Ik heb zelf ook vele Razer producten, echter geen laptop/pc. Ik hoor matige verhalen over de service. De accu sneuvelt over het algemeen bij een laptop na enkele jaren. Voor het vervangen van je accu moet je de laptop opsturen naar Razer en de volle mep betalen.hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:56:
Overigens ga ik mijn 144 hz beeldscherm etc denk ik in de verkoop gooien. Wil eigenlijk met alles weer stapje terug nemen qua gaming en een laptop gaan aanschaffen als desktop vervanger.. Balen dat die razer blade nog niet te koop is in NL.
Lees erg goede informatie over de nieuwe Razer Blade!Zionrage schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:24:
[...]
Ik heb zelf ook vele Razer producten, echter geen laptop/pc. Ik hoor matige verhalen over de service. De accu sneuvelt over het algemeen bij een laptop na enkele jaren. Voor het vervangen van je accu moet je de laptop opsturen naar Razer en de volle mep betalen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Absoluut een top ding, maar zoals ik al zei. Er zit geen vervangbare accu in, dus na 2-3 jaar wanneer de accu minder aan het worden is, zal je de laptop moeten opsturen. Bron: https://insider.razerzone...pro-17.12008/#post-211345hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Lees erg goede informatie over de nieuwe Razer Blade!
Als je toch besluit er één te kopen. Soms heeft Razer een student discount actie. Ben je student? Heb je je al aangemeld als student bij Razer?
Niet alles valt altijd onder de discount. Soms alleen keyboard & muis bijvoorbeeld. Ik zou hier zeker naar kijken.
Helaas geen student meer, maar wellicht bieden neefjes oid een oplossingZionrage schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Absoluut een top ding, maar zoals ik al zei. Er zit geen vervangbare accu in, dus na 2-3 jaar wanneer de accu minder aan het worden is, zal je de laptop moeten opsturen. Bron: https://insider.razerzone...pro-17.12008/#post-211345
Als je toch besluit er één te kopen. Soms heeft Razer een student discount actie. Ben je student? Heb je je al aangemeld als student bij Razer?
Niet alles valt altijd onder de discount. Soms alleen keyboard & muis bijvoorbeeld. Ik zou hier zeker naar kijken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zelf krijg ik soms wel een dergelijke discount code. Als ik op korte termijn weer één ontvang, zal ik aan je denken.hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:51:
[...]
Helaas geen student meer, maar wellicht bieden neefjes oid een oplossing. Thanks voor de tip!
Verwijderd
Ik heb er nog wel een voor 15% peripherals en 5% voor systems die geldig is tot minimaal half juni die je kunt gebruiken.hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:51:
[...]
Helaas geen student meer, maar wellicht bieden neefjes oid een oplossing. Thanks voor de tip!
Ben erg aan het twijfelen of ik hem uit Amerika laat meenemen of ik wacht tot ze beschikbaar zijn in Nederland. Razer zelf wil er maar geen antwoord op geven..Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:34:
[...]
Ik heb er nog wel een voor 15% peripherals en 5% voor systems die geldig is tot minimaal half juni die je kunt gebruiken.
Maar dit wordt off-topic!
Ben even tijdelijk met CS:GO retirement... net ook mijn skins verloren op een coinflip haha
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik durf dat niethmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
[...]
Ben erg aan het twijfelen of ik hem uit Amerika laat meenemen of ik wacht tot ze beschikbaar zijn in Nederland. Razer zelf wil er maar geen antwoord op geven..
Maar dit wordt off-topic!
Ben even tijdelijk met CS:GO retirement... net ook mijn skins verloren op een coinflip haha

Dat ze em dan aanpassen...Brogala schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:53:
[...]
De map is super slecht voor competitive gameplay, daarom wordt hij niet meer gespeeld.
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
sow, de_prodigy was mijn favoriete map op Sourcepineapple23 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:09:
[...]
Op 1.6 was hij al zelfs CT sided, maar dat mag de pret niet drukken vind ik. Speelde vroeger heel veel van deze mappen. de_aztec, de_prodigy, de_dust en ga zo nog maar even door.
https://www.reddit.com/r/...ffensive_update_for_late/
Deathcam is aangepast..
Bij headshot:
https://gfycat.com/BaggyHarmfulCock
Bij normale kill:
https://giant.gfycat.com/BlondGregariousGermanspaniel.webm
Deathcam is aangepast..
Bij headshot:
Bij normale kill:
Is dit in Matchmaking ook zo dan? In veel offciele matches wordt deathcam toch ook al uitgezet en dan zie je de damage ook niet.r4ptor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:52:
https://www.reddit.com/r/...ffensive_update_for_late/
Deathcam is aangepast..
Bij headshot:
Bij normale kill:
Ja is voor matchmaking normaal.. Nog niet getest..
Deathcam uitgezet? Is dat echt zo bij pro matches?pineapple23 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:57:
[...]
Is dit in Matchmaking ook zo dan? In veel offciele matches wordt deathcam toch ook al uitgezet en dan zie je de damage ook niet.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
iig dan ging fade to black altijd veel sneller aan kan ik me herinneren. Maar weet niet of iemand dat kan bevestigen.hmr schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:51:
[...]
Deathcam uitgezet? Is dat echt zo bij pro matches?
Viel te verwachten, nieuwe update heeft een capsule geïntroduceerd met de collectable pins. Hierdoor zijn de mirage , Dust 2, tactics pins etc allemaal tradeable. Enige verschil met de "oude" echte pins, is dat deze niet marketable en tradeable zijn.
Valve heeft weer geld geroken met die pins...
MAAR WAAR BLIJFT DIE PRIME MM NOU?! Win je 4 matchen na elkaar, begin je stiekem te hopen op die rank up, bam. Twee games na elkaar WH'ers die zonder flashes, smokes, molotovs de site oprennen en je prefiren van mijlen ver..
En dan doodleuk: 'add me, and I boost u for 5 euro'...
MAAR WAAR BLIJFT DIE PRIME MM NOU?! Win je 4 matchen na elkaar, begin je stiekem te hopen op die rank up, bam. Twee games na elkaar WH'ers die zonder flashes, smokes, molotovs de site oprennen en je prefiren van mijlen ver..
+ de "oude" pins hebben een groene rand in de inventory en hebben nog "Genuine" ervoor staan. Genuine Guardian Pin vs Guardian pin bijvoorbeeld.xeroamd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:02:
Viel te verwachten, nieuwe update heeft een capsule geïntroduceerd met de collectable pins. Hierdoor zijn de mirage , Dust 2, tactics pins etc allemaal tradeable. Enige verschil met de "oude" echte pins, is dat deze niet marketable en tradeable zijn.
Nog ergere pre-fires. Pre-fires om hoekjes waar niemand te verwachten kan zijn op een bepaald tijdstip in de map. Waar ik enkel (stil) stond omdat ik keer of mijn Utorrent nog aanstond omdat ik lagg had.r4ptor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:53:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik boost je wel naar GE vanaf MGE, 150€. Niet goed, geld terug natuurlijk. 100% legit.r4ptor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:53:
Valve heeft weer geld geroken met die pins...
Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit met de nieuwe collectible pins?
De changelog van de update van vandaag:
Vorig jaar ben ik bij ESL Cologne geweest, hier heb ik voor voor de lol een aantal pins gekocht, waar met toeval o.a. 2x de Guardian Elite pin bij zat.
Deze pin kan voor redelijk veel geld verkocht worden, echter vraag ik mij af wat er gebeurd met de waarde van deze pins, aangezien er nieuwe pins komen.
Het is mij niet geheel duidelijk, vandaar mijn vraag.
De changelog van de update van vandaag:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| CSGO update 31/05/16 (~148MB) [PINS] --Added the CS:GO Collectible Pins Series 1 capsule offer than can be purchased in-game. --As of June 1st, Series 1 Genuine Collectible Pins will be available at WeLoveFine.com [GAMEPLAY] --Default spec_freeze_time reduced from 5.0 to 3.0. --Added fade and blur to deathcam (when mp_forcecamera 1) [SPECTATING] --Improved spectating cameras for de_cache. --Improved spectating cameras for de_nuke. --Added convars cl_spec_use_tournament_content_standards and sv_spec_use_tournament_content_standards that allow the client and/or server to prefer official pro player names when available and omit weapon tags for spectators. [MISC] --The 'swap item' crosshair hint will display the weapons original name even if the weapon has been replaced with a name tag. [WebAPIs] Introducing Authentic Codes that allow users to grant third-party websites and applications access to their Pick'Em and Fantasy games during CS:GO Major Championships. --Documentation for websites and application developers is available: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_PickEm_Fantasy_Management --Authentication Codes management for users is available: https://help.steampowered.com/en/eizard/HelpWithGameIssue/?appid=730&issueid=128 |
Vorig jaar ben ik bij ESL Cologne geweest, hier heb ik voor voor de lol een aantal pins gekocht, waar met toeval o.a. 2x de Guardian Elite pin bij zat.
Deze pin kan voor redelijk veel geld verkocht worden, echter vraag ik mij af wat er gebeurd met de waarde van deze pins, aangezien er nieuwe pins komen.
Het is mij niet geheel duidelijk, vandaar mijn vraag.
Voor de pins die je eerder op evenementen hebt gekocht komt een 'Genuine' tag voor, in tegenstelling tot de pins die online verkocht gaan worden. Het geld wat je er eerst voor kon vragen kan je nu wel vergeten, denk zelf niet dat veel mensen het belangrijk vinden of hij 'Genuine' is of niet.
Guardian Elite pin gaat nu al voor minder dan 100E, eergister zat ik er toevallig naar te kijken en toen was het nog meer dan 300 keys
.
Do what you love, do it often
CS:GO updates gelden altijd voor het hele spel. Dus MM/casual/allespineapple23 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:57:
[...]
Is dit in Matchmaking ook zo dan? In veel offciele matches wordt deathcam toch ook al uitgezet en dan zie je de damage ook niet.
In leagues en toernooien wordt vaak wel een kortere deathcam gehanteerd maar uit staat hij nooit. Als je league configs gebruikt zie je inderdaad nooit exact hoeveel damage je gedaan hebt.
Nee. Zie reactie boven jouw quote.hmr schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:51:
[...]
Deathcam uitgezet? Is dat echt zo bij pro matches?
Tot de patch van vandaag was er in csgo nooit een fade to black optie en kon dit dus ook nooit gebruikt worden. Het enige dat gedaan werd was een kortere deathcam tijd vergeleken met die van MM.pineapple23 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:53:
[...]
iig dan ging fade to black altijd veel sneller aan kan ik me herinneren. Maar weet niet of iemand dat kan bevestigen.
Steam: Grim
Dat randje doet niks af aan hoe het er ingame uit ziet op je csgo profiel.kaka schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:40:
[...]
+ de "oude" pins hebben een groene rand in de inventory en hebben nog "Genuine" ervoor staan. Genuine Guardian Pin vs Guardian pin bijvoorbeeld.
Dat was mijn punt ook niet. Wou alleen aangeven hoe je de twee versies van elkaar kan onderscheiden.TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 06:28:
[...]
Dat randje doet niks af aan hoe het er ingame uit ziet op je csgo profiel.
[ Voor 28% gewijzigd door kaka op 02-06-2016 09:10 ]
Gister voor het eerst sinds tijden weer cs:go gespeeld... en meteen een potje met twee 100% hackers. Hele potje al rare moment en na ronde twee wist ik het al zeker.. en ja hoor toen we op 14-11 stonden zeiden er twee GG WE WIN en de spinbot + wallhack ging aan!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ergens zou ik het wel erg fijn vinden als CSGO dubbel zoveel zou kosten.hmr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:50:
Gister voor het eerst sinds tijden weer cs:go gespeeld... en meteen een potje met twee 100% hackers. Hele potje al rare moment en na ronde twee wist ik het al zeker.. en ja hoor toen we op 14-11 stonden zeiden er twee GG WE WIN en de spinbot + wallhack ging aan!
Ben er een beetje klaar mee eigenlijk... een van die profielen was SMFC met 1500 uur speeltijd de ander 30 uur.. en de HELE game alleen maar flamen en reacties uitlokken...hexta schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:03:
[...]
Ergens zou ik het wel erg fijn vinden als CSGO dubbel zoveel zou kosten.
Ik stop denk ik een tijdje met CS:GO
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toch zonde. Ik merk dat ik me er ook te veel door laat irriteren. 2 leuke potjes waar ik het super naar mijn zin heb, en dan 1 potje tegen (of met) duidelijke hackers, en mijn humeur is verkloot.hmr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:05:
[...]
Ben er een beetje klaar mee eigenlijk... een van die profielen was SMFC met 1500 uur speeltijd de ander 30 uur.. en de HELE game alleen maar flamen en reacties uitlokken...
Het is gewoon wachten op Prime. Als je maar 1 account kan koppelen aan je telefoon nummer neem ik aan dat er een stuk minder hackers zijn.hexta schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:06:
[...]
Toch zonde. Ik merk dat ik me er ook te veel door laat irriteren. 2 leuke potjes waar ik het super naar mijn zin heb, en dan 1 potje tegen (of met) duidelijke hackers, en mijn humeur is verkloot.
Nog even een VACwave erachter aan en mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb zelf al twee accounts die prime zijn.. dit gaat het niet minder maken hoor..ajaxalex schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Het is gewoon wachten op Prime. Als je maar 1 account kan koppelen aan je telefoon nummer neem ik aan dat er een stuk minder hackers zijn.
Nog even een VACwave erachter aan en mijn dag kan niet meer stuk.
Het feit dat VAC dit soort blatant hackers niet stopt is al echt een aanfluiting!
[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 02-06-2016 10:35 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Muten en reporten. En dan maar hopen dat ze ooit gebanned wordenhmr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:05:
[...]
Ben er een beetje klaar mee eigenlijk... een van die profielen was SMFC met 1500 uur speeltijd de ander 30 uur.. en de HELE game alleen maar flamen en reacties uitlokken...

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
De drempel word natuurlijk wel wat hoger met Prime. Denk dat het zeker wel beter wordt als dit geïmplementeerd is.hmr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb zelf al twee accounts die prime zijn.. dit gaat het niet minder maken hoor..
Het feit dat VAC dit soort blatant hackers niet stopt is al echt een aanfluiting!
http://steamcommunity.com/id/teupje/
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=59zLyrxc3tc]
Het duurt jaren voor je CSGO helemaal kent...
Het duurt jaren voor je CSGO helemaal kent...
Nou zeg, de titel klopt nietr4ptor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:17:
[video]
Het duurt jaren voor je CSGO helemaal kent...![]()
Ei, als je een smoke in vuur gooit dan ontploft ie meteen ~ Light 2016

[ Voor 18% gewijzigd door Loetn op 02-06-2016 22:00 ]
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Iemand hier een Italy pin + key ruilen voor mijn Nuke pin?
