Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ga denk ik voor de aanbieding van Mobiel.nl. €22,50 voor 6GB data en onbeperkt bellen en zo te zien nog € 2,50 korting, dus € 20,- per maand en €396,- voor het toestel totaal.
Meer delen met T-Mobile Samen
Met T-Mobile Samen vorm jij met je familie of vrienden een groep van minimaal twee en maximaal zes personen. Je hebt volledige vrijheid om te bepalen met wie je een groep vormt, de enige voorwaarde is dat de groepsleden ook klant van T-Mobile zijn. Samen profiteren jullie van mooie voordelen. Je kunt gratis onderling bellen binnen Nederland en er is meer! Ieder groepslid kan zijn eigen cadeau kiezen, bijvoorbeeld 500 MB extra op het nieuwe 4G-netwerk van T-Mobile of € 2,50 factuurkorting. Voor T-Mobile Samen betaal je niets en aanmelden gaat heel eenvoudig in je My T-Mobile account.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik ben daar ook maar voor gegaan! Net besteld. Nu kunnen we T-Mobile vriendjes worden! <3 ;)

In de orderbevestiging wordt daadwerkelijk gesproken van een verwachte leverdatum van 15 april.

Uiteindelijk ben je 372,95 kwijt, omdat er ook nog 6,95 verzendkosten bij komen (of je moet naar Leidschendam rijden). Die 29,95 aansluitkosten zal T-Mobile wel inhouden bij je eerste rekening gok ik.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 16:46
Droid-Life heeft een korte unboxing (bron) online gezet van een T-mobile versie van het toestel. Op 4:06 is duidelijk een T-mobile logo te zien, ondanks de reactie die T-Mobile op de vraag van NoReseth heeft gegeven:
NoReseth schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:18:
Ik heb op facebook de vraag aan T-Mobile gesteld en daar gaven ze aan dat hij niet branded zou zijn. Niet op het toestel, en niet bij het starten van het toestel.
Jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Heerfiets op 31-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Heerfiets schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:13:
Droid-Life heeft een korte unboxing (bron) online gezet van een T-mobile versie van het toestel. Op 4:04 is duidelijk een T-mobile logo te zien, ondanks de reactie die T-Mobile op de vraag van NoReseth heeft gegeven:

[...]

Jammer.
Het is een paar seconden later, maar inderdaad... k#dt :( Dat wordt of flashen of in conclaaf met Mobiel.nl :(

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 31-03-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:23
PaT schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Het is een paar seconden later, maar inderdaad... k#dt :( Dat wordt of flashen of in conclaaf met Mobiel.nl :(
Is dit niet het Amerikaanse model? Volgens mij is inherent aan de Amerikaanse providers dat zij software toevoegen aan apparaten, aangezien zij niet het simlock-vrije systeem kennen als dat wij kennen. Ik zou het zelf daarom ook nog maar even afwachten. (tenzij ik een fout maak en het wel een Nederlands toestel is, wat mij dan wel weer zou verbazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mobiel.nl en T-mobile geven beide aan dat er geen branding op zit, dus ik verwacht van niet. Hij zal sowieso worden geroot, dus eigenlijk maakt het mij ook niet echt uit, is dan zeer eenvoudig te verhelpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
IJS-T schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:59:
[...]

Is dit niet het Amerikaanse model? Volgens mij is inherent aan de Amerikaanse providers dat zij software toevoegen aan apparaten, aangezien zij niet het simlock-vrije systeem kennen als dat wij kennen. Ik zou het zelf daarom ook nog maar even afwachten. (tenzij ik een fout maak en het wel een Nederlands toestel is, wat mij dan wel weer zou verbazen)
Daar heb je een goed punt... Geeft de mens weer hoop ;)
Ach, zoals JanvanD hierboven zegt, anders wordt ie maar geroot enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
De US T-mobile versie is ook de versie met een gelockte bootloader, dus als amerikaan voel je je dan dubbel genaaid.

Maar denk inderdaad niet dat we hier die onzin gaan krijgen.
Wat mij nu al een nare smaak geeft is dat die modules ook gewoon te blokkeren zijn door LG, zoals je hier rond 5:30 kunt zien. De audiomodule is nog niet goedgekeurd in de states dus werkt ie ook gewoon niet, dus als je echt ruzie krijgt met LG gooien ze je module er gewoon af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:09
Dat zal wel met licenties voor DRM te maken hebben dat ze het moeten geo-fencen.
Wat kan zo'n audiomodule nu eigenlijk dat het gewone model niet kan? Het verschil tussen een goedkope en een goede dac qua componenteninkoop is echt kwartjeswerk. Een goeie dac zal er sowieso al in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Nog een vraag over de aanbieding van mobiel.nl, misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft. Ik zie dat het alleen mogelijk is om 6GB en/of 12GB data en onbeperkt minuten te kiezen. Is het dan met stel samen & stel bij mogelijk om dit later te verlagen naar bijv. 120 minuten?

Ik heb deze informatie wel gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk gezien die keuzes bij deze specifieke aanbieding niet gegeven worden, maar normaal wel beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
-Eraser- schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:48:
Nog een vraag over de aanbieding van mobiel.nl, misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft. Ik zie dat het alleen mogelijk is om 6GB en/of 12GB data en onbeperkt minuten te kiezen. Is het dan met stel samen & stel bij mogelijk om dit later te verlagen naar bijv. 120 minuten?

Ik heb deze informatie wel gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk gezien die keuzes bij deze specifieke aanbieding niet gegeven worden, maar normaal wel beschikbaar zijn.
Ja je kunt in principe na de eerste maand gewoon alles aan je abbo bijstellen, á la mix en match zoals hier de prijzen zijn. Alleen eventueel het maandbedrag voor bet toestel zelf staat vast.

Het verschil met de aanbieding is alleen dat er iets meer korting wordt gegeven ipv normaal, het blijft een stel samen & stel bij.

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
MusicAddict schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:07:
[...]

Ja je kunt in principe na de eerste maand gewoon alles aan je abbo bijstellen, á la mix en match zoals hier de prijzen zijn. Alleen eventueel het maandbedrag voor bet toestel zelf staat vast.

Het verschil met de aanbieding is alleen dat er iets meer korting wordt gegeven ipv normaal, het blijft een stel samen & stel bij.
Ok, bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed heb blijft de korting dan gelden, ook al stel je het opnieuw omhoog of omlaag bij. Scheelt misschien weer iets in de kosten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
-Eraser- schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:02:
[...]
Ok, bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed heb blijft de korting dan gelden, ook al stel je het opnieuw omhoog of omlaag bij. Scheelt misschien weer iets in de kosten dan ;)
Klopt, kortingen die er staan blijven gelden bij elke aanpassing omhoog en omlaag. Maar wel tot je initiële keuze werd mij verteld in de winkel. Dus heb je 6GB afgesloten krijg je bij een verhoging van je internetbundel naar 12GB niet de huidige korting van 12GB. Wat ze dan wel doen mbt kortingen, geen idee eerlijk gezegd. Daar heb ik nooit naar gevraagd toen ik had verlengd in de winkel. Zou je moeten navragen als je dat wilt weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Op de website van Mediamarkt staat die inmiddels voor leverbaar vanaf eind deze week (staat zelfs in de folder). Lijkt toch op een levering ergens deze week te duiden dan. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
IJS-T schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:00:
Op de website van Mediamarkt staat die inmiddels voor leverbaar vanaf eind deze week (staat zelfs in de folder). Lijkt toch op een levering ergens deze week te duiden dan. Ben benieuwd.
Dubbelzijdig gevoel bij dit bericht; door alle negatieve berichten ben ik aan het twijfelen mijn order te cancellen. Ik wil eerst wat meer informatie/reviews zien. Daar heb ik nu dus minder tijd voor.

De dikke laag primer (door anderen eerder plastic genoemd) maakt me niet veel uit, maar backlight bleeding & slecht aansluitende onderkant is toch wel echt ver benedenmaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoPriest
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-07 13:25
IJS-T schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:00:
Redcoon heeft als verwachte levertijd nu 3 werkdagen. Eerder dan 15 april zit er dus wel in lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Heerfiets schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:43:
[...]

Dubbelzijdig gevoel bij dit bericht; door alle negatieve berichten ben ik aan het twijfelen mijn order te cancellen. Ik wil eerst wat meer informatie/reviews zien. Daar heb ik nu dus minder tijd voor.

De dikke laag primer (door anderen eerder plastic genoemd) maakt me niet veel uit, maar backlight bleeding & slecht aansluitende onderkant is toch wel echt ver benedenmaats.
Maak mij er niet zo heel druk om. Uiteindelijk weet je dit pas als het model binnenkomt. Zelfs als uit de andere reviews blijkt dat dit niet zo is, kan jouw model er nog last van hebben.

Vind dit zelf niet heel relevant eigenlijk. Natuurlijk, als mijn model hier last van heeft, baal ik en gaat die terug. Dat is wat mij betreft ook het belangrijkste, dat die teruggaat bij mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Mediamarkt en Redcoon hebben beide hun tijden aangepast naar de 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Allicht op de vingers getikt door LG Benelux?

Edit:

Vind het inmiddels toch wel lang duren. Inderdaad, 15 april was gecommuniceerd, maar had toch wel iets eerder verwacht. Dit bovenop het feit dat het toch al erg lang duurt tussen MWC en release.

