Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tommymeerNL
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-10 14:07
Er is denk ik een hele kleine (nerd) markt voor al dat speelgoed.

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-10 16:38
Ik ben verkocht! Dit wordt mijn volgende telefoon :D

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:16

Quad

Selectief doof

"Are you really? Is this realtime??"

Speelt een vooraf gemonteerde video af.

:')

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:39
Dit was de presentatie? Really? Lol. G4 it is. Wtf zeg.

Nickname does not reflect reality

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-10 11:45
quote:
Roy1985 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:40:
Ik ben verkocht! Dit wordt mijn volgende telefoon :D
Ik ruik de sarcasme al :+

• Fixer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-10 17:30
Leuk zo'n 50-delig accessoirepakket, zal wel een review gaan lezen om meer over de telefoon te weten te komen.

Overwatch: FiXeR#22512 | AMD Ryzen 2700x - Asus Prime x370 Pro - 16GB RAM @ 3200 - MSI GTX 1080 Gaming X | AOC 144Hz VA Curved -

• tommymeerNL
wat gaat dat ding kosten zonder al die ongein erbij?

• Brad Pitt
quote:
tommymeerNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:41:
wat gaat dat ding kosten zonder al die ongein erbij?
Introductie zal wel rond de 699 zijn denk ik of zo.

• Roy1985
En release in april lees ik.

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09:58
Ik ben niet echt onder de indruk. Had sowieso gehoopt op een zwarte versie zodat de achterkant wat netter zou worden. Tevens valt me gelijk in het filmpje op dat de onderkant nooit zo mooi zal aansluiten omdat het juist verwijderbaar is. En de rand rondom het scherm is dikker dan ik had verwacht.

De eerste reviews de komende tijd maar eens afwachten, maar ik ga nog even op de HTC M10 wachten en dan vergelijken.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:41:
Dit was de presentatie? Really? Lol. G4 it is. Wtf zeg.
De G4 werd nog op een nette manier gepresenteerd. Deze presentatie is echt bedoeld door tieners lijkt het... No LG, just NO.

• Brad Pitt
quote:
De 1ste gok ik. Kan allemaal niet waar zijn dit.

• tommymeerNL
wat een teleurstelling eigenlijk. had er zoveel van verwacht. dit zou de opvolger worden van mijn LG G2

• Brad Pitt
quote:
tommymeerNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:45:
wat een teleurstelling eigenlijk. had er zoveel van verwacht. dit zou de opvolger worden van mijn LG G2
V10 / S7 it is dan maar toch :)

• Roy1985
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:44:
[...]

De 1ste gok ik. Kan allemaal niet waar zijn dit.
Je haalt hem toch ;)
Presentatie was niet zo fijn, maar met telefoon is niks mis.

Zoals The Verge schrijft zullen andere fabrikanten heel goed hun best moeten doen om dit de komende tijd te kunnen overtreffen.

Edit:
Vraag me af waar de negativiteit hier vandaan komt, wat hadden jullie dan verwacht??

Roy1985 wijzigde deze reactie 21-02-2016 14:47 (10%)

• Brad Pitt
quote:
Nou nee dit wordt hem niet, no way.
quote:
Zoals The Verge schrijft zullen andere fabrikanten heel goed hun best moeten doen om dit de komende tijd te kunnen overtreffen.
Ja bij Apple en Samsung zitten ze echt te bibberen nu.

• tommymeerNL
Ik denk dat ik voor de Oneplus Two ga of de Note 4.

• Koen87
quote:
Roy1985 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Je haalt hem toch ;)
Presentatie was niet zo fijn, maar met telefoon is niks mis.

3 uurtjes totdat Samsung de S7 presenteert? :X

Ik vond het echt niets, te weinig telefoon, te veel poespas.
Al vind ik de dual camera wel een leuke toevoeging, maar ik wacht echt eerst op reviews.

• Quad

Quad

Selectief doof

Ik hoop dat je de accessoires en batterij kan swappen zonder downtime. Zo op het eerste gezicht lijkt het er wel op maar ben zelf bang van niet.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik vind het nog steeds jammer van die 5.3" scherm. Ietsjes grotere bezuizing (minder breed) dan de G4, maar kleinere scherm.

http://www.androidcentral...Anthem&utm_source=twitter

Wachten op de Note 6 dan maar o.i.d.

iPodKiller wijzigde deze reactie 21-02-2016 14:48 (3%)

• Roy1985
Vraag me echt wat jullie hier verwacht hadden?
Straks in S7 topic huilen dat de S7 veel op S6 lijkt? Dit is de soort innovatie die je nog op telefoon gebied kunt verwachten. De accessoires zeggen mij ook niet zoveel, maar toch genoeg innovatie:

* Uni body metal design met removable batterij
* Wide angle lens
* Always on sceen

Fijne hands-on die in 4,5 minuut alles bespreekt:
YouTube: LG G5 preview at MWC 2016
quote:
iPodKiller schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:47:
Ik vind het nog steeds jammer van die 5.3" scherm. Ietsjes grotere bezuizing (minder breed) dan de G4, maar kleinere scherm.
Alleen in de hoogte :)

Roy1985 wijzigde deze reactie 21-02-2016 14:54 (38%)

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:11
Inderdaad na 5 minuten niet meer info over de telefoon en meer over de accessoires.

An sich vind ik het ook niet gek dat ze niet (bijv a la Apple) gaan zitten zeveren over de hardware. Nog steeds dezelfde resolutie schermen als voorheen, de snapdragon 820 zit ook in elke high end flagship deze ronde naast vergelijkbare specificaties. Waarom daar dan de halve presentatie aan wijden?

Vervangbare accu, USB C, metalen body en een nog betere camera (135 degrees lens)

Uiteraard wachten op reviews, maar het toestel is gewoon prima imho. Wel even de prijs afwachten maar heb dit wordt het toestel waarschijnlijk :). Ga er niet van uit dat samsung een 'wow' factor gaat opleveren.

Presentatie was wel een beetje meh, kom het even waarderen maar daarna was het gewoon flauw.

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Brad Pitt
quote:
Roy1985 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:51:
* Uni body metal design met removable batterij
Afwachten hoe deze aansluit / het uithoudt. Op de presentatie vond ik het al brak werken / uit zien.
[Edit] Of hier https://cdn3.vox-cdn.com/...20_1115vlad-savov-1.0.png :X
quote:
* Wide angle lens
Da's wel geestig ja, mits beide camera's zelfde kwaliteit / aperture hebben.
quote:
* Always on sceen
Vond de genoemde, en dus (te) positieve, accu drain nu al te hoog.

Jammer dat de V10 zo vreselijk groot is, anders was dat een no-brainer geweest. Ff de S7 afwachten dan maar.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 21-02-2016 15:00 (23%)

• Quad

Quad

Selectief doof

quote:
Nope, niet hotswappable. Jammer dus.

• Koen87
quote:
Mijn enthousiasme is nog wat teruggewonnen door deze goede Hands-on. Als ze het zo gebracht hadden, dan was het voor mij veel leuker geweest.

Ik denk dat vooral door de slechte presentatie, dat ik dit even helemaal niks meer vond.
De reviews maar is afwachten en wie weet.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Koen87 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Mijn enthousiasme is nog wat teruggewonnen door deze goede Hands-on. Als ze het zo gebracht hadden, dan was het voor mij veel leuker geweest.

Ik denk dat vooral door de slechte presentatie, dat ik dit even helemaal niks meer vond.
De reviews maar is afwachten en wie weet.
Previews van Pocketnow zijn ook niet slecht.

Gelukkig is die always on display ook uit te zetten.

iPodKiller wijzigde deze reactie 21-02-2016 15:19 (11%)

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:28
quote:
[b][message=45923629,noline]Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016

Vond de genoemde, en dus (te) positieve, accu drain nu al te hoog.
Bij 0.8% kreeg ik ook al m'n bedenkingen. Als dit percentage bovenop het normale verbruik komt dan wordt dit geen standby kampioen.

• tommymeerNL
quote:
Garret1410 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Bij 0.8% kreeg ik ook al m'n bedenkingen. Als dit percentage bovenop het normale verbruik komt dan wordt dit geen standby kampioen.

Ik heb daar ook zeer mijn bedenkingen over. is toch 24% (bijna een kwart) van je batterij op dag basis. en dan heb je nog niks gedaan met je telefoon.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
tommymeerNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Ik heb daar ook zeer mijn bedenkingen over. is toch 24% (bijna een kwart) van je batterij op dag basis. en dan heb je nog niks gedaan met je telefoon.
Gelukkig kun je hem dan ook uit zetten. 8)

• Brad Pitt
quote:
tommymeerNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:23:
Plus blijft, imho, een major step back t.o.v. de V10. Met dat secundaire schermpje kon je tenminste super handig en snel multitasken, iets dat met deze always on implementatie natuurlijk passé is. Vrij zinloos allemaal dit.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 21-02-2016 15:31 (2%)
Reden: Was blijkbaar niet duidelijk dat het een *mening* was.

• Roy1985
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:29:
[...]

Plus blijft, imho, een major step back t.o.v. de V10. Met dat secundaire schermpje kon je tenminste super handig en snel multitasken, iets dat met deze always on implementatie natuurlijk passé is. Vrij zinloos allemaal dit.
Voor jou smaak :)
Anderen hebben weer niks met een second display zoals ik :P Je kunt ook een keer verder kijken dan alleen je eigen neus lang is ;) Wat voor jou niet hoeft te werken, kan voor anderen fijn zijn.

• Brad Pitt
quote:
Voor jou speciaal de post geëdit.

Tweede schermpje kan way meer, kost way minder accu. Maar goed, always on ftw blijkbaar, ook goed.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 21-02-2016 15:33 (22%)

• Roy1985
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:31:
[...]

Voor jou speciaal de post geëdit.

Tweede schermpje kan way meer, kost way minder accu. Maar goed, always on ftw blijkbaar, ook goed.
Voor mij hoeft het beide niet ;)

Op werk gaat hij in dock, in auto in autohouder met lader, en rest van de tijd in de broekzak :P Dus mocht ik de G5 halen dan gaat die functie ook uit haha.

Ik vind alleen dat je niet te snel mag oordelen op eigen guts voordat er reviews e.d. zijn. Niet meer niet minder, ben het namelijk over het algemeen van de tijd 99% met je eens O-)

• Brad Pitt
quote:
Roy1985 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Ik vind alleen dat je niet te snel mag oordelen op eigen guts voordat er reviews e.d. zijn. Niet meer niet minder, ben het namelijk over het algemeen van de tijd 99% met je eens O-)
Reviews zijn niet nodig. Tweede schermpje kan je zelf customizen, en is voor task switchen, imho, onverslaanbaar. Kan vrijwel niet makkelijker/sneller. Plus, als hoofdscherm uit staat zie je óók notificaties.

Het nu getoonde always on principe kan veel minder en is gewoon een "oplossing" om geen tweede scherm nodig te hebben. Dit werkte al prima op de S2 vanwege de amoled dus weet precies hoe dit zich allemaal verhoudt :)

• Koen87
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is die Wide-angle camera. schakelt hij op het moment dat de groothoek kijk, over naar alleen de 8MP camera, of combineert hij de 2 om een hoge kwaliteit te houden.
Verder vind ik het design best wel mooi.

Wat software betreft, gedurfd om de app-drawer eruit te halen. Ik weet niet of ik daar wel of niet blij mee ben. De software an sich lijkt erg slank geworden, al is het op sommige punten wel erg slang geworden.

Wat me wel op valt, is dat die cover niet is besproken.

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:28
Waar zijn de antenne banden gebleven. Heeft LG dit probleem opgelost.

Of mis ik iets

• Brad Pitt
quote:
Garret1410 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:55:
Waar zijn de antenne banden gebleven. Heeft LG dit probleem opgelost.

Of mis ik iets
"Its all-metal body (finally!) doesn't have the telltale antenna seams thanks to a finishing process LG calls "micro-dazing," which shouldn't impact the phone's connectivity at all."

• Koen87
quote:
Koen87 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:51:
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is die Wide-angle camera. schakelt hij op het moment dat de groothoek kijk, over naar alleen de 8MP camera, of combineert hij de 2 om een hoge kwaliteit te houden.

Wat software betreft, gedurfd om de app-drawer eruit te halen. Ik weet niet of ik daar wel of niet blij mee ben. De software an sich lijkt erg slank geworden, al is het op sommige punten wel erg slang geworden.

Androidpolice gaat wat dieper in op de camera. Hierin laten ze zien dat het daadwerkelijk een switch is van 1 camera naar de andere camera. Er bestaat wel een modus om beide cameras tegelijk aan het werk te zetten.

• MusicAddict
quote:
Koen87 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:51:

Schakelt automatisch over van de 16mp naar 8mp voor wijdere shots en andersom. Echt combineren doet het standaard niet, maar kan idd wel. Maar zolang de 8mp camera ook prima plaatjes schiet.. Kan ik eindelijk de Dom van Keulen in mn shot krijgen, zonder moeilijk te doen 8)

Vanaf een minuut of 2 zie je die 'combinatie' shots van beide camera's :)

Edit: Spuit 11, pagina al zeker een uur niet gerefreshed :+ Gelukkig een ander filmpje.

MusicAddict wijzigde deze reactie 21-02-2016 16:51 (15%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Franco10
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:37
Ik ben heel erg fan van bedrijven die het compleet anders durven/willen/kunnen doen. Helemaal top! Maar dan moet er wel een goed idee en functionerende technologie aan de basis liggen. Als je zoals HTC bijvoorbeeld gewoon geen goede camera er in kan duwen en dan met marketing termen het 'anders' gaat doen dan ga je op den duur de mist in.

Die modules klinken daarom erg interessant, maar ik hoop dat ze dat dan ook vol blijven houden en er elk jaar weer nieuwe modules blijven uitkomen. En dat de module zelf niet van ellende uit elkaar valt natuurlijk. Die knoppen achterop waren een soort van geloofsovertuiging voor LG, dat ze daar van afstappen vind ik raar.

Het uiterlijk vind ik normaal gesproken niet heel belangrijk, maar de G5 ziet er uit als een HTC van 8 jaar geleden. En dan die dikke zwarte rand... man man man. Onscreen touchknoppen vond ik al niet heel mooi, als je daaronder ook nog een dikke zwarte balk neer zet heb je het echt niet begrepen. Ook de gedachte achter het inleveren van accucapaciteit is voor mij een raadsel. Hoe krijgen ze het bij de buren wel voor elkaar om in hetzelfde formaat 500 mah extra te duwen?

Franco10 wijzigde deze reactie 21-02-2016 19:54 (3%)

quote:
Franco10 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:53:
Hoe krijgen ze het bij de buren wel voor elkaar om in hetzelfde formaat 500 mah extra te duwen?
quote:
CLB schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:26:
Maar ook met zo'n interne structuur, dat kost denk wel wat ruimte.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Franco10
quote:
Dat 'denk' ik ook wel, maar ik ga niet speculeren over hoe een telefoon er van binnen wel niet uit moet zien. De S6 (met 500 mah minder) en G4 waren ongeveer vergelijkbaar qua batterijduur. Dat de één dan er 500 bij doet en de ander 200 af snap ik echt niet.

Voor mij is het grootste probleem van de G4 de onbetrouwbare accuduur. En dan denken die heldere lichten daar dat het slim is om er een kleinere accu in te doen :X

Franco10 wijzigde deze reactie 21-02-2016 20:01 (17%)

• MusicAddict
quote:
Franco10 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:58:
[...]

Dat 'denk' ik ook wel, maar ik ga niet speculeren over hoe een telefoon er van binnen wel niet uit moet zien. De S6 (met 500 mah minder) en G4 waren ongeveer vergelijkbaar qua batterijduur. Dat de één dan er 500 bij doet en de ander 200 af snap ik echt niet.

Voor mij is het grootste probleem van de G4 de onbetrouwbare accuduur. En dan denken die heldere lichten daar dat het slim is om er een kleinere accu in te doen :X
Zegt meer over de kleine batterij in de S6 (2550mah) waar ze nu gewoon een normale batterij in hebben geplaatst. Verschil in batterijduur, kan te wijten zijn aan de SoC, schermgrootte (LG is groter) + techniek (amoled vs ips)

Toestellen zijn ook zuiniger geworden met die laatste procentjes (zowel android + snapdragon 820) En met QuickCharge 3.0 kan je binnen 30 minuten 0%-80% laden.. Dan vind ik die 200mah verwaarloosbaar. Maar we zullen de reviews zien, duurt toch nog ergens april voordat de LG op de markt komt..

MusicAddict wijzigde deze reactie 21-02-2016 20:16 (5%)

• Franco10
quote:
MusicAddict schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:15:
[...]

Zegt meer over de kleine batterij in de S6 (2550mah) waar ze nu gewoon een normale batterij in hebben geplaatst. Verschil in batterijduur, kan te wijten zijn aan de SoC, schermgrootte (LG is groter) + techniek (amoled vs ips)

Toestellen zijn ook zuiniger geworden met die laatste procentjes (zowel android + snapdragon 820) En met QuickCharge 3.0 kan je binnen 30 minuten 0%-80% laden.. Dan vind ik die 200mah verwaarloosbaar. Maar we zullen de reviews zien, duurt toch nog ergens april voordat de LG op de markt komt..
Uiteraard hangt batterijduur niet alleen af van het aantal mah, daarom perst de S6 ook hetzelfde uit 500 minder. Met een beetje tweaken en veel gebruik van zwarte apps zou je er nog meer uit kunnen halen. Feit is dat de gemiddelde gebruiker ongeveer dezelfde beleving had, dat Samsung dan voor een dikke winst in mah gaat en LG voor minder capaciteit is gewoon raar.

Het is misschien een gevoelsding maar ik verwacht dat de accuduur op zijn minst redelijk is. Ook zonder QC kun je met een powerbank je prima redden. Dat betekent echter niet dat de accuduur van een telefoon ruk mag zijn.

Anyway we zullen het zien. Het grootste probleem van de G4 is dat het OS dermate beroerd is dat hij bijna ten alle tijde op volle kracht moet draaien. Als de schil wat lichter is en de 820 hoeft er wat minder hard aan te trekken wordt het misschien wel beter. Overigens vind ik 1% per uur voor een optie die niets toevoegt veel verlies.

• Koen87
quote:
Franco10 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:42:
[...]

Uiteraard hangt batterijduur niet alleen af van het aantal mah, daarom perst de S6 ook hetzelfde uit 500 minder. Met een beetje tweaken en veel gebruik van zwarte apps zou je er nog meer uit kunnen halen. Feit is dat de gemiddelde gebruiker ongeveer dezelfde beleving had, dat Samsung dan voor een dikke winst in mah gaat en LG voor minder capaciteit is gewoon raar.

Het is misschien een gevoelsding maar ik verwacht dat de accuduur op zijn minst redelijk is. Ook zonder QC kun je met een powerbank je prima redden. Dat betekent echter niet dat de accuduur van een telefoon ruk mag zijn.

Anyway we zullen het zien. Het grootste probleem van de G4 is dat het OS dermate beroerd is dat hij bijna ten alle tijde op volle kracht moet draaien. Als de schil wat lichter is en de 820 hoeft er wat minder hard aan te trekken wordt het misschien wel beter. Overigens vind ik 1% per uur voor een optie die niets toevoegt veel verlies.
Wat je op kan maken uit de al vele hands-ons van het apparaat, is dat de schil best grondig is aangepast. Vele extra features die er ervoor wel in zaten op de G4, zijn er bij de G5 uitgehaald. Daarnaast is de app drawer verdwenen en de multi-tasking feature ingeperkt.

Het lijkt erop dat ze zelf ook hebben ingezien dat het behoorlijk zwaar werd en dat hebben ze dan ook vermoedelijk wel aangepakt.

En zoals al vaker gezegd, die niets toevoegende feature van Always On, kan uiteraard uitgezet worden. Al is dat een mening, of het wel of niet wat toevoegt. :+

Wachten op de reviews en de vergelijkingen dan maar

• AppleDroid
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:37
Op een Zwitserse site staat de LG G5 te koop voor 599 Zwitserse Frank, dat is omgerekend 550 euro. Zou zeggen dat dat bijna niet kan. Misschien zit ik ook wel fout.

https://www.digitec.ch/de...itan-mobiltelefon-5700256

• MusicAddict
Lijkt me sterk, anders hebben ze wel een héél goed geprijsde flagship in hun handen. De V10 is niet eens zo goedkoop op het moment.. En anders instant buy :P

Ik zat toevallig te denken aan andere modules die an sich wel potentie zouden hebben. Wat als er nu een module wordt gemaakt met een fysiek keyboard. Al krijg je dan zonder slider wel een belachelijk lang toestel :+

MusicAddict wijzigde deze reactie 21-02-2016 22:33 (6%)

• Ttje
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 11:08

Ttje

"We shall never surrender"

quote:
MusicAddict schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:33:
Lijkt me sterk, anders hebben ze wel een héél goed geprijsde flagship in hun handen. De V10 is niet eens zo goedkoop op het moment.. En anders instant buy :P

Ik zat toevallig te denken aan andere modules die an sich wel potentie zouden hebben. Wat als er nu een module wordt gemaakt met een fysiek keyboard. Al krijg je dan zonder slider wel een belachelijk lang toestel :+
Misschien gaan ze weer terug naar de oude adviesprijs... :> _/-\o_
Bij de G2 en G3 was die ook €550

• Roy1985
quote:
Ttje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:58:
[...]

Misschien gaan ze weer terug naar de oude adviesprijs... :> _/-\o_
Bij de G2 en G3 was die ook €550
Vermoed het niet...

Hij is normaal redelijk goed ingelicht:

https://twitter.com/eldarmurtazin/status/701712576145715200

Waarschijnlijk dus een adviesprijs van tussen de 700 en 800 euro 8)7
Niet dat je dat direct online betaalt, maar advies prijs van onder 600 euro was stuk fijner geweest :+

• AppleDroid
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:37
quote:
Roy1985 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:02:
[...]

Vermoed het niet...

Hij is normaal redelijk goed ingelicht:

https://twitter.com/eldarmurtazin/status/701712576145715200

Waarschijnlijk dus een adviesprijs van tussen de 700 en 800 euro 8)7
Niet dat je dat direct online betaalt, maar advies prijs van onder 600 euro was stuk fijner geweest :+
Ik denk niet dat de LG G5 zo duur gaat worden. Een nieuws site in de Filipijnen meld een bedrag van 33,200 php, wat zo'n 630 euro is. Ik verwacht een bedrag tussen de 650 en 699.

• hsp
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 24-11-2018
Appdrawer is wel beschikbaar, ook van LG zelf.
YouTube: LG G5 Has an App Drawer After All! MWC 2016

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Dat is wel netjes.

• Brad Pitt
Easy Home is een versimpelde launcher. Voor ouderen, kinderen, mensen die weinig opsmuk willen. Het is dan ook zeer zeker geen "app drawer" maar gewoon een complete, basis, launcher.

Je kan deze ook gewoon op de G4 activeren maar aangezien 'ie, imho, geheel zinloos was heb ik deze verwijderd.

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 10:29
Vind prijzen van 699,- gestoord voor een smartphone.
Na 2 jaar afgeschreven....niks meer waard.

Grover!

• Brad Pitt
quote:
x-boxer schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:13:
Vind prijzen van 699,- gestoord voor een smartphone.
Na 2 jaar afgeschreven....niks meer waard.
Problem solved, mooie LG voor wènnâg pricewatch: LG B200e Zwart

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-10 23:20
699 is adviesprijs. Na een aantal weken zal de prijs waarschijnlijk dalen naar een wat schappelijkere prijs.

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 10:29
quote:
LOL 😅

Grover!

• Psygon
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 04-07-2016
Ben heel benieuwd naar de komende reviews vind de G5 wel een mooi formaat hebben en ziet er strak uit, gedurfd en die extra camera met wide-angle vind ik echt een groot pluspunt.

Kleinere accu is jammer maar dat zal weinig invloed hebben denk ik als je hem vergelijkt met de G3/G4, Android 6.0 en de processor zullen een stuk minder energie slurpen.

Ten opzichte van de S7 vind ik de wide-angle cam en de USB-C poort wel een groot voordeel, S7 is dan weer waterdicht maar dat is dan ook het enige (?) .

Eind van het jaar maar eens zien of de G5 leuk geprijsd is :)

i5 2500k / 6950 DiRT 2gb / Crucial M4 128gb / Kingston HyperX 8gb / GA-Z68AP-D3

• Chemie
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 08-10 01:03
Adviesprijs van €699 in Frankrijk blijkbaar.

http://www.frandroid.com/...-date-de-sortie-en-france

• MusicAddict
Hmm, prijzig maar het blijft een adviesprijs.

Als T-Mobile hetzelfde gaat doen met de G5 als met de S7 nu dan valt de prijs voor mij ook wel mee. Kan nu voor 550 de S7 los halen + Gear VR. :)

Heb namelijk al een sim only lopen en mag gewoon een nieuw abbo nemen mét toestel als ik dat wil. Dus letterlijk heb ik dan hetzelfde abbo + toestel. Zie dat als ik het maandbedrag op 0 zet voor de afbetaling van het toestel je gewoon maar 550 betaalt voor de S7, en die heeft ook een adviesprijs van 699. (uiteraard schiet je daar weinig mee op als je al niet een abbo hebt lopen, maar het kan :+ )

Jammer dat ze de V10 niet in het assortiment hebben online, ben wel benieuwd of het daar ook ook nog wel een honderdje van af te snoepen was bijv.

MusicAddict wijzigde deze reactie 22-02-2016 22:29 (10%)

• LittleBrownie
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11-08 20:12
quote:
Psygon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:56:
Ben heel benieuwd naar de komende reviews vind de G5 wel een mooi formaat hebben en ziet er strak uit, gedurfd en die extra camera met wide-angle vind ik echt een groot pluspunt.

Kleinere accu is jammer maar dat zal weinig invloed hebben denk ik als je hem vergelijkt met de G3/G4, Android 6.0 en de processor zullen een stuk minder energie slurpen.

Ten opzichte van de S7 vind ik de wide-angle cam en de USB-C poort wel een groot voordeel, S7 is dan weer waterdicht maar dat is dan ook het enige (?) .

Eind van het jaar maar eens zien of de G5 leuk geprijsd is :)
Kleinere accu, maar wel removable. Dat is dan wel weer een dikke plus

• wilke77
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:31
Wanneer komt dit toestel in Nederland?

• Roy1985
Ik gok nog altijd op 749 euro als adviesprijs, dit is bij onze oosterburen:

http://www.idealo.de/prei...0_-g5-lg-electronics.html

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:15

l3art

Moderator Mobile
Modbreak:
Laten we dit topic houden voor het toestel zelf. Voor prijzen en levertijden mag een apart topic aangemaakt worden.

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• Koen87
Op GSMArena staat een bondige camera shoot-out van de LG G5, tegenover de LG G4 en Iphone 6s.

Daarnaast een vergelijking van de Wide-angle camera tegenover de GoPro Hero 4.
En 2 filmpjes voor het vergelijken van de 2 camera's.

Ziet er niet slecht uit, maar is nog niet met de afgeronde software :-)

• MusicAddict
Ziet er niet verkeerd uit :). Wel apart dat die tweede cam niet eens autofocus heeft, al lijkt dat ook meer te benadrukken dat je die alleen voor wide angle moet gebruiken.

Weet iemand of Camera sensors over het algemeen nog steeds 4:3 zijn of heb je ook de hoogste resolutie in 16:9 tegenwoordig? Want het valt me op dat ze in breedbeeld schieten. Ik weet dat mijn note 3 mooiere plaatjes schiet in 4:3, naast het feit dat ik er dan gewoon net wat meer in foto kwijt kan in de hoogte.. (13mp res vs 9.6mp)

MusicAddict wijzigde deze reactie 24-02-2016 09:37 (5%)

• 357337
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-03-2016
Wanneer zou die hier te koop zijn? 18 maart of moeten we eerder aan april mei denken?
Even de modbreak 3 berichten boven je lezen svp

l3art wijzigde deze reactie 26-02-2016 22:31 (26%)

• 357337
Weg

PaT wijzigde deze reactie 28-02-2016 22:23 (92%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicAddict
Mooie videos die de kwaliteit van de G5 camera laat zien. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit. :)

Moet voor de lol eens kijken naar het verschil tussen dit, en dit. De S7 heeft veel minder ruis, maar de G5 heeft veel meer detail als je alleen al kijkt naar de gebouwen op de achtergrond.

MusicAddict wijzigde deze reactie 06-03-2016 16:31 (68%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Franco10
Ben benieuwd hoe de OIS werkt op de G5 als je gewoon uit de losse pols filmt. Op de G4 werkt dat systeem veel te agressief waardoor je alsnog vreemde schokken in je video krijgt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16-10 20:26
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:45:
[...]

V10 / S7 it is dan maar toch :)
voor mij is de G5 ook een tegenvaller
die modules vind ik niks, al helemaal niet aan de onderkant, lelijk ding ook nog

had vorig jaar mijn G3 al geen upgrade gegeven, omdat ook de G4 geen front speaker had (past toch makkelijk lijkt mij)

ik zit te twijfelen: alsnog een G4 halen, of een V10 (maar die is toch wel erg groot) of een S7 Edge
maar dan heb ik nog steeds geen front speaker(s)
of wachten op de Alcatel Idol 4S, maar die komt pas van de zomer, heeft toch wel het mooiste speaker ontwerp, geen flauwe specs en ziet er behoorlijk sjiek uit

edit: wow, is de V10 zo impopulair/onbekend dat er niet eens een ervaringen topic is...

edit2: geen S7 Edge dus, kan me vinden in ALLE genoemde punten

JarlSX wijzigde deze reactie 08-03-2016 13:23 (13%)

Huawei Mate 10 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• Technoturk
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10-07 19:13
de V10 had ik in oktober ook op het oog. toen koste hij nog 1100 euro op ebay dus dacht ik ik wacht wel even tot hij in nl komt maar blijkbaar weet niemand dat die bestaat. zie het bijv. nogsteeds niet bij tmobile. daarvoor had ik de note 5 op het oog die is ook niet populare gemaakt in nl.

s7 is verder een prima ding +je voor de camera maar hoef ik ook niet te hebben door de verhalen dat de scherm kapot gaat als je hem los haalt om de accu te vervangen. lijkt wel een wegwerp toestel met een ingebouwt filmrolletje.

ik wacht nog verder af wat de g5 gebruikers mee brengt.

loop zelf al paar jaar met een s3 rond.
na een jaar zat er al een nieuwe moederbord in door tmobile garantie door een bootloop dode nand chip,
jaar daarop zelf een microusb connector vervangen omdat hij niet meer oplaade, jaar later voor de 2de keer een nieuwe microusb gesoldeerd.
toen maand later nieuwe microfoon, de nieuwe microfoon was al kapot aangekomen dus weer voor de 2de x een nieuwe microfoon erin gesoldeerd.

• IJS-T
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-10 14:14
quote:
MusicAddict schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:35:
Ziet er niet verkeerd uit :). Wel apart dat die tweede cam niet eens autofocus heeft, al lijkt dat ook meer te benadrukken dat je die alleen voor wide angle moet gebruiken.

Weet iemand of Camera sensors over het algemeen nog steeds 4:3 zijn of heb je ook de hoogste resolutie in 16:9 tegenwoordig? Want het valt me op dat ze in breedbeeld schieten. Ik weet dat mijn note 3 mooiere plaatjes schiet in 4:3, naast het feit dat ik er dan gewoon net wat meer in foto kwijt kan in de hoogte.. (13mp res vs 9.6mp)
De Samsung Galaxy s6 had een camera sensor met een 16:9 verhouding. Hier zijn ze echter met de s7 alweer vanaf gestapt en hebben weer een 4:3 sensor. Blijf het vreemd vinden als je je bedenkt dat de foto's het meest op telefoons, tv's en computer met een 16:9 verhouding bekeken worden.

Voor wat betreft de prijs van deze g5 lijken we toch op het niveau van de s7 uit te gaan komen met €699. Ik hoop dat ze er toch iets leuks bij doen voor die prijs, en niet net als aan de andere kant van de oceaan een extra accu.

• MusicAddict
quote:
IJS-T schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:28:
[...]

De Samsung Galaxy s6 had een camera sensor met een 16:9 verhouding. Hier zijn ze echter met de s7 alweer vanaf gestapt en hebben weer een 4:3 sensor. Blijf het vreemd vinden als je je bedenkt dat de foto's het meest op telefoons, tv's en computer met een 16:9 verhouding bekeken worden.

Voor wat betreft de prijs van deze g5 lijken we toch op het niveau van de s7 uit te gaan komen met €699. Ik hoop dat ze er toch iets leuks bij doen voor die prijs, en niet net als aan de andere kant van de oceaan een extra accu.
In de states gaat de G5 vrijdag in de pre-order, in de UK en bij onzeoosterburen lijkt dat ook het geval te zijn. Zal dus hopelijk hier ook snel bekend worden :)

De Duitsers doen er iig in de pre-order de Cammodule bij. Laten we hopen dat LG zo lief is om sowieso al een extra batterij/cradle te leveren, en de extra dingetjes aan de providers of winkels te laten. Met de prijs van 699€ moet er toch wel wat meer bij zitten om het een beetje van de grond te kringen. Prijs van 699€ lijkt ook inderdaad de prijs te worden namelijk. Iig bij onze oosterburen, dus dat zal hier ook wel de adviesprijs worden in NL.

• IJS-T
quote:
MusicAddict schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:55:
[...]

In de states gaat de G5 vrijdag in de pre-order, in de UK en bij onzeoosterburen lijkt dat ook het geval te zijn. Zal dus hopelijk hier ook snel bekend worden :)

De Duitsers doen er iig in de pre-order de Cammodule bij. Laten we hopen dat LG zo lief is om sowieso al een extra batterij/cradle te leveren, en de extra dingetjes aan de providers of winkels te laten. Met de prijs van 699€ moet er toch wel wat meer bij zitten om het een beetje van de grond te kringen. Prijs van 699€ lijkt ook inderdaad de prijs te worden namelijk. Iig bij onze oosterburen, dus dat zal hier ook wel de adviesprijs worden in NL.
Ik zie nooit zo in waarom ik de adviesprijs (weliswaar verdisconteerd) te betalen voor een dergelijk toestel. Zonder aanvullende accessoires vind ik het dan ook moeilijk te verkroppen te gaan voor de G5 (of de S7 wat dat betreft). Maar ben zeer benieuwd, lijkt mij alsnog wel een zeer leuk toestel en een waardige opvolger van mijn G2. De grootste minpunten zijnde het verwijderen van de de backbuttons en de app-drawer, maar vermoed dat dit slechts een kwestie is van wennen.

• Psygon
App-drawer kan je gewoon weer aanzetten heb ik gelezen hier ergens, ik wacht nog even mooi een half jaartje.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:20
Vanaf vrijdag ook beschikbaar voor pre-order in Nederland.

http://www.techtastic.nl/...-nederland-voor-699-euro/

• Steeffoon
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-10 21:02

Steeffoon

Android-nerd

quote:
Heel apart, heb LG nog benaderd voor Nederland. Is nog niks over bekend. Dus moet je met een korrel zout nemen.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• NotSoSteady
quote:
Steeffoon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:37:
[...]

Heel apart, heb LG nog benaderd voor Nederland. Is nog niks over bekend. Dus moet je met een korrel zout nemen.
Dan liegen ze. :)

• MusicAddict
Ah, eindelijk een mooie test van zowel foto als video op de G5 door phonearena :)

http://www.phonearena.com...eo-samples-are-up_id79332

Na een snelle look (op volledige grootes uiteraard), ben ik aardig tevreden. Mooi detail van de 16mp camera. Die wide angle, nja je verliest er wel in vergelijking veel detail door :P

Naast al die mooie plaatjes ook een korte video in 4k. Bij dat inzoomen na een seconde of 15 krijg ik een CSI momentje. :+ En dat zonder al te veel shaky cam te zien :D

• IJS-T
quote:
Daar lijkt het ook op inderdaad. Coolblue heeft vanaf vandaag in ieder geval wat covers online gezet. Studentmobiel (nu mobiel geloof ik?), heeft hem op de site staan voor € 609, echter kan dit gaan om een dummy-page, staat ook dat het om een FHD scherm gaat dus is nog niet helemaal juist.https://www.mobiel.nl/lg-g5

Ben zeer benieuwd, ergens had ik de VR op de S7 wel willen proberen, maar eigenlijk voornamelijk mijn G2 en USB type C aansluiting (nu nog weinig voordeel, maar komt uiteraard er wel aan), geeft mij toch een redelijke voorkeur naar de G5.

• 357337
Kan er een nieuw topic gemaakt worden over levering en prijzen

& ice-t je was me voor me het linkje 699 naar 609 is al een meevaller ![edit: raar hij is nu weer 623]

357337 wijzigde deze reactie 17-03-2016 18:38 (47%)

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 16:20
quote:
Psygon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:18:
App-drawer kan je gewoon weer aanzetten heb ik gelezen hier ergens, ik wacht nog even mooi een half jaartje.
Er is helemaal geen app drawer in de G5, kan dus ook niet aan of dergelijke.

Echter kun je gewoon binnen paar tellen wel gewoon eentje uit de Play Store plukken, probleem opgelost.
Is er wel, te gebruiken in een aparte (senioren)modus.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Brad Pitt
Easy Home ja, net als op de G3 en G4. Waardeloze launcher, maar goed, zit er wel in inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-10 18:08
Bestel de G5 en ontvang een gratis cam module t.w.v. €99. Ik zie deze alleen bruikbaar als extra accu cap als ik een keer een lange dag zonder stroom zit.

Helaas niet de VR-bril :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psygon
Wat ik niet snap van de G5, waarom moet die accu vastzitten aan een module, waarom blijft die niet gewoon in de telefoon zitten zodat je die er zelf uit kan klikken/verwisselen met een volle.

Ik zie het nut niet of ben ik nou gek ? :D

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wie maakt er even een prijzen en levertijden topic aan in Telecomproviders en Leveringen? Goed voor je karma ;)

Ach wat... Ik heb hem gewoon zelf maar aangemaakt.

[LG G5] Levertijden en prijzen

PaT wijzigde deze reactie 18-03-2016 12:10 (28%)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• NotSoSteady
quote:
Psygon schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:37:
Wat ik niet snap van de G5, waarom moet die accu vastzitten aan een module, waarom blijft die niet gewoon in de telefoon zitten zodat je die er zelf uit kan klikken/verwisselen met een volle.

Ik zie het nut niet of ben ik nou gek ? :D
Dat kun je gewoon.

Overigens ben ik van mening dat de LG G5 best een mooi toestel is, maar er lijkt wel zo weinig vraag naar te zijn. Zelfs in het topic van de nog onaangekondigde HTC 10 zijn nog meer berichten geplaatst.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 18-03-2016 13:07 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psygon
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Dat kun je gewoon.

[video]

Overigens ben ik van mening dat de LG G5 best een mooi toestel is, maar er lijkt wel zo weinig vraag naar te zijn. Zelfs in het topic van de nog onaangekondigde HTC 10 zijn nog meer berichten geplaatst.
Als je goed leest is dit niet wat ik bedoel, waarom moet die accu meegaan met de onderkant. Zou handiger zijn als de accu bleef zitten zodat je niet steeds die accu op een andere module moet overzetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicAddict
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Ik vind het niet gek, eerder op de dag dan de S7 aangekondigd, vervolgens gewoon bijna 4 weken geen informatie. Geen prijs. Geen releasedatum. Niets.

Dan mag het nog een pracht toestel zijn (en dat is het), maar als niemand er van af weet..
Compleet ondergesneeuwd door de S7 waar meteen alles van duidelijk was gemaakt, en die al lang en breed in de winkel ligt.

Gewoon persoonlijk een stomme zet van LG, kondig het dan ook niet aan met zoveel drukte, wanneer je geen release hebt.. :D

• IJS-T
quote:
MusicAddict schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:44:
[...]

Ik vind het niet gek, eerder op de dag dan de S7 aangekondigd, vervolgens gewoon bijna 4 weken geen informatie. Geen prijs. Geen releasedatum. Niets.

Dan mag het nog een pracht toestel zijn (en dat is het), maar als niemand er van af weet..
Compleet ondergesneeuwd door de S7 waar meteen alles van duidelijk was gemaakt, en die al lang en breed in de winkel ligt.

Gewoon persoonlijk een stomme zet van LG, kondig het dan ook niet aan met zoveel drukte, wanneer je geen release hebt.. :D
Dit klopt uiteraard wel, maar voor de mensen op tweakers is dit alsnog natuurlijk geen argument. Immers, jij en ik weten ook alles van dit toestel en dit zal bij onze mede-tweakers niet anders zijn. Uiteraard klopt jouw argumentatie voor de mainstream consumenten wel. Mijn vriendin had tot gister ook niet van het toestel gehoord (behalve mijn gezeur erover allicht).

• Roy1985
Meh... die G5 is het allemaal net niet zo te lezen:

http://www.pocket-lint.co...g5-review-modular-misfire

Maar goed, niet gaan oordelen op één review ;)

• MusicAddict
quote:
Roy1985 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:09:
Meh... die G5 is het allemaal net niet zo te lezen:

http://www.pocket-lint.co...g5-review-modular-misfire

Maar goed, niet gaan oordelen op één review ;)
Vond de review eigenlijk op de meeste fronten alleen maar positief. Waar ze wel wat minder over waren; issues met de behuizing die subjectief van plastic voelde, so-so batterijduur wat mij niets zegt zonder eerlijke vergelijkingstabellen en dat ze de modules niet aan zien slaan.. (zonder dat ze die zelf getest hebben trouwens).

Maar inderdaad, gewoon afwachten op meer reviews. En een mooie batterij test van tweakers :+

Wel leuk:
''We've shot in nightclubs, out on the street, in all manner of conditions and, without doubt, the G5's camera is up there as the best performer we've yet seen in a flagship phone.'' :)

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:59

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Inderdaad, voor mij een reden om hem wel te kopen :)
De modules zijn leuk maar niet meer dan dat. Een extra grote batterij zou mij wel aanstaan, dat dan weer wel. Vooralsnog een goede vervanger voor mijn G2 :Y

You've mistaken me for someone who really cares.

• IJS-T
quote:
janvanduschoten schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:17:
Inderdaad, voor mij een reden om hem wel te kopen :)
De modules zijn leuk maar niet meer dan dat. Een extra grote batterij zou mij wel aanstaan, dat dan weer wel. Vooralsnog een goede vervanger voor mijn G2 :Y
Voor mij inderdaad hetzelfde. Aangezien mijn baas het niet waardeert, kan ik niet de hele review uitgebreid lezen, maar eigenlijk zeggen ze dat alles aan het toestel goed is, dat die goed functioneert en dat de camera fantastisch is, maar de batterijduur is niet zo (zolang deze de G2 benaderd vind ik het goed) en de modules zien we niet zo snel aanslaan (eerlijkheidshalve: Ikzelf ook niet). Dus al met al lijkt het mij prima. De punten die ik belangrijk vind (Scherm, prestaties en camera) zijn goed zo op het eerste gezicht. Zelf hopelijk snel testen (Amerikaanse release op 1 april gezet, hopelijk wij ook).

• MusicAddict

Lijkt me vet om ook eens te doen :D :9~

Resultaat normaal @ 1:30
wide angle @ 2:32

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Echt heel gaaf om te zien. Zal je wel een statief voor nodig hebben om echt succes te hebben, maar wow!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Roy1985
Ziet er super uit!

• Technoturk
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10-07 19:13
Ik wil de LG G5 bestellen via T-Mobile maar heb 1 vraag,

3 jaar geleden mijn Samsung galaxy S3 bestelt via T-Mobile en er zat een lelijk T-Mobile boot logo in gebrand in het bootloader. nog erger was dat max volume luide T-Mobile boot geluid.

de s3 was toen na 1 jaar bij de reparatie door een dooie nand chip daarna had ik de de samsung bootlogo erop door het nieuwe moederbord.

Het zelfde had ik dat ook op de HTC HD2 en de HTC TYTN 2 (mda vario 3)

is dit met alle toestellen via T-Mobile ?

Als dat zo is haal ik hem ergens anders los. dan maar geen gratis cam module ;w

Technoturk wijzigde deze reactie 24-03-2016 01:21 (28%)

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True