[ Voor 49% gewijzigd door Pherox006 op 03-06-2016 02:13 ]
Na een winstreak van 5-6 games gisteravond helemaal full tilt gegaan 
Kreeg 3 games na elkaar team vol met russen die echt weigerden om maar het minste beetje respect/teamplay/communicatie te hebben. Zelfs als je oprecht vriendelijk vraagt om in het engels te spreken krijg je per direct een of ander 'cyka' zinnetje naar je hoofd geslingerd ... zucht ...
Ik kan me herinneren dat je ooit via bepaalde commands bepaalde matchmaking servers kon forceren waardoor je meer met west-europese mensen in team komt. Kan dit? Of ben ik hier dingen aan het dromen? Weet iemand hier meer van??
Kreeg 3 games na elkaar team vol met russen die echt weigerden om maar het minste beetje respect/teamplay/communicatie te hebben. Zelfs als je oprecht vriendelijk vraagt om in het engels te spreken krijg je per direct een of ander 'cyka' zinnetje naar je hoofd geslingerd ... zucht ...
Ik kan me herinneren dat je ooit via bepaalde commands bepaalde matchmaking servers kon forceren waardoor je meer met west-europese mensen in team komt. Kan dit? Of ben ik hier dingen aan het dromen? Weet iemand hier meer van??
Verwijderd
Er is een tool die wat servers in je firewall blokkeerd ofzo, maar niks let russen om dezelfde servers te blokkeren om zo op eu-west te spelenPhaex schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:00:
Na een winstreak van 5-6 games gisteravond helemaal full tilt gegaan
Verwijderd
A: Die tool 'werkt' niet. Het blijft een botched oplossing en het is zeker niet de beste.crab- schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:34:
Werkt die tool ook, als je met meerdere mensen in een party zit?
B: Afhankelijk van de host volgens mij.
C: wat ook helpt is allemaal je max_searchping naar 100 ofzo zetten, dan duurt iets zoeken wat langer, maar kom je niet op gare servers in een ver land terecht. Ik had 'm ooit prongelijk op 250 staat oid, en kwam met zuidafrikanen.
Is echt lachen, ik lobby soms met wat mensen uit amerika en singapore. Als je allemaal je ping tussen 100/150 zet en de lobby leader op <50 dan kom je op servers uit zijn land terecht. Zo ben ik met een iemand uit India, Singapore, Croatië en met een Amerikaan op NA servers terechtgekomen. Het werkt niet perfect en duurt soms effe, maar daarna is het wel lachen uit met een team van 4 man rond de 200 ping te spelen tegen Amerikanen.
Op een andere noot, mocht iemand zich afvragen wat Valve doet tegen cheaters, vandaag is een vac wave rond gegaan. Ondertussen blijven de meest obvious cheaters door spelen.
Dit is kevinS, esea pug start https://play.esea.net/users/765407.
Ook wel bekend als ko1n de cheat coder. Een van de beste cheat coders die er zijn speelt gewoon op esea terwijl er helemaal niks wordt gedaan. Als iemand dus ooit cheats wil kopen die echt goed en undetected zijn dan is hij je man.
Dat terzijde hebben we dan ook nog pros zoals xenn, dukki, ayken, joelZ, syken, lyght en een andere boel duitsers die op hoog niveau hebben gespeeld om vele games cheatend te winnen en throwen. Zag ze gister weer spelen tegen wat pro teams en dacht echt van nou nou valve pls doe eens iets hieraan, maar nee
.
Op een andere noot, mocht iemand zich afvragen wat Valve doet tegen cheaters, vandaag is een vac wave rond gegaan. Ondertussen blijven de meest obvious cheaters door spelen.
Ook wel bekend als ko1n de cheat coder. Een van de beste cheat coders die er zijn speelt gewoon op esea terwijl er helemaal niks wordt gedaan. Als iemand dus ooit cheats wil kopen die echt goed en undetected zijn dan is hij je man.
Dat terzijde hebben we dan ook nog pros zoals xenn, dukki, ayken, joelZ, syken, lyght en een andere boel duitsers die op hoog niveau hebben gespeeld om vele games cheatend te winnen en throwen. Zag ze gister weer spelen tegen wat pro teams en dacht echt van nou nou valve pls doe eens iets hieraan, maar nee
Verwijderd
Anders laten we dit soort shit achterwegen op forum?IAmNice schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:03:
Anyhow, van wat ik er van gelezen heb, verkoopt die gast z'n cheats niet. Hij maakt ze, gebruikt ze en deelt ze uit, maar verkoopt ze niet. Wss ook de reden dat ie niet gepakt is, niemand die ze 'misbruikt' of teveel clients waardoor bepaalde dingen opvallen.
Het was meer sarcastisch dan serieus bedoeld.
Ik geloof het echt niet dat hij ze niet verkoopt, zoveel tijd erin steken en niks verkopen lijkt me onwaarschijnlijk. Maar goed het is wel soms zielig om te zien zulke cheaters.
Ik geloof het echt niet dat hij ze niet verkoopt, zoveel tijd erin steken en niks verkopen lijkt me onwaarschijnlijk. Maar goed het is wel soms zielig om te zien zulke cheaters.
Er is een hele makkelijke en leuke oplossing voor hoor...teamies uitzoeken op Nehox TS en gewoon lekker full lobby queuen.Phaex schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:00:
[ Voor 55% gewijzigd door DaTiezl op 03-06-2016 15:50 ]
Wat helpt dat met mijn probleem dan?DaTiezl schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:49:
[...]
[...]
[...]
Er is een hele makkelijke en leuke oplossing voor hoor...teamies uitzoeken op Nehox TS en gewoon lekker full lobby queuen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Opponent hackers is inderdaad een ander (hardnekkig) probleem. VAC zal altijd als anti-virus blijven, altijd achter de feiten aan...
gisteren heb ik 3 potjes gespeeld waarbij ik de eerste potje een lag server joinde. iedereen had vaak een ping van 100+. granaten gooien of wapens switchen werden vaak niet geregistreerd door de server en kon je dat beter achterwege laten. het mooiste was dat op een bepaald moment iedereen lag had terwijl ik zelf rond de 70 lag. hierdoor heb ik twee mooie knife kills gemaakt want de tegenstander bleef mooi als een standbeeld stil staan.
uiteraard hebben we de server gereport en kreeg ik een uprank:D
uiteraard hebben we de server gereport en kreeg ik een uprank:D
VAC wave? Een kiezelsteentje in het water gooien zorgt voor hogere golven dan deze VAC wave.IAmNice schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:03:
Dagelijks krijgen tussen de 600 à 900 accounts een VAC ban. De VAC rimpeling van vandaag/gisteren heeft ervoor gezorgd dat er die dag +-1900 accounts gebanned zijn.
Source: http://www.vac-ban.com/ (grafiek halverwege de pagina)
Steam: Grim
Je kan via de "watch" tab een van je recente games downloaden en de demo bekijken/recorden!WahyuSchmidt schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:20:
Vanavond maar weer eens een paar potjes gespeeld. 2x een '1 shot 2 kill' gehad maar helaas niet opgenomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Are you a one or a zero
ThanksiTeV schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:40:
[...]
Je kan via de "watch" tab een van je recente games downloaden en de demo bekijken/recorden!
YouTube: 2016 06 05 0255 31
YouTube: 2016 06 05 0313 01
sorry voor kwaliteit even snel op laptop gedaan.
PSN: Wahyu2304_
Wauw, nu bezig in game. Staan 8-14 voor. Al 6 rondes na elkaar enorm lag. Als we kopen, komt de ping normaal, en als we restarten dan stijgt de ping weer. 14-14 nu GG
Wat een waardeloze game is dit. De bots bij de tegenstanders killen ons...r4ptor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:31:
Wauw, nu bezig in game. Staan 8-14 voor. Al 6 rondes na elkaar enorm lag. Als we kopen, komt de ping normaal, en als we restarten dan stijgt de ping weer. 14-14 nu GG
Edit: En dit levert me een 30 min ban op
[ Voor 6% gewijzigd door Morked op 05-06-2016 16:35 ]
Verwijderd
Thanks, dice.r4ptor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:31:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-4kSf3-W89Cq-SDwOZ-yCti5-wquLA
dit is de game
dit is de game
Verwijderd
En dit is The Gamer4ptor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:35:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-4kSf3-W89Cq-SDwOZ-yCti5-wquLA
dit is de game

Was Ko1N niet degene waarvan zijn sourcecode (bakingbread) gelekt was en o.a. paar pro spelers mee gepakt zijn (smn in elk geval)? Iemand had zijn sourcecode geleaked en van de week was zijn twitch ook gehacktVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Anders laten we dit soort shit achterwegen op forum?
Anyhow, van wat ik er van gelezen heb, verkoopt die gast z'n cheats niet. Hij maakt ze, gebruikt ze en deelt ze uit, maar verkoopt ze niet. Wss ook de reden dat ie niet gepakt is, niemand die ze 'misbruikt' of teveel clients waardoor bepaalde dingen opvallen.
HWHAHAHAAHAHA ik lig oprecht dubbel hier op werk!
+1 Merijn!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dus jij gaat mid-game zitten forumposten op tweakers...lol die hardr4ptor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:31:
Verwijderd
hmr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:12:
[...]
HWHAHAHAAHAHA ik lig oprecht dubbel hier op werk!
+1 Merijn!

Ja als je 250+ ping hebt en toch niet kunt rondlopen.. Dan kan je even goed ff surfen met de steam browserDaTiezl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:25:
[...]
Dus jij gaat mid-game zitten forumposten op tweakers...lol die hard
Heb er vooral gisteren echt veel last van gehad. Paar van de lobby waren ook gederanked na maanden zwoegen om eindelijk op deze rank te komen, best wel lullig..r4ptor schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:18:
[...]
Ja als je 250+ ping hebt en toch niet kunt rondlopen.. Dan kan je even goed ff surfen met de steam browser

Dan waren ze de rank kennelijk niet echt waard...teupje schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:38:
[...]
Heb er vooral gisteren echt veel last van gehad. Paar van de lobby waren ook gederanked na maanden zwoegen om eindelijk op deze rank te komen, best wel lullig..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb de laatste keer ook vaak dat de server opeens keihard gaat laggen. Als je ook kijkt naar de timing dan is het ook altijd in de voordeel van de enemy team. Er zijn ook altijd mensen die er helemaal geen last van hebben en gewoon door spelen en schiet de ene na de andere dood. 1 keer ook had iedereen een ping van 200-300+ en 2 enemies hadden 40-50.......
Ik had graag een screenshot willen posten maar ik heb hem helaas niet.
Ik had graag een screenshot willen posten maar ik heb hem helaas niet.
Hoezo? De server zorgt voor een lose, is niet echt hun schuld.hmr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:11:
[...]
Dan waren ze de rank kennelijk niet echt waard...
Als je na een lose al deranked is je Elo erg laag voor je rank...IAmNice schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Hoezo? De server zorgt voor een lose, is niet echt hun schuld.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waren er ook 3 achter elkaar zoals ik zei..hmr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:52:
[...]
Als je na een lose al deranked is je Elo erg laag voor je rank...
edit: had ik niet gezegd
[ Voor 6% gewijzigd door teupje op 07-06-2016 09:51 ]
Verwijderd
JA IK ZEI TOCH 3 ACHTE... oh.teupje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:50:
[...]
Waren er ook 3 achter elkaar zoals ik zei..
edit: had ik niet gezegd
Knuppel.
Ik denk dat je veel sneller gaat lopen 
ajaxalex schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:49:
Nieuw toetsenbord besteld, ben benieuwd
pricewatch: Corsair Gaming STRAFE Cherry MX Red (US layout)
Gaaf ding!ajaxalex schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:49:
Nieuw toetsenbord besteld, ben benieuwd
pricewatch: Corsair Gaming STRAFE Cherry MX Red (US layout)
Ik zoek ook nog een nieuwe, maar heb het liefst zoveel mogelijk opties erop zoals volume regeling, usb/mic aansluiting enz.
Iemand nog tips?
Verwijderd
Ja! een ander topic!teupje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:45:
[...]
Gaaf ding!
Ik zoek ook nog een nieuwe, maar heb het liefst zoveel mogelijk opties erop zoals volume regeling, usb/mic aansluiting enz.
Iemand nog tips?
Wie zegt dat ik een mechanische wil?
Kan toch wel vragen wat de meeste mensen hier gebruiken in CS GO?
Kunnen jullie ff normaal doen en voortaan een topic report aanmaken? Ik heb de reacties die niet kunnen verwijderd.
Vanaf nu weer normaal aub.
Vanaf nu weer normaal aub.
[ Voor 34% gewijzigd door Grotman op 07-06-2016 18:02 ]
Mooie reflectie van csgo spelers 
Gisterennacht overpass, lag begon start 2de ronde, 9 man ping 250-300, hun 5de 50 ping, won 13 rondes op zichzelf, wij konden niks doen. 10 ronden lang zelfs niet uit spawn geraakt. 13-2 aan ct helft beginnen op overpass, dan is het ook wel gedaan met randoms.
Gisterennacht overpass, lag begon start 2de ronde, 9 man ping 250-300, hun 5de 50 ping, won 13 rondes op zichzelf, wij konden niks doen. 10 ronden lang zelfs niet uit spawn geraakt. 13-2 aan ct helft beginnen op overpass, dan is het ook wel gedaan met randoms.
[ Voor 18% gewijzigd door anessie op 07-06-2016 17:31 ]
Ik kan merijn alleen maar bij treden over het feit dat hij linkt naar het mechanisch toetsenbord topic.
We kunnen hier niet zo'n zaken niet altijd opnieuw bespreken. Kan er misschien in dat "Let op:" kadertje iets komen in de trend dat nieuwe lezers eerst even het eerste bericht bekijken. Staat al een bom van informatie in..
Vb:
Bijna al 3-4 pagina's post er hier wel iemand die link van de CSGO Server Picker.. Staat in het openingsbericht
Teamspeak?? Zie openingsbericht
Welke DPI? Zie openingsbericht
etc
etc
Laat staan dat er nog een deeltje moet bijkomen van muizen en toetsenborden. Hiervoor is op tweakers al genoeg ruimte voor voorzien.
We kunnen hier niet zo'n zaken niet altijd opnieuw bespreken. Kan er misschien in dat "Let op:" kadertje iets komen in de trend dat nieuwe lezers eerst even het eerste bericht bekijken. Staat al een bom van informatie in..
Vb:
Bijna al 3-4 pagina's post er hier wel iemand die link van de CSGO Server Picker.. Staat in het openingsbericht
Teamspeak?? Zie openingsbericht
Welke DPI? Zie openingsbericht
etc
etc
Laat staan dat er nog een deeltje moet bijkomen van muizen en toetsenborden. Hiervoor is op tweakers al genoeg ruimte voor voorzien.
[ Voor 33% gewijzigd door r4ptor op 07-06-2016 18:13 ]
Dat was ook helemaal prima, maar daar bleef het niet bij. Dat was het probleem en het liep ook direct uit de hand. Die reacties zijn verwijderd.r4ptor schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:12:
Ik kan merijn alleen maar bij treden over het feit dat hij linkt naar het mechanisch toetsenbord topic.
Ik ga de topicwarning straks bijwerken en verwijzen naar de OP. Verdere reacties of opmerkingen via PM en niet hier
Game on.
Edit: Ik heb de topicwarning bijgewerkt met door R4ptor en merryb gemelde zaken. Dank hiervoor. Ik heb tijdelijk de mogelijkheid tot quick-reply uitgezet zodat mensen de topicwarning beter zullen zien bij het reageren.
Als er nog andere dingen zijn die jullie hier missen, stuur me even een PM en dan zal ik er naar kijken.
[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 07-06-2016 19:22 ]
Misschien kun je het iets korter maken?
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken, nieuws etc.
Informatie over de teamspeak server Nehox, mouse-sensitivity/DPI, gebruikte monitors, interessante youtube kanalen met smokes en flashes, server blockers, ... vind je allemaal terug in de openingspost.
Voor betting is het er het grote csgo bettingstopic.
Gebruik ook even de zoekfunctie als je vragen hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door r4ptor op 08-06-2016 07:34 ]
Na mijn full tilt van vorige week had ik de game even links laten liggen tot gisteravond. Rustig een matchmaking game (solo) die nogal gemakkelijk ging. Te gemakkelijk in feite, uiteindelijk gewonnen met 16-0 en ik had het gevoel dat ik met cheaters aan het samen spelen was.
Ik kreeg een rankup door die game en bij het afsluiten van de match zag ik de ranks: ons team eagles, enemy team 1 MGE en 4 silvers.
Wut? No wonder dat het zo easy was ...
Nooit meegemaakt dit
Ik kreeg een rankup door die game en bij het afsluiten van de match zag ik de ranks: ons team eagles, enemy team 1 MGE en 4 silvers.

Nooit meegemaakt dit

Nee laat maar lekker lang, zodat iedereen dat grote rode vak ook ziet. Misschien dat ik nu maar weer eens vaker in dit topic ga kijken, als de irritaties van de als maar terugkomende zelfde vragen uitblijven, ik zei het al maanden geleden, gelukkig dat anderen het nu eindelijk ook eens gaan inzien
Verwijderd
Gek genoeg had ik dit net ook, dikke stomp 16-2, 3 gasten uit ons team Lem, 2 le. Andere team was een mix van MGE-LE... ~Ik bedoel, lang niet zo erg, maar toch een rare matchup.Phaex schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:05:
Na mijn full tilt van vorige week had ik de game even links laten liggen tot gisteravond. Rustig een matchmaking game (solo) die nogal gemakkelijk ging. Te gemakkelijk in feite, uiteindelijk gewonnen met 16-0 en ik had het gevoel dat ik met cheaters aan het samen spelen was.
Ik kreeg een rankup door die game en bij het afsluiten van de match zag ik de ranks: ons team eagles, enemy team 1 MGE en 4 silvers.![]()
![]()
Wut? No wonder dat het zo easy was ...
Nooit meegemaakt dit
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 13:14 ]
Verwijderd
Gisteren kwam er een eind aan m'n streak van 20+ wins
Werd na de rankreset in Silver 3 geplaatst en ben nu weer naar GN2 geknald, al merk ik dat het nog steeds onder m'n niveau zit. Ben eigenlijk altijd top fragger. Maar goed, het speelt wel leuk zo en tegenstand komt vanzelf.

Werd na de rankreset in Silver 3 geplaatst en ben nu weer naar GN2 geknald, al merk ik dat het nog steeds onder m'n niveau zit. Ben eigenlijk altijd top fragger. Maar goed, het speelt wel leuk zo en tegenstand komt vanzelf.
Winstreak van 20+ dan sta je alle matches onderaan of je gaat altijd premade met silvers.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:21:
Gisteren kwam er een eind aan m'n streak van 20+ wins![]()
Anders had je allang hogere rank.
Verwijderd
mwah, 4 ranks in 20 matches is opzich netjes lijkt me? Tenzij ie elke match een 50 bomb dropt, dan mag 't wat sneller.pineapple23 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Winstreak van 20+ dan sta je alle matches onderaan of je gaat altijd premade met silvers.
Ik heb als MGE al dikwijls 5 wins na elkaar zonder uprank. Daarvoor niet altijd topfragger, maar toch top 3. Dus het klopt wel wat ie zegt..pineapple23 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Winstreak van 20+ dan sta je alle matches onderaan of je gaat altijd premade met silvers.
ranken gaat tegenwoordig stuk minder snel, zolang het verschil niet gigantisch is dan zal dit gewoon kloppen. Als er dan ook nog een paar premades met lagere ranks tussen zitten gaat het ook nog een stuk langzamer idd.pineapple23 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:51:
[...]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Snelste rank up was na 5 of 6 wins, traagste na 10 wins.pineapple23 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Denk dat ik er totaal 23 of 24 achter elkaar heb gewonnen, maar kan het nergens terugvinden helaas
Overigens altijd solo queue.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 15:10 ]
Verwijderd
gewoon prima hoor, tenzij je echt elke match 50bombs dropt of tegen veel hogere ranks speelt, zal je niet veel sneller ranken.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:10:
[...]
Snelste rank up was na 5 of 6 wins, traagste na 10 wins.
Denk dat ik er totaal 23 of 24 achter elkaar heb gewonnen, maar kan het nergens terugvinden helaas
Overigens altijd solo queue.
Zit al een paar maanden op Gold Nova Master soms speel ik zo slecht dat ik wel moet deranken, maar dat gebeurd maar niet. Upranken naar MG1 lukt ook niet, maar boeit me ook niet.SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:50:
[...]
ranken gaat tegenwoordig stuk minder snel, zolang het verschil niet gigantisch is dan zal dit gewoon kloppen. Als er dan ook nog een paar premades met lagere ranks tussen zitten gaat het ook nog een stuk langzamer idd.
Verwijderd
Fallen doet nu z'n Games Acadamy ook in het engels! Super interessant, helemaal voor wat gevorderde spelers. (~DMG+) waar de games meer op taktiek gaan draaien.
Speel je alleen soloQ of ook met premade team? Ik ben niet zo heel goed maar met beetje tactiek en wat redelijke teammates in premade van goldnova4 ( deranked na te lang even niet gespeeld) weer terug op MGE gekomen en gaat weer lekker dat ik richting dmg-le ga.Veel hoger kom ik toch niet omdat mijn aim te matig is.Lanithro schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:58:
[...]
Zit al een paar maanden op Gold Nova Master soms speel ik zo slecht dat ik wel moet deranken, maar dat gebeurd maar niet. Upranken naar MG1 lukt ook niet, maar boeit me ook niet.
Ik speel meestal met wat vrienden. Heeeeeeel soms alleen.SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Speel je alleen soloQ of ook met premade team? Ik ben niet zo heel goed maar met beetje tactiek en wat redelijke teammates in premade van goldnova4 ( deranked na te lang even niet gespeeld) weer terug op MGE gekomen en gaat weer lekker dat ik richting dmg-le ga.Veel hoger kom ik toch niet omdat mijn aim te matig is.
Verwijderd
Pak dan aim_botz erbij en knal een 2000 bots af, one taps, sprays, awp flicks etc. Doe wat je niet kan, en oefen gewoon 2/3u paar keer in de week. Muziekje/filmpje aan en gaan! Het helpt echt zo enorm, want aimen is deels reactie tijd, maar 99% gewoon muscle memory. Je ziet iets, je berekend in je hoofd hoe ver het is, en je hand word een kant op gegooid. Bam, headshot!SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Speel je alleen soloQ of ook met premade team? Ik ben niet zo heel goed maar met beetje tactiek en wat redelijke teammates in premade van goldnova4 ( deranked na te lang even niet gespeeld) weer terug op MGE gekomen en gaat weer lekker dat ik richting dmg-le ga.Veel hoger kom ik toch niet omdat mijn aim te matig is.
Dm'en werkt ook heel goed, imho beter als 1v1. 1v1 geeft een verkeerde representatie van een battle, omdat je beide fullhealth bent, weet waar de ander ongeveer is etc. Dm is vooral goed om te leren hoe je bepaalde peeks kunt pakken, te leren welke battles je wint en welke niet. (kan je bijv. niet vanuit pit iemand onetappen op A site (dust2) dan moet je dat ook gewoon niet doen totdat je van jezelf weet dat je het wel kan.
Cs draaid enorm on consistent zijn met je aim, en dat betekend dat je blind moet kunnen aimen, blind rond de maps moeten kunnen wandelen, en bijv blind kan bunnyhoppen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 16:12 ]
Ach ik vermaak me prima nu, geen tijd en zin om zoveel te gaan 'werken' voor een hoger rankje.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Pak dan aim_botz erbij en knal een 2000 bots af, one taps, sprays, awp flicks etc. Doe wat je niet kan, en oefen gewoon 2/3u paar keer in de week. Muziekje/filmpje aan en gaan! Het helpt echt zo enorm, want aimen is deels reactie tijd, maar 99% gewoon muscle memory. Je ziet iets, je berekend in je hoofd hoe ver het is, en je hand word een kant op gegooid. Bam, headshot!
Dm'en werkt ook heel goed, imho beter als 1v1. 1v1 geeft een verkeerde representatie van een battle, omdat je beide fullhealth bent, weet waar de ander ongeveer is etc. Dm is vooral goed om te leren hoe je bepaalde peeks kunt pakken, te leren welke battles je wint en welke niet. (kan je bijv. niet vanuit pit iemand onetappen op A site (dust2) dan moet je dat ook gewoon niet doen totdat je van jezelf weet dat je het wel kan.
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.