Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2yuyc1z.png

WOLFENSTEIN

Achtergrond
Toen het spel Return to Castle Wolfenstein (RTCW) in 2001 uitkwam werd het een groot succes. Al tijdens de demo versies (mp_beach) was het een instant multiplayer hit. Maar ook de single player was zeer goed te versmaden. Veel mensen, waaronder ik vonden het sci-fi gebeuren met die monsters een beetje over de top, maar het spel als geheel blijft gewoon te cool.

Splash Damage zou een uitbreiding maken op het originele RTCW. De titel was RTCW: Enemy Territory. Om een lang verhaal kort te maken is na verloop van tijd gedurende de ontwikkeling de stekker eruit getrokken (het schoot niet op met de SP) en is de MP van het spel als cadeau aan de community gegeven. Jaren achter elkaar domineerde dit gratis topspel de stats qua online spelgebruik. Uiteraard samen met spellen als CS, WoW, etc, maar voor zo'n oud spel is het knap.

Zo nu en dan kwamen er weer geruchten over een echte opvolger van Wolfenstein 3D en RTCW, maar een fake screenshot her en der was wel het maximale. Totdat... de E3 in 2008 er aankwam en er ineens concrete informatie kwam!

Over Wolfenstein:
1943. The Second World War is at its height. While Allied forces have stalled the expansion of Hitler's Third Reich, the Nazi war machine still has its boot on the throat of mainland Europe. However, the Führer demands nothing less than global domination. Enter Heinrich Himmler's feared Schutzstaffel (or SS) and its plan to master an occult force known only as the Black Sun. With this mysterious power source at its disposal, no army on Earth could stand in the Reich's path. No army but the man who had single-handedly shut down Himmler's Übersoldat program and thwarted the resurrection of ancient superhuman king Heinrich I, that is. Once again, the world requires the particular talents of special agent B.J. Blazkowicz.

Developers: Raven Software and iD Software
Publisher: Activision.
Release date: 4 Augustus in Noord Amerika En kort daarna in Europa. Maar exacte datum is onbekend.
Opmerking: Raven Software & iD Software hebben als laatste Quake4 samen gemaakt.

* Takes place in WWII against Nazi's fully dabbling in the occult
* BJ (the hero) will also make use of supernatural powers.
* Game gives you a city in which the game takes place. Missions and quests take you through different parts. As you complete quests, more of the city opens up. Kind of a non-linear path.
* Set piece and randomly generated activity block your path.
* There is an AI resistance force that will assist you during the game at times. Think of the resistance forces in MGS4 I guess?
* You will also enter "The Shroud", an alternate reality version of the city. A dimension in which the Nazi's are drawing power from.

Nieuws van Crossfire.nu, De RTCW/ET Community website
Wolfenstein @ E3
Wolfenstein - Beyond Comprehension
Wolfenstein - The Elite Guard
Wolfenstein at QuakeCon?
Wolfenstein Trailer Released

Trailers, informatie filmpjes
Wolfenstein Exclusive Occult Trailer HD
Wolfenstein Exclusive Occult Trailer HD
Wolfenstein E3 2009

Links
Wolfenstein Officiele website
Crossfire community
Wolfenstein zone

Screenshots
Nieuwe screens.
http://www.shacknews.com/...64&game_id=5949#img136107
http://www.crossfire.nu/images/external/1.jpg
http://www.crossfire.nu/images/external/2.jpg
http://www.crossfire.nu/images/external/3.jpg
http://www.crossfire.nu/images/external/4.jpg
http://www.crossfire.nu/images/external/5.jpg

bronnen
Eprison.de was de eerste: http://www.eprison.de/news/1633
Het magazine Game Informer kwam met de screenshots
Uiteraard kan Crossfire niet achter blijven: klik
Net als Wolfenstein.nl
Gamedeviant.co.uk komt met uitgebreide info (zover er dat is)
En ook gamer.nl

laatste persbericht

Multiplayer information leaked.

* MP game is different to what you see from SP footage, it is faster
* gameplay is NOT fast as ET but not as slow as cod, it is somewhere between but fast enough
* jumping is almost the same as in etqw, it is possible to go very fast
* shooting from hip is almost the same as in ET though it is noticable that the spread is a bit higher but not by much, still way less than in cod
* it is possible to sprint and shoot from hip
* ironsight is not bad at all and from what I've seen it is used mostly for long range shooting, it is harder to control it in f2f combat
* melee is done in the same way as in cod, one punch from any direction and enemy is down
* maps are approximately the same size as ET maps
* most part of gameplay is in closed areas
* gameplay types: stopwatch, capture the flag, deathmatch, last man standing, team deathmatch
* stopwatch is same as in ET, only thing I've noticed so far is that there are more objectives than in ET to do in order to complete the map
* graphic tweakings are possible and you don't have to have a monster PC in order to run the game smoothly
* there are 2 types of medics, one that has only the reviving kit and one with medipacks and ammopacks, you can't have both
* reviving takes roughly 3-4 seconds and is NOT done only with syringe, if both medics are present the reviving is faster by double
* there are no airstrikes but artillery is here
* soldier class is the most versatile one with a lot of different weapons to use
* engineer with rifle is very powerful and he can snipe same as soldier, otherwise his role is almost the same as in ET
* veil is used in MP but only in certain areas of the map and for some objectives, it's not used in the same way as in SP, sometimes it is used like UAV in cod4 and it lasts only a few sec
* it takes 2 hs or 5 bodyshots to kill someone, hitboxes are a bit weird at the moment but I guess that will be fixed
* gun sounds are very close to the ones from cod5
* flamethrower is almost the same as in cod5

This does sound very very genuine. Everything adds up with sokal's hints, wolf1337's leaks and the concept art. This guy is also from the US and has been a long time member on crossfire.nu. Tbh, if everything is true then Wolfenstein is looking pretty good. It has strafe jumping (not perfect, but I'm sure it can be tweaked) and everything else negative can be changed by a mod quite easily.

NEWS UPDATES
8 juni: "PC versie is niet zomaar een port"
11 juni: Meer nieuws over MP versie

--------------
Laatste update 12 Juni 2009
Startpost gemaakt door zenix/Jazzper

[ Voor 50% gewijzigd door Jazzper op 12-06-2009 01:13 . Reden: Zenix ftw! ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt me een leuk spel , alleen jammer van de boven natuurlijke krachten.
Wolf 3D blijft nummer 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

_/-\o_ Hopen dat het net zon succes gaat worden als RTCW toen der tijd

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Deze afbeelding is 807 * 412 pixels groot. :P

Nice topic voor hopelijk erg nice spel, thx jazzper.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die gast op de voorkant zit er véél te John Travolta uit voor iemand in 1943. Weten we ook meteen weer wat voor superpowers hij waarschijnlijk heeft...

Die bovennatuurlijke krachten heb ik trouwens niet zo'n probleem mee, zolang er maar geen eindbazen van 10x10 meter met groen bloed tegenover je staan aan het eind van een level, of er in de stijl van FarCry vieze beesten overal rondkruipen vind ik het allemaal best. Het moet wel 'aan te raken zijn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

VET VET VET !!!

Dit blijft gewoon een top spel !! En grafisch kan hij in mijn ogen zelfs nu nog aardig meekomen ...

Ik heb het spel zooo vaak uitgespeeld, en zou hem zo weer installeren. Heel erg vet dat er een vervolg komt. Heb ik altijd wel op zitten hopen namelijk !

Die bovennatuurlijke krachten enzo in het spel vond ik eigenlijk op een prima manier gedaan en gaf het spel echt een heerlijk creepy gevoel.

Kom maar op met RTCW 2 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:20:
Die gast op de voorkant zit er véél te John Travolta uit voor iemand in 1943. Weten we ook meteen weer wat voor superpowers hij waarschijnlijk heeft...

Die bovennatuurlijke krachten heb ik trouwens niet zo'n probleem mee, zolang er maar geen eindbazen van 10x10 meter met groen bloed tegenover je staan aan het eind van een level, of er in de stijl van FarCry vieze beesten overal rondkruipen vind ik het allemaal best. Het moet wel 'aan te raken zijn'.
Vieze beesten horen wel bij het occulte. Ik vond Return to Castle Wolfenstein ook een stuk minder leuk toen je tegenstanders alleen nog maar bestonden uit half-doorzichtige-schedels-gooiende-skeletten en dergelijke, maar een Wolfenstein zonder zombies, tovenaars en mutanten zou het de zoveelste Medal of Honor maken.

Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in het multiplayergedeelte. Dat was namelijk een heel sterk punt van RtCW en, natuurlijk, Enemy Territory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-08 12:12
TheZeroorez schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:20:
[..] zolang er maar geen eindbazen van 10x10 meter [..]
Zolang het net zo gaaf uitgewerkt is al bij painkiller (die physics toendertijd :o ), lijkt me dat eigenlijk wel weer eens grappig.

Die eindbaas @ RTCW mocht van mij ook wel een stukkie forser voor de damage die hij gaf. Hij was (iirc) nog geen kop groter. :|

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Bovennatuurlijke krachten? :/
Lijkt mij gewoon een poging om op de System Shock 2 trein te springen, in navolging van Bioshock (ofc).
Krijgen gewoon weer hetzelfde spel, maar in een andere setting.
En halverwege krijg je dan een "Indigo Prophecy Syndroom"-shitcake voorgeschoteld.
(voor diegenen die niet weten waar ik het over heb: Bekijk dit vanaf ±02:45 tem. ±03:10)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Elvis schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:50:
Bovennatuurlijke krachten? :/
Lijkt mij gewoon een poging om op de System Shock 2 trein te springen, in navolging van Bioshock (ofc).
Krijgen gewoon weer hetzelfde spel, maar in een andere setting.
En halverwege krijg je dan een "Indigo Prophecy Syndroom"-shitcake voorgeschoteld.
(voor diegenen die niet weten waar ik het over heb: Bekijk dit vanaf ±02:45 tem. ±03:10)
De oude Wolfenstein had ook al bovennatuurlijke krachten, dus dan is het zeker niet Wolfenstein dat ergens op in springt. Verder is Bioshock toch wel een heel ander spel dan ze met Wolf2 willen bereiken gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:43

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Klein foutje in de TS, de opvolger heette 'Wolfenstein: Enemy Territory' of 'W:ET' d'r komt geen RTCW in voor :>

Ben erg benieuwd, vooral naar de multiplayer. Ik mag hopen dat ze daarin de bovennatuurlijke krachten etc. achterwege laten en weer met een soortgelijk klassensysteem komen :9

Kunnen we misschien eindelijk met onze ET community overstappen naar een nieuwe game, aangezien ET: Quake Wars onze verwachtingen niet kon waarmaken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haaaa, tof! Inderdaad voornamelijk voor multiplay want na het eerste skelet had ik de single player wel weer gehad :P De komende jaren kunnen we in ieder geval weer vooruit met een partij leuke games: Operation Flashpoint opvolger, Far Cry opvolger, Call of Duty5, en een RTCW2 _/-\o_

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:01
op dit spel wacht ik nu ook al een paar jaar. van zodra het uit is zal ik ook een exemplaar liggen hebben. wolfenstein was een zalig spel. zowel singleplayer als multiplayer.

de mappen beach, base en assault heb ik altijd heel graag gespeeld. vooral assault dan, helaas was er op het einde niet veel volk meer te vinden voor die map, noch servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

TheZeroorez schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:55:
[...]
De oude Wolfenstein had ook al bovennatuurlijke krachten, dus dan is het zeker niet Wolfenstein dat ergens op in springt. Verder is Bioshock toch wel een heel ander spel dan ze met Wolf2 willen bereiken gok ik ;)
Maar deze keer maak je als speler er zelf gebruik van, dat was in RTCW toch niet, wel?
Ik kan het ook mis hebben hoor, ik ben net als Sh4d0wman gestopt met de single-player na de eerste golf skelleten/zombies...

En ja, het is niet helemáál hetzelfde als System Shock 2/Bioshock...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 21:02

HaterFrame

Well... Poo came out!

Van mij hoeft dat "superpowers" idee ook niet zo om heel eerlijk te zijn, vind het altijd een beetje jammer :'(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-08 18:06
Kan niet wachten, RTCW MP was echt super verslavend en baanbrekend in die tijd.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik zoek altijd een vrije tijd killer, dit gaat em vast worden :P Maar belooft veel goeds, zolang ik maar de medic kan spelen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Na rtcw toen ik de kerkers in ging vond ik het in 1e instantie ook jammer van de "zombies' maar aan de andere kant had het ook wel weer wat.

De sp heb ik serieus al 5x oid uitgespeeld, de MP speel ik zo af en toe nog.
ET speel ik nog wel dagelijks.

En het is weer een mooie game om ook gelijk een nieuwe pc aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
alsof jij geld heb, consje :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:33

dodo79

witte dikke tonnie

zie er al helemaal naar uit!!
RTCW heb ik helemaal grijs gespeeld en zeker de multiplayer, die was echt super.

Maar ook die zombies en meuk vond ik niet echt passend destijds.
Ik hoop dat het deze keer wel minder wordt.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 13:01
dit spel wordt in eerste instantie ontwikkeld voor de xbox360, daarom heb ik er weinig vertrouwen in. shooters op een console vind ik al niets, maar als ze vervolgens worden overgezet naar de PC leert mijn ervaring mij dat het vaak alleen maar slechter wordt. daarnaast lijkt er wel heel veel nadruk op SP te liggen en ik heb de indruk dat niet Wolvenstein maar de ET franchise het vlaggenschip op MP gebied moet gaan worden.

aan de andere kant, als ze gewoon de gameplay van de oude RTCW behouden en alleen de engine een flinke upgrade geven is het toch top.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ha phage ;)

MP oude RTCW was wat mij betreft top door de combinatie van de maps, snelheid maar vooral de engine. Nog steeds is er geen engine voor wat mij betreft die de feel heeft van RTCW. Qua graphics enigszins uit de tijd (maar niet storend voor mij), maar die feel... oi oi oi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ja, de combinatie van snelheid en teamplay deden het voor mij. verder de vrij simpele maps met objectives die toch een oneindig hoeveelheid mogelijkheden bieden. het gevoel was ook briljant, geen vuile aliens of superduper lazerguns, maar gewoon (bijna) iedereen met een simpele MP40. dit alles en nog meer bracht een bepaald gevoel met zich mee.

de SP vond ik maar weinig aan, ik had al vele uren MP erop zitten voordat ik "omdat het moest" maar ff de SP doorliep.

offtopic:
leuk al die oude bekende bb4e namen hier, mooie herinneringen O+. staat vast en zeker ook een RTCW2 team in jullie planning neem ik aan?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Welke mappen vonden jullie het leukste om te spelen?

Hier was dat op stip assault, maar na een tijd was er niemand meer (+ ook geen servers op de lange duur) en dan beach voor de fun en base voor de clanwars.
het level dat ik totaal niet graag speelde was castle, vond ik gewoon niet zo'n tof level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de multiplayer gratis zoals bij Wolfenstein:ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:42

Hu9o

Schokkend

Mooi nieuws!!

ET ook helemaal aan verslingerd geweest :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:09:
Is de multiplayer gratis zoals bij Wolfenstein:ET?
Waarschijnlijk niet, dit moet je namelijk vergelijken met RTCW en niet met W:ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
TheZeroorez schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:19:
Waarschijnlijk niet, dit moet je namelijk vergelijken met RTCW en niet met W:ET.
Ik denk dat 'ie bedoelt of je er al dan niet een monthly fee voor moet betalen, en dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Hu9o schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:16:
Mooi nieuws!!

ET ook helemaal aan verslingerd geweest :D
Precies! En als je daar mijn oude maatje Hu9o niet hebt!!

Maargoed, dit spel lijkt supervet. Ben benieuwd wanneer de release-date precies is.
Wie weet ben ik dan weer net zo verslaafd als toendertijd met Enemy Territory, echt een geweldig spel.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hydra schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat 'ie bedoelt of je er al dan niet een monthly fee voor moet betalen, en dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn.
Lijkt me nogal vergezocht voor een FPS..

Uit het Game Informer artikel maak ik op dat het om een soort FPS - Sandbox combinatie gaat; een grote stad die op meerdere manieren vrij te doorlopen is. Nu hebben games als CoD en BiA dit in het verleden ook al beloofd en was dit achteraf altijd minder 'vrij' dan gedacht, dus ben benieuwd.

Idd jammer dat er niet veel over de MP wordt verteld behalve;
"Raven wouldn't say much about multiplayer, other than that there won't be co-op and that it'll follow in the footsteps of Wolfenstein: Enemy Territory" -Game Informer
Maargoed dit is slechts een eerste artikel, en aangezien ie in eerste instantie voor de 360 wordt ontwikkelt zullen ze de SP wel willen pushen.

The Shroud doet me trouwens wel sterk denken aan die distorted wereld wanneer Frodo de ring gebruikt in LOTR :9 Of voor de ET gamers > de map Resurrection ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:49
Oud ET-fan meldt zich! :D En ik zie al heel wat oude namen voorbij komen :)

Ben erg benieuwd naar deel 2, en dan vooral naar het MP gedeelte natuurlijk, wordt dit de nieuwe ET ?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
laat het maar gewoon de oude rtcw multiplayer zijn. vind ik veel toffer als die ET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
leuk al die namen. Voor je het weet kunnen we weer BB4E vs LoT doen ;)
of vs Elite of desnoods GGW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de MP echt op ET lijkt en niet op Quake Wars, daar was ik toch vrij vlot op uitgekeken terwijl ik Enemy Territory heel lang gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:15

Zeror

Ik Henk 'm!

Toen ik in 2001 een kado mocht uitkiezen van mn vader voor sinterklaas hoefde ik geen moment te twijfelen en koos blind voor Return to Castle Wolfenstein.

En als deze game uitkomt kies ik daar gewoon weer blind voor. Ik hoop dan ook dat zowel een zeer sterke singleplayer als een multiplayer. En dat die zelfs op multiplayer gebied games als Call of Duty mag gaan verslaan :o
Dat er 'weer' bovennatuurlijke krachten in voorkomen, vind ik ook helemaal niet erg. Vond het wel gaaf als je ergens liep en er kwam weer een Loper tevoorschijn. Kon ik weer gaan rennen (Had vaak pech met de hoeveelheid ammo van zware wapens) :P

* Zeror kan niet wachten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

R3dn3ck schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:44:
[...]

Precies! En als je daar mijn oude maatje Hu9o niet hebt!!

Maargoed, dit spel lijkt supervet. Ben benieuwd wanneer de release-date precies is.
Wie weet ben ik dan weer net zo verslaafd als toendertijd met Enemy Territory, echt een geweldig spel.
Hey :w :)

Ik zie allemaal weer bekende namen hier!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Op naar een rtcw2 team met bb4e -,-

Oude tijden herleven :)
Zal van de week wel een trailer oid uitkomen van de E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 26-08 20:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben benieuwd, quake wars was het inderdaad niet.
Een opvolger van ET is best wel welkom.

Hmmm, LoT vs BB4E, good old memories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
zijn er eigenlijk nog mensen die nu rtcw spelen? net een potje beach gedaan en ik moet zeggen, na twee jaar voelt het toch goed om er terug eens in te zitten. nog steeds hectisch, nog steeds veel verwijten naar iedereen, best wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Moet zeggen dat het er maar saai uit ziet. Er zit geen sfeer in van wat ik nu heb gezien.

Had liever een echte opvolger gezien van Wolfenstein(3D) en niet van Return To......

Maar goed, wacht het wel af.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik verwacht Illegal_Alien ook nog wel in dit topic binnenkort eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
Ik kwam deze trailer net tegen!
http://www.gametrailers.com/player/36482.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Op gamer.nl is ook zojuist een trailer gepost, ik neem aan dat het om dezelfde gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
Denk het niet , ET was in het begin bedoeld als expansie pakket en is pas op het laatste moment beslist dat het gratis werd. Niemand had gedacht dat het zo'n grote impact zou hebben.

Belangrijker is wel dat ze in de nieuwe wolfenstein , ong. dezelfde stijl aanhouden van multiplayer

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Fr!st! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:53:
zijn er eigenlijk nog mensen die nu rtcw spelen? net een potje beach gedaan en ik moet zeggen, na twee jaar voelt het toch goed om er terug eens in te zitten. nog steeds hectisch, nog steeds veel verwijten naar iedereen, best wel grappig
Ik denk dat ik RTCW ook maar weer eens tevoorschijn ga halen als voorbereiding op RTCW2! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ome_Les op 16-07-2008 11:36 ]

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-08 16:25

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Fr!st! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:53:
Zijn er op dit moment dan nog steeds servers bij dit spel?
Als dat zo is dan installeer ik RTCW ook weer even.
Beach was voor mij toch wel het beste level, zelfs toen ik het spel had gekocht bleef ik de demo spelen, alleen al omdat er toen meer servers waren die dat level hadden.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:33:
[...]

Hey :w :)

Ik zie allemaal weer bekende namen hier!
Ik speelde vroeger ook wel eens samen met ene hugo in ET. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
hmm ook maar weer RTCW installeren dan om in te komen. Vooral tc_base (of hoe heet die bij RTCW) is heerlijk. En beach natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Misschien kunnen we in het weekend wel met zijn allen gaan oefenen op een bepaalde server. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTCW was briljant, kijk dan ook uit naar dit nieuwe deel. Lekker Nazi's knallen in een kasteeltje weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
mark de man schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:48:
[...]

Zijn er op dit moment dan nog steeds servers bij dit spel?
Als dat zo is dan installeer ik RTCW ook weer even.
Beach was voor mij toch wel het beste level, zelfs toen ik het spel had gekocht bleef ik de demo spelen, alleen al omdat er toen meer servers waren die dat level hadden.
er zijn nog behoorlijk veel servers. een stuk of 20 actieve. het is ooit anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Dan ga ik binnenkort mijn RTCW cd's weer eens opzoeken :9
Ruim twee jaar niet meer gespeeld, vroeger was ik wel redelijk goed in dit spel. Vooral Beach ken ik nog steeds helemaal uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wel apart dat aan het einde van het korte trailertje enkel xbox en ps3 staan, niet PC oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
het spel wordt dan ook primair voor de xbox gemaakt. we mogen blij zijn als hij uberhaupt op de pc verschijnt, en als dat al gebeurd dan zal dat waarschijnlijk wel later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Zodra hij op pc komt zal ik mijn engineers pakje weer eens opzoeken :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
mochten er mensen online spelen vanavond. ik vecht onder de naam dimit. niet zo origineel maar heb geen zin om een "ubercoole" naam te bedenken, zo werkt het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Die trailer is opzich niet verkeerd, maar zoals Terr eerder zei; ik ben benieuwd naar het multiplayerdeel. Kan niet wachten tot hij op PC uitkomt, maar ik vind het inderdaad jammer dat het spel eerst op een aantal consoles uitkomt.
Denk dat de meeste hier toch zitten te wachten op een PC versie, beetje zonde :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
stom is dat eigenlijk, alle fans zitten op de PC waar het spel harstikke goed verkocht. ze zijn fan van de gameplay, met muis. ik zie echt niet hoe ze die snelle skillbased gameplay naar een console kunnen brengen. daarnaast focussen ze heel erg op SP, terwijl de MP juist het sterke punt was van de vorige (SP was ook wel leuk hoor). het spel, en zijn opvolger ET zijn jaren na dato nogsteeds populair vanwege de MP, vanwege die gameplay.

ETQW was een enorme teleurstelling, het zou mij niks verbazen als dat hier ook zo gaat zijn. ik denk niet dat ze een moment denken aan de fans, ze denken puur aan de $$$. althans, ik kan uit de berichtgeving tot nu toe geen andere conclusie trekken. ik denk dat het best een vermakelijke game zal worden, maar niet de opvolger van RTCW of ET zoals de community hoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
zijn er mensen die veel dm spelen met een goed configje?
ik had nl vroeger eentje die heel goed was, maar de meeste binds herinner ik mij niet meer. zoals je mp40 droppen en ipv dat je dan je pistol trekt direct je mp40 terug trekken enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Grmbhlh, waarom heeft niemand gorrie gewaarschuwd dat deze eraan zit te komen? Hij moet op tijd de roest eruit gespeeld hebben. Ben erg benieuwd naar de physics en snelheid van de MP.

Mooi om al deze namen weer eens te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Fr!st! schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:03:
zijn er mensen die veel dm spelen met een goed configje?
ik had nl vroeger eentje die heel goed was, maar de meeste binds herinner ik mij niet meer. zoals je mp40 droppen en ipv dat je dan je pistol trekt direct je mp40 terug trekken enzovoort.
Pssst, daar is [PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13 voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
is ET en RTCW niet anders van config? want daar kon je niet zoiets als je gun droppen (en wordt dan ook direct gereloaded enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nouja, eigenlijk horen technische vragen helemaal niet in de grote topics. Maar verder denk ik toch dat het beter is om RTCW en W:ET bij elkaar te houden dan RTCW bij RTCW2 te stoppen, want daar ligt toch een jaartje of 8 tussen, en ik gok dat de configs dan ook niet helemaal hetzelfde meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

justifire schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:43:
Zodra hij op pc komt zal ik mijn engineers pakje weer eens opzoeken :P
Ben mijn medpacks al aan het sorteren..naalden aan het veilig opbergen :P
Leuk om te zien dat al die -die hards- hier er al meteen zin in hebben, dus die pc versie moet er gewoon komen..waar kunnen we preorderen :9

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004

Snippertje

Light up your life

Ben benieuwd, na 4 jaar ET gespeeld te hebben toch wel weer eens tijd voor wat nieuws. Alhoewel dit wrs nooit zal tippen aan RTCW of ET.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

RRR schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:44:
Grmbhlh, waarom heeft niemand gorrie gewaarschuwd dat deze eraan zit te komen? Hij moet op tijd de roest eruit gespeeld hebben. Ben erg benieuwd naar de physics en snelheid van de MP.

Mooi om al deze namen weer eens te zien!
Hoi goR,

Jij ook hier ;)

Ennuh ik heb je gisteren gewaarschuwd! Ben benieuwd naar de systeem-specs van deze game, denk dat een nieuwe pc noodzakelijk is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08

Zenix

BOE!

R3dn3ck schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:58:
[...]

Hoi goR,

Jij ook hier ;)

Ennuh ik heb je gisteren gewaarschuwd! Ben benieuwd naar de systeem-specs van deze game, denk dat een nieuwe pc noodzakelijk is voor mij.
Ja, maar dat komt wel goed heh Maikel ;)

Ik ben net zoals alle ex RTCW/ET spelers erg benieuwd naar spel. Het spel zal waarschijnlijk gebaseerd worden op Doom3 engine dus hetzelfde als de ETQW Engine. Dat is wel een goeie engine. Dus alsje ETQW goed kan draaien is kans groot dat je RTCW2 ook goed kan draaien. Ze moeten de sterke punten van RTCW/ET en ETQW samenvoegen, dan heb je een uber goed spel.
Maar of dat gaat gebeuren....Bij de meesten games zijn de mensen teleurgesteld in nieuwe versie. Toen ET uitkwam iedereen RTCW is beter dit en dat. Toen CS:S uitkwam hetzelfde en resultaat daarvan is dat CS 1.6 nog steeds meer gespeeld wordt. De RTCW/ET community is ook erg eigenwijs en als ze het niet in 1 keer bevalt dan wordt het niks. Het spel zal vanaf het begin af aan ook goed moeten zijn voor competitie verband en niet eerst een mod nodig hebben als ETPRO. Het moet gelijk goed zijn, dan trek je veel spelers van andere games van RTCW/ET/ETQW. Met ETQW zou er ook gelijk een competitie mod komen maar die is er nog niet maar gelukkig nu wel goeie ETQWPRO mod ala ETPRO in ET. Laten we nu hopen dat de game niet lang op zich laat wachten. Ben wel toe aan iets nieuws. Zoiezo ET is helemaal naar de *** toe door alle cheaters laggers kiddos. Voor RTCW2 moet je betalen dusja cheaten is minder omdat je anders nieuwe RTCW2 moet kopen. Als het goed blijkt ga ik er ook gelijk een team in starten. Ken genoeg mensen die graag teampje willen starten dan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Zenix op 23-07-2008 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

R3dn3ck schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:58:
[...]
Inderdaad, dank daarvoor! :)

Tod Hollenshead op de E3 conference bij de eerste vertoning van de trailer. Op 3:10 een paar opmerkingen over de multiplayer; blijkbaar speelt een gedeelte daarvan zich ook af in die 'shroud' dimensie. Ik weet nog niet wat ik daarvan moet denken, maar zolang we nog niet weten hoe dat spelelement er precies uitziet, lijkt het me niet eerlijk om daar nu al een oordeel over te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

RRR schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:
[...]

Op 3:10 een paar opmerkingen over de multiplayer; blijkbaar speelt een gedeelte daarvan zich ook af in die 'shroud' dimensie.
Hij heeft het over gebruik van bepaalde abilities (krachten, wapens etc.) van de Shroud die je in de multiplayer kunt gebruiken. Ik mag wel hopen dat dat geen RPG elementen met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nog meer 'oude bekende' hier. Iedereen vindt z'n weg wel naar dit topic lijkt het (iets met wegen en Rome...).

:w goR & Ed :)

Nu ff het filmpie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
oh man...duuurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:15

Zeror

Ik Henk 'm!

Filmpje

Ziet er best aardig uit al, al mag er aan de graphics nog wel meer gesleuteld worden. Die kunnen veel beter in deze tijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Tarkin
heftig! graphics zijn voor mij goed zo. liever een steengoede gameplay dan over the top graphics. als je kijkt naar hoeveel mensen de oude wolfenstein nog spelen. dat zijn ook niet meer zo'n goede graphics hoor.

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Ziet er wel goed uit, graphics zijn voor mij ook prima, maar inderdaad niet speciaal. Maar het zal wel anders zijn als het filmpje doet vermoeden, aangezien het filmpje ook gecomprimeerd is.

En in Enemy Territory had elke pro-gamer een config waar al die texture details uitgezet werden e.d., dus daarvoor hoeven ze het ook niet te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Er is veel meer nieuws over het spel kijk maar hier.

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=4556

Het spel gaat ook Wolfenstein heten en niet Wolfenstein 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ben benieuwd hoe het multiplayer gedeelte gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
hee zenix, las je berichtje net, maar het is al opgelost zie ik :)
oh nee, dat bedoelde je niet. Crap, nu mag ik zeker de TS gaan onderhouden :D

[ Voor 39% gewijzigd door Jazzper op 23-03-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jup ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik hoop maar dat dit spel pas uitkomt nadat ik mn studie heb afgerond, W:ET heeft al voor genoeg vertraging gezorgd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Morax schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:16:
Ik verwacht Illegal_Alien ook nog wel in dit topic binnenkort eigenlijk :P
Beter laat dan nooit :P, maar ik ben wel benieuwd, speel nog dagelijks ET :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel wordt hard! Ik heb wolfenstein enemy territory helemaal kapot gespeeld vroeger.
Alleen erg jammer dat ze de oude look hebben veranderd naar een soort call of duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:49:
Dit spel wordt hard! Ik heb wolfenstein enemy territory helemaal kapot gespeeld vroeger.
Alleen erg jammer dat ze de oude look hebben veranderd naar een soort call of duty.
Het is een andere engine dat kan ook niet anders het spel moet met zijn tijd meegaan. Veel mensen zeggen het lijkt op CoD, maar dat vind ik wel meevallen. Ik hoop dat de gameplay wel intact blijft. Daar gaat het toch om, ging bij meesten RTCW/ET spelers toch nooit om hoe het eruit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 26-08 11:21
ET O+ Wat een geweldig spel was dat inderdaad!

Hoop dat deze ook die sfeer zo lekker kan neerzetten want dan is het bij voorbaat gewoon al een topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 08:24

Willybubba

Nut up or shut up.

RTCW was zoo vet destijds he, vooral die beachmap :D

Heb ik nog heel vaak gespeeld. Dus ik ben superbenieuwd naar deze. Wordt een blinde aankoop. En dan wel op 360 want ik game nooit meer op PC :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Laatst online: 27-08 19:59
Ik heb Wolfenstein:ET destijds helemaal plat gespeeld. Maar ik vind het erg jammer dat ze nu weer met zombie's en science fiction verder gaan. In RTCW waren de "monter maaien" missie's ook degene die ik met cheats maar skipte, niks aan! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

http://www.wolfenstein.co.../viewtopic.php?f=16&t=353

4 Augustus komt ie in Noord Amerika dus uit!
Ik hoop dat we niet lang hoeven te wachten voordat Wolfenstein hier is.

offtopic:
kan iemand startpost updaten, of titel laten veranderen? Want het is geen Wolfenstein 2 maar gewoon Wolfenstein

[ Voor 30% gewijzigd door Zenix op 28-05-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-wolfenstein/50084

Nieuwe trailer. E3

http://www.wolfenstein-zone.com/ hier staat nog wat meer nieuws.

[ Voor 31% gewijzigd door Zenix op 03-06-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb RTCW echt tig keer gespeeld en was wel erg benieuwd naar deze nieuwe Wolfenstein! Trailer ziet er goed uit, maar dat hele gedoe met een tesla gun is me allemaal ff iets te onrealistisch... Dus denk niet dat ik deze ga kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
als iemand een mooie startpost maakt, dan plaats ik hem wel ipv de mijne. Ik heb geen tijd, herstel niet tijd vrijgemaakt, om me er goed in te verdiepen, maar wil zeker wel wat plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Dr. Quipers schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:43:
Ik heb RTCW echt tig keer gespeeld en was wel erg benieuwd naar deze nieuwe Wolfenstein! Trailer ziet er goed uit, maar dat hele gedoe met een tesla gun is me allemaal ff iets te onrealistisch... Dus denk niet dat ik deze ga kopen...
In SP is het onrealistisch, mp wordt normaal raggen dacht ik. Daar heb je geen tesla gun enzo denk ik.
Ik zou het dus zeker wel spelen. En wat de community niet leuk vind aan het spel wordt er toch uitgemod zoals ook met RTCW/ET/ET:QW gebeurde.
Trouwens meer op E3 http://e3.gamespot.com/video/6211573/

offtopic:
Jazzper ik heb je een update van startpost gestuurd

[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 05-06-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-08 16:54
Deze zou ik gewoon kopen uit Nostalgie en toch vernieuwend.
Ik heb nu Wolfenstein 3D op mijn iphone en dat is echt verslavend. Ik speelde dat vroeger op onze oude Pc, en nu gewoon op de iphone gewoon geniaal. Ik kan niet wachten voor deze titel..

Wordt even flink sparen voor de komende maanden!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Zenix, bedankt!

reden? zie startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Vroeger heb ik ook gigantisch veel RTCW gespeeld. Na het spelen van de demo was ik direct verkocht aan MP (SP heb ik amper aangeraakt). Bijna alle MP mappen vond ik leuk, zoals:
Beach (duh)
Assault (die vliegtuig basis?)
Tram (in de sneeuw de berg op (of af))
Marketgarden (eigen team proberen te overtuigen om de vlag niet te pakken)
Depot (trein depot. Veel verstopplekken)

En nog veel meer waar ik de naam niet meer van weet. Ik was altijd engineer. Lekker sneaken and objectives opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

MP was the best! Inderdaad Beach, of depot.
Engineer, of Medic...punten vergaren en moffen knallen. "I'm on the motherfucker!" 8)
Of gewoon als mof, tegenhouden die handel! Heerlijk. :9~
Those were the days. ;(

Wat was ook alweer de concurrent? Zo'n soort spel ook. Gebaseerd op die film met Tom Hanks.
Je had de posse die dat beter vond, en de posse die Wolf beter vond.
Wolf WAS UITERAARD VEEL BETER :P maarja, probeer iemand maar eens iemand te overtuigen over dit of dat.

Moet zeggen dat ik de single player echt helemaal fantastisch vond.
VoodooWillie...donkere winteravonden/nachten, kaarsjes aan, paar dikke OrangeBuds erbij...biertje.
Die muziek en sfeer waren echt ongeevenaard in "die tijd".
Hell, nu kan nog steeds niks daar aan tippen...misschien bioshock.
Kan me de muziek echt nog zo goed herinneren....
En dan HALT! en dat schitterende geluid van hun pistooltjes.PANG .........PANG!
Laatst weer geinstalleerd, maar alles is al zo bekend. Ben gestopt als je die eerste keer buiten komt, in HET kasteel.
De muziek is nog steeds gewoon super, ik liet 'em gewoon draaien in die eerste dungeon, waar je gevangen zat. Niet spelen, wel luisteren.

En mijn naam was in een van die levels aanwezig...in een gang...een bordje met de naam "Hartman(n)" _/-\o_

Hoop echt dat dit weer zo mooi wordt.
Goeie shooters hebben toch nog steeds de meeste "diepgang" voor mij.
Niet echt diep of zo, maar je wordt er zo in meegezogen...heerlijk!
Bioshock 2...maar deze eerst!
Wolf rules!

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Nog wat meer nieuws ( jazzper zou je aan het startpost kunnen toevoegen bij crossfire nieuws )

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=4999
Dat is goed nieuws, dat we geen console port krijgen naar de PC. Dat is voor de meeste die-hard wolfenstein spelers wel fijn, want het grootse gedeelte van de fans wil gewoon lekker raggen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5008
Meer nieuws over multiplayer gelekt.
Ik vind het allemaal best goed uit zien, ik heb zin om het spel uit te proberen in augutus :)

[ Voor 35% gewijzigd door Zenix op 12-06-2009 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004

Snippertje

Light up your life

Ik had liever gehad dat ze gewoon de MP van ET overgegoten hadden naar deze in een nieuw jasje.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Snippertje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:50:
Ik had liever gehad dat ze gewoon de MP van ET overgegoten hadden naar deze in een nieuw jasje.
Het is nieuw spel, nieuwe engine nee dat kan dus niet. Ik ben erg blij dat ze dat ook niet hebben gedaan. ET was geen perfect spel verre van dat, kijk hoeveel patches het spel en mods nodig had om fatsoenlijk te kunnen spelen. RTCW spelers wouden ook dat ET een kopie werd van hun spel. Gelukkig is dat niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 21:50

SaN

Een kopie van ET met betere graphics zou ik waarschijnlijk weer tientallen/honderden uren kunnen spelen en dat terwijl ik eigenlijk bijna niet meer aan het gamen ben.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste