Telefonisch, aan de helpdesk van LG.onnaj schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:41:
[...]
Hoe heb je die vraag gesteld? Ik heb hem gisteren via het online formulier gesteld en ben direct de volgende dag dus terug gebeld.
En T-Mobile kwam met onderstaand antwoord:
------
Alles in de server staat goed. Ik kan de toestel software zien en ik kan ook zien dat de huidige software versie actief staat en te updaten is naar Nougat. Het kan root zijn, een fout in de software op het toestel, etc. Dat is echt onmogelijk vanaf hier te zeggen helaas. Ik ben bang dat het toestel naar service center moet voor flashen en onderzoek.
------
Dus met dat antwoord in gedachten leek het logisch om het toestel voor "reparatie" aan te bieden. Maakt ook niet zo gék veel uit. Mijn Mi4c doet het prima, geen enkel probleem. De G5 heeft wat leuke extra's (Geheugenkaart, vingerafdruk herkenning, groter scherm, QC3.0) maar nou niet zodanig baanbrekend dat ik de G5 echt vreselijk mis. Andersom, toestel inleveren en weer ophalen etc etc als het zinloos is, is ook jammer van ieders tijd.