Tweakers Express 2016?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 11.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nou zeg, ik vind dat RMS hier nogal overreageert. Nonfree code lijkt me totaal geen reden om geen eventbrite te gebruiken, het gros van de mensen hier gebruikt een nonfree OS. En dat Eventbrite data verzamelt, dat doet toch elk ticketbedrijf waar je zaken mee doet?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij eindigt heel mooi met het volgende:
don't make them send personal data (not even to you). That's how the FSF does it.
Zodra je een website bezoekt stuur je al persoonlijke gegevens, namelijk je IP adres, browser die je gebruikt e.d.

Richard Stallman begint een beetje als een aluhoedje te praten. Zijn ideeën en filosofie paste nog prima in de jaren '80 en '90, maar heden ten dage ontkom je er gewoon niet aan. Dat eventbrite non-free code gebruikt boeit geen zak, dat doet Tweakers ook. Of verwacht je dat ze alles vrijgeven wat ze maken om deze geweldige site te maken? ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 16:14

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Case_C schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Gratisch parkeren?! :*) JPEG spaceships can bring you only so far :+ .

Scheelt ook nogal wat km's met doorrijden naar A'dam. Wellicht een goede optie als 't niet al om 6 uur is :+ .
Yes, gratisch! Vorig jaar ook lekker vanaf huis (Noordwijk) naar Sassenheim gereden.

Als ik zo eens eventjes terug zoek in mn mail hebben we de trein genomen van 06:41, en dan waren we 45min te vroeg op A'dam. Trein later kon ook nog maar dan zat je met een vrij krappe overstap.
En tja vroeg was het wel ja :p Had mooi ook die maandag erna vrij genomen om heerlijk uit te slapen :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Twee jaar geleden was vertrek Amsterdam om 7:01, vorig jaar was dat een uur later, 8:02. Omdat er dit jaar weer vanaf Amsterdam gereden wordt, is de kans aanwezig dat het weer rond 7:00 gaat, maar dat is uiteraard afhankelijk van wat er geregeld wordt met alles. Vertrek rond 8:00 geeft uiteraard mensen meer kans om vanaf een ander station de aansluiting te halen. Er is dus niets over te zeggen totdat Zeef de tijden geeft. ;) Het moet tenslotte ook in het spoorboekje van die dag passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Den Bosch = 's-Hertogenbosch, toch? Misschien een domme vraag, maar als Belg is me dat niet helemaal duidelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:00

Case_C

[Team Carrack]

Bv202 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:41:
Den Bosch = 's-Hertogenbosch, toch? Misschien een domme vraag, maar als Belg is me dat niet helemaal duidelijk :p
Voor zover ik weet als Hollander is dat wel het geval :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:15
Ach, je moet soms Hollanders ook even uitleggen dat Brussel en Bruxelles hetzelfde is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net zoals 's Gravenhage ook bekend staat als Den Haag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

COUNT ME IN

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Hero of Time schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:52:
[...]

Net zoals 's Gravenhage ook bekend staat als Den Haag. ;)
Niet volgens Google Maps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bv202 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:20:
[...]

Niet volgens Google Maps :P
Jawel. Zoek maar eens beide op. Hetzelde deel wordt dan rood gekleurd. Tenzij je taal op EN staat, dan staat er doodleuk 'The Hague'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:07
Wanneer kunnen we verwachten dat de definitieve aankondiging / verkoop start van de 2016 editie?

Edit:
Heb de teaser van 20 aug gezien van Zeef als eerste aankondiging :)

[ Voor 28% gewijzigd door lubbertkramer op 01-06-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

lubbertkramer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:27:
Wanneer kunnen we verwachten dat de definitieve aankondiging / verkoop start van de 2016 editie?
Als er meer informatie beschikbaar is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

lubbertkramer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:27:

Edit:
Heb de teaser van 20 aug gezien van Zeef als eerste aankondiging :)
Waarschijnlijk zodra de sponsoren bekend zijn lijkt mij. Mogen we daarover speculeren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 19:55
Case_C schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:43:
[...]

Waarschijnlijk zodra de sponsoren bekend zijn lijkt mij. Mogen we daarover speculeren? :P
Ik hoop op betere shirtjes dan vorig jaar van ene firma Corsair geloof ik. Die van vorig jaar waren maatje S. Ben niet zo van de navel shirtjes of ik zat niet in de doelgroep van de sponser ;w

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

loekf2 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ik hoop op betere shirtjes dan vorig jaar van ene firma Corsair geloof ik. Die van vorig jaar waren maatje S. Ben niet zo van de navel shirtjes of ik zat niet in de doelgroep van de sponser ;w
Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor. Bij het uitdelen van de shirts waren alle maten niet helemaal goed verdeeld volgens mij, maar ze waren er wel.

Overigens zou ik het totaal niet erg vinden als Crucial weer bereid is te sponsoren. En ipv een shirtje ditmaal een mooi MX300 1TB schijfje in de goodiebag stopt :D :9 O-) . Wil niet teveel vragen natuurlijk :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Case_C schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor.
Dat zeker, ik heb er een weekend New York aan overgehouden, mogen ze dit jaar weer doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Case_C schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Crucial was mijn inziens erg goed als sponsor hoor. Bij het uitdelen van de shirts waren alle maten niet helemaal goed verdeeld volgens mij, maar ze waren er wel.

Overigens zou ik het totaal niet erg vinden als Crucial weer bereid is te sponsoren. En ipv een shirtje ditmaal een mooi MX300 1TB schijfje in de goodiebag stopt :D :9 O-) . Wil niet teveel vragen natuurlijk :+ .
Lol zelfs 500GB is prima :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Als de ticketprijs naar €400 mag, stop ik een dikke SSD in de goodiebag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Meeerrrr van die geurdingetjes van MSI. Mijn poetsvrouw heeft dibs. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
zeef schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Zoiets? :+

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1178563095.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

zeef schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Hahaha ok ok samsung evo 500gb mag ook wel. Die is stuk goedkoper :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
FoxLenny schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Dat zeker, ik heb er een weekend New York aan overgehouden, mogen ze dit jaar weer doen! :D
Oh, was jij dat? Uiteindelijk had echt bijna niemand meegedaan aan die wedstrijd, ik had er ook totaal niet bij stilgestaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bv202 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Oh, was jij dat? Uiteindelijk had echt bijna niemand meegedaan aan die wedstrijd, ik had er ook totaal niet bij stilgestaan :p
Er waren wel een paar die mee hadden gedaan, maar de deadline voor inzenden was die zondag 23:00, of wat eerder. Veel gehoorde klacht, maarja, weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Hero of Time schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Er waren wel een paar die mee hadden gedaan, maar de deadline voor inzenden was die zondag 23:00, of wat eerder. Veel gehoorde klacht, maarja, weinig aan te doen.
Deadline was volgens mij ergens die maandagochtend, ik was in ieder geval om 6 uur opgestaan om nog even snel wat te photoshoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:25
Hero of Time schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:05:
Hij eindigt heel mooi met het volgende:

[...]

Zodra je een website bezoekt stuur je al persoonlijke gegevens, namelijk je IP adres, browser die je gebruikt e.d.

Richard Stallman begint een beetje als een aluhoedje te praten. Zijn ideeën en filosofie paste nog prima in de jaren '80 en '90, maar heden ten dage ontkom je er gewoon niet aan. Dat eventbrite non-free code gebruikt boeit geen zak, dat doet Tweakers ook. Of verwacht je dat ze alles vrijgeven wat ze maken om deze geweldige site te maken? ;)
Oke, dat RMS een aluhoedje is ga ik ook geen nee op zeggen, maar toch vind ik dat degenen die met de Tweakers Express toch de optie mogen krijgen voor een alternatief, dat was eigenlijk mijn bedoeling. Serversided code kan me aan mijn aars oxideren, maar toch vind ik het fijner om de code te kunnen nagaan/niet te draaien/met argusogen te bekijken. Ik draai zelf ook bijvoorbeeld de NPO app op mijn telefoon, die heeft echt alleen toegang tot *.omroep.nl, *.npo.nl, et cetera. Hetzelfde wil ik ook graag doen voor Eventbrite mocht dat vereist zijn (is even een inconvenience), maar toch ben ik van mening dat de afnemer de mogelijkheid krijgt voor een FOSS alternatief of een "analoog" alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SampleUser schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:09:
Oke, dat RMS een aluhoedje is ga ik ook geen nee op zeggen, maar toch vind ik dat degenen die met de Tweakers Express toch de optie mogen krijgen voor een alternatief, dat was eigenlijk mijn bedoeling. Serversided code kan me aan mijn aars oxideren, maar toch vind ik het fijner om de code te kunnen nagaan/niet te draaien/met argusogen te bekijken. Ik draai zelf ook bijvoorbeeld de NPO app op mijn telefoon, die heeft echt alleen toegang tot *.omroep.nl, *.npo.nl, et cetera.
Je beweert dus dat je de code van werkelijk alles controleert voordat je het draait? Of enorm sceptisch naar kijkt terwijl je het gebruikt? Houd je dan nog wel tijd over om van het leven te genieten?
Hetzelfde wil ik ook graag doen voor Eventbrite mocht dat vereist zijn (is even een inconvenience), maar toch ben ik van mening dat de afnemer de mogelijkheid krijgt voor een FOSS alternatief of een "analoog" alternatief.
Doel je nu specifiek op de mobiele app van ze? Want vorig jaar kon je gewoon het 'kaartje' (email die je had ontvangen) uitprinten. Niks geen app op je mobiel nodig. En als serverside code je niks kan schelen, waarom dan zo druk maken over eventuele client side code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Hero of Time schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:53:
[...]

Je beweert dus dat je de code van werkelijk alles controleert voordat je het draait? Of enorm sceptisch naar kijkt terwijl je het gebruikt? Houd je dan nog wel tijd over om van het leven te genieten?
Die zin was misschien een beetje rot verwoord :P bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik de mogelijkheid wil om de code te kunnen controleren voordat ik dat ga draaien.

En over dat uitprintbare kaartje: dat wist ik nog niet, bedankt daarvoor ;). Probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

SampleUser schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:56:
[...]

Die zin was misschien een beetje rot verwoord :P bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik de mogelijkheid wil om de code te kunnen controleren voordat ik dat ga draaien.
Dan nog, je moet elke programmeertaal dan volledig beheersen en dat kost al enorm veel tijd. Het kunnen controleren geeft nog steeds geen garantie dat het doet wat je wil dat het doet. Iets gebruiken met een gezonde hoeveelheid scepticisme is prima, maar hoe jij het nu brengt draaf je wat door. ;)
En over dat uitprintbare kaartje: dat wist ik nog niet, bedankt daarvoor ;). Probleem opgelost!
Stond zelfs in de mail, "Hier zijn je tickets: app of print bijlage". Of was jij vorig jaar niet mee? Want bijna iedereen had 'm uitgeprint. Ik heb maar een paar gezien die met de app werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Hero of Time schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Dan nog, je moet elke programmeertaal dan volledig beheersen en dat kost al enorm veel tijd. Het kunnen controleren geeft nog steeds geen garantie dat het doet wat je wil dat het doet. Iets gebruiken met een gezonde hoeveelheid scepticisme is prima, maar hoe jij het nu brengt draaf je wat door. ;)
De meeste software controller ik ook niet eens als het uit de apt repositories komt :) ik denk dat je me enigszins verkeerd begrijpt. Ik zeg gewoon dat ik het handig vindt als ik de mogelijkheid heb om de code in te kunnen zien, aapassen, etc.
Stond zelfs in de mail, "Hier zijn je tickets: app of print bijlage". Of was jij vorig jaar niet mee? Want bijna iedereen had 'm uitgeprint. Ik heb maar een paar gezien die met de app werkte.
Nee, ik was vorig jaar niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Benieuwd wanneer de vrijdag-updates starten :P . Het is per slot van rekening nog maar 72 nachtjes slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Benieuwd wanneer de aankondiging komt. Deze keer wil ik proberen zo'n early bird ticket te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

En natuurlijk de vraag of betalen met Paypal mogelijk is, anders moet ik m'n random reader meenemen naar m'n werk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-03 11:59
Ik had toen heel veel geluk. Er waren een paar early bird tickets die niet betaald waren. Op een gegeven moment kwamen ze weer vrij en ik had het geluk tijdens het refreshen 1 van de early birds tegen te komen. Ik kon alleen niet betalen omdat ik mijn reader niet bij me had. Gelukkig dat een collega voor me kon betalen en ik direct het geld contant terug kon geven. Ik ga dit keer klaarstaan met reader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Case_C schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:11:
En natuurlijk de vraag of betalen met Paypal mogelijk is, anders moet ik m'n random reader meenemen naar m'n werk :P .
Ik ga uitzoeken of we onze Paypal kunnen koppelen aan Eventbrite.
Bv202 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:01:
Benieuwd wanneer de aankondiging komt. Deze keer wil ik proberen zo'n early bird ticket te kopen :)
Neem een abo, dan ben je zeker bij de early-birds.
Case_C schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:59:
Benieuwd wanneer de vrijdag-updates starten :P . Het is per slot van rekening nog maar 72 nachtjes slapen!
Deze week nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Deze week is bijna om :+

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik weet het. Bijna #WWWWWWEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDDDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

zeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:02:
Ik weet het. Bijna #WWWWWWEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDDDDDD
* J.S. Bach heeft het weekend van 20-08 vrij genomen

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Ik moet dan werken. :'( :+

De Tweakers Express

20 augustus gaan we weer rijden. Voor de derde keer naar de Gamescom in Keulen. Ga jij (weer) mee?

JA, ik ga mee!
51,4%
Hmm, ik twijfel.
29,0%
Nee, ik ga niet mee.
19,6%

Aantal stemmen: 107. Deelname gesloten op 30-06-2016 21:26. Stemmen is niet meer mogelijk.

Stemmen maarrrrrrr

[ Voor 45% gewijzigd door zeef op 09-06-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

zeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:19:
Ik moet dan werken. :'( :+

[poll=2107]

Stemmen maarrrrrrr
OP een trein? 8)7 :+

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/cnc/images/c/ca/RA2_Tesla_Trooper_Render.png/revision/latest?cb=20120909090343
Extra crispy! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Mag ik dan de machinist zijn? Ik ben heel goed in grote dingen besturen....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nivida_intel schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:33:
Mag ik dan de machinist zijn? Ik ben heel goed in grote dingen besturen....
Iets zegt me dat we dat beter aan de professionals kunnen overlaten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Sorry verkeerd gestemd, mijn twijfel moet Ja zijn :)

Scherm te klein en vingers te dik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Doe het op een tablet :+

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Desktop ftw! En als je echt mobiel moet werken, hebben ze van die pennetjes uitgevonden. Dikke vingers is geen excuus meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Twijfel, ik heb dan middagdienst, 2 dagen snipperen in, bij ons, nog vakantie periode....

Maar eerst vrij zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
Ben er zeker bij, mooie afsluiting van de zomer voor de school weer begint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
Kom maar op met die kaarten, want ik heb er enorm veel zin in! Helaas moest ik de vorige editie missen i.v.m. mijn verjaardag die dag, maar dit jaar ben ik erbij en ik heb zelfs mijn beste vriend zover gekregen om gezellig mee te gaan! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:29:
Kom maar op met die kaarten, want ik heb er enorm veel zin in! Helaas moest ik de vorige editie missen i.v.m. mijn verjaardag die dag, maar dit jaar ben ik erbij en ik heb zelfs mijn beste vriend zover gekregen om gezellig mee te gaan! :*)
We zijn druk bezig met voorbereiden van de start. Nog even geduld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:29:
Slecht gepland. Het is niet alsof de data een dag van tevoren bekend was gemaakt :+

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Laatst online: 04:29
zeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:36:
[...]

Iets zegt me dat we dat beter aan de professionals kunnen overlaten. ;)
Het spijt me, ik ben dan op vakantie, anders had het mij best leuk geleken om die trein te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
PcDealer schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:21:
[...]

Slecht gepland. Het is niet alsof de data een dag van tevoren bekend was gemaakt :+
Als in: het was OP de dag van mijn verjaardag (9 augustus ). 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Als in: het was OP de dag van mijn verjaardag (9 augustus ). 😉
Alsnog slecht gepland. :+ :+

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verjaardag ben je niet verplicht om op de dag zelf te vieren. Doe ik ook niet voor m'n vrienden, tenzij het toevallig op een zaterdag is en er geen speciale plannen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopperGunnerNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-05 23:07
Weet iemand wanneer de ticketverkoop van de Tweakers Express 2016 van start gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ChopperGunnerNL schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:14:
Weet iemand wanneer de ticketverkoop van de Tweakers Express 2016 van start gaat?
Dat wordt hier gemeld en op de FP zodra dat bekend is. Niet eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44107

mmm, als ik ook eens een keer mee zou kunnen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zo een nieuwe week, met nieuwe kansen op Tweaker-express nieuws :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Case_C schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:23:
Zo een nieuwe week, met nieuwe kansen op Tweaker-express nieuws :D .
Gaat deze week ook niet komen :')

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nivida_intel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:02:
[...]

Je weet maar nooit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-05 22:23
Staken de treinen ook in Nederland dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nivida_intel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:02:
[...]

Aangezien vorig jaar de early-bird tickets al verkocht waren... lijkt mij de kans minstens aanwezig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03:00
Ach, misschien moeten we blij zijn dat we weten dat'ie gaat en niet dat er eind juli nog "ff" een aankondiging komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zeker niet 'ff' maar we willen ook echt wel iets te vertellen hebben. Tijden, sponsors, prijzen voor de tickets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Zeg tot die tijd kunnen we het vast en zeker wel de HYPE TRAIN noemen ok :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:52:
Zeker niet 'ff' maar we willen ook echt wel iets te vertellen hebben. Tijden, sponsors, prijzen voor de tickets. ;)
Worden de prijzen duurder of goedkoper dan vorig jaar? Dan weten we waar we ongeveer rekening mee kunnen houden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Yorinn schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:57:
[...]
Worden de prijzen duurder of goedkoper dan vorig jaar? Dan weten we waar we ongeveer rekening mee kunnen houden.
Dat is mede afhankelijk van hoe lief Zeef naar de sponsoren kan kijken :+ .

Ik houd in ieder geval rekening met een verhoging van ~€10,- t.o.v. vorig jaar. Dan is de kans groter dat het meevalt dan tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03:00
Het ligt ook aan de lengte van de trein die mede bepaald hoe duur de tickets worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

iBugged schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:13:
Het ligt ook aan de lengte van de trein die mede bepaald hoe duur de tickets worden ;)
Volgens mij had de trein vorig jaar al de maximaal aantal wagons. De maximum was volgens mij afhankelijk van de capaciteit van de Duitse spoorwegen? (Correct me if i'm wrong)

Gezien het aantal tickets ook minstens %50 meer is dan vorig jaar gok ik nog steeds op dubbeldeckers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:49
Case_C schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Volgens mij had de trein vorig jaar al de maximaal aantal wagons. De maximum was volgens mij afhankelijk van de capaciteit van de Duitse spoorwegen? (Correct me if i'm wrong)
Eerder maximale perronlengtes die je onderweg tegenkomt :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

^ Dat idd. Je hebt er weinig aan om 4 extra wagons er aan te hangen, als je er niet direct op in kan stappen. Bovendien mag het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
LordSinclair schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Eerder maximale perronlengtes die je onderweg tegenkomt :)
Dat is inderdaad leidend bij de maximale lengte die we kunnen aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Case_C schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Gezien het aantal tickets ook minstens %50 meer is dan vorig jaar gok ik nog steeds op dubbeldeckers. :)
Hmm, ik ken geen dubbeldeksmaterieel (behalve dubbeldeks slaaprijtuigen van de CNL) die in Nederland en Duitsland toegelaten zijn.
Don't hold your breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Geen dubbeldekkers voor de Tweakers Express. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor sommige mensen zou een slaapcoupe geen overbodige luxe zijn. Vorige jaren zowel heen als terug mensen die lagen te pitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hero of Time schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:58:
Voor sommige mensen zou een slaapcoupe geen overbodige luxe zijn. Vorige jaren zowel heen als terug mensen die lagen te pitten. :+
We overwegen om een of twee 'stilte' wagons aan te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-05 21:55

Rooieduvel

Reviewer of all things...

zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:59:
[...]

We overwegen om een of twee 'stilte' wagons aan te wijzen.
Wel even stil houden he? :+

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:04
Maasluip schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Hmm, ik ken geen dubbeldeksmaterieel (behalve dubbeldeks slaaprijtuigen van de CNL) die in Nederland en Duitsland toegelaten zijn.
Don't hold your breath.
Het eerste jaar hadden we toch die panorama wagon? Die was toch ook dubbeldeks? (ook al weten we nu zeker dat die niet komen :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tomf1 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Wel even stil houden he? :+
Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/ns-nl/attachment/0668301c-7f8c-496e-b4a8-e8fa20b0186f.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zeef
Maandag over een week start verkoop Tweakers Express. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Puc van S. schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Het eerste jaar hadden we toch die panorama wagon? Die was toch ook dubbeldeks? (ook al weten we nu zeker dat die niet komen :P)
Nee, was niet dubbeldeks. Was alleen hoger om zo meer van het panoramazicht te kunnen genieten. Was overigens niet echt druk bezocht. Het was te duur om 'm nog een keer in te zetten vorig jaar, het was beter om een normale coupe in te zetten. Meer plek daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:54

D4NG3R

kiwi

:)

Die panoramawagon was op de terugreis geweldig though, in alle rust en duisternis genieten en napraten met wat mensen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
En niet te vergeten: het was volgens mij juist die wagon die op het onderdek een bar had, waar nog een cocktaildemo gedaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ShitHappens schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:34:
En niet te vergeten: het was volgens mij juist die wagon die op het onderdek een bar had, waar nog een cocktaildemo gedaan is :)
Dat was voor een promotiefilmpje van de verhuurder. ;)
D4NG3R schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:27:
Die panoramawagon was op de terugreis geweldig though, in alle rust en duisternis genieten en napraten met wat mensen.
Klopt, alleen de kosten per zitplaats waren een beetje uit balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:11:
* J.S. Bach gaat alvast in de rij staan

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nivida_intel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:44:
[...]

* zeef gaat alvast in de rij staan
In de abo-presale rij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Dat was voor een promotiefilmpje van de verhuurder. ;)
Dat was ons niet verteld :p Verhaal dat we daar hoorden was dat ze wilden uitproberen of dit kon in een rijdende trein :P Maar goed, detail. Panormawagon = exit.

* ShitHappens sluit ook aan in de abo-presale-wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Oe, * Mattie112 zet de wekker alvast. Vanaf 00:00?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Mattie112 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:02:
Oe, * Mattie112 zet de wekker alvast. Vanaf 00:00?
We gaan rekening houden met werkend Nederland. Dus ik vermoed ergens rond lunchtijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:30:
[...]

We gaan rekening houden met werkend Nederland. Dus ik vermoed ergens rond lunchtijd. ;)
Haha, lijkt me een goed plan ja :) Zal het in elk geval even noteren in mn agenda, was echt super vorig jaar!

TAKE MY MONEY!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-05 15:34
2 jaar geleden spijt dat ik niet ben gegaan, vorig jaar was ik op vakantie, maar dit jaar is de datum goed... Het zou zomaar eens kunnen dat ik in de trein stap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-04 16:49
zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:30:
[...]

Dus RaboReader meenemen naar het werk? Of kunnen we met PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Why not both?

Oh en hoeveel kaartjes mogen we maximaal per persoon bestellen? Vorig jaar was dat toch 2 stuks per persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
zeef schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:11:
Just checkin', dat is dan de 27e? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

het is maandag :')
Dus denk dan de 20e

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ja daarom! Op een maandag zoiets verwoorden veroorzaakt verwarring :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
ShitHappens schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:10:
[...]

Just checkin', dat is dan de 27e? :)
Maandag de 20e. Rond de lunch.
Case_C schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:43:
Why not both?

Oh en hoeveel kaartjes mogen we maximaal per persoon bestellen? Vorig jaar was dat toch 2 stuks per persoon?
2 pp bij de earlybirds. Na earlybird zoveel je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We gaan een nieuw topic beginnen voor de Tweakers Express 2016. Daar komt maandag om 12:00 uur ook de link voor de kaartverkoop te staan.

Je kan er nu al info vinden over stations, tijden kosten van een ticket etc. etc. Dus tot ziens in Tweakers Express 2016. We gaan! of aan boord van de Tweakers Express!
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.