Toestel ook binnen, koerier was alleen zn tablet vergeten op te laden *poef 0% doei*
Module sluit netjes aan, recht en geen spleet whatsoever. Wel in het midden niet helemaal vlak, maar dat zie je alleen door van onderen recht op het toestel te kijken
Amper backlight bleed, paar evenredige plekjes op 100% in een donkere badkamer
Geluid doet het zowel op de speaker als op mijn headset (m50x) zeker niet verkeerd, maar misschien net iets te zacht, krijg toch net de gehoorschade melding elke keer te zien in beeld op de headset.
Scherm zelf, ik moet er aan wennen en de helderheid is even spelen. Heb er mijn oude note 3 langsgehouden met precies dezelfde video en vind het verrassend hoe gewaagd het scherm eigenlijk wel niet is voor een IPS paneel. Prima kleuren, iets wat blauw met witte achtergronden. (maar daar was mijn note 3 standaard altijd al wat gelig). Compleet het tegenovergestelde dus.
Wel vervelend, een krakende fingerprint reader die naar mijn mening niet altijd de klik registreerd.. Geluid vergelijkbaar met het uitdrukken van een paracetamol uit de verpakking bedenk ik me nu
Voor als je
manuele controls wilt in video, installeer dan even de geporte apk van de v10 camera. Zonder root zonder ander gezeur.
Krijg je de handmatige instellingen voor video van de V10 werkend (inclusief 1080p 60fps). Helaas geen knopje voor de wide-angle, en misschien een bug hier of daar. Maar werkt prima. Jammer dat LG dat niet standaard heeft ingebouwd, want de camera is hetzelfde..