Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Franco10 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:50:
Wel kudos voor LG [...] metalen behuizing + verwijderbare accu.
Had HTC met de Legend ook, hetzij met een iets andere opzet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20:38
MusicAddict meldt zich aan 8)

Ben de G5 al eventjes actief aan het volgen. Vooral nadat mijn note3 een mooie barst heeft opgelopen een aantal weken geleden en ik gewoon eindelijk weer iets nieuws wil hebben. :)

Voor mij is de keuze al lang gemaakt, high end toestel met vervangbare batterij. Ja dan blijft er naast LG weinig meer over. (eigen schuld Samsung). Gelukkig maken ze prima spul de laatste jaren bij LG dus wacht met smart op 21 februari. (En al valt het écht tegen, pak ik gewoon de V10)

Van de 'leaks' vind ook ik de achterkant niet helemaal geweldig, maar als er met die modules gewerkt kan worden is dat wel interessant. En uiteraard in de eenheidsworst van Samsung, Apple en de rest is wat innovatie niet verkeerd natuurlijk. _/-\o_

MusicAddict wijzigde deze reactie 17-02-2016 19:09 (12%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-06 10:05
quote:
x-boxer schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:41:
YouTube: LG G5 Day - Live streaming @Barcelona MWC conference

Ben benieuwd ;-) en jodel99999 lekker positief loop niet op zaken vooruit.
Thx, die was ik net aan het zoeken. Ik ben benieuwd ;-)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:17

Quad

Selectief doof

Hm, jammer dat er geen embedded accu in zit van +- enkele mAh;s zodat je 'on-the-fly' de batterij en modules kan verwisselen.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:41:
Dit was de presentatie? Really? Lol. G4 it is. Wtf zeg.
De G4 werd nog op een nette manier gepresenteerd. Deze presentatie is echt bedoeld door tieners lijkt het... No LG, just NO.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18-06 12:41
quote:
Roy1985 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:51:
* Uni body metal design met removable batterij
Afwachten hoe deze aansluit / het uithoudt. Op de presentatie vond ik het al brak werken / uit zien.
[Edit] Of hier https://cdn3.vox-cdn.com/...20_1115vlad-savov-1.0.png :X
quote:
* Wide angle lens
Da's wel geestig ja, mits beide camera's zelfde kwaliteit / aperture hebben.
quote:
* Always on sceen
Vond de genoemde, en dus (te) positieve, accu drain nu al te hoog.

Jammer dat de V10 zo vreselijk groot is, anders was dat een no-brainer geweest. Ff de S7 afwachten dan maar.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 21-02-2016 15:00 (23%)

Nickname does not reflect reality

• hsp
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 24-11-2018
Appdrawer is wel beschikbaar, ook van LG zelf.
YouTube: LG G5 Has an App Drawer After All! MWC 2016

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18-06 12:41
quote:
x-boxer schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:13:
Vind prijzen van 699,- gestoord voor een smartphone.
Na 2 jaar afgeschreven....niks meer waard.
Problem solved, mooie LG voor wènnâg pricewatch: LG B200e Zwart

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:48
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:45:
[...]

V10 / S7 it is dan maar toch :)
voor mij is de G5 ook een tegenvaller
die modules vind ik niks, al helemaal niet aan de onderkant, lelijk ding ook nog

had vorig jaar mijn G3 al geen upgrade gegeven, omdat ook de G4 geen front speaker had (past toch makkelijk lijkt mij)

ik zit te twijfelen: alsnog een G4 halen, of een V10 (maar die is toch wel erg groot) of een S7 Edge
maar dan heb ik nog steeds geen front speaker(s)
of wachten op de Alcatel Idol 4S, maar die komt pas van de zomer, heeft toch wel het mooiste speaker ontwerp, geen flauwe specs en ziet er behoorlijk sjiek uit

edit: wow, is de V10 zo impopulair/onbekend dat er niet eens een ervaringen topic is...

edit2: geen S7 Edge dus, kan me vinden in ALLE genoemde punten

JarlSX wijzigde deze reactie 08-03-2016 13:23 (13%)

Huawei Mate 10 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• IJS-T
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-06 23:53
quote:
Daar lijkt het ook op inderdaad. Coolblue heeft vanaf vandaag in ieder geval wat covers online gezet. Studentmobiel (nu mobiel geloof ik?), heeft hem op de site staan voor € 609, echter kan dit gaan om een dummy-page, staat ook dat het om een FHD scherm gaat dus is nog niet helemaal juist.https://www.mobiel.nl/lg-g5

Ben zeer benieuwd, ergens had ik de VR op de S7 wel willen proberen, maar eigenlijk voornamelijk mijn G2 en USB type C aansluiting (nu nog weinig voordeel, maar komt uiteraard er wel aan), geeft mij toch een redelijke voorkeur naar de G5.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-06 20:33
Bestel de G5 en ontvang een gratis cam module t.w.v. €99. Ik zie deze alleen bruikbaar als extra accu cap als ik een keer een lange dag zonder stroom zit.

Helaas niet de VR-bril :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psygon
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 04-07-2016
Wat ik niet snap van de G5, waarom moet die accu vastzitten aan een module, waarom blijft die niet gewoon in de telefoon zitten zodat je die er zelf uit kan klikken/verwisselen met een volle.

Ik zie het nut niet of ben ik nou gek ? :D

i5 2500k / 6950 DiRT 2gb / Crucial M4 128gb / Kingston HyperX 8gb / GA-Z68AP-D3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psygon
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 04-07-2016
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Dat kun je gewoon.

[video]

Overigens ben ik van mening dat de LG G5 best een mooi toestel is, maar er lijkt wel zo weinig vraag naar te zijn. Zelfs in het topic van de nog onaangekondigde HTC 10 zijn nog meer berichten geplaatst.
Als je goed leest is dit niet wat ik bedoel, waarom moet die accu meegaan met de onderkant. Zou handiger zijn als de accu bleef zitten zodat je niet steeds die accu op een andere module moet overzetten.

i5 2500k / 6950 DiRT 2gb / Crucial M4 128gb / Kingston HyperX 8gb / GA-Z68AP-D3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicAddict
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Overigens ben ik van mening dat de LG G5 best een mooi toestel is, maar er lijkt wel zo weinig vraag naar te zijn. Zelfs in het topic van de nog onaangekondigde HTC 10 zijn nog meer berichten geplaatst.
Ik vind het niet gek, eerder op de dag dan de S7 aangekondigd, vervolgens gewoon bijna 4 weken geen informatie. Geen prijs. Geen releasedatum. Niets.

Dan mag het nog een pracht toestel zijn (en dat is het), maar als niemand er van af weet..
Compleet ondergesneeuwd door de S7 waar meteen alles van duidelijk was gemaakt, en die al lang en breed in de winkel ligt.

Gewoon persoonlijk een stomme zet van LG, kondig het dan ook niet aan met zoveel drukte, wanneer je geen release hebt.. :D

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• MusicAddict

Lijkt me vet om ook eens te doen :D :9~

Resultaat normaal @ 1:30
wide angle @ 2:32

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicAddict

@2:14 -> Ze hebben toch de mogelijkheid toegevoegd om in de opties de nieuwe launcher + app drawer te krijgen. (dus niet die easymode die er al was). Nu kan eindelijk dat gezever van 'ja maar er zit geen app-drawer in' worden weggelaten, want men kan gewoon kiezen. :+

Blijf het eigenlijk wel een mooie interface vinden, lekker licht en weinig fancy kleurtjes. I like. O+ *kijkt naar note 3 liggend op tafel*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:28
Dank je. Vind ik echt beter formaat dan 4:3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-06 23:53
quote:
NoReseth schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:50:
Heb je links naar de artikelen die je besteld hebt? Ben zelf ook aan het zoeken namelijk
Ja natuurlijk, zie onderstaande links:
Anker Powerport +1
Anker Powerdrive +1
USB-C kabel

IJS-T wijzigde deze reactie 28-03-2016 17:51 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:49
quote:
MusicAddict schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:13:
Wacht.. Het toestel is niet eens van metaal volgens de tear down 8)7
LG are you serious? Man man. Ben eigenlijk wel blij dat de leverdatum hier nog even duurt, maar dit is wel bagger.

YouTube: LG G5 Complete Teardown - Screen Replacement - Charging port fix
Haha wat een faalhazen daar.... Dit wordt echt een fiasco 8)7
Metalen phone bouwen die voelt... Als plastic... Gemaakt is van omhulsel van plastic?

Kan weer een telefoon van mijn 2016 lijstje af. Batterijduur ook bedroevend... Helaas LG, na G3 en G4 even geen G5.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-06 15:16
quote:
NoReseth schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:33:
Hier een unboxing video, waar ze ook de backlight bleed bespreken.
youtube unboxing video
Wat me het meeste stoort zijn de bubbeltjes in de verf/coating op de achterkant. Dat lijkt me toch iets van kwaliteitscontrole. Natuurlijk kunnen ze niet alles controleren. Ik vind het nog eens niet zo erg dat er een coating op zit.
Ik heb de Titan versie in bestelling, gaat goed onder de loep.

Xfade wijzigde deze reactie 01-04-2016 16:30 (6%)

i7 7700k | MSI Gaming M5 | 32GB G.Skill Trident Z | Gigabtye 2080TI Gaming OC 11G | Cooler Master MasterLiquid 240 | Fractal Design R5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heerfiets
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 06-06 18:40
quote:
Roy1985 schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:06:
De negatieve reviews blijven binnenstromen, elke grote Android site kraakt de G5 af... Bouw kwaliteit, slechte accuduur, niet nuttige friends feature. Hoe meer ik lees... Des te meer zorgen dat ik me maak over de G5.
PhoneArena: 8,3
The Verge: 7,7
Androidplanet: 8,5
AndroidAuthority: 8,7
gsmarena: geen cijfer maar negatief zijn ze zeer zeker niet

Ik weet niet waar jij die negatieve reviews van 'elke grote android site' tegen bent gekomen, maar deze zijn zeker niet de kleinste en redelijk positief. Ze zijn op sommige punten inderdaad wat minder positief, maar afkraken is het verre van. Het is een prima telefoon, alleen is het "jammer" dat Samsung met de S7 een topmodel heeft neergezet, want daar wordt alles mee vergeleken.

Mensen laten zich teveel meeslepen in de negatieve berichtgeving die er in het begin is geweest. De LG V10 kreeg in het begin ook niet de beste reviews terwijl dat door de gebruikers een van de meest geprezen telefoons van 2015 is geworden.

Probeer de negatieve vibe wat van je af te schudden, zodat je niet alleen naar de tegenvallende punten kijkt; er zijn namelijk ook een hoop positieve dingen aan de LG G5!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:49
Daarbij komt nog dat de prijs veel te hoog is voor wat ze bieden, en 9 van de 10 reviews slechte bouwkwaliteit aanhaalt, weer even willekeurig voorbeeldje:

http://www.xda-developers...the-merit-of-its-virtues/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:41
Ik zie echt het nut niet, van geen enkele van de modules hierboven.
Er zijn misschien wel niches te bedenken waarvoor een bepaalde module handig zou kunnen zijn maar de prijs ervan zal hoog zijn want het potentiële klantenbestand is klein.
Je kunt de modules immers niet i.c.m. andere telefoons gebruiken en ook op de G6 volgend jaar gaat het al niet meer passen lijkt me.

• Cinnie
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 09-06 16:32
Heb hem ook binnen en ben zo blij als een kind. Gelukkig geen van de foutjes die bij XDA stonden gemeld. De module sluit naadloos aan en kan nergens een spleetje ontdekken. Ik vroeg me wel af hoe lang het kliksysteem van de batterij het houdt als je vaak zou wisselen. Ben ik gelukkig niet van plan. De vingerprintscanner begrijp ik wel wat er bedoeld wordt in de reviews, niet het meest stevige gevoel. Vond het toestel wel metalig aanvoelen ondanks de coating. Randje om het toestel had iets meer afgerond mogen zijn. Niet echt hinderlijk maar ook niet prettig afgewerkt. Dat merk ik sowieso niet met een armor case eromheen.

