Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:22:
Het heeft geen zin om te vechten tegen de bierkaai.

MAAR TOCH KAN IK HET NIET LATEN!

Ik had onlangs een OW case met het volgende:
Inferno: de one way banana smoke, wel gekend bij jullie zeker? Killde zo in 4 rondes 12 enemies. Daarvoor ga ik hem echt niet reporten, maar als een Nova 1-2 (met crappy pc bv) denkt van hun door de smoke enzo! Dikke WH! Lekker opzouten!

Nog eentje op inferno: als de T's CT smoke op B side en ik speel CT, dan wacht ik 2 seconden na de smoke pop en spray ik m'n gun leeg. Zeker maak ik 1, misschien 2 kills. Is dat dit dan wallhack? Hierdoor kan ik wel een OW ban krijgen als de suspect dit verdacht vind.
[...]
Nee zo werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:22:
Het heeft geen zin om te vechten tegen de bierkaai.

MAAR TOCH KAN IK HET NIET LATEN!

Ik had onlangs een OW case met het volgende:
Inferno: de one way banana smoke, wel gekend bij jullie zeker? Killde zo in 4 rondes 12 enemies. Daarvoor ga ik hem echt niet reporten, maar als een Nova 1-2 (met crappy pc bv) denkt van hun door de smoke enzo! Dikke WH! Lekker opzouten!

Nog eentje op inferno: als de T's CT smoke op B side en ik speel CT, dan wacht ik 2 seconden na de smoke pop en spray ik m'n gun leeg. Zeker maak ik 1, misschien 2 kills. Is dat dit dan wallhack? Hierdoor kan ik wel een OW ban krijgen als de suspect dit verdacht vind.

[...]
De crappy pc zal vaker de one way smokes niet zien, waardoor hij vaker iemand onterecht beschuldigt, waardoor zijn overwatch score naar beneden gaat en dus vrijwel geen waarde meer heeft. Hetzelfde voor de persoon die elke frag door de smoke als cheat ziet.

Uiteindelijk is het niet 1 persoon die bepaalt of iemand wordt gebanned, maar een groep van personen die het (waarschijnlijk/denk ik?) unaniem eens zijn, dat de suspect cheat. Hier zitten dus ook globals tussen die 1 miljoen FPS hebben en alles hebben gezien /s

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Oke stel. De case wordt naar 10 ow mensen gestuurd. 4 negeren.. De andere zes: 1 hoge score, 1 gemiddelde score, 4 lage.

De 3 lage zeggen cheat, 1 lage wel, de hoge niet. En nu de de gemiddelde. Twijfels, kijkt de OW nog eens, en beslist cheat.
Persoon krijgt OW ban.

Gg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:43:
Oke stel. De case wordt naar 10 ow mensen gestuurd. 4 negeren.. De andere zes: 1 hoge score, 1 gemiddelde score, 4 lage.

De 3 lage zeggen cheat, 1 lage wel, de hoge niet. En nu de de gemiddelde. Twijfels, kijkt de OW nog eens, en beslist cheat.
Persoon krijgt OW ban.

Gg?
Praat geen poep, het is nergens bekend hoeveel mensen precies een demo beoordelen voordat een persoon een OW ban krijgt.

OW ban is gewoon terecht, end of story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:43:

Persoon krijgt OW ban.

Gg?
Als dat het systeem is, maar het systeem zal niet zo zijn. Je maakt een aanname hoe het werkt. Stel je anders mijn aanname eens voor:

De case wordt naar 10 mensen gestuurd. 4 negeren hem, dus krijgen 4 nieuwe de case ook zodat uiteindelijk 10 hebben gereageerd. 9 hebben hoge waardering, 1 een lage. De lage zegt cheat niet, alle andere zeggen cheat. Persoon krijgt OW ban.

Zo kunnen we 100000 scenarios bedenken die allemaal hypothetisch zijn, waardoor je het altijd zo kunt buigen dat het je past. Uiteindelijk heeft Valve hier echt wel over nagedacht en als het systeem echt zo fucked up zou zijn als jij nu denkt, dan zouden we veel en veel vaker zulke dingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve heeft echt wel nagedacht over dat overwatch systeem. Ik vind even geen bron, maar ik weet zeker dat je de volledige demo van een overwatch die je doet kan downloaden, inclusief de namen en steam profielen van de mensen die in de match zaten. Iemand had dat gedaan, en kwam erachter dat de suspect die hij moest gaan inspecteren al gebanned was. Hierdoor kan Valve je score aanpassen.

En je kan ScreaM, een pro met een 1.11 rating natuurlijk niet gaan vergelijken met iemand die MM speelt, als bewijs dat er false positives zijn.

edit:
Some cases are intentionally created from matches where the system has no reason to suspect a player, while other evidence files may consist of highly suspected segments and clean segments. Clean segments and apriori clean cases cannot be convicted based on Investigators' verdicts and are intentionally assigned to Overwatch Investigators to help the system score Investigators and maintain the "innocent until guilty beyond reasonable doubt" approach.

There is no need for code on the backend to prevent an Overwatch Investigator from reviewing a clean segment featuring an enemy of the Investigator in a prior match, while the probability of such coincidence is extremely low. The correct verdict in your segment would have been "Insufficient Evidence".
https://www.reddit.com/r/...tch_demo_i_was_in/caqfatl

[ Voor 45% gewijzigd door Brogala op 23-05-2016 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Ik steek hier geen tijd meer in.. Een false positive is mogelijk.

Enfin:

http://plays.tv/video/574...secondace-afk-inferno-run

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNK
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 23:15
Nu we het toch over overwatch hebben. Vandaag weer een spinbot op matchmaking. Dit is al de tweede keer in 7 dagen ofzo......

Edit:

Blijkbaar zijn die twee spinbotters al een maand bezig. Overwatch werkt dus totaal niet de laatste tijd.

[ Voor 31% gewijzigd door ViNK op 23-05-2016 20:23 ]

steam: VINK || esea: ViNK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

r4ptor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:14:
Een false positive is mogelijk.
Klopt. De release van HL3 ook.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:08
iLikeNoobies schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:03:
[...]

Klopt. De release van HL3 ook.
HL3 confirmed!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Vraagje, wie kan mij helpen?

Gisteren keek ik op Twitch naar iemand die in csgo bepaalde fun (mini) games speelde.
Elke map duurde zo'n 5 minuten, maar daarin kwamen vb. blind shooting aan bod of plots stond iedereen op een cirkel waarop een balk ronddraaide. Wanneer je de balk raakte was je dood...
Weet iemand welke map of server dit is?
Ik ben er op naar zoek, want het leek me wel leuk :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ViNK schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:15:
Nu we het toch over overwatch hebben. Vandaag weer een spinbot op matchmaking. Dit is al de tweede keer in 7 dagen ofzo......

Edit:

Blijkbaar zijn die twee spinbotters al een maand bezig. Overwatch werkt dus totaal niet de laatste tijd.
Overwatch werkt waarschijnlijk niet omdat 1. Te weinig mensen het doen 2. Je niet in overwatch komt als je hackt, of als je je hacks maar op betaalde moment aanzet en weinig. Dat tweede weet ik niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat er manieren zijn om overwatch te vermijden en het meest logische leek me door gewoon zo min mogelijk reports te verzamelen.

Had overigens 25 dagen geen MM meer gedaan, en was mijn rank kwijt. Ben toen 1x matchmaking gaan doen, en het ging best goed. 25 kills en mijn team communiceerde. Games daarna spinbotters en rare 100 uur accounts...
Nutellaah schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:01:
Vraagje, wie kan mij helpen?

Gisteren keek ik op Twitch naar iemand die in csgo bepaalde fun (mini) games speelde.
Elke map duurde zo'n 5 minuten, maar daarin kwamen vb. blind shooting aan bod of plots stond iedereen op een cirkel waarop een balk ronddraaide. Wanneer je de balk raakte was je dood...
Weet iemand welke map of server dit is?
Ik ben er op naar zoek, want het leek me wel leuk :)
Je kan via de community server browser proberen voor mini games te zoeken, of even googlen welke CS:GO server mini games heeft. Je kan je vraag ook nog stellen op reddit.com/r/globaloffensive.

[ Voor 27% gewijzigd door Brogala op 23-05-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakerTweaker
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-08 21:35
Kan een van jullie een ESEA guest pass regelen? Wil graag een paar games spelen voordat ik een abonnement aanga.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
FreakerTweaker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:40:
[...]

Kan een van jullie een ESEA guest pass regelen? Wil graag een paar games spelen voordat ik een abonnement aanga.

Alvast bedankt!
Guest passes van een week kunnen wij niet aankomen als gewoon premium lid dacht ik. Daarvoor heb je ESEA insider nodig, dat het dubbele kost. Op zich is het wel aan te raden als je altijd met minstens 2 vrienden speelt. Het kost maar 7 dollar/euro per maand en je bent niet verplicht om een abonnement af te sluiten, dus zo veel geld kost het ook niet.

Wat je wel kan doen voor andere mensen is hun refearral link gebruiken als je hebt besloten om premium te kopen. Hierdoor krijgen zij eenmaling 7 dollar van ESEA, die je pas boven de 50 dollar kan claimen. Als je die van mij wilt hebben kan ik je die wel geven via een pm oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik heb gisteren denk ik mijn beste pot ooit gespeeld. Helaas zijn we gelijk geëindigd, maar ik ging als een tiet. Ik hoop dat ik vaker dit soort potjes speel.
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/492394652513996793/3D7AB0CE0CE76AE85E8840FFDA06221939B66C4D/

Pot daarna ging daarentegen een stuk minder lekker.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:27
Heb even een "noob"vraag, maar hoe krijg je die Active Duty Scorecard?
Ik speel alleen maar competitive games op maps in de Active Duty pool maar heb die card nog nooit gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Poulske schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:17:
Heb even een "noob"vraag, maar hoe krijg je die Active Duty Scorecard?
Ik speel alleen maar competitive games op maps in de Active Duty pool maar heb die card nog nooit gezien.
Dat is van die actuele operation. Als je die pass hebt gekocht krijg je ook die card, geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Brogala schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:13:
[...]

Overwatch werkt waarschijnlijk niet omdat 1. Te weinig mensen het doen 2. Je niet in overwatch komt als je hackt, of als je je hacks maar op betaalde moment aanzet en weinig. Dat tweede weet ik niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat er manieren zijn om overwatch te vermijden en het meest logische leek me door gewoon zo min mogelijk reports te verzamelen.

Had overigens 25 dagen geen MM meer gedaan, en was mijn rank kwijt. Ben toen 1x matchmaking gaan doen, en het ging best goed. 25 kills en mijn team communiceerde. Games daarna spinbotters en rare 100 uur accounts...

[...]

Je kan via de community server browser proberen voor mini games te zoeken, of even googlen welke CS:GO server mini games heeft. Je kan je vraag ook nog stellen op reddit.com/r/globaloffensive.
Al geprobeerd, maar hetgene wat ik zoek vind ik helaas niet :(

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Al geprobeerd, maar hetgene wat ik zoek vind ik helaas niet :(
Toevallig Jail servers misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:08:
[...]

Toevallig Jail servers misschien?
Hm, is gelijkaardig, maar het is toch dat nog niet.
Ik ga verder zoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
FreakerTweaker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:40:
[...]

Alvast bedankt!
Ik heb een 7 day trial via reddit gevraagd aan de community manager van ESEA: http://www.reddit.com/user/rmigz

Ik heb er ook 1 gekregen, afgelopen week 2x in de queue gezeten voor elke keer 30 minuten, maar kon geen game vinden.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 20:05
Vandaag met wat mensen uit Singapore en midden oosten gequed en we kwamen op NA servers terecht. Allemaal 150 ping + en dan lekker met p90 teleporting om elke hoek Amerikanen afschieten. Ping was net niet ondraaglijk en net genoeg voor run en gun. Nog nooit zo hard gewonnen was niet normaal. Ik heb mijn nieuwe strat gevonden :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik had net 3 keer geclutched in 1 match. Waarvan 1 mijn eerste 1v5 clutch was. Masaal gereport :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• macciez
IkBenBrian schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:44:
Ik had net 3 keer geclutched in 1 match. Waarvan 1 mijn eerste 1v5 clutch was. Masaal gereport :P
In Raptor zijn wereld heb je nu een OW ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
macciez schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Wat? Hoe belachelijk is dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
macciez schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Niemand weet precies hoe overwatch werkt, maar het lijkt erop dat de kans op een false positive heel erg klein is. Misschien kan die Jelle zelf uitleggen hoe het zit, verder is alles nu wel gezegd.

Persoonlijke aanvallen zijn hoe dan ook zeker niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23

Enfin:

Haha die vreugde kreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:35
Hoe staat het met het grote Tweakers CSGO toernooi? Straks is iedereen op vakantie en dan komt het er weer niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Enfin:

Ik zie hem nu pas, maar wat een epische 6K _O- :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 18:30
ajaxalex schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:11:
Hoe staat het met het grote Tweakers CSGO toernooi? Straks is iedereen op vakantie en dan komt het er weer niet van.
Is hier sprake van? Zoja, wie heeft hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:34
Heeft iemand hier een bayonet doppler phase 4? Zo ja, heb je daar dan screenshots van? Ik wil graag een phase 4 met zoveel mogelijk blue of een goede patern, zoek al dagen maar heb mijn favoriete patern nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
kaka schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Is hier sprake van? Zoja, wie heeft hier meer info over?
Ik dacht dat Raptor en Cerenas hiermee aan de gang gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
silverchaoz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:59:
Heeft iemand hier een bayonet doppler phase 4? Zo ja, heb je daar dan screenshots van? Ik wil graag een phase 4 met zoveel mogelijk blue of een goede patern, zoek al dagen maar heb mijn favoriete patern nog niet gevonden.
Zoveel mogelijk blauw en phase 4? Dan moet je echt dokken hoor.

Ik heb zelf twee bayonet dopplers en eentje is phase 3, maar goed dus niet echt blauw.

http://screenshots.metjm....043322d3d3d769d2a7453.jpg

http://steamcommunity.com...61198017574848/inventory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
IAmNice schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:47:
[...]

Zoveel mogelijk blauw en phase 4? Dan moet je echt dokken hoor.

Ik heb zelf twee bayonet dopplers en eentje is phase 3, maar goed dus niet echt blauw.

http://screenshots.metjm....043322d3d3d769d2a7453.jpg

http://steamcommunity.com...61198017574848/inventory/
Ik heb inmiddels beide dopplers al maar bedankt voor je reactie :+ . Ik wil voor 1 of andere reden liever geen m9 doppler. M9 knifes spreken mij niet alleen alleen de tiger tooth :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ay dat is dure shit hoor. Hopelijk is het een goeie. Snap wel waarom je m9 niet wil, die kartel randjes zien er soms lelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Ik ben opzoek naar een nieuw toetsenbord. Heeft iemand goeie ervaringen/tips. Ik weet dat er ook een topic is maar ik wil het eerst aan de verstokte csgo'ers vragen:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silverchaoz
ajaxalex schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:11:
Ik ben opzoek naar een nieuw toetsenbord. Heeft iemand goeie ervaringen/tips. Ik weet dat er ook een topic is maar ik wil het eerst aan de verstokte csgo'ers vragen:)
Ik heb een razer blackwidow ulitmate 2014. Toetsenbord gebruik ik dagelijks en al voor 2 en half jaar lang. Prachtig ding en nog niks mee gehad (1x cola op toetsenbord gevallen was niks aan de hand nadat ik het had schoongemaakt _/-\o_ ). Alleen een nadeel dat het redelijk veel geld kost (Razer is eenmaal nou duur).

Tevens had ik gisteravond nog deze AK redline met een ibuypower holo op het hout getrade :o

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/277348411034174932/C8BBF843A9E57542D6DD450907A756576CFAC809/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
silverchaoz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Ik heb een razer blackwidow ulitmate 2014. Toetsenbord gebruik ik dagelijks en al voor 2 en half jaar lang. Prachtig ding en nog niks mee gehad (1x cola op toetsenbord gevallen was niks aan de hand nadat ik het had schoongemaakt _/-\o_ ). Alleen een nadeel dat het redelijk veel geld kost (Razer is eenmaal nou duur).

Tevens had ik gisteravond nog deze AK redline met een ibuypower holo op het hout getrade :o

[afbeelding]
Die sticker is toch €3000,-?

Thanks ga even kijken of ik iets in die richting kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
ajaxalex schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Die sticker is toch €3000,-?

Thanks ga even kijken of ik iets in die richting kan vinden
Die sticker is volgens mij 8k atm.

Tevens zijn steelseries en logitech toetsenborden ook wel goed maar ik ben er niet bekend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
silverchaoz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Tevens zijn steelseries en logitech toetsenborden ook wel goed maar ik ben er niet bekend mee.
Team Holos - Most Expensive

iBUYPOWER (Holo) | Katowice 2014iBUYPOWER (Holo) - 7.152,38€

TERING. Mag ik vragen wat je ervoor getrade heb? En hoeveel winst heb je gepakt op deze trade dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
silverchaoz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Jesus man wat is jou bank met trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
8.000 voor een sticker... wow... had ik er maar 5 liggen haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom betalen mensen dat in hemelsnaam voor wat ingame pixels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:56:
Waarom betalen mensen dat in hemelsnaam voor wat ingame pixels 8)7
Het is enorm veel maar ik vermoed dat je ook niet bekend bent met de historiek van het IBP team in CSGO? :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
IAmNice schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
[...]

een 8k sticker betekend niet gelijk dat hij 8k waard is als die eenmaal geplakt is _/-\o_ . was het maar zon feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
NuCl3aR schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Het is enorm veel maar ik vermoed dat je ook niet bekend bent met de historiek van het IBP team in CSGO? :)
Ik ben totaal niet bekend met de history van het team IBP. Ik ben pas gejoined in Januari 2015. Toen was ik nog een cod scrub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
IAmNice schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
[...]
Je kan hier inventory values checken: http://csgobackpack.net/?nick=76561198017574848

€1808.04 dus. Maar goed sommige dingen zijn meer waard met de juiste stickers.

Ik zou met zo'n inventory echt bang zijn dat die markt instort. Dat opeens naar buiten komt dat er duizenden duplicated skins bestaan, dan is het opeens nog maar een fractie waard van nu.

Edit: Inventory van Guardian, die sinds zijn blessure is gaan gokken... ~€ 170.000 winst sinds 1 mei.
http://csgobackpack.net/?nick=lololGuardian

[ Voor 13% gewijzigd door rnenator op 26-05-2016 15:46 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
silverchaoz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:30:
[...]

Ik ben totaal niet bekend met de history van het team IBP. Ik ben pas gejoined in Januari 2015. Toen was ik nog een cod scrub :)
Mocht je er in geïnteresseerd zijn: http://wiki.teamliquid.ne...ican_match_fixing_scandal

Nog meer informatie inclusief de match zelf vind je bij de links die onder 'References' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
rnenator schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:41:
[...]

Je kan hier inventory values checken: http://csgobackpack.net/?nick=76561198017574848

€1808.04 dus. Maar goed sommige dingen zijn meer waard met de juiste stickers.

Ik zou met zo'n inventory echt bang zijn dat die markt instort. Dat opeens naar buiten komt dat er duizenden duplicated skins bestaan, dan is het opeens nog maar een fractie waard van nu.

Edit: Inventory van Guardian, die sinds zijn blessure is gaan gokken... ~€ 170.000 winst sinds 1 mei.
http://csgobackpack.net/?nick=lololGuardian
Ik heb nog meer, maar ja die risk is er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Iemand die een m9 bayonet rust coat BS wilt traden voor Bowie knife stained FT + deagle Kumicho BS + M4A1-S golden coil MW + stattrak famas valence FT + AWP Sun in leo MW..

Heb al 15 trades gestuurd via csgolounge.. Nochtans overpay van 10 dollar.. Te weinig zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
r4ptor schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:04:
Iemand die een m9 bayonet rust coat BS wilt traden voor Bowie knife stained FT + deagle Kumicho BS + M4A1-S golden coil MW + stattrak famas valence FT + AWP Sun in leo MW..

Heb al 15 trades gestuurd via csgolounge.. Nochtans overpay van 10 dollar.. Te weinig zeker.
De skins en knife zijn niet erg aantrekkelijk, zelfs voor een 10 dollar overpay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ViNK schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:40:
[...]

De skins en knife zijn niet erg aantrekkelijk, zelfs voor een 10 dollar overpay.
Toch iemand gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
Je moet traden via Reddit. Csgolounge is dikke shit, vol met scammers en toxic mensen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 10:21
Doen er nog mensen mee met ESEA seizoen 22? Onze eerste match is tegen Gambit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
silverchaoz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Je moet traden via Reddit. Csgolounge is dikke shit, vol met scammers en toxic mensen. |:(
Ja, maar ik zoek zelf naar gewenste traders.. Als je zelf trade post, dan ist een ramp met scammers inderdaad.

Btw!

Mensen die launch options gebruiken. Doe geen copy paste maar test alles uit. Ik heb "-high" en "-nod3d9ex" verwijderd en haal nu overal 250-350fps waar dat ervoor 150-250fps was.. Toch een serieuze boost! Zelf testen dus!

[ Voor 27% gewijzigd door r4ptor op 27-05-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizz3rd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:32:
que was jij geen gn3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Gambit suckt je kan ze makkelijk aan.😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Waarom zit Gambit in Open? 8)7

Zoals sommige wel weten heb ik vanwege mijn (vorige) team een server. Echter is dit team gesplit en het nieuwe team waar ik in zit heeft alreeds een server. Mijn server (betaald tot 2 juli) is dus helemaal niets meer aan het doen. Als iemand hiervan gebruik wilt maken stuur maar een PM of berichtje via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 10:21
Op mn smurf misschien :P Ik was GE nu unranked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
Wizz3rd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:32:
LOL

Denk dat je nog best een kleine kans hebt als je free 4 all gaat spelen. Die gasten hebben namelijk ook niks bijzonders te bieden, behalve dat ze errug goed zijn in aimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
r4ptor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:40:
[...]

Ja, maar ik zoek zelf naar gewenste traders.. Als je zelf trade post, dan ist een ramp met scammers inderdaad.

Btw!

Mensen die launch options gebruiken. Doe geen copy paste maar test alles uit. Ik heb "-high" en "-nod3d9ex" verwijderd en haal nu overal 250-350fps waar dat ervoor 150-250fps was.. Toch een serieuze boost! Zelf testen dus!
wat doet nod3d9ex?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

"Its known in DOTA 2 Community, it disables directx 9 external rendering.

It should give you more FPS and faster ALT-Tabbing. I'll check it out."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
ViNK schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:26:
[...]

LOL

Denk dat je nog best een kleine kans hebt als je free 4 all gaat spelen. Die gasten hebben namelijk ook niks bijzonders te bieden, behalve dat ze errug goed zijn in aimen ;)
Nou ik denk dat ze wel iets bijzonders te bieden hebt hoor. Je spreekt over een top 30 team die een major haalde en nV versloeg(iedereen verslaat nV tegenwoordig, maar het is iets :D). Tons of ervaring op dat team en tactics naast aim hoor. Ze sucken alleen in vergelijking met de top 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNK
IAmNice schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:31:
[...]

Nou ik denk dat ze wel iets bijzonders te bieden hebt hoor. Je spreekt over een top 30 team die een major haalde en nV versloeg(iedereen verslaat nV tegenwoordig, maar het is iets :D). Tons of ervaring op dat team en tactics naast aim hoor. Ze sucken alleen in vergelijking met de top 20.
De enige reden dat Gambit nV versloeg, is omdat waylander alle aimduels won die hij aanging. Ze hebben erg veel ervaring, maar ze zijn niet bijzonder op tactisch niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Klopt daarom bracht ik het ook in perspectief vergeleken met de echte top teams.

Trouwens weet iemand de market values van phase 4 dopplers? Ik heb aardig op opskins gekeken, maar het lijkt me niet echt heel bijzonder. Het betreft deze twee dopplers in mijn inv(eerste twee). http://steamcommunity.com...61198017574848/inventory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ViNK schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:52:
[...]

De enige reden dat Gambit nV versloeg, is omdat waylander alle aimduels won die hij aanging. Ze hebben erg veel ervaring, maar ze zijn niet bijzonder op tactisch niveau.
Nou, EnVyUs throwde toen ook wel echt hard. Ik kan me die game nog redelijk goed herinneren omdat het zo'n teleurstelling was. DEVIL en kennyS pushte B constant, en checkte geen corners. WayLander speelde bijna alle, misschien wel alle rondes rond B, meestal in toxic. kennyS en DEVIL checkte die corners niet eens.
r4ptor schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:40:
[...]

Btw!

Vind het maar raar dat mensen nog van al dat soort launch options gebruiken. De enige die de meeste mensen nodig hebben zijn -novid -tickrate 128 en +exec autoexec.cfg . Mooi dat je ze niet meer gebruikt :D

[ Voor 31% gewijzigd door Brogala op 27-05-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:47:
[...]

Nou, EnVyUs throwde toen ook wel echt hard. Ik kan me die game nog redelijk goed herinneren omdat het zo'n teleurstelling was. DEVIL en kennyS pushte B constant, en checkte geen corners. WayLander speelde bijna alle, misschien wel alle rondes rond B, meestal in toxic. kennyS en DEVIL checkte die corners niet eens.

[...]

Vind het maar raar dat mensen nog van al dat soort launch options gebruiken. De enige die de meeste mensen nodig hebben zijn -novid -tickrate 128 en +exec autoexec.cfg . Mooi dat je ze niet meer gebruikt :D
-refresh 144

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je Windows gewoon op 144 hertz staat, gaat CS:GO toch ook op 144 hertz? Of is dit niet altijd het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:58:
[...]

Als je je Windows gewoon op 144 hertz staat, gaat CS:GO toch ook op 144 hertz? Of is dit niet altijd het geval?
Ja volgens mij wel, maar waarom niet er gewoon inzetten, weet je 't zekah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ik moet het erin zetten anders gaat ie op 60 hertz terwijl windows 144 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Brogala schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:58:
[...]

Nee is niet altijd het geval ;)
Brogala schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:47:
[...]

[...]

Ja al die achterlijk vage commands doen vaak niks of ze verslechteren alleen zaken, idd alleen novid, tickrate gebruiken en eventueel kun je nog -console (opent console als je cs start) +exec autoexec hoeft in veel gevallen ook geeneens (ik heb het iig nooit gebruikt).

[ Voor 64% gewijzigd door Scrtz op 27-05-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Nee is niet altijd het geval ;)

[...]

Ja al die achterlijk vage commands doen vaak niks of ze verslechteren alleen zaken, idd alleen novid, tickrate gebruiken en eventueel kun je nog -console (opent console als je cs start) +exec autoexec hoeft in veel gevallen ook geeneens (ik heb het iig nooit gebruikt).
Over het algemeen hoef je je autoexec ook alleen maar te gebruiken na een rare reset of als je wat veranderd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:18:
[...]

Over het algemeen hoef je je autoexec ook alleen maar te gebruiken na een rare reset of als je wat veranderd hebt.
Maar het hele idee van een autoexec is toch juist dat je hem elke keer gebruikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:34:
[...]

Maar het hele idee van een autoexec is toch juist dat je hem elke keer gebruikt? :P
Niet als je csgo gewoon je settings onthoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupla
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-09 16:41
Is er eigenlijk ergens een plaats waar ik mijn skins/keys te koop kan plaatsen voor cash (niet PayPal, bank,...)?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Hupla schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 04:29:
Is er eigenlijk ergens een plaats waar ik mijn skins/keys te koop kan plaatsen voor cash (niet PayPal, bank,...)?

Bedankt.
bitskins.com
opskins.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:45:
[...]

Niet als je csgo gewoon je settings onthoud
Normaal gesproken wordt je autoexec zoals de naam al zegt elke keer geopend en geladen bij het starten. Echter zijn er wel meerdere personen geweest waarbij dit niet gebeurd, heel vreemd. Maar dan is dus idd de command wel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Ik gebruik ook nog -high zodat CSGO op high priority staat ipv normal zoals de rest van je programma's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:06:
Ik gebruik ook nog -high zodat CSGO op high priority staat ipv normal zoals de rest van je programma's.
Dat betekend alleen maar dat je smokes anders ruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
NuCl3aR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:06:
Ja, maar toen ik die verwijderde samen met nod3d9ex kreeg ik een serieuze fps boost. Ik raad je aan om gewoon eens te checken met en zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:40
r4ptor schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:17:
[...]

Ja, maar toen ik die verwijderde samen met nod3d9ex kreeg ik een serieuze fps boost. Ik raad je aan om gewoon eens te checken met en zonder.
Nu nog een skillboost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupla
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-09 16:41
r4ptor schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:09:
[...]

bitskins.com
opskins.com
Voor cash (niet PayPal, bank,...)

[ Voor 5% gewijzigd door Hupla op 28-05-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
r4ptor schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:17:
[...]

300 fps zonder problemen. ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie N
  • Laatst online: 04-09 13:38
Wat voor sens spelen mensen hier vooral? Ik speel op 4:3 met een fix voor m_yaw. Effectief op 1.7. Maar ik merk dat ik soms net te traag ben om om te draaien, dat is geen probleem als je met een team tegen een team speelt, maar wel als je lekker aan het puggen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ronnie N schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:03:
Wat voor sens spelen mensen hier vooral? Ik speel op 4:3 met een fix voor m_yaw. Effectief op 1.7. Maar ik merk dat ik soms net te traag ben om om te draaien, dat is geen probleem als je met een team tegen een team speelt, maar wel als je lekker aan het puggen bent.
Dit is al vele malen hier besproken geweest. Gebruik de zoekfunctie om in dit topic te zoeken en je weet onmiddellijk iedereen zijn sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Hupla schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:43:
[...]

Voor cash (niet PayPal, bank,...)
Veel geluk dan, bestaat niet volgens mij. Je moet via paypal uitbetalen. Voor jou als voor hun is dat de veiligste manier.
Awsom schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Nu nog een skillboost :+
En jij een egokrimp.. >:) /GRAPJE
Ronnie N schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:03:
Hangt van jezelf af.. Ik speel bv op 2.5 en 800 dpi.. Gewoon spelen wat best bij je past.

ACETEC!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NrzPQYcTC2g]

[ Voor 3% gewijzigd door r4ptor op 28-05-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:43
Netjes! Het blijft grafisch een schitterende map, jammer dat hij niet meer gespeeld wordt..

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
DaTiezl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:32:
Netjes! Het blijft grafisch een schitterende map, jammer dat hij niet meer gespeeld wordt..
2on2 ladder wordt die map wel vaak nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaTiezl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:32:
De map is super slecht voor competitive gameplay, daarom wordt hij niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Hij is iets te hard ct sided.. Je kan solo b spelen, 2 mid/sniper, 2 ct bridge.. Met 3 awps en de boel zit dicht. Via water moeten de T's veel te lang sneaken, waardoor CT's dus snel door zullen hebben dat ze daar ergens gaan zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door r4ptor op 29-05-2016 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
r4ptor schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:26:
Hij is iets te hard ct sided.. Je kan solo b spelen, 2 mid/sniper, 2 ct bridge.. Met 3 awps en de boel zit dicht. Via water moeten de T's veel te lang sneaken, waardoor CT's dus snel door zullen hebben dat ze daar ergens gaan zitten.
Op 1.6 was hij al zelfs CT sided, maar dat mag de pret niet drukken vind ik. Speelde vroeger heel veel van deze mappen. de_aztec, de_prodigy, de_dust en ga zo nog maar even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
pineapple23 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:09:
[...]

Op 1.6 was hij al zelfs CT sided, maar dat mag de pret niet drukken vind ik. Speelde vroeger heel veel van deze mappen. de_aztec, de_prodigy, de_dust en ga zo nog maar even door.
Klopt. Vond het wel fijn om hem eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:09:
[...]

CT / T sided is ipc niet oneerlijk. Zelfs als het een 15-0 is, zou je het prima kunnen winnen want je bent de winnende side, toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:28:
[...]

CT / T sided is ipc niet oneerlijk. Zelfs als het een 15-0 is, zou je het prima kunnen winnen want je bent de winnende side, toch? :P
Ja dan is het juist een uitdaging om als T side er wel doorheen te breken. Dmv smokes en fakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:52:
[...]

Ja dan is het juist een uitdaging om als T side er wel doorheen te breken. Dmv smokes en fakes.
hmm, het enige voordeel wat beginnen op de >50% kant is is dat als je idd veel meer rondes pakt, je een psychologisch voordeel hebt. Aka, je tegenstander heeft er hopelijk minder zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Het heeft wel meer voordelen hoor als je op de favoriete kant start. Vaak met Pro games zie je op zeer ct sided maps zoals inferno en overpass allerlei upsets gebeuren als een zwakkere team op ct side start. Lekker 12+ rondes pakken op ct en daarna lucky pistol pakken en boem je zit op 15 rondes. Dat allerlei comebacks op die maps gebeuren is dan ook weer niet onwaarschijnlijk. Ben zelf van mening dat maps echt richting de 50/50 moeten gaan als ze als balanced willen gezien worden. Laatst nog beetje nuke gezien. 13-2 rondes als ct is niet onwaarschijnlijk, zelfs niet na die rework. Is toch wat minder leuk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Aztec is gewoon ook een slechte map qua layout... te goed voor awp-ers.

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 30-05-2016 11:25 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Ze moeten gewoon Italy weer eens gaan remaken, die map was vroeger echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Overigens ga ik mijn 144 hz beeldscherm etc denk ik in de verkoop gooien. Wil eigenlijk met alles weer stapje terug nemen qua gaming en een laptop gaan aanschaffen als desktop vervanger.. Balen dat die razer blade nog niet te koop is in NL.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:25:
Aztec is gewoon ook een slechte map qua layout... te goed voor awp-ers.
Dat speelde je op die map vroeger ook vooral met awp, ik hou juist van dat het niet te balanced is. Je moet ook voor sommige dingen gewoon moeite doen. de_nuke is na de remake nog kutter geworden. Maps moeten simpel blijven en van mij hoeven ze niet persé balanced te zijn.
hmr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:56:
Overigens ga ik mijn 144 hz beeldscherm etc denk ik in de verkoop gooien. Wil eigenlijk met alles weer stapje terug nemen qua gaming en een laptop gaan aanschaffen als desktop vervanger.. Balen dat die razer blade nog niet te koop is in NL.
HP komt ook met een gaming lijn genaamd Omen. Kan je ook is naar kijken.
Pagina: 1 ... 26 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.