• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-11 15:33
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:16:
[...]

Anders ik wel, momenteel word ik gek op 1440p als ik SC speel. Er is gewoon niet genoeg video-geheugen om textures en models op te slaan :+ , de pop-in is om gek van te worden. Dus dan maar een kaart met 8gb geheugen :P .

Ik ga overigens wel netjes wachten tot ze met de GTX1070 komen, toch de beste value for money kiezen :+ .
De pricewatch: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming trekt het goed bij mij op 1440P :P.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:52

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:16:
[...]

Anders ik wel, momenteel word ik gek op 1440p als ik SC speel. Er is gewoon niet genoeg video-geheugen om textures en models op te slaan :+ , de pop-in is om gek van te worden. Dus dan maar een kaart met 8gb geheugen :P .

Ik ga overigens wel netjes wachten tot ze met de GTX1070 komen, toch de beste value for money kiezen :+ .

[...]

Ja maar ik wil een kaart die ik tot 2ghz+ kan overklokken :+
Ik ook denk ik... Kan ik m'n 2x 970 verkopen, dat zal toch nog een 'beetje' geld opleveren hoop ik. Videokaarten verliezen toch verdorie snel hun waarde ;(

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:52
JanAd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:44:
[...]
Ik ook denk ik... Kan ik m'n 2x 970 verkopen, dat zal toch nog een 'beetje' geld opleveren hoop ik. Videokaarten verliezen toch verdorie snel hun waarde ;(
Als je elke nieuwe generatie nieuwe kaarten koopt, tja dan betaal je elke keer de hoofdprijs. Zolang je spellen nog acceptabel kan spelen is het IMO onzinnig om up te graden omdat er nieuwe kaarten zijn. Wacht dan nog even tot de GP100 chip komt :P .

De GTX970 is al in waarde gezakt, daarvoor ben je er te laat mee. Gewoon lekker doorgamen op die kaarten ;) .

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
290x trekt ook nog prima 1440p.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:52

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:55:
[...]

Als je elke nieuwe generatie nieuwe kaarten koopt, tja dan betaal je elke keer de hoofdprijs. Zolang je spellen nog acceptabel kan spelen is het IMO onzinnig om up te graden omdat er nieuwe kaarten zijn. Wacht dan nog even tot de GP100 chip komt :P .

De GTX970 is al in waarde gezakt, daarvoor ben je er te laat mee. Gewoon lekker doorgamen op die kaarten ;) .
Als ik dit zo lees:
http://nl.hardware.info/n...utm_campaign=hardwareinfo
valt de adviesprijs goed mee voor GTX1070.
Ik zou het vooral voor het extra video geheugen doen, da's best handig op een UWQHD monitor. Natuurlijk ff de reviews afwachten.

Ik upgrade doorgaans altijd als de nieuwe subtop-kaarten uitkomen ;) Die 970's geraak ik wel kwijt :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
Even Gamescom gerelateerd nieuws :P , waarschijnlijk horen we binnenkort meer over de Tweakers Express 2016. En nu CIG een grote stand heeft op de beursvloer ipv een los event, is het wel een leuk idee om met een groep vanuit het SC-topic mee te gaan?

Tweakers Express 2016?

Facerafter schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Wel een leuk idee ja, vind alleen de prijzen vaak wel tegenvallen en voor de early birds moet je wel heel erg snel zijn.
Prijzen zijn naar gelang wat je ervoor krijgt gewoon goed. Maar ik ga zeker jagen op een paar early-bird tickets :) , tenminste als de plus-abbo's weer eerder ingelicht worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 18-05-2016 14:09 ]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:14:
Even Gamescom gerelateerd nieuws :P , waarschijnlijk horen we binnenkort meer over de Tweakers Express 2016. En nu CIG een grote stand heeft op de beursvloer ipv een los event, is het wel een leuk idee om met een groep vanuit het SC-topic mee te gaan?

Tweakers Express 2016?
Wel een leuk idee ja, vind alleen de prijzen vaak wel tegenvallen en voor de early birds moet je wel heel erg snel zijn.

[...]

Prijzen zijn naar gelang wat je ervoor krijgt gewoon goed. Maar ik ga zeker jagen op een paar early-bird tickets :) , tenminste als de plus-abbo's weer eerder ingelicht worden.
Afgelopen jaar vond ik de €85 Early Bird prijs goed te doen maar voor €115 werd mij teveel. Al weet ik dan niet wat er in de goodiebag zit en heb je een kleine kans op een prijs. Misschien maakt de goodiebag/leuke reis al veel goed maar ik ben nog niet geweest dus dat weet ik niet.

Weet bijna wel zeker dat de abbonees eerder worden ingelicht. Is toch een van de voordelen waar je ook voor betaald? Als je een early bird ticket overhoudt ben ik zeker wel geintresseerd (mits ik zelf te laat ben)

[ Voor 43% gewijzigd door Facerafter op 18-05-2016 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter

Tweakers Express 2016?

[...]

Zag ik nu in die thread dat gamescom die dag al uitverkocht is?

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:25:
[...]
Zeef die het poste, met een :+ . Dus kansje is wel dat ze die dag geregeld hebben.

Nou dan nu Sandi maar vast gaan mailen, dat we graag aanwezig zijn bij een event op zaterdag :+ .

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 18-05-2016 14:36 ]

• Facerafter
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:25:
[...]

En nu ook heel toevallig...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MB2bdDEHcO1bG2XnrKeIDCgE/full.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, ben hier wel graag bij. Al een paar keer op het SC event geweest in Keulen, maar nog nooit op tweakers express/gamescom.

Hoewel op gamescom is SC waarschijnlijk een van de weinige stands die me interesseren.

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:36:
Mooi, ben hier wel graag bij. Al een paar keer op het SC event geweest in Keulen, maar nog nooit op tweakers express/gamescom.

Hoewel op gamescom is SC waarschijnlijk een van de weinige stands die me interesseren.
Ze gaan het ditmaal groter aanpakken hé, in samenwerking met intel hebben ze een megabooth volgens mij.

Facerafter schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:38:
[...]
Oh? Heb je een bron? Had hier nog niks over gehoord.
Zal ik even moeten spitten in de RtV's, vanavond gaat dat wel lukken.

Tylocke schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:41:
[...]
Ik hoop eigenlijk niet dat ze een megabooth hebben. Een booth voor exposure is prima maar een megabooth ala de grote publishers lijkt me niet helemaal handig richting de backers. Het is uiteindelijk developmentgeld wat er in zou gaan zitten.
Als die gesponsord word lijkt me dat geen groot punt toch?

