[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.587 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Sniffels schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:37:
Ook de spiegeltjes zijn anders.. soort rubber/plastic-recycle mengsel.
3D print?

In de renders zaten er "steunen" achter het plexiglas. Waar zit de verticale versteviging bij dit prototype? Of is dat om proof of concept danwel esthetische redenen weggelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:23:
[...]
How to make possible neck injury worse 101.
Inderdaad, ik krijg ook altijd de rillingen als ik die (gelukkig meestal oude) beelden zie van marshalls die de auto meteen rechtop plempen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Red Bull's cockpit screen in beeld...

https://www.youtube.com/watch?v=T0czy950NNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Nog steeds niet mooi, en ook ga je denk ik minder zien welke helm/coureur er in de auto zit, maar wel veel mooier dan die lelijke halo van Ferrari. Deze optie is het minst slecht, maar mijn voorkeur is toch open cockpit.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Van de zijkant:

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/ufpjvviq187yphcdnlvt.jpg

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind het eigenlijk best wel een vet gezicht

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kunnen ze dan ook projecties op het scherm doen? Zoals een HUD? En dan in combinatie met Google Glass. Zou best cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er zitten 2 lampjes vooraan onder het vizier. Zo lijkt het tenminste. Het zou kunnen dat dit reflecteert in het scherm. Of is dat normaal?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Van de voor- of van de zijkant, ik blijf het maar een lelijk ding vinden...

...die Ricciardo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RoyK schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:14:
Ik vind het eigenlijk best wel een vet gezicht
Yup, same here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:09
Afbeeldingslocatie: http://all4ed.org/wp-content/uploads/2013/12/fear2-258x300.jpg

Begin er gewoon al een beetje aan te wennen, lijkt echt alsof ze er over nagedacht hebben, zowel functie als hoe het er op een wagen uit ziet zonder het beeld van een F1 wagen teveel te beschadigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

nu nog helmet cams voor de ultieme beleving!

YouTube: Mercedes W03 Onboard with Nico Rosberg | F1 Helmet Cam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Voor de ultieme beleving moet je een VR bril hebben.

Voor diegene met een Oculus Rift, in de Video app zit een 360 film vanaf de Formule E auto van Vergne, je kan dan vanaf de auto om je heen kijken naar de andere wagens om je heen.

Zo zou ik de race van Max willen volgen, VR bril op en live de hele race meekijken vanaf zijn wagen.

Dan maar geen live timing erbij, gewoon achter je kijken om te zien of er iemand achter je zit en voor je en opzij hoe hij iemand inhaalt

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Je ziet geen reet met al dat gebibber! Wel grappig om te zien dat hij aan de binnenkant van de cockpit een plaatje van het circuit heeft. Hoeft hij halverwege tenminste niet de weg te vragen...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:25
trion75 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:38:

Voor diegene met een Oculus Rift, in de Video app zit een 360 film vanaf de Formule E auto van Vergne, je kan dan vanaf de auto om je heen kijken naar de andere wagens om je heen.

Zo zou ik de race van Max willen volgen, VR bril op en live de hele race meekijken vanaf zijn wagen.

Dan maar geen live timing erbij, gewoon achter je kijken om te zien of er iemand achter je zit en voor je en opzij hoe hij iemand inhaalt
dat is ook echt de toekomst van VR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nazuzed
trion75 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:38:

Dat is wel de toekomst, maar dan gewoon iemand die je op de hoogte houdt wanneer iemand anders dicht achter iemand komt zodat je kunt schakelen naar anderen...i.p.v. een commentator moet je dan spotters krijgen, en je zou altijd nog 1 of 2 kleine PiP in je beeld erbij kunnen doen zodat je zelf ook nog een idee hebt wat er nog meer aan de hand is om eventueel te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Lijkt aardig, maar dit beschermt maar voor een deel. Dit scherm had weinig uitgehaald bij Bianchi denk ik (en de oplossing ligt daar ook meer in de procedures).
En een crash zoals bij Henry Surtees. Welliswaar F2, maar daar kwam het gevaar van boven.

Het helpt wel tegen F1 auto's die over de andere auto heengaat. Als dat scherm het gewicht van een auto aankan dan.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ome Ernst schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:57:
Nog steeds niet mooi, en ook ga je denk ik minder zien welke helm/coureur er in de auto zit, maar wel veel mooier dan die lelijke halo van Ferrari. Deze optie is het minst slecht, maar mijn voorkeur is toch open cockpit.
exact het concept wat we hier 6maanden geleden al beschreven hebben, goed om te zien dat redbull ook GoT F1 leest :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Het gaat niet lekker bij Renault.

http://www.speedweek.com/...ruck-Ocon-als-Plan-B.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijkt me eerlijk gezegd geen slecht plan. Palmer valt mij ook wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36

Martinspire

Awesomeness

Hier trouwens een iets betere versie van de Drivers Press Conference (beter beeld en audio):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1zdqyhFwn24]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

L1nt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:23:
[...]

How to make possible neck injury worse 101.
Het kwam misschien niet goed over, maar die opmerking was sarcastisch bedoeld :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Sniffels schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:54:
Ze hebben nog 1 dag om snel een Tag-Huer of RedBull sticker te zoeken voor de bovenste rand.
Shit, ja inderdaad, krijg je dat weer.
Net als met de helmen tegenwoordig: Bv bij alle Red Bull coureurs zie je een heel groot Red Bull logo en andere sponsoring, daar tussendoor kun je hopelijk nog een klein beetje kleur zien waaraan de coureur te herkennen is.
Palmer is toch ook op zijn best een middelmatige coureur. Hij is toevallig Brits, dus daarom aantrekkelijk voor de F1, maar zeker niet goed genoeg. Ocon daarentegen...

[ Voor 30% gewijzigd door Tleilaxu op 29-04-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:40
Palmer is een 'overblijfsel' van Lotus....en Ocon een Fransman.
Op mij heeft Palmer ook nog geen indruk gemaakt, maar goed...3 races is niet veel, en zeker niet in die auto.

Toch hoop ik het voor Ocon. Mercedes heeft voorlopig echt geen ruimte voor hem, en Renault kan hiermee een talentvolle fransoos aan zich binden.. en eentje die in zijn rookie jaar VES verslagen heeft. en direct daarna ook de GP3 op zijn naam schreef

Ocon hoort in het rijtje "rijders van de toekomst" thuis en hoort een plekje te krijgen in de F1. Van Palmer vind ik dat een stuk minder op basis van zijn palmares.

Dit jaar wat ervaring opdoen in dat Lotus hok en volgend jaar met een echte Renault een stuk verder naar voren.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:59

IkWilbert

Het is mij!

Max Verstappen maakt na dit jaar zo goed als zeker overstap naar Red Bull Racing:

http://www.telegraaf.nl/t...n___Logische_stap___.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:52
Maar nog steeds niet zeker. ;)

De cannopy ziet er wel grappig uit op de Red Bull. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:56

Hoogie2004

Whohooooo

Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2016/4/29/a28ed70b-ac56-442d-9f79-88216865a84d_800.jpg

Ik vind het niks....

Als ik al zie op de foto's hoe Ricciardo in moet stappen, en hoe onbereikbaar hij is in geval van een ongeval waarbij ze hem uit de auto moeten halen (zelfde issue met de halo), zie ik niet direct veel extra veiligheid

[ Voor 46% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-04-2016 09:06 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Oeh, niet de meest fotogenieke hoek zullen we maar zeggen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Smultie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:17:
Oeh, niet de meest fotogenieke hoek zullen we maar zeggen.... :/
Er zijn bijna geen goeie hoeken....

Dit is zo ongeveer de enige waarop het nog wel gaat.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fZQyZUn.jpg

Het is al beter als de halo, maar ik hoop echt dat ze dit soort dingen niet introduceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10 10:52

Bergie

Lekker belangrijk...

Nope; zo is het niet echt mooi idd. Maar goed, het is natuurlijk iets wat niet vanaf het begin af aan meegenomen is in het design en volgt dus niet helemaal de lijnen van de auto.
Mocht het echt doorgaan dan is dit denk ik nog wel de mooiste oplossing ipv die gekke halo's

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MrSleeves schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:11:
Lijkt aardig, maar dit beschermt maar voor een deel. Dit scherm had weinig uitgehaald bij Bianchi denk ik (en de oplossing ligt daar ook meer in de procedures).
En een crash zoals bij Henry Surtees. Welliswaar F2, maar daar kwam het gevaar van boven.

Het helpt wel tegen F1 auto's die over de andere auto heengaat. Als dat scherm het gewicht van een auto aankan dan.
En wat zou er gebeuren als zo'n veer als bij Massa nét de zijkant hiervan raakt terwijl de auto dik 200km/u gaat??? Dan ketst het voorwerp af en schiet dat ding dan met een rotgang het publiek in !! Dus dan verplaats je het probleem naar mensen die geen beveiligingsmiddelen dragen ..

dan hoop je dat de luchtweerstand en de hekken afdoende zijn :/

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-04-2016 09:27 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:26:
[...]

En wat zou er gebeuren als zo'n veer als bij Massa nét de zijkant hiervan raakt terwijl de auto dik 200km/u gaat??? Dan ketst het voorwerp af en schiet dat ding dan met een rotgang het publiek in !! Dus dan verplaats je het probleem naar mensen die geen beveiligingsmiddelen dragen ..

dan hoop je dat de luchtweerstand en de hekken afdoende zijn :/
Tja, als de maan op de aarde botst zijn we allemaal dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is dit circuit zo glad? Veel spins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Smultie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:33:
Is dit circuit zo glad? Veel spins!
Iedereen vliegt eraf in turn 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:09
Vind dat systeem van RB best o.k. eruit zien.
Ziet er in ieder geval al 100 keer beter uit dan dat Halo systeem en als dit de veiligheid van de rijders echt vergroot (zullen ze vast wel onderzoek naar gedaan hebben, daar ga ik als leek geen oordeel over vellen zoals sommigen hier....) dan is dit m.i. een welkome toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36

Martinspire

Awesomeness

Hoogie2004 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:05:
[afbeelding]

Ik vind het niks....

Als ik al zie op de foto's hoe Ricciardo in moet stappen, en hoe onbereikbaar hij is in geval van een ongeval waarbij ze hem uit de auto moeten halen (zelfde issue met de halo), zie ik niet direct veel extra veiligheid
Mja ziet er niet handig uit, maar daar is deze niet voor bedoelt. Dit is puur om te kijken hoe het de luchtweerstand verstoort en of het visueel kan. Natuurlijk is dit niet de snelste oplossing om eruit te komen, maar het lijkt me logisch dat je voor zo'n test niet een heel nieuw chassis wilt meenemen. Hij zit nu vrij lomp bevestigd namelijk. Al vond ik het wel weer komisch dat de red-bull letters doorliepen op het glas.

Ik vind het er overigens ook niet uitzien en denk dat je niet de problemen oplost en alleen maar nieuwe maakt. Harder straffen op teams waar onderdelen los laten (dat je een race uitgeschakeld wordt als je dus bv een veer verliest) of betere bescherming bij baan marshals zal al meer helpen dan deze muffe cockpits.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Engine prices to be reduced gradually, starting with -1 million€ for 2017 and a further -3 million€ 2018-2020. There will be some form of "supply obligation". Tokes will be removed but additional rules applied in 2018 for convergence. A standard "exhaust noise generator" will be implemented. Engine rules overall stable until 2020 at least.
Beetje jammer dat er een kunstmatige geluidsgenerator in moet, is een beetje als een stukje plastic tussen je spaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Palmer moet ook langzaamaan wat gas gaan geven, want als je op 0.6s achter een eenmalige rijder (Sirotkin) staat dan gaat er toch iets niet goed...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40

scorpie

Supra Addict

Hmm ik moet zeggen dat het me wel een stuk relaxter rijdt met zo'n "kuipruitje" voor je. Op de motor scheelt dat in elk geval een stuk :P

En hoe zit dit met aero achtige voordelen? Je kunt dat ruitje natuurlijk zo shapen dat ie meer lucht de air intake in dirigeert, wat wellicht een hogere turbodruk en meer vermogen zou kunnen betekenen? Of zeg ik nu hele rare dingen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mercedes lijkt behoorlijk superieur. Daarachter zit het behoorlijk dicht bij elkaar voor P3 tot P6.
Plaats 7 tot 18 lijkt ook een grote groep te zijn. Beetje zoals dit seizoen al gebruikelijk is.

