Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:13:
[...]

Ach ik vermaak me prima nu, geen tijd en zin om zoveel te gaan 'werken' voor een hoger rankje. :) Ik weet dat je wel iets kan verbeteren met veel oefenen maar mijn hand oog coordinatie is gewoon matig, fijne motoriek is niet echt top. Netjes schrijven lukt me alleen met een toetsenbord :P
Ik zweer het je, het spel word zoveel leuker als je constistent speelt. Ik doe de laatste tijd bijna elke dag een uurtje kz, half uurtje dm en voordat ik begin met dat doe ik ff wat aim_botz om mn pols op te warmen, en dat gaat me prima af zo.

In mijn opinie is KZ net zo belangrijk als gamesens, aim en smokes kennen. Het feit dat je snel rond een map kan bewegen, boosts en jumps vloeiend kan laten verlopen en bepaalde acties gewoon net ff strakker neerzet maakt dat je veel battles makkelijker wint. Kijk maar naar JW, die plaatst zichzelf altijd zo gek in het spel dat 'ie heel vaak de pick pakt, puur omdat ie uit 't niets verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Ik zweer het je, het spel word zoveel leuker als je constistent speelt. Ik doe de laatste tijd bijna elke dag een uurtje kz, half uurtje dm en voordat ik begin met dat doe ik ff wat aim_botz om mn pols op te warmen, en dat gaat me prima af zo.

In mijn opinie is KZ net zo belangrijk als gamesens, aim en smokes kennen. Het feit dat je snel rond een map kan bewegen, boosts en jumps vloeiend kan laten verlopen en bepaalde acties gewoon net ff strakker neerzet maakt dat je veel battles makkelijker wint. Kijk maar naar JW, die plaatst zichzelf altijd zo gek in het spel dat 'ie heel vaak de pick pakt, puur omdat ie uit 't niets verschijnt.
ik zou het graag doen zij het dat ik maar twee keer per week kan spelen en ik ook nog andere spellen wil spelen dus veel tijd om te oefenen in dit soort maps kan ik niet helaas.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lanithro schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:22:
[...]

ik zou het graag doen zij het dat ik maar twee keer per week kan spelen en ik ook nog andere spellen wil spelen dus veel tijd om te oefenen in dit soort maps kan ik niet helaas.
Dit ook voor mij idd, al heb ik nu wat meer tijd ivm weinig uren op werk.

waar staat kz voor :>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Is niet echt een afkorting dacht ik? Maar het zijn climb maps,
Draaid enorm veel om strafe movement, bunnyhoppen en dingen als ladders en andere gekke objecten die je tegenkomt in MM. Dit kan echt enorm helpen met je gameplay. Dingen als window>short op mirage worden best makkelijk als je (logisch) vaak oefent. En dat soort plays zijn echt verassend, en werken daarom vaak ook. Tenminste, als je het niet elke ronde doet :)

edit: Naam komt van kreedz, de bedenker van jump/climb maps!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Join maar eens een kz-server. Meestal bunnyhop parcours en strafe jumps oefenen.

YouTube: CS:GO | KreedZ climbing mod intro/tutorial!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Join maar eens een kz-server. Meestal bunnyhop parcours en strafe jumps oefenen.

YouTube: CS:GO | KreedZ climbing mod intro/tutorial!
Haha lekker launders videos blijven posten hier d:)b

om nog even toe tevoegen aan het KZen btw: Op een gegeven moment ben je goed genoeg met movement voor MM en kun je prima 'stoppen' met KZ. Je hoeft geen pro tijden neer tezetten op die maps, het gaat meer om dat je je één voelt met de movement in het spel. Dit is ook een leuke map, met alle skilljumps in de MM maps.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Is niet echt een afkorting dacht ik? Maar het zijn climb maps,
Draaid enorm veel om strafe movement, bunnyhoppen en dingen als ladders en andere gekke objecten die je tegenkomt in MM. Dit kan echt enorm helpen met je gameplay. Dingen als window>short op mirage worden best makkelijk als je (logisch) vaak oefent. En dat soort plays zijn echt verassend, en werken daarom vaak ook. Tenminste, als je het niet elke ronde doet :)

edit: Naam komt van kreedz, de bedenker van jump/climb maps!
ah die dingen, meh de maps doorkomen lukt me dan wel redelijk goed al faal je af en toe natuurlijk nog wel een keertje. Ik doe ook vaak die mirage window jump met smg of pistols om de mid player te pakken :) werkt idd goed en je kan vrij snel underpass rushen als ze naar B gaan of connector door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:41:
[...]

ah die dingen, meh de maps doorkomen lukt me dan wel redelijk goed al faal je af en toe natuurlijk nog wel een keertje. Ik doe ook vaak die mirage window jump met smg of pistols om de mid player te pakken :) werkt idd goed en je kan vrij snel underpass rushen als ze naar B gaan of connector door.
ja maar spring je helemaal door naar short? of spring je gewoon 't raam uit. Is wel een heel ander effect namelijk! Die railing op de rand van short is echt een sicke spot als ze topmid smoken (zie fallens video)

Simple pakt heelvaak die boost en niemand verwacht ooit een awp buiten window, laatstaan 2 meter in de lucht op short

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:42:
[...]

ja maar spring je helemaal door naar short? of spring je gewoon 't raam uit. Is wel een heel ander effect namelijk! Die railing op de rand van short is echt een sicke spot als ze topmid smoken (zie fallens video)

Simple pakt heelvaak die boost en niemand verwacht ooit een awp buiten window, laatstaan 2 meter in de lucht op short
Ik bedoel door het raam naar beneden en dan ramp op rushen maar ook wel naar short idd, heel weinig alleen omdat dat heel nauw komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Lanithro schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Zit al een paar maanden op Gold Nova Master soms speel ik zo slecht dat ik wel moet deranken, maar dat gebeurd maar niet. Upranken naar MG1 lukt ook niet, maar boeit me ook niet.
Echt precies hetzelfde hier.
Doe nog wel regelmatig soloqueue spelen omdat ik meestal pas s'avonds laat kan, merk dan wel dat de potjes zo kunnen verschillen, ene keer speel je voor gevoel tegen silver de andere keer tegen dmg, terwijl iedereen dan GN4 is bijvoorbeeld.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hvWd5DBwhCw]

Toch even deze ace tonen. Ik vind hem mooi, jullie hopelijk ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:22:
[video]

met die jump van hem moet je 'm gewoon strak preaimen en een beetje reactie tijd hebben. Niet achter hem aan proberen te mikken, dat werkt niet! Maar netjes!

edit: die jump bij car, die laatste dus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:29:
[...]

met die jump van hem moet je 'm gewoon strak preaimen en een beetje reactie tijd hebben. Niet achter hem aan proberen te mikken, dat werkt niet! Maar netjes!

edit: die jump bij car, die laatste dus
Ja klopt, achter af bekeken was het iets te risky van me om nog zo dicht in apps te staan. Nu mits de bom short gepland was, moest ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Misschien even een rare vraag maar: zou je misschien de kill op je PC/ eventueel met je telefoon kunnen opnemen/filmen zodat ik de kill zie _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

gg, well played :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[video]

Sweet _O_

Tevens, die UMP aan het begin _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Wat is het toch dat mensen na 5 kogels hun gun al reloaden? Zonet een potje gehad en met 1 ak clip 2 kills gemaakt op b site mirage en bam free site, planten en holden..

Snif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:12:
Wat is het toch dat mensen na 5 kogels hun gun al reloaden? Zonet een potje gehad en met 1 ak clip 2 kills gemaakt op b site mirage en bam free site, planten en holden..

Snif.
Ha, ik heb de laatste tijd het tegenovergestelde. Ik was ook altijd zon prereloader, maar ben daar express mee gestopt. Maar nu zit ik vaak met 5 kogels in mn AK ofzo, en als je dan mist is t vrij rap gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
r4ptor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:12:

Snif.
Waarom zou je er niet voor zorgen dat je een vol magazijn hebt, wanneer het kan?

Do what you love, do it often

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Loetn

All-time lurker

macciez schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:32:
[...]

Waarom zou je er niet voor zorgen dat je een vol magazijn hebt, wanneer het kan?
Daar zeg je het: wanneer het kan. Ik zie mensen herladen nadat ze een kill gemaakt hebben zonder te controleren of dat wel veilig is. Daar doelt Raptor waarschijnlijk op :)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Loetn schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Daar zeg je het: wanneer het kan. Ik zie mensen herladen nadat ze een kill gemaakt hebben zonder te controleren of dat wel veilig is. Daar doelt Raptor waarschijnlijk op :)
Dan is het slim dat erbij te zetten.

Aan de andere kant, het zou grappig zijn als je alleen magazijnen kunt wisselen, dus wanneer je ze allemaal hebt gebruikt, ga je de oude hergebruiken waar nog een paar kogels inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Dan is het slim dat erbij te zetten.

Aan de andere kant, het zou grappig zijn dat je alleen magazijnen kunt wisselen, dus wanneer je ze allemaal hebt gebruikt, ga je de oude gebruiken waar nog een paar kogels inzitten.
Realistische games als arma en insurgency doen dit, half magazijn gebruikt? Hij valt of weg, dus je bent je kogels kwijt, of je krijgt allemaal bijna lege mags in je backpack bij arma.Pure ellende, leuk bedacht, maar voegt 0% toe aan de ervaring in zo'n spel. Laat staan in csgo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Realistische games als arma en insurgency doen dit, half magazijn gebruikt? Hij valt of weg, dus je bent je kogels kwijt, of je krijgt allemaal bijna lege mags in je backpack bij arma.Pure ellende, leuk bedacht, maar voegt 0% toe aan de ervaring in zo'n spel. Laat staan in csgo.
Dat het niet past in een game als CSGO ben ik het helemaal mee eens, maar op deze manier paste het meer bij de post over de 5 kogels reload. Ik ken zelf insurgency niet, maar wanneer het een realistisch spel is, en iets langzamer is dan csgo , is het wel cool om ook dat in je achterhoofd te hebben. Vind het niet perse pure ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Dat het niet past in een game als CSGO ben ik het helemaal mee eens, maar op deze manier paste het meer bij de post over de 5 kogels reload. Ik ken zelf insurgency niet, maar wanneer het een realistisch spel is, en iets langzamer is dan csgo , is het wel cool om ook dat in je achterhoofd te hebben. Vind het niet perse pure ellende.
Ja in die spellen werkt 't opzich wel, insurgency verdwijnen je mags gewoon dus is het gewoon niet te vroeg reloaden. Maar in arma heb je dat je allemaal mags met 1/2 kogels hebt, die je niet meer kan samenvoegen (zonder mods iig) en dan word 't gewoon vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:57:
[...]

Ja in die spellen werkt 't opzich wel, insurgency verdwijnen je mags gewoon dus is het gewoon niet te vroeg reloaden. Maar in arma heb je dat je allemaal mags met 1/2 kogels hebt, die je niet meer kan samenvoegen (zonder mods iig) en dan word 't gewoon vervelend.
Einverstanden. In csgo werkt het niet :). Om dan maar weer even naar het spelletje terug te gaan; afgelopen week op ESEA tegen een mixteampje van Alternate, Penta en Killerfisch gespeeld. Dan wordt het toch echt duidelijk hoe groot het verschil is met die lui die het (semi) professioneel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:58:
[...]

Einverstanden. In csgo werkt het niet :). Om dan maar weer even naar het spelletje terug te gaan; afgelopen week op ESEA tegen een mixteampje van Alternate, Penta en Killerfisch gespeeld. Dan wordt het toch echt duidelijk hoe groot het verschil is met die lui die het (semi) professioneel doen.
Ja, en zet hun weer tegen een T1 team en je hebt precies 't zelfde verhaal. Kun je nagaan hoe hard je gestompt zou worden door een t1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:16:
[...]

Ja, en zet hun weer tegen een T1 team en je hebt precies 't zelfde verhaal. Kun je nagaan hoe hard je gestompt zou worden door een t1 team.
True.
Alhoewel ik soms wel eens denk: "Hmmm... de coaches komen ook goed mee als ze eens moeten invallen. Misschien zou ik best mee kunnen komen als de tactics goed zijn en ik weet wat ik moet doen." Maar dan krijg je weer de instant over de hele map van zo'n penta figuur en dan weet ik weer waar ik sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:24:
[...]

True.
Alhoewel ik soms wel eens denk: "Hmmm... de coaches komen ook goed mee als ze eens moeten invallen. Misschien zou ik best mee kunnen komen als de tactics goed zijn en ik weet wat ik moet doen." Maar dan krijg je weer de instant over de hele map van zo'n penta figuur en dan weet ik weer waar ik sta :)
Mh, ik speel ook 10x beter als mn 4 medespelers veels te goed zijn. Stukje zelf vertrouwen en het vertrouwen dat je team sowieso goed speelt. Er is echt een mentaal verschil tussen carry moeten zijn, een gelijk team hebben of een in de carry zitten, waar iig ik echt anders van kan gaan spelen.

en daarnaast, die coaches zijn niet zomaar pugchamps met een beetje verstand, dat zijn oud pro's... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Loetn schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Zoals loetn bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:29:
en daarnaast, die coaches zijn niet zomaar pugchamps met een beetje verstand, dat zijn oud pro's... :)
Dit is zeker iets om niet over het hoofd te zien.
De coaches spelen ook vaak nog wel wat mee (bij oefenen). Het is echt wonderbaarlijk dat laatst (weet even niet meer wie het zijn) een team had gewonnen met hun coach als invaller, maar meer nog omdat hij dan moet spelen en coachen, en het overzicht totaal kwijt is omdat hij maar 1 scherm kan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:39:
[...]

De coaches spelen ook vaak nog wel wat mee (bij oefenen). Het is echt wonderbaarlijk dat laatst (weet even niet meer wie het zijn) een team had gewonnen met hun coach als invaller, maar meer nog omdat hij dan moet spelen en coachen, en het overzicht totaal kwijt is omdat hij maar 1 scherm kan volgen.
Het hele idee van zon coach is pas onlangs echt begonnen, dus tot hiervoor konden ze het altijd prima zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:14
hexta schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:39:
[...]

THREAT met nip misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:32:
[...]

Nice! Misschien even een rare vraag maar: zou je misschien de kill op je PC/ eventueel met je telefoon kunnen opnemen/filmen zodat ik de kill zie _/-\o_ :)
YouTube: -
YouTube: -

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Soms raak je niets, en dan maak je al vallend een HS met een P90.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RQ1UggwXVzo]

sorry dat ik zo veel filmpjes post.. maar dit vind ik echt super :) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door r4ptor op 09-06-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De god op aarde KevinS is verbannen en esea is weer veilig. Maar ik zeg het je hij is legit mensen waren gewoon jaloers en dankzij de heksenjacht is hij gewoon verbannen maar hij heeft geen VAC kijk dan mensen deze man is gewoon de nieuwe scream/kennys/olafmeister bij elkaar hij is de beste speler ooit:

YouTube: The 20 RW'S Esea God: kevinS "They know me for my one tabs"
https://play.esea.net/users/765407
http://steamcommunity.com/id/naylu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Nieuwe update bois and girls!

De hele patchnote is terug te vinden in de openingspost. Enkele belangrijke meldingen:
  • Bij casual/DM/arms race/.. zal de huidige map niet meer gekozen kunnen worden!
  • Cobblestone heeft een aanpassing op b site Er zijn nu trappen naar B platform
  • De silo op B site Nuke heeft nu ook een ladder foto
  • Ook zijn er op Mirage, Cache, Nuke en Cobblestone nog wat kleinere bugfixes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Loetn

All-time lurker

r4ptor schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:14:

De hele patchnote is terug te vinden in de openingspost. Enkele belangrijke meldingen:
  • Bij casual/DM/arms race/.. zal de huidige map niet meer gekozen kunnen worden!
  • De silo op B site Nuke heeft nu ook een lader foto
  • Ook zijn er op Mirage, Cache, Nuke en Cobblestone nog wat kleinere bugfixes geweest.
Lader. Pewpewpew! :+

Eindelijk bij DM wat afwisseling in de mappen :)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Loetn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:15:
[...]

Yup, en misschien ook iets meer Cbble voor mezelf. Ik haat die B site zo hard als CT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Loetn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:15:
[...]

Opzich logisch dat nuke een lader heeft, want nucleare powerplant.

en Dm ben ik bang dat je na de eerste minuut al meteen een vote krijgt: Change current map to dustII? met 99% kans dat ie doorgaat :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 05:31:
De god op aarde KevinS is verbannen en esea is weer veilig. Maar ik zeg het je hij is legit mensen waren gewoon jaloers en dankzij de heksenjacht is hij gewoon verbannen maar hij heeft geen VAC kijk dan mensen deze man is gewoon de nieuwe scream/kennys/olafmeister bij elkaar hij is de beste speler ooit:

Name checks out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
r4ptor schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:14:

• De silo op B site Nuke heeft nu ook een ladder foto
Ik weet nog niet wat ik van die trap op cbble moet vinden.. Als CT vond ik het heel makkelijk om vanuit daar B lang te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 13:50

ghostman

dwarf

Na 3 weken eindelijk weer een paar potjes kunnen doen, eerste potje krijg je dit.. -O-

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YBYQApL4d0XCEktYQTSvRjtx/medium.jpg

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:07:
Na 3 weken eindelijk weer een paar potjes kunnen doen, eerste potje krijg je dit.. -O-

[afbeelding]
Enemy team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:28
Ik ben CS:GO sinds kort weer gaan spelen. Heb het gekocht toen ik een nieuwe PC kocht begin dit jaar en ik vroeger altijd 1.6 speelde, maar ik speelde elk potje met Russen dus was er toen wel klaar mee. Speel nu wat minder vaak met Russen, maar nog wel veel schreeuwkinderen:P.

Zijn er hier mensen die eens willen spelen? Ben nu Silver Elite Master, maar weet veel calls en tactics niet (meer). Wil het vooral weer leuk vinden om te spelen, dan keer op keer met allemaal dwazen te spelen zonder er iets mee op te schieten.

Het spel is sinds 1.6 (8 jaar geleden dat ik dat speelde) wel veel competitiever geworden zeg. Ik speelde toen voornamelijk via IRC partijen en veel fun maps. Veel spelers zijn zo serieus geworden.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnosis schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:35:
Ik ben CS:GO sinds kort weer gaan spelen. Heb het gekocht toen ik een nieuwe PC kocht begin dit jaar en ik vroeger altijd 1.6 speelde, maar ik speelde elk potje met Russen dus was er toen wel klaar mee. Speel nu wat minder vaak met Russen, maar nog wel veel schreeuwkinderen:P.

Zijn er hier mensen die eens willen spelen? Ben nu Silver Elite Master, maar weet veel calls en tactics niet (meer). Wil het vooral weer leuk vinden om te spelen, dan keer op keer met allemaal dwazen te spelen zonder er iets mee op te schieten.

Het spel is sinds 1.6 (8 jaar geleden dat ik dat speelde) wel veel competitiever geworden zeg. Ik speelde toen voornamelijk via IRC partijen en veel fun maps. Veel spelers zijn zo serieus geworden.
Let op:
In de openingspost staan de Nehox-website en -teamspeak genoemd waar je medetweakers kunt vinden die ook graag samen willen spelen.

(van de waarschuwing)

Er zijn ook community servers, daar kan je ook mini-games doen etc. Daar spelen mensen ook gewoon voor de lol. En mensen geven veel om hun icoontje, dus vandaar dat veel mensen snel toxic worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Jup. Het viel mij niet eens op dat die aan het hacking was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024

was dit een tweakert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Yep, was echt al duidelijk van het begin. :') En een random in ons team (we waren met 4 man) was instand weg. en daarna alleen aan het griefern (afk zijn om gekicked te worden enzo :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10

Dat hij geen VAC heeft zegt niks over het hacken. Geeft alleen aan dat hij niet door VAC gedetecteerd is. Lees de statement van ESEA zelf nog maar eens en herlees je post daarna. Staat nogal wat onzin in.

Los van de ESEA statement was hij al lang opgepikt door een behoorlijke organisatie echter wil niemand zijn poten branden aan een Duitser die nogal Duits bezig is in CSGO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xeroamd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Dat hij geen VAC heeft zegt niks over het hacken. Geeft alleen aan dat hij niet door VAC gedetecteerd is. Lees de statement van ESEA zelf nog maar eens en herlees je post daarna. Staat nogal wat onzin in.

Los van de ESEA statement was hij al lang opgepikt door een behoorlijke organisatie echter wil niemand zijn poten branden aan een Duitser die nogal Duits bezig is in CSGO.
Reageer gewoon niet op hem, ik ben er niks bij. :+

Mja, Esea heeft de boel ook lekker lopen flessen denk ik. Die gast zit met externe hardware te cheaten, noway dat esea daar hun ac op kan aanpassen. Ik gok dat die gasten allemaal handmatig gebanned zijn, waarna ESEA die leuke pressrelease deed schrijven zodat ze plek als cheatvrije client niet kwijt raken...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijnjo
  • Laatst online: 14:28
het is nu al 1,5 week geleden dat mijn geliefde ´gaming laptop´ ermee opgehouden is, nu was het ook een keer tijd voor wat beters.

voor de liefhebber:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 239,70€ 239,70
1Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER€ 173,95€ 173,95
1AMD Radeon RX 480 8GB€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 46,95€ 46,95
1Corsair Carbide Clear 400C Zwart€ 91,95€ 91,95
1AOC G2260VWQ6 Rood, Zwart€ 128,90€ 128,90
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 44,80€ 44,80
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2400C14R€ 69,-€ 69,-
1Corsair CX600M€ 73,95€ 73,95
1Crucial BX200 240GB€ 59,95€ 59,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 929,15

nu nog even cs loos tot de gpu uitkomt, maar dan ga ik ook van 50-60 fps naar hopelijk 250fps haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

merijnjo schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:18:
het is nu al 1,5 week geleden dat mijn geliefde ´gaming laptop´ ermee opgehouden is, nu was het ook een keer tijd voor wat beters.

voor de liefhebber:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 239,70€ 239,70
1Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER€ 173,95€ 173,95
1AMD Radeon RX 480 8GB€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 46,95€ 46,95
1Corsair Carbide Clear 400C Zwart€ 91,95€ 91,95
1AOC G2260VWQ6 Rood, Zwart€ 128,90€ 128,90
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 44,80€ 44,80
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2400C14R€ 69,-€ 69,-
1Corsair CX600M€ 73,95€ 73,95
1Crucial BX200 240GB€ 59,95€ 59,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 929,15

nu nog even cs loos tot de gpu uitkomt, maar dan ga ik ook van 50-60 fps naar hopelijk 250fps haha
Kun je beter even in Desktop Advies plaatsen. :)

Je hebt imho een duur moederbord gekozen en ik zal voor een 512GB SSD gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
ghostman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Kun je beter even in Desktop Advies plaatsen. :)

Je hebt imho een duur moederbord gekozen en ik zal voor een 512GB SSD gaan ;)
Hoe ik het lees is dat hij die PC al heeft en hem hier even plaats
En momenteel speelt hij dus enkel op CPU met geïntegreerde GPU op 50-60 FPS. :)

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Per toeval hier opgestoten..

https://m.reddit.com/r/Gl...ly_easy_way_to_massively/

Sinds ik van 2 naar - 2 ben gegaan, haal ik overal 300+ ipv 250+ fps.

Die launch options komen zo echt overbodig en bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Grim schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Hoe ik het lees is dat hij die PC al heeft en hem hier even plaats
Heb hem gister nog gesproken, volgens mij had die hem nog niet besteld.
r4ptor schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:46:
Per toeval hier opgestoten..

https://m.reddit.com/r/Gl...ly_easy_way_to_massively/

Sinds ik van 2 naar - 2 ben gegaan, haal ik overal 300+ ipv 250+ fps.

Die launch options komen zo echt overbodig en bizar..
Die eerste comment zegt van 150fps naar 300+fps.. Waarom zulke rare launch options gebruiken en niet gewoon iets in de spel instellingen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Heb hem gister nog gesproken, volgens mij had die hem nog niet besteld.

[...]

Die eerste comment zegt van 150fps naar 300+fps.. Waarom zulke rare launch options gebruiken en niet gewoon iets in de spel instellingen. 8)7
Valve, csgo. Zegt genoeg toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:22:
[...]

Reageer gewoon niet op hem, ik ben er niks bij. :+

Mja, Esea heeft de boel ook lekker lopen flessen denk ik. Die gast zit met externe hardware te cheaten, noway dat esea daar hun ac op kan aanpassen. Ik gok dat die gasten allemaal handmatig gebanned zijn, waarna ESEA die leuke pressrelease deed schrijven zodat ze plek als cheatvrije client niet kwijt raken...
Alsof esea de boel zou flessen, ik bedoel dat ze een keer bitcion miners in hun client hadden verstopt is al lang geleden en ze hebben echt geen twijfelachtig management meer hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:01
Zoals r4ptor zou zeggen: getverdemme :D Gisteren potje toen ik net wakker was op mn smurf, niks aan de hand raakte veel.. Daarna op mn main, helemaal niks.. gaan ze ook nog office kiezen.. wat een map... dus weer derank yay!

Ach, komt vast weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ik ga binnenkort een patent moeten aanvragen.. Raptor strats, dingen die raptor zegt.. Haha

Voor de mensen die de majors volgen de groepen zijn bekend:

Groep 1: mousesports, team enyvus, virtus pro, team liquid
Groep 2: fnatic, G2, Luminosity, Faze
Groep 3: diginitas, CLG, gambit, astralis
Groep 4: flipside, optic, ninja in pyjamas, natus vincere

Groep 2 is echt retezwaar! Fnatic, G2 Luminosity.. RIP Cloud9 btw! Wat waren die slecht tegen Enyvus zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:05:
Ik ga binnenkort een patent moeten aanvragen.. Raptor strats, dingen die raptor zegt.. Haha

Groep 2 is echt retezwaar! Fnatic, G2 Luminosity.. RIP Cloud9 btw! Wat waren die slecht tegen Enyvus zeg.
Group 2 word echt leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijnjo
  • Laatst online: 14:28

Aardig benieuwd naar het optic team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online

Bedoel je de match van gister? Dat was tegen G2 toch?
Nvm :l

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
iTeV schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:57:
[...]

Bedoel je de match van gister? Dat was tegen G2 toch?
Nvm :l
Die was ook superslecht..
Ik zie weer wat roosterwijzigingen bij C9 gebeuren hoor.. Nuja EU>SA>NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik weet niet wie het heeft meegekregen, maar op reddit is cheaten een hot topic. Zo'n vent die heel veel insider informatie heeft, heeft een lijst van pro spelers die zouden cheaten erop gezet. Ik vraag mij serieus af hoe je kunt cheaten op een computer die door iedereen wordt gebruikt en waar een admin achter zit op een LAN. Ik heb geen kennis over hoe cheats technisch werken, maar zou de organisatie dat niet merken?

En een gerelateerde vraag; hoe zit dat wanneer er een major oid plaatsvindt, en een speler krijgt op dat moment een OW ban? Zeg maar dat wat er met ScreaM is gebeurt, maar dan wanneer ze aan het spelen zijn. Is er iemand van Steam/Valve aanwezig die dit zou oplossen?

Als laatste; zag zojuist dat iemand uit een ESEA match een VAC ban heeft gekregen, maar op ESEA nog niks. Kan dit zijn omdat hij nog niet op ESEA heeft ingelogd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
macciez schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:31:
Als laatste; zag zojuist dat iemand uit een ESEA match een VAC ban heeft gekregen, maar op ESEA nog niks. Kan dit zijn omdat hij nog niet op ESEA heeft ingelogd oid?
VAC wordt niet exclusief voor CSGO gebruikt. Kan dus perfect van een andere game zijn. Hij kan dan ook nog normaal CSGO spelen (incl. traden) als het niet van CSGO zelf is. Er is geen enkele manier om te achterhalen van welke game de ban is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Grim schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:39:
[...]

VAC wordt niet exclusief voor CSGO gebruikt. Kan dus perfect van een andere game zijn. Hij kan dan ook nog normaal CSGO spelen (incl. traden) als het niet van CSGO zelf is. Er is geen enkele manier om te achterhalen van welke game de ban is.
Goed punt, helemaal niet aan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik weet niet wie het heeft meegekregen, maar op reddit is cheaten een hot topic. Zo'n vent die heel veel insider informatie heeft, heeft een lijst van pro spelers die zouden cheaten erop gezet. Ik vraag mij serieus af hoe je kunt cheaten op een computer die door iedereen wordt gebruikt en waar een admin achter zit op een LAN. Ik heb geen kennis over hoe cheats technisch werken, maar zou de organisatie dat niet merken?
Via een usb stick, Tobo, muis. Er zijn zeker opties. Dan moet het wel al een perfect onzichtbaar geoptimaliseerd progje zijn. Geen wallhack of iets wat zichbaar is. Het lijkt me toch veel gedoe om goed voor elkaar te krijgen, en te spannend om dan nog lekker in de game te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
hexta schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Via een usb stick, Tobo, muis. Er zijn zeker opties. Dan moet het wel al een perfect onzichtbaar geoptimaliseerd progje zijn. Geen wallhack of iets wat zichbaar is. Het lijkt me toch veel gedoe om goed voor elkaar te krijgen, en te spannend om dan nog lekker in de game te zitten.
Is het niet mogelijk om te monitoren wat voor input de pc krijgt tijdens zo'n match? Of is dit teveel en moeten we niet teveel nadenken over wat die vent heeft gezegd? Vind dit namelijk erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
macciez schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Is het niet mogelijk om te monitoren wat voor input de pc krijgt tijdens zo'n match? Of is dit teveel en moeten we niet teveel nadenken over wat die vent heeft gezegd? Vind dit namelijk erg interessant.
Dat vind ik een goede vraag, daar heb ik totaal geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Dit is wel heel erg Illuminati-achtig. Ik weet niet of iemand zijn originele post ergens als mirror heeft staan?

Maar er vanuit gaand dat er een hoop pro's genoemd worden, kan je het op deze schaal nooit stil houden. Er zullen altijd mensen praten, hardware keys mogen ze no-way in een PC steken en een toetsenbord/muis op deze manier modificeren, voor zoveel spelers, is echt onmogelijk... daar zou echt een veel grotere markt liggen als dat openbaar zou worden gedaan dan het huidige prijzengeld kan vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat ik hierop kan zeggen is lance armstrong. Wie had dat verwacht? (ja best veel lui maar alsnog)

Als mensen willen vasl spelen, dan zullen ze valsspelen. Er word gesproken over wallhack dmv audioque, dus zodra je over iemand heengaat hoor je zelf een biepje ofzo. Niemand die daar ooit achterkomt, want er valt visueel niks te achterhalen, en voorzover ik weet nemen ze niet het ingame geluid op van de spelers.

waar jullie een beetje op stuk lopen is dat cheaten=/=wallhacken/aimlock Het kan allemaal veel subtieler, en op zo'n hoog niveau is elke beetje extra info een tourny winst waard ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

En een gerelateerde vraag; hoe zit dat wanneer er een major oid plaatsvindt, en een speler krijgt op dat moment een OW ban? Zeg maar dat wat er met ScreaM is gebeurt, maar dan wanneer ze aan het spelen zijn. Is er iemand van Steam/Valve aanwezig die dit zou oplossen?
Heb ooit gelezen dat er iemand cheats had door iets van de Workshop toe te voegen in zijn Steam. Hierdoor kreeg die dan aim assist oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Heb ooit gelezen dat er iemand cheats had door iets van de Workshop toe te voegen in zijn Steam. Hierdoor kreeg die dan aim assist oid.
ja klopt inderdaad. Er zijn zo ontzettend veel cheats. Er is ooit een pro gepakt op het feit dat ie tevaak met nades in zn hand liep, zodra hij een nade vast had had ie een soort van radar hack, maar dat was visueel nooit iemand opgevallen. (geen idee of hij een onliner was) Maar op een gegeven moment viel iemand het op dat ie te vaak naar zn nade switchte voor een peak.

Mensen vinden gekke shit om een voorsprong te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

macciez schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Dit zal vast wel mogelijk zijn, maar dan moet de cheats die gebruikt worden wel bekend zijn. Daarnaast zal Windows / Steam ook wel redelijk wat op de achtergrond doen wat er voor zorgt dat het loggen van zo'n match een gigantisch bestand op levert.

Mogelijk? Zeker, denk alleen niet dat het het waard is om zoveel werk te doen voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:53:
[...]

Dit zal vast wel mogelijk zijn, maar dan moet de cheats die gebruikt worden wel bekend zijn. Daarnaast zal Windows / Steam ook wel redelijk wat op de achtergrond doen wat er voor zorgt dat het loggen van zo'n match een gigantisch bestand op levert.

Mogelijk? Zeker, denk alleen niet dat het het waard is om zoveel werk te doen voor een game.
Een game waar je miljoenen mee kan verdienen? Waarom niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:01:
[...]

Een game waar je miljoenen mee kan verdienen? Waarom niet.
Omdat het te veel werk is. Even er van uit gaan dat een complete match (3 potjes) zo'n 2 uur duurt, dat maal de 10 spelers die je hebt is voor 20 uur aan data. Dan moet een persoon voor 20 uur aan data analyseren (alles wat Windows doet + Steam + CS:GO + achtergrond programma's + drivers) houdt in dat het een gigantisch werk is. Dit kan haast niet geautomatiseerd worden aangezien dan de cheat die gebruikt wordt al bekend moet zijn en VAC zijn werk al gedaan zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Omdat het te veel werk is. Even er van uit gaan dat een complete match (3 potjes) zo'n 2 uur duurt, dat maal de 10 spelers die je hebt is voor 20 uur aan data. Dan moet een persoon voor 20 uur aan data analyseren (alles wat Windows doet + Steam + CS:GO + achtergrond programma's + drivers) houdt in dat het een gigantisch werk is. Dit kan haast niet geautomatiseerd worden aangezien dan de cheat die gebruikt wordt al bekend moet zijn en VAC zijn werk al gedaan zou moeten hebben.
Het loggen kan allemaal veel makkelijker. Op reddit kwam (maar weer eens) een post voorbij over mouse/keyboard cams. Dat zou al een hoop schelen qua aimlock achtige hacks.

Daarnaast zijn AC niet zo goed als dat 't kan, vanwege het feit dat privacy een ding is enzo. Maar aangezien die PC's 0 privacy nodig hebben, waarom niet het meest intrusive programma ooit draaien? Zodra er ook maar iets gebeurd op die PC moet dat te loggen zijn, zo goed kun je processen niet verstoppen.

---

Maar uiteindelijk best interessant wat er zich nu afspeelt, als het klopt wat die dude allemaal gepost heeft komt er een upset dat is niet normaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Het loggen kan allemaal veel makkelijker. Op reddit kwam (maar weer eens) een post voorbij over mouse/keyboard cams. Dat zou al een hoop schelen qua aimlock achtige hacks.
Ligt er ook aan hoe slim je het aanpakt natuurlijk, als je een scriptje maakt dat de cheat activeert als je bijvoorbeeld 2 keer snel naar je knife gaat (wat vaak genoeg gebeurd) zal het echt niet (snel) opvallen.
Daarnaast zijn AC niet zo goed als dat 't kan, vanwege het feit dat privacy een ding is enzo. Maar aangezien die PC's 0 privacy nodig hebben, waarom niet het meest intrusive programma ooit draaien? Zodra er ook maar iets gebeurd op die PC moet dat te loggen zijn, zo goed kun je processen niet verstoppen.
Geen idee hoe het gaat in de praktijk, maar een cheat zou je natuurlijk (mits open source) in een driver kunnen verstoppen. Uiteindelijk kan Valve/Steam/VAC alles doen wat ze willen om cheaten tegen te gaan, maar stoppen doet het toch niet. Puur omdat er geld mee te verdienen is zullen mensen door gaan met maken van nieuwe soorten en mogelijkheden.
---

Maar uiteindelijk best interessant wat er zich nu afspeelt, als het klopt wat die dude allemaal gepost heeft komt er een upset dat is niet normaal.
Linkje? Ik kan het niet zo snel vinden op reddit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:30:
Linkje? Ik kan het niet zo snel vinden op reddit..
Is allemaal gedelete, als je de hot page bekijkt kun je in een paar threats wel screenshots vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:33:
[...]

Is allemaal gedelete, als je de hot page bekijkt kun je in een paar threats wel screenshots vinden.
https://web.archive.org/w...reddit.com/user/Yee_lmao1 is gewoon allemaal (zo goed als) te vinden ;)

ff om het makkelijk te maken! Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/psq7s/4839b0e946.png

die laatste zin is wel weer 'leuk'

Ik edit lekker door hoor: Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/psqfy/704290b1b9.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:18:
Ik kan niet alle namen zo snel aan teams meer linken, misschien dat ik het daardoor niet zie, maar welke upset bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Ik kan niet alle namen zo snel aan teams meer linken, misschien dat ik het daardoor niet zie, maar welke upset bedoel je?
Volgens hem cheaten bijna alle T1/2 teams, behalve NiP. Mocht dit waar blijken en er wat aan gedaan worden (hoogst onwss, enorme geldpot voor valve dit, en zolang er geen concreet bewijs is hoeven zij niks te doen) dan vallen opeens de helft van de T1 spelers uit het spel, dat is een upset als je het mij vraagt ;)

Ik wil wel even duidelijk maken dat dit vooralsnog bullshit is, alles wat die vent gezegd heeft heeft 0 bewijs vanwege het feit dat ie dan z'n source kwijt zou zijn. Best typisch, dus houd je af van roepen dat bijv heel LG sowieso cheat 'want..'' Zonde als we straks spelers hebben zoals als flusha die nooit meer uit die slomp komen van cheater, terwijl ze misschien echt niet cheaten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:42:
[...]

Volgens hem cheaten bijna alle T1/2 teams, behalve NiP. Mocht dit waar blijken en er wat aan gedaan worden (hoogst onwss, enorme geldpot voor valve dit, en zolang er geen concreet bewijs is hoeven zij niks te doen) dan vallen opeens de helft van de T1 spelers uit het spel, dat is een upset als je het mij vraagt ;)
Ach, in het geval van ingrijpen dus? :P Dat lijkt mij een bijzonder kleine kans. Tenzij elke viewer kan zien dat er hacks in het spel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
hexta schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/db991de71e6e4418a97fd2d4e47bf9f6.png

Spelers in de lijst en in welk team ze momenteel spelen:
Fnatic: Flusha, krimz, olof
Luminosity: coldzera, fallen, fer, fnx
NaVi: seized
Virtus.Pro: snax, byali
Mouseports: Niko
Dignitas: konfig
Immortals (ex Tempo Storm): hen1
Envyus: apex, kennys, happy, kioshima
G2: shox

RIP in pepperonis: kqly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:46:
[...]

Ach, in het geval van ingrijpen dus? :P Dat lijkt mij een bijzonder kleine kans. Tenzij elke viewer kan zien dat er hacks in het spel zijn.
Inderdaad. Het is voor valve heel onhandig om hier op in te gaan. Zelfde als met de wielerbond, die heeft er vrij lang last van gehad. Nu E-league het ook doet bij de 'gewone' mens, zou zoiets als dit dat compleet afsluiten. Valve geeft sowieso al geen ruk om hun community, laat staan aan iets waar ze echt alleen maar winst op draaien.

@nuclear :+ Kqly is dan ook alleen gepakt omdat ie een vaccable cheat had, wat uiteindelijk hetzelfde is als de doping in je reet spuiten bij de start van de tour.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Hoe moet ik dit lezen?
Whatever I said about cheaters wasn't a assumption or some kind of thoughts, they are using, the only big problem here is if I start saying how I know they are Valve would most likely change it and preventing me from accessing it
Klinkt bijna of Valve het weet, en het toelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Grim schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:47:
[...]

[afbeelding]

Spelers in de lijst en in welk team ze momenteel spelen:
Fnatic: Flusha, frimz, olof
Luminosity: coldzera, fallen, fer, fnx
NaVi: seized
Virtus.Pro: snax, byali
Mouseports: Niko
Dignitas: konfig
Immortals (ex Tempo Storm): hen1
Envyus: apex, kennys, happy, kioshima
G2: shox

RIP in pepperonis: kqly
Wat een luxe _O_ Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:48:
Hoe moet ik dit lezen?

[...]

Hij heeft ergens een exploit om achter bepaalde data te komen, hij verteld niet wie wat en hoe, maar hij claimed dat als hij dat zou doen valve het zou patchen. Maar nogmaals, valve zou dit liever onder het tapijt schuiven!

het laatste wat ik over de accusations zelf kwijt kan is dat hij een lijst heeft gepakt van mensen die sowieso al verdacht werden. (shox in het verleden bijv) en dit prima gedaan kan hebben als troll/ revenge OID.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:49:
[...]

Hij heeft ergens een exploit om achter bepaalde data te komen, hij verteld niet wie wat en hoe, maar hij claimed dat als hij dat zou doen valve het zou patchen. Maar nogmaals, valve zou dit liever onder het tapijt schuiven!
Ah oké, thanks! Dacht dat er stond dat Valve wist dat de hacks gebruikt worden en het toelaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Ah oké, thanks! Dacht dat er stond dat Valve wist dat de hacks gebruikt worden en het toelaat.
Als hij gelijk blijkt te krijgen, dan klopt dit wel ja. Toelaten is niet helemaal het goeie woord though, het is eerder een gedoogbeleid dan een legale groep cheaters. Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/m0xM1UbwZsA/maxresdefault.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
Nog wat interessant materiaal voor degene die geen zin hebben om het op reddit te lezen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G4exWjI.png
ghostman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:48:
Hoe moet ik dit lezen?

[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6DzXeBu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat yeelmao's mond gesnoerd word mocht het wel zo zijn. Meerdere pro's hebben al witchhunts willen starten om achter z'n echte naam te komen, en ik denk niet om vriendelijk z'n hand te schudden. Dit word nog leuk de komende weken/maanden.

edit: HAHAHAHAHHAHAHAHA Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/psrjf/d45f7426e0.png

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:59:
Ik hoop niet dat yeelmao's mond gesnoerd word mocht het wel zo zijn. Meerdere pro's hebben al witchhunts willen starten om achter z'n echte naam te komen, en ik denk niet om vriendelijk z'n hand te schudden. Dit word nog leuk de komende weken/maanden.
Als dit allemaal waar is hoop ik gewoon dat er één iemand is die de ballen heeft om bewijs materiaal te verzamelen en openbaar te maken. Zoals Edward Snowden gedaan heeft met de NSA.

PS: in b4 NiP wint de volgende major omdat iedereen nu te bang is om zijn cheats te gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grim schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Als dit allemaal waar is hoop ik gewoon dat er één iemand is die de ballen heeft om bewijs materiaal te verzamelen en openbaar te maken. Zoals Edward Snowden gedaan heeft met de NSA.

PS: in b4 NiP wint de volgende major omdat iedereen nu te bang is om zijn cheats te gebruiken. :+
haha, dat zou wel heel wat worden. Maarja, waarom zou iemand als flusha nu nog hacken, dan ben je toch gek? Die gast word compleet uitgepluisd omdat er altijd nog mensen vinden dat 'ie 100% cheat. Hij kan nooit wat geks doen, want dan klapt reddit meteen weer op z'n stoep met hooivorken.

Ik ga er vanuit dat het niet waar is, maar de mogelijkheid is aanwezig. Er zijn aparte filmpjes van elke pro op die lijst te vinden, en een hoop zijn te verwijten aan bijv mouselift e.d. Zoals laatst dat filmpje van niko waar je zelfs zn mousemovement ziet, maar mensen riepen dat het 100% aimlock was. Tsja, mensen willen ook wel heel graag dat er gehackt word hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Een Valve employee heeft gereageerd op Reddit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o8vc9FP.png

https://www.reddit.com/r/..._backed/d492j29?context=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoepla, ik kan toch ook roepen dat ik nooit iets slechts doe, is het nog niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Daarom zijn ze zo goed! Hacks hacks hacks!!! /s

Op een serieuze noot, we hebben wel vaker wat meer blatant spelers hun weg naar pro zien hacken. Xenn, dukki, ayken, syken, lyght(laatste twee spelen nog in veel cevo toernooien), dus onmogelijk is het eigenlijk niet. Iemand als joelZ die vandaag nog speelt voor GA. Nummer 1 in FPL tussen alle pros, speelt voor een tier 3 pro team en wil nooit naar lans gaan. Coincidence? I arent think that.

Het is tegenwoordig op sommige pro lans makkelijk om gewoon effe van tevoren wat hacks in je usb stick te pleuren op PCs. Ik zeg niet dat het gebeurt met veel teams, maar met geld in het spel zijn er zeker wel mensen die het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:01:
Daarom zijn ze zo goed! Hacks hacks hacks!!! /s

Op een serieuze noot, we hebben wel vaker wat meer blatant spelers hun weg naar pro zien hacken. Xenn, dukki, ayken, syken, lyght(laatste twee spelen nog in veel cevo toernooien), dus onmogelijk is het eigenlijk niet. Iemand als joelZ die vandaag nog speelt voor GA. Nummer 1 in FPL tussen alle pros, speelt voor een tier 3 pro team en wil nooit naar lans gaan. Coincidence?I arent think that..

Het is tegenwoordig op sommige pro lans makkelijk om gewoon effe van tevoren wat hacks in je usb stick te pleuren op PCs. Ik zeg niet dat het gebeurt met veel teams, maar met geld in het spel zijn er zeker wel mensen die het doen.
nice.

En ja, dat valt idd lekker op. Op tournys als E-league e.d. word wel goed op dat soort dingen gelet hoor! Mja, K0nfig verliest nu 16-5 van faze :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Don't get the reference? :)?

Maarja op veel LANs zelfs qualifiers heb ok genoeg verhalen gehoord dat de control er niet al te best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:04:
Don't get the reference? :)?

Maarja op veel LANs zelfs qualifiers heb ok genoeg verhalen gehoord dat de control er niet al te best is.
HLTV? nee dat vind ik zo'n bende.

En idd, er word niet overal goed opgelet, maar major's e.d. mogen ze zelfs niet zomaar hun eigen config gebruiken, deze worden eerst gescreened door de admins.

Kappa, even indekken: Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/psP9S/52adfc0032.png

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 22:48 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.