Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37

Zenix

BOE!

sander-sp schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:24:
Een kopie van ET met betere graphics zou ik waarschijnlijk weer tientallen/honderden uren kunnen spelen en dat terwijl ik eigenlijk bijna niet meer aan het gamen ben.
Dat is niet mogelijk, je kan geen kopie van een oud spel maken en dan wat betere graphics. En dan hetzelfde gevoel en dezelfde gameplay verwachten op een andere engine. Ik denk bijvoorbeeld een aantal RTCW spelers, een exacte kopie zouden willen van RTCW. ET was een evolutie van RTCW, en kijk hoe dat heeft uitgepakt. ETQW was een evolutie van ET, maar daar zijn ze tever doorgeschoten. Hopelijk gebeurt dat niet met Wolfenstein. Het spel moet nieuwe spelers aantrekken, maar ook aantrekkelijk zijn voor de RTCW/ET fans, en ETQW spelers.

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 12-06-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
gaaf filmpje! interview van Gamez.nl op de E3. Stoer!

http://www.gamez.nl/pc/ni...fenstein---interview.html

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zin in RTCW was de reden van BB4E dus dit brengt iets extra's met zich mee hoop daadwerkelijk dat de engine goed gaat aanvoelen alla Q3 engine (rtcw/et) en voor mij zal alleen de MP belangrijk gaan worden.
Hopelijk herleven oude tijden als met RTCW nooit meer zo'n goede MP game gezien alhoewel ET dichtbij kwam.
We wachten af en blijven positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:02:
Heb er zin in RTCW was de reden van BB4E dus dit brengt iets extra's met zich mee hoop daadwerkelijk dat de engine goed gaat aanvoelen alla Q3 engine (rtcw/et) en voor mij zal alleen de MP belangrijk gaan worden.
Hopelijk herleven oude tijden als met RTCW nooit meer zo'n goede MP game gezien alhoewel ET dichtbij kwam.
We wachten af en blijven positief.
Yup :) http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5067, komt waarschijnlijk binnekort meer info over de MP zo te zien. Ik ken BB4E ook nog wel, jullie speelden wel actief toen ik nog w@co zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
jij zat toch in HP? of was dat na w@co?
heb van de week nog eens een rondje langs clanbase/google gedaan op oude clans. Pijnlijk... allemaal grote namen foetsie of bijna leeg. FDNL (doet nog wel andere games) FAC, TGM, MAZZ, etc

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:34:
jij zat toch in HP? of was dat na w@co?
heb van de week nog eens een rondje langs clanbase/google gedaan op oude clans. Pijnlijk... allemaal grote namen foetsie of bijna leeg. FDNL (doet nog wel andere games) FAC, TGM, MAZZ, etc
offtopic:
Nadat w@co gestopt was heb ik HP opgericht ja. We komen ook terug met nieuw team in Wolfenstein, van oude team weet ik niet wie het gaan spelen in iedergeval mijn broer rezta en ik. We zullen ook wat spelers van jew clan hebben, die ken je vast ook nog wel. Speelde ik ETQW mee, ben met mijn etqw team 3de premier league geworden in laatste opencup.

Wie van jullie heeft wolfenstein al pre-orderd? En waar? Ik wil het spel zo snel mogelijk hebben natuurlijk.
Maar in verleden ook ervaring gehad met pre-orderen, dat ik het spel later kreeg dan dat het in de winkels lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk weer bij Bol die zijn altijd wel vlot hoor.

bol.com prijs € 59,99

Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 07.08.2009

Of mischien dat Steam wat gaat doen met pre-ordenen wel makkelijk alleen hou toch van de geur van een nieuwe hoes speciaal die van Wolfenstein.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw:
Id Software is door ZeniMax overgenomen

Ontwikkelaar Id Software is overgenomen door ZeniMax Media, dat ook eigenaar is van Bethesda Softworks. Id, verantwoordelijk voor Doom, Quake en Wolfenstein 3D, werd opgericht in 1991 en was altijd een onafhankelijke ontwikkelaar.

lekkere timing maand voor de launch zal dit uitstel betekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:48:
btw:
Id Software is door ZeniMax overgenomen

Ontwikkelaar Id Software is overgenomen door ZeniMax Media, dat ook eigenaar is van Bethesda Softworks. Id, verantwoordelijk voor Doom, Quake en Wolfenstein 3D, werd opgericht in 1991 en was altijd een onafhankelijke ontwikkelaar.

lekkere timing maand voor de launch zal dit uitstel betekenen ?
Ik neem aan van niet, want ze hebben niet voor niks een Release datum gegeven. Ik denk ook dat dit op korte termijn nog geen invloed heeft op ID, het zal wel allemaal hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

ZeniMax heeft zelf gezegd dat ID Software in hun huidige vorm blijft bestaan. Dus door deze overname hoef je niet meteen bang te zijn voor een latere releasedate. Ze heten Activision niet. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word als maar erger word er verdrietig van :X

the Raven Software-developed Wolfenstein. When I interviewed id co-founder John Carmack and others this morning, Carmack expressed worry about how this news might affect Wolfenstein.
"Obviously, we hope that Wolfenstein gets a good push coming out," he Carmack, pausing, "but the reality of the situation here is that Activision is not going to be as thrilled about Wolfenstein to the maximum now as they would have been previously, but we still hope that doesn't wind up botching the release of it one way or another."

lees meer.

outside developers work on its intellectual property has resulted in a "step down in quality."
That's right. On Thursday morning, id's own CEO gave us reason to doubt Wolfenstein would be that good. And then, in the afternoon, id and Activision reps in New York City showed of the game. Kinda awkward.
klik

Om te huilen dit krijg steeds meer het gevoel dat het wachten is op een flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja free RTCW ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:19

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is dit nou in nl te koop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Een aantal online verkoopsites spreken over een release in de UK op 7 augustus (4 augustus in de US). Ik denk dat de release in Nederland dan ook rond die tijd zal plaatsvinden, wellicht een paar dagen later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-08 16:54
Ontwikkelaar id Software heeft bekendgemaakt dat Wolfenstein speelbaar zal zijn op een PC met een 3,2 GHz processor, 1 GB Ram en een videokaart met 256 MB geheugen.

