zeef schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:56:
Ik zoek een tweaker die op die meeting wat foto's wil schieten voor ons. Wie zou dat leuk vinden.Ik kan je belonen met een vrijkaartje voor de Tweakers Express.
Beste Tweakers,
Na twee succesvolle jaren wil ik graag weer mee. Maar ik heb tot op heden nog niks hierover gehoord. Gaat de trein ook dit jaar weer rijden want de tijd om een kaartje te scoren word steeds kleiner. Graag hoor ik dan ook meer.
Is getekend,
Passy
Na twee succesvolle jaren wil ik graag weer mee. Maar ik heb tot op heden nog niks hierover gehoord. Gaat de trein ook dit jaar weer rijden want de tijd om een kaartje te scoren word steeds kleiner. Graag hoor ik dan ook meer.
Is getekend,
Passy
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Als ze gaan verkopen gaan ze dat wel groots promoten hoor 
Verwacht de ticketverkoop (zoals vorige keren) binnen 2 maanden ofzo.
Verwacht de ticketverkoop (zoals vorige keren) binnen 2 maanden ofzo.
De vorige keren was er reeds een topic, nu is de vorige gesloten for no obvious reasons...
Gamescom zaterdag uitverkocht.
Drei Monate bevor die gamescom 2016, offen für alle vom 18. bis 21. August, ihre Tore öffnet, sind die Tageskarten für den gamescom-Samstag (20. August) im Online Ticket-Shop bereits ausverkauft. Eine Chance auf ein Samstag-Ticket - nur solange der Vorrat reicht - könnten Spielefans noch in ausgewählten Saturn-Filialen haben. Allerdings gilt auch hier: Wer sich noch ein Samstag-Ticket sichern möchte, sollte sich beeilen. Es ist davon auszugehen, dass aufgrund der aktuell starken Nachfrage, die Samstagskarten auch bei Saturn schnell ausverkauft sein werden. Gleiches gilt übrigens auch für die drei weiteren Publikumstage, Donnerstag, Freitag und Sonntag. Denn der Vorverkauf läuft auch hier auf Hochtouren. Wer das weltweit größte Event für interaktive Unterhaltung live erleben und die neuesten Highlights der Games-Industrie erstmals selbst ausprobieren möchte, muss sich also beeilen. Tageskarten für den 18., 19. und 21. August sind über den gamescom Ticket-Shop unter www.gamescom.de und bei Saturn erhältlich.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 17-05-2016 10:52 ]
T.net heeft alle kaarten voor de zaterdag opgekocht en ipv 1 Tweakers Express gaan er 5? (vanaf ieder startpunt 1 trein?
Hahaha, dat zou wat zijn.Puc van S. schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:34:
T.net heeft alle kaarten voor de zaterdag opgekocht en ipv 1 Tweakers Express gaan er 5? (vanaf ieder startpunt 1 trein?
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 18-05-2016 14:29 ]
Ik heb in elk geval mijn doekoe gereserveerd
Ik wacht de aankondiging met spanning af
, de Tweakers-express op een zaterdag zou overigens wel geweldig zijn.
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier.Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:23:
Ik wacht de aankondiging met spanning af, de Tweakers-express op een zaterdag zou overigens wel geweldig zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 18-05-2016 14:28 ]
Tja tis voor mij gewoon een dagje uit waarbij de GamesCom nog het minst interessante deel is
Als een beetje discussie en hype voor de Tweakers-express een aankondiging gaat opleveren wil ik hier best vaker posten hoor
Ga me dit jaar dan wel inschrijven voor een bezoekje aan verschillende stands, merkte van vorig jaar dat je anders lastig ergens binnen kwam.
Nou...
Killt de buzz wel vrij effectief hoor. Vorige week donderdag Fréderique en die andere gozer die dingen regelt (ja, ik ben goed in namen) nog even ondervraagd, dus ik onthoud me van commentzeef schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:59:
Als er iets te vertellen is, dan horen jullie dat vanzelf.
Signatures zijn voor boomers.
HYPE HYPE 
Count me in!
Count me in!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik wil ook mee.....
Johann Sebastian Bach
Uiteraard!!!
En volgens mij valt 'ie dit jaar niet samen met Campzone, dus ik kan weer mee
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Nu nog de vraag of er dit jaar dubbeldekker-wagons gaan komen! Wel zo makkelijk voor het bewegen door de trein, onder naar voren, boven naar achteren bijvoorbeeld. Vorig jaar was het af en toe wel wat druk in het gang-pad, zeker met het uitdelen van de powerbanks
.
Ik hype mee.
Al komt ie er toch wel.. toch toch toch?
Al komt ie er toch wel.. toch toch toch?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zeef laat niks los en het blijft stil...
Johann Sebastian Bach
De lat erover?Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:24:
Zeef lat niks los en het blijft stil...
Sorry, maar gaat er iets gebeuren?
Euhh wait wut, een afbeelding erin raggen maar niet laten zien? Zeef wat zijn jouw plannetjes...
[ Voor 15% gewijzigd door J.S. Bach op 18-05-2016 14:31 ]
Johann Sebastian Bach
Waar heb je het over?Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Euhh wait wut, een afbeelding erin raggen maar niet laten zien? Zeef wat zijn jouw plannetjes...
Hahaha net snel genoeg gequoteNivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Johann Sebastian Bach
Dude, dat zijn de kaartjes van vorig jaartwee jaar geleden 
kut, op die ene staat 2016
kut, op die ene staat 2016
[ Voor 22% gewijzigd door Maasluip op 18-05-2016 14:40 ]
Ja ja, met als datum: 20-08-2016
Neem eens iemand anders in de maling
Jullie zijn ergens mee bezig, dat voel ik aan mijn water
Neem eens iemand anders in de maling
Jullie zijn ergens mee bezig, dat voel ik aan mijn water
[ Voor 29% gewijzigd door J.S. Bach op 18-05-2016 14:41 ]
Johann Sebastian Bach
Oke wie is er goed in het schatten van het aantal kaartjes?
Stuk of 500 kaartjes...
Johann Sebastian Bach
555 dit jaar?
EPICNakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
Klopt niet als elke blok er 50 heeft en het zijn 40 blokken zijn het 2000 kaartjes
[ Voor 25% gewijzigd door Damic op 18-05-2016 14:47 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
meer!Nakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
ZOMG! OVER 9000!
Stuk of 1500
Bevestiging
Ga maar een persbericht schrijven Zeef voor de FP
* J.S. Bach gaat in de rij liggen voor een kaartje
Johann Sebastian Bach
Vorig jaar was het op mijn verjaardag (9 augustus), dus toen kon ik er helaas niet bij zijn. Maar dit jaar wil ik er zeker bij zijn met een vriend van mij!
Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
* Damic gaat in de rij liggen voor een kaartje
Eventjes bijgeteldDamic schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
[...]
EPIC
Klopt niet als elke blok er 50 heeft en het zijn 40 blokken zijn het 2000 kaartjes
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Patience you must have, my young padawan.Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
* zeef gaat in de rij liggen voor een kaartje
Hoeveel kaartjes mogen er eigenlijk besteld worden door early-birds?
5 treinen confirmed!Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
* Case_C gaat in de rij liggen voor een kaartje
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:50:
Hoeveel kaartjes mogen er eigenlijk besteld worden door early-birds?
[...]
5 treinen confirmed!
ehh nee
Wachten we met z'n allen rustig af tot er iets over gepubliceerd wordt, is het weer niet goed.zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier. [afbeelding]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Zeef gaat de NS gewoon afhuren en een stoomloc erover zetten van de SSN
Johann Sebastian Bach
1337 kaartjesNakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Even globaal rekenen..
Er zijn 16 zichtbare ticketblokken. Er zitten 49 (Ja, geen 50) tickets op 1 block.
Dus dan zit ik op 784 tickets. Waarschijnlijk liggen er nog minimaal 2 blokken onder, dus ga ik al richting de 882 tickets.
Dubbeldekker confirmed?
Er zijn 16 zichtbare ticketblokken. Er zitten 49 (Ja, geen 50) tickets op 1 block.
Dus dan zit ik op 784 tickets. Waarschijnlijk liggen er nog minimaal 2 blokken onder, dus ga ik al richting de 882 tickets.
Dubbeldekker confirmed?
100701 - 100750 en 100351 - 100400 zijn toch echt 50 tickets per block. De eerste en de laatste tellen gewoon mee.Nakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:55:
Even globaal rekenen..
Dubbeldekker confirmed?
Hey dit keer niet de Deck-Blatt uitdelen alsof het kaartjes zijn he? (was best gedoe om binnen te komen vorige keer
)
Zit wat in. Had deckblatt even niet meegerekend om welke reden dan ookMaasluip schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:02:
[...]
100701 - 100750 en 100351 - 100400 zijn toch echt 50 tickets per block. De eerste en de laatste tellen gewoon mee.
Ok, mijn aantal +16
Maar dan klinkt 1000 leuker, dus stiekem liggen er gewoon 4 blokken onder
Ik heb ze er vlak nadat ik die foto maakte afgehaald.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:03:
Hey dit keer niet de Deck-Blatt uitdelen alsof het kaartjes zijn he? (was best gedoe om binnen te komen vorige keer)
Ah, nu snap ik dit bericht: http://nl.hardware.info/n...r-gamescom-al-uitverkocht
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Zaterdag
Weet ik welke dag ik in moet plannen!
Nu alleen de vraag of ik net als vorig jaar weer Link ben, of dat ik mijn Magikarp fisherman cosplay aan trek...
Misschien gaat de Magikarp verkoop wel beter in Duitsland
Ik heb er zin in!
Nu alleen de vraag of ik net als vorig jaar weer Link ben, of dat ik mijn Magikarp fisherman cosplay aan trek...
Misschien gaat de Magikarp verkoop wel beter in Duitsland
Ik wachte geduldig af. Heeft weinig nut om een topic te starten als er niks bekend is of bekend gemaakt wordt. Maar met de melding dat het uitverkocht was op Hardware.info wist ik zeker dat er snel een discussie topic zou komen.zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier. [afbeelding]
Ik heb er zin in!
Ehm, Zeef melde al dat het uitverkocht was gister.
En dat was de hint dat er kaarten waren en we weer gaan. Ik weet echter niet zeker of ik mee ga dit jaar. Twee jaar geleden hels vroeg op en NS ProRail zat toch nog flink te kloten met onderhoud aan het spoor. Vorig jaar bij een kennis overnacht in een bloedhete kamer met veel te weinig slaap die nacht.
Commandline FTW | Tweakt met mate
* PcDealer gaat!
Vorig jaar was er toch onderhoud waardoor de route was verlegd? Twee jaar geleden heb ik er niets van meegekregen.
Vorig jaar was er toch onderhoud waardoor de route was verlegd? Twee jaar geleden heb ik er niets van meegekregen.
Yep, als het goed is hebben we daar nu minder last van.PcDealer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:12:
* PcDealer gaat!
zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:
True true, de finale 'go' is nog niet gegeven. Als dat het geval is deel ik direct route en tijden.
* Zorian slaat spaarvarken alvast stuk.
eens kijken of het dit jaar wel lukt om er bij te zijn, komt elke keer wat tussen
Nast 555 tweakers zaten er vorig jaar ook 5000 crew op die trein en die moeten ook allemaal een kaartje.Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
Stuk of 500 kaartjes...
Oh ja, en die MSI-chicks.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.Maasluip schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:36:
[...]
Nast 555 tweakers zaten er vorig jaar ook 5000 crew op die trein en die moeten ook allemaal een kaartje.![]()
Oh ja, en die MSI-chicks.
(begrijp me niet verkeerd, vrouwelijk schoon kan ik zeker waarderen! Maar dit soort gedoe vind ik echt iets van een paar jaar terug).
* sebastius voelt zich oud...
[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 18-05-2016 21:58 ]
Houd ons maar op de hoogte!zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:
True true, de finale 'go' is nog niet gegeven. Als dat het geval is deel ik direct route en tijden.
Animo is er genoeg, niet iedereen vindt dit topic
(en ik zal wel reclame maken onder het kantoorpersoneel van de NS
Topic was tot de reactie van zeef op de 17e gesloten. Je zit dus eerder 'in after the lock'.ShitHappens schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:47:
In before the lock!
Zonder sponsors geen Tweakers Express.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.
(begrijp me niet verkeerd, vrouwelijk schoon kan ik zeker waarderen! Maar dit soort gedoe vind ik echt iets van een paar jaar terug).
Helaas, dit jaar geen geld om mee te gaan. Misschien dat ik volgend jaar weer eens ga kijken
Als hot chicks laten rondlopen jouw idee van sponsoring is, dan ben ik helemaal voor sponsoring
Tuurlijk, dat snap ik ook
Ieder promotie-team heeft natuurlijk z'n eigen kijk op hoe je de doelgroep 'gamers' kan interesseren
.
Booth babes is ook vrij standaard nog op gamescom zelf. En er zijn genoeg die er mee op de foto willen. Die daadwerkelijk hun leuke herinnering van zo een evenement koppelt aan een willekeurige meid die promotie staat voor een merknaam. Denk dat het een best werkende marketing strategie kan zijn op aardig wat mensen. Maar er zullen altijd mensen zijn die er niet of negatief op reageren, wat voor marketingstrategie je ook aan aanpakt.
Zelf irriteer ik me er eerder dat ze op die manier marketing proberen te voeren. Het zal voor mij eerder een negatief beeld van zo een bedrijf geven dan een positief beeld. Zelf zou ik zeggen dat cosplayers gebruiken veel interessanter is voor promotie, maar cosplayers doen aan cosplay puur vanuit hun eigen interesse, denk niet dat de gemiddelde cosplayer wilt doen wat een marketingfiguur wilt dat die doet. Daarmee werken is waarschijnlijk stukken lastiger dan een willekeurige goed uitziende meid.
Zelf irriteer ik me er eerder dat ze op die manier marketing proberen te voeren. Het zal voor mij eerder een negatief beeld van zo een bedrijf geven dan een positief beeld. Zelf zou ik zeggen dat cosplayers gebruiken veel interessanter is voor promotie, maar cosplayers doen aan cosplay puur vanuit hun eigen interesse, denk niet dat de gemiddelde cosplayer wilt doen wat een marketingfiguur wilt dat die doet. Daarmee werken is waarschijnlijk stukken lastiger dan een willekeurige goed uitziende meid.
Ik heb nog een shirt van Crucial. Gegeven door... twee jongemannensebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.
Zo, hier staat de datum al in agenda + mailtje gestuurd naar vriendengroep (die vorige keer ook mee gingen). Kunnen ze er in elk geval alvast rekening mee houden ^^
Hoop dat de prijzen niet al te veel stijgen in vergelijking met vorig jaar.
Hoop dat de prijzen niet al te veel stijgen in vergelijking met vorig jaar.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik heb er zin an!
En de vraag of plus-abbo's weer de kans krijgen om een of meerdere early-bird tickets te kopen tegen een aantrekkelijk tarief
.
Prima wat mij betreft, ben wel verhuisd maar moet nog steeds kunnen
Interesting... Ben dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie tijdens de gamescom
Is het al tijd voor "update vrijdag" rond de klok van 4?
Fijn dat het weer op zaterdag is!
Helaas ben ik verhuisd van Utrecht naar Tiel.
Afhankelijk van route en tijdstippen, ga ik beslissen of ik mee ga! Het was twee jaar geleden wel erg leuk.
Afhankelijk van route en tijdstippen, ga ik beslissen of ik mee ga! Het was twee jaar geleden wel erg leuk.
PromWarMachine schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:08:
Fijn dat het weer op zaterdag is!
offtopic:
Oef, ik deel je leed
Ben zelf in Tiel opgegroeid
Oef, ik deel je leed
Desnoods kijken of er iemand is die overnachtingen/pre-parties aanbiedt, meer in de buurt van een opstapplaats. Al kun je op zaterdagen al relatief vroeg in Utrecht zijn (7.30 uit m'n hoofd).
p.s.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
Er is toch niets mis met vrouwelijk schoon en heerlijke snacks?
Het is alleen jammer dat ik geen ander dienblad had
Nog niet.Kiswum schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:49:
Is het al tijd voor "update vrijdag" rond de klok van 4?
Oeh, een Nokia Lumia 830 met Flip Cover!
Zodra er meer informatie is om te delen. 
Geduld is een schone zaak. Je weet dat de trein weer gaat rijden en op welke dag dat is. Enige wat nog echt interessant is, is de vertrektijd per station.
Geduld is een schone zaak. Je weet dat de trein weer gaat rijden en op welke dag dat is. Enige wat nog echt interessant is, is de vertrektijd per station.
Nu hopen dat we weer in R'dam vertrekken, dat beviel vorig jaar prima! Even 40 minuten met de auto, om vervolgens lekker te gaan gamen op de vroege morgen
.
Ik vermoed dat de prijs ook erg belangrijk isHero of Time schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:23:
Zodra er meer informatie is om te delen.
Om de prijs laag te houden, is het uiteraard van belang dat er genoeg interessante sponsoren zijn die ervoor kunnen zorgen dat de belevenis niet teveel kost en dat de fameuze goodiebag wel gehandhaafd blijft.
Uiteraard, maar er zijn hier al een paar die zeggen dat ze sowieso gaan. Voor hun maakt het dan niet echt veel meer uit of ze nou €100 of €175 moeten betalen lijkt mij. Het is gewoon een geweldige ervaring.
Denk er ook aan dat vorig jaar we op zondag gingen. Om dan van alles te regelen met ProRail, extra personeel optrommelen e.d. ook de nodige kosten met zich mee brengen. Veel mensen vergeten dat en zien alleen materiaal en sponsoren, maar niets er omheen om überhaupt te kunnen rijden.
Denk er ook aan dat vorig jaar we op zondag gingen. Om dan van alles te regelen met ProRail, extra personeel optrommelen e.d. ook de nodige kosten met zich mee brengen. Veel mensen vergeten dat en zien alleen materiaal en sponsoren, maar niets er omheen om überhaupt te kunnen rijden.
vorig jaar zijn ik en mrmumra ook meegeweest. gamescon zelf vond ik te druk maar de treinreis en het bier in keulen maakte het de rit absoluut waard
Wat was het verschil dan?Kiswum schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:29:
[...]
Ik vermoed dat de prijs ook erg belangrijk isin vergelijking van het eerste jaar, was het daarna een stuk duurder geworden. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige niet haalbaar is als de prijs weer met dezelfde percentage omhoog gaat.
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.Hero of Time schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:31:
Uiteraard, maar er zijn hier al een paar die zeggen dat ze sowieso gaan. Voor hun maakt het dan niet echt veel meer uit of ze nou €100 of €175 moeten betalen lijkt mij. Het is gewoon een geweldige ervaring.
2014: early bird €75,- en regulier €99,-PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:26:
[...]
Wat was het verschil dan?
[...]
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.
2015: early bird €85,- en regulier €115,-
Ik noemde maar lukraak 2 bedragen. Kiswum laat goed zien wat het verschil is tussen de eerste en tweede keer dat we gingen. Dat valt toch mee?PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:26:
[...]
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.
Dat proef ik niet uit je post die als volgt was omschreven:
De strekking van mij was: de geweldige ervaring heeft een turning point waarop de geweldige ervaring niet meer opweegt tegenover het bedrag. Ik ga in elk geval geen EUR 175,00 betalen (indien dat werkelijkheid zou worden) om te gaan. Dan hou ik al het geld wel in mijn virtuele zak.Uiteraard, maar er zijn hier al een paar die zeggen dat ze sowieso gaan. Voor hun maakt het dan niet echt veel meer uit of ze nou €100 of €175 moeten betalen lijkt mij. Het is gewoon een geweldige ervaring.
Ik vind van wel absoluut en packagewise gezien. Niet procentueel met 13% en 16%.Kiswum laat goed zien wat het verschil is tussen de eerste en tweede keer dat we gingen. Dat valt toch mee?
Het is hetzelfde als dat Apple enthousiastelingen zonder problemen €900 neerleggen voor een product dat nog geen €90 kost om te maken. Wie het echt wil, heeft het geld er voor over.PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:48:
[...]
Dat proef ik niet uit je post die als volgt was omschreven:
[...]
De strekking van mij was: de geweldige ervaring heeft een turning point waarop de geweldige ervaring niet meer opweegt tegenover het bedrag. Ik ga in elk geval geen EUR 175,00 betalen (indien dat werkelijkheid zou worden) om te gaan. Dan hou ik al het geld wel in mijn virtuele zak.
de kleur van de bekleding vind ik een goed alternatiefzeef schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:02:
Heren, zullen we stoppen met speculaties over de prijs?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Tweaker-groene bekleding voor de stoelen, met rode vloerbekledingDutchzilla schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:22:
[...]
de kleur van de bekleding vind ik een goed alternatief
Dit topic is gesloten.
![]()