. Allemaal in het Nederlands.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
[...]

2 jaar geleden kwamen ongeveer Crysis, Call of duty 4, Bioshock etc. uit en mooiere spellen zijn er sindsdien niet geweest, oogde het maar als 2 jaar oud ;)
Maar goed, ik moet wel zeggen dat ik het er op zich goed uit vind zien als je bedenkt dat de basis de doom III engine is.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:55:
Het spel is nu ook niet moeilijk. En dat hoeft ook helemaal niet. Een spel moet vooral leuk zijn.

Die posters zijn trouwens gewoon echt. Google maar eens. Wat ze in een Duits stadje doen .. sja. Dat heb ik in wel meer spellen gezien. Die en anderen. Allemaal in het Nederlands.
maja iets moeilijker mag weg.

De AI is te voorspelbaar en vaak schiet je een hele groep door voor ze zelfs maar beginnen terug te schieten.

En van de nederlandse poster, ik denk zelf dat de makers dachten dat het duits was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 12:18
Boudewijn schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:02:
* Boudewijn zit weer vast bij een baas.

spoiler:
Die 'sprinkhaan die je met aa geschut moet doden heb ik al gedaan... daarna komt hij nogmaals langs :/
spoiler:
Net als zijn voorganger heeft hij ook een zwakke plek. Niet op zijn pantser schieten, dat werkt niet. Gewoon achterwaarts de brug aflopen, hij volgt je. Zorg dat je afstand houdt d.m.v. sprinten. Hij spawnt op een gegeven moment weer achter je, je loopt dan gewoon de tegenovergestelde kant op. Af en toe laat hij zijn zijkant en buik zien, daar op schieten. Blijven volhouden, na een paar rondjes gaat hij langzamer lopen en valt uiteindelijk gewond neer. Dan kun je hem afmaken (naar zijn kop toelopen).

Singleplayer vond ik goed te doen, maar kan wel aanraden om difficulty 3 (van 4) te kiezen omdat het anders echt te makkelijk is.

[ Voor 8% gewijzigd door Brainstorm op 26-08-2009 19:35 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Spel uitgespeeld.

Wil nu ff met cheats doen, maar ik krijg ze niet werkend?

Er wordt gewoon een nieuwe wolf.cfg aangemaakt zonder die cheat-regels nadat ik het spel heb gestart.

Iemand die me kan vertellen hoe het wel moet?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:51

Player1S

Probably out in the dark

mmm ik weet het niet hoor. Sommige dingen vind ik erg jammer, zoals de duitsers die gewoon engels praten. Wel weer grappig dat ze DE zin van het orgineel erin hebben zitten "Ah mein leben"

Ik wordt er ook nog niet echt diep ingetrokken en hier en daar een paar foutjes.
spoiler:
Kom ik voor het eerst downtown, ga ik eerst naar de zwarte markt krijg ik te horen dat Caroline gepakt is. Praten ze alsof ik dit al wist

Die onzichtbare soldaten zijn echter veels te sterk. Met 2 steken lig je haast al dood op de grond en doodmaken is veel lastiger dan andere, moeilijkere soldaten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Faro schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:25:
Iemand zei het al eerder, maar de posters in het Nederlands zijn echt érg slecht. :X

[afbeelding]
Snap niet dat je je er zo aan stoort, er is weinig vreemds aan de zinsopbouw hoor, gewoon een beetje ouderwets. Wat korter:

Afbeeldingslocatie: http://www.waffen-ss.nl/sspost01.gif
MelvinB schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:58:
Spel uitgespeeld.

Er wordt gewoon een nieuwe wolf.cfg aangemaakt zonder die cheat-regels nadat ik het spel heb gestart.

Nieuw spel starten en voordat je op een moeilijkheidsgraag klikt moet je het cheats schuifje omzetten rechtsonderaan. Dan het spel starten en in het menu bij Gameplay de cheats inschakelen. Zijn er wat minder dan via de andere methode, maar werkt perfect.

spoiler:
All weapons kun je onbeperkt gebruiken om ammo te krijgen

[ Voor 43% gewijzigd door KneoK op 26-08-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
MelvinB schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:58:
Spel uitgespeeld.

Je krijgt ook cheats beschikbaar als je het spel uit speelt maar ik zie er 4 maar ik krijg alleen de eerste 2? of heeft dit met de 4 mogelijke moeilijkheids graden te maken?

En ik zie geen noclip cheat ;( , kan je teminste alles opzoeken en bekijken en altijd leuk op de moeilijkste stand :)

• Deadsy
KneoK schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:10:
[...]

Snap niet dat je je er zo aan stoort, er is weinig vreemds aan de zinsopbouw hoor, gewoon een beetje ouderwets.
Ik denk dat datgene wat hem stoort het feit is dat Isenstadt in Oostenrijk ligt en dat een Nederlandstalige poster daar niets te zoeken heeft.
Is een fout die ontstaan is door pure luiheid.

• KneoK

KneoK

Deadsy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 03:34:
[...]

Ik denk dat datgene wat hem stoort het feit is dat Isenstadt in Oostenrijk ligt en dat een Nederlandstalige poster daar niets te zoeken heeft.
Is een fout die ontstaan is door pure luiheid.
Ik heb vorig jaar inderdaad de ruine nog bezocht waar dat enorme apparaat stond vroeger ;) Je kunt overal wel een punt van maken, Duitsers die Engels spreken, spoken met tesla guns, maar om het nou luiheid te noemen ? Dat er ergens een Nederlands postertje verdwaald is (ik zeg, de halfbroer van Blazkowicz, Joop van Blakenstein, is geëmigreerd voor z'n werk als NSB'er, dit is een hint naar het vervolg van Wolfenstein, waar je diep achter de Duitse linies wordt geconfronteerd met twee Japanse affiches en een Poolse button), ach.

Uitgespeeld, cool spel, best uitdagend einde. Met cheats aan opnieuw beginnen is best leuk, misschien zo hier en daar nog een missie gemist (zo lineair is het spel toch niet ?), wat intel, ik zie wel wanneer het gaat vervelen.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

In RtCW hing ook al nederlandstalige propaganda ;)

En @ onzichtbare soldaten:

spoiler:
Je kunt de tijd vertragen he...

• Hydra
KneoK schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 04:24:
Ik heb vorig jaar inderdaad de ruine nog bezocht waar dat enorme apparaat stond vroeger ;) Je kunt overal wel een punt van maken, Duitsers die Engels spreken, spoken met tesla guns, maar om het nou luiheid te noemen ?
Tja, het is een beetje een immersion breaker. Persoonlijk vind ik ook dat de duitsers tegen elkaar gewoon duits hadden moeten praten. En die nederlandse posters zijn gewoon luiheid, ze hadden gewoon niet door dat 't nederlands is. Is IMHO net zo iets als een M16 vinden in Isenstadt.

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
niemand schijnt er bij na te denken dat het waarschijnlijk een pure marketingkeuze is om de duitsers verduitst engels te laten spreken. Wij spreken dan wel redelijk goed Duits, maar er zijn wereldwijd vele bevolkingsgroepen die alleen hun eigen taal, of hun eigen taal en engels machtig zijn.

Ik geloof nooit dat men zomaar heeft gedacht: "goh, laten we die duitsers maar engels laten spreken met een duits accent".

Of er nu onderzoek naar gedaan is of niet, men is in de veronderstelling dat het spel beter verkoopt (wereldwijd) als de Duitsers toch engels spreken.

• Squash.Cryeth

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

kenicky schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:18:
niemand schijnt er bij na te denken dat het waarschijnlijk een pure marketingkeuze is om de duitsers verduitst engels te laten spreken. Wij spreken dan wel redelijk goed Duits, maar er zijn wereldwijd vele bevolkingsgroepen die alleen hun eigen taal, of hun eigen taal en engels machtig zijn.

Ik geloof nooit dat men zomaar heeft gedacht: "goh, laten we die duitsers maar engels laten spreken met een duits accent".

Of er nu onderzoek naar gedaan is of niet, men is in de veronderstelling dat het spel beter verkoopt (wereldwijd) als de Duitsers toch engels spreken.
Hoe het ook zij, in Crysis vond ik het leuk gevonden dat je de Koreanen afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, Engels danwel Koreaans (dat spreken wij dan weer niet) kon laten spreken. Voegt wat mij betreft echt wat toe aan de sfeer.

• Zenix

Zenix

BOE!

Ik heb gisteren wat wars gedaan op wolfpro, en het is stukken beter en fijner om te spelen.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat Duitse Engels past toch juist enorm goed bij de Indiana Jones sfeer die ze proberen neer te zetten?

• Descriptor
Hydra schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:27:
[...]

Tja, het is een beetje een immersion breaker. Persoonlijk vind ik ook dat de duitsers tegen elkaar gewoon duits hadden moeten praten. En die nederlandse posters zijn gewoon luiheid, ze hadden gewoon niet door dat 't nederlands is. Is IMHO net zo iets als een M16 vinden in Isenstadt.
Daarom was de sfeer bij Medal of Honor ook wel iets realistischer omdat ze daar wel duits spreken :)
Sowieso zijn oorlog films waarin Duitsers Engels praten veel minder. ;)

Verwijderd

"It is I, LeClerc"

Serieus .. ik kan me daar niet druk over maken. Het is gewoon lekker wat knallen .. je moet er niet te moeilijk over doen imo.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 14:56 ]

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:55:
"It is I, LeClerc"

Serieus .. ik kan me daar niet druk over maken. Het is gewoon lekker wat knallen .. je moet er niet te moeilijk over doen imo.
Vind ik ook, voor mij is gameplay alles. Hoe de graphics zijn, wat ze zeggen of wat ze doen. Maakt mij allemaal niks uit. Het is een FPS, als het schieten en rambo spelen maar leuk is, vind ik alles best.

• Squash.Cryeth

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:55:
"It is I, LeClerc"

Helemaal mee eens maar het is wel zo dat wanneer de tegenstanders in een andere (niet te begrijpen) taal spreken het een extra verdieping geeft aan het spel. Een beetje hetzelfde idee van de teksten op muren/graven/in boeken en dergelijke die, wanneer je er moeite voor doet, opeens een extra informatie (achtergrond of niet) verschaffen over het verhaal/mysterie/personen enz.

Dat kan ik altijd waarderen in een spel.

Ik mis (groot woord maar goed) bijvoorbeeld ook een beetje het onheil dat bv. in RTCW sprak uit de "intel" die je her en der vond. De intel die je nu verzamelt had wat onheilspellender gemogen. Dat had ook door middel van gesprekken in het duits gekund waar je net je naam in een gesprek kunt ontwaren uit de verder onverstaanbare woordenbrij.

Maar tof spel hoor!

• Hydra
kenicky schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:18:
niemand schijnt er bij na te denken dat het waarschijnlijk een pure marketingkeuze is om de duitsers verduitst engels te laten spreken.
Joh, dat snap ik heus ook wel. Maar het is een afweging die je maakt: "realistisch" versus "kan men ze verstaan". In de originele wolf waren de stemmen ook duits (niet dat er erg veel tekst in zat) dus zo veel maakt het niet uit. Ik snap de afweging wel, maar de stemmen zijn in veel gevallen gewoon flavor ("He's reloading!") en vooral die zouden wat mij betreft allemaal in 't duits moeten zijn. Dus eigenlijk alleen als het relevante info is/er tegen de hoofdpersoon gesproken wordt zou het engels zijn. Ik vind het gewoon een gemiste kans.

En die Nederlandse posters zijn gewoon een slordigheid :)

Verwijderd

Het had van mij best gemogen hoor .. Duitsers die daadwerkelijk Duits spreken. Maarja ik kan het dan ook makkelijk volgen. Het verduitste Engels wat ze nu spreken vind ik wel wat hebben .. het klinkt zo 'allo allo' en dat is sowieso wel het wat luchtigere beeld van Nazi-bezet Europa dat ik heb bij een spel als Wolfenstein. Het probeert niet correct te zijn. Er zitten mutant-monsters in en tijdmanipulatie. Het _is_ geen accurate portrettering van een periode uit de geschiedenis. Het is een spelletje :D

• Squash.Cryeth

Squash.Cryeth

[GoT][A'dam]Erik H.

Het is een spel en daarbij een geslaagd spel (vind ik dan).
Dat wil niet zeggen dat als het geen accurate weerspiegeling is er een loopje met van alles en nog wat genomen kan worden. Het gaat om twee verschillende zaken namelijk een feitelijke weergave van de geschiedenis (of niet natuurlijk) en het neerzetten van een realistische beeld/wereld waar jij je als speler in beweegt.

Dat laatste is vooral van belang bij jouw (in het algemeen bedoel ik dan) ervaring van het spel. Het hoeft geen accurate weergave te zijn maar het moet wel voldoende realistisch zijn wil het spel geaccepteerd worden. Een vaag accent dat niet overeenstemt met hoe mensen zouden moeten spreken kan daarom afbreuk doen aan de ervaring maar dat is natuurlijk wel persoonlijk.

Verder ben ik van mening dat ze gewoon lekker met Wolfenstein 2 moeten starten. Ik denk dat er zat idiote verhalen uit het occulte zijn waar ze wat mee kunnen.

[ Voor 0% gewijzigd door Squash.Cryeth op 27-08-2009 16:08 . Reden: typo ]

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08 18:00
Er zwerft wel een Deutsche sprachausgabe uncut fuers englische release rond op diverse plekken, weet niet of dat wat is (en je hebt registratie nodig voor trackers e.d.? :X ). Iemand al geprobeerd?

Ben nu tijdje aan het spelen (sp), vind het erg geslaagd. In het begin had ik zoiets van 'vertel me niet wat ik moet doen, ben geen kleuter', maar ik beleef nu genoeg lol om dat te kunnen vergeven. De hele gameplay voelt goed, interessant level design, leuke dingen.

(Tome of Power _/-\o_ Raven mag nu ook wel weer eens een waardige Hexen/Heretic opvolger maken...)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste