Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://1u88jj3r4db2x4txp44yqfj1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/02/lg_g5_stream-930x512.png
Hier kunnen de interessantste deals voor de LG G5 besproken worden.

Ik trap zelf maar af met een aanbieding van mobiel.nl die tot 31 maart geldig is.

De G5 (T-mobile branded volgens mij) met 6GB data en onbeperkt bellen voor 22,50 per maand en eenmalig 366 euro.

Klik

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 18-03-2016 12:56 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48
Contract verlenging levert helaas geen voordeel op bij T-mobile. Maar alsnog een goeie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
Die aanbieding op mobiel.nl lijkt inderdaad wel een redelijke goede met gemiddeld 38 euro per maand. Ook krijg je hierbij de camera module, geleverd door LG ;)

Bij Vodafone F&F is die ook al te bestellen, maar is daar toch een stuk duurder met Red Essential 2GB voor 45 euro per maand.

[ Voor 21% gewijzigd door -Eraser- op 18-03-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ik vind het slordig dat T-mobile(.nl) zelf niet even hun eigen pagina online zet. Terwijl de concurrentie da wel heeft. :+

Ben ik blij dat ik bij t-mobile de keuze heb om tijdens de looptijd van mijn recentelijke sim-only, dit over te zetten naar een nieuw abbo mét toestel. Die aanbieding van mobiel.nl scheelt voor mij 5,50 per maand, terwijl ik er ook een verdubbeling van het aantal GB voor terug krijg. Plus dat het toestel eigenlijk los peanuts kost voor 366€ :D

Ben alleen geen fan van branded toestellen, al is dat in het geval van t-mobile vaak alleen een ander bootlogo en wat bijgeleverde apps.. Even goed vergelijken voordat ik iets doe :P

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 18-03-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Mutybay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:43:
Contract verlenging levert helaas geen voordeel op bij T-mobile. Maar alsnog een goeie deal :)
Besteld.

6gb + onbeperkt bellen/sms voor 22,50 (-2,5 vrienden korting) + 366 euro eenmalig :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Relevant, Hier de actie (en claim) pagina voor de LG CAM plus (twv 99€), die via LG wordt aangeboden.

Deelnemende winkels:
  • BCC
  • BelCompany
  • belsimpel.nl
  • Ben
  • Bol.com
  • KPN
  • Coolblue
  • Mediamarkt
  • Mobiel.nl
  • Phone House
  • Telfort
  • T-mobile
  • Vodafone
Coolblue gaf het niet aan op de pagina, heb het dus had het even nagevraagd. :)
  • (werkt nog niet)
  • Ga naar www.lgpromotions.nl
  • Vul je gegevens en het IMEI nummer van je telefoon in.
  • Upload je factuur en je gegevens worden gevalideerd.
  • Let op: je moet je aanvraag indienen binnen 2 weken na de aankoop van je LG G5. (
  • Aanmelden actie en gegevens mogelijk vanaf 30 maart
  • Je kunt van de CAM Plus actie gebruik maken tot en met 30 april 2016.''
Ik neem aan voor de pre-order, 2 weken na levering uiteraard, wel zo handig als het toestel nu nog 4 weken ofzo op zich laat wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ohhh, dan wordt de aanbieding van mobiel.nl nog even een stukje interessanter. Met camerapack erbij is het een mooie bundel voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zelfde aanbieding bij Coolblue ism T-mobile en een ''non branded G5'' (inclusief de zilvere variant, die mobiel.nl niet heeft) kost los 539€. Zit wel een aardig verschil in prijs :D

Ergens is er dus iets verkeerd met die prijs van mobiel.nl.. Tenzij T-mobile zelf echt flink die toestellen met korting verkoopt. Zelf hebben ze het nog niet op hun eigen site, dus zeker weten doen we het niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:46
MusicAddict schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:15:
Zelfde aanbieding bij Coolblue ism T-mobile en een ''non branded G5'' (inclusief de zilvere variant, die mobiel.nl niet heeft) kost los 539€. Zit wel een aardig verschil in prijs :D

Ergens is er dus iets verkeerd met die prijs van mobiel.nl.. Tenzij T-mobile zelf echt flink die toestellen met korting verkoopt. Zelf hebben ze het nog niet op hun eigen site, dus zeker weten doen we het niet. :+
Je moet je toestelbijdrage per maand op 0,- zetten in plaats van "geen". Dan veranderd de toestelprijs naar 393. Scheelt je toch weer 146,-.

En aangezien Coolblue het ook verkoopt als "LG G5 Actie" zal het ook wel om de branded toestellen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Heerfiets schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:25:
[...]

Je moet je toestelbijdrage per maand op 0,- zetten in plaats van "geen". Dan veranderd de toestelprijs naar 393. Scheelt je toch weer 146,-.

En aangezien Coolblue het ook verkoopt als "LG G5 Actie" zal het ook wel om de branded toestellen gaan.
T-mobile zelf zegt geen branded toestellen te leveren. Wel sluiks als ze dat via dealers dan wel zouden doen

Ik heb het nu even aan coolblue voorgelegd, ze zeiden eerder deze dag dat ze alleen non-branded toestellen leveren namelijk.

Edit: Coolblue heeft het nagevraagd en er blijken (iig bij coolblue) geen branded toestellen tussen te zitten. Het verschil tussen beiden prijzen was voor hun ook een raadsel, maak er gebruik van was het antwoord. En anders mocht ik klagen :+ Dat wordt dus zo gewoon bestellen :)

Edit 2: Silver it is O+

[ Voor 49% gewijzigd door MusicAddict op 18-03-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
"Officieel is het toestel dat u besteld heeft een T-Mobile branded telefoon. In de praktijk is de kans dat u hier iets van merkt wel gering. De T-versie van het toestel betreft een telefoon die door T-Mobile aan ons wordt geleverd. Het toestel kan voorzien zijn van voor geinstalleerde T-Mobile apps en het toestel kan tijdens het opstarten een T-Mobile logo laten zien. Of dit met de LG G5 ook het geval is kunnen wij helaas nog niet zeggen."
Aldus Studentmobiel (mobiel.nl). Ach, ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb zelf ook maar even een mailtje naar mobiel.nl gestuurd inzake de branding van de G5's daar.Ik kreeg onderstaand antwoord:
Wat betreft de branding is het toestel identiek aan een origineel toestel. De toestellen zullen bij T-Mobile worden ingekocht, waardoor deze goedkoper aangeboden kunnen worden in combinatie met een T-Mobile abonnement. Verder is er niets aan de toestellen gedaan. Er staat dus geen logo op het toestel en het toestel zal niet opstarten met een T-Mobile logo, zoals dat voorheen bij toestellen die branded waren wel het geval was.
Dat is dus wel positief en strookt met het verhaal van Coolbue.
Enige waar ik nog over twijfel is het actietarief van die T-mobile aanbieding. Die vervalt dus na 24 maanden waardoor het abbo 40 euro per maand wordt. Uiteraard kan je dan de boel weer aanpassen, maar ik vind dat eigenlijk wel een mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Ach, wie weet hoe de wereld er over 24 maanden uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
PaT schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:23:
Enige waar ik nog over twijfel is het actietarief van die T-mobile aanbieding. Die vervalt dus na 24 maanden waardoor het abbo 40 euro per maand wordt. Uiteraard kan je dan de boel weer aanpassen, maar ik vind dat eigenlijk wel een mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Ach, wie weet hoe de wereld er over 24 maanden uit ziet ;)
Je zou dan eventueel ook naar Tele2 kunnen kijken. Ik heb verder geen ervaring met hun netwerk, maar de maandprijs lijkt na de contractduur wel hetzelfde te blijven.

Bij mobiel.nl: per maand 21 euro met 4GB, onbeperkt bellen/sms en 324 euro voor het toestel.
Dit is dus iets goedkoper dan T-Mobile, maar wel met andere bel- en internetbundel, en wellicht mindere dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik wil overstappen naar T-Mobile van Vodafone omdat T-Mob haar zendmasten wat gunstiger heeft staan t.o.v. mijn woning dan Vodafone. Ik heb nu namelijk af en toe 0,0 ontvangst in huis. Met T-Mobile zou dat volgens de buren iets beter moeten zijn.
Tele 2 lift dan wel deels mee op de T-Mobile masten, maar ik heb ook geen idee hoe die verhoudingen verder precies liggen.

De T-Mobile aanbieding geldt in ieder geval tot 31 maart, dus we hebben nog even tijd om rond te neuzen naar aantrekkelijkere deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

Ik had hetzelfde bij Orange (nu T-Mobile). Gingen ze me bellen dat ik zoveel smste en of ik een sms bundel wilde? Heb ik even haarfijn uitgelegd dat hun netwerk zo kwalitatief uitermate teleurstellend was dat er niet eens spraak mogelijk was in huis.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ben even de tmobile winkel binnen gelopen. Zelfde actie.. Maar... Toestel los bij tmobile 459, bij een abonnement van 27,50 (6gb)

De online aanbieding is 22,50 (6gb) en bijv. bij coolblue 393 of mobiel.nl 366.

De medewerker begreep het niet, toen ik zei dat ik voor 27,50 12gb heb inclusief het toestel van 393. *wil de zilveren versie * :P

En ik heb het toestel in de winkel kunnen uitproberen. Prachtig. Kan niet wachten O+

[ Voor 18% gewijzigd door MusicAddict op 21-03-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08 15:40
Ben zelf aan het kijken bij Mobiel.nl voor LG G5 i.c.m. KPN compleet voor € 44. Betaal dan nog € 67 bij en ben dan per saldo meer kwijt dan bij T-Mobile, maar dan nog wel een voor mij acceptabele prijs. Vodafone helaas geen bereik meer mee in nieuwe woning en diverse monteurs met Tele2 (T-Mobile dacht ik?) ook niet. KPN gaat wel prima.

@ MusicAddict: Nog nieuwe dingen geleerd anders dan wat al is gebleken uit reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Kunt het abbo van T-mobile ook gewoon aanpassen na de eerste maand, voordeel van stel samen & stel bij. Zowel omhoog als omlaag. Dus kunt het zo schappelijk maken als je zelf wilt.

Daarom heb ik ook de 12GB gepakt, want begin je daarmee dan 'vergrendel' je de korting van dat pakket voor 2 jaar. Pas ik het naar beneden aan en terug, krijg ik gewoon alle korting nog :P

- Ik vond het toestel heerlijk snappy, voelde goed aan. Zou er wel meteen wel Nova Launcher op gooien, want wilde steeds instinctief een drawer openen :+
- Camera deed het ook zeker niet slecht, gaaf ook het verschil tussen wide angle en de normale lens. Al vond ik de kwaliteit in de winkel niet zo denderend, moet je buiten in daglicht ervaren denk ik.
- Stond verder de hele dag een VR demo op het toestel te draaien, dus voelde wat warmpjes aan maar niet gek ofzo. Coole demo ook, achtbaan in een stad :D
- Ook viel het me op dat je aan de beiden buitenrandjes van de module gewoon tussen de kleine spleet door het toestel heen kijkt, omdat daar niets zit itt het verder naar midden waar die module vast zit. Maar dat is maar iets kleins.
-(vervolg moet maar in het ervaringen topic :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Zelf toch maar voor "veilig" gegaan en de LG g5 zilver bestelt icm kpn onbeperkt 5gb. Heb nog overwogen de eerste review af te wachten, maar ben eigenlijk wel overtuigt dat dit een mooie upgrade voor mijn g2 is. Nu afwachten en hopen dat we toch in de eerste release van 1 april zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Iemand die al een oplijsting gemaakt heeft voor waar de G5 het goedkoopst is wanneer er geen abonnement wordt gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
malinwa001 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:57:
Iemand die al een oplijsting gemaakt heeft voor waar de G5 het goedkoopst is wanneer er geen abonnement wordt gekozen
Voor een los toestel kun je het best bij de pricewatch kijken? Veel minder dan 699 ga je toch niet vinden aangezien het toestel alleen nog als preorder beschikbaar is.

Als je hem voor (veel) goedkoper wil zou ik twee maanden na release nog eens rond snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
IJS-T schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:04:
Zelf toch maar voor "veilig" gegaan en de LG g5 zilver bestelt icm kpn onbeperkt 5gb. Heb nog overwogen de eerste review af te wachten, maar ben eigenlijk wel overtuigt dat dit een mooie upgrade voor mijn g2 is. Nu afwachten en hopen dat we toch in de eerste release van 1 april zitten.
Ik de Titan,zelfde reden, iets andere phone. Coolblue gaf aan dat ze hem 15 april verwachtten.
MusicAddict schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:33:
Kunt het abbo van T-mobile ook gewoon aanpassen na de eerste maand, voordeel van stel samen & stel bij. Zowel omhoog als omlaag. Dus kunt het zo schappelijk maken als je zelf wilt.

Daarom heb ik ook de 12GB gepakt, want begin je daarmee dan 'vergrendel' je de korting van dat pakket voor 2 jaar. Pas ik het naar beneden aan en terug, krijg ik gewoon alle korting nog :P
"Vergrendel" je dan geen korting als je met 6 begint? Of alleen minder.

[ Voor 36% gewijzigd door Xfade op 23-03-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Xfade schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:29:
[...]

"Vergrendel" je dan geen korting als je met 6 begint? Of alleen minder.
Jawel, maar inderdaad gewoon minder korting naar verhouding.
Ga je van een lagere bundel naar een hogere krijg je in principe geen korting op die upgrade. Is mij iig verteld in de winkel.

Het verschil tussen de 12 en 6 gb is respectievelijk 22,50€ en 17,50€ korting op de normale prijs van een abbo. (zonder de tmobile actie is het op het moment 15,50€ en 10,50€ korting bij dezelfde pakketten)

Omdat tmobile zelf de actie ook op hun eigen pagina heeft gegooid zie ik nu duidelijk waar de kortingen worden gegeven. O+

- Het start abbo is 7,50€ ipv 10,00€. (normaal nooit korting op)
- Internet scheelt 1,50€ op zowel 6 en 12 GB met de normale kortingen
- Belminuten scheelt 3 euro met alleen het onbeperkt bellen. (5€ ipv 8€)
- (toestel is alleen los niet zo fijn geprijsd als bij coolblue en mobiel.nl)

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 23-03-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ik ben wel benieuwd of je bij T-Mobile een branded toestel krijgt. Is misschien makkelijk te flashen.

De medewerker van CB trouwens kon niet specifiek aangeven of het branded was, het staat ook niet specifiek op hun manier aangegeven op hun site als je hem besteld. Mocht het zo zijn, dan kan je meestal wel de nl rom flashen (dit heb ik gelezen ergens)

[ Voor 55% gewijzigd door Xfade op 24-03-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Ik heb op facebook de vraag aan T-Mobile gesteld en daar gaven ze aan dat hij niet branded zou zijn. Niet op het toestel, en niet bij het starten van het toestel.

Ik denk er sterk over om het toestel te gaan bestellen, vindt het alleen jammer dat hij bij Coolblue 30 euro duurder is dan bij Mobiel, maar goed ik heb nog even om na te denken waar ik hem uiteindelijk ga bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
NoReseth schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:18:
Ik heb op facebook de vraag aan T-Mobile gesteld en daar gaven ze aan dat hij niet branded zou zijn. Niet op het toestel, en niet bij het starten van het toestel.

Ik denk er sterk over om het toestel te gaan bestellen, vindt het alleen jammer dat hij bij Coolblue 30 euro duurder is dan bij Mobiel, maar goed ik heb nog even om na te denken waar ik hem uiteindelijk ga bestellen :+
Als je nog geen klant bent bij T-Mobile, betaal je bij CB ook nog 29,95 overstapkosten :+ . Bij Mobiel niet. Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:45
Aansluitkosten: € 30,- staat er bij mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips!
Heb gekozen voor bestelling via CB met 393 euro bijbetaling en tmobile abonnement verlenging.
Veel goedkoper dan het toestel bij TMobile zelf bestellen. 3 tientjes duurder dan mobiel.nl. Maar ik heb goede ervaring met CB klantenservice en dat is toch ook wat waard bij zo'n grote aankoop.

Valt me op dat ik bij het abonnement in combinatie met de G5 nu 22,50 euro per maand betaal voor 6GB en Onbeperkt NL bellen + 120 EU (24 mnd abo)
Had ik Sim Only verlengd dan was dat 29,50 euro geweest (7 euro duurder).
En ook in combinatie met een ander toestellen dan de LG 5 is Tmobile duurder met de maandelijkse abo kosten. Bij hetzelfde abonnement en de Galaxy S7 met met betaling toestel vooraf kom je op 27,50 per maand.

Dus ik reken me maar rijk ; -)
Toestel + camerapack voor 393 euro (min nog eens 24 x 7 (= 168 euro) in vergelijking met een sim only tmobile verlenging).
Ik vind het een mooie aanbieding!
En ik heb weer een toestel met een verwisselbare batterij wat ik erg fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 08:43

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Maar 200 euro duurder dan bij mobiel.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
T-Mobile America heeft anders ook wel leuke kortingen.
De LG 360 Cam en een extra battery bundle (consisting of a second battery and a battery charging cradle)

AT&T is één kopen, één gratis. Mss wel de beste actie van allemaal. Die zou ik direct nemen. 2e kan je dan verkopen en daarmee zelf kiezen welke add-ons je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Helaas zitten we in Europa, dus weinig relevant voor ons. Doe extra batterij en cradle had ik ook wel liever gehad.

Daarnaast werkt het in de states ook anders waar ze maar al te graag toestellen exclusief op een 'installment plan' aan je proberen te slijten voor 24 of 30 maanden, waar je vaak ook gewoon een extra abbo voor moet hebben lopen of afsluiten bij de provider zelf. Toevallig over gelezen maar met die att deal sluit je ook een extra payment plan af voor dat tweede toestel, waarna je ooit eens geld terug krijgt twv de prijs van het toestel.

On topic : gisteren een promotiefilmpje gezien waar ze ook een stukje van de 360 cam in hebben geplaatst; wat een bagger was dat. En dat zeg ik kijkende naar de kwaliteit van de Samsung variant (bijv filmpje Casey Neistat bij de Oscar's) waar het best prima vertoeven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
MusicAddict schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:01:
Helaas zitten we in Europa, dus weinig relevant voor ons. Doe extra batterij en cradle had ik ook wel liever gehad.

Daarnaast werkt het in de states ook anders waar ze maar al te graag toestellen exclusief op een 'installment plan' aan je proberen te slijten voor 24 of 30 maanden, waar je vaak ook gewoon een extra abbo voor moet hebben lopen of afsluiten bij de provider zelf. Toevallig over gelezen maar met die att deal sluit je ook een extra payment plan af voor dat tweede toestel, waarna je ooit eens geld terug krijgt twv de prijs van het toestel.

On topic : gisteren een promotiefilmpje gezien waar ze ook een stukje van de 360 cam in hebben geplaatst; wat een bagger was dat. En dat zeg ik kijkende naar de kwaliteit van de Samsung variant (bijv filmpje Casey Neistat bij de Oscar's) waar het best prima vertoeven was.
Extra batterij was leuk geweest, Cradle ook maar beide niet noodzakelijk. Zelf de voorkeur gehad voor de DAC, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Inmiddels iemand meer informatie gehad over de leverdatum (anders dan de overal gecommuniceerde `15 april)? Hoop hem toch stiekem vrijdag te ontvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
IJS-T schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:00:
[...]

Extra batterij was leuk geweest, Cradle ook maar beide niet noodzakelijk. Zelf de voorkeur gehad voor de DAC, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Inmiddels iemand meer informatie gehad over de leverdatum (anders dan de overal gecommuniceerde `15 april)? Hoop hem toch stiekem vrijdag te ontvangen 8)7
15 april is nooit gecommuniceerd, alleen 'medio april'. Retailers hebben dit letterlijk opgevat en 15 april vermeld. Ik hoop nog steeds op 8 april (UK release), dat is ook soort-van medio april, toch.....?

Maar LG is net begonnen met de distributie van toestellen in thuisland Zuid-Korea, met soon to follow de USA (1 april, geen grap). Voor meer info: BRON

[ Voor 3% gewijzigd door Heerfiets op 30-03-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ga denk ik voor de aanbieding van Mobiel.nl. €22,50 voor 6GB data en onbeperkt bellen en zo te zien nog € 2,50 korting, dus € 20,- per maand en €396,- voor het toestel totaal.
Meer delen met T-Mobile Samen
Met T-Mobile Samen vorm jij met je familie of vrienden een groep van minimaal twee en maximaal zes personen. Je hebt volledige vrijheid om te bepalen met wie je een groep vormt, de enige voorwaarde is dat de groepsleden ook klant van T-Mobile zijn. Samen profiteren jullie van mooie voordelen. Je kunt gratis onderling bellen binnen Nederland en er is meer! Ieder groepslid kan zijn eigen cadeau kiezen, bijvoorbeeld 500 MB extra op het nieuwe 4G-netwerk van T-Mobile of € 2,50 factuurkorting. Voor T-Mobile Samen betaal je niets en aanmelden gaat heel eenvoudig in je My T-Mobile account.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik ben daar ook maar voor gegaan! Net besteld. Nu kunnen we T-Mobile vriendjes worden! <3 ;)

In de orderbevestiging wordt daadwerkelijk gesproken van een verwachte leverdatum van 15 april.

Uiteindelijk ben je 372,95 kwijt, omdat er ook nog 6,95 verzendkosten bij komen (of je moet naar Leidschendam rijden). Die 29,95 aansluitkosten zal T-Mobile wel inhouden bij je eerste rekening gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
Droid-Life heeft een korte unboxing (bron) online gezet van een T-mobile versie van het toestel. Op 4:06 is duidelijk een T-mobile logo te zien, ondanks de reactie die T-Mobile op de vraag van NoReseth heeft gegeven:
NoReseth schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:18:
Jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Heerfiets op 31-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Heerfiets schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:13:
Droid-Life heeft een korte unboxing (bron) online gezet van een T-mobile versie van het toestel. Op 4:04 is duidelijk een T-mobile logo te zien, ondanks de reactie die T-Mobile op de vraag van NoReseth heeft gegeven:

[...]

Jammer.
Het is een paar seconden later, maar inderdaad... k#dt :( Dat wordt of flashen of in conclaaf met Mobiel.nl :(

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 31-03-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
PaT schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Het is een paar seconden later, maar inderdaad... k#dt :( Dat wordt of flashen of in conclaaf met Mobiel.nl :(
Is dit niet het Amerikaanse model? Volgens mij is inherent aan de Amerikaanse providers dat zij software toevoegen aan apparaten, aangezien zij niet het simlock-vrije systeem kennen als dat wij kennen. Ik zou het zelf daarom ook nog maar even afwachten. (tenzij ik een fout maak en het wel een Nederlands toestel is, wat mij dan wel weer zou verbazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mobiel.nl en T-mobile geven beide aan dat er geen branding op zit, dus ik verwacht van niet. Hij zal sowieso worden geroot, dus eigenlijk maakt het mij ook niet echt uit, is dan zeer eenvoudig te verhelpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
IJS-T schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:59:
[...]

Is dit niet het Amerikaanse model? Volgens mij is inherent aan de Amerikaanse providers dat zij software toevoegen aan apparaten, aangezien zij niet het simlock-vrije systeem kennen als dat wij kennen. Ik zou het zelf daarom ook nog maar even afwachten. (tenzij ik een fout maak en het wel een Nederlands toestel is, wat mij dan wel weer zou verbazen)
Daar heb je een goed punt... Geeft de mens weer hoop ;)
Ach, zoals JanvanD hierboven zegt, anders wordt ie maar geroot enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
De US T-mobile versie is ook de versie met een gelockte bootloader, dus als amerikaan voel je je dan dubbel genaaid.

Maar denk inderdaad niet dat we hier die onzin gaan krijgen.
Wat mij nu al een nare smaak geeft is dat die modules ook gewoon te blokkeren zijn door LG, zoals je hier rond 5:30 kunt zien. De audiomodule is nog niet goedgekeurd in de states dus werkt ie ook gewoon niet, dus als je echt ruzie krijgt met LG gooien ze je module er gewoon af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
Dat zal wel met licenties voor DRM te maken hebben dat ze het moeten geo-fencen.
Wat kan zo'n audiomodule nu eigenlijk dat het gewone model niet kan? Het verschil tussen een goedkope en een goede dac qua componenteninkoop is echt kwartjeswerk. Een goeie dac zal er sowieso al in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Nog een vraag over de aanbieding van mobiel.nl, misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft. Ik zie dat het alleen mogelijk is om 6GB en/of 12GB data en onbeperkt minuten te kiezen. Is het dan met stel samen & stel bij mogelijk om dit later te verlagen naar bijv. 120 minuten?

Ik heb deze informatie wel gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk gezien die keuzes bij deze specifieke aanbieding niet gegeven worden, maar normaal wel beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
-Eraser- schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:48:
Nog een vraag over de aanbieding van mobiel.nl, misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft. Ik zie dat het alleen mogelijk is om 6GB en/of 12GB data en onbeperkt minuten te kiezen. Is het dan met stel samen & stel bij mogelijk om dit later te verlagen naar bijv. 120 minuten?

Ik heb deze informatie wel gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk gezien die keuzes bij deze specifieke aanbieding niet gegeven worden, maar normaal wel beschikbaar zijn.
Ja je kunt in principe na de eerste maand gewoon alles aan je abbo bijstellen, á la mix en match zoals hier de prijzen zijn. Alleen eventueel het maandbedrag voor bet toestel zelf staat vast.

Het verschil met de aanbieding is alleen dat er iets meer korting wordt gegeven ipv normaal, het blijft een stel samen & stel bij.

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
MusicAddict schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:07:
[...]

Ja je kunt in principe na de eerste maand gewoon alles aan je abbo bijstellen, á la mix en match zoals hier de prijzen zijn. Alleen eventueel het maandbedrag voor bet toestel zelf staat vast.

Het verschil met de aanbieding is alleen dat er iets meer korting wordt gegeven ipv normaal, het blijft een stel samen & stel bij.
Ok, bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed heb blijft de korting dan gelden, ook al stel je het opnieuw omhoog of omlaag bij. Scheelt misschien weer iets in de kosten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
-Eraser- schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:02:
[...]
Ok, bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed heb blijft de korting dan gelden, ook al stel je het opnieuw omhoog of omlaag bij. Scheelt misschien weer iets in de kosten dan ;)
Klopt, kortingen die er staan blijven gelden bij elke aanpassing omhoog en omlaag. Maar wel tot je initiële keuze werd mij verteld in de winkel. Dus heb je 6GB afgesloten krijg je bij een verhoging van je internetbundel naar 12GB niet de huidige korting van 12GB. Wat ze dan wel doen mbt kortingen, geen idee eerlijk gezegd. Daar heb ik nooit naar gevraagd toen ik had verlengd in de winkel. Zou je moeten navragen als je dat wilt weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Op de website van Mediamarkt staat die inmiddels voor leverbaar vanaf eind deze week (staat zelfs in de folder). Lijkt toch op een levering ergens deze week te duiden dan. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
IJS-T schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:00:
Op de website van Mediamarkt staat die inmiddels voor leverbaar vanaf eind deze week (staat zelfs in de folder). Lijkt toch op een levering ergens deze week te duiden dan. Ben benieuwd.
Dubbelzijdig gevoel bij dit bericht; door alle negatieve berichten ben ik aan het twijfelen mijn order te cancellen. Ik wil eerst wat meer informatie/reviews zien. Daar heb ik nu dus minder tijd voor.

De dikke laag primer (door anderen eerder plastic genoemd) maakt me niet veel uit, maar backlight bleeding & slecht aansluitende onderkant is toch wel echt ver benedenmaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoPriest
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-07 13:25
IJS-T schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:00:
Redcoon heeft als verwachte levertijd nu 3 werkdagen. Eerder dan 15 april zit er dus wel in lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Heerfiets schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:43:
[...]

Dubbelzijdig gevoel bij dit bericht; door alle negatieve berichten ben ik aan het twijfelen mijn order te cancellen. Ik wil eerst wat meer informatie/reviews zien. Daar heb ik nu dus minder tijd voor.

De dikke laag primer (door anderen eerder plastic genoemd) maakt me niet veel uit, maar backlight bleeding & slecht aansluitende onderkant is toch wel echt ver benedenmaats.
Maak mij er niet zo heel druk om. Uiteindelijk weet je dit pas als het model binnenkomt. Zelfs als uit de andere reviews blijkt dat dit niet zo is, kan jouw model er nog last van hebben.

Vind dit zelf niet heel relevant eigenlijk. Natuurlijk, als mijn model hier last van heeft, baal ik en gaat die terug. Dat is wat mij betreft ook het belangrijkste, dat die teruggaat bij mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Mediamarkt en Redcoon hebben beide hun tijden aangepast naar de 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Allicht op de vingers getikt door LG Benelux?

Edit:

Vind het inmiddels toch wel lang duren. Inderdaad, 15 april was gecommuniceerd, maar had toch wel iets eerder verwacht. Dit bovenop het feit dat het toch al erg lang duurt tussen MWC en release.

[ Voor 69% gewijzigd door IJS-T op 07-04-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Even voor de mensen die hem los (zonder abonnement) gaan kopen: zag net op de website van Belsimpel het volgende:

https://www.belsimpel.nl/lg/lg-g5-titan/ziggo

Oftewel, een LG G5 voor €603 (+9€) wanneer je na één maand dat abonnement annuleert. Of lijkt dit te mooi om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Volgens mij heb je dat prima gezien. Leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
Ugh levertijden zijn verzet naar eind april, volgens mobiel.nl en Coolblue althans. Op de een of andere manier ziet er nog niet echt veel mee met de G5, heb er een slecht gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Heerfiets schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:54:
Ugh levertijden zijn verzet naar eind april, volgens mobiel.nl en Coolblue althans. Op de een of andere manier ziet er nog niet echt veel mee met de G5, heb er een slecht gevoel bij.
Man man dat had ik nou ook niet verwacht :'( . Amazon UK nu ook naar 22 april verzet als indicatie.
Als dit betekent dat ze de eventuele issues met het toestel kunnen oplossen vind ik het prima, anders.. ja gewoon bagger.. Imho als er een beter toestel voorbij komt.. Moeilijke keuze omdat die bestelling nu ook al zo lang open staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Hopelijk is het door de te grote vraag in de landen waar hij al te verkrijgen is... Anders voorspeld het niet veel goeds. Zal maar uitkijken naar een alternatief. HTC, Samsung, huawei zullen er wel bij varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Heerfiets schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:54:
Fijn ook dat zij mij daarvan op de hoogte brengen middels een e-mail...

Beetje jammer, al dat gedoe met dat toestel. Allicht als het toestel dadelijk binnenkomt is deze gewoon foutloos, maar momenteel vrees ik met steeds groter wordende vrezen. Neig toch steeds meer naar de M10, gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Vond net wel een mailtje terug van vanmiddag vanuit Coolblue. Hoe die ander het heeft opgelost, dat weet ik niet :) Blijft jammer :(
Voor de coolblue sfeer:
Het is u niet ontgaan: de LG G5 is een mooi toestel. Daarom hebt u een pre-order bij ons geplaatst. Binnenkort hebt u de LG in uw broekzak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
LG heeft ons laten weten dat de toestellen vertraagd zijn. De verwachte leverdatum is 29 april, u kunt de productpagina in de gaten houden voor de actuele leverdatum. Zodra uw toestel onderweg is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 11-04-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
Heel erg offtopic maar die tijd ben ik op vakantie, dus ik moet tot half mei wachten :'(

Ik ben benieuwd of mailen, met de vraag waarom hij vertraagd is, nut heeft. Vast niet. Ik hoop voor LG dat ik komende weken niet geënthousiasmeerd raak van een ander toestel, want mijn order cancellen zou ik atm niet heel erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heeft er al iemand wat gehoord van mobiel.nl?
Ik zie op de site geen leverdatum staan en niets in de mail dat hij later zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
janvanduschoten schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
Ik zie op de site geen leverdatum staan en niets in de mail dat hij later zal gaan komen.
Als je inlogt en kijkt bij orderstatus dan staat daarbij mij nu dit:
"Verwacht: Eerste levering eind april verwacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
janvanduschoten schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
Met je muis op de "informatie-rondjes" gaan staan die zichtbaar zijn bij de verschillende kleuren. Dan komt de (verwachte)levertijd er te staan. Eind april helaas. Wel jammer dat ze geen mailtje hebben gestuurd, als ik niet getipt was door iemand anders was ik er ook niet zo snel achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasper1221
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-08 20:50
de leverdatum van cool blue is veranderd van 15 april naar 29 april?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
kasper1221 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:09:
de leverdatum van cool blue is veranderd van 15 april naar 29 april?!
Voor preorder mensen zijn er mails verstuurd. Staat ook boven jou post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Mijn huidige abbo is een paar dagen geleden afgelopen waardoor ik voor deze maand ineens 20 euro meer moet betalen (geen kortingen meer).

''Zodra wij het toestel op voorraad hebben kunnen wij uw verlenging aansluiten in het systeem van T-Mobile en zullen uw nieuwe bundels ingaan.'' - Mobiel.nl

Het is te hopen dat ze snel gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 09:32
@Mutybay ik zit zelf met een rotte Samsung S4 waar ik gewoon snel vanaf wilde, maar dat je meer geld kwijt bent omdat ze niet kunnen leveren is wel heel opportunistisch van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-12-2023
[Bewerkt}
Had een vraag gesteld welke beter ervaren werd, Coolblue of Mobiel.nl. Omdat ik hier en daar toch wel veel lees over toestellen met fouten. Maar heb nog even goed rond gelezen en dan komt Coolblue net iets beter naar voren dan Mobiel.nl. Krijg daar ook ietsje meer korting op het toestel (icm T-Mobile Stel Samen, 6 GB, onbeperkt bellen voor 37,50. Bij mobiel.nl 101 euro bij betalen en Coolblue 85 euro).

Bij Mobiel.nl staan trouwens alleen T-mobile toestellen vermeld, is dat niet hetzelfde als 'branded'?

[ Voor 76% gewijzigd door Cinnie op 17-04-2016 05:22 . Reden: Vraag overbodig geworden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Amazon Duitsland begint er aan! (verkoop van de LG G5)

[ Voor 29% gewijzigd door malinwa001 op 18-04-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
malinwa001 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:34:
Amazon Duitsland begint er aan! (verkoop van de LG G5)
Ook Redcoon heeft het inmiddels weer over 3 werkdagen, dus hopelijk toch voor dit weekend het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Redcoon/Media Markt hebben het al eerder niet helemaal bij het juiste eind gehad. Of ze dat nu wel hebben is dan ook maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
PaT schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:48:
Redcoon/Media Markt hebben het al eerder niet helemaal bij het juiste eind gehad. Of ze dat nu wel hebben is dan ook maar weer afwachten.
Ach, hoop doet leven toch? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
IJS-T schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:35:
[...]

Ook Redcoon heeft het inmiddels weer over 3 werkdagen, dus hopelijk toch voor dit weekend het toestel.
Verwachte binnenkomst: 15.04.2106
Jah die site is lekker wazig bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Dan wordt de datum van deze actie toch ook verschoven mag ik aannemen.
Toestel kan je niet 30 april registreren als je hem dan pas geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
tasso schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:38:
Dan wordt de datum van deze actie toch ook verschoven mag ik aannemen.
Toestel kan je niet 30 april registreren als je hem dan pas geleverd krijgt.
In het frontpage artikel over de Friends werd gesproken over 31 mei. Lijkt mij ook wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
In de actievoorwaarden die ik bij Coolblue zag staan, staat vermeld dat het toestel voor 30 april besteld moet zijn en tussen 1 en 15 mei geregistreerd moet worden om de cam module te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Cinnie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 05:57:
In de actievoorwaarden die ik bij Coolblue zag staan, staat vermeld dat het toestel voor 30 april besteld moet zijn en tussen 1 en 15 mei geregistreerd moet worden om de cam module te krijgen.
Dit was oorspronkelijk zo, door het uitstel met 14 dagen is ook de promo opgeschoven.
Hoe lang geen idee, dit staat er op de LG website https://lgpromotions.be/lg_16-0132/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Okee, wel prettig dat de actie mee is opgeschoven al is het nogal onduidelijk voor hoe lang.

Vreemd, check net iets bij Coolblue en zie dat de toestel bijbetaling (icm t-mobile) daar ineens 23 euro hoger is dan wat ik een week geleden heb betaald. Vroeg me toen al af of het geen foutje was.Neem aan dat ik hem gewoon voor de 'oude' prijs krijg aangezien ik hem toen besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wat mij betreft is het nu wel "eind april" en als men daadwerkelijk 29 april gaat leveren, dan zouden de verkopende partijen dat ook wel moeten weten. Ik ben benieuwd of we weer een uitstel gaan krijgen. Het is angstaanjagend stil wat mij betreft vanuit mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
PaT schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:04:
Wat mij betreft is het nu wel "eind april" en als men daadwerkelijk 29 april gaat leveren, dan zouden de verkopende partijen dat ook wel moeten weten. Ik ben benieuwd of we weer een uitstel gaan krijgen. Het is angstaanjagend stil wat mij betreft vanuit mobiel.nl
Coolblue heeft het over 29 april, zou vanzelf aangepast worden aldaar als er vertraging zou zijn. Overal staat het nu op 29 april, met uizondering van Phonemarket en Phoneshop, waar ze al beweren het toestel op voorraad te hebben (nagevraagd om hier zeker van te zijn). Maar zou mij niks verbazen als het toch weer uitgesteld word. Opvallend ook dat bij Coolblue alleen de covers voor Gold en Titanium beschikbaar zijn en niet voor Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik kreeg vanmiddag onderstaande reactie op mijn vraag of de G5 deze week komt:
Deze weken worden de toestellen bij ons geleverd en eind deze weken mogen de toestellen verstuurd worden. Uiteraard krijgt u van ons een e-mail zodra het pakket is verstuurd. Alvast veel plezier met de nieuwe telefoon!
Geen idee of er bewust van "weken" gesproken wordt om in te dekken voor een levering na 29 april, maar de levering lijkt toch echt aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

PaT schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:11:
Ik kreeg vanmiddag onderstaande reactie op mijn vraag of de G5 deze week komt:

[...]

Geen idee of er bewust van "weken" gesproken wordt om in te dekken voor een levering na 29 april, maar de levering lijkt toch echt aanstaande.
Ze houden het wel erg ruim en onduidelijk aan, hier kun je nog niets mee. Kan dus nog makkelijker Mei worden zonder dat je er iets van kunt zeggen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:22:
[...]

Ze houden het wel erg ruim en onduidelijk aan, hier kun je nog niets mee. Kan dus nog makkelijker Mei worden zonder dat je er iets van kunt zeggen zo.
Ach, we zien wel. Ik ben benieuwd, ik heb de 30e of 31 het contract afgesloten, nummerbehoud aangevraagd wat ook een maand duurt. Of ik dus de 29e sowieso met T-mobile aan de slag kan moet ik nog maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vandaag gebeld door Coolblue en vrijdagochtend wordt hij geleverd. Ikke blij :)

[ Voor 80% gewijzigd door Cinnie op 26-04-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Hier ook net, vrijdagmiddag eindelijk sinds 2012 met HTC One S weer es wat anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Op de website van Coolblue staat hij nu op de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Straf want Vandenborre heeft hem pas vanaf 2/5 volgens mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
We zouden moeten kunnen ruilen van dagdeel Xfade ;) Ik kon alleen in de ochtend of het werd volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Krefel verwachte hem ook pas volgende week, bestelling bij coolblue geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Had nog geen afleverdatum ingepland bij CB.
Maar even gechat, en zoals verwacht vandaag niemand aanwezig van de abbonementen afdeling bij coolblue.
Hoop dat er morgen gebeld gaat worden voor vrijdag of zaterdag, al hadden ze dat ook mooi eerder deze week kunnen doen. Wil eindelijk wel aan de slag met het toestel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 27-04-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
De actie is opgeschoven, die loopt nu tot 31 mei. De actievoorwaarden: https://lgpromotions.nl/assets/files/30.pdf

Interessant is wel dat je het bedrag kan inwisselen voor een andere 'friend', zo kan je voor 50 euro de hifi module bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Wow dat is pas een aangename verrassing van LG, voor 50 euro neem ik meteen de audio module ipv de cam+ , omdat als ik dan toch moet kiezen die audio module veel handiger vind :) (en 150 euro los is natuurlijk wat veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoPriest
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik zag op ifixit dat de speaker van de G5 in de modulaire onderkant zit. Er zou dus ook een speaker in de B&O audio module moeten zitten. Heeft iemand iets gelezen over de kwaliteit daarvan? Zou leuk zijn als die ook beter is als de standaard speaker. Ik heb verschillende reviews gevonden, maar ze testen daar alleen de hoofdtelefoon-uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Bij coolblue titan en gold op voorraad, zilver nog niet.. Moeten 'als het goed is' nog binnenkomen vandaag Anders ga ik huilen. Zie de bui al hangen dat er leveringsproblemen zijn met de zilvere g5.. :+

[ Voor 78% gewijzigd door MusicAddict op 28-04-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
MojoPriest schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:48:
Ik zag op ifixit dat de speaker van de G5 in de modulaire onderkant zit. Er zou dus ook een speaker in de B&O audio module moeten zitten. Heeft iemand iets gelezen over de kwaliteit daarvan? Zou leuk zijn als die ook beter is als de standaard speaker. Ik heb verschillende reviews gevonden, maar ze testen daar alleen de hoofdtelefoon-uitgang.
Android Central zegt:
"Inside that module you'll find the standard USB-C port and loud speaker you expect to find on any G5 module (we have no indication that this speaker's any better than the default speaker), along with a new 3.5mm headphone jack powered by an integrated digital-to-audio converter." Bron

GSMArena lijkt hem getest te hebben. Uitgaande van het feit dat ze bedoelen dat ze de DAC t.o.v. origineel hebben getest stellen ze:
If we are to compare it with the LG G5 output - the extension delivers louder sound, with deeper bass levels, and quite expectedly - wider dynamic range. It isn't the best DAC you can buy though, and considering the high price, you should opt for this only if you will be using it on the LG G5 and with a proper pair of headphones. For any other case, we suggest you shop around first. Bron
MusicAddict schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:31:
Bij coolblue titan en gold op voorraad, zilver nog niet.. Moeten 'als het goed is' nog binnenkomen vandaag Anders ga ik huilen. Zie de bui al hangen dat er leveringsproblemen zijn met de zilvere g5.. :+
Was ik sowieso kleine beetje bang voor, maar de dag is nog niet om. Ben er inmiddels wel klaar mee dus hoop niet op nog een vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
IJS-T schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:03:
[...]
GSMArena lijkt hem getest te hebben. Uitgaande van het feit dat ze bedoelen dat ze de DAC t.o.v. origineel hebben getest stellen ze:
If we are to compare it with the LG G5 output - the extension delivers louder sound, with deeper bass levels, and quite expectedly - wider dynamic range. It isn't the best DAC you can buy though, and considering the high price, you should opt for this only if you will be using it on the LG G5 and with a proper pair of headphones. For any other case, we suggest you shop around first. Bron
Mjah dat gaat over de koptelefoon uitgang, niet de speaker zoals ie vraagt. Verkeerde topic ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
MusicAddict schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:31:
Fijn, mobiel.nl, zelfde laken een pak, wel Gold en Titan op voorraad, niet Silver. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
IJS-T schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:55:
[...]

Fijn, mobiel.nl, zelfde laken een pak, wel Gold en Titan op voorraad, niet Silver. |:(
Ik krijg al de neiging om de order om te zetten in een titan om gewoon het toestel morgen in huis te hebben. Gelukkig kon dat vrij makkelijk bij CB.
Alleen de twijfel, ja dat blijft zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb een zilveren bij coolblue besteld. Vanmorgen even contact gehad, ze dachten dat de zilveren toestellen vandaag (uiterlijk morgen) binnen zouden komen. Ik wacht nog even af. Als morgen in de loop van de dag nog niets binnen is dan zal ik mijn order waarschijnlijk ook omzetten naar een andere kleur. Voornamelijk omdat mijn huidige toestel op instorten staat :9
Pagina: 1 2 Laatste