• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 20:37

Fordox

00101010

Was hij dan wel op de E3 met zijn LoD? B)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Fordox schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:27:
[...]

Was hij dan wel op de E3 met zijn LoD? B)
Zal hij waarschijnlijk bewust niet heen gaan, wetend dat elke Indie developer de aandacht van het publiek weg zal kapen van zijn troep. :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
siriouz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:33:
[...]

Zal hij waarschijnlijk bewust niet heen gaan, wetend dat elke Indie developer de aandacht van het publiek weg zal kapen van zijn troep. :+
Andersom toch zeker?! LoD heeft namelijk alle features al die beloofd zijn voor SC.

Het is trouwens echt lachwekend.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FWfHWaM.png
Score rank: 0% Userscore: 15%
Owners: 855 ± 746
Players total: 983 ± 1,361 (115.04%)
Peak concurrent players yesterday: 1
Playtime total: 02:57 (average) 05:32 (median)
Met dank aan http://steamspy.com

[ Voor 31% gewijzigd door Facerafter op 24-06-2016 16:43 ]

Verwijderd

siriouz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:33:
Je gaat wel lekker he. Beetje troep beledigen. :+

...

Zijn er al mensen met een GTX 10x0 die SC gespeelt hebben?
Ik heb een bestelling lopen maar dat gaat nog wel even duren. (Ik vertik het nl. om de hoofdprijs te betalen.)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:39:
[...]

Je gaat wel lekker he. Beetje troep beledigen. :+

...

Zijn er al mensen met een GTX 10x0 die SC gespeelt hebben?
Ik heb een bestelling lopen maar dat gaat nog wel even duren. (Ik vertik het nl. om de hoofdprijs te betalen.)
Ik weet van 2 man dat ze er mee spelen. 1080 en 1070, en 60hz op 1080p is haalbaar :+

• Facerafter
Reverse the Verse INN Summary: http://imperialnews.netwo...se-the-verse-episode-100/
At Gamescom they will be giving out lanyards, stickers, tattoos and will be revealing a new concept ship.
All aboard the Tweakers Express!

Dragonfly Q&A Part 2
https://robertsspaceindus...rake-Dragonfly-Q-A-Part-2
We know that oxygen in our space suits will be valuable in EVA. Is there any mechanism on the Dragonfly to extend your oxygen levels?

No, the Dragonfly does not carry any form of on-board life-support, so the pilot and rider would be dependent on their EVA reserves while operating in space or on a planet with a non-breathable atmosphere.
Beetje jammer, had ik wel verwacht.

[ Voor 35% gewijzigd door Facerafter op 24-06-2016 21:30 ]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Voor de liefhebbers van easy buit, de route naar het wrak met drank en sigaren in Yela system.
Er zijn er 2 daar met buit maar deze is het makkelijkst te bereiken...en zonder piraten
Eerst van "Port Olisar" naar "Covalex" en vanaf daar start het filmpje..

Happy hunting...

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 24-06-2016 22:26 ]

Star Citizen referralcode

• Facerafter
Is er trouwens iets van een free fly ding? Ik heb opeens toegang tot een Sabre en Hornet?

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ben je subscriber? wellicht dat dan?
New subscriber perk starting July 1st. Each month they’ll give subscribers a ship to fly starting with the Sabre. In the future they might have a poll where subscribers can choose which ship they want for the next month.
hoewel ze dan wel vroeg zouden zijn

[ Voor 79% gewijzigd door Bornhald op 24-06-2016 23:21 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:20:
ben je subscriber? wellicht dat dan?

[...]

hoewel ze dan wel vroeg zouden zijn
Ik had dat ook al gelezen maar dat is het juist, ik ben geen subscriber.

Verwijderd

Topicstarter
ShockWave schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:22:
Voor de liefhebbers van easy buit, de route naar het wrak met drank en sigaren in Yela system.
Er zijn er 2 daar met buit maar deze is het makkelijkst te bereiken...en zonder piraten
Eerst van "Port Olisar" naar "Covalex" en vanaf daar start het filmpje..

Happy hunting...

[video]
Die zijn ook wel makkelijk zelf te vinden. Gewoon zoeken naar zo'n groen puntje. :)

Zit overigens over een paar weken in Engeland, nu kwam ik erachter dat BritizenCon in dezelfde periode is dus heb maar een kaartje daarvoor gekocht. Brian Chambers is er ook dus moet wel interessant worden. hoewel ik niet verwacht dat ze echt nieuwe content gaan tonen.

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:50:
[...]

Die zijn ook wel makkelijk zelf te vinden. Gewoon zoeken naar zo'n groen puntje. :)

Zit overigens over een paar weken in Engeland, nu kwam ik erachter dat BritizenCon in dezelfde periode is dus heb maar een kaartje daarvoor gekocht. Brian Chambers is er ook dus moet wel interessant worden. hoewel ik niet verwacht dat ze echt nieuwe content gaan tonen.
Heeft toch nog voordelen zo overal in het buitenland te moeten werken.

RtV samenvatting van INN
New subscriber perk starting July 1st. Each month they’ll give subscribers a ship to fly starting with the Sabre. In the future they might have a poll where subscribers can choose which ship they want for the next month.
Unmelt token will be attributed July 1st, so if you want to unmelt something and you have a token, use it now as they do not stack.
At Gamescom they will be giving out lanyards, stickers, tattoos and will be revealing a new concept ship.
GrimHex, the pirate base, will not be a copy of Port Olisar.
Starmap posters will ship shortly, they’ve now established a warehouse locally and want to use that as their first run.
Dragonfly Q&A #2 will be up shortly.
Subscriber RTV next week at @11am pacfic on Wednesday featuring the DevOps team in Austin with Tom, Ahmed, and Jason.
Monday will feature a special show with unknown cast and format similar to 10 for the series, but different.
In the future for 10 for the Chairman and other shows they’re looking to have it be more focused on what the devs are doing currently rather than future topics.

[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 25-06-2016 11:46 ]

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:26:
[...]

Heeft toch nog voordelen zo overal in het buitenland te moeten werken.

RtV samenvatting van INN

[...]
Facerafter was je maar 4 uur voor ;)

hij had ook al de Q&A 2 van de dragonfly gedaan, just in case case :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 25-06-2016 14:21 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 20:37

Fordox

00101010

Star Citizen is echt geweldig op 3440*1440 :o
Ik moet er bijna van huilen...

Ow en Bornhald, ik heb misschien iemand ingame naar je doorverwezen voor de grey market omdat ie in de PU vroeg waar hij een 350R kon halen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Fordox op 25-06-2016 15:04 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bornhald
Fordox schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:01:
Star Citizen is echt geweldig op 3440*1440 :o
Ik moet er bijna van huilen...

Ow en Bornhald, ik heb misschien iemand ingame naar je doorverwezen voor de grey market omdat ie in de PU vroeg waar hij een 350R kon halen :)
ik heb nog een lightspeed package liggen :) heeft het volgende:
350R RACER
Origin Racing Suit
Starting Money: 2,000 UEC
Lifetime Insurance
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
Digital Star Citizen Manual
Star Citizen Digital Download
Squadron 42 Digital Download
SelfLand Hangar

Verwijderd

Kan nog steeds een Glaive kopen voor €390 (afgerond) maar zie er het nut nog niet van in.
Als ik er iemand blij mee kan maken.....

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:10:
Kan nog steeds een Glaive kopen voor €390 (afgerond) maar zie er het nut nog niet van in.
Als ik er iemand blij mee kan maken.....
Hahaha, nee ik weet nog wel heel wat andere dingen die ik voor €390,- kan halen. waar ik vrolijker van word :) .
Maar wel apart, er zouden er toch maar ~1000 toen extra beschikbaar komen? Lijkt me stug dat die nooit opzijn gegaan..

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 25-06-2016 16:29 ]

• Facerafter
Case_C schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:21:
[...]

Hahaha, nee ik weet nog wel heel wat andere dingen die ik voor €390,- kan halen. waar ik vrolijker van word :) .
Nog een Carrack ;) ?

Sta er trouwens van de te kijken hoeveel dat ie kost. Evenveel als de Endeavor en is echt een heel stuk groter.

• Case_C
Facerafter schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Nog een Carrack ;) ?

Sta er trouwens van de te kijken hoeveel dat ie kost. Evenveel als de Endeavor en is echt een heel stuk groter.
Kan me herinneren dat ik ~$35X,- voor die Carrack heb betaald :+ . Dat was toen nog excl.

Tylocke schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:14:
[...]

Dat was toch gewoon $350 tijdens de concept sale? Weet het niet zeker meer maar kan het me zo herinneren.

Edit: verrek, zie net in mijn paypal geschiedenis dat ie dus 'maar' €280 was
Maar aangepast omdat 't exact bepalen zo lastig is :+

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 25-06-2016 18:32 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Case_C schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:24:
[...]

Kan me herinneren dat ik ~$355,- voor die Carrack heb betaald :+ . Dat was toen nog excl.
Dat was toch gewoon $350 tijdens de concept sale? Weet het niet zeker meer maar kan het me zo herinneren.

Edit: verrek, zie net in mijn paypal geschiedenis dat ie dus 'maar' €280 was

[ Voor 11% gewijzigd door Tylocke op 25-06-2016 18:18 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Was er al iets bekend over citizencon? Ik kom net dit tegen op de site, maar kan me niet herinneren iets over een '16 event gehoord te hebben: https://robertsspaceindus...t-Tickets/CitizenCon-2016

/edit
Oh zie nu dat de kaartjes al een paar maanden geleden verkocht zijn, dat heb ik dus gemist. Ik dacht dat ze misschien de advertentie er alvast op hadden gezet, die had ik ook nog nooit gezien in de store.

/edit2
Bornhald schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:06:
[...]
had je interesse om naar Los Angeles te gaan dan?
[...]
Nee, dat niet, maar dacht dat ik ondertussen alles al wel gezien had in de store.

[ Voor 56% gewijzigd door Anthor op 26-06-2016 23:49 ]

• Bornhald
Anthor schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:59:
Was er al iets bekend over citizencon? Ik kom net dit tegen op de site, maar kan me niet herinneren iets over een '16 event gehoord te hebben: https://robertsspaceindus...t-Tickets/CitizenCon-2016

/edit
Oh zie nu dat de kaartjes al een paar maanden geleden verkocht zijn, dat heb ik dus gemist. Ik dacht dat ze misschien de advertentie er alvast op hadden gezet, die had ik ook nog nooit gezien in de store.
had je interesse om naar Los Angeles te gaan dan?
This year’s event will happen on Sunday October 9, 2016 at the Avalon Hollywood at 1735 Vine St, Los Angeles, CA 90028. Doors open at 2:00 PM with the presentation starting at 3:00 PM. After the presentation, you’ll have a chance to mingle with the Star Citizen team! Drinks will be available for purchase but no food will be available, so be sure to grab a bite to eat before the event! Dress code is smart casual (no flip-flops, shorts, or baseball caps. Fancy hats are okay!) The venue is 21+, and we are unable to admit anyone younger. Paid parking will be available in the lot next door.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Dit is wellicht interessant (vanaf minuut 09:07)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=82vnE5eSomE&feature=youtu.be&t=9m7s]

En dit is vanavond!

https://twitter.com/Angry...status/746512047202934784
#StarCitizen fans get hyped for the knowledge these two are going to drop on you next week. @… https://www.instagram.com/p/BHDwPPshdfO/
Never mind, Dit is van ben
Hey! No 10 for the Chairman today. We're doing a more in-depth video with Chris and Sean looking at the character work, but it's going to come later in the week.

[ Voor 23% gewijzigd door Torrie844 op 27-06-2016 20:03 ]

-

• Bornhald
als iemand de hele dragonfly sale gemist heeft, of toch besluit dat hij er wel een wil, laat even weten, heb ze in de buy back tegen kost prijs :)
evt ook nog het pack met beide erin
Case_C schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:21:
Commlink voor deze week:

Helaas moeten we tot vrijdag wachten met die extra interessante talk over char. models etc.

[...]
ben ik dan de enige die de char models etc niet zo verschikkelijk boeiend vind omdat hij het spel heeft voor de ruimteschepen..

over ruimte schepen gesproken, wanneer zou de esperia prowler komen :+ zou dat het mistery ship zijn met gamescom of is dat "gewoon" de polaris

[ Voor 58% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2016 22:27 ]

• Case_C
Commlink voor deze week:

Helaas moeten we tot vrijdag wachten met die extra interessante talk over char. models etc.
Hello everyone! Jared is finishing up a much-needed vacation, so I'm going to be filling in on this week's schedule post.

As you may have heard, we're in the process of revamping our video pipeline, which means that this week's schedule is a little out of the ordinary. As we work out processes for getting you better content, the regular schedule will jump around a bit... but I'm confident it's going to mean much cooler videos (and other content)!

One immediate change is that there's no 10 for the Chairman today. As we mentioned last week, we're revamping 10ftC to make it a little more topical, and to include more than just Chris talking. We're putting together something we're hoping to share at the end of the week where Chris and Sean talk about some of the work they're doing /right now/ with the character models... and the extra time is so we can put together some of that actual work to share. It's going to be a good one!

This is Around the Verse' 100th episode, which is a pretty neat accomplishment. We've got a surprise or two in there. Tune in to celebrate on Thursday!

I'd like to thank everyone for making the Dragonfly sale such a massive success; it goes without saying that there are going to be quite a few space motorcycles hanging around the universe once we get them in!

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, June 27th
- Jump Point Rerun

Tuesday, June 28th
- Lore Post
- ATV Breakouts

Wednesday, June 29th
- Bugsmashers!
- Reverse the Verse: Subscriber Edition

Thursday, June 30th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.38 - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, July 1st
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Citizen Talk: Character Models w/ Chris & Sean

Bornhald schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:03:
[...]ben ik dan de enige die de char models etc niet zo verschikkelijk boeiend vind omdat hij het spel heeft voor de ruimteschepen..
Waarschijnlijk niet de enige, maar ik vind het wel interessant welke opties er komen om je crew een beetje te onderschijden :) . Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de customization voor clothes e.d. :) .
over ruimte schepen gesproken, wanneer zou de esperia prowler komen :+ zou dat het mistery ship zijn met gamescom of is dat "gewoon" de polaris
Waarschijnlijk gewoon de Polaris, maar wie weet :P .

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 27-06-2016 22:46 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 08:50
Ik lees net dat dit Darian Vorlicks laatste week is bij CIG. Hier een screenshot van z'n Facebook post: http://i.imgur.com/KVanVUJ.png hik benadrukt vooral heel veel dat de game doorgaat zoals het hoort en dat zijn vertrek niet als iets negatiefs gezien moet worden wat nog is benadrukt wordt in een extra Reddit post van hem.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Bornhald
batumulia schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 01:42:
Ik lees net dat dit Darian Vorlicks laatste week is bij CIG. Hier een screenshot van z'n Facebook post: http://i.imgur.com/KVanVUJ.png hik benadrukt vooral heel veel dat de game doorgaat zoals het hoort en dat zijn vertrek niet als iets negatiefs gezien moet worden wat nog is benadrukt wordt in een extra Reddit post van hem.
maar.. maar... wat moet DS nu posten over zn vertrek.... :+

was hij nog producer van een specifiek iets, kan het zo 123 niet vinden

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 28-06-2016 07:41 ]

• batumulia
Bornhald schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:34:
[...]

maar.. maar... wat moet DS nu posten over zn vertrek.... :+

was hij nog producer van een specifiek iets, kan het zo 123 niet vinden
Volgens mij was gewoon general producer, beetje een coordinator van het hele geheel.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Slechte zaak volgens mij als een general producer en coördinator (dichtbij Robert) weg gaat.

Ik ben benieuwd wat het teweeg gaat brengen. Vooral goed voer voor DS. Misschien moet Robert, DS maar gaan inhuren. :+

• batumulia
DutchWalnut schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:38:
Slechte zaak volgens mij als een general producer en coördinator (dichtbij Robert) weg gaat.

Ik ben benieuwd wat het teweeg gaat brengen. Vooral goed voer voor DS. Misschien moet Robert, DS maar gaan inhuren. :+
Ach, toen Travis wegging viel het geheel ook niet uit elkaar. Mensen in die industrie krijgen gewoon op dat niveau redelijk vaak een aanbod van een ander bedrijf, en als het geld goed genoeg is of het nieuwe project sluit beter aan op je persoonlijke wensen dan is het heel begrijpelijk dat zo iemand overstapt.

• Facerafter

Mwuah, hij was in principe de 'bedrijfsleider' van de LA office. Maar sinds ze er daar twee hadden kan de andere weetznnaamevenniet het overnemen. In gamedev word er zoveel gewisseld met personeel, als hij niet zovaak op AtV en reddit/social media actief was hadden we het waarschijnlijk niet eens gehoord.

• Ircghost
  • Laatst online: 05-11 15:14

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als het niet zo'n vervelend ventje was, dan hadden ze hem goed kunnen gebruiken als lore schrijver. Dat doet hij nu ook al dagelijks, namelijk verzonnen teksten maken. :P

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
Zat er al een beetje aan te komen, viel me al op dat hij de laatste paar weken al wat minder in beeld was en waarschijnlijk zijn taken al aan het overdragen was.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ircghost schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:03:
[...]

Als het niet zo'n vervelend ventje was, dan hadden ze hem goed kunnen gebruiken als lore schrijver. Dat doet hij nu ook al dagelijks, namelijk verzonnen teksten maken. :P
hahaha, 8) _/-\o_ Eindbaas.

• Tylocke
[...]

Je hebt mijn dag gemaakt, waarvoor dank! _/-\o_

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald

bij elk bedrijf gaan mensen weg, fact of live.

en dat is wel een beetje de natte droom van DS, dat hij SC mag overnemen vaan CR, maar denk niet dat wij er blij van worden, kijk maar naar Alganon, ook een KS project waarbij hij met druk wel aan het roer kwam, dat is nu net zo een trainwreck als battlecruiser 3000 ad
[...]

maar dan zou het leesbaar en begrijpbaar moeten zijn, DS kan veel letters op papier zetten, en het zijn nog woorden ook. Maar het is zo een brei dat ik er in ieder geval geen chocolade van kan maken, maar dat kan uiteraard ook aan mijzelf liggen :+

[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 28-06-2016 09:59 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:57:
[...]

maar dan zou het leesbaar en begrijpbaar moeten zijn, DS kan veel letters op papier zetten, en het zijn nog woorden ook. Maar het is zo een brei dat ik er in ieder geval geen chocolade van kan maken, maar dat kan uiteraard ook aan mijzelf liggen :+
Ja maar dat is juist het probleem! Je probeert er chocolade van te maken, dat kan toch helemaal niet.. :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Ja maar dat is juist het probleem! Je probeert er chocolade van te maken, dat kan toch helemaal niet.. :+
Zal vast ook net zo bitter smaken als zijn woorden. :9

• Bornhald
oh voor de mensen die het zelf nog niet bedacht hadden, besluit je nu wat te kopen van star citizen, afrekenen in GBP.
Case_C schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Scheelt inderdaad zo'n 7 euro op een aanschaf van 50! 14% korting :P . Wait... wat gebeurd er wanneer ik m'n Carrack melt, en buy-back... Niks natuurlijk want dan moet ik nieuw geld inbrengen zekers?
dit: Niks natuurlijk want dan moet ik nieuw geld inbrengen zekers?

[ Voor 62% gewijzigd door Bornhald op 28-06-2016 23:00 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:58:
oh voor de mensen die het zelf nog niet bedacht hadden, besluit je nu wat te kopen van star citizen, afrekenen in GBP.
Scheelt inderdaad zo'n 7 euro op een aanschaf van 50! 14% korting :P . Wait... wat gebeurd er wanneer ik m'n Carrack melt, en buy-back... Niks natuurlijk want dan moet ik nieuw geld inbrengen zekers?

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 28-06-2016 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
2.4.1 has been greenlighted and will be deployed to PTU within the next 90 minutes for Evocati and our 1st Wave PTU players. More information to come soon.
2.4.1 komt nu naar PTU. Berichtje van WleverettCIG op Discord.

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:14:
[...]

2.4.1 komt nu naar PTU. Berichtje van WleverettCIG op Discord.
enig idee wat er in zit?

• Case_C
Wauw, gelijk al een wipe... of zou die enkel zijn voor de PTU? Als ze dit voor 3lke patch doen heeft spelen eigenlijk geen zin als je naar "voortgang" kijkt op korte termijn.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Case_C schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:19:
Wauw, gelijk al een wipe... of zou die enkel zijn voor de PTU? Als ze dit voor 3lke patch doen heeft spelen eigenlijk geen zin als je naar "voortgang" kijkt op korte termijn.
Relax, de live-build is nog veilig. :)

In ander nieuw, dit stond vanochtend op de Instagram van CIG:
https://www.instagram.com/p/BHNpmaVAw3b/
Ziet er wel erg gaaf uit en mijn vermoeden is dat dit dan ook de aangekondigde 'grote verrassing' van de 100e ATV van komende donderdag gaat worden.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Facerafter
SNAFU schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Ziet er wel erg gaaf uit en mijn vermoeden is dat dit dan ook de aangekondigde 'grote verrassing' van de 100e ATV van komende donderdag gaat worden.
Rechts bovenin, lijkt net of een Bengal/Retribution/Kingship die aan het crashen is.

EDIT: Zijn dat bomen daar beneden... ? :o

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 29-06-2016 09:47 ]

• Case_C
SNAFU schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Ja nog wel, maar ben benieuwd hie ze ermee omgaan zodra hij naar live gaat. Zoals het nu staat geschreven lijkt het erop dat elke patch een wipe kan zijn. Maar we gaan het zien.
Als dit een proc. generated planet is.. dan ben ik idd zeer benieuwd!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Ja nog wel, maar ben benieuwd hie ze ermee omgaan zodra hij naar live gaat. Zoals het nu staat geschreven lijkt het erop dat elke patch een wipe kan zijn. Maar we gaan het zien.

[...]
ik denk dat je in test nog best een wipe bij elke patch kan/mag verwachten totdat ze gaan testen om data te behouden tussen een wipe/patch
Als dit een proc. generated planet is.. dan ben ik idd zeer benieuwd!
ik ben al benieuwd naar een planeet op zich zelf, heel vet als dat het is.. proc generated zou nog beter zijn, en mijn dag zou dan nog helemaal gemaakt zijn als er tussen de regels door nog een "nanna nanna, eat your heart out" richting DS wordt gedaan :)
iets in de trend van er zijn mensen die dachten dat het niet kon, maar weer bewijzen we dat ze ongelijk hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 29-06-2016 11:38 . Reden: spelling ]

Verwijderd

Bornhald schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:30:
ik denk dat je in test nog best een wipe bij elke patch kan/ma verwachten totdat ze gaan testen om date te behouden tussen een wipe/patch
Idd want anders ga je kostbare tijd verdoen met het migreren van oud naar nieuw. Eerst maar eens zorgen dat er een goede basis is om mee verder te gaan en als de meeste structuren stabiel zijn kun je dan eens verder kijken. Dan zijn de migraties waarschijnlijk ook minder 'duur' want ze gebruiken een NOSQL database en dat is heel gericht op een specifieke toepassing maar heeft als nadeel dat een migratie lastiger wordt.
Zelf schrijf ik regelmatig dat soort migraties wat soms een behoorlijke puzzel kan zijn.

• Facerafter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Facerafter op 29-06-2016 11:18 ]

• Bornhald
misschien dan toch de prowler die eraan zit te komen als nieuw concep schip.
https://robertsspaceindus...ataCache-The-Tevarin-Plan

het is uiteindelijk een kopie/redesign van de Tevarin Prowler, de Esperia Prowler

Of dat ze in ieder geval verder gaan met de Tevarin

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 29-06-2016 12:01 ]

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Hoe zit het intussen met de ontwikkeling van dit spel, enige progressie of is indereen nog steeds superblij dat ze 100€ mogen besteden aan een ingame model van een ship ? Op het risico dat dit als flamebait beschouwd wordt, het eerste deel van mijn vraag is serieus ;-)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-11 15:20

Kek

3flix

Nerve schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:22:
Hoe zit het intussen met de ontwikkeling van dit spel, enige progressie of is indereen nog steeds superblij dat ze 100€ mogen besteden aan een ingame model van een ship ? Op het risico dat dit als flamebait beschouwd wordt, het eerste deel van mijn vraag is serieus ;-)
ikzelf zit het wat af te wachten, er wordt steeds meer speelbaar, maar merk dat ik nu liever wacht tot een game experience die wat meer "af" is..

• Facerafter
Je kan het natuurlijk altijd even anders verwoorden...

Progressie is er natuurlijk altijd, Cloud Imperium Games is een bedrijf van rond een 200 - 300 man, lijkt mij dat ze niet allemaal niks aan het doen zijn ;) .

Op het moment is 2.4 beschikbaar op de 'live' servers waarin je een aardig gebied hebt waar je sidequests kunt doen. 2.4 introduceerde persistence dus nu zijn er ook winkels waar je armor, kleding en FPS wapens kunt kopen met alpha currency en die dan ook opgeslagen worden. Ondertussen ook is één van de eerst wat echt grotere schepen beschikbaar om mee te vliegen (Starfarer). Voor een keer een avond in de week is het erg leuk en speelt het ook goed.

Op de achtergrond zijn ze nog druk bezig met SQ42 (Singleplayer Campaign) en een aantal grote modificaties aan de engine. De meest belangrijke daarvan is de procedural generated planets, dit zorgt er dus voor dat is op complete levendige planeten kunt gaan vliegen, landen, rondlopen etc.
Zie bv. https://www.instagram.com/p/BHNpmaVAw3b/ YouTube: Star Citizen: From Pupil to Planet (trailer) of YouTube: Holiday Livestream 2015: Procedural Planets (gameplay)

De laatst genoemde feature zou dit najaar al beschikbaar moeten zijn in de game in een vroege staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 29-06-2016 13:55 ]

• Torrie844
dat voorgaande instagram plaatje is een screenshot van een fan van de racetrack, geen nieuws helaas

[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 29-06-2016 13:39 ]

-

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Facerafter schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:36:
[...]

Je kan het natuurlijk altijd even anders verwoorden...

...
klopt maar zo komt het mij momenteel nu eenmaal over. Bedankt voor je verdere feedback, ik blijf erg geinteresseerd in deze titel.

• Facerafter
Torrie844 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:39:
dat voorgaande instagram plaatje is een screenshot van een fan van de racetrack, geen nieuws helaas
Linkje aangepast! Bedankt.
Nerve schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:48:
[...]

klopt maar zo komt het mij momenteel nu eenmaal over. Bedankt voor je verdere feedback, ik blijf erg geinteresseerd in deze titel.
Het maakt mij voor derest niet zo heel veel uit maar zoals je zelf al zegd als je flame bait wilt vermijden dan kan je het beter anders verwoorden.

Ik heb wel nog even de link aangepast naar een betere weergave van de proc. planets.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Ik weet van 2 man dat ze er mee spelen. 1080 en 1070, en 60hz op 1080p is haalbaar :+
Maak er maar 3 van... mijn vakantie begint straks en moet SC eens dringend vanonder het stof uithalen ;)
Straks al eens beginnen met de boel te updaten, ik loop nog een paar versies achter.

Ahja, mijn SC muismat is aangekomen. Bevalt me echt enorm goed. Zal er nog eens een foto van nemen. _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Verwijderd

Gaat lekker zo met die kaarten. Behoorlijke lever problemen dus als je er eentje hebt mag je jezelf prijzen.
(Wat ik besteld had duurt nog even want ik was niet van plan de hoofdprijs te betalen. En als je 2 jaar op een Caterpillar kan wachten is dit peanuts. :+)

• Tylocke
Vragen mag altijd :) Progressie is er wel gelukkig, al gaat het niet zo snel als ik (en waarschijnlijk CIG zelf) zou willen. Er wordt op dit moment nog erg veel achter de schermen gedaan aan Squadron 42. Ik denk dat ik pas echt blij of boos van mijn financiële bijdrage wordt als ik dit gezien heb. Tot die tijd wacht ik af, lees ik de INN transcripts en het forum hier.

Ik kan je in ieder geval één ding verzekeren: Star Citizen gaat uitkomen voordat G.R.R. Martin zijn boekenreeks The Song of Ice and Fire af heeft :P En daar wacht ik al sinds 1997 op.

Edit: Rond Gamescom zal er trouwens zeer waarschijnlijk weer een free flight komen. Mocht je daarna beslissen om ooit te kopen kan ik alleen maar aanraden om gewoon eerst te beginnen met het goedkoopste package, je kan altijd nog upgraden of later ingame je schepen halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tylocke op 30-06-2016 14:15 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:22:
Gaat lekker zo met die kaarten. Behoorlijke lever problemen dus als je er eentje hebt mag je jezelf prijzen.
(Wat ik besteld had duurt nog even want ik was niet van plan de hoofdprijs te betalen. En als je 2 jaar op een Caterpillar kan wachten is dit peanuts. :+)
Bwa, viel best mee. Je hebt veel mensen (in de levertijd-topic)) die maar bestellen en annuleren, ergens anders bestellen en weer annuleren voor een kaart van 10€ minder...
Ik heb gewoon een kaart gekozen die ik redelijk vond van prijs en besteld, dan m'n eerste 970GTX verkocht en zodra de kaart verstuurd werd bij Azerty, de 2de 970 verkocht.
Ik heb 2 weken moeten wachten, wat ik prima vond, aangezien mijn vakantie toch pas vandaag start en ik heb nog 450€ kunnen vangen voor m'n 'oude' kaarten. De opleg naar een 1080 viel dan nog redelijk mee ;)
Tylocke schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Ik kan je in ieder geval één ding verzekeren: Star Citizen gaat uitkomen voordat G.R.R. Martin zijn boekenreeks The Song of Ice and Fire af heeft :P En daar wacht ik al sinds 1997 op.
_/-\o_ 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door JanAd op 30-06-2016 13:29 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
Nou nu 17K aan UEC verzameld :) , hopelijk binnenkort eindelijk voldoende voor de heavy-UEC armor :P.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Case_C schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:25:
Nou nu 17K aan UEC verzameld :) , hopelijk binnenkort eindelijk voldoende voor de heavy-UEC armor :P.
Waarschijnlijk ben je dat nu allemaal weer kwijt, update naar 2.4.1 is live en update was meestal wipe all you ever done to your game and settings..... :w

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 30-06-2016 20:53 ]

• Case_C
ShockWave schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:52:
[...]

Waarschijnlijk ben je dat nu allemaal weer kwijt, update naar 2.4.1 is live en update was meestal wipe all you ever done to your game and settings..... :w
Hahahaha :/ dat zou erg leuk zijn :+ .
Ik ga gelijk even patchen... gok dat 't voor zo'n kleine patch niet zal zijn. En dat ze het op de PTU hebben gedaan, omdat het toch de PTU maar is.

• Bornhald
ship shape caterpillar (van ATV)

• SNAFU
Case_C schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:58:
[...]

Hahahaha :/ dat zou erg leuk zijn :+ .
Ik ga gelijk even patchen... gok dat 't voor zo'n kleine patch niet zal zijn. En dat ze het op de PTU hebben gedaan, omdat het toch de PTU maar is.
Ik gok met je mee...gisteren net de heavy pirate armor gekocht. :X

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
ship shape caterpillar (van ATV)
YouTube: Around the Verse: Episode 2.38

fast forward (weer caterpillar)
YouTube: Around the Verse: Episode 2.38

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 30-06-2016 21:35 ]

• Case_C
Hehe timecodes werken niet zo lekker als je een filmpje hier post ;) .

Op 17 minuten lijkt het er even op dat de nieuwe Hornet langskomt. Met alle nieuwe snufjes erin. De lijnen lijken in ieder geval iets scherper op het scherm daar.

Volgens mij strijken ze het over 3 weken uit.. ergens wel te begrijpen, maar zou het liever allemaal nu zien.
Wellicht bouwen ze het op naar een bepaalde release?

[ Voor 93% gewijzigd door Case_C op 30-06-2016 22:47 ]

• Torrie844
Nu al een fantastische ATV, veel meer informatie dan normaal!!

Edit; en zeer blij dat ik toch die caterpillar heb :D:D

[ Voor 32% gewijzigd door Torrie844 op 30-06-2016 21:52 ]

-

• SNAFU
Maar wanneer komt deel 2?
Edit: Thanks Case!
SNAFU schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:30:
[...]

Ik gok met je mee...gisteren net de heavy pirate armor gekocht. :X
Ok, laat maar...alles is weg!

...zelfs de gastendoekjes die ik in een wrak gevonden had.

[ Voor 93% gewijzigd door SNAFU op 30-06-2016 23:18 ]

• SNAFU
-

[ Voor 100% gewijzigd door SNAFU op 30-06-2016 23:14 ]

• Tylocke
Star Citizen Polo te koop. Voor Subscribers is er een korting:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/merchandise

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Terug van weggeweest :)

Maar weet iemand wanneer de constelation remoddeling er eens gaat komen? de phoenix deugt nog steeds van geen kant.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Torrie844
stealthgun schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:28:
Terug van weggeweest :)

Maar weet iemand wanneer de constelation remoddeling er eens gaat komen? de phoenix deugt nog steeds van geen kant.
Volgens mij is de constellation al voor een groot deel nieuw, alleen moeten de variants daar nog op volgen? (dacht zelf dat die al gedaan waren maar heb er geen)

-

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Nou de phoenix nog niet :) gezien het maar steeds opzich laat wachten ga ik er sterk over denken om hem weg te doen.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Torrie844
Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/3ytri6o1n/New_Clothings_Uniforms_Role_Specific_1.png
Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/6cznqr28l/Hornet_2.png

-

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Case_C schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:34:
Hehe timecodes werken niet zo lekker als je een filmpje hier post ;) .

Op 17 minuten lijkt het er even op dat de nieuwe Hornet langskomt. Met alle nieuwe snufjes erin. De lijnen lijken in ieder geval iets scherper op het scherm daar.

Hmm zie op 17 minuten allen geklets voor een kantoor...wel grappig om te zien dat veel glaswanden worden gebruikt voor het uitdenken van content door erop te schrijven en te tekenen alhoewel ik niet denk dat dat mannetje met die baard ingame zal rondlopen.... :+

Wel erg mooi art van de ingame schepen overal aan de muur... :Y

Edit: kijk maar rond 7 minuten daar zie je inderdaad iemand in een Hornet stappen, eerste 10 min. zijn btw interessant om te zien.
Ze werken aan het in en uitstappen van de charakter van de schepen, dit gaat veel sneller gebeuren dan nu het geval is..

[ Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 01-07-2016 16:06 ]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat op 7 minuten is uit de laatste bugsmashers, dat gaat ook over het interactie systeem. Wel leuk om even te kijken als je benieuwd bent hoe het gaat veranderen

• Tylocke
stealthgun schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:32:
Nou de phoenix nog niet :) gezien het maar steeds opzich laat wachten ga ik er sterk over denken om hem weg te doen.
Ik zou er mee wachten of hem via de grijze markt verkopen. CIG heeft aangegeven dat ze nu de focus hebben gelegd om eerst alle basisschepen uit te brengen en dan pas varianten. Daarnaast is de Phoenix erg limited, zeker als je hem als LTI hebt. Misschien dat je Bornhald kan vragen om hulp, hij zat in het verleden vaak in het grijze circuit.

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:51:
Net ff getest en GTX1080 kan op FHD (Very High) 90Hz halen als je r_Vsync = 0 (dus uit) zet.
Op UHD (Very High) haalt hij 20-30fps. (Ga nog een keer testen met SLI als de Bridge binnen is)
Wel jammer dat het bugged is dat je niet meer van resolutie kan veranderen als je het een keer veranderd.

• Tylocke
Ik heb nog weinig transcripts gezien deze week dus ik post die van de RtV van woensdag en gisteren maar even.

Reverse the Verse June Subscribers Edition
  • Ahmed - DevOps Engineer who takes care of the day to day operation of the cloud infrastructure and works with a large time consisting of Miles, Keegan, Andy, Nate, Peas and several more DevOps Team members.
    • Originally came from the website industry handling high traffic startups in Egypt and helping them scale and such. This is his first game and saw the challenge it posed and is why he signed up.
  • Jason - Server Programmer who's in charge of the backend service architecture on a day to day basis and makes it work.
    • Started at Origin and worked on Ultima and Crusaders. He also started his own studio named Asylum Software making smaller MMO's and also worked at Qualcomm as a server engineer build high performance applications.
  • Tom - Works with Jason as a Senior server programmer and deals with lots of command and control tools and making sure people know what's happening with PTU and live.
    • Was with Sony Playstation Online Technology Group for almost 10 years. Helped build network libraries for studios and shipped around 160 titles using that framework. He mainly worked on FPS titles, but wanted something new as the challenges of MMO's present many problems that need to be solved.
  • They talked a lot about how MMO's in the cloud was something no one has ever attempted, let alone thought was feasible. It presented many challenges as far as uptime and making sure that there's multiple instances of a service running incase one goes down and also figuring out how to get around the fact that some of the things you typically had physically present such as networking and etc were now offsite.
  • Persistence was something they talked about being a necessary feature that isn't glamorous to us, but to them it's a huge milestone and with 2.4 there was a lot of behind the scenes from many people to get it onto the live servers and they're not done yet as there's still much more to be done with persistence.
  • One interesting factoid was how scaling in Star Citizen dwarfs MMO's like WoW for instance. A character might have hundreds of items on them in WoW, but with just the ships in the game and the items you can purchase on the store ranges into the thousands. It's quite a feat to keep track of everything, but the systems they've designed and are building will be able to scale having thousands of players with thousands of items on them on one megaserver.
  • Patch size reduction is something they all want implemented as soon as they can. They feel bad pushing somethings three builds a day and people only being able to play the third. Mike Pickett in Austin has been spearheading the problem along with many others. It's not as simple as reducing the patch size for the live build, but every build they put out and how the systems interact with the files themselves.
  • For Client framerate and Server framerate, they're not mutually exclusive to one another. They prioritise what they can fix or optimise within a time frame and push that out, while also working on larger projects which will then resolve many issues later on. They appreciate the support from the Evocati testers, PTU testers and regular live players for their bugtesting and feedback, but some things will have to wait before they can polish it further. The game is constantly being built and aspects of the project have to wait for polish until other things have been put in first.
  • At roughly 30 minutes of the show, Ahmed goes into an explanation of how their infrastructure is setup. It's fairly complicated and I recommend watching it to fully understand what he says which you can watch here:
Reverse the Verse 101
  • Citizentalk will not be coming out today as it's not ready yet. 10 for the Chairman may not return either as they're changing their video format.
    • They're completely revamping their video content as seen in ATV 100 which will be the standard from then on, shorter, but more concise segments and wanting to keep the runtime to 30 minutes or less.
    • Loremakers Guide to the Galaxy will have their own show now on Wednesdays, alternating with Bugsmashers.
    • Any feedback about previous shows, current and future is important to them and don't hesitate to talk to them about it on the forums, chat, etc.
  • Gamescom will feature 2.5 and possibly 2.6 if it's ready by then. They'll be livestreaming for 5 days straight and look to have the booth setup to be like the bridge of an Idris.
    • There will be stations to play the game, people talking about Star Citizen, giveaways, and swag.
    • They also plan to have meetups every night during Gamescom week with the first three days being informal meetups via twitter and etc with the last two being a properly announced venue to attend to.
  • Carrack hasn't started development just yet, it's after the Caterpillar as it begins to wind down, but Gurmukh and others who would be working on it are currently focused on Squadron 42, space stations and other items of priority at the moment.
  • 2.5 is currently being tested by QA in Gamedev, but isn't feature locked just yet. Tyler said they do look to branch it out soon however.
  • ATV Fast Forward was the Habitat module. The next ATV's will feature the Cargo module(Not mechanic), and Engine Module.
  • The new communication platform "Org 2.0" is currently on track and they have prototypes working at the moment.

[ Voor 57% gewijzigd door Tylocke op 02-07-2016 10:15 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:48:
[...]

Net ff getest en GTX1080 kan op FHD (Very High) 90Hz halen als je r_Vsync = 0 (dus uit) zet.
Op UHD (Very High) haalt hij 20-30fps. (Ga nog een keer testen met SLI als de Bridge binnen is)
Wel jammer dat het bugged is dat je niet meer van resolutie kan veranderen als je het een keer veranderd.
Dat klinkt goed :D , ik wacht 't even af tot alle winkels ze gewoon normaal de volgende dag kunnen leveren.

• Bornhald
Blijkbaar is mark Hamill weer bezig met Sq 42. https://twitter.com/HamillHimself/status/749143382010761216

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 21:51

Cogency

Ginnunga

Voice overs im guessing

• kipkruide
Ze zijn al die flavor zinnetjes en wat laatste scene updates aan het opnemen volgens mij, mark hamill die gaat van: hee loser, probeer eens op de vijand te schieten :)

• Bornhald
ik vind het vooral leuk dat hij zelf het blijkbaar de moeite vind om erover te tweeten, het interesseert me vrij weinig waarom hij terug komt :) zolang het maar uiteindelijk goed is! en daar geloof ik nog steeds in.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:25:
zolang het maar uiteindelijk goed is! en daar geloof ik nog steeds in.
Komt helemaal goed :) Heb al zin aan SQ42! Maar eerst de graka een upgrade geven. :+

Verwijderd

Topicstarter
Saitek X56 unboxing van Boredgamer:

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:27:
Saitek X56 unboxing van Boredgamer:
[video]
FTFY

Mja en nu nog nieuws afwachten over die van CIG.... hopelijk gaat dat wel door, want productie zou pas starten als er akkoord was op de pre-production samples.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ja je verwart ze snel.

Verwijderd

Was vandaag even met Kingdom Come Delivery aan het kloten en daar komen de fps ongeveer overeen met de fps van Star Citizen. (Logisch want dezelfde engine)

• kipkruide
in multiplayer of single, in ac pak in makkelijk 40-50, maar crusader de helft.

• Case_C
Dit schiet me nu net te binnen. Met 2.5 krijgen we de Pirate base in Yela. Deze zit in een astroide, en schijnt behoorlijk groot te zijn.

Nu verwacht ik met de teaser van CR in 2.5 eindelijk de implementatie van Star Marine. Iets wat de fps nog zou kunnen verbeteren. Zeker wanneer er een groot gebied bij komt waar het gebruikt gaat worden.

• Bornhald
of aparte maps die je op kan starten zoals arena commander :9~

zit ik me af te vragen waarom er geen SC info is vandaag.. maar 4th of july.. |:(

in plaats van hotas zou ik deze muis ook wel eens in SC willen zien
https://www.kickstarter.com/projects/granto/the-z

Volgens reddit de binnenkant van een schip.

https://twitter.com/SandiGardiner/status/750331398469197824

[ Voor 85% gewijzigd door Bornhald op 05-07-2016 18:20 ]

• Case_C
Sandi loopt weer te teasen... Een character in fps houdingi n een onbekende ruimte. Wat zou dat zijn?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cmm2ahPVMAEj25-.jpg:large

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53
Denk de Bengal ;)

"and we're running around like Bengal cats right now trying to include some cool stuff. "

Van de comm-link

[ Voor 29% gewijzigd door DoubleYouPee op 05-07-2016 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
DoubleYouPee schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:21:
Denk de Bengal ;)

"and we're running around like Bengal cats right now trying to include some cool stuff. "

Van de comm-link
Ook in de comm link:
As was discussed on Friday's regularly scheduled Reverse the Verse, the "Citizen Talk" video (It's not going to be called Citizen Talk) we'd hoped to push out last week was not ready for prime time. The TL;DW answer is that we're experimenting with new formats in out community output, and what we put together by Friday morning just wasn't what we were looking for. So that has been canned and we'll revisit the new show format once Chris returns from the UK in a few weeks. As said in RTV, we're going to be experimenting quite a bit in the next few weeks, stepping outside our comfort zones and trying some new things, and that means from time to time, we might not succeed at getting what we want. This being one of those times right out of the gate, we appreciate your patience while we continue trying to evolve our output.
Volgens mij slaat dit op het interview met CR en Sean Tracy, dus die is gewoon volledig gecancelled?
This week also marks the first standalone presentation of Loremaker's Guide to the Galaxy. This segment was originally produced for our ATV 100 celebration, but in the interest of keeping things concise and easier to digest, we broke it out of ATV permanently to let it exist as it's own thing on Wednesdays along with Bugsmashers. This week's episode is a special one about the center of the UEE itself, the Terra System.

And then Friday we'll see you all back for another Reverse the Verse, this week hosted by Ben and myself.

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, July 4th
- Holiday

Tuesday, July 5th
- Lore Post

Wednesday, July 6th
- The Loremaker's Guide to the Galaxy: Terra System
- Jump Point Rewind

Thursday, July 7th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 100 Celebration - Part II - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, July 8th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

Verwijderd

De opnames zijn canned dat betekend dat ze zijn afgerond en opgeslagen, ze zijn gelukkig niet gecanceld :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:02:
De opnames zijn canned dat betekend dat ze zijn afgerond en opgeslagen, ze zijn gelukkig niet gecanceld :)
Niet helemaal, het is niet afgerond. Ze zijn gewoon niet blij met wat ze hebben en doen nog een poging over een paar weken.
Pagina: 1 ... 18 ... 118 Laatste