Dat heeft de ontwikkelaar op het officiële forum van Wolfenstein bekendgemaakt. De exacte minimale systeemeisen zijn volgens id als volgt:

•Processor: Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+
•RAM: 1GB
•Videokaart: Geforce 6800 GT met 256 MB of Radeon X800
•DirectX: 9.0c
•Vrije hardeschijfruimte: 8 GB

Wolfenstein zal daarbij speelbaar zijn op Windows XP of Vista. Of de game ook op Windows 7 draait en wat voor systeemeisen worden aangeraden voor de game, is nog niet bekendgemaakt. Wolfenstein komt op 7 augustus uit voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje magere info maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:37:
beetje magere info maar ben benieuwd.
Zal ook nog vragenlijst van ET community komen met antwoorden vandaag of morgen hoop ik. Dat is meer gericht op competitie kant. Denk je dat je daar nog meer aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ja er heeft iemand zijn NDA gebroken. Leaked MP video's
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5293

Hier de vragenlijst waar ik het eerder over had.
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5290

[ Voor 32% gewijzigd door Zenix op 01-08-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Zenix schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:31:
Zo, de graphics zijn wel heel erg slecht. Dit lijkt Call of Duty 1 wel. Nu maar hopen dat we van de gameplay meer mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een goede console met veel functies is juist heel handig, zeker wanneer je maps aan het testen bent bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zenix schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:31:
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5293

Hier de vragenlijst waar ik het eerder over had.
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5290
Zo te zien heeft het weinig meer met de gameplay van RTCW te doen, jammer. Dit soort tragere shooters zijn er genoeg. Ik vond het mooie van RTCW altijd dat je de actie en snelheid van Quake en UT achtige spellen combineerde met teamplay en classes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43

SaN

Ik mag open dat dit nep is, en gewoon door iemand zelf gemaakt om net te doen alsof hij beelden heeft. Zo niet dan..... Jeez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Rushwood schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:37:
[...]

Zo, de graphics zijn wel heel erg slecht. Dit lijkt Call of Duty 1 wel. Nu maar hopen dat we van de gameplay meer mogen verwachten.
Hoewel ik het me je eens ben, staat er wel bij:
The clips were recorded with low graphic settings so have a look at some of the screenshots below for a better quality config.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-08 13:31
Ben ik dan de enige die het gisteren de hele avond over Hamachi gespeeld heeft? Er circuleren ettelijke torrents en gisteren stonden op Crossfire de nodige FTP/HTTP-links.

Gameplay is zeker goed, zitten ook fijne maps tussen. Heeft mij doen denken aan COD en FEAR. Ook dat nieuwe systeem met levelen lijkt nog wel prettig...

De graphics, mwa... ziet er niet zò belabberd uit. Voordeel is dat het heerlijk vlot draait alles maxed 8xAA 1920x1200 op m'n HD4850.

Ik weet niet of ik het ga kopen, kan je het ergens goedkoper pre-orderen dan bij cd-wow (35 EUR)?

[ Voor 13% gewijzigd door Th1x4nG op 02-08-2009 13:54 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
in onze clan spelen ze ook al de beta leak. Ik ben hem aan het tanken nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
net kwartiertje gespeeld. Beetje COD2 gevoel krijg ik erbij. En die blauwe veil is ook wel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04

Hu9o

Schokkend

Kan er niet iemand dan ff een paar piccies posten van hoe het er dan wel uit ziet? Want die vorige screenshot liep ik nou niet echt warm van, of ziet het er dan toch gewoon zo uit als in de openings post?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
het lijkt een beetje op COD2 met mijn 'war' config uit ET, of ben ik nu te hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

COD2 was wel leuk, daar niet van maar had toch wel verwacht hier iets meer eye-candy te krijgen. Een en ander komt natuurlijk ook door je config dan, toch zelf maar eens beoordelen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel al 2 dagen met cfg en rode dot als CH maar moet zeggen dit word hem niet voor mij hoe spijtig ook :?
Idtech4 engine blijft het probleem schokken en stoten de hele feeling is uit de game verder is het TE langzaam.
het reviven duurt te lang 2 medicpacks per medic neem je er 1 dan loopt je health langzaam op.
Geen Vsays meer, en de vijanden hebben verschrikkelijke rode pijlen boven hun kop (The Sims).
Ok het is een beta maar wel van 22 july 2009, de Beta heeft punkbuster er al in en Activision heeft Even Balance gecontracteerd, op July 7th, 2009
Heb er echt de tijd aan gegeven en zou zo graag willen dat het wat was maar nee,
te schandalig voor woorden dat meen ik echt dat je hier 6 jaar over moet doen.

R.I.P RTCW/ET Zal je missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:43:
(...)
Idtech4 engine blijft het probleem schokken

(...)
Ok het is een beta maar wel van 22 july 2009
Dit al es geprobeerd?
How do i set multicore support?
r_useThreadedRenderer 2 // put to 1 if you have a singlecore
En dat het een beta is, zegt genoeg. Datum boeit niet.
Et 1 en ander wordt echt wel in de final version gefixet hoor, iD Software kennende.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
Hmm.. ik zit ook al tijden te wachten op dit spel. Maar ipv 7-8 zie ik nu op diverse sites 21-8 staan. Zou wel minder zijn dat het spel uitgesteld wordt. Of zouden ze nog wat last minute aanpassingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
via Ant0's twitter: http://www.own3d.tv/watch/wolfenstein-downfall,16206.html

briljant en zooo waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19:43

SaN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Vraag me af of ik de enige ben, maar bij Windows 7 crashed hij na het laden van de files? (Ik hoor een muziekje beginnen en daarna crashed hij.. |:()

Heb Run as Administrator al geprobeerd en ook Troubleshoot Compatibility.

Iemand met Windows 7 die hem wel aan de praat heeft gekregen?

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
rethxoth schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:01:
Vraag me af of ik de enige ben, maar bij Windows 7 crashed hij na het laden van de files? (Ik hoor een muziekje beginnen en daarna crashed hij.. |:()

Heb Run as Administrator al geprobeerd en ook Troubleshoot Compatibility.

Iemand met Windows 7 die hem wel aan de praat heeft gekregen?

_O_
Yep.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ook hier werkt hij gewoon in Windows 7, dus daar zal het niet aan liggen ben ik bang voor. Heb je de juiste drivers geinstalleerd?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
ja werkt hier ook met windows 7, draai op 64 bit.

Maar heb wel maar +-25 fps in het spel :/

Heb nu een cfg gevonden om detail te verlagen in spel. ik hoop toch minstens 60FPS te hebben

Ik heb geforce 9500M 512MB en dual core processor met 4gig ram hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Officiele reactie van ID op de beta lek
http://www.wolfenstein.co...f=16&t=773&p=12563#p12563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Ik zal het hier ook maar eens gaan volgen.

Als RTCW en ET speler heb ik belachelijk veel tijd in deze games gestopt. Al zal dat bij deze game zeker minder gaan worden sta ik 21 augustus wel bij de spelletjesverkoper op de stoep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Ik speel zelf nu ook al een jaar of 5 W:ET, dit blijft gewoon een super game. Het samenwerken in teams, de tactics en de snelle close-combat gevechten, maken het iedere keer weer een uitdaging.

Helaas heb ik mijn twijfels bij de nieuwe Wolfestein, binnenkort maar even de reviews en reacties van spelers afwachten, voordat ik het spel aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reacties op wolfenstein.com zijn in ieder geval vol passie die sokal krijgt ervan langs.
Ik blijf erbij dat het op deze engine niks word uiteraard zal zich een scene vormen en spelers met een
echt wolf hart zullen het blijven verdedigen maar kijk je serius naar de game dan voel ik vooral teleurstelling.
Een console port naar de pc zonder Vtaunts :'(

Officielle demo is wel confirmed:
Sokal announce a demo will be released sometime after release.

What we dont know is:
- When after release
- If it is a singleplayer map or multiplayer demo
- What platforms will get it

http://www.wolfenstein.co...=16&t=834&start=10#p13542

Verwijderd

Zoals ik begrijp is er dus een multiplayer pc beta geleaked?
Verschilt deze veel van de xbox 360 versie die nu uit is?

Anyway ik heb wel zin om wat nazi gespuis af te schieten dus ik er vanavond eens aan beginnen.
Ik ben benieuwd naar de SP naar enkele reacties te hebben gelezen.
Iemand al de 360 versie gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 08-08 11:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:51:
Zoals ik begrijp is er dus een multiplayer pc beta geleaked?
Verschilt deze veel van de xbox 360 versie die nu uit is?

Anyway ik heb wel zin om wat nazi gespuis af te schieten dus ik er vanavond eens aan beginnen.
Ik ben benieuwd naar de SP naar enkele reacties te hebben gelezen.
Iemand al de 360 versie gespeeld?
heb gisteren 10 minuten de 360 versie gespeeld,
zoals het er naar uit ziet ga ik me wel met de game vermaken, ziet eruit als call of duty 2 en speelt dito.
alleen een wat duisterder sfeertje ;) meer bloed, occulte zaken. helemaal mijn type game dus.
multiplayer nog niet uitgeprobeerd ga ik van het weekend eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 360 versie gespeeld.
Na ongeveer 3 uur singleplayer kan ik zeggen dat de singleplayer echt goed in elkaar zit, en vooral erg leuk is.
Daarna ben ik multiplayer gaan spelen maar dat was niet echt mijn ding.
Voelde "oud", laggy maar wel snelle actie.
Overigens heb ik op meerdere servers gespeeld maar dit bleef het zelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:36
Ben nu de SP van de Xbox360 versie aan het spelen. Erg coole game! Graphics zijn ook helemaal niet zo slecht..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:42:
Ben nu de SP van de Xbox360 versie aan het spelen. Erg coole game! Graphics zijn ook helemaal niet zo slecht..
Hoe je dat ook zegt "Graphics zijn ook helemaal niet zo slecht.." ;)
Ik vind het er ook niet erg lelijk uit zien, maar wel beetje outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:35

Willybubba

Nut up or shut up.

Ligt 'ie al in de winkel dan? Zo ja, dan moet ik er vanmiddag ff langs. RTCW heeft ook mij veel tijd gekost.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Willybubba schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:06:
Ligt 'ie al in de winkel dan? Zo ja, dan moet ik er vanmiddag ff langs. RTCW heeft ook mij veel tijd gekost.
Nee nog niet, denk dat ie tussen morgen en en 21ste komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
En gaan de mensen die hem gedownload hebben en er van genieten hem nu dadelijk ook daadwerkelijk kopen? :) Even eerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Shammah schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:07:
En gaan de mensen die hem gedownload hebben en er van genieten hem nu dadelijk ook daadwerkelijk kopen? :) Even eerlijk :D
Ja, waarom niet. Spel krijgt eerste dag al een patch, en ze zijn al bezig met mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:02

netblade

Sunrise

Shammah schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:07:
Ik kijk even hoe de multiplayer bevalt (wolfenstein mp's zijn altijd fijn) ET heeft me iig erg lang kunnen vermaken en als dat bij deze ook zo is dan haal ik hem inderdaad meteen.
Ben momenteel nog ff bezig met de single player, hij voelt alleen een beetje hetzelfde als RTCW alleen een stuk waziger. Dat vind ik persoonlijk een minpunt, ook het verhaal is enorm wazig en ik ben er eigenlijk snel op uitgekeken. Het verhaal van RTCW was veel sfeervoller uitdagender en leuker. Ook de omgevingen waren veel meer afwisselend. Vanavond de multiplayer maar testen, als dat niks is verdwijnt dit spel lekker in een stoffige map.

[ Voor 19% gewijzigd door netblade op 18-08-2009 14:40 . Reden: Meer ervaringen toegevoegd ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Valt me trouwens op dat op www.gamespot.com er al staat: In stores Now.. Het was toch een wereldwijde release? In de webshops wordt nog steeds gezegt 21-08-2009.. Volgens mij is het zelfs officieel 19-08-2009.. Daarnaast nog iets. Op cd-wow kun je 2 verschillende Wolfensteinen kopen. Eentje voor 53euro voor PC en eentje voor 26 euro voor PC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig om te zien :) Hij is ook helemaal uptodate weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei multiplay is weer als rtcw. Rtcw:beach level 4 ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zit Beach (de map) er dan ook weer in :D

Dan is 't zeker een must buy!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Kuhr89 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:02:
Valt me trouwens op dat op www.gamespot.com er al staat: In stores Now.. Het was toch een wereldwijde release? In de webshops wordt nog steeds gezegt 21-08-2009.. Volgens mij is het zelfs officieel 19-08-2009.. Daarnaast nog iets. Op cd-wow kun je 2 verschillende Wolfensteinen kopen. Eentje voor 53euro voor PC en eentje voor 26 euro voor PC....
Amerika 18 augustus Europa meesten plaatsen 21, sommige landen 28 augustus.
Ik heb hem trouwens al. Pre-order van Play.com.
Willybubba schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:55:

Dan is 't zeker een must buy!
Nee. niet in de MP. SP weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:55:
Niet dat ik weet, maar dat vond ik het leukste van de gehele Wolfenstein reeks :D
Ik roeleerde hard op die map. Stond altijd in de top. Iig ben ik blij dat de MP als RTCW is, die altijd meer gespeeld (beach) dan ET.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 14:27

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:32:
[...]

Niet dat ik weet, maar dat vond ik het leukste van de gehele Wolfenstein reeks :D
Ik roeleerde hard op die map. Stond altijd in de top. Iig ben ik blij dat de MP als RTCW is, die altijd meer gespeeld (beach) dan ET.
rtcw:Beach ftw !

Vooral de taktiek om de docs in de kelder te pakken :D, en dan in het trappen huis flink raggen :D

ahhhh the memories O+

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-08-2009 08:57 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:32:
Iig ben ik blij dat de MP als RTCW is, die altijd meer gespeeld (beach) dan ET.
Als ik de verhalen en video's mag geloven is de Wolfenstein MP verre van RtCW of ET.

Het is ook wel schandalig te noemen dat de retail versie gewoon hetzelfde is als de eerder uitgelekte beta. De 1 day patch met minimale wijzigingen verandert daar weinig aan denk ik.

Ook niet heel vreemd dat Endrant Studios een flink aantal mensen de laan uit heeft gestuurd op dezelfde dag als de release, gisteren.
CrankyGamerOG schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:38:
Vooral de taktiek om de docs in de kelder te pakken :D
Daar moet je nu je 'use F' toets een aantal seconden voor inhouden :') Die documenten zijn zwaar natuurlijk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Pendaco op 19-08-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 22:33
De komende 'wolfpro' mod zal de multiplayer hopelijk verbeteren.
Singeplayer bevalt me wel maar dat heb je na 1 keer uitspelen ook wel gezien.

filmpje Wolfenstein MP Downfall :+
http://www.own3d.tv/watch/wolfenstein-downfall,16206.html

edit: HUD wolfpro
http://forums.myhannes.in...p?page=Thread&threadID=41

[ Voor 18% gewijzigd door Herzeleid op 19-08-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was toch de 1e (en RTCW de 2e) of mis ik nu iets ?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20060901/wolfenstein-01.png

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Dat is Wolfenstein 3D ja. De alleereerste FPS! Deze heb ik nu ook op mijn iPhone staan haha. Speelt echt geweldig. Deze vakantie weer uitgespeeld op mn phone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind de SP tot nu toe best redelijk, vooral het verhaal geeft je echt een RTCW gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 13:30
rgras schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:37:
Ik vind de SP tot nu toe best redelijk, vooral het verhaal geeft je echt een RTCW gevoel. :)
De single player maak ik me dan ook totaal niet druk om. Ik heb genoeg gelezen en gezien om de conclusie te trekken dat prima in elkaar zit. De multiplayer daarentegen, daar maak ik me toch wel zorgen om...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-08 15:04

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb de game op de pc en ik vind het maar niks.
Het voelt wat traagjes aan en bijv. in het menu merk je heel goed dat het gebouwd is voor een console.
Ben begonnen opm het hoogste niveau en heb zo een klein uurtje gespeeld zonder in de problemen te komen. Denk dat de FPS liefhebbers van de consoles er meer plezier aan hebben.

Ben maar weer terug naar COD4 en Left4Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was helemaal weg van RTCW maar dit spel valt erg tegen. In plaats van dat ze je laten focusen op het verhaal en de tegenstanders dwingen ze je nu om elk donker hoekje van de map te verkennen naar het zoeken van goud om zo snel mogelijk upgrades te kunnen kopen. Niet dat je deze upgrades zo zeer nodig hebt maar waarom krijg je deze upgrades niet automatisch naarmate je steeds verder komt? Ik ben nu bij de Town bezig maar moet nu meerdere missies doen in dezelfde map. Dit is toch geen Stalker? Dit horen gewoon lineaire missies te zijn. Verder is het logboekje onhandig, onduidelijk en staat vol met nutteloze informatie.

Die Veil komt veel te vroeg in het spel voor. Leuk misschien bij de laatste 2 levels maar dit komt te veel als Prey over. Allemaal zo over de top.

Die head bob is ook zo irritant. Ik word er gewoon misselijk van. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand heeft gezegd dat dit een A-titel zou gaan worden. Als B-titel is het best een vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:07:
Ik was helemaal weg van RTCW maar dit spel valt erg tegen. In plaats van dat ze je laten focusen op het verhaal en de tegenstanders dwingen ze je nu om elk donker hoekje van de map te verkennen naar het zoeken van goud om zo snel mogelijk upgrades te kunnen kopen. Niet dat je deze upgrades zo zeer nodig hebt maar waarom krijg je deze upgrades niet automatisch naarmate je steeds verder komt? Ik ben nu bij de Town bezig maar moet nu meerdere missies doen in dezelfde map. Dit is toch geen Stalker? Dit horen gewoon lineaire missies te zijn. Verder is het logboekje onhandig, onduidelijk en staat vol met nutteloze informatie.

Die Veil komt veel te vroeg in het spel voor. Leuk misschien bij de laatste 2 levels maar dit komt te veel als Prey over. Allemaal zo over de top.

Die head bob is ook zo irritant. Ik word er gewoon misselijk van. :r
:X Misschien moet je het zo samenvatten: "ik vind het spelletje niet zo leuk". Kom op joh, ze hebben niets erin gestopt waar ze niet mee geadverteerd hebben, het feit dat het niet lineair is zou juist als positief moeten worden ervaren in deze tijd (hoe dat geïmplementeerd is kan ik nog niet over oordelen, de eerste 12% van het spel vind ik wel aardig en ja, ik koop 'm, afhankelijk van wat de MP doet budget of binnenkort) en headbobbing is ook niets nieuws ;) Het spel zal dan weinig van doen hebben met Wolf3D (hoewel de brede kaaklijn wel weer erg typerend is voor de hoofdrolspeler :P ), maar je had toch niet serieus verwacht na elke metalen deur "HALT" door je speakertje te horen schallen ?

Dat The Veil veel overeenkomsten met spelelementen vertoont uit andere spellen is wel waar, maar ik vind het wel een leuke toevoeging tot nu toe. Je kunt je focussen op het verhaal zo je wilt, je zegt zelf al dat je de upgrades niet echt nodig hebt en zelfs zonder zoeken kom je zo nu en dan wat goud tegen zodat je in ieder geval de belangrijkste upgrades gewoon kunt kopen heb ik het idee.

Ach, gotta love it, gotta hate it dingetje denk ik, ik vind het SP gedeelte wel geslaagd tot nu toe.

• Zenix

Zenix

BOE!

ik als RTCW/ET/ETQW speler. Ben nog steeds meeste fan van ET. Maar dit spel is wel heel anders, etqw lijkt meer op RTCW/ET dan Wolfenstein, als je ff denkt dat de alliens axis zijn en zonder voertuigen + promod. ETQW liep ook stuk soepeler met grotere maps en alle voertuigen? Ik had 250fps in dat spel hier ligt het stuk lager. Met kleinere maps en minder details en geen megatexture. Als je een vervanger zoekt voor RTCW/ET dan is dit niet het spel, dan kan je het beste ET blijven spelen. Ik vind het opzich best wel leuk spelletje, en met alle patches/promod zal het steeds beter worden. Maar echt mij overtuigen heeft het mij niet gedaan. Het spel is eigenlijk te noob friendly gemaakt. ET was behoorlijk moeilijk om goed in te worden en zeker op het hoogste niveau te spelen. Dit spel hoef je alleen maar voor te aimen en objectives te doen. Er is geen verrassing element meer zoals wel in ET/ETQW zat, zoals bijv walljump op oasis. Maar ook een plant via de heuvel bij laatste obj salvage in ETQW. En er zijn meestal maar 2 plekken waar je op moet letten als je verdedigt. Het is statisch, en je kan je tegenstander niet verassen met een bepaalde tactiek. Dat is voor mij als competitie speler, wel jammer. Ik moest het vooral altijd hebben van mijn gamesense/movement/tactiek en slimheid in het spel, naast het aimen. Dat heeft in dit spel helaas niet zoveel nut. Ik denk dat ik het wel een tijde blijf spelen, want ik wil promod en de patches wel kans geven. Want ander spel om te spelen als je fan bent van dit genre is er niet echt, dit komt meesta bij in de buurt. ET is vol met cheaters en de community is waardeloos geworden. RTCW/ETQW is dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 20-08-2009 00:12 ]

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08 23:11
Eindelijke Wolfenstein zou je zeggen, maar om eerlijk te zijn ben ik erg teleurgesteld.

Grafisch vind ik het verouderd. Spellen van een jaar terug vind ik er veel beter uit zien.....maar goed het ging mij meer om de gameplay. Dus ik ga hier niet verder op in.

De meeste beweren dat het spel een beetje traagjes aanvoelt, ik vind het wel mee vallen. Alleen bij het aimen merk je erg dat het vanuit een console "port" komt. Dat de traagheid kan verklaren.
Ik had het gevoel dat ik DeadSpace speelde met V-sync aan, dus beetje traag en vertraagd aimen, maar met een beetje extra DPI had ik dat opgelost. Het voelt niet soepel aan zoals de eerdere RavenSoft. games, erg jammer.

Verder vind ik dat er weinig bewegingsmogelijkheden zijn, dus veel onzichtbare muren etc. Even proberen om ergens (via tonnen etc.) hoger op te klimmen om de vijand te verassen zit er niet in. Ook dat je gewoonweg niet over een omgevallen lampje kunt lopen stoort me nogal. Zeker als je in een warenhuis bent met veel rotzooi op de grond, is het soms een waardige strijd met je WASD toetsen om erdoor heen te komen. Als je ook nog eens wordt achterna gezeten door mobs. -> total chaos.

Waar ik erg verrast over ben is het feit dat je niet tussen twee bomen/planten/tonnen/palen/etc etc etc. heen kunt schieten. Je kunt natuurlijk schieten maar je kogel treft nooit de vijand, omdat er gewoon weg een invisible wall tussen de objecten zijn. (lijkt wel alsof de randen van de objecten niet goed zijn afgewerkt). De rifle vind ik daarom behoorlijk useless omdat het lijkt dat je op iemands hoofd mikt maar de kogel gewoonweg afkaats om een object die een paar pixels onder staat.

Verder mis ik wat detail, ik schiet vijanderen overhoop in een steeg, ik zie ze dood vallen en hun wapens droppen, maar ik wordt gestoord en draai me voor 10 sec even om, kijk terug en de lijken & wapens zijn weg....tjah...misschien ben ik wat eisend, maar goed.

Ik ben nogal negatief, dat is omdat ik grote verwachtingen had, zeker van RavenSoftware.
Een aantal goede punten zijn dat je de Veil hebt;) Ook afwisseling tussen ondergronde en bovengrondse levels zijn goed. Soundeffects zijn goed, hoewel een simpele goud zakje je kan laten schikken als je net daarvoor met allerlij ander gekke geluiden te maken had.

Computers are useless. They can only give you answers.

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 12:55
Heb het spel gister toch ook maar gekocht, omdat ik zelf ontzettend veel lol heb gehad aan ETQW en omdat Wolfenstein eigenlijk gewoon een mod is van ETQW (zo zie ik het tenminste). SP is wel grappig, crasht alleen van tijd tot tijd (zal wel weer aan ATi liggen). Wel mooi dat ze iets meer vrijheid hebben gegeven in het kiezen van missies door middel van dat "free roamen" door die stad. Stoor mijzelf alleen mateloos aan de menu's waardoor je kan zien dat het een console port is.
Verder vind ik MP wel grappig. Snap niet dat mensen zeuren dat het spel niet goed loopt. Spel loopt bij mij vele malen beter dan ETQW en haal dan ook gemakkelijk 200-250fps met mijn config (en nee, het ziet er dan niet uit als duplo). De maps vind ik wel goed, het gebruik van de veil minder. Verder verwacht ik dat promod de rest van de probleempjes kan fixen.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-08 15:04

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Waarom heeft iedereen het over 200-250 fps?
Hebben jullie dan ook allemaal een 250hz beeldscherm ofzo?

Ik heb mijn beeldscherm maar op een zielige 60hz staan en deze zal dan ook niet meer dan 60fps laten zien.
ok.. ik heb ook graag rond de 100fps in een game, zodat deze zeker altijd boven de 60 blijft. Ik vraag me alleen af waarom er niet zo wordt gegeild op die 250 fps?

1) de meeste monitoren kunnen het niet aan
2) Het is voor het menselijke oog niet eens waarneembaar.

Vanaf 100 fps kun je het volgens mij wel vergeten...

• Zenix

Zenix

BOE!

Floris-K schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:18:
Waarom heeft iedereen het over 200-250 fps?
Hebben jullie dan ook allemaal een 250hz beeldscherm ofzo?

Ik heb mijn beeldscherm maar op een zielige 60hz staan en deze zal dan ook niet meer dan 60fps laten zien.
ok.. ik heb ook graag rond de 100fps in een game, zodat deze zeker altijd boven de 60 blijft. Ik vraag me alleen af waarom er niet zo wordt gegeild op die 250 fps?

1) de meeste monitoren kunnen het niet aan
2) Het is voor het menselijke oog niet eens waarneembaar.

Vanaf 100 fps kun je het volgens mij wel vergeten...
Nou, het voelt soepeler aan. Dat is gevoel, dat voel ik wel. En als pure comp speler ga je altijd voor de maximale FPS. Ik merkte in ETQW wel verschil tussen 100 of 250fps.

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 20-08-2009 13:24 ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:26:
Dit was toch de 1e (en RTCW de 2e) of mis ik nu iets ?

[afbeelding]
Eigenlijk was dit de eerste, Spear of Destiny de tweede en RtCW de derde ;)

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 22:33
Lukosje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:25:
Heb het spel gister toch ook maar gekocht, omdat ik zelf ontzettend veel lol heb gehad aan ETQW en omdat Wolfenstein eigenlijk gewoon een mod is van ETQW (zo zie ik het tenminste). SP is wel grappig, crasht alleen van tijd tot tijd (zal wel weer aan ATi liggen). Wel mooi dat ze iets meer vrijheid hebben gegeven in het kiezen van missies door middel van dat "free roamen" door die stad. Stoor mijzelf alleen mateloos aan de menu's waardoor je kan zien dat het een console port is.
Verder vind ik MP wel grappig. Snap niet dat mensen zeuren dat het spel niet goed loopt. Spel loopt bij mij vele malen beter dan ETQW en haal dan ook gemakkelijk 200-250fps met mijn config (en nee, het ziet er dan niet uit als duplo). De maps vind ik wel goed, het gebruik van de veil minder. Verder verwacht ik dat promod de rest van de probleempjes kan fixen.
Het ligt al in de winkels?

• Zenix

Zenix

BOE!

Lukosje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:25:
He lukos! Wist niet dat jij ook op dit forum zat. jij haaltt wel hoge fps, welke resolutie speel je? Want ik denk dat daar het verschil tussen jou en mij zit ik speel op 1920x1080. En ik heb al een duplo config geprobeerd.
Op 1600x1200 haal ik wel 250fps.

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 20-08-2009 13:33 ]

Verwijderd

Morgen. Maar als je het had gepreorderd via play.com had je het gisteren al in huis. Of een versie die van een vrachtwagen is gevallen.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 20:32

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

Morgen. Maar als je het had gepreorderd via play.com had je het gisteren al in huis. Of een versie die van een vrachtwagen is gevallen.
Officieel morgen inderdaad, er zijn echter winkels die zich niet veel aantrekken van releasedatums, de MediaMarkt in Maastricht heeft bijvoorbeeld heel vaak spellen de dag voor release al in de schappen liggen (Uitzonderingen als GTA IV daargelaten).
Straks eens langs bij de MM, ben wel toe aan een nieuwe Xbox game 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
Ik vind de game wel goed an sich. Ik erger me alleen aan die buitenaardse monsters. Ik ben niet zo'n buitenaardswezen-shooter fan. Heb je een vijand die je niet kan schieten, moet je in VEIL modus en dan zie je 2 rode lampjes op vijand zijn/haar schouder. Knal je die eraf dan is ie dood :')

Maar de rest is wel vermakelijk.

• Kuhr89
Ik moet zeggen dat ik de game wel gewoon leuk vindt om te spelen.
Multiplayer heb ik nog niet gedaan. Ben gewoon bezig met de singleplayer en moet zeggen dat ik er wel van geniet hoor. De wapens schieten gewoon naar behoren en ik probeer zo min mogelijk die VEIL modus te gebruiken.. Sommige enemies zijn niet zo heel geweldig, ben ook meer van de geschiedenis kant van de game.. Ik studeer niet voor niks Geschiedenis haha..

Het Sci-Fi element is wel grappig te noemen. Het enige echte vette dikke minpunt is dat de duitsers niet gewoon Duits spreken!
Zelfs in Wolfenstein 3D spreken ze nog Duits,,, Guten Tag, Mein leben, Luftwaffe.... jammer dat ze die er niet in hebben verwerkt haha..

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja dat hele occulte waar de Nazi's zich mee bezig hebben gehouden is ook wel grappig om eens door te lezen. Dat Black Sun gebeuren wat in deze game zit hebben ze bijvoorbeeld echt onderzocht geloof ik; Hitler was behoorlijk geinteresseerd in dat soort onderwerpen.

Verwijderd

als het goed is komt de mijne morgen binnen (uit engeland), wordt 's avonds gelijk geemen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 19:00 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

Vandaag lag ie bij E-Plaza al in de winkel met gelijk al een fikse korting. Voor de PC is ie 39,95 (10,- korting) en Xbox360 (15,- korting) kost het spel maar 54,95.
Scheelt dus best enorm.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Ik heb de game gisteren gekocht en het valt mij niets tegen.

Ik moet zeggen dat de single player mij niet kan boeien, en het gaat mij voornamelijk om de multiplayer.

de multiplayer heeft mij gisteren wel vermaakt. Zal dit weekend er eens echt tijd in gaan steken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Trouwens er zijn al mensen druk bezig met mods.

Ik moedig mensen aan om feedback en ideeën te geven.

Promod van hannes` Chris en Syd
http://www.wolfenstein.co...viewtopic.php?f=16&t=1313

Shrapmod 0.2 van Shrap.

http://www.wolfenstein.co...viewtopic.php?f=16&t=1255

Leuk om eens uit te proberen.

[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 21-08-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zo laatste pagina alleen maar positieve geluiden. Zou het dan toch nog iets worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik zou zeggen, probeer het zelf eens uit.. Ik vind de game helemaal niet slecht, ik heb veel slechtere games gespeelt die net zoveel aandacht hebben gekregen. Structureel zit de game gewoon goed in elkaar en het schiet gewoon lekker ( mijn mening ). Er zijn natuurlijk wat minpunten hier en daar, maar zolang je lol aan een game hebt is er toch niks aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waarom staat hij eigenlijk niet op steam? De rest van de wolfenstein serie verkopen ze wel.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
ik vraag me af of er al linux dingen te krijgen zijn, weet iemand dat?

er zit op de cd wel een lite server install maar die is voor windows :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Dinictus208 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:10:
Waarom staat hij eigenlijk niet op steam? De rest van de wolfenstein serie verkopen ze wel.
Dat duurt altijd even, ETQW duurde ook even voordat ie op Steam kwam. Je kan hem beter ergens anders kopen.

Trouwens kijk hier eens.
http://forums.myhannes.in...p?page=Thread&threadID=63
Modders doen goed werk!

En als je goedkoop een key wilt
http://cgi.ebay.de/Wolfen...5&_trksid=p3286.m63.l1177
kenicky schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:27:
ik vraag me af of er al linux dingen te krijgen zijn, weet iemand dat?

er zit op de cd wel een lite server install maar die is voor windows :O
Nee is nog geen Linux server, zal wel komen. Linux client is onzeker of dat komt.

[ Voor 25% gewijzigd door Zenix op 21-08-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:05
Er word gezegd dat het spel op een verbeterde Doom 3 engine draait maar als iemand me zou zeggen dat het de Quake 3 engine was zou ik het ook geloven.

Maja grafix is ook niet alles maar toch jammer dat het vol zit met slordige onnodige fouten.

Als de duitsers je zien zeggen ze: Der American. Zou dit niet Der Amerikaner moeten zijn?
Kwam in een gebouw en er lagen stapels geld op tafel. ;) jammer genoeg het verkeerde geld.
In de 2e wereld oorlog hadden ze de Reichs Mark en op die tafel lagen 100 DM biljetten welke uitgebracht werden in de negentiger jaren dus pakweg 50 jaar later.

Liep net door een deel van Eisenstadt welke in Oostenrijk ligt en er hing een propaganda poster in het Nederlands.

Je kunt het mieren neuken noemen maar toch is het gewoon slordig.

Is denk ik toch wel duidelijk dat dit spel met een laag budget gemaakt is en dat ze er dan in de winkel toch de volle mep voor vragen vind ik gewoon een beetje jammer.

Las overigens op een ander forum dat ze de dag van de release alle mensen ontslagen hebben? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 13:22

Stewie!

Keen must die!

Dinictus208 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:10:
Cash.
Steam: publisher moet een drempel bereiken, dan krijg je pas uitbetaald.
Winkels: publisher verkoopt massa's aan winkels VOOR launch. Goed cashen dus, vooraf. Geld krijgen ze direct.

Op Steam releases op day 1 zorgt voor minder omzet van de winkels, is later je geld, is jammer want je hebt maar één launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:55:
[...]

Officieel morgen inderdaad, er zijn echter winkels die zich niet veel aantrekken van releasedatums, de MediaMarkt in Maastricht heeft bijvoorbeeld heel vaak spellen de dag voor release al in de schappen liggen (Uitzonderingen als GTA IV daargelaten).
Straks eens langs bij de MM, ben wel toe aan een nieuwe Xbox game 8)
Bij de Bartsmit lagen ze hier gister middag al in de schappen :) Als oa oud RTCW en ETr vermaak ik mij tot nu toe heel goed. En zo nu en dan leeft werkelijk het echte wolfenstein gevoel wel, vind ik dan. Ook competitief met actieve modders er achter is een goede stap in de richting om van deze MP een succes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de game is geen 8,5 waard (foei tweakers). De metacritic score bungelt ergens rond de 7.5 en tussen de 7 en 7,5 lijkt mij een goede score voor de PC versie. Het is tot nu toe wat ik heb gespeeld best een vermakelijke game, ook al had wolfenstein heel wat beter kunnen zijn. Maar het is zeker geen slechte game. Verwacht ook geen historisch correcte ww2 shooters, ik zie het meer als een echte mainstream FPS die niet noodzakelijkerwijs voor de FPS pro's is geschreven. Voor 12 - 15 jarigen is dit best wel een vermakelijke game denk ik.

En wat betreft de gfx/engine: tja nu is er eindelijk weer eens een game waar je geen super pc voor nodig hebt...dan is het ook weer niet goed...ik vind het juist heerllijk dat ie ook op wat oudere systemen nog prima draait. Eindelijk weer eens een game die niet beperkt is top 20% van gamers met topsystemen.

Fullprice is idd wel een klein beetje overdreven. 30 euro vind ik een prima prijs voor wat de game je biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-08 20:32

CoolGamer

What is it? Dragons?

Deadsy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:45:
Als de duitsers je zien zeggen ze: Der American. Zou dit niet Der Amerikaner moeten zijn?
Kwam in een gebouw en er lagen stapels geld op tafel. ;) jammer genoeg het verkeerde geld.
In de 2e wereld oorlog hadden ze de Reichs Mark en op die tafel lagen 100 DM biljetten welke uitgebracht werden in de negentiger jaren dus pakweg 50 jaar later.

Liep net door een deel van Eisenstadt welke in Oostenrijk ligt en er hing een propaganda poster in het Nederlands.

Je kunt het mieren neuken noemen maar toch is het gewoon slordig.
Of dat de Duitsers bijna alles in het Engels roepen is ook niet echt sfeerbevordelijk. Zo duur is het toch niet om de tekst in het Duits in te laten spreken.

Maar voor de rest vind ik het wel een goed spel.
Deadsy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:45:
Las overigens op een ander forum dat ze de dag van de release alle mensen ontslagen hebben? Klopt dit?
Ik vond het ook hier: http://www.gamesindustry....-team-axed-on-release-day
Zo te lezen was het een reorganisatie, en niet omdat het spel zo slecht was.

[ Voor 19% gewijzigd door CoolGamer op 22-08-2009 00:08 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste