ik hoop niet dat hij erg veel op de Brutus gaat lijken hoor.. dan moet ik weer kiezen welk(e) schepen en ingeruild moeten worden etcFacerafter schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:50:
[...]
Ja natuurlijk, maar dat was het enigste wat ik erop uit kon maken wat een beetje op een hornet leek.
Ik hoop zelf dat het een beetje het design volgt van de Brutus waar het tot nu toe ook best wel op lijkt.
Nieuwe foto. Is al wat duidelijker:
https://twitter.com/Rober...status/734039375311339525
De PTU is ook uitgebreid naar subscribers!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2016 18:16 ]
Ziet er uit als een uitgeklede SabreVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:13:
Nieuwe foto. Is al wat duidelijker:
De 1 na laatste.

Piraten Sigil op de vleugel, kwa vorm is het inderdaad een beetje kale Sabre. Alleen heeft deze meer vliegtuig vleugels. Beetje X Wing/Star Wars vibe.

Piraten Sigil op de vleugel, kwa vorm is het inderdaad een beetje kale Sabre. Alleen heeft deze meer vliegtuig vleugels. Beetje X Wing/Star Wars vibe.
[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 21-05-2016 20:09 ]
zat ik ook aan te denken, de starwars z95Facerafter schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:06:
De 1 na laatste.
[afbeelding]

edit:
ik zie ook wel dat het anders is, maar het lijkt er wel op
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 21-05-2016 21:38 ]
Verwijderd
Boeie oftie mooi is. Als je maar flink wat wapens op kan plakken en hij goed te gebruiken is.
ik vind em prachtig.. lekker compact.. dag dag galdii en hallo buccaneers 
misschien toch een CS vragen of ze echt niet iets kunnen doen met 1 van de sabres die vast zitten in mn pakket.
misschien toch een CS vragen of ze echt niet iets kunnen doen met 1 van de sabres die vast zitten in mn pakket.
Ik vind 'm erg gaaf. Gewoon een fighter zonder poespas, ziet er ook lekker goedkoop utilitair uit. Prima vibe voor een Pirate!
De stoel van de piloot doet volgens mij draaien. En zit de toegang achterin. Dus dan heeft ie internals
De stoel van de piloot doet volgens mij draaien. En zit de toegang achterin. Dus dan heeft ie internals
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 22-05-2016 00:05 ]
weet ik niet, als ik naar mezelf kijk, die van mij zijn al wegVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:03:
Er zullen wel erg veel Cutlass worden omgesmolten als deze te koop komt.
edit
gefeliciteerd
[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 22-05-2016 00:12 ]
Ja de caterpillar is super veelzijdig. Die gaat ook veel gekocht worden door non pirates.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:09:
Ziet er cool uit, maar ik ben behalve de Caterpillar, niet echt een Drake fan
En congrats Case.
Gefeliciteerd! Hoop je nog een nieuwe gpu te krijgen? De 1080 is bijna uitCase_C schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:58:
Ik vind 'm erg gaaf. Gewoon een fighter zonder poespas, ziet er ook lekker goedkoop utilitair uit. Prima vibe voor een Pirate!
Ik vind de Buccaneer wel wat hebben. Enige wat ik niet zo mooi vind is hoe de cockpit overloopt naar de fuselage. Er zit een rare deuk bovenop net achter het glas.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Bedankt voor de felicitaties, jullie waren er ook vroeg bij.
Nog geen 1080 'gehad' en die zal ik ook niet 'krijgen'
. De 980ti's in de V&A zijn af en toe wel verleidelijk. Maar nog even wachten tot de non-reference kaarten met eigen PCB op de markt komen. Heb geen zin in een kaart die maximaal thermal throttled.
Wel een flesje BOSS van 200 ml gehad, dus dat hoef ik zelf iig niet te kopen
.
De Buccaneer is wel een leuke om te ruilen met mn Gladius overigens. Hij heeft alleen wel een heel erg korte fusselage. Daardoor zal hij wel goed manouvreren, maar ook lastig te besturen zijn gok ik... Los kopen doe ik 'm zowieso niet, haal ik liever een nieuwe SSD.
Racen gaat m niet worden gok ik. Denk dat hij erg slecht in atmosfeer vliegt door zn korte frame.
Nog geen 1080 'gehad' en die zal ik ook niet 'krijgen'
Wel een flesje BOSS van 200 ml gehad, dus dat hoef ik zelf iig niet te kopen
De Buccaneer is wel een leuke om te ruilen met mn Gladius overigens. Hij heeft alleen wel een heel erg korte fusselage. Daardoor zal hij wel goed manouvreren, maar ook lastig te besturen zijn gok ik... Los kopen doe ik 'm zowieso niet, haal ik liever een nieuwe SSD.
Bedankt, het word wel steeds lastiger..Fisher schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:50:
Nog Gefeliciteerd Case. Blijven de jonge jaren lang stand houden.
Dankje xD, we maken er een feestje van.Fordox schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:09:
Gefeliciteerd Case_C
Reden voor feestmuziek!
[video]
De buccaneer vind ik best wel lelijk omdat die motoren echt niet in verhouding staan tot de grootte van het schip. Ik ben benieuwd of hij ook geschikt zal zijn om te racen.
Racen gaat m niet worden gok ik. Denk dat hij erg slecht in atmosfeer vliegt door zn korte frame.
[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 22-05-2016 12:44 ]
BTW, als je subscriber bent heb je als het goed is al een invite voor ptu.
Nog Gefeliciteerd Case. Blijven de jonge jaren lang stand houden.
Gefeliciteerd Case_C 
Reden voor feestmuziek!
De buccaneer vind ik best wel lelijk omdat die motoren echt niet in verhouding staan tot de grootte van het schip. Ik ben benieuwd of hij ook geschikt zal zijn om te racen.
Reden voor feestmuziek!
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Mooi die buca!
En CaseC gefeliciteerd met je verouderingsproces.
En jaaah eindelijk een uitnodiging voor PTU 2.4. Yeas!
En jaaah eindelijk een uitnodiging voor PTU 2.4. Yeas!
BedanktDutchWalnut schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:22:
Wel sneaky wat ze nu doen. Ook nieuwe subscribers krijgen toegang. Voor sommigen toch een reden om er een te nemen waarschijnlijk. Ach wss zien we daardoor weer leuke merchs die ze daarmee maken.En jaaah eindelijk een uitnodiging voor PTU 2.4. Yeas!
