☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zolang je 20 augustus vrij houd niet
Voor de zekerheid houd ik 21 augustus en de 2 weken ervoor ook maar vrij, just to be sure.
[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 25-05-2016 10:41 ]
Betere treinverbindingen in de ochtend. Vorig jaar was zou ik echt een overstaptijd van +/- 3 min hebben als ik de eerste beste trein zou nemen. Gelukkig heeft mijn vader me maar naar Utrecht gebracht.
Informatie over de kaartverkoop en prijzen volgt de komende weken.De Tweakers Express gaat weer rijden. Zaterdag 20 augustus 2016 gaan we van Amsterdam via Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo richting de Gamescom in Keulen. Details volgen snel. Save the date!!
[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 25-05-2016 11:43 ]
Ligt die route al vast, of kunnen daar nog wijzigingen in optreden? Dan ben ik wel erg benieuwd naar de vertrektijdenzeef schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Informatie over de kaartverkoop en prijzen volgt de komende weken.
Ga proberen om dan in Utrecht op te stappen
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 25-05-2016 12:24 ]
Supertof
Ben heel benieuwd naar wat je nu weer uit je hoge hoed tovert om het weer toffer te maken dan vorig jaar
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Kaartsetjes zonder DeckblattHooglander1 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:49:
[...]
![]()
Supertof
Ben heel benieuwd naar wat je nu weer uit je hoge hoed tovert om het weer toffer te maken dan vorig jaar
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Details, details, de treinreis is toch het belangrijkste toch?AW_Bos schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:20:
[...]
Kaartsetjes zonder DeckblattViel niet in goede aarde bij Sebastius, geloof ik
Al heb ik mij afgelopen jaar beter vermaakt op de beurs dan het jaar er voor zelfs
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-05-2016 19:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Eindhoven dan maar?Zeror schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:49:
* Zeror gaat misschien ook wel mee dit jaar mits de vertrekstations een beetje gunstig zijn (breda ofzo).
De Tweakers Express gaat weer rijden. Zaterdag 20 augustus 2016 gaan we van Amsterdam via Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo richting de Gamescom in Keulen. Details volgen snel. Save the date!!

https://www.facebook.com/events/1199008056810358/
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 25-05-2016 23:45 ]
Jammer dat we via Den Bosch en Eindhoven gaan, Arnhem is net iets makkelijker vanuit Nijmegen. Maar eerst het schema zien.zeef schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Informatie over de kaartverkoop en prijzen volgt de komende weken.
99% dat ik er weer bij ben,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Spannend! Gamescom 2016.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb even gekeken naar het voorlopige schema en dat moet je kunnen halen vanuit Arnhem. De definitieve tijden communiceren we zo snel mogelijk.loekf2 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:56:
[...]
Jammer dat we via Den Bosch en Eindhoven gaan, Arnhem is net iets makkelijker vanuit Nijmegen. Maar eerst het schema zien.
[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 26-05-2016 08:29 ]
Niet zeurenloekf2 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:56:
[...]
Jammer dat we via Den Bosch en Eindhoven gaan, Arnhem is net iets makkelijker vanuit Nijmegen. Maar eerst het schema zien.
Amsterdam 1:20, Utrecht 1:15, Den Bosch 1:15, etc. (het word er niet korter op iig
Dus ja ik ben ook heel benieuwd naar de tijden
Op zaterdag is Gamescom wel langer open dan op zondag. Blijven we dan ook langer? Het nadeel van zondag te gaan was dat we uiteindelijk maar een uur of 6 op Gamescom zelf waren, dat is iets te kort. Ik vermoed dat het op zaterdag daar ook (nog) drukker is.
[ Voor 54% gewijzigd door Bv202 op 26-05-2016 09:36 ]
We zijn met name afhankelijk van onze plek in de dienstregeling. Daarbij moeten mensen op de terugweg ook weer de trein naar huis halen. Een heel geschuif dus. Later meer hierover.Bv202 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:28:
Ik ga weer mee, maar deze keer rij ik zelf met de auto naar Nederland. De bus vanuit België was vorig jaar een ramp
Op zaterdag is Gamescom wel langer open dan op zondag. Blijven we dan ook langer? Het nadeel van zondag te gaan was dat we uiteindelijk maar een uur of 6 op Gamescom zelf waren, dat is iets te kort. Ik vermoed dat het op zaterdag daar ook (nog) drukker is.