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 18-05-2016 14:41 ]

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:37:
[...]

Ze gaan het ditmaal groter aanpakken hé, in samenwerking met intel hebben ze een megabooth volgens mij.
Oh? Heb je een bron? Had hier nog niks over gehoord.
[...]

Ik hoop eigenlijk niet dat ze een megabooth hebben. Een booth voor exposure is prima maar een megabooth ala de grote publishers lijkt me niet helemaal handig richting de backers. Het is uiteindelijk developmentgeld wat er in zou gaan zitten.
Samen met Intel dus zoiezo al mindere kosten en is dit niet waar al het subscriber geld naar toe gaat? (En waar het ook o.a. voor bedoeld is?)

[ Voor 48% gewijzigd door Facerafter op 18-05-2016 14:43 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
[...]

[...]

Als die gesponsord word lijkt me dat geen groot punt toch?
Dat is inderdaad een ander punt. Maar dat had ik nog niet meegekregen. Iemand daar meer info over dan? Ik weet niet of ik naar GamesCom ga dit jaar maar het kan een extra bonus zijn natuurlijk.
Facerafter schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:38:
[...]

Samen met Intel dus zoiezo al mindere kosten en is dit niet waar al het subscriber geld naar toe gaat? (En waar het ook o.a. voor bedoeld is?)
Een redelijke booth lijkt me ook normaal. De megabooth kan ik alleen begrijpen als inderdaad Intel ook nog wat bijdraagt.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:42:
[...]

Alleen subscribergeld als het goed is, dus geen backer funds. :) En deel dan waarschijnlijk gesponsored door Intel.
Had je eventueel nog extra info? Ben nu wel benieuwd.

[ Voor 57% gewijzigd door Tylocke op 18-05-2016 14:50 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Alleen subscribergeld als het goed is, dus geen backer funds. :) En deel dan waarschijnlijk gesponsored door Intel.

Verwijderd

Topicstarter

Had je eventueel nog extra info? Ben nu wel benieuwd.
Ik kon alleen een Duitse site erover terug vinden, maar Sandi heeft in een interview met een youtuber gezegd dat ze een samenwerking met Intel hebben:
http://www.star-citizen-n...g-gamescom-event-geplant/
Sie gab außerdem an, dass der Aufwand für einen einzigen Event einfach zu groß sei. CIG hat dieses Jahr zusammen mit Intel einen größeren Stand auf der GamesCom und deshalb sei es auch personell nicht möglich genug Mitarbeiter für einen solchen Event abzustellen.

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
Is ook in een RTV aan bod gekomen, ze lfiten volgens mij mee op intel om de kosten te drukken, net zoals ze eerder met logitech deden.

(edit), deze meuk komt overigens allemaal uit de subscriber budgetten.

[ Voor 21% gewijzigd door kipkruide op 18-05-2016 16:10 ]

• Tylocke
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:57:
[...]

Ik kon alleen een Duitse site erover terug vinden, maar Sandi heeft in een interview met een youtuber gezegd dat ze een samenwerking met Intel hebben:
http://www.star-citizen-n...g-gamescom-event-geplant/

[...]
Dank! Hier staat voorlopig dat ze alleen maar een grotere stand hebben en niet per se een megastand. Die samenwerking met Intel is wel fijn. Ik denk dat Intel wel wat i5 en i7 processoren aan SC spelers heeft kunnen slijten. Eindelijk een reden om een game pc uit te rusten met een i7 :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:58:
[...]
Dank! Hier staat voorlopig dat ze alleen maar een grotere stand hebben en niet per se een megastand. Die samenwerking met Intel is wel fijn. Ik denk dat Intel wel wat i5 en i7 processoren aan SC spelers heeft kunnen slijten. Eindelijk een reden om een game pc uit te rusten met een i7 :)
Wel een i7-6900k toch :P ?

Ik ga het in ieder geval in de gaten houden, als ze iets van een booth hebben waar je voor op kan geven ga ik dat wel doen. Maar ik gok dat het meer een podium gaat zijn waar ze een paar keer per dag een showtje doen oid.

Iig wel een leuke kans om dev's en het US team te ontmoeten.

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:53:
[...]

Wel een i7-6900k toch :P ?

Ik ga het in ieder geval in de gaten houden, als ze iets van een booth hebben waar je voor op kan geven ga ik dat wel doen. Maar ik gok dat het meer een podium gaat zijn waar ze een paar keer per dag een showtje doen oid.

Iig wel een leuke kans om dev's en het US team te ontmoeten.
Ik heb net een 6700k dus die 6900k ga ik in ieder geval niet halen. Ik ga ook wel wachten op de 1180 want mijn gpu kan nog wel even mee.

Verwijderd

Topicstarter
Van Sandi's FB. Internals van de Caterpillar:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13239374_1044796452240307_703323590013705384_n.jpg?oh=c702f94e9737bffb7a96b0f88a4aade3&oe=579BECC6

Overigens wel aardige post op reddit. Iemand heeft een overzicht gemaakt van welke features er nog in de PU moeten voor release. Zijn er nog wel een paar. :P

https://www.reddit.com/r/...es_needed_between_24_and/
Major Technical Systems
  • 10+player per instance Netcode
  • Universe Server
  • Dynamic Instancing
  • Instanced Planetary Landing
  • Hangar-Universe Interaction (ie, how to get a ship from your hangar into the universe)
  • Push/Pull and Grabby Hands (needed for things like stealing cargo)
  • Full Health and Injury System With Mobility Effects (MVP++)
  • FPS cover/recovery (MVP++)
  • NPC AI, including FPS, crew, traders, miners, etc
  • NPC conversation system
  • Delta patching
  • Procedurally generated planets/planetoids (would say MVP++, but seems like we'll get this earlier)
General Universe Systems
  • Galactic Economic Simulation + Economic nodes
  • Mission/Job Generation
  • Public Transportation System
  • Ship rentals (for people that lose their ship)
  • Remote Storage
  • Multi-faction Reputation System
  • Traditional MMO Grouping/party system
  • Org management/visibility (who is online, ranks, etc)
  • Org hangars (MVP++)
  • Player to player trading
  • Black Market system (Item ID/Stolen Item System)
  • Navigation (ie, charting courses)
  • Jump Point Navigation
  • Interdiction
Player Roles and Role Mechanics
  • Cargo hauling
  • Passenger Transport
  • Rescue/Recovery System
  • Salvage
  • Mining
  • Fuel collection
  • Bounty Hunting + Prisoner system
  • Cartography/Jump Point Mapping
  • Medical
  • Science/Research
  • Information running
  • Player-Controlled External Repair
  • Space Station Control (MVP++)
  • Racing Circuits/League (MVP++)
Ships and Ship Systems
  • Purchasing ships/ship components with ingame currency
  • Ship/component/cargo insurance
  • Ship docking + carrier mechanics
  • Multicrew station control / role assignments
  • Several multicrew station role, like sensors, CNC, engineering
  • Panel Access to Components/Internal Repair
  • Component Tweaking/Tuning/Overclocking/Testing (MVP++)
  • Ship locking / control
  • Ship hacking / forced boarding / component disabling
  • CPU Resource System
  • Electronic Warfare
  • Ship to ship refueling
  • Escape Pods/Vehicles
Characters and NPCs
  • Death system
  • Character Creation/Customization
  • Female character model
  • Lots of NPCs
Assets
  • Landing Zones + Shops
  • Planets
  • Star Systems
  • Missions
  • Clothes/Accessories
  • Ships for ship-limited roles (mining, recovery, etc)
  • Capital ships
  • Vanduul + Xi'an (I expect to get these with SQ42)
Added much later / not really necessary
  • Planetary Exploration/Surface Combat
  • Plants/Agriculture
  • Pets
  • Tevarin
  • Banu
  • Kr’Thak
  • Alien languages
  • News Van
  • Ship skins/paint

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:29:
[afbeelding]
Haha ik wilde 'm net posten :P .
Overigens wel aardige post op reddit. Iemand heeft een overzicht gemaakt van welke features er nog in de PU moeten voor release. Zijn er nog wel een paar. :P

[...]
Volgens mij is die lijst wel oud, want netcode voor 10+ spelers werkt toch al? Het integreren tussen verschillende insances dat dan weer niet.

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:34
Ik hoop wel dat SC ooit gereleased gaat worden.... Wat een lijst zeg :)

• Facerafter

[...]
Vind dat lijstje niet helemaal eerlijk.
Hij heeft het over het 'MVP' 'Minimal Viable Product' nou dan kan je nog aardig wat dingen uit die lijst halen. Er staan aardig wat dingen op die ook gewoon make post-release kunnen komen en er staan dingen op die al klaar zijn of al klaar zijn maar wat wij nog niet weten.

Ze hebben het hier over Star Citizen (PU) op release maar wij weten zelf helemaal niet wat er wel en wat er niet in de release versie gaat zitten.

• Case_C
[afbeelding]
[...]
Ik zie het overigens wel voor me dat je de Caterpillar zo open klapt en het dan een 'shop' is waar anderen iets kunnen kopen. Overigens wel grappig als je gewoon een paar uur op een locatie kan staan om missiles te verkopen wanneer een paar minuten verderop continue word gevochten :P .

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Ik zie het overigens wel voor me dat je de Caterpillar zo open klapt en het dan een 'shop' is waar anderen iets kunnen kopen. Overigens wel grappig als je gewoon een paar uur op een locatie kan staan om missiles te verkopen wanneer een paar minuten verderop continue word gevochten :P .
ik had meer het idee van een chop shop als scenario:
Je komt een schip tegen waarvan de engine het niet meer doet, klapt de caterpillar open, neemt het schip mee. De eigenaar promoveert naar voormalig eigenaar en dat je dan bij je eerst volgende landing schip onderdelen en bio massa kan verkopen :*)

edit:
omdat het nu weer een beetje actueel is, en gewoon leuk om te zien

mijn verwachting is dat de caterpillars die zijn verkocht voornamelijk transport modules hebben, en dat je net als bij de endeavor extra lti modules kan kopen.
Daarnaast zullen er een paar standaard fits worden verkocht.. :) althans dat is mijn idee een beetje van de eerste volgende sale van de caterpillar wanneer deze hangar ready is :D

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 19-05-2016 11:22 ]

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 13:22
Goldia schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:59:
Ik hoop wel dat SC ooit gereleased gaat worden.... Wat een lijst zeg :)
Gelukkig komt SQ42 eerst uit en zitten daar heel veel componenten in die het ontwikkelen van SC makkelijker/sneller/beter maken. Ik ben benieuwd of we eerst 3 volledige singe player SQ42 delen krijgen en pas daarna de release van SC. Ik hoop trouwens dat je acties in SQ42 heel veel effect hebben in SC en dat je niet alleen maar je citizenship verdient en dat de rest van je acties en prestatie weinig uitmaakt.

Valt het jullie ook op dat ze van SQ42 extreem weinig melden? Hopelijk de stilte voor de storm dat er binnenkort opeens een releasedatum bekend wordt gemaakt. Voor mijn gevoel gaat bijna alle informatie vooral over SC en hooguit indirect over SQ42.

Bornhald schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:15:
[...]

ik had meer het idee van een chop shop als scenario:
Je komt een schip tegen waarvan de engine het niet meer doet, klapt de caterpillar open, neemt het schip mee. De eigenaar promoveert naar voormalig eigenaar en dat je dan bij je eerst volgende landing schip onderdelen en bio massa kan verkopen :*)
Moeten we de Caterpillar dan misschien hernoemen naar Cannibal? Schipetende schepen die hun eigen soort opeten... :+

[ Voor 24% gewijzigd door MeanGreen op 19-05-2016 11:21 ]

• Bornhald
MeanGreen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:18:
[...]

Moeten we de Caterpillar dan misschien hernoemen naar Cannibal? Schipetende schepen die hun eigen soort opeten... :+
Bedankt voor het verzinnen van de naam van mijn caterpillar :)

edit:
6 modules, best leuk, zal moeilijk worden 2 dezelfde tegen te komen (zit de ship shape te weer te kijken)
waarvan er 5 verwisseld kunnen worden

edit2:
- armory / barracks module
- workshop/shop module
- medical bay
- chopshop / mobile salvage module
- barracks module
- docking collar module
- cargo module

[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 19-05-2016 11:33 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
MeanGreen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:18:
[...]

Valt het jullie ook op dat ze van SQ42 extreem weinig melden? Hopelijk de stilte voor de storm dat er binnenkort opeens een releasedatum bekend wordt gemaakt. Voor mijn gevoel gaat bijna alle informatie vooral over SC en hooguit indirect over SQ42.

Volgens mij is dat ook een beetje om niks te spoilen!

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Volgens mij is dat ook een beetje om niks te spoilen!
Dat is inderdaad de officiele statement, en gelukkig maar, hoe minder bekend hoe leuker de play through :)

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Dat is inderdaad de officiele statement, en gelukkig maar, hoe minder bekend hoe leuker de play through :)
Klopt maar zou toch wel leuk zijn om bv. al iets van de flightdeck crew, etc. te zien. En de grootste suprise is voor de meeste mensen al bekend.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:33

The Chosen One

Zie signature!

Geen idee wat de grootste suprise moet zijn dan. Groot schip zien, acteurs? ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Facerafter
The Chosen One schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:09:
Geen idee wat de grootste suprise moet zijn dan. Groot schip zien, acteurs? ;p
Ik had het over de
spoiler:
'Retribution Class' capital ship
was voor de leak wisten we niet eens dat het bestond.

Dat had waarschijnlijk een 'holy shit' momentje moeten zijn de in campaign.

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 19-05-2016 13:32 ]

• Case_C
Ach vanavond maar weer eens kijken wat voor info we te zien krijgen in Fast Forward :) . Daarnaast zou het wel leuk zijn als het tempo waarin info gedeeld word weer wat hoger ligt.

Hoewel, vorig jaar was bij afwezigheid van Chris de hoeveelheid gedeelde info ook wat lager. Toen hij weer terug was explodeerde dat zowat. Vraag me wel af wat de status is van het werk is wat ze nu aan SQ42 doen. Final Stages waarbij Chris akkoord geeft op de huidige status van de missies.

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:30:
Vraag me wel af wat de status is van het werk is wat ze nu aan SQ42 doen. Final Stages waarbij Chris akkoord geeft op de huidige status van de missies.
Als ze eind dit jaar willen gaan releasen verwacht ik dat ze al een aardig aantal missies aan het playtesten zijn.

• Torrie844

Leaked patch notes 2.4 :o Is blijkbaar al eeuwen oud :+

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 19-05-2016 15:23 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Vind dat lijstje niet helemaal eerlijk.
Hij heeft het over het 'MVP' 'Minimal Viable Product' nou dan kan je nog aardig wat dingen uit die lijst halen. Er staan aardig wat dingen op die ook gewoon make post-release kunnen komen en er staan dingen op die al klaar zijn of al klaar zijn maar wat wij nog niet weten.

Ze hebben het hier over Star Citizen (PU) op release maar wij weten zelf helemaal niet wat er wel en wat er niet in de release versie gaat zitten.
Je hebt wel gelijk hoor. moeilijk om met zoiets een realistische weergave te geven. En veel wordt aan de achtergrond aan gewerkt, zoals de economie door Turbulent, en van de NPC AI, grabby hands ed hebben we wel de nodige "snippets" van gezien. Het is geen realistische weergave van waar de ontwikkeling precies is, maar het is wel een mooi overzicht van alle features.

• Case_C
Wel een oude ;) , 2.4c is pas een 3e patch. Ze zaten al op 5 patches vorige week. Of iemand moet dat hier ontkrachten :P .

Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:11:
[...]
De vierde patch, 2.4 zelf was ook een patch (dus 2.4, 2.4a, 2.4b, 2.4c)
Dan zitten ze onderhand wel op 2.4j :+ :P

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 19-05-2016 15:23 ]

• Facerafter
Is al 9 dagen oud en niet heel veel interessants vooral gewoon bugfixes.
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Je hebt wel gelijk hoor. moeilijk om met zoiets een realistische weergave te geven. En veel wordt aan de achtergrond aan gewerkt, zoals de economie door Turbulent, en van de NPC AI, grabby hands ed hebben we wel de nodige "snippets" van gezien. Het is geen realistische weergave van waar de ontwikkeling precies is, maar het is wel een mooi overzicht van alle features.
Economie door Turbulent :? You bedoelt Org 2.0 ? (Turbulent zijn web devs hé) Volgens mij word grotendeels van de Economie in Austin gedaan. NPC AI verwacht dat die eigenlijk al heel ver klaar is, tijdje terug konden ze al formation vliegen met het vermijden van objecten dus 'simpele' AI voor traders en miners lijkt me dan een eitje.

Nemen mensen ook Grabby Hands niet iets te serieus? Het was een klein projectje van een CIG medewerker en hadden ze laten zien als een techdemo. Ik verwacht echt niet dat dit met release erin zit.
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Wel een oude ;) , 2.4c is pas een 3e patch. Ze zaten al op 5 patches vorige week. Of iemand moet dat hier ontkrachten :P .
De vierde patch, 2.4 zelf was ook een patch (dus 2.4, 2.4a, 2.4b, 2.4c)

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 19-05-2016 15:22 ]

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:09:
[...]

potverdrie :p

-

• Case_C
Ja en dan nu maar hopen dat de gesloten PTU beter werkt en ze ook gelijk naar live gaan van daaruit....

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:11:
[...]

Ja was volgens mij turbulent die ook economie deed. Daarom liep de site en org systeem juist vertraging op omdat economie hun prioriteit was dacht ik. Maar kan zijn dat ik in de war ben met een andere subcontractor. Zal het checken als ik tijd heb.
Volgens mij heb je het wel bij het juiste eind. De economie is ook een onderdeel wat online ingezien kan worden volgens mij. Net als de Starmap, dat was ook Turbulent.

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 19-05-2016 20:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:11:
[...]

[...]

Economie door Turbulent :? You bedoelt Org 2.0 ? (Turbulent zijn web devs hé) Volgens mij word grotendeels van de Economie in Austin gedaan. NPC AI verwacht dat die eigenlijk al heel ver klaar is, tijdje terug konden ze al formation vliegen met het vermijden van objecten dus 'simpele' AI voor traders en miners lijkt me dan een eitje.

Nemen mensen ook Grabby Hands niet iets te serieus? Het was een klein projectje van een CIG medewerker en hadden ze laten zien als een techdemo. Ik verwacht echt niet dat dit met release erin zit.
Ja was volgens mij turbulent die ook economie deed. Daarom liep de site en org systeem juist vertraging op omdat economie hun prioriteit was dacht ik. Maar kan zijn dat ik in de war ben met een andere subcontractor. Zal het checken als ik tijd heb.

• Facerafter
ATV Is er ook weer!

EDIT: Drake Buccaneer concept sale op 27 Mei!

[ Voor 23% gewijzigd door Facerafter op 19-05-2016 22:11 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:06:
ATV Is er ook weer!
[video]

Waarom nu net na het ontvangst van een zak met geld :+
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:25:
[...]

Tip, koop er hardware van en geen extra schepen :+ . Overigens heb ik ook nog wel wat walnoten liggen, wellicht kan ik je daarvoor interesseren :P .
Walnoten hebben mijn diepgaande aandacht gekregen :+
Ja, een hele goede tip van je! Al een ETA voor 1080? 8)

[ Voor 38% gewijzigd door DutchWalnut op 19-05-2016 22:27 ]

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:06:
ATV Is er ook weer!
[video]

Ik vind de systems die ze in de fast forward laten zien nog niet echt geweldig. Dat alles momenteel kaal is kan ik begrijpen, maar ik h.... [rabble rabble rabble] ... Stoorde me aan het geweldig grote paneel wat enkel de lighting regelde. Mag aannemen dat ze het als simpel voorbeeld gebruiken, hoewel lighting als tactische voordeel gebruikt kan worden... wat het weer interessant voor FPS battles maakt.

Ik hoop dat ze het op een gave manier in het spel werken :) .

DutchWalnut schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:24:
[...]

Waarom nu net na het ontvangst van een zak met geld :+
Tip, koop er hardware van en geen extra schepen :+ . Overigens heb ik ook nog wel wat walnoten liggen, wellicht kan ik je daarvoor interesseren :P .

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:25:
[...]

Ik vind de systems die ze in de fast forward laten zien nog niet echt geweldig. Dat alles momenteel kaal is kan ik begrijpen, maar ik h.... [rabble rabble rabble] ... Stoorde me aan het geweldig grote paneel wat enkel de lighting regelde. Mag aannemen dat ze het als simpel voorbeeld gebruiken, hoewel lighting als tactische voordeel gebruikt kan worden... wat het weer interessant voor FPS battles maakt.

Ik hoop dat ze het op een gave manier in het spel werken :) .
Natuurlijk. Het huidige design is puur alleen voor het testen van het piping systeem. Maar je kan dus al wel zien wat er allemaal mogelijk gaat zijn en wat dus bv. al met een (EMP) Granaat kan aanrichten.

EDIT: Ik zit de ShipShape te kijken van de Caterpillar en geen 'USE' button meer! RIP.
EDIT2: En nu zie ik wel weer de 'USE' button... dus... bijna RIP?

[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 19-05-2016 23:01 ]

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:34:
[...]
EDIT: Ik zit de ShipShape te kijken van de Caterpillar en geen 'USE' button meer! RIP.
EDIT2: En nu zie ik wel weer de 'USE' button... dus... bijna RIP?
Wel leuk om te zien dat ze de piping en terminals nu ook gelijk in designs verwerken. Daarnaast verwacht ik dat in de huidige schepen dit op bestaande consoles gaat komen. (Denk aan de Vanguard en Retaliatior)

In de editor hebben ze volgens mij geen echte 'use' button. Maar dit gaat zowieso weg. Oh heb net een aardige ingeving, zodra je in de buurt komt van een interactable object gaat je mobyglass oplichten met een symbooltje wat het is. Dat hoeft dan niet recht in je gezicht te zijn, maar je hand die naar een object gaat en daarbij iets weergeeft.

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Wel leuk om te zien dat ze de piping en terminals nu ook gelijk in designs verwerken. Daarnaast verwacht ik dat in de huidige schepen dit op bestaande consoles gaat komen. (Denk aan de Vanguard en Retaliatior)

In de editor hebben ze volgens mij geen echte 'use' button. Maar dit gaat zowieso weg. Oh heb net een aardige ingeving, zodra je in de buurt komt van een interactable object gaat je mobyglass oplichten met een symbooltje wat het is. Dat hoeft dan niet recht in je gezicht te zijn, maar je hand die naar een object gaat en daarbij iets weergeeft.
Je kan in de editor ook 'in-game' gaan. Maar het lijkt erop dat bij de dingen die voor de Caterpillar zelf waren (openen van deuren etc.) alle 'USE' buttons weg waren. maar voor de lockers in de Caterpillar was er nog wel een 'USE' button.

Verwijderd

Topicstarter
De NDA is gelift! PTU wave 1 begonnen. Dus we gaan wat beelden zien!

https://m.reddit.com/r/st..._ptu_nda_has_been_lifted/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 07:06 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 06:55:
De NDA is gelift! PTU wave 1 begonnen. Dus we gaan wat beelden zien!

https://m.reddit.com/r/st..._ptu_nda_has_been_lifted/
meer mensen met een PTU invite? :)

• Tylocke
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:30:
[...]

Ja ik, maar ik ben echt net op vakantie dus ik moet deze overslaan en kan alleen maar gaan lezen hoe geweldig (of niet) deze 2.4 is.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:30:
[...]
Nee daarvoor doe ik te weinig bug-reports :P , die zijn op 1 hand wel te tellen gok ik. Maar leuk dat we nu wat van 2.4 kunnen gaan zien, en hoe Ollisar zich gaat vormen.

Gelijk maar wat 2.4 laten zien dan :) : gunner glitched wel uit de turret na een misile impact, maar dat laat wel weer mooi de battle zien!

2.4g patch notes voor wat info waar ze mee bezig waren/zijn.
https://www.reddit.com/r/...f/alpha_240g_patch_notes/

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 08:31 ]

• Bornhald
Er was toch iemand hier een van de evocati of hoe ze die dan ook noemen?

Care to share? Terwijl de rest nog download of alleen maar kan kijken?

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:32:
Er was toch iemand hier een van de evocati of hoe ze die dan ook noemen?

Care to share? Terwijl de rest nog download of alleen maar kan kijken?
'wacht' plaatje ipv deuntje, tot we wat meer gaan zien :P .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BtF3g8b.jpg

Dit heb ik helemaal gemist gisteren in de Ship Shape! Locatie van spelers op je schip, kun je nagaan als je dit op alle grote schepen hebt! Weet je gelijk waar die boarders zitten.
http://i.imgur.com/hDoW9Gj.webm

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 08:35 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:34:
[...]

'wacht' plaatje ipv deuntje, tot we wat meer gaan zien :P .
[afbeelding]

Dit heb ik helemaal gemist gisteren in de Ship Shape! Locatie van spelers op je schip, kun je nagaan als je dit op alle grote schepen hebt! Weet je gelijk waar die boarders zitten.
http://i.imgur.com/hDoW9Gj.webm
Ben erg benieuwd naar de gemini hoe die verschilt van de standaard starfarer. En een plaatje van de reliant zou ook leuk zijn.. :)

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:36:
[...]

Ben erg benieuwd naar de gemini hoe die verschilt van de standaard starfarer. En een plaatje van de reliant zou ook leuk zijn.. :)
Reliant shirts?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lsU8Bhb.jpg

Volledige album via reddit:
http://imgur.com/a/lIby4

Human for scale :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3mkkRNI.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 08:41 ]

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:40:
[...]

Reliant shirts?
[afbeelding]

[afbeelding]
Jezus die starfarer maakt het wel af zeg.. super vet
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:44:
[...]

En dat schip wat je daar ziet kan je zonder loading screens instappen en mee wegvliegen. Ohja de internals zijn net zo groot als een COD MP map. Dat verkoopt het spel wel :P .
Will sell soul for more ships! :9

[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 20-05-2016 08:47 ]

-

• Case_C
Torrie844 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:42:
[...]
Jezus die starfarer maakt het wel af zeg.. super vet
En dat schip wat je daar ziet kan je zonder loading screens instappen en mee wegvliegen. Ohja de internals zijn net zo groot als een COD MP map. Dat verkoopt het spel wel :P .

Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Zegt dat nu wat over hoe klein en COD map is, of hoe groot die schepen zijn :D
Dat zegt alleen dat het groot genoeg is voor een fps battle :P .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 09:02 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:40:
[...]

Reliant shirts?
[afbeelding]

[afbeelding]
Nu kan je echt zien hoe groot de starfarer is zeg, erg koel.
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:44:
[...]

Zegt dat nu wat over hoe klein en COD map is, of hoe groot die schepen zijn :D

[ Voor 32% gewijzigd door Bornhald op 20-05-2016 08:58 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Is de 2.4 nu naar PTU gegaan of is alleen NDA gelift? Snapte niet zoveel van de mail :+

Star Citizen

• Facerafter
Jorrie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:04:
Is de 2.4 nu naar PTU gegaan of is alleen NDA gelift? Snapte niet zoveel van de mail :+
Beide. 2.4 PTU is nu naar een grotere groep backers gegaan en daarmee is de NDA ook gelift.

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:04:
Je NDA is gelift :+ , enlighten us!

Dat ze de Starfarer nu ingame hebben, betekend wel dat ik echt een nieuwe GPU moet hebben. De LOD's waren al slecht met normale schepen.... zal er nu niet beter op worden met nog meer textures/poly's.

De link werkt niet :/

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 09:45 ]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Heerlijk deze vooruitgang in de game nu :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:08:
[...]

Je NDA is gelift :+ , enlighten us!

Dat ze de Starfarer nu ingame hebben, betekend wel dat ik echt een nieuwe GPU moet hebben. De LOD's waren al slecht met normale schepen.... zal er nu niet beter op worden met nog meer textures/poly's.
Ik heb helaas niet veel kunnen spelen vanwege mijn 6970 die er niet veel zin in had, heb wel wat pakjes gekocht enzo :+

Wilde ook in de Starfarer vliegen maar die was bij het spawnen 50 meter de lucht in waardoor ik zwevend er heen moest gaan en wanneer ik instapte, ging ik dood 8)7

Star Citizen

• Facerafter
Starfarer Pocket Carrier!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zBSoiEJ.jpg

Album: http://imgur.com/a/lJaw5
Bij mij wel?

[ Voor 41% gewijzigd door Facerafter op 20-05-2016 09:49 ]

• Case_C
Youngblood heeft weer een filmpje :) , over 2.4.

Nu werkt hij wel, kreeg een 404 even geleden.

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 09:50 ]

• Ircghost
  • Laatst online: 16:09

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:50:
Youngblood heeft weer een filmpje :) , over 2.4.
[video]

[...]

Nu werkt hij wel, kreeg een 404 even geleden.
Leuke info! Wel mooi dat hij vliegt met een wapen in zijn hand :P

Verwijderd

Walkthought van de Reliant Core die hangar ready is voor 2.4 :P :

YouTube: Star Citizen Ships / Reliant Kore ( Hangar Ready )

• Case_C
Wat een leuk schip :) , daar zie ik wel veel verschillende functies voor met die kleine cargobay achterin. Bijvoorbeeld een cheap-ass troop transport :p .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 11:00 ]

• Torrie844
Ook nog wat fotos!

Album: http://imgur.com/a/FgagX

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1WP21x1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 20-05-2016 10:57 ]

-

Verwijderd

Die Reliant lijkt wel zo op een E:D schip (maar dan gedetailleerder).

• Case_C
Heeft iemand hier ooit de dogtag-keyrings besteld? En al binnen gehad? Ik zie namelijk op de site dat het afgehandeld is, maar ik heb nooit wat gezien.
Facerafter schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:22:
[...]

Ik heb zelf de tweede shipment ('Second Fleet'). Nog met het SC logo erop, volgens mij hebben de nieuwe juist het SQ42 logo. Maar die heb ik al een aardig tijdje.

En voor de huidige shipment staat de levering op Juni 2016
[...]
Bedankt, nog even wachten dan. Waarschijnlijk heb ik eerder een nieuwe GPU dan die dogtag :+ .

[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 11:23 ]

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:16:
Heeft iemand hier ooit de dogtag-keyrings besteld? En al binnen gehad? Ik zie namelijk op de site dat het afgehandeld is, maar ik heb nooit wat gezien.
Ik heb zelf de tweede shipment ('Second Fleet'). Nog met het SC logo erop, volgens mij hebben de nieuwe juist het SQ42 logo. Maar die heb ik al een aardig tijdje.

En voor de huidige shipment staat de levering op Juni 2016
Merchandise – Shipping Dates (Subject to Change)

Please make note of the shipping dates when ordering these items from the pledge store. Some items, such as the DogTags or Starmaps are pre-orders.

We are expecting shipping for the below items as follows:

Manufacturer Patch Set – July 2016
DogTags – June 2016
Starmap – May 2016
UEE Patch Set – Shipping Now
Anvil Aerospace Mouse Pads – June 2016
JumpPoint Vol 2 – Spring 2016
Track Jacket and Card Combo – Shipping Now

As soon as these items are shipped, you will gain an email with a tracking ID number. Please note that as soon as you gain the shipping notice, we are unable to correct addresses and redirect items when shipping begins. Plan accordingly.

Since most items ship from China, please allow a maximum of 6 business weeks for them to export and clear customs.

[ Voor 26% gewijzigd door Facerafter op 20-05-2016 11:29 ]

• Torrie844
----- jeetje ik loop wat achter, dikke edit :D

[ Voor 74% gewijzigd door Torrie844 op 20-05-2016 11:55 ]

-

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Lijkt wel op een binnenvaartship die een auto op het dek bij zich heeft om boodschappen te doen als je bent aangemeerd.... :9

Star Citizen referralcode

• Facerafter
ShockWave schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Lijkt wel op een binnenvaartship die een auto op het dek bij zich heeft om boodschappen te doen als je bent aangemeerd.... :9
De X85 van de Starfarer :P

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Wat een leuk schip :) , daar zie ik wel veel verschillende functies voor met die kleine cargobay achterin. Bijvoorbeeld een cheap-ass troop transport :p .

[video]
Weet niet wat er met de troops achterin zal gaan gebeuren als jij je wings verticaal zet om te vliegen.....hull en cargobay draaien mee...
maar wel leuke actie..incomming like a Chinook en droppen maar... oOo
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/McDonnell_XF-85_Goblin_and_EB-29_mothership.jpg/1200px-McDonnell_XF-85_Goblin_and_EB-29_mothership.jpg

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/McDonnell_XF-85_Goblin_USAF_%28Cropped%29.jpg

Ja heeft er wel wat van weg..... :Y

Star Citizen referralcode

• Facerafter
ShockWave schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:28:
[...]

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ja heeft er wel wat van weg..... :Y
Ik bedoelde eigenlijk de 85X
Afbeeldingslocatie: http://vignette4.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/6/6c/85X_illustration.JPG/revision/latest?cb=20141011024836
Die bij de 890 Jump komt maar die van jou kan ook :D

Ooh dat is vet. Krijg nu echt het gevoel dat het meer een echt spel word

[ Voor 15% gewijzigd door Facerafter op 20-05-2016 12:39 ]

• Torrie844

[ Voor 48% gewijzigd door Torrie844 op 20-05-2016 12:35 ]

-

• Bornhald
dat ziet er wel goed uit, beter dan dat gepriegel met die huidige console..

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Denk kom weer eens kijken sinds januari niet meer gestart. Ga mij hangar in en had een holly shit gevoel met die mega hangar...nu maar eens even rond lopen/rijden ^^

Of ik was vergeten hoe groot de huidige hanger was...

[ Voor 16% gewijzigd door ReQuiem83 op 20-05-2016 12:54 ]

• Case_C
Dat is inderdaad een erg mooie manier van je schip aan te passen! Op die manier verplicht je de speler bijna om de scheepsmodellen van dichtbij te blijven bekijken om de zoveel tijd. In grotere schepen zul je waarschijnlijk wel iets van een hub krijgen waar je meerdere wapens tegelijk kan aanpassen.

ReQuiem83 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:52:
Denk kom weer eens kijken sinds januari niet meer gestart. Ga mij hangar in en had een holly shit gevoel met die mega hangar...nu maar eens even rond lopen/rijden ^^
Nu alleen nog die extra paar dagen wachten tot 2.4 uit PTU komt en naar live gaat... :P

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 12:53 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:52:
[...]

Dat is inderdaad een erg mooie manier van je schip aan te passen! Op die manier verplicht je de speler bijna om de scheepsmodellen van dichtbij te blijven bekijken om de zoveel tijd. In grotere schepen zul je waarschijnlijk wel iets van een hub krijgen waar je meerdere wapens tegelijk kan aanpassen.
je zou eigenlijk een combinatie willen hebben, waarbij het zo kan, en met een console oid.

de guns op de turrets boven op een schip lijken nu wel een beetje een "uitdaging" maar voor de single seaters is dit wel prettig denk ik.

hoewel ik benieuwd ben hoe je bijvoorbeeld de missiles in een MIS of Sabre aanpast, omdat deze inpandig zijn

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:54:
[...]
je zou eigenlijk een combinatie willen hebben, waarbij het zo kan, en met een console oid.

de guns op de turrets boven op een schip lijken nu wel een beetje een "uitdaging" maar voor de single seaters is dit wel prettig denk ik.

hoewel ik benieuwd ben hoe je bijvoorbeeld de missiles in een MIS of Sabre aanpast, omdat deze inpandig zijn
Aan de binnenkant kan je er gewoon bij in een MIS, dus dat is niet zo spannend. Een Reliant heeft een luik aan de voorkant, de Sabre volgens mij ook enz. Zolang je een logisch toegangspunt hebt gaat dat prima.

@Jorrie, weet jij of er een max aan het aantal Starfarers zit wat er nu in 2.4 kan zitten?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:28:
De PTU is naar 5000 mensen gegaan. Aardig wat. Dus zal niet heel lang duren voor live gok ik.
Nog 145.000 te gaan voor mij dus :+ .

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 13:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
De PTU is naar 5000 mensen gegaan. Aardig wat. Dus zal niet heel lang duren voor live gok ik.

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Pff.. nog steeds spijt van dat ik zo laat pas heb gebacked. Voor mij zou het dan op no 518.000 zitten.. Maar volgens mij inviten ze nog op basis van PTU & Issue Council activiteit, niet citizen number.

Verwijderd

Topicstarter
Naja ik moet toch nachtdiensten draaien tot eind mei. Dus voorlopig toch niet heel veel tijd. :)

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 13:22
Bornhald schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:54:
[...]

Beetje flauw als ze er geen mechanic beroep van maken, beetje repareren, wapens configureren, ammo restocken, ramen zemen... ;)

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Aan de binnenkant kan je er gewoon bij in een MIS, dus dat is niet zo spannend. Een Reliant heeft een luik aan de voorkant, de Sabre volgens mij ook enz. Zolang je een logisch toegangspunt hebt gaat dat prima.

@Jorrie, weet jij of er een max aan het aantal Starfarers zit wat er nu in 2.4 kan zitten?

[...]

Ik had je graag mijn uitnodiging gegeven. Voor iedereen beter geweest in dit geval! Van wat ik zo snel heb gezien zorgt 2.4 er nu wel voor dat het minder een zeer uitgebreide demo is en meer een persistant universe.

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:17:
[...]
Ik had je graag mijn uitnodiging gegeven. Voor iedereen beter geweest in dit geval! Van wat ik zo snel heb gezien zorgt 2.4 er nu wel voor dat het minder een zeer uitgebreide demo is en meer een persistant universe.
Zolang ik nog geen goede GPU heb heeft het geen haast ;) . Daarnaast het nieuwe patch systeem zit er nog niet in.. Dus het is weer zo'n leuke DL.

En een nieuw type loot bij Yela!

Olisar is ook wat kleurrijker geworden?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZJhzAxa.png

INN Transcript van RtV

DE CARRACK GAAT IN PRODUCTIE KOMENDE WEKEN!!!!! _/-\o_ :9~ O+ :*)
TLDR (TOO LONG;DIDN’T READ)

2.4 PTU NDA has lifted and a second wave of testers has been invited(First wave was Evocati).
2.4 will feature hangar ready Reliant, flyable Starfarer and Gemini, re factored controls , shopping, persistent reputation, loadouts, etc. The start of persistence.
Alexis and Sandi are working on new merchandise featuring a polo, a big benny’s shirt, Big Benny’s patch, and a Squadron 42 hoodie.
Subscriber flair for the month is a cactus! Will be in hangars when 2.4 goes live.
Improved patch system is coming along, no set dates yet, but they’re working very hard on getting it in the future.
Buccaneer concept sale will be next Friday May 27th for $110 and there will be a twitter campaign to reveal it in pieces as the week goes on.
There will also be a minigame when the concept sale goes live.
Next week is subscriber RTV on Wednesday with Jason Eyle, Tom Sawyer, and Ahmed! Subscribers head to the den to post your networking/persistence questions.
SHIP STATUS UPDATES

[Carrack] Will begin active production in the coming weeks, currently undergoing whitebox layouts (Like the ATV Caterpillar video)
[85x] Nothing new to report, still on schedule.
[Buccaneer] Scheduled for later in the year, not anytime soon.
[Dragonfly] It’ll be shown off in the near future, they stated a concept can go through many iterations before they’re ready to reveal.
[BMM]Scheduled for later in the year. Carrack is coming first because it’s the most popular ship of that size, Anvil stuff is done, and the Banu kit is still being concepted.
[Variants] Standard disclaimer: Base models will be produced first and refined before variants are started/completed, exceptions being SQ42 ships like the Gemini.
[Large ships] Standard disclaimer: They will begin later when more resources open up. The Carrack is now beginning production so other larger ships not in Squadron 42 will have their production beginning in the next several months.

[ Voor 77% gewijzigd door Case_C op 20-05-2016 21:40 ]

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:34
Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Nee daarvoor doe ik te weinig bug-reports :P , die zijn op 1 hand wel te tellen gok ik. Maar leuk dat we nu wat van 2.4 kunnen gaan zien, en hoe Ollisar zich gaat vormen.

Gelijk maar wat 2.4 laten zien dan :) : gunner glitched wel uit de turret na een misile impact, maar dat laat wel weer mooi de battle zien!
[video]

2.4g patch notes voor wat info waar ze mee bezig waren/zijn.
https://www.reddit.com/r/...f/alpha_240g_patch_notes/
Gaaf, meer, meer!

Verwijderd

Topicstarter
Vet dat de Carrack in productie gaat. Hopelijk de Reclaimer daarna. :)

Verwijderd

BoredGamer heeft een handige opsomming van de 2.4 veranderingen gemaakt.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:41:
Vet dat de Carrack in productie gaat. Hopelijk de Reclaimer daarna. :)
Volgens mij was de Banu MM daarna aan de beurt. Die zijn samen door Ben in een RtV in een adem genoemd.

En niet vergeten dat daarnaast het opwerken van andere schepen ook gewoon doorgaat. Ik vraag me af hoeveel "productie-lines" ze nu hebben voor schepen. Wellicht is dat een goede vraag om een keer te stellen tijdens een subscriber RtV?

Er werd tegelijk aan de Herald en Reliant gewerkt, en de Caterpillar. Daarnaast word er voor de UK ook aan schepen gewerkt maar daar horen we niets over.

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 21-05-2016 11:15 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:25:
[...]
DE CARRACK GAAT IN PRODUCTIE KOMENDE WEKEN!!!!! _/-\o_ :9~ O+ :*)
[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.relatably.com/m/img/meme-happy-crying-face/Im-So-Happy-Meme-07.jpg

• Case_C
Voor de Buccaneer zijn ze ook al weer aardig aan het hypen, deze afbeelding is al wel redelijk duidelijk tov de vorige. Volgens mij gaat het toch een fighter zijn. En die hadden we nog niet van Drake :) .

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ci9sm9YUkAAj_r3.jpg:large

DutchWalnut schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:19:
[...]

Het lijkt op een Anvill Hornet
Ja met die cockpit zo wel, de rest is alleen nog niet echt duidelijk Je kan er nog niet echt contour uithalen, maar ik gok dat z'n cargo-capability niet geweldig aat zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 21-05-2016 15:34 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:56:
Voor de Buccaneer zijn ze ook al weer aardig aan het hypen, deze afbeelding is al wel redelijk duidelijk tov de vorige. Volgens mij gaat het toch een fighter zijn. En die hadden we nog niet van Drake :) .

[afbeelding]

• Facerafter
DutchWalnut schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:19:
[...]

De buccaneer lijkt twee engines te hebben en een smallere cockpit dan de hornet.
Zoals op reddit ook gezegd word lijkt hij veel meer op de Brutus van TNGS
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tC8x8XX.jpg
Ik krijg bij de cockpit eerder een Cutlass Black idee.

• Case_C
Facerafter schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:37:
[...]

De buccaneer lijkt twee engines te hebben en een smallere cockpit dan de hornet.
Zoals op reddit ook gezegd word lijkt hij veel meer op de Brutus van TNGS
[afbeelding]
Ik krijg bij de cockpit eerder een Cutlass Black idee.
Dat is natuurlijk ook omdat ze voor stijl zoveel mogelijk naar andere schepen van hetzelfde merk kijken. Ik ben vooral benieuwd naar z'n performance, en of het wel zo'n snelle fighter gaat zijn.
Facerafter schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:50:
[...]

Ja natuurlijk, maar dat was het enigste wat ik erop uit kon maken wat een beetje op een hornet leek.
Ik hoop zelf dat het een beetje het design volgt van de Brutus waar het tot nu toe ook best wel op lijkt.
Dat zou inderdaad wel een gave richting zijn, niet zo gestroomlijnd en iets ruiger uiterlijk. Waarvan je het silhout ook herkent als een 'probleem' wanneer je die in deep-space tegen gaat komen :) .

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 21-05-2016 16:54 ]

• Facerafter
Case_C schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Dat is natuurlijk ook omdat ze voor stijl zoveel mogelijk naar andere schepen van hetzelfde merk kijken. Ik ben vooral benieuwd naar z'n performance, en of het wel zo'n snelle fighter gaat zijn.
Ja natuurlijk, maar dat was het enigste wat ik erop uit kon maken wat een beetje op een hornet leek.
Ik hoop zelf dat het een beetje het design volgt van de Brutus waar het tot nu toe ook best wel op lijkt.
Pagina: 1 ... 13 ... 118 Laatste