114m is ook alweer gepasseerd.
Gefeliciteerd Case, en nog vele jaren!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Zo, ik had nog even een stuk of 10 pagina's hier terug te lezen. 
Gefeliciteerd Case.
Buccaneer wordt 't voor mij niet. Gisteren een motor gekocht, m'n rijlessen afmaken en dan ff sparen voor autorijbewijs... Is ook wel eens handig.
Gefeliciteerd Case.
Buccaneer wordt 't voor mij niet. Gisteren een motor gekocht, m'n rijlessen afmaken en dan ff sparen voor autorijbewijs... Is ook wel eens handig.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dankje, nu maar hopen dat ik 't overleef tot de release van de PU
Bedankt, wat voor motor heb je gekocht?siriouz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:23:
Zo, ik had nog even een stuk of 10 pagina's hier terug te lezen.
Gefeliciteerd Case.
Het schip overzicht heeft ook weer een update gehad:
Suzuki GSX 750 F.Case_C schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:55:
Bedankt, wat voor motor heb je gekocht?
Ik heb de laatste tijd zo min mogelijk mee gelezen hier om mezelf er zo veel mogelijk van te weerhouden om bij een sale nog meer geld uit te geven...
Buccaneer ziet er tof uit maar is niet mijn ding. Misschien ingame ooit.
Feli Case!
Feli Case!
Misschien mijn Gladius upgraden naar de Buccaneer, heb geloof ik nog 20 dollar op mijn account staan.
Niks te doen op mijn nachtdienst hier.
Dit is wel echt een goede samenvatting van SupermacBrothers van alle info afgelopen week.
Wat ook wel nieuw voor mij was is de volgorde van schepen waaraan gewerkt gaat worden:
Wat ook wel nieuw voor mij was is de volgorde van schepen waaraan gewerkt gaat worden:
- Carrack (anvil style guide al klaar dus deze zou best wel snel kunnen gaan)
- BMM (nog geen style guide dus zal wel even duren)
- Orion
- Reclaimer (toch wel een van mijn favoriete design maar hier gaan we lang op moeten wachten)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2016 02:16 ]
Moet wel zeggen dat ze die 'winkel' ervaring in Casaba echt geweldig aan hebben gepakt. Dit werkt toch een heel stuk soepeler dan menig ander spel met een grote garderobe (GTA5). Grote klasse hoe ze dat redelijk immersive regelen.
Ook een sterk punt om Star Citizen aan je wederhelft te verkopen
, "Ja maar je kan er in winkelen!" 
En dan dat nieuwe schip willen kopen, maar heeft je vrouw al je credits opgemaakt aan nieuwe schoenen
En nog bedankt Snoz
, vandaag weer allemaal felicitaties. Ben nu al 4 dagen jarig... begon vrijdag, en vandaag ook nog eens op m'n werk
.
Dit is overigens ook wel een fantastische afbeelding van de Gladius, je zou 'm bijna inlijsten!
https://www.flickr.com/photos/hasgaha/26925555962/
, zal ook wel een beetje rijden zeker? Een Dragonfly kan er toch nog wel vanaf, past ook bij je nieuwe motor waarschijnlijk
.
Ook een sterk punt om Star Citizen aan je wederhelft te verkopen
En dan dat nieuwe schip willen kopen, maar heeft je vrouw al je credits opgemaakt aan nieuwe schoenen
En nog bedankt Snoz
Dit is overigens ook wel een fantastische afbeelding van de Gladius, je zou 'm bijna inlijsten!
https://www.flickr.com/photos/hasgaha/26925555962/
Ziet er sjiek uitsiriouz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:22:
[...]
Suzuki GSX 750 F.
Ik heb de laatste tijd zo min mogelijk mee gelezen hier om mezelf er zo veel mogelijk van te weerhouden om bij een sale nog meer geld uit te geven...
[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 23-05-2016 10:18 ]
Ja daag! Die krijgt gewoon een eigen account.Case_C schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:15:
Ook een sterk punt om Star Citizen aan je wederhelft te verkopen, "Ja maar je kan er in winkelen!"
In theorie zou 't gewoon mogelijk zijn om een account te maken en helemaal niks doen met bounty hunten, piraten, handelen, etc. Gewoon liften van planeet naar planeet en geld uitgeven in de lokale shops. Als je partner dan op zijn account voor het inkomen zorgt en jou onderhoudt
Gaat ook leuk worden als elke planeet z'n eigen stijl gaat krijgen. Wat we al weten is dat elke planeet blue-collar, white-collar etc kunnen zijn. Dat zal ook wel voor verschil zorgen in het kleding aanbod.Snoz Lombardo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:17:
In theorie zou 't gewoon mogelijk zijn om een account te maken en helemaal niks doen met bounty hunten, piraten, handelen, etc. Gewoon liften van planeet naar planeet en geld uitgeven in de lokale shops. Als je partner dan op zijn account voor het inkomen zorgt en jou onderhoudt
Hopelijk gaan ze ook nog iets doen aan customization, zodat je organisatie-kleding hebt. Die je alleen kan kopen als je lid bent
Vrijdag kunnen we natuurlijk ook weer een schip toevoegen aan de lijst. Kijken of de Gladius er dan nog in blijft staan...
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 23-05-2016 10:52 ]
Dat zou leuk zijn inderdaad, dat heb je in PlanetSide 2 ook erg mooi. Met Vehicle en Infantry outfit decals.Case_C schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:26:
[...]
Gaat ook leuk worden als elke planeet z'n eigen stijl gaat krijgen. Wat we al weten is dat elke planeet blue-collar, white-collar etc kunnen zijn. Dat zal ook wel voor verschil zorgen in het kleding aanbod.
Hopelijk gaan ze ook nog iets doen aan customization, zodat je organisatie-kleding hebt. Die je alleen kan kopen als je lid bent. Dan ben je tenminste herkenbaar voor elkaar, dat is wel zo makkelijk in vuurgevechten.
Even de meest interessante grafiek uit de funding stats erbij gepakt. Momenteel zijn er zo'n 400.000 accounts zonder schip. Wel opvallend dat er bij de sale van de goedkope packages van $25,- eind vorig jaar ineens 20.000 mensen toch overstag gingen
.
Als je die stats ziet is het niet onwaarschijnlijk dat ze ooit in de toekomst weer een sale doen, waarbij gamepackages in de aanbieding gaan. Waarschijnlijk rond de release van SQ42.

En nog wat concept-art voor FPS-wapens, de meeste had ik nog niet gezien
.
http://imgur.com/a/823XO
Als je die stats ziet is het niet onwaarschijnlijk dat ze ooit in de toekomst weer een sale doen, waarbij gamepackages in de aanbieding gaan. Waarschijnlijk rond de release van SQ42.

En nog wat concept-art voor FPS-wapens, de meeste had ik nog niet gezien
http://imgur.com/a/823XO
[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 23-05-2016 12:05 ]
GoT Google Form is zojuist uitgebreid met de Buccaneer.Case_C schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:26:
[...]
Vrijdag kunnen we natuurlijk ook weer een schip toevoegen aan de lijst. Kijken of de Gladius er dan nog in blijft staan...
op het moment 14 recruits en nog 256 prospects hehe ! hopelijk met de release naar 2.4 11 nieuwe erbij
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Goede keus......👍🏼
Heb zelf ook een GSXF, alleen dan de 600
.
Betrouwbaar, maar wel oerlelijk, vooral de nieuwe versie na 1999
Hoop ik ook! Ik zit al maanden op 16 recruits met 183 prospects, zit geen beweging meer in. Zou toch tof zijn als ik de Arena Commander Racing Package nog even mee kan pakken.Njay schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:51:
op het moment 14 recruits en nog 256 prospects hehe ! hopelijk met de release naar 2.4 11 nieuwe erbij
NEEEE moest je me nou echt daaraan herinneren...Case_C schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:15:
Ziet er sjiek uit, zal ook wel een beetje rijden zeker? Een Dragonfly kan er toch nog wel vanaf, past ook bij je nieuwe motor waarschijnlijk
.
Dacht ik ook!
Vind ik wel meevallen, mijne is uit 2003. Maar mijn smaak wordt vaker in twijfel getrokken door anderen, onder andere wegens mijn voorliefde voor Hayabusa's bijvoorbeeld.DoubleYouPee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:03:
Heb zelf ook een GSXF, alleen dan de 600.
[ Voor 4% gewijzigd door siriouz op 23-05-2016 15:02 ]
Wellicht nog een GoT Inc. integraal helm erbijsiriouz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:59:
[...]
NEEEE moest je me nou echt daaraan herinneren...![]()
Dragonfly komt er nog wel waarschijnlijk. Is daar nou inmiddels al meer over bekend?
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 23-05-2016 15:34 ]
Ik draag geen integraalhelmen, is niet zo prettig met een bril.Case_C schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:03:
[...]
Wellicht nog een GoT Inc. integraal helm erbij. En nee dat ga ik niet regelen
Heb een '95er 600, zeeblauw....beetje de Avenger onder motoren...ook mooi van lelijkheid...DoubleYouPee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:03:
Heb zelf ook een GSXF, alleen dan de 600.
Commlink voor deze week:
Greetings Citizens!
We're on the road to Buccaneer Town.
Buccaneer Town is a beautiful place. Beautiful in it's "used future" kinda way. Those of you who followed on Social Media this week saw us unveil the first image of the Drake Buccaneer a week prior to it's concept sale, and we couldn't be happier with the way it's been received. The Buccaneer is your first real glimpse at the revised Drake style guide that is informing the current in-game modeling of the Caterpillar, the Herald, and the eventual Cutlass revamp.
CjAhJ8gVAAAzN9q.jpg:orig
We want Drake to become a cohesive family of ships, whose individual roles also serve to help the collective. With that in mind, we have an All-Buccaneer episode of Around the Verse coming at you this week, with stats, new images, and a behind the scenes look at the process and thinking that went into creating our newest concept ship.
But before that Thursday, we have our Special Subscribers Edition Reverse the Verse on Wednesday, with guests from the LA Design and Art teams. We're very proud of our Subscriber Edition RTVs, and this week's should be no exception. Be sure you check it out LIVE, or watch the replay on YouTube later in the day.
And then on Friday we launch the Drake Buccaneer concept sale, where you'll see the full reveal.
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, May 23th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Developers - YouTube: StarCitizen
Tuesday, May 24th
- Lore Post
- Vault Update
Wednesday, May 25th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Subscribers Edition Reverse the Verse - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Jump Point Rerun
Thursday, May 26th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.33 - YouTube: StarCitizen
Friday, May 27th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
Update over 2.4 PTU
Hi everyone!
Thanks for playing and volunteering your time testing out 2.4.0 over the weekend and today.
There are obviously quite a few things that we're tackling. We won't be pushing out a patch today, but we are actively working on Code 7 and other stability fixes.
As soon as we have more updates, I'll let you know, but it's safe to say there won't be a patch until at least tomorrow.
Thanks and have a great day!
-WL
10ftDev's
Met een vraag van Piet11111
, als dat geen Hollander of Belg is weet ik het ook niet meer
.
Transcript:
.
Met een vraag van Piet11111
Transcript:
http://imperialnews.netwo...he-developers-episode-11/
[1:22] Q: Do bugs ever turn cyclical?
A: Yes, all the time, fixing one issue will cause another issue to reappear and fixing that will cause the first bug to reappear. You just need to go back and fix it. QA is helpful. This happened in some cases with 2.4.
[3:56] Q: There was a story about spaceship movement being bugged which no one could figure it out until finally someone said something about CryEngine simulating everything as if underwater. Are are any similar stories nightmare bugs that were actually easy to fix if you just knew a particular oddity of the engine?
A: Roughly two years ago, John Pritchett had flown out from Kansas and everyone was working to get Arena Commander out but the ships just started acting weird. John spent two or three days trying to figure out what was going on. Finally he walked up to the other engineers and said “Our ships are underwater”. Turns out that by default CryEngine has water under every level so anything that goes below 0 on the z-axis is considered to be underwater even when you’re in space! After that it was a simple fix.
[7:24] Q: What are some of the pros and cons between closed development and Bugsmasher’s open development models?
A: Closed development allows more detailed feature work without being interrupted by the debugging process, but lacks the numbers to test thoroughly. Open development often has more numbers to test, but can often distract development from the tasks at hand.
[9:58] Q: Do you get assigned to fix your own bugs? Does CIG have a system in place to fix design ‘bugs’? How do fixing code bugs and design errors compare?
A: Every team works closely with all the other departments. If there’s an issue with one thing you might have to go speak to someone in another team to get it fixed. Every department has their own processes for handling a bug. When implementing a new system, they’ll often consult with the departments that’ll use that system to get their opinion on workflow. Everyone has their own process and needs.
[12:51] Q: Do you ever have it where you find bugs and fix them, but then later find the source and have to fix it again?
A: Yes! There’s many times where a bug is found and fixed, but the actual source is discovered later on, sometimes months down the road when it finally appears after adding a feature or changing some other pieces of code.
[16:30] Q: How much of the company would you say is devoted to getting the release out? How much of the company isn’t impacted by the release cycle and simply continues to make content?
A: It depends for each release. Everyone is working on a different thing towards a common goal for any given release. Sometimes you’ll get pulled off new features to help with bug fixing a release. It’s different for every release – different resources are required.
[20:13] Q: Tools you have developed internally and are in usage?
A: Goal based tuning which helps designers input information into a database designed by John Pritchett. DataForge, will start cleaning up from having to do hand XML or hand scripting. Item port editor, move/remove stuff in game.
[25:22] Q: How was the transition from developer to producer?
A: It’s still ongoing.
[31:43] Q: Do patches with fundamental changes make the Live team do anything special in preparation or is the hand-off from the PTU and Q&A the same?
A: There isn’t really a live team. Resources are pulled from the entire company where required for a release – typically the people leading the features that are in the goals for that release. There is a handoff everyday between UK and the US – the UK handles Frankfurt stuff too. Sometimes they need to push releases to PTU they know are broken because they need more debug information. Sometimes certain features are disabled to focus testing on a specific area. Nerf guns hurt.
[35:27] Q: With PTU patches and live, do our bug reports really make a difference?
A: Yes, the team can’t thank the community enough for their hard work and dedication on testing and playing the game. Without the community’s support, they couldn’t come close to the amount of QA they need to track down and hunt bugs. Even if they don’t reply to your submissions, chances are they’ve used that information and passed it along, but don’t have enough time to reply to each individual person that has helped them.
Nu nog wachten op live, en dan kunnen we los
[ Voor 118% gewijzigd door Case_C op 24-05-2016 11:39 ]
Ik vraag et me af, als je op reddit leest hebben de meesten maar 1-20 fps... in dat geval sla ik hem wel weer over. Ga er in ieder geval alvast van uit
Zolang we nog in de fase van content toevoegen zitten gaan we niet veel optimalisatie en verbetering zien. Dat heeft ook niet veel zin aangezien elke grote update van alles kan veranderen. Moet wel zeggen dat 2.3 altijd wel redelijk goed draaide bij mij.DoubleYouPee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Ik vraag et me af, als je op reddit leest hebben de meesten maar 1-20 fps... in dat geval sla ik hem wel weer over. Ga er in ieder geval alvast van uit
Benieuwd waar dat aan ligt, voor mij deed 2.3 het prima tot ik een groter scherm kochtDoubleYouPee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Die Starfarer ziet er zo ook geweldig uit!
Ligt inderdaad aan de servers
kijk maar eens naar je GPU gebruik
De PTU servers zijn niet helemaal te vergelijken met de live servers. Door alle subscribers toegang te geven zijn de servers behoorlijk belast. Dit zal zelfs erger worden als 2.4 naar live gaat. Na een 2 weken zal dit een stuk beter gaan maar echt super zal het niet worden met server gebonden caps.DoubleYouPee schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:04:
Ligt inderdaad aan de serverskijk maar eens naar je GPU gebruik
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Die Starfarer explosie is ook niet mis, alleen jammer dat de fuel tanks niet ontploffen. Maar die zijn natuurlijk nog niet vol.... gaat ook wel schelen in z'n performance natuurlijk als hij vol geladen is.
https://gfycat.com/AdorableWaryBarbet
Schijnbaar zit er in 2.4 ook een shotgun voor schepen
.
-en 't filmpje is verwijderd..-
https://gfycat.com/AdorableWaryBarbet
Schijnbaar zit er in 2.4 ook een shotgun voor schepen
-en 't filmpje is verwijderd..-
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 26-05-2016 08:57 ]
Nog een paar dagen tot je de gratis code voor 5 dollar store credit niet meer kan gebruiken.
Dus gebruik m
Of geef het aan mij want dan kan ik weer 5k UEC kopen
Dus gebruik m
Hoe komen mensen uberhaubt aan die code? Kreeg je die ergens bij?Fordox schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:31:
Nog een paar dagen tot je de gratis code voor 5 dollar store credit niet meer kan gebruiken.
Dus gebruik m
Bij de verkoop van de Prospector kon je een applicatie invullen voor een grote mining-corp in de PU. De beste 5 applicaties konden een Orion winnen. Maar omdat ze er 30K+ binnen hadden gehad hebben ze iedereen zowieso maar een coupon van $5.- gegeven.Ircghost schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Hoe komen mensen uberhaubt aan die code? Kreeg je die ergens bij?
De beste moeten nog bekend worden
Met de verkoop van de Buccaneer komt er ook weer een mini-game naar het schijnt. Wellicht is daar ook weer wat leuks te winnen
Subscriber RtV is live momenteel
http://imperialnews.netwo...e-may-subscriber-edition/
Matt Sherman, Calix Reneau and Matt Intrieri we’re today’s guests on the show.
Matt Sherman has been busy with getting the Reliant flight ready and the Buccaneer sale for Friday. He’s also working on the Dragonfly and other yet to be announced ships.
Calix Reneau has been hard at work on the Caterpillar and progressing it through the stages to getting it into the hangar.
Matt Intrieri has been doing his magic on making tools for the team and finding ways make them more efficient.
The component systems first release will more than likely feature the Powerplant, Coolers, and shields along with the multisource shield rework at the same time. This will allow those parts to be physically accessed and modified in space(If applicable), Station, or hangar. The base code is near completion and should see it in the next couple patches.
Shields will also change from the bubble state they are, to a more skin type that coats the ship along its shape.
The current component damage system which involves a components health being drained then destroyed and further damage flairs out to other components will change to something that allows for precise shots to matter on hulls and introduce gameplay that’s more dynamic and less damaging a health bar to the point where things explode. If you shoot a powerplant and destroy it, chances are it will explode and cause a ripple effect, but if you disable the piping or other components, it will create a different effect and depending on what you hit, may disable, but not destroy the ship.
The Mako’s initial mechanic implementation will be basic, but layered on top as the game goes on. It will start out with having a camera and being able to record events live from a safe distance, but in the future they’d like to have it when if for example a reporter witnessed a crime, the criminal may need to destroy the evidence if he doesn’t want to get caught.
The cargo in the Caterpillar can fit in the middle as that’s what the catwalk is for. The tractor beam used in the Ship shape was merely a prototype and there’s nothing set in stone yet as that was just used for the viewing angle where the tractor beam would be on the Caterpillar.
Caterpillar is predicted to be around 110m, but subject to change and not final until the ship is built in engine and can be traversed through.
[ Voor 79% gewijzigd door Case_C op 25-05-2016 21:42 ]
Wat nieuwe shots van de Caterpillar interior in de Sybscriber's Vault:
https://robertsspaceindus...rpillar-Internal-Work-III
En vandaag was Subscriber's RtV:
http://imperialnews.netwo...e-may-subscriber-edition/Transcript by CanadianSyrup & Stormy Winters.
TLDR(TOO LONG; DIDN’T READ)
- Matt Sherman, Calix Reneau and Matt Intrieri we’re today’s guests on the show.
- Matt Sherman has been busy with getting the Reliant flight ready and the Buccaneer sale for Friday. He’s also working on the Dragonfly and other yet to be announced ships.
- Calix Reneau has been hard at work on the Caterpillar and progressing it through the stages to getting it into the hangar.
- Matt Intrieri has been doing his magic on making tools for the team and finding ways make them more efficient.
- The component systems first release will more than likely feature the Powerplant, Coolers, and shields along with the multisource shield rework at the same time. This will allow those parts to be physically accessed and modified in space(If applicable), Station, or hangar. The base code is near completion and should see it in the next couple patches.
- Shields will also change from the bubble state they are, to a more skin type that coats the ship along its shape.
- The current component damage system which involves a components health being drained then destroyed and further damage flairs out to other components will change to something that allows for precise shots to matter on hulls and introduce gameplay that’s more dynamic and less damaging a health bar to the point where things explode. If you shoot a powerplant and destroy it, chances are it will explode and cause a ripple effect, but if you disable the piping or other components, it will create a different effect and depending on what you hit, may disable, but not destroy the ship.
- The Mako’s initial mechanic implementation will be basic, but layered on top as the game goes on. It will start out with having a camera and being able to record events live from a safe distance, but in the future they’d like to have it when if for example a reporter witnessed a crime, the criminal may need to destroy the evidence if he doesn’t want to get caught.
- The cargo in the Caterpillar can fit in the middle as that’s what the catwalk is for. The tractor beam used in the Ship shape was merely a prototype and there’s nothing set in stone yet as that was just used for the viewing angle where the tractor beam would be on the Caterpillar.
- Caterpillar is predicted to be around 110m, but subject to change and not final until the ship is built in engine and can be traversed through.
vriendelijke mensen op reddit hebben deze neer gezet http://imgur.com/a/pvgPxVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:35:
Wat nieuwe shots van de Caterpillar interior in de Sybscriber's Vault:
[...]
http://imperialnews.netwo...e-may-subscriber-edition/
Thunderbirds are go!Bornhald schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:13:
[...]
vriendelijke mensen op reddit hebben deze neer gezet http://imgur.com/a/pvgPx
[ Voor 19% gewijzigd door MeanGreen op 26-05-2016 06:37 ]
\
dus daar komt de inspiratie van de carrack vandaan
2.4j patch notes, het kost nu dus geld (UEC) om je schip te laten respawnen... Tenminste als je niet wil wachten.
Star Systems:
- Added a new Outlaw mission.
- Once a player turns into an Outlaw, they will receive the following mission: “Keep the Comm Arrays Offline”
- The Outlaw will be rewarded 500 aUEC every time they kill another player who is attempting to turn the Comm Array back on.
- Credit will only be received by the Outlaw if they kill the opposing player before the Comm Array is turned back on.
- Be aware that pirates will still attack Outlaw players.
Game Systems: - We have enabled ship respawn costs for Port Olisar!
- Destroyed ships will now have a respawn timer after being destroyed.
- Player can pay a aUEC fee to bypass the timer, and the cost to bypass the timer decreases over time.
- With this initial iteration, all ships have a 5 minute respawn timer, and a initial cost to bypass of 2500-3000 aUEC.
- In future iterations, the respawn timer and cost will differ from ship to ship.
Updates and Fixes
Star Systems:
- Fixed an issue that was making it difficult to interact with the Pirate armor in Garrity Defense.
- Added text fields for the Port Mod App so that nodes now convey their Type, Port Size and the currently equipped item in that node.
- Fixed an issue with Port Modification where items that were used in multiple ports were not showing up on the list properly if already placed.
Game Systems:
- Fixed an issue where unequipping a flight suit would cause the jetpack to disappear when flight suit was reequipped.
- Chat window is now open by default (Toggle ‘F12’ to open/close window).
- Added a notification when a player is killed by another player in Crusader.
Ships:
- Made multiple fixes to the Hornet.
- Damage states working better.
- New graphical detail levels added.
- Fixed landing gear door, right gun hardpoint and missile bay mesh positions.
- Fixed how pilot hands connect to the joystick and controls of the Hornet.
- Fixed cockpit lighting.
- Removed some older animations that were lifting the nose of the ship.
- Added improved canopy eject animations.
Technical:
- Fixed multiple client crash issues.
- Fixed an issue that was causing an infinite loading screen when attempting to connect to Crusader.
INN interview met onze Hollander bij CIG Jort van Welbergen, Concept Artist!
Edit: Nog een interview
Edit: Nog een interview
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2016 19:27 ]
AtV is live:
En een topic aangemaakt voor de Gamescom/Tweaker Express 2016
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=83.msg1831#new
Voor wie interesse hebben er heen te gaan.
En een topic aangemaakt voor de Gamescom/Tweaker Express 2016
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=83.msg1831#new
Voor wie interesse hebben er heen te gaan.
[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 26-05-2016 21:33 ]
Ik sta dan op Lowlands... Don't know if sad or happy
Mwah, als ik 't gemiddelde publiek op een Star Citizen evenement vergelijk met die van Lowlands... be happyFordox schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:52:
Ik sta dan op Lowlands... Don't know if sad or happy
In de AtV zit op 36:00 een 10ftC fragment. Chris noemt de vraag, en vervolgens komt ship shape. Volgens mij is het knippen bij Disco niet goed gegaan.
mensen met een cutlass black krijgen 10k UEC coupon
[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2016 00:36 ]
Waarom strooien ze zo met coupons de laatste tijd? Een strategie om meer geld van je te krijgen?
Zit ik dan zonder een Cutlass black...
Maar Bornhald ik dacht dat je er daar geen meer van had?
Natuurlijk nodig ik iedereen van harte uit mij een coupon te sturen
.
2.4K Is ook alweer naar de PTU, hopelijk gaat dit de patch zijn die ze naar live gooien! Het is per slot vrijdag
.
Had deze gemist, Starfarer WIP:
https://robertsspaceindus...WIP-Starfarer-Development
Natuurlijk nodig ik iedereen van harte uit mij een coupon te sturen
2.4K Is ook alweer naar de PTU, hopelijk gaat dit de patch zijn die ze naar live gooien! Het is per slot vrijdag
Star Systems:
Tweaked the look of Live Wire in Port Olisar.
Fixed an issue where ships could not be respawned in Crusader if the player left and reentered the game.
Made some additional fixes for duplicate characters appearing in players EZ Hab.
Fixed an issue in the ICC Probe Mission 2 where players objectives were completing even though the player was outside the active area.
Removed the quest marker from players attempting to fix the Comms Arrays, during the mission “Keep the Comm Arrays Offline”.
Fixed an issue preventing the Freelancers from appearing in the correct Port Mod spawn node.
Fixed an issue in Selfland Hangar where placing a small ship would cause an extra ship port to appear.
Fixed an issue where Flair items could not be placed inside of Display Cases.
Game Systems:
We have made some updates to ship respawn costs!
The time to respawn and cost to bypass the respawn timer will now differ from ship to ship.
The timer will continue to countdown, even while player is logged out of Crusader.
Ships:
Fixed an issue where the Mustang Delta Rockets were not animating correctly when fired.
First Person:
Fixed an issue where the Marine and Outlaw flight suits and armor were missing EVA thrusters.
Fixed an issue where the players hair was clipping through their cap.
Fixed an issue where purchasable items were lacking shadows while on display in the store.
User Interface:
Fixed several gamepad legacy mapping bugs, particularly involving the left stick.
Fixed an issue to stop the Eject function from being mapped as double tap on the X55 joystick.
Fixed an issue where the CryAstro Repair/Refuel/Restock UI were overlapping the chat window.
Added a “LiveWorks AR” logo to the Port Modification UI window.
Made some additional tweaks to the formatting of text in and around the Port Modification reticle.
Tweaked the usability and visibility of ship component mod ports.
Technical:
Fixed several client crash issues.
Fixed an infinite load screen when attempting to load into the Tutorial.
[ Voor 118% gewijzigd door Case_C op 27-05-2016 08:37 ]
Ik denk dat het om 2 redenen is, de eerste is die jij noemt en de tweede is dat mensen iets blijer zijn als ze dingen gratis krijgen. Win win eigenlijk voor CIG en het kost ze hooguit een klein beetje gemist inkomen.Fordox schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:49:
Waarom strooien ze zo met coupons de laatste tijd? Een strategie om meer geld van je te krijgen?
Ze weten die sales wel elke keer te plannen met de datum dat m'n salaris gestort word
. Maar de Buccaneer is gewoon weer een hele mooie om ingame te halen
. Overigens zie ik dit schip nog steeds als een low-tech Sabre, zonder de stealth tech.
Wie gaat 'm hier wel halen/omruilen voor een ander schip?
De Gladius is natuurlijk wel een optie om te upgraden, hoewel die in 2.4 weer aardig gebuffed is
. Toen die in de game kwam was dat gelijk het beste schip wat er was, S-Hornet rival. Nu lijkt dat weer het geval te zijn
.
Nieuw in 2.4 zero-G voetbal

Wie gaat 'm hier wel halen/omruilen voor een ander schip?
De Gladius is natuurlijk wel een optie om te upgraden, hoewel die in 2.4 weer aardig gebuffed is
Nieuw in 2.4 zero-G voetbal

Oh... je stapt toch via de cockpit in. Dan zal er wel niets in de fuselage zitten qua voorzieningen zoals bedden e.d.Bornhald schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 00:35:
mensen met een cutlass black krijgen 10k UEC coupon
[afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 27-05-2016 10:48 ]
Ik had er twee. Maar zijn toen omgesmolten voor het armada packCase_C schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:14:
Zit ik dan zonder een Cutlass black...Maar Bornhald ik dacht dat je er daar geen meer van had?
Natuurlijk nodig ik iedereen van harte uit mij een coupon te sturen.
2.4K Is ook alweer naar de PTU, hopelijk gaat dit de patch zijn die ze naar live gooien! Het is per slot vrijdag.
[...]
De coupon is het verschil tussen de Black en de buccaneer zodat Black eigenaren kunnen kiezen welke ze willen zonder bij te moeten leggenFordox schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:49:
Het is een Fighter/interceptor dus geen bedden denk ikCase_C schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:28:
Oh... je stapt toch via de cockpit in. Dan zal er wel niets in de fuselage zitten qua voorzieningen zoals bedden e.d.
Een hornet/gladiator/gladius heeft dat ook niet
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2016 11:34 ]
Zijn die Shubin Miner contest winners al bekend? Ik heb deze week niet alle video's gezien, dus kan zijn dat ik het heb gemist.
I knowBornhald schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Het is een Fighter/interceptor dus geen bedden denk ik
Een hornet heeft dat ook niet
Volgens mij nog niet, ook niet zo makkelijk als je 30K inzendingen moet doorzoekenMeanGreen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:58:
Zijn die Shubin Miner contest winners al bekend? Ik heb deze week niet alle video's gezien, dus kan zijn dat ik het heb gemist.
Ik ben überhaupt wel benieuwd naar de specs, vraag is of mijn reliant het gaat overleven.Case_C schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:34:
[...]
I know, maar ik had 'm net iets groter ingeschat. Overigens wel interessant dat ze in de AtV lieten doorschemeren dat ze bij dit schip 'smuggling' in het achterhoofd hielden. Daar hebben ze overigens nog niet alles voor uitgedacht.
dus ik eindig na vanavond waarschijnlijk wel met 1, vraag is wat er geslachtofferd gaat worden, op de rol staan 2 gladii en de genoemde reliant
Als ik Reddit zo lees heeft van de 35K mensen zeker de helft iets ingevuld van "need monnies", "$$$", "have to feed the cats" en "I applied because you asked me". Ook 17.5K is nog veel, maar dat wisten ze toch bij het eerste moment dat ze een datum beloofden al.Case_C schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:34:
[...]
Volgens mij nog niet, ook niet zo makkelijk als je 30K inzendingen moet doorzoeken. Makkelijker is om ervan uit te gaan dat je niet wint
.
Ga er ook niet van uit dat ik win, maar a man's gotta dream
haha helemaal mee eens, alleen ben ik bang dat ik niet artistiek genoeg ben om te winnen, aan de andere kant, als de helft al afvalt door opmerkingen die jij net aangeeft zijn mijn kansen toch aanzienlijk gestegenMeanGreen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:43:
[...]
Als ik Reddit zo lees heeft van de 35K mensen zeker de helft iets ingevuld van "need monnies", "$$$", "have to feed the cats" en "I applied because you asked me". Ook 17.5K is nog veel, maar dat wisten ze toch bij het eerste moment dat ze een datum beloofden al.
Ga er ook niet van uit dat ik win, maar a man's gotta dream
De ship shotgun is wel gigantisch gaaf
.
En mochten er SC's hier interesse hebben in de Tweaker Express, laat dat hier even weten:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=83.0
En mochten er SC's hier interesse hebben in de Tweaker Express, laat dat hier even weten:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=83.0
[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 27-05-2016 12:23 ]
blijkbaar is Mark Skelton weg bij CIG
https://www.linkedin.com/in/mark-skelton-26b7291
Zuur,Bornhald schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:16:
blijkbaar is Mark Skelton weg bij CIG
Oh en Bornhald de Tweaker Express rijd ook voor jouw hé
Klopt, hij had waarschijnlijk geen zin meer om vaak in LA te komen opdraven. Wel jammer ja, hij was er vanaf het begin bij en vrij aanwezig in de community. Maar zo loopt het nu eenmeel in de industrie. Relatief heeft hij er nog lang gezeten.
Hij was zeker een CIG persoonlijkheid, jammer dat hij weg is, hij is niet de eerste en zeker niet de laatste. Het is jammer dat we niks meer van hem zullen zien met betrekking tot CIG.
In zijn CV op linked in staat dat hij verschillende "pipelines" heeft helpen neerzetten. Als dat zijn hoofddoel was binnen CIG dan denk ik dat hij wel grotendeels klaar was, volgens mij staan de ontwerp pipelines redelijk (gezien de vaart die ze aan het maken zijn mbt nieuwe schepen etc) De vraag is dan ook of het werk, had hij blijven zitten, nog wel interessant genoeg had geweest voor hem. De pipelines zullen zeker nog veranderen gedurende de ontwikkeling, maar dit zullen kleine veranderingen zijn ten opzichte van het initieel neerzetten en uitdenken hiervan.
Ik ben wel weer benieuwd naar wat onze grote vriend DS weer gaat roeptoeteren want dat is altijd toch wel vermakelijk, heel erg benieuwd naar zijn volgende "i have told you so, the CIG is going down in a ball of flames" blog
In zijn CV op linked in staat dat hij verschillende "pipelines" heeft helpen neerzetten. Als dat zijn hoofddoel was binnen CIG dan denk ik dat hij wel grotendeels klaar was, volgens mij staan de ontwerp pipelines redelijk (gezien de vaart die ze aan het maken zijn mbt nieuwe schepen etc) De vraag is dan ook of het werk, had hij blijven zitten, nog wel interessant genoeg had geweest voor hem. De pipelines zullen zeker nog veranderen gedurende de ontwikkeling, maar dit zullen kleine veranderingen zijn ten opzichte van het initieel neerzetten en uitdenken hiervan.
Ik ben wel weer benieuwd naar wat onze grote vriend DS weer gaat roeptoeteren want dat is altijd toch wel vermakelijk, heel erg benieuwd naar zijn volgende "i have told you so, the CIG is going down in a ball of flames" blog
Nog wat Buccaneer concept art vanuit Ship-Shape 
http://imgur.com/a/FZHeM
Toch wel ene sexy schip
Toch wel ene sexy schip
[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 27-05-2016 15:31 ]
Verwijderd
Vind het nog steeds wel een clean schip zo. Mag wel meer olievlekken hebben enzow. 
Veel wapens voor zo'n schip dat dan weer wel. Alleen moet je wel zorgen dat je niet geraakt wordt want dan is het snel over.
Veel wapens voor zo'n schip dat dan weer wel. Alleen moet je wel zorgen dat je niet geraakt wordt want dan is het snel over.
als ik hem zo zie is het dag dag gladus hallo buccaneerCase_C schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:31:
Nog wat Buccaneer concept art vanuit Ship-Shape
Toch wel ene sexy schip
[afbeelding]
Nu ook bericht van Mark Skelton zelf:
https://forums.robertsspa...330905/gold-shirt-goodbye
https://forums.robertsspa...330905/gold-shirt-goodbye
RtV is ook live, vroeger dan normaal volgens mij.
https://www.twitch.tv/cigcommunity
PTU komt niet live vandaag of dit weekend
, network issues.
https://www.twitch.tv/cigcommunity
PTU komt niet live vandaag of dit weekend
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 27-05-2016 20:10 ]
er werd ook wat gezegd over de Carrack maar dat zag ik niet meer terug in de transcript..
om even heel cryptisch te zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2016 20:59 ]
Laat me raden, de Carrack is in productie gegaan. Verwacht in de komende weken meer info.Bornhald schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:45:
er werd ook wat gezegd over de Carrack maar dat zag ik niet meer terug in de transcript..
Dat zou goed genoeg zijn voor mij
hij is er!!
de site dan, je kan em nog niet kopen maar hij is er wel je kan hem nu ook kopen
https://robertsspaceindus...drake-buccaneer/Buccaneer
[ Voor 68% gewijzigd door Bornhald op 27-05-2016 23:21 ]
Zo nu eerst die quiz eens proberen, op de tablet kwam ik niet verder dan vraag 1Bornhald schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:52:
hij is er!!de site dan, je kan em nog niet kopen maar hij is er wel je kan hem nu ook kopen
[afbeelding]
Het spelletje hadden ze van afgezien, omdat het niet leuk was om te spelen. Wel cruciaal voor een spelletje natuurlijk
There better be a reward for thatBornhald schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:16:
[...]
ze gingen een vraag per dag of iets doen.. dacht ik
2.4L is ook alweer live op de PTU trouwens met server fixes, hopelijk word het een keertje stabiel
Star Systems:
-Added additional dialogue for Pirate and Security ships when they spawn in Crusader.
-Made additional tweaks to lighting in Port Olisar based on player feedback.
-Removed cardboard boxes in front of Casaba Outlet in Port Olisar.
-Fixed an issue where Port Modification ports were visible, while ship was on a landing pad in Kareah.
-Fixed an issue where Flair items could not be placed in item display cases.
Game Systems:
-Fixed an issue where players would briefly see ‘insufficient funds’ text even though they had enough funds to respawn their ship.
-Added an aiming reticle to the Port Mod App for easier usability.
-Fixed an issue where audio dialogue would continue even after player died and respawned.
Ships:
-Made additional balance tweaks to the PyroBurst.
-Fixed an issue where you could not attach the Flashfire specialty mount to the Hornet series or Cutlass via the Port Modification App.
-Disabled the players ability to modify weapon and missile loadouts for the Scythe and Glaive ships.
User Interface:
-Fixed an issue where the chat window and mobiGlas could not be open at the same time.
-Enabling Persistence between builds (2.4.0k and 2.4.0l)
Technical:
-Fixed several client crash issues.
-Fixed several server crash issues
[ Voor 64% gewijzigd door Case_C op 28-05-2016 09:38 ]
ze gingen een vraag per dag of iets doen.. dacht ikCase_C schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:13:
[...]
Zo nu eerst die quiz eens proberen, op de tablet kwam ik niet verder dan vraag 1.... Ah op de PC ook niet, gaat 't weer zoiets zijn waarbij je elke dag een vraag kan invullen? Daar heb ik niet zo'n zin in.. gezien je toch alleen iets krijgt wanneer je de Buccaneer koopt..
Het spelletje hadden ze van afgezien, omdat het niet leuk was om te spelen. Wel cruciaal voor een spelletje natuurlijk.
Lezen is moeilijk he? Om de 2 dagen kun je terug komen voor een nieuwe voteEvery Drake Buccaneer sold during this concept sale will include a special weapon add-ons package courtesy of Voyager Direct! The bundle (an UEC 10,000+ value) will include a weapon add-on currently available in Star Citizen, which can be used immediately on other ships. This bundle is included free or charge for every Buccaneer sold during its introductory offering.
What’s in the bundle? We can’t tell you… because we don’t know yet! The team at Drake Interplanetary has put together a multi-day Market Research Quiz intended to tell us more about Drake owners’ interests AND to decide which of two packages will be awarded. Stop in every two days to vote, and come back at the end of the sale to learn which package Buccaneer owners will receive!
Ik denk dat als je ze allemaal doet, de package misschien ook krijgt
Lezen is meer een obstakelFordox schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:06:
[...]
Lezen is moeilijk he? Om de 2 dagen kun je terug komen voor een nieuwe vote
Ik denk dat als je ze allemaal doet, de package misschien ook krijgt
Maar dat probleem heb je mooi voor me opgelost
En ja ik verwacht wel dat de mensen die alle vragen beantwoorden, worden beloond met een specifiek Drake item. En ik gok dat het een Mini-Buccaneer gaat zijn voor in je hangar. Of een willekeurig wapen, dat kan natuurlijk ook
heb je ook een cutlass en een heraldVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:27:
+1 Buccaneer.
Want als je Caterpillar zeg moet je ook Buccaneer zeggen.
voor mij dag dag reliant hallo buccaneer en een CCU voor een gladius to buccaneer liggen.
heb 2 gladii en 1 gladius to hull b en 1 gladius naar buccaneer, de vraag welke van de 2 krijgt LTI (die zonder LTI is van de recruitement)
[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 28-05-2016 15:34 ]
De ship updates van gisteren uit de RtV, de Carrack gaat een re-visit krijgen, waarbij ze kijken of het schip (interieur?) wel past voor de exploration rol. En hoe ze dit gaan implementeren in de gameplay van dat schip.
Het mooie van die Buccaneer is wel dat je 'm waarschijnlijk binnen 2 maanden wel ingame kan verwachten. Nu we weten hoe snel ze onderhand zijn met kleinere fighters. Maar zodra ze een interieur hebben als de Herald... dan komt er veel meer bij kijken.Buccaneer: Sale is now live. No mini-game, it was not fun. Survey is taking place, if you buy a Buccaneer and take they survey you will receive a Size 4 weapon. Will not be heavily armored. Variants are not currently planned. The loaner will be a Hornet.
Cutlass Black: If you own a Cutlass Black (and had it yesterday) you should have received a $10 coupon for the Buccaneer.
Cutlass (general): Design needs to be balanced to prevent it from becoming a "jack of all trades" ship. Will not be a combat ship (purpose of the Buccaneer). Cargo hold is bigger than the Reliant.
Reliant: Variant owners will receive the Kore as the loaner once it's flyable. They will not get the ship in the hangar. Will go on sale for 2.4 live.
Starfarer: Both versions will go on sale for 2.4 live.
Carrack: Undergoing a pass to make sure it will still fit the game play style. We might hear more about it next month.
Caterpillar: May go up in price. Ben mentioned another concept sale at original price.
Orion: Will receive a Prospector loaner if it goes live first
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 28-05-2016 15:37 ]
Verwijderd
Geen Herald want die manier van spelen lijkt mij niet leuk. De Cutlass blue die ik heb kan van alles dus daar denk ik meer aan te hebben.
Een Buccanneer met een interdiction module lijkt me zeer interessant als het gaat om te zorgen dat een groot schip er niet vandoor gaat en je matties onderweg zijn om het varkentje te wassen.
Gladius ben ik geen fan van want missile ships hebben maar een zeer beperkte loadout en de missiles vallen mij tot nu toe behoorlijk tegen. Heb een beetje met REC en missles huren geexperimenteerd en ik heb liever energy weapons dan ballistic (guns/missiles).voor mij dag dag reliant hallo buccaneer en een CCU voor een gladius to buccaneer liggen.
heb 2 gladii en 1 gladius to hull b en 1 gladius naar buccaneer, de vraag welke van de 2 krijgt LTI (die zonder LTI is van de recruitement)