[ Voor 69% gewijzigd door IJS-T op 07-04-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Even voor de mensen die hem los (zonder abonnement) gaan kopen: zag net op de website van Belsimpel het volgende:

https://www.belsimpel.nl/lg/lg-g5-titan/ziggo

Oftewel, een LG G5 voor €603 (+9€) wanneer je na één maand dat abonnement annuleert. Of lijkt dit te mooi om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Volgens mij heb je dat prima gezien. Leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
Ugh levertijden zijn verzet naar eind april, volgens mobiel.nl en Coolblue althans. Op de een of andere manier ziet er nog niet echt veel mee met de G5, heb er een slecht gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Heerfiets schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:54:
Ugh levertijden zijn verzet naar eind april, volgens mobiel.nl en Coolblue althans. Op de een of andere manier ziet er nog niet echt veel mee met de G5, heb er een slecht gevoel bij.
Man man dat had ik nou ook niet verwacht :'( . Amazon UK nu ook naar 22 april verzet als indicatie.
Als dit betekent dat ze de eventuele issues met het toestel kunnen oplossen vind ik het prima, anders.. ja gewoon bagger.. Imho als er een beter toestel voorbij komt.. Moeilijke keuze omdat die bestelling nu ook al zo lang open staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Hopelijk is het door de te grote vraag in de landen waar hij al te verkrijgen is... Anders voorspeld het niet veel goeds. Zal maar uitkijken naar een alternatief. HTC, Samsung, huawei zullen er wel bij varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Heerfiets schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:54:
Fijn ook dat zij mij daarvan op de hoogte brengen middels een e-mail...

Beetje jammer, al dat gedoe met dat toestel. Allicht als het toestel dadelijk binnenkomt is deze gewoon foutloos, maar momenteel vrees ik met steeds groter wordende vrezen. Neig toch steeds meer naar de M10, gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Vond net wel een mailtje terug van vanmiddag vanuit Coolblue. Hoe die ander het heeft opgelost, dat weet ik niet :) Blijft jammer :(
Voor de coolblue sfeer:
Het is u niet ontgaan: de LG G5 is een mooi toestel. Daarom hebt u een pre-order bij ons geplaatst. Binnenkort hebt u de LG in uw broekzak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
LG heeft ons laten weten dat de toestellen vertraagd zijn. De verwachte leverdatum is 29 april, u kunt de productpagina in de gaten houden voor de actuele leverdatum. Zodra uw toestel onderweg is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 11-04-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
Heel erg offtopic maar die tijd ben ik op vakantie, dus ik moet tot half mei wachten :'(

Ik ben benieuwd of mailen, met de vraag waarom hij vertraagd is, nut heeft. Vast niet. Ik hoop voor LG dat ik komende weken niet geënthousiasmeerd raak van een ander toestel, want mijn order cancellen zou ik atm niet heel erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heeft er al iemand wat gehoord van mobiel.nl?
Ik zie op de site geen leverdatum staan en niets in de mail dat hij later zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
janvanduschoten schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
Ik zie op de site geen leverdatum staan en niets in de mail dat hij later zal gaan komen.
Als je inlogt en kijkt bij orderstatus dan staat daarbij mij nu dit:
"Verwacht: Eerste levering eind april verwacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
janvanduschoten schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
Met je muis op de "informatie-rondjes" gaan staan die zichtbaar zijn bij de verschillende kleuren. Dan komt de (verwachte)levertijd er te staan. Eind april helaas. Wel jammer dat ze geen mailtje hebben gestuurd, als ik niet getipt was door iemand anders was ik er ook niet zo snel achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasper1221
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-08 20:50
de leverdatum van cool blue is veranderd van 15 april naar 29 april?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
kasper1221 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:09:
de leverdatum van cool blue is veranderd van 15 april naar 29 april?!
Voor preorder mensen zijn er mails verstuurd. Staat ook boven jou post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Mijn huidige abbo is een paar dagen geleden afgelopen waardoor ik voor deze maand ineens 20 euro meer moet betalen (geen kortingen meer).

''Zodra wij het toestel op voorraad hebben kunnen wij uw verlenging aansluiten in het systeem van T-Mobile en zullen uw nieuwe bundels ingaan.'' - Mobiel.nl

Het is te hopen dat ze snel gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 09:32
@Mutybay ik zit zelf met een rotte Samsung S4 waar ik gewoon snel vanaf wilde, maar dat je meer geld kwijt bent omdat ze niet kunnen leveren is wel heel opportunistisch van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-12-2023
[Bewerkt}
Had een vraag gesteld welke beter ervaren werd, Coolblue of Mobiel.nl. Omdat ik hier en daar toch wel veel lees over toestellen met fouten. Maar heb nog even goed rond gelezen en dan komt Coolblue net iets beter naar voren dan Mobiel.nl. Krijg daar ook ietsje meer korting op het toestel (icm T-Mobile Stel Samen, 6 GB, onbeperkt bellen voor 37,50. Bij mobiel.nl 101 euro bij betalen en Coolblue 85 euro).

Bij Mobiel.nl staan trouwens alleen T-mobile toestellen vermeld, is dat niet hetzelfde als 'branded'?

[ Voor 76% gewijzigd door Cinnie op 17-04-2016 05:22 . Reden: Vraag overbodig geworden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Amazon Duitsland begint er aan! (verkoop van de LG G5)

[ Voor 29% gewijzigd door malinwa001 op 18-04-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
malinwa001 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:34:
Amazon Duitsland begint er aan! (verkoop van de LG G5)
Ook Redcoon heeft het inmiddels weer over 3 werkdagen, dus hopelijk toch voor dit weekend het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Redcoon/Media Markt hebben het al eerder niet helemaal bij het juiste eind gehad. Of ze dat nu wel hebben is dan ook maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
PaT schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:48:
Redcoon/Media Markt hebben het al eerder niet helemaal bij het juiste eind gehad. Of ze dat nu wel hebben is dan ook maar weer afwachten.
Ach, hoop doet leven toch? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
IJS-T schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:35:
[...]

Ook Redcoon heeft het inmiddels weer over 3 werkdagen, dus hopelijk toch voor dit weekend het toestel.
Verwachte binnenkomst: 15.04.2106
Jah die site is lekker wazig bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Dan wordt de datum van deze actie toch ook verschoven mag ik aannemen.
Toestel kan je niet 30 april registreren als je hem dan pas geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
tasso schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:38:
Dan wordt de datum van deze actie toch ook verschoven mag ik aannemen.
Toestel kan je niet 30 april registreren als je hem dan pas geleverd krijgt.
In het frontpage artikel over de Friends werd gesproken over 31 mei. Lijkt mij ook wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
In de actievoorwaarden die ik bij Coolblue zag staan, staat vermeld dat het toestel voor 30 april besteld moet zijn en tussen 1 en 15 mei geregistreerd moet worden om de cam module te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Cinnie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 05:57:
In de actievoorwaarden die ik bij Coolblue zag staan, staat vermeld dat het toestel voor 30 april besteld moet zijn en tussen 1 en 15 mei geregistreerd moet worden om de cam module te krijgen.
Dit was oorspronkelijk zo, door het uitstel met 14 dagen is ook de promo opgeschoven.
Hoe lang geen idee, dit staat er op de LG website https://lgpromotions.be/lg_16-0132/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Okee, wel prettig dat de actie mee is opgeschoven al is het nogal onduidelijk voor hoe lang.

Vreemd, check net iets bij Coolblue en zie dat de toestel bijbetaling (icm t-mobile) daar ineens 23 euro hoger is dan wat ik een week geleden heb betaald. Vroeg me toen al af of het geen foutje was.Neem aan dat ik hem gewoon voor de 'oude' prijs krijg aangezien ik hem toen besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wat mij betreft is het nu wel "eind april" en als men daadwerkelijk 29 april gaat leveren, dan zouden de verkopende partijen dat ook wel moeten weten. Ik ben benieuwd of we weer een uitstel gaan krijgen. Het is angstaanjagend stil wat mij betreft vanuit mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
PaT schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:04:
Wat mij betreft is het nu wel "eind april" en als men daadwerkelijk 29 april gaat leveren, dan zouden de verkopende partijen dat ook wel moeten weten. Ik ben benieuwd of we weer een uitstel gaan krijgen. Het is angstaanjagend stil wat mij betreft vanuit mobiel.nl
Coolblue heeft het over 29 april, zou vanzelf aangepast worden aldaar als er vertraging zou zijn. Overal staat het nu op 29 april, met uizondering van Phonemarket en Phoneshop, waar ze al beweren het toestel op voorraad te hebben (nagevraagd om hier zeker van te zijn). Maar zou mij niks verbazen als het toch weer uitgesteld word. Opvallend ook dat bij Coolblue alleen de covers voor Gold en Titanium beschikbaar zijn en niet voor Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik kreeg vanmiddag onderstaande reactie op mijn vraag of de G5 deze week komt:
Deze weken worden de toestellen bij ons geleverd en eind deze weken mogen de toestellen verstuurd worden. Uiteraard krijgt u van ons een e-mail zodra het pakket is verstuurd. Alvast veel plezier met de nieuwe telefoon!
Geen idee of er bewust van "weken" gesproken wordt om in te dekken voor een levering na 29 april, maar de levering lijkt toch echt aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

PaT schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:11:
Ik kreeg vanmiddag onderstaande reactie op mijn vraag of de G5 deze week komt:

[...]

Geen idee of er bewust van "weken" gesproken wordt om in te dekken voor een levering na 29 april, maar de levering lijkt toch echt aanstaande.
Ze houden het wel erg ruim en onduidelijk aan, hier kun je nog niets mee. Kan dus nog makkelijker Mei worden zonder dat je er iets van kunt zeggen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:22:
[...]

Ze houden het wel erg ruim en onduidelijk aan, hier kun je nog niets mee. Kan dus nog makkelijker Mei worden zonder dat je er iets van kunt zeggen zo.
Ach, we zien wel. Ik ben benieuwd, ik heb de 30e of 31 het contract afgesloten, nummerbehoud aangevraagd wat ook een maand duurt. Of ik dus de 29e sowieso met T-mobile aan de slag kan moet ik nog maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vandaag gebeld door Coolblue en vrijdagochtend wordt hij geleverd. Ikke blij :)

[ Voor 80% gewijzigd door Cinnie op 26-04-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Hier ook net, vrijdagmiddag eindelijk sinds 2012 met HTC One S weer es wat anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Op de website van Coolblue staat hij nu op de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Straf want Vandenborre heeft hem pas vanaf 2/5 volgens mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
We zouden moeten kunnen ruilen van dagdeel Xfade ;) Ik kon alleen in de ochtend of het werd volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
Krefel verwachte hem ook pas volgende week, bestelling bij coolblue geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Had nog geen afleverdatum ingepland bij CB.
Maar even gechat, en zoals verwacht vandaag niemand aanwezig van de abbonementen afdeling bij coolblue.
Hoop dat er morgen gebeld gaat worden voor vrijdag of zaterdag, al hadden ze dat ook mooi eerder deze week kunnen doen. Wil eindelijk wel aan de slag met het toestel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 27-04-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
De actie is opgeschoven, die loopt nu tot 31 mei. De actievoorwaarden: https://lgpromotions.nl/assets/files/30.pdf

Interessant is wel dat je het bedrag kan inwisselen voor een andere 'friend', zo kan je voor 50 euro de hifi module bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Wow dat is pas een aangename verrassing van LG, voor 50 euro neem ik meteen de audio module ipv de cam+ , omdat als ik dan toch moet kiezen die audio module veel handiger vind :) (en 150 euro los is natuurlijk wat veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoPriest
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik zag op ifixit dat de speaker van de G5 in de modulaire onderkant zit. Er zou dus ook een speaker in de B&O audio module moeten zitten. Heeft iemand iets gelezen over de kwaliteit daarvan? Zou leuk zijn als die ook beter is als de standaard speaker. Ik heb verschillende reviews gevonden, maar ze testen daar alleen de hoofdtelefoon-uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Bij coolblue titan en gold op voorraad, zilver nog niet.. Moeten 'als het goed is' nog binnenkomen vandaag Anders ga ik huilen. Zie de bui al hangen dat er leveringsproblemen zijn met de zilvere g5.. :+

[ Voor 78% gewijzigd door MusicAddict op 28-04-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
MojoPriest schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:48:
Ik zag op ifixit dat de speaker van de G5 in de modulaire onderkant zit. Er zou dus ook een speaker in de B&O audio module moeten zitten. Heeft iemand iets gelezen over de kwaliteit daarvan? Zou leuk zijn als die ook beter is als de standaard speaker. Ik heb verschillende reviews gevonden, maar ze testen daar alleen de hoofdtelefoon-uitgang.
Android Central zegt:
"Inside that module you'll find the standard USB-C port and loud speaker you expect to find on any G5 module (we have no indication that this speaker's any better than the default speaker), along with a new 3.5mm headphone jack powered by an integrated digital-to-audio converter." Bron

GSMArena lijkt hem getest te hebben. Uitgaande van het feit dat ze bedoelen dat ze de DAC t.o.v. origineel hebben getest stellen ze:
If we are to compare it with the LG G5 output - the extension delivers louder sound, with deeper bass levels, and quite expectedly - wider dynamic range. It isn't the best DAC you can buy though, and considering the high price, you should opt for this only if you will be using it on the LG G5 and with a proper pair of headphones. For any other case, we suggest you shop around first. Bron
MusicAddict schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:31:
Bij coolblue titan en gold op voorraad, zilver nog niet.. Moeten 'als het goed is' nog binnenkomen vandaag Anders ga ik huilen. Zie de bui al hangen dat er leveringsproblemen zijn met de zilvere g5.. :+
Was ik sowieso kleine beetje bang voor, maar de dag is nog niet om. Ben er inmiddels wel klaar mee dus hoop niet op nog een vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
IJS-T schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:03:
[...]
GSMArena lijkt hem getest te hebben. Uitgaande van het feit dat ze bedoelen dat ze de DAC t.o.v. origineel hebben getest stellen ze:
If we are to compare it with the LG G5 output - the extension delivers louder sound, with deeper bass levels, and quite expectedly - wider dynamic range. It isn't the best DAC you can buy though, and considering the high price, you should opt for this only if you will be using it on the LG G5 and with a proper pair of headphones. For any other case, we suggest you shop around first. Bron
Mjah dat gaat over de koptelefoon uitgang, niet de speaker zoals ie vraagt. Verkeerde topic ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
MusicAddict schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:31:
Fijn, mobiel.nl, zelfde laken een pak, wel Gold en Titan op voorraad, niet Silver. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
IJS-T schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:55:
[...]

Fijn, mobiel.nl, zelfde laken een pak, wel Gold en Titan op voorraad, niet Silver. |:(
Ik krijg al de neiging om de order om te zetten in een titan om gewoon het toestel morgen in huis te hebben. Gelukkig kon dat vrij makkelijk bij CB.
Alleen de twijfel, ja dat blijft zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb een zilveren bij coolblue besteld. Vanmorgen even contact gehad, ze dachten dat de zilveren toestellen vandaag (uiterlijk morgen) binnen zouden komen. Ik wacht nog even af. Als morgen in de loop van de dag nog niets binnen is dan zal ik mijn order waarschijnlijk ook omzetten naar een andere kleur. Voornamelijk omdat mijn huidige toestel op instorten staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormrider nl
  • Laatst online: 11:36
Zojuist coolblue aan de lijn gehad ze komen de zilveren zaterdag leveren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stormrider nl op 28-04-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 08:44
Enkele weken geleden een Early Renewal gedaan bij T-mobile om mijn huidige G3 te vervangen voor een G5. Van T-mobile kreeg ik een bericht dat de toestel vanaf 29-4 beschikbaar zou zijn.
Vandaag kreeg ik een Email van AMP logistics dat mijn bestelling bezorgd kan worden !
Morgen ochtend wordt mijn toestel bezorgd hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ook een belletje gehad van CoolBlue, de zilveren is vanaf zaterdag op voorraad. (en hier zaterdag in huis)

Top! :)

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 28-04-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij een belangrijke mededeling. Vanwege een technisch probleem is het helaas niet mogelijk om morgen bij u te leveren. Hiervoor onze oprechte excuses.

Wij plannen uw order automatisch in voor zaterdag 30/04 tussen 09:00 en 18:00.
/facepalm @ CB nahja iig een waardebon van een 10tje.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 29-04-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Ik krijg zojuist een mail dat het wegens 'technische problemen' niet mogelijk is op (de afgesproken) vrijdagochtend te komen leveren en dat automatisch is doorgeschoven naar zaterdag. Lekker zo op het aller, allerlaatste moment. Vrijdag voor niets leeg geruimd,nu moet ik weer iets regelen om zaterdag thuis te zijn en ik heb dus geen toestel morgen. (Ik heb medische problemen en een dag beschikbaar zijn is niet altijd zo makkelijk). De wereld vergaat niet natuurlijk maar ik baal als een stekker.

Voor de pech krijg ik een voucher van 10 euro te besteden bij Coolblue. Zie dat meer als lokkertje om nog eens geld uit te geven daar, voor 10 euro heb je nagenoeg niets.

edit:
zie dat ik niet de enige ben

[ Voor 9% gewijzigd door Cinnie op 29-04-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Ach ik zou allang blij zijn met iets van communicatie. Bij mobiel.nl is het niet veel. Is wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik via Mobiel.nl wat heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
Ik heb nog niks gehoord van CoolBlue, toen ik gisteren via de chat vroeg of het wel ging lukken om te leveren (er staat immers nog steeds LEVERING op 28/4) kreeg ik te horen dat de levering aan coolblue op 28/9 zou zijn en ze vandaag daadwerkelijk AFgeleverd worden. MMMmmeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
Vandaag tussen 11:00 en 13:00 zou het toestel bezorgd worden.
Precies om 12:00 kwam de koerier aan met een grote koffer waar een Microsoft Surface in zat waar alles mee geregistreerd werd, ook het zetten van handtekeningen verliep via de tablet :).

In ieder geval, het toestel is binnen, gelijk bootloader unlocken uiteraard en TWRP erop ;)
Nu de rest 1 voor 1 erop installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zou je niet eerst even kijken of je toestel wel 100% goed naar wens is :+ ?
Met alle verhalen kan dat niks kwaad natuurlijk..

Voordat je na 5 minuten je garantie al verspilt hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die kunnen verlengen of een nieuw abonnement willen bij T-Mobile icm de LG G5:

https://www.facebook.com/...90/posts/1176447135719305

https://www.t-mobile.nl/lg/g5

Aanbod geldt voor alle Shops en online, dus niet alleen in Eindhoven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
MusicAddict schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:08:
Zou je niet eerst even kijken of je toestel wel 100% goed naar wens is :+ ?
Met alle verhalen kan dat niks kwaad natuurlijk..

Voordat je na 5 minuten je garantie al verspilt hebt ;)
Uiteraard heb ik dat eerst gedaan, uitgebreid testen en visueel bekijken.
Niks geks kunnen vinden ermee. Enige wat niet goed is, is dat er een minimale spleetje aan de rechtskant van de module is. maar dat is bijna niet goed te krijgen aangezien er geen lock mechanisme is aan die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Mail van mobiel.nl.pakket is verstuurd en moet morgen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Voor degene die een zilver toestel bij Coolblue besteld hebben, ze beginnen morgen met leveren. Mijn vriendin werd daar vanavond speciaal nog voor gebeld omdat bij CB niet helemaal duidelijk was of ze er morgen nou was.

Toch wel netjes hoor, dat Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
PaT schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:39:
Voor degene die een zilver toestel bij Coolblue besteld hebben, ze beginnen morgen met leveren. Mijn vriendin werd daar vanavond speciaal nog voor gebeld omdat bij CB niet helemaal duidelijk was of ze er morgen nou was.

Toch wel netjes hoor, dat Coolblue
Ik heb zelf niks meer dan lof voor CB. Uitstel = mail, vrijdag niet geleverd = excuses en een waardebon. En 0:20 een mailtje (gekke tijd) om het tijdvak aan te geven van levering morgen/deze zaterdag. Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
IJS-T schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:47:
Ach ik zou allang blij zijn met iets van communicatie. Bij mobiel.nl is het niet veel. Is wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik via Mobiel.nl wat heb besteld.
Ja ik heb wat zuur gereageerd zie ik net. Was erg teleurgesteld toen ik geen smsje met een tijdvak voor vrijdagochtend kreeg maar de mail dat de levering verschoven was. Maar ze geven ontzettend netjes informatie en de waardebon voor een dag later is natuurlijk ook een fantastische geste van hun kant.

Vanmiddag gebeld omdat ik vanochtend nog een mailtje kreeg dat hij wel vrijdag geleverd werd, dat bleek een foutje te zijn. Valt op hoe snel je iemand aan de lijn hebt, hoe vriendelijk de medewerkers zijn en hoe goed alles geregeld wordt. Dus vergeet mijn zure toon maar, niets dan lof voor Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klantenservice van CoolBlue, hetzij via de chat, mail of telefoon, is inderdaad vriendelijk en behulpzaam! Ik heb gisteren nog contact gehad via de chat en de LG G5 is volgens hun verwachting sinds gisteren eind van de dag op voorraad in de webshop. Gezien ik afgelopen woensdag pas mijn order heb geplaatst kan ik hem waarschijnlijk direct na het weekend verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJS-T
Binnen: eerst indruk, muah

Levertijd bij mobiel.nl goed. Service echt minder, zou iedereen cb aanraden prijs gelijk aan elkaar, cb goedkoper door geen verzendkosten.

[ Voor 80% gewijzigd door IJS-T op 30-04-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Kwam precies binnen het tijdvak binnen. Vriendelijke gast en contractverlenging snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
Had vandaag geleverd moeten worden, is niet gebeurd. Heb ook nooit een waardebon aangeboden gekregen trouwens. Ben best geirriteerd, mag tot maandag wachten tot ze het weer proberen. Heb overigens geen onduidelijke deurbel en ben de hele tijd thuis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
iemand de actiepagina voor de Friend modules al ingevuld? WAAROM moet je tot twee keer toe je imei nummer intikken EN dan nog een bestand met je imei nummer toesturen? Kan dat niet wat minder zou Benny Jolink zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Nou, die T-mobile actie is ook niet heel geslaagd. Ik had hem gisteravond rond 23:00 online besteld met het idee dat ik hem dan maandag af kon halen, kreeg ik vanmiddag een voicemail dat ik hem persé VANDAAG af moet halen in verband met de actie... Ik ga morgen alsnog naar de winkel, maar als ze moeilijk gaan doen wil ik sowieso geen T-mobile meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Ik heb het vijf maal geprobeerd maar de promotiesite blijft beweren dat mijn IMEI nummer onjuist is. En dat is het niet. Zag op het dat dit bij allerhande acties van LG gebeurd. Heb maar een mail gestuurd met al mijn gegevens.

@msnguy: vreemde reactie van T-mobile. De actie is verlengd tenslotte tot en met half mei. Het gaat om toestellen met een specifiek EAN nummer (model), misschien willen ze die snel kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waarschijnlijk een provider actie die eind april afloopt, aan het toestel ligt het niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Na een uur lang in de winkel gestaan te hebben, heb ik alsnog het toestel en het abonnement voor de kortingsprijs gekregen :) . Fijn toestel op het oog, en die gap vind ik enorm mee vallen. Wel lukt het me (nog) niet om de batterij los te maken van de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ze netjes dat ze je toch de actieprijs hebben gegeven.

Vanmorgen Coolblue aan de telefoon gehad, ze komen morgenavond de grijze lg g5 hier afleveren.
Gelijk even gevraagd naar de Spigen covers. Ze hebben op dit moment alleen de doorzichtige, maar het aanbod zal nog uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Voor de mensen die de G5 ism T-mobile hebben gekocht (met de extra korting op je abbo prijs), stel deze niet naar boven of naar beneden bij, want dan verlies je je (extra) verkregen korting op die bundels tijdens deze actie. (12gb, 6gb en onbeperkt bellen bundels)

Bijv: (al ga je van onbeperkt bellen terug naar 120 minuten en weer terug naar onbeperkt de volgende maand, dan betaal vervolgens de reguliere kortingsprijs van 8 ipv de actie kortingsprijs van 5 p/m)

Dit heb ik helaas te horen gekregen in de winkel, omdat in mijn tmobile de prijs van een lagere internetbundel niet goed stond aangegeven.

Jammer dat er zo wordt omgegaan met het stel samen en stel bij abonnement, dus reken even na wat een verschil in aanpassing je waard is. :) (voordeeltje; standaard betaal je altijd 7,50 ipv 10 op het startabbo, dus die blijft staan)

Verder liep in eindhoven die actie van de G5 prima dit weekend, dus zijn veel G5's over de toonbank gegaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 02-05-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vanmiddag LG even gebeld ivm de promo actie (het IMEI nummer wordt telkens als onjuist afgewezen). Ik moet nog even geduld hebben, ze doen gemiddeld drie werkdagen over een antwoord op mails. Hopelijk morgen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vandaag weer gebeld, nu beweerde LG dat 4 en 5 mei geen werkdagen zijn. Lijkt me een beetje stug maar goed, ze bekende aan het eind van het gesprek dat er veel mensen vrij waren deze dagen en ze achter liepen met de mail.

Net nog eens de site geprobeerd en nu pakte de actie wel. Heb er maar een mail achterop gestuurd dat mijn probleem al opgelost is. Hopelijk is de hele handel wel op tijd in verband met de op=op regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Mijn hemel, dat aanspraak maken op de promo actie gaat nog niet makkelijk. Op mijn mail dat het probleem was opgelost, kreeg ik een mail dat het probleem door LG is opgelost en ik opnieuw kan registreren. Daarop heb ik maar even gebeld met de klantenservice of die eerste registratie nu goed was of niet. Er bleek (weer) een storing te zijn waardoor ze mijn registratie niet op kon zoeken en kreeg het advies toch opnieuw te registreren. Volgens haar zou dat geen problemen geven in geval van dubbele registratie maar dat klonk niet erg zeker. Ze kon me niet vertellen voor hoeveel mensen de modules nog beschikbaar zijn (ivm op=op) maar het kwam 'vast wel goed'.

Net dus maar weer geregistreerd. De eerste keer leek niet te pakken. De tweede gaf me een reactie met een nieuw registratienummer, zo'n 200 hoger dan het eerste nummer.

Net toch maar een mailtje geschreven met de vraag welke registratie nu geldig is. Ook om problemen te voorkomen, dat ik straks niet beschuldigd wordt van een poging meerdere friends te verkrijgen.

Wat een gezeur. Hebben meer mensen problemen met het verkrijgen van de module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ging bij mij probleemloos, in 1 x goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Dan heb ik gewoon wat pech dus. Nou ja, hopen dat het verder goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Hier IMEI ook niet geaccepteerd. Matig. Nahja ik wacht wel af, ga er niet achteraan gelijk, we hebben nog even voordat het afloopt. (de Dac genomen, aangezien ik het ook op andere apparaten kan gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
@Xfade: let op, je moet hem binnen twee weken na aankoop geregistreerd hebben (ook al loopt de actie langer).

Kreeg vanmiddag een mailtje van LG dat het eerste registratienummer in behandeling is, de tweede kan ik gewoon vergeten. Dus nu gewoon wachten tot er iets geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Heb de bevestiging dat de promoactie is goed gekeurd, de hifi module krijg ik binnen zes weken.
Pagina: 1 2 Laatste