ga je nu 2 uur later dezelfde link posten als ik daarvoor heb gepostCase_C schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:09:
Sandi loopt weer te teasen... Een character in fps houdingi n een onbekende ruimte. Wat zou dat zijn?
[afbeelding]
Neem dan de moeite om 'm in [img] tags te zettenBornhald schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:35:
[...]
ga je nu 2 uur later dezelfde link posten als ik daarvoor heb gepostin de post er boven
Daarnaast had je aardig wat edits in je post. Die komen niet zo lekker door op de mobiele browser
Ik vond deze stream met Lando wel leuk om te zien:
https://secure.twitch.tv/captain_richard/v/75701653
Lando begint om ongeveer 0:55:00 en kijk zeker ook even het stukje op dat begint op 2:56:00
Zo'n schip moet er echt komen
(nee, geen idee waarom DS die link ook deelt)
Lando begint om ongeveer 0:55:00 en kijk zeker ook even het stukje op dat begint op 2:56:00
Ik denk dat je pas een duidelijker beeld krijgt als de game af is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:48:
[...]
Net ff getest en GTX1080 kan op FHD (Very High) 90Hz halen als je r_Vsync = 0 (dus uit) zet.
Op UHD (Very High) haalt hij 20-30fps. (Ga nog een keer testen met SLI als de Bridge binnen is)
Wel jammer dat het bugged is dat je niet meer van resolutie kan veranderen als je het een keer veranderd.
Ik ga pas een kaart halen als het zover is vooral omdat ik op 3440x1440 ga spelen, Vega kan ook nog interessant worden.
Wel mooi dat er al mensen aan het testen zijn
Die lui van Test Squadron hebben sowieso best vaak contact met Lando, hij zit wel vaker bij hun in de stream. Zyloh overigens ook.Anthor schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:11:
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Misschien omdat de titel is 'Captain_Richard speelt Star Citizen on TEST Gaming' maar voor zover ik kan zien wordt er geen moment daadwerkelijk SC gespeeld. Er wordt alleen maar gepraat over SC en concept art getoond, voor DS is dat precies wat er mis is.Anthor schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:11:
And to think they once said that computers would take away jobs.
Begint daar met kijken... dat is niet LandoAnthor schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:11:
Lando begint om ongeveer 0:55:00
Dat kunnen ze toch redelijk makkelijk bewerkstellen met een busted Aurora/Mustang? Zeker met de hoeveelheid nieuwe schepen die ze produceren zal het niet lang duren voor die schepen als 'oud' worden ervaren in de PU.en kijk zeker ook even het stukje op dat begint op 2:56:00
ik zat ook op mn mobiel, en had een link naar twitterCase_C schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 23:33:
[...]
Neem dan de moeite om 'm in [img] tags te zetten, ik ga niet op elke link klikken die ik zie.
Daarnaast had je aardig wat edits in je post. Die komen niet zo lekker door op de mobiele browser.
Verwijderd
Net ff een testje gedaan met 1080 in SLI en volgen mij staat SLI in Universe mode uit want daar haal ik 30fps op UHD en in AC/Hangar haal ik 55-80fps (als ik vSync uit zet) Waarschijnlijk heeft het met stabiliteit vs performance te maken.
Damn! Mooie UI pics uit de laatste vault

Zijn al ietsjes ouder maar zo mooi!

-
Ziet er wel erg gaaf uit. Vraag me ook af hoe ze trading gooda gaan weergeven in de UI.
En vanavond hadden we ook weer een nieuwe AtV toch? Bengal nieuws was het toch?
Eigenlijk wel apart dat ze dat gigantische schip zover uitwerken.. en de meat of de game zit op zo'n "kleine" Idris
Eigenlijk wel apart dat ze dat gigantische schip zover uitwerken.. en de meat of de game zit op zo'n "kleine" Idris
Ik denk toch dat het een Idris is en geen bengal.Case_C schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:11:
Ziet er wel erg gaaf uit. Vraag me ook af hoe ze trading gooda gaan weergeven in de UI.
En over dat laatste...
(SQ42 Story spoiler.)
spoiler:
Volgens data mining explodeerd de Stanton al redelijk vroeg ik de SQ42 story.
Ik verwacht dat we dan getransfered worden naar de UEES Paul Steed.
Daarnaast kom de bengal natuurlijk ook de in de PU.
[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 07-07-2016 17:04 ]
De spoiler niet lezen als je niks wilt weten over de SQ42 story line, dat wilde ik niet weten, maar ik wist niet waar de spoiler over gingFacerafter schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:43:
[...]
Ik denk toch dat het een Idris is en geen bengal.
En over dat laatste...
spoiler:Volgens data mining explodeerd de Stanton al redelijk vroeg ik de SQ42 story.
Anyway, gefeliciteerd!
Oeps sorry, heb het er even bijgezet.Ircghost schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:59:
[...]
De spoiler niet lezen als je niks wilt weten over de SQ42 story line, dat wilde ik niet weten, maar ik wist niet waar de spoiler over ging.
Anyway, gefeliciteerd!
En bedankt!.
gefeliciteerd!!!!Facerafter schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:43:
[...]
Ik denk toch dat het een Idris is en geen bengal.
En over dat laatste...
(SQ42 Story spoiler.)
spoiler:Volgens data mining explodeerd de Stanton al redelijk vroeg ik de SQ42 story.
en ik gok ook op de irdis, op basis van de vergelijking van deze plaatjes (op reddit gevonden)

dat is wel prachtig zeg!Torrie844 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:22:
Damn! Mooie UI pics uit de laatste vault
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag zou deel 2 van de 100e ATV zijn, dus de 101e zeg maarCase_C schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:11:
[ Voor 44% gewijzigd door Bornhald op 07-07-2016 17:34 ]
En natuurlijk gefeliciteerd
Naar mijn idee is de schaal in het screenshot veel groter. Maar we zullen het dadelijk wel horen/zien. Geloof zelf ook niet dat ze ook maar iets van de Bengal laten zien voor SQ42 uit is.Bornhald schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:28:
[...]
en ik gok ook op de irdis, op basis van de vergelijking van deze plaatjes (op reddit gevonden) [afbeelding]
[afbeelding]
Erg benieuwd naar deze aflevering[...]
Vandaag zou deel 2 van de 100e ATV zijn, dus de 101e zeg maar
hoek is ook anders, maar we weten dat ze redelijk ver zijn met de idris en dat het de eerste echte capital wordt die er gaat zijn. Het zou ook goed de eerste map van StarMarine kunnen zijnCase_C schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:57:
Naar mijn idee is de schaal in het screenshot veel groter. Maar we zullen het dadelijk wel horen/zien. Geloof zelf ook niet dat ze ook maar iets van de Bengal laten zien voor SQ42 uit is.
[quote]
Bengal was volgens mij minstens net ze ver internBornhald schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:02:
[...]
hoek is ook anders, maar we weten dat ze redelijk ver zijn met de idris en dat het de eerste echte capital wordt die er gaat zijn. Het zou ook goed de eerste map van StarMarine kunnen zijn
[quote]
idris is voor een paar duizend mensen en al vaker mee geteasedCase_C schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Bengal was volgens mij minstens net ze ver intern, gezien hij gebruik maakt van dezelfde modules als die in een Idris zit.
Vanavond voor ons waarschijnlijk geen update... quote van Disco:
Mark Hamill is ook lekker druk
https://twitter.com/HamillHimself/status/750954770588921856
ATV Update: We're gonna be a bit late today. We're just locking down the final edit now. Some of this pesky footage is hard to pin down, like herding a bunch of Bengal cats...
We're going to go to rendering in a few minutes, and when that's done, we'll be in the hands of YouTube processing times. I'll update when we have a better idea about release time than that.
Mark Hamill is ook lekker druk
https://twitter.com/HamillHimself/status/750954770588921856
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 07-07-2016 22:46 ]
BENGAL CATSCase_C schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:43:
Vanavond voor ons waarschijnlijk geen update... quote van Disco:
[...]
Preview van atv
[ Voor 22% gewijzigd door Torrie844 op 07-07-2016 23:08 ]
-
Daar is ie dan!
EDIT: Wow.
De bengal is echt huge en volgens mij is Grim Hex ook aardig groter dan Port Olisar. De UI ziet er ook echt heel goed uit.
EDIT: Wow.
De bengal is echt huge en volgens mij is Grim Hex ook aardig groter dan Port Olisar. De UI ziet er ook echt heel goed uit.
[ Voor 48% gewijzigd door Facerafter op 08-07-2016 00:27 ]
Verwijderd
Die Bengal haal je zo niet ff door de wasstraat heen. 
Lijkt er op dat het schip bijna net zo groot is als de hele GTA V kaart.
Lijkt er op dat het schip bijna net zo groot is als de hele GTA V kaart.
jezus wat een ATV. Hype engines engaged! En die UI shots zijn echt heel pretty
Ps. dit heeft iemand uit die ATV kunnen halen via post-its!
https://www.reddit.com/r/...p_list_spotted_atv_ep100/
Design Brief
LAUK
- Anvil Hurricane
Ready to Concept
- Origin 600
- Banu Merchantman
- Anvil Eclipse
In Concept
- Origin 85x
- MISC Racer (...or rover) ¯\(ツ)/¯
Ready for Sale
- Lightning
- Terrapin
[ Voor 78% gewijzigd door Torrie844 op 08-07-2016 08:10 ]
-
Jemig, wat een ATV! Vanavond maar eens bekijken met popcorn! Hier word ik weer blij van
Ook mooi dat Erin zegt dat ze niet bij iedereen langs lopen
, en alsnog bijna iedereen alsnog even in beeld wil hebben. Pittig team wat ze daar hebben! De hoeveelheid content die ze daar moeten creëren die we nog niet hebben gezien moet gigantisch zijn!
.
, oh de Terrapin.. welk schip was dat? Zitten ook wat schepen tussen die we nog niet hebben gezien, waarschijnlijk enkel voor SQ42 dan zeker?
Hier heb je het album van de Bengal:
http://imgur.com/a/P0ywJ
[semi-spoilerachtig] Als je niets van SQ42 wil zien.
Wel gigantisch gaaf btw, die hangar voor de Retaliator in de Bengal!!
WoopsTorrie844 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:08:
jezus wat een ATV. Hype engines engaged! En die UI shots zijn echt heel pretty
[...]
Wel gigantisch gaaf btw, die hangar voor de Retaliator in de Bengal!!
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 08-07-2016 08:38 ]
7 artists die maanden eraan hebben gewerkt.. en dat kun je zien!Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:23:
Ook mooi dat Erin zegt dat ze niet bij iedereen langs lopen, en alsnog bijna iedereen alsnog even in beeld wil hebben. Pittig team wat ze daar hebben! De hoeveelheid content die ze daar moeten creëren die we nog niet hebben gezien moet gigantisch zijn!
.
[...]
Woops, oh de Terrapin.. welk schip was dat? Zitten ook wat schepen tussen die we nog niet hebben gezien, waarschijnlijk enkel voor SQ42 dan zeker?
-
Gelukkig is wel te zien dat het geld besteed wordt aan het spelTorrie844 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:29:
[...]
7 artists die maanden eraan hebben gewerkt.. en dat kun je zien!![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat ze de ontwikkeling voor SQ42 op de rails kunnen houden qua planning die ze nu hebben
Ook mooi om te horen dat ze de server Netcode weer en update geven die de fps/playercount ten goede gaat komen
[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 08-07-2016 08:35 ]
Mag het hopen want, erg dure pixels.Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Gelukkig is wel te zien dat het geld besteed wordt aan het spel. 2.5 gaat een mooie update worden!
Nu maar hopen dat ze de ontwikkeling voor SQ42 op de rails kunnen houden qua planning die ze nu hebben
Ook mooi om te horen dat ze de server Netcode weer en update geven die de fps/playercount ten goede gaat komen. 24 spelers is leuk, maar ik gok dat de MVP toch meer richting de 64 moet gaan in combinatie met het on the fly switchen van instances voor de PU.
SQ42 heeft toch wel voorrang op the verse. Ik ga er van uit dat er ook geld binnen moet komen en dan niet alleen via pre-orders van schepen.
Ik vind 24 spelers inderdaad niet goed genoeg. Ik zie liever het aantal van WoW. Hoe meer pixelzielen hoe meer vreugde (of chaos).
Van de 61m Letter of the ChairmanCase_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:23:
[...]
Woops, oh de Terrapin.. welk schip was dat? Zitten ook wat schepen tussen die we nog niet hebben gezien, waarschijnlijk enkel voor SQ42 dan zeker?
Zou dit misschien niet de prospector zijn geworden?Aegis Terrapin: A literal tough nut to crack, the Terrapin is the most heavily armored of the base-priced spacecraft on the market. Originally designed for long-range survey missions in dangerous star systems, the Terrapin’s design philosophy involves wrapping the ship in additional layers of armor and reserving a significant amount of engine power to host the largest shield generator in its class. Terrapins are popular among private miners, with an equipment mount and a small storage hold that can be converted for valuable minerals.
Bengal Class UEES Kruger I, 2nd fleet... waar is de UEES Paul Steed gebleven?
Zeker, Grim Hex ziet er echt heel tof uit.Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Gelukkig is wel te zien dat het geld besteed wordt aan het spel. 2.5 gaat een mooie update worden!
Ook mooi om te horen dat ze de server Netcode weer en update geven die de fps/playercount ten goede gaat komen. 24 spelers is leuk, maar ik gok dat de MVP toch meer richting de 64 moet gaan in combinatie met het on the fly switchen van instances voor de PU.
De planning die wij weten? (SQ42 eind dit jaar) Of hun interne planning? Want ik geloof niet dat deze twee hetzelfde zijn
Ik vind ~48 toch wel het minimum en was ook wel te verwachten dat ze de netcode gingen aanpakken. Want zelfs met network LOD is de netcode niet al te best.
ThanksFacerafter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Van de 61m Letter of the Chairman
[...]
Zou dit misschien niet de prospector zijn geworden?
Nee denk niet echt dat de Prospector een 'though nut to crack' gaat zijn
OvergeplaatstBengal Class UEES Kruger I, 2nd fleet... waar is de UEES Paul Steed gebleven?
Kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden ze de Netcode-LOD's nog niet geimplementeerd. Of is dat langs me heen gegaan?Facerafter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:47:
Ik vind ~48 toch wel het minimum en was ook wel te verwachten dat ze de netcode gingen aanpakken. Want zelfs met network LOD is de netcode niet al te best.
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 08-07-2016 09:06 ]
Netcode LOD is er nog niet goed genoeg nee, dat zijn ze aan het herschrijven en komt als een grote update.Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:58:
[...]
Thanks, die was ik vergeten.
Nee denk niet echt dat de Prospector een 'though nut to crack' gaat zijn.
[...]
Overgeplaatst, ze hebben er volgens mij wel meer dan 20 van rondvliegen als ik me niet vergis. Oh en die turret onder de Bengal!!! Capital ship action kan nog mooi gaan zijn
, en vlug voorbij in dat geval XD .
[...]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden ze de Netcode-LOD's nog niet geimplementeerd. Of is dat langs me heen gegaan?
Trouwens, wat leuke quotes uit het ship-shape segment van de bengal!
SHIP SHAPE: BENGAL CARRIER
- The Bengal is a massive bowl of soup using techniques never attempted before on this scale.
- You can fit an Idris in the hangar of the Bengal practically, but can’t fly it in.
- One of the turret’s is a little smaller in size than what the Idris is.
- Seven artists are on board for it’s construction and development since the time of R&D.
- It is advised not to park your Gladius next to a turret during live fire exercises.
- Though overwhelming in the beginning, they’re up for the challenge.
- Estimation that the Bengal may be 70% of the way done and may be completed in three months time.
[ Voor 36% gewijzigd door Torrie844 op 08-07-2016 09:16 ]
-
het 3e starter schip waar je op kon voten waarbij de anvil hurrican de 4e is
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman
neem aan van niet, prospector is los "beloofd"Facerafter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:47:
Zou dit misschien niet de prospector zijn geworden?
[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 08-07-2016 09:20 ]
Voor wie het wat lijkt; vandaag kan je via de website van Humble Bundle gratis Starcom krijgen, als je iets naar onder scrollt.
https://www.humblebundle.com/pc-android-14-bundle
Geen idee of de game goed is, maar gratis ipv een tientje betalen op Steam is uitnodigend.
Geen idee of de game goed is, maar gratis ipv een tientje betalen op Steam is uitnodigend.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Hahaha ik had er zelfs nog op gestemd indertijd. Kun je nagaanBornhald schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:16:
[...]
het 3e starter schip waar je op kon voten waarbij de anvil hurrican de 4e is
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman
niet vergeten, als het binnekort is, afrekenen in ponden stuk goedkoper. Hoera voor brexitCase_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Hahaha ik had er zelfs nog op gestemd indertijd. Kun je nagaan, dus wellicht haal ik die wanneer ze 'm uitbrengen.
Kan dat wel? Kijkt CIG ook niet naar het land dat je PayPal account op registreert staat?Bornhald schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:31:
[...]
niet vergeten, als het binnekort is, afrekenen in ponden stuk goedkoper. Hoera voor brexit
je mag zelf de valuta selecteren op de website en dan betalen via CC of via paypal, voor de bijstelling kochten de amerikanen in Euro omdat de prijs is Euro significant lager was dan de prijs in USD. Hetzelfde als nu met de Pond ten opzichte van de Euro en de USD. Je mag alleen niet belasting ontduiken door een vpn op te zetten en te doen alsof je uit een ander land komt.Facerafter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:33:
[...]
Kan dat wel? Kijkt CIG ook niet naar het land dat je PayPal account op registreert staat?
Maar als zij de optie geven om de keuze van valuta te bepalen dan mag je als klant gewoon bepalen welke valuta je wilt gebruiken
Dat is niet zo, 100% gegarandeerd.(dat je nu met een betaling in GBP meer betaald dan in USD of Euro) Voordat CIG de prijscorrectie doorvoerde wat het interessanter om in USD te betalen, toen kon je ook selecteren. Je schrijft de valuta af van PP/CC waarmee je betaald. CIG rekent het niet dat doet CC/PP.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:47:
Als jij met een andere valuta betaald met je CC/paypal dan rekenen die ook een valutakoers dus kan het goed zijn dat je alsnog net zoveel of meer betaald.
Gegeven is dat door brexit de pond heel hard onderuit gaat.
Voorbeeld van de SC store
sinds begin van dit jaar staan alle prijzen vast, een Hornet kost sinds het begin van dit jaar 86.52 GBP, 121.12 euro en 133.10 USD
86.52 GBP in euro is 101.10
133.10 usd in euro is 120.12
kosten zijn op dit moment en kunne nverschillen, maar als je een hornet zou willen, zou ik hem op dit moment kopen in GBP en niet in euro of usd. Er komt wat extra bij voor de bank zelf, maar je zal nog significant lager zitten dan wanneer je een van de twee andere valutas gebruikt.
AFAIK rekent een CC de standaard wisselkoersen, dus die zou je bij je CC maatschappij moeten kunnen vinden. PP zijn boeven en rekenen een veel ongunstiger tarief (voor jou) maar ook dan scheel het.
Als laatste bewijs, ik heb gisteren een package verkocht op de grey market, dit was een buy back package, hiervoor heb ik 55.39 Euro betaald, ik heb afgereken in ponden, namelijk 47.19. Het verkochte package betreft een digital bounty hunter, welke in USD 72.60 kost en in euro 66.07 als ik hem nog een keer wil unmelten
[ Voor 62% gewijzigd door Bornhald op 08-07-2016 10:30 ]
Verwijderd
Als jij met een andere valuta betaald met je CC/paypal dan rekenen die ook een valutakoers dus kan het goed zijn dat je alsnog net zoveel of meer betaald.
Die antennes van de Bengel vind ik wel vet. Mooie toevoeging op een mooi schip. Volgens mij kan je daar wel een week rondrennen en nog steeds nieuwe dingen ontdekken.
Die antennes van de Bengel vind ik wel vet. Mooie toevoeging op een mooi schip. Volgens mij kan je daar wel een week rondrennen en nog steeds nieuwe dingen ontdekken.
Hele gave ATV! Eerste wat ik dacht toen het filmpje bijna klaar was.. I'm gonna need a better PC xD
Nou met mijn setup niet meer dan een dia presentatie
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik vind het wel mooi hoe je de schaal totaal uit het oog verliest bij zoiets. Al deze dingen zijn gigantisch, maar zonder een klein schip erbij heb je niet eens door hoe gigantisch het echt is.
Ja he... van links naar rechts moet bijna 400m ingame zijn... Das best een behoorlijke afstand.Ircghost schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:20:
Ik vind het wel mooi hoe je de schaal totaal uit het oog verliest bij zoiets. Al deze dingen zijn gigantisch, maar zonder een klein schip erbij heb je niet eens door hoe gigantisch het echt is.
Blijkbaar de ARGO de volgende concept sale
INN transcript reverse the verse
ik verwacht overigens ook wel wat mooie foto's van de idris brug!!
INN transcript reverse the verse
http://imperialnews.netwo...erse-episode-102-summary/TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)
The ATV 100th celebration was broken into 4 parts because they gave each studio the focus for each episode with Foundry 42 UK being this weeks.
Next week will feature the Austin studio and the week after will be Frankfurt. They want to give enough time to gather material from the studios to make more meaningful content which is what the new format has shown so far.
Monthly Report has been signed off and should go up roughly an hour after RTV ends.
2.5 will feature the flight ready Reliant, more additions to shopping, GrimHex the new outlaw base in Crusader and some other goodies that they’re keeping a secret.
The Argo will be the next concept sale, but will be flight ready as well and be available in 2.5. Price is unknown, but two of the three models will be flight ready.
Gamescom is only 6 weeks away and full day tickets are sold out. You can still purchase afternoon passes for 6 Euros which grants access from 2pm onwards.
They’re bringing some of Star Citizen’s streamers to the event to help show off Star Citizen to folks at Gamescom.
The booth at Gamescom will be set up like the bridge of an Idris and the command stations will be where you can demo Star Citizen.
Sector map for Crusader is something that’s coming, what we see now is just a placeholder when jumping to other areas within the system. Most UI stuff is not final at this point.
Subflair will come out next week and will be in 2.5 rather than 2.4.
There will be more starter ships, but they’re refining what we may think of as a starter ship. They’re looking at some of the ships from the concept polls, but have made some enhancements and changes so they’re not the exact same ones we voted on previously.
Design posts are something they really want to do right now, but the designers are very busy at the moment.
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 08-07-2016 21:28 ]
Haha ik had net ctrl-c gedaan voor die TL;DR
Komende 2 weken kunnen we nog van de specials genieten
De Argo schijnt te vliegen te zijn in 2.5, tenminste dat heeft Ben geteased op de stream van Bat-girl. Hoewel dat schip zeer zinloos is wanneer je geen capital hebt, wellicht dat je 'm kan gebruiken om cargo van bijvoorbeeld een Starfarer/Carrack of Merchantman naar een groter schip te vervoeren? Dat zou wel vet zijn.
Nu nog even wachten op de monthly report. Daar gaan we waarschijnlijk nog wel mooiere renders van de Bengal zien gok ik
Groepsfoto van Tweakers op die brug! Moeten we gewoon regelen daarBornhald schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:27:
[...]
http://imperialnews.netwo...erse-episode-102-summary/
Monthly report staat online:
https://robertsspaceindus...408-Monthly-Studio-Report
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 08-07-2016 23:34 ]
Present!Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Groepsfoto van Tweakers op die brug! Moeten we gewoon regelen daar,
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Kijken of we de brug vol kunnen krijgen daar!
Hier overigens nog een interessante analyse van de Bengal!
http://imgur.com/a/bdPbO
Iemand een idee waar dit over gaat?quote: RtV transcriptvanaf ~2:10 - Quite a week. Second week of celebrating AtV 100. Yesterdays episode was… quite an episode. First looks at Bengal, GrimHex, and some stuff that should not have been in there…
vanaf ~8:06 This week though Ben mostly did ship stuff. Lots of ship stuff. Some eagle-eyed viewers saw some ship stuff in AtV yesterday.
Volgens mij gaat het over de lijst met schepen die iemand had gespot in de video. Torrie had eerder deze link gepost:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Daar had ik dus overheen gelezen/gescrolled, tnx
Hier de screenshot: http://imgur.com/VHm0hX5
Bij die Misc lijkt het eerder alsof er racer staat dan rover.
Maar een racer zou ik niet verwachten van misc, lijkt me een vreemde combo
'raser' kan ik er ook nog wel uit halen, maar geen idee wat dat dan moet zijn
Over die Racer/Rover waren ze dan ook nog niet uit, en ik ben het met je eens dat een Rover heel veel meer bij MISC zou passen. Is trouwens bekend welk bedrijf de Ursa Rover heeft gemaakt?Anthor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:52:
Daar had ik dus overheen gelezen/gescrolled, tnx
RSICase_C schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Over die Racer/Rover waren ze dan ook nog niet uit, en ik ben het met je eens dat een Rover heel veel meer bij MISC zou passen. Is trouwens bekend welk bedrijf de Ursa Rover heeft gemaakt?
Maar er staat naar mijn idee best wel duidelijk Racer. Het past niet zo zeer bij de naam (Musashi Industrial & Starflight Concern) maar met hun toegang tot Xi'an technologie denk ik dat een best wel competitieve racer kunnen maken. Vooral om dat op het moment alle racers van Origin zijn.
Dat zou wel geinig kunnen zijn idd, een Xi'An achtige racer! Die dan niet zo groot is als de Scout of Reliant, maar gewoon goed door de poortjes pastFacerafter schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:56:
[...]
RSI![]()
Maar er staat naar mijn idee best wel duidelijk Racer. Het past niet zo zeer bij de naam (Musashi Industrial & Starflight Concern) maar met hun toegang tot Xi'an technologie denk ik dat een best wel competitieve racer kunnen maken. Vooral om dat op het moment alle racers van Origin zijn.
Dat zullen ze wel weer heel leuk gaan 'launchen' op site met lore e.d.
of een misc racemotor, zou ook wel leuk zijn imo, dan nog steeds met Xi'an tech, maar dat ze op die manier los kunnen gaan..Case_C schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Dat zou wel geinig kunnen zijn idd, een Xi'An achtige racer! Die dan niet zo groot is als de Scout of Reliant, maar gewoon goed door de poortjes past.
Dat zullen ze wel weer heel leuk gaan 'launchen' op site met lore e.d..
Commlink voor deze week:
Helaas geen 10ftC deze week....
.
Helaas geen 10ftC deze week....
COMMUNITY MANAGERS LOG. WEEK 28. 3/4ths of 100 is...
Yeah, I'm late today. Sorry about that. Hectic start to the week, so we'll just dive right into it:
The ATV 100 Celebration hits Austin this week. We're doing our best to highlight the amazing work Austin is doing for Star Citizen. It's not as flashy as a Bengal Carrier or GrimHex Pirate Base, but it's no less important to the overall Star Citizen experience. We're working to get updates on platform topics like patch size reduction, multi-factor authentication, NPC population, lighting and shopping design and more, including a check-in with the man himself in Austin, Tony Zurovec.
Additionally, you may remember this from our April Fools Day gag:
https://vimeo.com/160943242
Well, "coming soon" is this Thursday as we finally debut the world premiere of Star Citizen's first original music video, the Ballad of Big Bennys, made up 100% from footage provided by the community. At 4 minutes long, it's an emotional journey into the hazards of noodle addiction we hope you'll enjoy.
So, while it won't be a week of reveals like last week's mic drop from our friends in the UK, we're hoping there's a good amount of relevant info and fun to be had in this week's show before we return overseas the following week to Frankfurt in the final part of our ATV 100 Celebration.
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, July 11th
- Jump Point Rewind
Tuesday, July 12th
- Lore Post
Wednesday, July 13th
- Bugsmashers - YouTube: StarCitizen
- Vault Update
Thursday, July 14th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 100 Celebration - Part III - YouTube: StarCitizen
Friday, July 15th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
Dat zou inderdaad wel weer eens interessant zijn, maar ik verwacht dat we bij de Austin AtV ook aardig wat dergelijke info gaan horenTorrie844 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:53:
Ik heb trouwens echt zin om weer eens een keer een nieuw design document te lezen. Te lang geleden dat er 1 echt uitkwam (starfarer de laatste).
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 12-07-2016 11:45 ]
Ik heb trouwens echt zin om weer eens een keer een nieuw design document te lezen. Te lang geleden dat er 1 echt uitkwam (starfarer de laatste).
-
Na lange tijd twijfelen laten gaan, en toch weer even te hebben gekeken heb ik gister maar Star Citizen package aangeschaft samen met een Aurora. Gister wat gevlogen, waar ik ook allemaal andere spelers zag. Men is vriendelijk in de chat en ook redelijk behulpzaam. Gelukkig was ik niet de enige die nog nieuw was. Even met de PS4 controller gevlogen wat beter aanvoelt dan met toetsenbord en muis. De combinatie van knoppen is alleen dan niet te onthouden met een controller dus ga kijken of er nog wat uit te printen is.
Voor de rest moet ik me nog even wat verder inlezen en mezelf mogelijk ergens bij aansluiten. Weet niet of er hier nog mensen zijn die ook pas zijn begonnen en gezamenlijk willen ontdekken?
Voor de rest moet ik me nog even wat verder inlezen en mezelf mogelijk ergens bij aansluiten. Weet niet of er hier nog mensen zijn die ook pas zijn begonnen en gezamenlijk willen ontdekken?
Bij deze dan welkom op 't topicRecon24 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:01:
Na lange tijd twijfelen laten gaan, en toch weer even te hebben gekeken heb ik gister maar Star Citizen package aangeschaft samen met een Aurora. Gister wat gevlogen, waar ik ook allemaal andere spelers zag. Men is vriendelijk in de chat en ook redelijk behulpzaam. Gelukkig was ik niet de enige die nog nieuws was. Even met de PS4 controller gevlogen wat beter aanvoelt dan met toetsenbord en muis. De combinatie van knoppen is alleen dan niet te onthouden met een controller dus ga kijken of er nog wat uit te printen is.
En natuurlijk succes met verder inlezen, dat is niet een kleine opgave als je helemaal tot 2013 moet
Op discord zitten we ook, daar moet het wel mogelijk zijn om iemand te vinden die ook SC aan het ontdekken is:
https://discordapp.com/invite/0lPyrYy0Ryj4KkvB
Heey thnx! Heb eventjes gekeken op Discord en ben erop inlogd zo te zien.
Multi factor autorisatie is eindelijk mogelijk voor SC accounts!
https://m.reddit.com/r/st...r_authentication_rollout/
https://m.reddit.com/r/st...r_authentication_rollout/
en hier ook de officiele mededeling van CIG omtrent MFA
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/336523
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/336523
met linkje naar het opzetten en de FAQHey all!
We're currently in the process of rolling out MFA to Star Citizen. This rollout will cause certain systems to be unavailable for the time being, like account creation, changing passwords, or password recovery.
We expect the duration of this to be approximately 30 minutes.
We will update this post when the rollout is complete, and post a link to where you can learn more at that time.
UPDATE 12:15pm PST: MFA is now live. With this is a new launcher update that everyone should download as well.
You can access your MFA settings here: https://robertsspaceindustries.com/account/security
And read more about Multi-Factor Authentication here: https://robertsspaceindus...q/two-step-authentication
Gelijk even ingesteld, werkt prima met Google Authenticator.
Het kan soms even duren met Turbulent maar als ze het doen, doen ze het ook gelijk goed.
En ook weer een nieuwe lore post
https://robertsspaceindus.../15413-Spectrum-Spectator
EDIT: Ik dacht dat de Retribution een geheim militair project was?
Uit de lore post
Het kan soms even duren met Turbulent maar als ze het doen, doen ze het ook gelijk goed.
En ook weer een nieuwe lore post
https://robertsspaceindus.../15413-Spectrum-Spectator
EDIT: Ik dacht dat de Retribution een geheim militair project was?
Uit de lore post
Daisy: I’m basically the Human equivalent of the Retribution.
That explains all the blown up Vanduul ships I keep finding outside.
Daisy: It’s important to have a hobby.
[ Voor 34% gewijzigd door Facerafter op 13-07-2016 15:47 ]
Iemand die het antwoord weet en dit kan quoten met een update over de status van squadron 42? Wanneer is de verwachting dat de volledige verhaallijn speelbaar is (dus geen alfa/beta fase) Ik kijk hier erg naar uit
Van SQ42 gaat geen alpha of beta uitkomen, dus voor een dergelijke datum hoef je niet bang te zijnRyan1981 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:06:
Iemand die het antwoord weet en dit kan quoten met een update over de status van squadron 42? Wanneer is de verwachting dat de volledige verhaallijn speelbaar is (dus geen alfa/beta fase) Ik kijk hier erg naar uit
Een datum is nog niet bekend, en in de laatste AtV waarin ze de Bengal lieten zien hadden ze het over '3' maanden werk voor dat schip gereed zou zijn. Geen idee of dat ook uitmaakt voor de release van 'episode 1' van SQ42. Maar ik verwacht op Gamescom dit jaar een datum te horen, gezien ze vorig jaar kwamen met de trailer met daarin 2016.
Overigens is er voor SQ42 al bekend gemaakt dat deze uit 3 'episodes' gaat beslaan. Waarvan degene die dit jaar uit gaat komen deel 1 is. Voor de rest is het gewoon giswerk
Wat een paar extra periferals niet kunnen doen voor een setup héIrcghost schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:22:
Voor de mensen die het nog niet op Discord hadden gezien, hele gave DIY cockpit.
https://www.reddit.com/r/...r_citizen_gaming_cockpit/
[video]
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 13-07-2016 18:26 ]
Voor de mensen die het nog niet op Discord hadden gezien, hele gave DIY cockpit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=157MvKdzp6A]
---
@Case, het is maar wat je een 'paar' noemt
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=157MvKdzp6A]
---
[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 13-07-2016 18:33 ]
Erg mooi hoor en ik doe het hem niet na...maar zou je niet hetzelfde kunnen maken in een VR Room? Ik bedoel daar dus mee dat je in je VR headset die Multi-display setup krijgt. Maar dat is dan al lang niet zo Tweaker-waardig meer en fysieke knopjes zijn toch altijd net even wat indrukwekkender.Ircghost schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:22:
[video]
---
Ik wacht sowieso nog een beetje OSVR HDK2 af, maar ik wacht misschien nog wel langer totdat de VR support (en implementatie) wat meer volwassen is.
wat is er nu precies anders dan aan het filmpje wat je aan het begin van de kickstarter campaign zag?
https://www.kickstarter.c.../star-citizen/description
ik wacht wel tot je de goede gepost hebtCase_C schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:30:
[...]
Verdraaid inderdaad... heb gewoon de verkeerde gepost...![]()
![]()
Hier laten ze 2016 als datum vallen.
[video]
[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 14-07-2016 12:34 ]
Verdraaid inderdaad... heb gewoon de verkeerde gepost...Bornhald schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:28:
[...]
wat is er nu precies anders dan aan het filmpje wat je aan het begin van de kickstarter campaign zag?
https://www.kickstarter.c.../star-citizen/description
Hier laten ze 2016 als datum vallen.
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 14-07-2016 12:32 ]
Big Benny's Shirt komt eraan!
Greetings Subscribers!
The long-awaited Big Benny’s t-shirt is almost here! Starting on Friday, July 15th at 12 PM PDT/7 PM UTC we'll have a limited number of Big Benny's shirt and embroidered patch bundles available exclusively for Subscribers in our merchandise store for $25 (includes worldwide shipping.) Grab, Eat, Wear!
Thank you for your continued support!
-The Star Citizen Team
Enkel verkrijgbaar in XXL?
Dus, levski samen met procedural tegelijk:) leuke ATV
Edit; en eindelijk info over professions! Maar de meeste schepen over minen en salvage komen niet ingame tot early 2017 geeft Tony aan.
[ Voor 38% gewijzigd door Torrie844 op 14-07-2016 22:07 ]
-
Procedural generated planets zitten in Sq42! Gaat me nu echt benieuwen of 2016 nog steeds de planning is.Torrie844 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:03:
[video]
Dus, levski samen met procedural tegelijk:) leuke ATV
Edit; en eindelijk info over professions! Maar de meeste schepen over minen en salvage komen niet ingame tot early 2017 geeft Tony aan.
Ook interessante info van Tony
Alles van Tony via INN:
Tony Zurovec:
Released the first iteration of shopping and persistence: this is really critical, not just for the near-term functionality that it enabled, but also for a lot of upcoming features.
Wrapped Levski a while ago but the guys in Germany made such rapid progress with the Procedural Planets they decided release the two things together.
Levski required a bit of retrofitting: it had to be merged into a procedural body; it had to get changing booths and more landing pads
Levski has a Blade Runner-esque bazaar with small vendors.
Levski’s main area will be secure but won’t sell illicit goods – you’ll need to go to the abandoned, dangerous areas.
Tony has been working on Subsumption recently – the AI and mission system
He’s been working on the architecture, the editor and closely with the German and UK teams for Subsumption.
Subsumption will increase productivity of designers that create AI/mission logic.
Current missions take longer to construct; aren’t as flexible and are more error prone.
It will also allow better content to be created.
Each AI needs to be able to respond to a wide variety of stimulus.
Some AI stimulus will propagate, others won’t. Some will run alongside other stimuli.
Cargo (Courier Transport) is the first occupation upcoming.
It includes initial commodities and prices; UI for buying and selling and systems to unload/load cargo.
Piracy and Smuggling with accompany Cargo – as more plundering occurs, increased notoriety will attract law enforcement and security.
Retail UEE shops won’t sell illicit goods but if goods can be snuck into port then black market dealers might be found.
Mining and Salvage will also come soon.
Mining/Salvage won’t be accompanied by relevant ships so mining will focus on labour-intensive manual mining.
This includes ore from planetary bodies and gases from gas giants.
Salvage will have a salvage gun which can be used to break down materials from a ship.
This requires precise targeting of valuable components but can be profitable.
Each player will have a Service beacon that allows requesting/accepting services from other players in mobiGlas.
Services include rescues, fuel, repairs, escorts, etc.
This will allow players who are interested in a specific job to get lots of gameplay they would enjoy.
[ Voor 81% gewijzigd door Case_C op 15-07-2016 09:02 ]
Verwijderd
Yup, yup. Kerst 2016. Wij zijn er dan helemaal klaar voor!Case_C schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:52:
[...]
Procedural generated planets zitten in Sq42! Gaat me nu echt benieuwen of 2016 nog steeds de planning is.
In Chris Roberts tijd dan wel he.
2016 zou nog kunnen lukken voor SQ42. We weten al dat SQ42 zich afspeelt in het Odin systeem, die als ik me niet vergis helemaal geen leefbare planeten heeft. Dus al het lastige van Proc. gen planets(verschillende realistische biomes) hoeft er voor SQ42 nog niet in te zitten.Case_C schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:52:
[...]
Procedural generated planets zitten in Sq42! Gaat me nu echt benieuwen of 2016 nog steeds de planning is.
Ook interessante info van Tony, geeft wel aan dat PU behoorlijk uitgesmeerd uitgebreid gaat worden. Overigens ben ik nu wel erg benieuwd naar Cargo en mining! Dat zou dit jaar nog komen dus.
Alles van Tony via INN:
[...]
Het klonk voor mij zeker dat Cargo, Pirates, Smuggling en Mercanaries dit jaar nog komt en Mining & Salvage waarschijnlijk ook.
En het complete verhaal van Tony
[What have you been working on lately?]
Tony Zurovec (TZ): The last several months have been really busy. We got the first iteration of shopping and persistence out the door which is something that we’ve been working towards for quite a while. This was really critical, not just for the near-term functionality that it enabled, but also for a lot of upcoming features.
We wrapped Levski quite a while ago. We were originally planning to release it earlier this year but the guys in Germany have been making such rapid progress with the Procedural Planetary stuff that we decided to hold off and release the two things together. This necessitated a bit of retrofitting though: Levski had to be merged into one of those procedural bodies, and it had to have changing booths added so you could outfit your character with anything that you’d purchased. We also had to upgrade the number of landing pads since you’ll be able to seamlessly fly from space right down to the city and we wanted to minimize how long you’d have to wait before you could touchdown.
Artistically, Levski is absolutely gorgeous with one of the most interesting areas being a Blade Runner-esque bazaar where small vendors will sell all sorts of things. The main area will be pretty safe and secure but if you want to buy or sell any illicit goods you’re going to need to venture down into the abandoned areas of the facility where it is much more dangerous.
More recently, I’ve been spending more and more time on Subsumption which is the AI and mission system that’s going to drive all the gameplay. I’m working on the architecture and programming the editor and in general working very closely with Francesco Roccucci
in Germany and a lot of other programmers over there in Germany and in the UK to bring this entire system into being.
[When will we start to see the benefits of Subsumption?]
Subsumption is going to have a dramatic impact on the gameplay experience because it’s going to seriously increase the productivity of the designers that are charged with crafting all of the AI and mission logic.
By comparison, the missions that we’re currently putting into the game – they take far more time to construct, they aren’t nearly as flexible and they’re much more prone to errors – they- this increase in efficiency isn’t just about allowing more content, it’s also very much about allowing us to create better content. By way of example, think about a Bartender, if you want them to look really intelligent they need to be able to formulate complex responses to a given stimulus – a request from a patron for a drink might cause them to head over to the sink, grab a glass, walk to the beer tab, use it then put the drink on the table in front of the customer and depending on whether they get stiff they either head back behind the bar or call security – the issue though is that you need your characters to be able to respond to lots and lots of different stimuli – a glass that falls on the floor and breaks needs to be swept up; A garbage can that’s full needs to be emptied; A rowdy patron needs to be warned to quiet down and on and on and on and on.
These responses also need to be prioritized – it’s okay to stop cleaning dishes to break up a fight but not vice versa. There are a lot of subtleties, like whether a stimulus needs to propagate after a character has agreed to respond – the sound of a gunshot should affect everyone but a request for a drink can only be filled by a single server – these sub-activities, as I call them, also need to be combined when appropriate – the characters need to be able to walk and chew gum at the same time – the problem becomes more apparent when you consider that the game will have a lot more than Bartenders – you’re going to have Shopkeepers; Tourists, Vandals, Security Guards and loads and loads of other types of characters – all of which are going to need an extensive array of potential responses – these are precisely the types of problems that Subsumption was designed to handle.
[What are the first occupations that you’ll be aiming to support?]
Cargo Transport is one of the first few occupations that we’ve got on tap. We’re currently finalizing the initial set of commodities; setting prices; creating the UI that will allow you to buy and sell these things and adding the ability to automatically load and unload the cargo. Piracy and Smuggling should arrive around the same time – as you pillage and plunder within secure zones, you’re notoriety is going to increase and you’re going to start to attract a lot more attention from the security forces. Now you can of course board a ship and take it over but you’ll also have the option of simply destroying the ship and sifting through the wreckage to recover whatever valuable bits and pieces you can find.
Retail shops within UEE space won’t usually deal in illicit goods but if you can smuggle your goods into port without being detected, you might be able to find a blackmarket dealer. The last of the initial set of occupations that we’re going to bring to the game is going to be the Mercenary which is the Merchant’s answer to piracy. Mercs are going to earn a living by taking on all sorts of gun-for-hire missions including responding to merchants that are in immediate distress – their level of success, their reputation, is going to be tracked so that only the best are offered the most lucrative and important missions.
The second set of occupations that we’re going to add is Mining and Salvage – we won’t have the dedicated ships necessary for these things until some time next year I’m really anxious to widen the scope of what you can do within the game and so we’re going to be adding some more labour-intensive up-close-and-personal variations on these jobs. On the mining front, for example, you’ll be able to extract small pieces of ore from planetary bodies by hand although a bit of excavation might be required to unearth them – valuable gases will be able to be collected by affixing a canister on natural vents and other things of that sort. On the salvage side, a salvage gun will allow you to strip surface materials from a ship and transfer the material into containers – it wouldn’t be cost effective, it would simply take far too long to break down an entire ship like this but if you know where the most valuable areas are in the different types of ships then you’ll be able to make a pretty good living doing this. One of the things that I most like about adding support for these labour intensive variations is that it is going to allow any number of players to cooperatively work together.
[How are you going to encourage players to interact more?]
One of the things that we’re aiming to do is to make it easier for players with compatible interest to hook up at just the right time – to that end we’re adding a service beacon to every player’s mobiGlas so they can offer and request services from one another. Now a player whose ship has been destroyed might need picked up or maybe they need fuel or repairs but they don’t want to have journey all the way back to a planet or a space station – the service beacon is going to allow them to broadcast what they want along with other information like what price they are willing to pay and other players that are looking to fulfill those types of requests can decide whether they are going to accept that offer.
This dynamism is going to have some interesting ripple effects on the gameplay – when a player is looking to serve as a combat escort – they are implicitly telling you that they are interested in a particular type of gameplay – they are probably the sort of player, that at least for the moment, is looking for a bit of action – a miner, though, does not face a constant threat level across their entire journey so you want to give them the flexibility to spend their security budget where they really need it which is simultaneously going to increase the likelihood that the players acting as combat escorts are going to get more of the type of gameplay that they are really after.
The service beacon is going to allow these kinds of dynamic, contractual links to be created and broken between the player community at will and I think it’s going to, not only, allow for more interesting gameplay but also provide a lot more opportunities for players to really get to know one another.
[What upcoming features have got you most excited?]
One of the upcoming features that I’m most excited about is the procedural planet technology because it’s going to add some totally unique colours to the palette with which we paint scenarios – we’ll have plenty of ways to entice you to set down on a planet, exit your ship and when you’re out in the open and vulnerable and racing back to your ship while being strafed from above – that’s going to have a totally different feel than being in a dogfight in space or in a straight on FPS battle.
Another feature that’s got me really stoked is the server transition technology which is going to break down the walls between the isolated server instances and start to finally push all the players in the game together – that’s a bit farther out because we have to replace all the low-level CryEngine network code but it’s going to have huge impact across a wide spectrum of gameplay and ultimately it’s going to make the entire world feel a lot more alive.
[ Voor 91% gewijzigd door Facerafter op 15-07-2016 09:12 ]
Echt geweldig die passie waarmee hij over z'n werk praat! Hetgeen waar hij aan werk lijkt ook steeds dichter bij een eerste release te komen lijkt het wel. Maar je merkt nu ook ineens door hetgeen wat hij gezegd heeft over subsumsion, wat er eigenlijk nog mist in Port Ollisar momenteel. AI die het station bevolken, de overige 90% van de mensen zeg maar.
Dat gaat ook wel een tijdelijk/klein probleem weergeven voor 2.5, wanneer GRIM HEX erbij komt. Dan gaat het erg rustig worden op Ollisar, wanneer toch xx% van de spelers op Hex gaat spawnen. Dat zal dan zo blijven tot ze de servers aan elkaar "geknoopt" hebben. Vanaf dat punt hebben ze de basis van een MMO. (Dan nog grotere maps/locaties, missies, AI enz. en je hebt de volwaardige PU
het is altijd leuk om na zo een enthousiast verhaal een blogje van DS te lezen, dan kan je pas echt waarderen hoe kleinzielig, verongelijkt en narcistisch de man is.Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:41:
[...]
Echt geweldig die passie waarmee hij over z'n werk praat! Hetgeen waar hij aan werk lijkt ook steeds dichter bij een eerste release te komen lijkt het wel. Maar je merkt nu ook ineens door hetgeen wat hij gezegd heeft over subsumsion, wat er eigenlijk nog mist in Port Ollisar momenteel. AI die het station bevolken, de overige 90% van de mensen zeg maar.
Dat gaat ook wel een tijdelijk/klein probleem weergeven voor 2.5, wanneer GRIM HEX erbij komt. Dan gaat het erg rustig worden op Ollisar, wanneer toch xx% van de spelers op Hex gaat spawnen. Dat zal dan zo blijven tot ze de servers aan elkaar "geknoopt" hebben. Vanaf dat punt hebben ze de basis van een MMO. (Dan nog grotere maps/locaties, missies, AI enz. en je hebt de volwaardige PU)
zelf lees ik vaak https://www.reddit.com/r/DerekSmart/new/ dan sponsor je DS ook niet met clicks ed ze gebruiken daar linkjes naar archive.is
Ja ik post daar ook geregeld onder de naam "SgtTommo" haha!Bornhald schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:55:
[...]
het is altijd leuk om na zo een enthousiast verhaal een blogje van DS te lezen, dan kan je pas echt waarderen hoe kleinzielig, verongelijkt en narcistisch de man is.![]()
zelf lees ik vaak https://www.reddit.com/r/DerekSmart/new/ dan sponsor je DS ook niet met clicks ed ze gebruiken daar linkjes naar archive.is
-
Die DS onzin terzijde, wie gaat er vandaag nog een big-benny's shirt halen
. Gaat alleen mogelijk zijn voor subscribers toch?
Vandaag wel, subscribers hebben altijd een pre sale met volgens mij 10% korting.Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:
Die DS onzin terzijde, wie gaat er vandaag nog een big-benny's shirt halen. Gaat alleen mogelijk zijn voor subscribers toch?
Daarna wat er over is gebleven komt meestal in de verkoop voor non subscribers.
Ik twijfel nog heel erg. Heb er al een aantal maar die van Big Benny's is toch weer heel anders waardoor hij interessant is. Twijfel twijfel.Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:
Die DS onzin terzijde, wie gaat er vandaag nog een big-benny's shirt halen. Gaat alleen mogelijk zijn voor subscribers toch?
Ik kan wel kijken maar mijn ervaring is dat de levertijd van de nieuwe type kledingstukken vaak maanden is en zeer waarschijnlijk niet op tijd voor Gamescom. De witte polo die eerder te koop was is namelijk ook nog niet gemaakt helaasCase_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Als je er meer al 1 kan bestellen vind ik t wel een leuke voor de Gamescon. Alternatief zou ik zo'n 'lies' shirt laten maken... maar dat is natuurlijk van t 'verkeerde' team.
Ik vermoed dat ik lekker mijn groene SQ42 shirt aan doe.
Als alternatief zat ik te denken om een grijze polo van Origin te laten maken in dezelde stijl als het Mercedes F1 team.
[ Voor 49% gewijzigd door Tylocke op 15-07-2016 13:21 ]
Als je er meer al 1 kan bestellen vind ik t wel een leuke voor de Gamescon. Alternatief zou ik zo'n 'lies' shirt laten maken... maar dat is natuurlijk van t 'verkeerde' team.Tylocke schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:
[...]
Ik twijfel nog heel erg. Heb er al een aantal maar die van Big Benny's is toch weer heel anders waardoor hij interessant is. Twijfel twijfel.
Levertijden zijn inderdaad iets 'te' tricky, waarschijnlijk gaat dat niet werken. Een Origin polo is idd ook wel erg gaafTylocke schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:
Ik kan wel kijken maar mijn ervaring is dat de levertijd van de nieuwe type kledingstukken vaak maanden is en zeer waarschijnlijk niet op tijd voor Gamescom. De witte polo die eerder te koop was is namelijk ook nog niet gemaakt helaas![]()
Ik vermoed dat ik lekker mijn groene SQ42 shirt aan doe.
Als alternatief zat ik te denken om een grijze polo van Origin te laten maken in dezelde stijl als het Mercedes F1 team.
Was er al wel bekend wie van CIG er op Gamescom aanwezig zijn?
Ohja er begint deze week (vandaag/vanavond) ook weer een fly-free week. Leuk voor nieuwe spelers om het spel te ontdekken!
[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 15-07-2016 13:55 ]
Zeker, gezellig druk! Hoop wel dat ze AC even uit zetten, dat is momenteel geen verkooppraatje van de game..Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:
Ohja er begint deze week (vandaag/vanavond) ook weer een fly-free week. Leuk voor nieuwe spelers om het spel te ontdekken!
-
Ik snap niet dat die gozer van Foundry 42 nog reageert in het Star Citizen topic op de Frontier Dev. forums.
Ik heb echt het idee dat mensen daar gewoon niet nadenken en aan het afkraken zijn om het afkraken.
Ik heb echt het idee dat mensen daar gewoon niet nadenken en aan het afkraken zijn om het afkraken.
Mark Strong die een foto van zichzelf maakt in UEE uniform
Reverse the 'Verse TLDR
SC HOTAS gaat dus nog wel ff duren..
Hopelijk geven ze ook wat shit weg op de booth zelf.
Ze hopen 2.5 live te hebben voor gamescom? Op de manier dat het gezegd word gok ik deze maand PTU volgende maand live.
http://imperialnews.netwo...erse-episode-103-summary/.Big Benny’s shirts go on sale this afternoon for $25 including shipping and will be limited to sizes large to 4XL. If the sale goes well they will do another run, if not then they wont.
Subscribers who pre-order will get Big Benny’s patch as well.
Subscriber flair is also being attributed to accounts today, but will not be in hangars until 2.5 launches.
Jump point comes out today for subscribers
2.5 isn’t feature locked yet, however that doesn’t mean it’s still away’s off as Tyler says: it’s about tying up some loose ends first. They’re already testing 2.5 and it’s going good so far.
They’re hoping to have 2.5 out and released to live before Gamescom
Reverse the ‘Verse and Around the ‘Verse may be going away and replaced with two new shows in its place, but similar format.
The current ATV format is more than likely here to stay with rotating which studio is being featured that week.
RTV format will stay similar, but instead of having everything based in LA, they’ll rotate which studio is on and having Ben or Tyler or Jared host.
Nothing is set in stone as they continue to change the video content, so don’t hesitate to give your feedback on the forums and other forms of social media
Hotas is still waiting for a prototype
Patch size reduction system likely wont make 2.5 as they’ll want to roll it out internally first and once they’re confident then they’ll go live with it.
Argo’s price is still in the air at this point, but they’ll make an announcement soon on when it’ll go up for sale.
Gamescom is just over a month away and shortly they’ll be announcing which 4 streamers they’ll be having at the Gamescom booth.
They’ll have constant streaming of the game, their booth will be setup like the bridge of the Idris and lots of ship give aways over the course of the event.
CIG will not be attending any other events this year officially as CitizenCon and Gamescom are where their attention is at the moment with what resource they have available.
A shipyard post is in the works from the folks at the UK and it will feature the Freelancer.
SC HOTAS gaat dus nog wel ff duren..
Hopelijk geven ze ook wat shit weg op de booth zelf.
Ze hopen 2.5 live te hebben voor gamescom? Op de manier dat het gezegd word gok ik deze maand PTU volgende maand live.
Levering vanaf Oktober. Komen op iets over de 24 euro (in GBP) voor subscribers.Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Als je er meer al 1 kan bestellen vind ik t wel een leuke voor de Gamescon. Alternatief zou ik zo'n 'lies' shirt laten maken... maar dat is natuurlijk van t 'verkeerde' team.
[...]
Levertijden zijn inderdaad iets 'te' tricky, waarschijnlijk gaat dat niet werken. Een Origin polo is idd ook wel erg gaaf. Maar ik zou dan eigenlijk een Anvil polo moeten hebben.. voor de Carrack
.
Was er al wel bekend wie van CIG er op Gamescom aanwezig zijn?
Dan pas ikTylocke schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:28:
[...]
Levering vanaf Oktober. Komen op iets over de 24 euro (in GBP) voor subscribers.
Dit schijnt onderdeel te zijn van de race track op Grim Hex.

https://robertsspaceindus...ions/Summer-Free-Fly-2016
Maak daarbij gebruik van een referal code om 5K gratis UEC op je account erbij te krijgen. Mocht het spel bevallen is dat in ieder geval een kleine bonus.
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 16-07-2016 10:15 ]
Net sinds lange tijd de boel geupdate en geprobeerd te spelen. Het draait echt ongeloofelijk slecht op het moment voor mij.. Als ik nu in de free fly week zou stappen zou ik ook echt geen stuiver er aan uitgeven.
Gaat ook niet beter worden voor ze de net code gefixt hebben. Zal wel slechter worden aangezien in 2.5 er nog meer content in de pu gaat.
Dus ik zou nog 3 maandjes wachten dan
Dus ik zou nog 3 maandjes wachten dan
Net potje gedaan met Brandonchat en we zaten in een zeer stabiele server. Dus het is nog een beetje hit or miss.
Is dit dan wat?Case_C schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Dan pas ik, gaat te lang duren. Wellicht kunnen we vast een DM groep aanmaken voor Star Citizens op de Tweakers Express?
http://www.redbubble.com/...halt&print_location=front
Meh dan probeer ik liever zoiets op een shirt te krijgen
Pijlen e.d. wel weggewerkt dan natuurlijk

En Ben ligt in 't ziekenhuis met een of andere infectie
https://www.reddit.com/r/...he_hospital_pray_for_him/
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 17-07-2016 11:18 ]
Kan me voorstellen. Een Carrack shirt zou geweldig zijn.Case_C schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:02:
[...]
Meh dan probeer ik liever zoiets op een shirt te krijgen:
Pijlen e.d. wel weggewerkt dan natuurlijk.
[afbeelding]
Ben zijn vader, niet Ben zelf gelukkig. Wel Ben zelf dus, excuus.
En Ben ligt in 't ziekenhuis met een of andere infectie![]()
https://www.reddit.com/r/...he_hospital_pray_for_him/
Wel Ben zelf, niet z'n vader: https://twitter.com/ballroom_blitz/status/754359230518353925
Crap, je hebt helemaal gelijk. Staat nu ook duidelijker op Reddit. Hoop dat het goed komt met hem. Gaan er maar van uit van wel.Anthor schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:29:
[...]
Wel Ben zelf, niet z'n vader: https://twitter.com/ballroom_blitz/status/754359230518353925
laatste tweet was dat hij aan de beterende hand is
De booth (of een deel daarvan) voor Gamescom:

.
Commlink voor deze week:
https://forums.robertsspa...k-schedule-july-18th-2016

En hopelijk ontmoeten we nu ook daadwerkelijk CIG personeelMattie112 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:52:
Zozo dat ziet er niet gek uit
Hopelijk is het wel iets groter dan vorig jaar
Commlink voor deze week:
https://forums.robertsspa...k-schedule-july-18th-2016
COMMUNITY MANAGERS LOG. WEEK 29. I'm not saying that David Bowie held the Universe together, but... *waves hands widely in the air*
Short and sweet guys, if you follow social media, Ben is in the hospital with a serious blood infection. Details are mostly private, but I took him to the ER Friday evening and he's been in since, and will be in for a few days more, at least. If you'd like to send him your thoughts and best wishes, you can do so on Twitter here: https://twitter.com/banditloaf
Due to this, things like the Jump Point Rewind and the Vault Update may be delayed.
In other news, the ATV 100 Celebration concludes in Frankfurt this week. We're very happy with the rotating ATV experiment for our 100th episode, and while it will still take some time to work all the kinks out, we're currently planning to continue in this mold going forward. So after this week's final part of the 100th, we'll return to LA next week and start the cycle all over again.
That's all for this week. Lots of prep for Gamescom. Lots of thoughts and wished for Ben. I'll see you in the 'Verse.
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, July 18th
- Jump Point Rewind
Tuesday, July 19th
- Lore Post
Wednesday, July 20th
- Loremakers Guide to the Galaxy: Hades System- YouTube: StarCitizen
- Vault Update
Thursday, July 21th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 100 Celebration - Part IV - YouTube: StarCitizen
Friday, July 22th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
[ Voor 122% gewijzigd door Case_C op 18-07-2016 20:58 ]