Het beeldscherm vind ik mooier dan gedacht. Heb heel lang amoled gehad en dat is gewoon prachtig maar vind dit beeldscherm ook erg mooi.

Foto's zijn prachtig en ik heb alleen de auto stand geprobeerd. Met inzoomen op de gemaakte foto blijft de kwaliteit verbazingwekkend goed.

Het meest ben ik verrast van het speaker geluid. Mooi, vol, helder en kan nogal hard. Vond het geluid in de s4 best in orde maar dit is een stuk mooier.

Moet nog even wennen aan de software en heb het idee dat de s7 iets rapper is met simpele handelingen. Maar verder gewoon heel vloeiend en prettig. Wel meteen de home and app drawer geinstalleerd.

Bellen is prima in orde. Goed geluid, weinig omgevingsgeluid.

Na veel negatieve reviews ben ik nu toch blij dat ik voor dit toestel heb gekozen. Er is voor mij maar een nadeel, hij is best groot dus kan hem niet met een hand bedienen. Voordelen wegen ruimschoots op gelukkig.

• Xfade
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-06 15:16
Dat van die wiebelige homeknop herken ik, echter hoef je hem niet in te drukken om te unlocken. Gewoon vinger er op volstaat. Heb net als Cinnie ook gelijk de nieuwe LG update; Home en App drawer geïnstalleerd. Net toen de zon even scheen even wat foto's gemaakt, prachtig.

i7 7700k | MSI Gaming M5 | 32GB G.Skill Trident Z | Gigabtye 2080TI Gaming OC 11G | Cooler Master MasterLiquid 240 | Fractal Design R5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Cinnie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:47:
[...]

Ik ook, wil je vertellen hoe goed het gelukt is?
Bij mij niet heel goed, zit een stofje onder mijn scherm. Bij mijn vrouw zit hij er perfect op. Op een halve mm na sluit hij mooi je scherm af en het voelt verder prima.

Gelukkig zitten er drie in het doosje, dus vrouwlief mag de mijne nog een keertje opnieuw plakken ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02:00

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

quote:
msnguy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:34:
Inmiddels 24 uur verder met mijn LG G5 en de cameramodule besteld. Ook heb ik net de bootloader unlocked, TWRP geflashed en SuperSU geflashed. Waar ik me ook aan begin te irriteren is het instellingenmenu. Bij de G3 kon je die op deze manier laten weergeven of zoals in Stock Android in een lange lijst. Kan dat bij de G5 ook? Ik kan de instelling helaas niet vinden bij "beeld"...
Dat kan in het instellingen menu, rechts bovenin de 3 puntjes en kiezen voor lijst weergave :)

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 09-06 16:32
Ik heb er een poging aan gewaagd, hopelijk is het redelijk geslaagd :) Hij is te vinden op: [LG G5] Accessoires topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:04

Cyphax

Moderator NOS
Hmmm dat zou best weleens kunnen ja. Ik heb 'm nu 22 en een half uur van de lader af en hij zit op bijna 40%, en met mijn huidige gebruik (niet al te intensief, met vlagen) schat ie dat ie het nog zo'n 13 uur uit zal houden. Dat klinkt niet gek. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:07
Vandaag sluit ik mij ook aan bij de LG G5 club (Titan versie).

Ik heb momenteel ook nog een Samsung S7. Onlangs heb ik nog de HTC 10 aan de tand gevoeld maar die viel behoorlijk tegen en dan voornamelijk de schermkwaliteit...vreemd 'korrelig' scherm, wit niet mooi wit (ook niet mbv sRGB modus), en vreemde bruine gloed aan onderkant van het scherm. Ik heb 2 verschillende HTC 10 toestellen gehad en beiden hadden hetzelfde euvel.

De LG G5 overtreft al mijn verwachtingen! Het scherm is werkelijk fantastisch mooi...wit is prachtig wit, mooie natuurlijke kleuren, super-scherp, en het scherm is super-egaal (geen vlekken, vreemde tint of backlight-bleeding). Verder heb ik een toestel waarbij de module bijna perfect aansluit en overall de afwerking netjes is. Het toestel vind ik ook erg prettig vasthouden...formaat is perfect, en de afwerking aan de achterkant zorgt ervoor dat het toestel niet slippery is.

En dan de gebruikservaring...tsjonge wat is dit toestel snel en soepel _/-\o_ Zelfs tov mijn S7 met lichtgewicht custom rom + kernel is de stock LG G5 in alles sneller&soepeler. Een extra indicatie die dit bevestigd : Antutu-score is een stuk hoger tov mijn S7...139k tov 131k.

Accuduur lijkt erg goed te zijn...nu 1,5 uur continue bezig geweest met de telefoon en daarbij slechts 13% accuverbruik met een SoT van 1,5 uur. Opladen is dankzij QC 2.0 in een mum van tijd gebeurd...heerlijk.

Al met al lijkt dit een 'keeper' te zijn...kan mij geen telefoon herinneren waarbij ik zo'n uitermate goed gevoel heb gehad vanaf het 1e gebruik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
quote:
SpeedyGJ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:38:
En ook ik heb nu de g5, na lang kinken naar de s7 en de htc 10 is mijn keuze toch gevallen op de g5. De knoppen aan de voorkant ben ik nooit weg van geweest en dan is de keuze bijna wel logische.
De camera bevalt me erg goed en wat een verademing met de batterij vergeleken met de g3s.

Alleen 1 vraag, hebben meerdere mensen op dit moment ook last van scherpe randen? Stoor me er verder er niet aan komt een hoes omheen maar viel me wel op.
Er zit een metalen rand omheen inderdaad, en die is scherper dan ie zou moeten zijn. Ik heb een cover om de telefoon heen om 'm een beetje te sparen. Maar daarmee is dat probleem wel weer opgelost natuurlijk; die cover is mooi vlak. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Ik heb nooit last gehad van backlight bleeding. Die kiertjes horen bij de manier waarop het toestel is opgebouwd maar ik zie ze niet als ik er niet naar zoek en ik heb een hoesje dus het is een nonissue voor mij. :)

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Mij bevalt ie prima. Ik zie er weinig nadelen aan, en dan doe ik verder voorlopig nog niks met de modulariteit. De groothoeklens blijft wel echt een voordeel boven z'n concurrentie. Als je graag foto's en video maakt heeft de G5 wat mij betreft wel een streepje voor. :)

• mucuracat
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-06 13:34
quote:
SpeedyGJ schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:03:
[...]

Iemand hier een oplossing voor? Begin behoorlijk irritant te worden.
Start eens in veilige modus.. En dan weer herstarten.. Vaak reset deze dan vele instellingen (soms moet je dan opnieuw inloggen in bepaalde apps) maar is minder rigoureus dan fabrieksinstellingen.

Houd uitknop ingedrukt. Als je keuzes krijgt voor uitzetten, herstart enzo..
Dan op uitzetten drukken en lang vasthouden. Als het goed is start je telefoon op in veilige modus

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

• SpeedyGJ
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-06 15:44

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

quote:
mucuracat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:14:
[...]

Start eens in veilige modus.. En dan weer herstarten.. Vaak reset deze dan vele instellingen (soms moet je dan opnieuw inloggen in bepaalde apps) maar is minder rigoureus dan fabrieksinstellingen.

Houd uitknop ingedrukt. Als je keuzes krijgt voor uitzetten, herstart enzo..
Dan op uitzetten drukken en lang vasthouden. Als het goed is start je telefoon op in veilige modus
Bedankt dat heeft gelukkig gewerkt!
Nu hoef ik niet meer via de PC af te spelen :)

SpeedyGJ.nl

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:15

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
mucuracat schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:10:
[...]

Probeer via kpn winkel als er een in de buurt is..
Dat deed ik ook met T-mobile winkel. Kreeg daar gewoon gratis nieuwe micro sim van ze.
Goeie tip, heb inderdaad voor nop een nano-sim gekregen. Had gedacht dat ze nog wel eens moeilijk zouden kunnen gaan doen omdat de opzegging al is gedaan.

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Ik heb 'm intussen ook geïnstalleerd. Eerste indrukken is dat het iets teveel zwart-wit is (voornamelijk als ik de notificaties naar beneden trek; het is bijna monochroom) maar ik zie ook een hoop verbeteringen op functioneel vlak. Batterij in het AOD, meer functies in de notificaties, en dat split screen kan weleens verdraaid handig zijn zo nu en dan. :)
Oh en ik zie ook nog geen automatisch aanpassende kleurtemperatuur, dat is wel jammer. Ik had dat in CM12 (of 13? weet niet meer) op m'n Moto G, daar zat het prachtig ingebakken, hoefde niet met een 3rd party app als Twilight... jammer.

Cyphax wijzigde deze reactie 12-12-2016 13:54 (25%)

• onnaj
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-06 11:28
Lg heeft mij zojuist terug gebeld en men gaf aan dat de uitrol gestopt ivm problemen bij enkele toestellen. Dit is een probleem wat door Android opgelost dient te worden en waar meerdere merken schijnbaar hinder van kunnen ondervinden.

Ik moest het gewoon om de week weer eens proberen en lukt het over bij wijze van een maand nog niet dan wederom contact met ze opnemen.

• Ramon 73
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:04
quote:
onnaj schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:22:
Lg heeft mij zojuist terug gebeld en men gaf aan dat de uitrol gestopt ivm problemen bij enkele toestellen. Dit is een probleem wat door Android opgelost dient te worden en waar meerdere merken schijnbaar hinder van kunnen ondervinden.
Ik werd net toch gebeld door LG. Bij het telefonisch contact heb ik verteld dat andere mensen (op T-Mobile forum) wél de update kregen. Nu wilde LG graag de IMEI nummers hebben van de mensen die de update wel hebben gekregen. Aangezien het toestel al verstuurd is, ga ik daar geen actie op ondernemen.
Maar zo lijkt het er toch op dat de update is gestopt.

• hilko73
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-03-2018
@ forto: ja en ja. De G5 wil prima navigeren. Een fix is vrijwel direct gemaakt.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:47
quote:
forto schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:30:
Hoe zijn de ervaringen met gps? Ik overweeg de G5 SE..
De G5 SE heeft wel een andere SOC dan de LG G5, dus de resultaten kunnen wat verschillen.

• mucuracat
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-06 13:34
GPS problemen opgelost.. Heb stoute schoenen aangetrokken en telefoon opengemaakt.
En zoals op vele fora te lezen is, heb ik 3 connectoren gebogen, zodat ze beter contact konden maken met de behuizing.

Eerst buiten geen signaal tot weinig. En viel vaak weg.
Nu zelfs binnen GPS fix.
Ik blij :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hier ook, maar downloaden gaat traaaaaaaag!

Edit: en inmiddels binnen. Eens kijken of dit weer een positief effect heeft op de batterijduur.

PaT wijzigde deze reactie 08-05-2017 18:03 (53%)

• onnaj
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-06 11:28
Volgens mij is deze exact hetzelfde

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Dat is een bekend probleem. Of probleem; ik zie het ook weleens, maar het stoort me niet zo.
Hier is wel een soort oplossing: https://www.reddit.com/r/...age_retentionscreen_burn/

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb de accu van de G5 van mijn vrouw gekaapt. Daar is nog 68% werkend van volgens AccuBattery. Ik weet mij er mee te redden.

Ondertussen krijg ik een OS update van 2GB aangeboden. Krijgen we nou alsnog Oreo?

Edit: krijg nou wat, het is gewoon Oreo Android versie 8.0.0

PaT wijzigde deze reactie 04-10-2018 19:54 (16%)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Inmiddels is de nieuwe accu binnen en 1 dag in gebruik. De spaarstand werkt nu inderdaad wel en de telefoon valt niet meer uit bij 20% accu. Toch mooi als je zo voor weinig geld weer even door kan met je G5 :)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True