Oké, ik ben benieuwd. Op de website van Gamescom staat wel dat zaterdag de drukste dag is en veel drukker is dan zondag. Dus ik hoop dat dit dan nog gaat meevallen, want zondag was al belachelijk druk...zeef schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:49:
[...]
We zijn met name afhankelijk van onze plek in de dienstregeling. Daarbij moeten mensen op de terugweg ook weer de trein naar huis halen. Een heel geschuif dus. Later meer hierover.
Ja, ik had al gehoord dat de bus vanuit België slecht was bevallen, te laat en de buschauffeur wist de weg niet ofzo. Overigens was ik vorig jaar zeer tevreden over de busverbinding vanuit Groningen naar Zwolle, naar Utrecht.Bv202 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:28:
Ik ga weer mee, maar deze keer rij ik zelf met de auto naar Nederland. De bus vanuit België was vorig jaar een ramp
Zijn jullie dit jaar ook van plan om een busverbinding op te zetten vanuit Groningen? De bus zat vorig jaar best wel vol, er was veel animo voor. Het was mij in ieder geval goed bevallen hehe. Hetzelfde geldt voor de Tweakers Express, daarom doe ik mijn best om dit jaar wederom van de partij te zijn.
Is dit al zeker?ShitHappens schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:29:
[...]
Eindhoven dan maar?
De Tweakers Express gaat weer rijden. Zaterdag 20 augustus 2016 gaan we van Amsterdam via Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo richting de Gamescom in Keulen. Details volgen snel. Save the date!!
Had ik toch beter vorig jaar al mee kunnen gaan

Ach nu maar vroeg van Rotterdam naar Utrecht en hopen dat dit gaat lukken met OV.
Nog nooit naar een gamebeurs geweest maar heb er wel echt zin in
Zit wel met parkeren. NS reizigers krijgen een flinke korting op parkeren, als je met NS reist.
Maar dit is geen gewone NS trein, toch?
Nope, dit is de Tweakers Express. Geen NS trein.PromWarMachine schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:08:
Den Bosch is een optie!
Zit wel met parkeren. NS reizigers krijgen een flinke korting op parkeren, als je met NS reist.
Maar dit is geen gewone NS trein, toch?

Den Bosch gaat dat naar 20 euro, komt ook nog bij kijken dat je daar ook makkelijker met de auto kan komen. Nog tijd zat om een geschikte route te plannen gelukkig
Een trein van de NMBSzeef schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Nope, dit is de Tweakers Express. Geen NS trein.
Den Bosch is op 5-10 minuten lopen ook gewoon gratis parkeren mogelijk. Maar dan moet je dus wel een stukje willen lopen.Case_C schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:18:
Achter R'dam centraal kon je zo mooi parkeren voor een prikkie. In Utrecht betaal je 30 euro voor een dagkaart![]()
.
Den Bosch gaat dat naar 20 euro, komt ook nog bij kijken dat je daar ook makkelijker met de auto kan komen. Nog tijd zat om een geschikte route te plannen gelukkig.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Een collega wist me te vertellen dat dit in Utrecht ook mogelijk was. En lopen is zeker geen probleem, gezien er de hele dag moet er gelopen wordenSaffie_time schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:47:
[...]
Den Bosch is op 5-10 minuten lopen ook gewoon gratis parkeren mogelijk. Maar dan moet je dus wel een stukje willen lopen.
[ Voor 1% gewijzigd door Case_C op 26-05-2016 16:05 . Reden: Zinsopbouw gecorrigeerd. ]
In Utrecht kun je voor €5/dag in P+R De Uithof of Westraven staan, prijs is inclusief kaartje voor de bus/tram voor 5 personen. Dan ben je met 20 minuten op CS.Case_C schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:18:
Achter R'dam centraal kon je zo mooi parkeren voor een prikkie. In Utrecht betaal je 30 euro voor een dagkaart![]()
.
Den Bosch gaat dat naar 20 euro, komt ook nog bij kijken dat je daar ook makkelijker met de auto kan komen. Nog tijd zat om een geschikte route te plannen gelukkig.
@Zeef, mag/kan er al ergens een Carpool- en Overnachtingen topic gestart worden?
[ Voor 8% gewijzigd door ShitHappens op 26-05-2016 18:55 ]
In Biddinghuizen
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Jij veel plezier op Lowlands dan
Goed idee,ShitHappens schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:49:
[...]
In Utrecht kun je voor €5/dag in P+R De Uithof of Westraven staan, prijs is inclusief kaartje voor de bus/tram voor 5 personen. Dan ben je met 20 minuten op CS.
@Zeef, mag/kan er al ergens een Carpool- en Overnachtingen topic gestart worden?
Mocht het wellicht zover komen dat er een groepje vanuit Rotterdam naar Utrecht gaat is bij deze mijn interesse alvast getrokken.
Maar volgens mij was het iBugged idd die vorig jaar de lijst maakte. Doodleuk wel Voorhout in de lijst zetten, maar Hillegom niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik had een Excel-bestand gedownload met alle stations van Nederland en daar had ik alle "intercitystations" van opgezocht, maar ik zal hem er speciaal voor jou inzettenHero of Time schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:35:
Daar hebben ze de vorige topics voor uitgevonden, post history en natuurlijk de search.
Maar volgens mij was het iBugged idd die vorig jaar de lijst maakte. Doodleuk wel Voorhout in de lijst zetten, maar Hillegom niet.Niet dat het wat uit zou hebben gemaakt, we hebben beide dezelfde sprinter.

Nu weet ik nog niet of ik mee ga en als ik ga, hoe ik ga. Had vorig jaar de merchandise hal gemist en zo heel veel vond ik er niet aan eigenlijk. Maar mis nog wel 1 regio van Duitsland in m'n MiiPlaza.
Vorig jaar was het eerste jaar dat ik mee was en het was erg gezellig en goed geregeld. Ik ben blij dat jullie het weer doen.
Komt er ook weer korting voor abonnees?

Hero of Time schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:35:
Daar hebben ze de vorige topics voor uitgevonden, post history en natuurlijk de search.
Maar volgens mij was het iBugged idd die vorig jaar de lijst maakte. Doodleuk wel Voorhout in de lijst zetten, maar Hillegom niet.Niet dat het wat uit zou hebben gemaakt, we hebben beide dezelfde sprinter.
Voorhout (en Sassenheim) zijn er door mij opgezet, ik had uitgezocht of het kon en dat toen doorgegeveniBugged schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Ik had een Excel-bestand gedownload met alle stations van Nederland en daar had ik alle "intercitystations" van opgezocht, maar ik zal hem er speciaal voor jou inzetten
Deze ruimte is te huur!
Oh nee, Voorhout had ik er op verzoek van iemand ingezetHero of Time schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:44:
Voorhout is alles behalve een IC station. En als je van Leiden/Haarlem op tijd in Amsterdam kan zijn, is dat geen enkele garantie dat je dat met een tussenstation ook kan, zoals deze twee, die afhankelijk zijn van een sprinter. Vorig jaar zouden we het met 5 minuten NA vertrek van de TE dus niet halen, en 2 jaar terug besloot ProFail om het hele traject maar dicht te gooien voor onderhoud.
Nu weet ik nog niet of ik mee ga en als ik ga, hoe ik ga. Had vorig jaar de merchandise hal gemist en zo heel veel vond ik er niet aan eigenlijk. Maar mis nog wel 1 regio van Duitsland in m'n MiiPlaza.
Oeps, nieuwe pagina

Was speciaal voor de mensen hier in de buurt aangezien er naar Leiden zo vroeg nog geen bussen gingen en je bij Voorhout//Sassenheim mooi gratisch kan parkeren!
(zal m dit jaar ook weer gaan worden gok ik, even afh van de vertrektijd om A'dam)
Deze ruimte is te huur!
Gratisch parkeren?!Mattie112 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:04:
Jaja, maar inderdaad
Was speciaal voor de mensen hier in de buurt aangezien er naar Leiden zo vroeg nog geen bussen gingen en je bij Voorhout//Sassenheim mooi gratisch kan parkeren!
(zal m dit jaar ook weer gaan worden gok ik, even afh van de vertrektijd om A'dam)
Scheelt ook nogal wat km's met doorrijden naar A'dam. Wellicht een goede optie als 't niet al om 6 uur is
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 28-05-2016 16:08 ]
Ah dat wist ik niet, niet op gelet vorige keer.Hero of Time schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:01:
Die korting was niet speciaal voor abbo's. Normale gebruikers en mensen die helemaal geen account hebben konden er ook gebruik van maken. Enige verschil was dat abbo's meer tijd hadden voor de early bird ticket met dus wat lagere prijs, omdat ze voor de officiële verkoopdatum al konden kopen.
Gaat het nu ook weer via Eventbrite trouwens? Ik ben komende week op reis en ik wil niet zo graag mijn TAN codelijst meenemen. Bij Eventbrite kon ik gewoon met credit card betalen, dus als dat weer zo is dan zou dat super zijn.
[ Voor 108% gewijzigd door GekkePrutser op 29-05-2016 07:55 ]
Signatures zijn voor boomers.
Zodra je een website bezoekt stuur je al persoonlijke gegevens, namelijk je IP adres, browser die je gebruikt e.d.don't make them send personal data (not even to you). That's how the FSF does it.
Richard Stallman begint een beetje als een aluhoedje te praten. Zijn ideeën en filosofie paste nog prima in de jaren '80 en '90, maar heden ten dage ontkom je er gewoon niet aan. Dat eventbrite non-free code gebruikt boeit geen zak, dat doet Tweakers ook. Of verwacht je dat ze alles vrijgeven wat ze maken om deze geweldige site te maken?
Yes, gratisch! Vorig jaar ook lekker vanaf huis (Noordwijk) naar Sassenheim gereden.Case_C schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Gratisch parkeren?!JPEG spaceships can bring you only so far
.
Scheelt ook nogal wat km's met doorrijden naar A'dam. Wellicht een goede optie als 't niet al om 6 uur is.
Als ik zo eens eventjes terug zoek in mn mail hebben we de trein genomen van 06:41, en dan waren we 45min te vroeg op A'dam. Trein later kon ook nog maar dan zat je met een vrij krappe overstap.
En tja vroeg was het wel ja
Deze ruimte is te huur!
Voor zover ik weet als Hollander is dat wel het gevalBv202 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:41:
Den Bosch = 's-Hertogenbosch, toch? Misschien een domme vraag, maar als Belg is me dat niet helemaal duidelijk
Ach, je moet soms Hollanders ook even uitleggen dat Brussel en Bruxelles hetzelfde isBv202 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:41:
Den Bosch = 's-Hertogenbosch, toch? Misschien een domme vraag, maar als Belg is me dat niet helemaal duidelijk
Net zoals 's Gravenhage ook bekend staat als Den Haag.Bv202 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:41:
Johann Sebastian Bach
Niet volgens Google MapsHero of Time schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:52:
[...]
Net zoals 's Gravenhage ook bekend staat als Den Haag.
EénNivida_intel schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:07:
COUNT ME IN
Jawel. Zoek maar eens beide op. Hetzelde deel wordt dan rood gekleurd. Tenzij je taal op EN staat, dan staat er doodleuk 'The Hague'.
Edit:
Heb de teaser van 20 aug gezien van Zeef als eerste aankondiging
[ Voor 28% gewijzigd door lubbertkramer op 01-06-2016 13:28 ]
Als er meer informatie beschikbaar is.lubbertkramer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:27:
Wanneer kunnen we verwachten dat de definitieve aankondiging / verkoop start van de 2016 editie?
Waarschijnlijk zodra de sponsoren bekend zijn lijkt mij. Mogen we daarover speculeren?lubbertkramer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:27:
Wanneer kunnen we verwachten dat de definitieve aankondiging / verkoop start van de 2016 editie?
Edit:
Heb de teaser van 20 aug gezien van Zeef als eerste aankondiging
Ik hoop op betere shirtjes dan vorig jaar van ene firma Corsair geloof ik. Die van vorig jaar waren maatje S. Ben niet zo van de navel shirtjes of ik zat niet in de doelgroep van de sponserCase_C schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:43:
[...]
Waarschijnlijk zodra de sponsoren bekend zijn lijkt mij. Mogen we daarover speculeren?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor. Bij het uitdelen van de shirts waren alle maten niet helemaal goed verdeeld volgens mij, maar ze waren er wel.loekf2 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:17:
[...]
Ik hoop op betere shirtjes dan vorig jaar van ene firma Corsair geloof ik. Die van vorig jaar waren maatje S. Ben niet zo van de navel shirtjes of ik zat niet in de doelgroep van de sponser
Overigens zou ik het totaal niet erg vinden als Crucial weer bereid is te sponsoren. En ipv een shirtje ditmaal een mooi MX300 1TB schijfje in de goodiebag stopt

Dat zeker, ik heb er een weekend New York aan overgehouden, mogen ze dit jaar weer doen!Case_C schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor.
Lol zelfs 500GB is primaCase_C schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor. Bij het uitdelen van de shirts waren alle maten niet helemaal goed verdeeld volgens mij, maar ze waren er wel.
Overigens zou ik het totaal niet erg vinden als Crucial weer bereid is te sponsoren. En ipv een shirtje ditmaal een mooi MX300 1TB schijfje in de goodiebag stopt![]()
![]()
. Wil niet teveel vragen natuurlijk
.
Signatures zijn voor boomers.
Zoiets?zeef schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:04:
[...]
Als de ticketprijs naar €400 mag, stop ik een dikke SSD in de goodiebag.

Hahaha ok ok samsung evo 500gb mag ook wel. Die is stuk goedkoperzeef schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:04:
[...]
Als de ticketprijs naar €400 mag, stop ik een dikke SSD in de goodiebag.
Oh, was jij dat? Uiteindelijk had echt bijna niemand meegedaan aan die wedstrijd, ik had er ook totaal niet bij stilgestaanFoxLenny schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:41:
[...]
Dat zeker, ik heb er een weekend New York aan overgehouden, mogen ze dit jaar weer doen!
Er waren wel een paar die mee hadden gedaan, maar de deadline voor inzenden was die zondag 23:00, of wat eerder. Veel gehoorde klacht, maarja, weinig aan te doen.Bv202 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Oh, was jij dat? Uiteindelijk had echt bijna niemand meegedaan aan die wedstrijd, ik had er ook totaal niet bij stilgestaan
Deadline was volgens mij ergens die maandagochtend, ik was in ieder geval om 6 uur opgestaan om nog even snel wat te photoshoppenHero of Time schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:34:
[...]
Er waren wel een paar die mee hadden gedaan, maar de deadline voor inzenden was die zondag 23:00, of wat eerder. Veel gehoorde klacht, maarja, weinig aan te doen.
Oke, dat RMS een aluhoedje is ga ik ook geen nee op zeggen, maar toch vind ik dat degenen die met de Tweakers Express toch de optie mogen krijgen voor een alternatief, dat was eigenlijk mijn bedoeling. Serversided code kan me aan mijn aars oxideren, maar toch vind ik het fijner om de code te kunnen nagaan/niet te draaien/met argusogen te bekijken. Ik draai zelf ook bijvoorbeeld de NPO app op mijn telefoon, die heeft echt alleen toegang tot *.omroep.nl, *.npo.nl, et cetera. Hetzelfde wil ik ook graag doen voor Eventbrite mocht dat vereist zijn (is even een inconvenience), maar toch ben ik van mening dat de afnemer de mogelijkheid krijgt voor een FOSS alternatief of een "analoog" alternatief.Hero of Time schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:05:
Hij eindigt heel mooi met het volgende:
[...]
Zodra je een website bezoekt stuur je al persoonlijke gegevens, namelijk je IP adres, browser die je gebruikt e.d.
Richard Stallman begint een beetje als een aluhoedje te praten. Zijn ideeën en filosofie paste nog prima in de jaren '80 en '90, maar heden ten dage ontkom je er gewoon niet aan. Dat eventbrite non-free code gebruikt boeit geen zak, dat doet Tweakers ook. Of verwacht je dat ze alles vrijgeven wat ze maken om deze geweldige site te maken?
Je beweert dus dat je de code van werkelijk alles controleert voordat je het draait? Of enorm sceptisch naar kijkt terwijl je het gebruikt? Houd je dan nog wel tijd over om van het leven te genieten?SampleUser schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:09:
Oke, dat RMS een aluhoedje is ga ik ook geen nee op zeggen, maar toch vind ik dat degenen die met de Tweakers Express toch de optie mogen krijgen voor een alternatief, dat was eigenlijk mijn bedoeling. Serversided code kan me aan mijn aars oxideren, maar toch vind ik het fijner om de code te kunnen nagaan/niet te draaien/met argusogen te bekijken. Ik draai zelf ook bijvoorbeeld de NPO app op mijn telefoon, die heeft echt alleen toegang tot *.omroep.nl, *.npo.nl, et cetera.
Doel je nu specifiek op de mobiele app van ze? Want vorig jaar kon je gewoon het 'kaartje' (email die je had ontvangen) uitprinten. Niks geen app op je mobiel nodig. En als serverside code je niks kan schelen, waarom dan zo druk maken over eventuele client side code?Hetzelfde wil ik ook graag doen voor Eventbrite mocht dat vereist zijn (is even een inconvenience), maar toch ben ik van mening dat de afnemer de mogelijkheid krijgt voor een FOSS alternatief of een "analoog" alternatief.
Die zin was misschien een beetje rot verwoordHero of Time schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:53:
[...]
Je beweert dus dat je de code van werkelijk alles controleert voordat je het draait? Of enorm sceptisch naar kijkt terwijl je het gebruikt? Houd je dan nog wel tijd over om van het leven te genieten?
En over dat uitprintbare kaartje: dat wist ik nog niet, bedankt daarvoor
Dan nog, je moet elke programmeertaal dan volledig beheersen en dat kost al enorm veel tijd. Het kunnen controleren geeft nog steeds geen garantie dat het doet wat je wil dat het doet. Iets gebruiken met een gezonde hoeveelheid scepticisme is prima, maar hoe jij het nu brengt draaf je wat door.SampleUser schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:56:
[...]
Die zin was misschien een beetje rot verwoordbedoelde eigenlijk te zeggen dat ik de mogelijkheid wil om de code te kunnen controleren voordat ik dat ga draaien.
Stond zelfs in de mail, "Hier zijn je tickets: app of print bijlage". Of was jij vorig jaar niet mee? Want bijna iedereen had 'm uitgeprint. Ik heb maar een paar gezien die met de app werkte.En over dat uitprintbare kaartje: dat wist ik nog niet, bedankt daarvoor. Probleem opgelost!
De meeste software controller ik ook niet eens als het uit de apt repositories komtHero of Time schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:02:
[...]
Dan nog, je moet elke programmeertaal dan volledig beheersen en dat kost al enorm veel tijd. Het kunnen controleren geeft nog steeds geen garantie dat het doet wat je wil dat het doet. Iets gebruiken met een gezonde hoeveelheid scepticisme is prima, maar hoe jij het nu brengt draaf je wat door.
Nee, ik was vorig jaar niet meeStond zelfs in de mail, "Hier zijn je tickets: app of print bijlage". Of was jij vorig jaar niet mee? Want bijna iedereen had 'm uitgeprint. Ik heb maar een paar gezien die met de app werkte.
Ik ga uitzoeken of we onze Paypal kunnen koppelen aan Eventbrite.Case_C schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:11:
En natuurlijk de vraag of betalen met Paypal mogelijk is, anders moet ik m'n random reader meenemen naar m'n werk.
Neem een abo, dan ben je zeker bij de early-birds.Bv202 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:01:
Benieuwd wanneer de aankondiging komt. Deze keer wil ik proberen zo'n early bird ticket te kopen
Deze week nog niet.Case_C schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:59:
Benieuwd wanneer de vrijdag-updates starten. Het is per slot van rekening nog maar 72 nachtjes slapen!
Deze week is bijna om
Johann Sebastian Bach
* J.S. Bach heeft het weekend van 20-08 vrij genomenzeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:02:
Ik weet het. Bijna #WWWWWWEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDDDDDD
Johann Sebastian Bach
Dit topic is gesloten.