zeef schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:56:
Ik zoek een tweaker die op die meeting wat foto's wil schieten voor ons. Wie zou dat leuk vinden.Ik kan je belonen met een vrijkaartje voor de Tweakers Express.

zeef schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:56:
Ik zoek een tweaker die op die meeting wat foto's wil schieten voor ons. Wie zou dat leuk vinden.Ik kan je belonen met een vrijkaartje voor de Tweakers Express.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Drei Monate bevor die gamescom 2016, offen für alle vom 18. bis 21. August, ihre Tore öffnet, sind die Tageskarten für den gamescom-Samstag (20. August) im Online Ticket-Shop bereits ausverkauft. Eine Chance auf ein Samstag-Ticket - nur solange der Vorrat reicht - könnten Spielefans noch in ausgewählten Saturn-Filialen haben. Allerdings gilt auch hier: Wer sich noch ein Samstag-Ticket sichern möchte, sollte sich beeilen. Es ist davon auszugehen, dass aufgrund der aktuell starken Nachfrage, die Samstagskarten auch bei Saturn schnell ausverkauft sein werden. Gleiches gilt übrigens auch für die drei weiteren Publikumstage, Donnerstag, Freitag und Sonntag. Denn der Vorverkauf läuft auch hier auf Hochtouren. Wer das weltweit größte Event für interaktive Unterhaltung live erleben und die neuesten Highlights der Games-Industrie erstmals selbst ausprobieren möchte, muss sich also beeilen. Tageskarten für den 18., 19. und 21. August sind über den gamescom Ticket-Shop unter www.gamescom.de und bei Saturn erhältlich.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 17-05-2016 10:52 ]
Hahaha, dat zou wat zijn.Puc van S. schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:34:
T.net heeft alle kaarten voor de zaterdag opgekocht en ipv 1 Tweakers Express gaan er 5? (vanaf ieder startpunt 1 trein?
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 18-05-2016 14:29 ]
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier.Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:23:
Ik wacht de aankondiging met spanning af, de Tweakers-express op een zaterdag zou overigens wel geweldig zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 18-05-2016 14:28 ]
Als een beetje discussie en hype voor de Tweakers-express een aankondiging gaat opleveren wil ik hier best vaker posten hoor
Nou...
Killt de buzz wel vrij effectief hoor. Vorige week donderdag Fréderique en die andere gozer die dingen regelt (ja, ik ben goed in namen) nog even ondervraagd, dus ik onthoud me van commentzeef schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:59:
Als er iets te vertellen is, dan horen jullie dat vanzelf.
Signatures zijn voor boomers.
Deze ruimte is te huur!
Johann Sebastian Bach
Uiteraard!!!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Johann Sebastian Bach
De lat erover?Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:24:
Zeef lat niks los en het blijft stil...
Sorry, maar gaat er iets gebeuren?
[ Voor 15% gewijzigd door J.S. Bach op 18-05-2016 14:31 ]
Johann Sebastian Bach
Waar heb je het over?Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Euhh wait wut, een afbeelding erin raggen maar niet laten zien? Zeef wat zijn jouw plannetjes...
Hahaha net snel genoeg gequoteNivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Euhh wait wut, een afbeelding erin raggen maar niet laten zien? Zeef wat zijn jouw plannetjes...
Johann Sebastian Bach
[ Voor 22% gewijzigd door Maasluip op 18-05-2016 14:40 ]
[ Voor 29% gewijzigd door J.S. Bach op 18-05-2016 14:41 ]
Johann Sebastian Bach
Johann Sebastian Bach
EPICNakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
[ Voor 25% gewijzigd door Damic op 18-05-2016 14:47 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
meer!Nakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
ZOMG! OVER 9000!
Stuk of 1500
Johann Sebastian Bach
Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
Ga maar een persbericht schrijven Zeef voor de FP
* Damic gaat in de rij liggen voor een kaartje
Eventjes bijgeteldDamic schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
[...]
EPIC
Klopt niet als elke blok er 50 heeft en het zijn 40 blokken zijn het 2000 kaartjes
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Patience you must have, my young padawan.Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
* zeef gaat in de rij liggen voor een kaartje
5 treinen confirmed!Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Stuk of 1500
Bevestiging
* Case_C gaat in de rij liggen voor een kaartje
Case_C schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:50:
Hoeveel kaartjes mogen er eigenlijk besteld worden door early-birds?
[...]
5 treinen confirmed!
Wachten we met z'n allen rustig af tot er iets over gepubliceerd wordt, is het weer niet goed.zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier. [afbeelding]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Johann Sebastian Bach
1337 kaartjesNakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
555 dit jaar?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
100701 - 100750 en 100351 - 100400 zijn toch echt 50 tickets per block. De eerste en de laatste tellen gewoon mee.Nakebod schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:55:
Even globaal rekenen..
Er zijn 16 zichtbare ticketblokken. Er zitten 49 (Ja, geen 50) tickets op 1 block.
Dus dan zit ik op 784 tickets. Waarschijnlijk liggen er nog minimaal 2 blokken onder, dus ga ik al richting de 882 tickets.
Dubbeldekker confirmed?
Zit wat in. Had deckblatt even niet meegerekend om welke reden dan ookMaasluip schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:02:
[...]
100701 - 100750 en 100351 - 100400 zijn toch echt 50 tickets per block. De eerste en de laatste tellen gewoon mee.
Ik heb ze er vlak nadat ik die foto maakte afgehaald.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:03:
Hey dit keer niet de Deck-Blatt uitdelen alsof het kaartjes zijn he? (was best gedoe om binnen te komen vorige keer)
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik wachte geduldig af. Heeft weinig nut om een topic te starten als er niks bekend is of bekend gemaakt wordt. Maar met de melding dat het uitverkocht was op Hardware.info wist ik zeker dat er snel een discussie topic zou komen.zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Is er wel interesse dan? Het is zo stil hier. [afbeelding]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Yep, als het goed is hebben we daar nu minder last van.PcDealer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:12:
* PcDealer gaat!
Vorig jaar was er toch onderhoud waardoor de route was verlegd? Twee jaar geleden heb ik er niets van meegekregen.
zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:
True true, de finale 'go' is nog niet gegeven. Als dat het geval is deel ik direct route en tijden.
Nast 555 tweakers zaten er vorig jaar ook 5000 crew op die trein en die moeten ook allemaal een kaartje.Nivida_intel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
Stuk of 500 kaartjes...
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.Maasluip schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:36:
[...]
Nast 555 tweakers zaten er vorig jaar ook 5000 crew op die trein en die moeten ook allemaal een kaartje.![]()
Oh ja, en die MSI-chicks.
[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 18-05-2016 21:58 ]
Houd ons maar op de hoogte!zeef schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:29:
True true, de finale 'go' is nog niet gegeven. Als dat het geval is deel ik direct route en tijden.
Topic was tot de reactie van zeef op de 17e gesloten. Je zit dus eerder 'in after the lock'.ShitHappens schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:47:
In before the lock!
Zonder sponsors geen Tweakers Express.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.
(begrijp me niet verkeerd, vrouwelijk schoon kan ik zeker waarderen! Maar dit soort gedoe vind ik echt iets van een paar jaar terug).
* sebastius voelt zich oud...
Als hot chicks laten rondlopen jouw idee van sponsoring is, dan ben ik helemaal voor sponsoring
Tuurlijk, dat snap ik ook
Ik heb nog een shirt van Crucial. Gegeven door... twee jongemannensebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
Ja over chicks gesproken: dat treurige promo-babe gedoe in de trein met die koekjes uitdelen, kunnen we dat overslaan? Prachtige meiden, daar niet van, maar ik vond het echt een vrouwonvriendelijk concept.
Deze ruimte is te huur!
Prima wat mij betreft, ben wel verhuisd maar moet nog steeds kunnen
PromWarMachine schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:08:
Fijn dat het weer op zaterdag is!
Helaas ben ik verhuisd van Utrecht naar Tiel.
Afhankelijk van route en tijdstippen, ga ik beslissen of ik mee ga! Het was twee jaar geleden wel erg leuk.
p.s.sebastius schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:58:
[...]
(begrijp me niet verkeerd, vrouwelijk schoon kan ik zeker waarderen! Maar dit soort gedoe vind ik echt iets van een paar jaar terug).
* sebastius voelt zich oud...
Nog niet.Kiswum schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:49:
Is het al tijd voor "update vrijdag" rond de klok van 4?
Oeh, een Nokia Lumia 830 met Flip Cover!
Ik vermoed dat de prijs ook erg belangrijk isHero of Time schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:23:
Zodra er meer informatie is om te delen.
Geduld is een schone zaak. Je weet dat de trein weer gaat rijden en op welke dag dat is. Enige wat nog echt interessant is, is de vertrektijd per station.
Wat was het verschil dan?Kiswum schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:29:
[...]
Ik vermoed dat de prijs ook erg belangrijk isin vergelijking van het eerste jaar, was het daarna een stuk duurder geworden. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige niet haalbaar is als de prijs weer met dezelfde percentage omhoog gaat.
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.Hero of Time schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:31:
Uiteraard, maar er zijn hier al een paar die zeggen dat ze sowieso gaan. Voor hun maakt het dan niet echt veel meer uit of ze nou €100 of €175 moeten betalen lijkt mij. Het is gewoon een geweldige ervaring.
2014: early bird €75,- en regulier €99,-PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:26:
[...]
Wat was het verschil dan?
[...]
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.
Ik noemde maar lukraak 2 bedragen. Kiswum laat goed zien wat het verschil is tussen de eerste en tweede keer dat we gingen. Dat valt toch mee?PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:26:
[...]
Ik vind het een groot verschil. Dat kan het verschil zijn tussen op eigen gelegenheid gaan of met de #TX16.
Dat proef ik niet uit je post die als volgt was omschreven:
De strekking van mij was: de geweldige ervaring heeft een turning point waarop de geweldige ervaring niet meer opweegt tegenover het bedrag. Ik ga in elk geval geen EUR 175,00 betalen (indien dat werkelijkheid zou worden) om te gaan. Dan hou ik al het geld wel in mijn virtuele zak.Uiteraard, maar er zijn hier al een paar die zeggen dat ze sowieso gaan. Voor hun maakt het dan niet echt veel meer uit of ze nou €100 of €175 moeten betalen lijkt mij. Het is gewoon een geweldige ervaring.
Ik vind van wel absoluut en packagewise gezien. Niet procentueel met 13% en 16%.Kiswum laat goed zien wat het verschil is tussen de eerste en tweede keer dat we gingen. Dat valt toch mee?
Het is hetzelfde als dat Apple enthousiastelingen zonder problemen €900 neerleggen voor een product dat nog geen €90 kost om te maken. Wie het echt wil, heeft het geld er voor over.PcDealer schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:48:
[...]
Dat proef ik niet uit je post die als volgt was omschreven:
[...]
De strekking van mij was: de geweldige ervaring heeft een turning point waarop de geweldige ervaring niet meer opweegt tegenover het bedrag. Ik ga in elk geval geen EUR 175,00 betalen (indien dat werkelijkheid zou worden) om te gaan. Dan hou ik al het geld wel in mijn virtuele zak.
de kleur van de bekleding vind ik een goed alternatiefzeef schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:02:
Heren, zullen we stoppen met speculaties over de prijs?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Tweaker-groene bekleding voor de stoelen, met rode vloerbekledingDutchzilla schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:22:
[...]
de kleur van de bekleding vind ik een goed alternatief
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq