Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormrider nl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
Zojuist coolblue aan de lijn gehad ze komen de zilveren zaterdag leveren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stormrider nl op 28-04-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 22:38
Enkele weken geleden een Early Renewal gedaan bij T-mobile om mijn huidige G3 te vervangen voor een G5. Van T-mobile kreeg ik een bericht dat de toestel vanaf 29-4 beschikbaar zou zijn.
Vandaag kreeg ik een Email van AMP logistics dat mijn bestelling bezorgd kan worden !
Morgen ochtend wordt mijn toestel bezorgd hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ook een belletje gehad van CoolBlue, de zilveren is vanaf zaterdag op voorraad. (en hier zaterdag in huis)

Top! :)

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 28-04-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij een belangrijke mededeling. Vanwege een technisch probleem is het helaas niet mogelijk om morgen bij u te leveren. Hiervoor onze oprechte excuses.

Wij plannen uw order automatisch in voor zaterdag 30/04 tussen 09:00 en 18:00.
/facepalm @ CB nahja iig een waardebon van een 10tje.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 29-04-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-12-2023
Ik krijg zojuist een mail dat het wegens 'technische problemen' niet mogelijk is op (de afgesproken) vrijdagochtend te komen leveren en dat automatisch is doorgeschoven naar zaterdag. Lekker zo op het aller, allerlaatste moment. Vrijdag voor niets leeg geruimd,nu moet ik weer iets regelen om zaterdag thuis te zijn en ik heb dus geen toestel morgen. (Ik heb medische problemen en een dag beschikbaar zijn is niet altijd zo makkelijk). De wereld vergaat niet natuurlijk maar ik baal als een stekker.

Voor de pech krijg ik een voucher van 10 euro te besteden bij Coolblue. Zie dat meer als lokkertje om nog eens geld uit te geven daar, voor 10 euro heb je nagenoeg niets.

edit:
zie dat ik niet de enige ben

[ Voor 9% gewijzigd door Cinnie op 29-04-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ach ik zou allang blij zijn met iets van communicatie. Bij mobiel.nl is het niet veel. Is wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik via Mobiel.nl wat heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
  • Laatst online: 28-01 09:32
Ik heb nog niks gehoord van CoolBlue, toen ik gisteren via de chat vroeg of het wel ging lukken om te leveren (er staat immers nog steeds LEVERING op 28/4) kreeg ik te horen dat de levering aan coolblue op 28/9 zou zijn en ze vandaag daadwerkelijk AFgeleverd worden. MMMmmeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
Vandaag tussen 11:00 en 13:00 zou het toestel bezorgd worden.
Precies om 12:00 kwam de koerier aan met een grote koffer waar een Microsoft Surface in zat waar alles mee geregistreerd werd, ook het zetten van handtekeningen verliep via de tablet :).

In ieder geval, het toestel is binnen, gelijk bootloader unlocken uiteraard en TWRP erop ;)
Nu de rest 1 voor 1 erop installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zou je niet eerst even kijken of je toestel wel 100% goed naar wens is :+ ?
Met alle verhalen kan dat niks kwaad natuurlijk..

Voordat je na 5 minuten je garantie al verspilt hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die kunnen verlengen of een nieuw abonnement willen bij T-Mobile icm de LG G5:

https://www.facebook.com/...90/posts/1176447135719305

https://www.t-mobile.nl/lg/g5

Aanbod geldt voor alle Shops en online, dus niet alleen in Eindhoven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
MusicAddict schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:08:
Zou je niet eerst even kijken of je toestel wel 100% goed naar wens is :+ ?
Met alle verhalen kan dat niks kwaad natuurlijk..

Voordat je na 5 minuten je garantie al verspilt hebt ;)
Uiteraard heb ik dat eerst gedaan, uitgebreid testen en visueel bekijken.
Niks geks kunnen vinden ermee. Enige wat niet goed is, is dat er een minimale spleetje aan de rechtskant van de module is. maar dat is bijna niet goed te krijgen aangezien er geen lock mechanisme is aan die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
Mail van mobiel.nl.pakket is verstuurd en moet morgen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Voor degene die een zilver toestel bij Coolblue besteld hebben, ze beginnen morgen met leveren. Mijn vriendin werd daar vanavond speciaal nog voor gebeld omdat bij CB niet helemaal duidelijk was of ze er morgen nou was.

Toch wel netjes hoor, dat Coolblue

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
PaT schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:39:
Voor degene die een zilver toestel bij Coolblue besteld hebben, ze beginnen morgen met leveren. Mijn vriendin werd daar vanavond speciaal nog voor gebeld omdat bij CB niet helemaal duidelijk was of ze er morgen nou was.

Toch wel netjes hoor, dat Coolblue
Ik heb zelf niks meer dan lof voor CB. Uitstel = mail, vrijdag niet geleverd = excuses en een waardebon. En 0:20 een mailtje (gekke tijd) om het tijdvak aan te geven van levering morgen/deze zaterdag. Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
IJS-T schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:47:
Ach ik zou allang blij zijn met iets van communicatie. Bij mobiel.nl is het niet veel. Is wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik via Mobiel.nl wat heb besteld.
Ja ik heb wat zuur gereageerd zie ik net. Was erg teleurgesteld toen ik geen smsje met een tijdvak voor vrijdagochtend kreeg maar de mail dat de levering verschoven was. Maar ze geven ontzettend netjes informatie en de waardebon voor een dag later is natuurlijk ook een fantastische geste van hun kant.

Vanmiddag gebeld omdat ik vanochtend nog een mailtje kreeg dat hij wel vrijdag geleverd werd, dat bleek een foutje te zijn. Valt op hoe snel je iemand aan de lijn hebt, hoe vriendelijk de medewerkers zijn en hoe goed alles geregeld wordt. Dus vergeet mijn zure toon maar, niets dan lof voor Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klantenservice van CoolBlue, hetzij via de chat, mail of telefoon, is inderdaad vriendelijk en behulpzaam! Ik heb gisteren nog contact gehad via de chat en de LG G5 is volgens hun verwachting sinds gisteren eind van de dag op voorraad in de webshop. Gezien ik afgelopen woensdag pas mijn order heb geplaatst kan ik hem waarschijnlijk direct na het weekend verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJS-T
Binnen: eerst indruk, muah

Levertijd bij mobiel.nl goed. Service echt minder, zou iedereen cb aanraden prijs gelijk aan elkaar, cb goedkoper door geen verzendkosten.

[ Voor 80% gewijzigd door IJS-T op 30-04-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Kwam precies binnen het tijdvak binnen. Vriendelijke gast en contractverlenging snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuaveKadaver
  • Laatst online: 28-01 09:32
Had vandaag geleverd moeten worden, is niet gebeurd. Heb ook nooit een waardebon aangeboden gekregen trouwens. Ben best geirriteerd, mag tot maandag wachten tot ze het weer proberen. Heb overigens geen onduidelijke deurbel en ben de hele tijd thuis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
iemand de actiepagina voor de Friend modules al ingevuld? WAAROM moet je tot twee keer toe je imei nummer intikken EN dan nog een bestand met je imei nummer toesturen? Kan dat niet wat minder zou Benny Jolink zeggen ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Nou, die T-mobile actie is ook niet heel geslaagd. Ik had hem gisteravond rond 23:00 online besteld met het idee dat ik hem dan maandag af kon halen, kreeg ik vanmiddag een voicemail dat ik hem persé VANDAAG af moet halen in verband met de actie... Ik ga morgen alsnog naar de winkel, maar als ze moeilijk gaan doen wil ik sowieso geen T-mobile meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Ik heb het vijf maal geprobeerd maar de promotiesite blijft beweren dat mijn IMEI nummer onjuist is. En dat is het niet. Zag op het dat dit bij allerhande acties van LG gebeurd. Heb maar een mail gestuurd met al mijn gegevens.

@msnguy: vreemde reactie van T-mobile. De actie is verlengd tenslotte tot en met half mei. Het gaat om toestellen met een specifiek EAN nummer (model), misschien willen ze die snel kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waarschijnlijk een provider actie die eind april afloopt, aan het toestel ligt het niet lijkt me.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Na een uur lang in de winkel gestaan te hebben, heb ik alsnog het toestel en het abonnement voor de kortingsprijs gekregen :) . Fijn toestel op het oog, en die gap vind ik enorm mee vallen. Wel lukt het me (nog) niet om de batterij los te maken van de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ze netjes dat ze je toch de actieprijs hebben gegeven.

Vanmorgen Coolblue aan de telefoon gehad, ze komen morgenavond de grijze lg g5 hier afleveren.
Gelijk even gevraagd naar de Spigen covers. Ze hebben op dit moment alleen de doorzichtige, maar het aanbod zal nog uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Voor de mensen die de G5 ism T-mobile hebben gekocht (met de extra korting op je abbo prijs), stel deze niet naar boven of naar beneden bij, want dan verlies je je (extra) verkregen korting op die bundels tijdens deze actie. (12gb, 6gb en onbeperkt bellen bundels)

Bijv: (al ga je van onbeperkt bellen terug naar 120 minuten en weer terug naar onbeperkt de volgende maand, dan betaal vervolgens de reguliere kortingsprijs van 8 ipv de actie kortingsprijs van 5 p/m)

Dit heb ik helaas te horen gekregen in de winkel, omdat in mijn tmobile de prijs van een lagere internetbundel niet goed stond aangegeven.

Jammer dat er zo wordt omgegaan met het stel samen en stel bij abonnement, dus reken even na wat een verschil in aanpassing je waard is. :) (voordeeltje; standaard betaal je altijd 7,50 ipv 10 op het startabbo, dus die blijft staan)

Verder liep in eindhoven die actie van de G5 prima dit weekend, dus zijn veel G5's over de toonbank gegaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 02-05-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vanmiddag LG even gebeld ivm de promo actie (het IMEI nummer wordt telkens als onjuist afgewezen). Ik moet nog even geduld hebben, ze doen gemiddeld drie werkdagen over een antwoord op mails. Hopelijk morgen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Vandaag weer gebeld, nu beweerde LG dat 4 en 5 mei geen werkdagen zijn. Lijkt me een beetje stug maar goed, ze bekende aan het eind van het gesprek dat er veel mensen vrij waren deze dagen en ze achter liepen met de mail.

Net nog eens de site geprobeerd en nu pakte de actie wel. Heb er maar een mail achterop gestuurd dat mijn probleem al opgelost is. Hopelijk is de hele handel wel op tijd in verband met de op=op regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Mijn hemel, dat aanspraak maken op de promo actie gaat nog niet makkelijk. Op mijn mail dat het probleem was opgelost, kreeg ik een mail dat het probleem door LG is opgelost en ik opnieuw kan registreren. Daarop heb ik maar even gebeld met de klantenservice of die eerste registratie nu goed was of niet. Er bleek (weer) een storing te zijn waardoor ze mijn registratie niet op kon zoeken en kreeg het advies toch opnieuw te registreren. Volgens haar zou dat geen problemen geven in geval van dubbele registratie maar dat klonk niet erg zeker. Ze kon me niet vertellen voor hoeveel mensen de modules nog beschikbaar zijn (ivm op=op) maar het kwam 'vast wel goed'.

Net dus maar weer geregistreerd. De eerste keer leek niet te pakken. De tweede gaf me een reactie met een nieuw registratienummer, zo'n 200 hoger dan het eerste nummer.

Net toch maar een mailtje geschreven met de vraag welke registratie nu geldig is. Ook om problemen te voorkomen, dat ik straks niet beschuldigd wordt van een poging meerdere friends te verkrijgen.

Wat een gezeur. Hebben meer mensen problemen met het verkrijgen van de module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ging bij mij probleemloos, in 1 x goed.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Dan heb ik gewoon wat pech dus. Nou ja, hopen dat het verder goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Hier IMEI ook niet geaccepteerd. Matig. Nahja ik wacht wel af, ga er niet achteraan gelijk, we hebben nog even voordat het afloopt. (de Dac genomen, aangezien ik het ook op andere apparaten kan gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
@Xfade: let op, je moet hem binnen twee weken na aankoop geregistreerd hebben (ook al loopt de actie langer).

Kreeg vanmiddag een mailtje van LG dat het eerste registratienummer in behandeling is, de tweede kan ik gewoon vergeten. Dus nu gewoon wachten tot er iets geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
Heb de bevestiging dat de promoactie is goed gekeurd, de hifi module krijg ik binnen zes weken.
Pagina: 1 2 Laatste