Heerfiets schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:33:
[...]
Mee eens, maar het gevoel van een loterij hoor je
niet te krijgen bij aanschaf van een nieuwe telefoon, al helemaal niet van een A-merk. Dat gevoel zit mij nog steeds behoorlijk dwars.
Ik kijk en zoek ook zo nu en dan naar reviews van de G5. Punt 1 & 3 komen vaker terug, maar punt 2 heb ik nooit eerder gezien? Waar heb je dit precies vandaan?
Ik denk dat je je stiekem ook gaat irriteren aan de gap. Wanneer jij de telefoon bijv. uit je broekzak haalt, en je voelt elke keer een gat of verschil in
reliëf tussen module en body, verwacht ik dat je je op lange duur daar ook wel aan gaat irriteren. Maar zoals je al zei: time will tell.
Nee uiteraard je hebt gelijk, het is absurd dat er zoveel issues mee zijn. Vooral voor een A-merk als LG.
Ruis op de audio jack heb ik sporadisch voorbij zien komen op de G5 reddit pagina. Zowel headsets als AUX aansluitingen (speakersetje, autoradios etc) geven dus vervelende geluiden bij sommigen. Lijkt iets te zijn met het microfoongedeelte van de 3.5mm jack, wanneer je gewoon een headset/aux aansluit die dat extra stukje voor de microfoon niet heeft. (illustratie
hier) Mensen hebben het opgelost door een gegronde audio adapter te gebruiken, dan was het weg.
Blijkbaar weet LG er van en is het een simpele softwarematige update, maar enige bevestiging ontbreekt tot nu toe.
IJS-T schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 01:12:
Wat de beste man bij de mediamarkt nog als aanbeveling had was de bijbehorende Quick cover aan te schaffen, die de gap moet verhelpen. Is inderdaad een oplossing. Ging toch waarschijnlijk wel die cover halen. Is alleen gestoord dat een toestel van 700 euro pleisters nodig heeft om problemen te verhelpen. Laten we hopen dat het niet nodig is.
Inderdaad, nog even wachten maar dan.
Ik vind persoonlijk die Circle case echt vreselijk. Snap wel dat een case het probleem oplost, kijk je ook niet door de gap door heel het toestel heen. Probleem is ik moet uit principe een flip/book cover hebben en heb tot op heden nog niet de perfecte case weten te vinden. Hoop dat dat nog een beetje aanslaat komende dagen/weken.
Want een case als dit is dan weer wel
super vet natuurlijk. Alleen ik ben dan die kloot die er een flip cover op zou macguyveren.
Toestel van de link hierboven heeft volgens mij ook een mooi aansluitend kontje, of vergis ik me nu compleet?
[
Voor 3% gewijzigd door
MusicAddict op 09-04-2016 02:03
]