Kan nog wel eens een leuk weekend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
Hoogie2004 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:34:
Mercedes lijkt behoorlijk superieur. Daarachter zit het behoorlijk dicht bij elkaar voor P3 tot P6.
Plaats 7 tot 18 lijkt ook een grote groep te zijn. Beetje zoals dit seizoen al gebruikelijk is.

Kan nog wel eens een leuk weekend worden :)
Ik vind juist dat Ferrari er tot nu toe goed bij zit.

De tijden van Mercedes zijn gereden op de Super Soft banden, terwijl Ferrari alleen maar op de Softs heeft gereden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hopen dat Max vanmiddag even met een soft gaat rijden. Ben benieuwd waar hij dan zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Tleilaxu schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:30:
[...]

Tja, als de maan op de aarde botst zijn we allemaal dood.
Precies het punt. Deze aero heeft een FIA test doorstaan door een band er met 250 km/u tegen aan te schieten. Maar als de band van boven komt, is het einde oefening.

Er worden allerlei maatregelen genomen tegen eventuele bepaalde gevaren, maar uiteindelijk is het racen en dat is gewoon niet zonder gevaar en freak accidents kunnen er altijd zijn. En wat je zeker niet wilt is dat er iets gemaakt wordt voor een freak accident (met een hele kleine kans) dat er voor zorgt dat er extra gevaar is bij een "normaal" ongeluk (dat iemand dus vast komt te zitten door een halo/aero en de boel de fik in gaat o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

RoyK schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:42:
Hopen dat Max vanmiddag even met een soft gaat rijden. Ben benieuwd waar hij dan zit.
Hij heeft heel FP1 enkel op soft gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

JackBol schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:47:
[...]

Hij heeft heel FP1 enkel op soft gereden.
Ik heb alleen in mn ooghoeken gekeken. Hij reed toch op mediums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 07:47
Soft, niet supersofts

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Sorry, heb de witte gele banden voor wit aangezien. Wordt het zo een soft / supersoft race weekend? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 13:00
Zou het niet fantastisch zijn als Nico Rosberg dit jaar het kampioenschap wint?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tristan schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:34:
Dat zou inderdaad niet fantastisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Liever Rosberg dan Hamilton of Vettel inderdaad.
Hoop nog steeds op een RB stunt en Ricciardo op 1 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 29-04-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 13:00
Smultie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:35:
[...]

Dat zou inderdaad niet fantastisch zijn.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 06-10 12:46
Als Rosberg wint zie ik Hamilton wel vertrekken bij Mercedes.... plekje voor Max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bigfoot schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:40:
Als Rosberg wint zie ik Hamilton wel vertrekken bij Mercedes.... plekje voor Max!
Het is toch allang duidelijk dat Verstappen gewoon naar RB gaat volgend seizoen :?
Bovendien, waar moet Hamilton heen als hij bij Merc weg gaat, Haas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:48
Alles beter dan Hamilton, qua coureur vond ik hem echt super maar zijn imago staat me totaal niet aan.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Natuurlijk is het de bedoeling dat hij naar RB gaat. Maar als Mercedes hem wil dan kunnen ze hem ook wel krijgen.

Ik denk dat als Hamilton geen kampioen wordt bij Merdedes, hij iets anders gaat proberen. Hetzij een ander F1 team, hetzij een andere raceklasse. Of hij gaat met racepensioen en de entertainment wereld in ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als het maar een mooie strijd is tussen minimaal drie coureurs en die pas in de laatste race in de laatste ronde beslist wordt.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
MrSleeves schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:44:
[...]
Precies het punt. Deze aero heeft een FIA test doorstaan door een band er met 250 km/u tegen aan te schieten. Maar als de band van boven komt, is het einde oefening.
Heeft hij dat gedaan?

Bij halo hebben wij dat allemaal kunnen zien. Bij deze canopy heb ik daar nog geen beelden van gezien. Omdat de eerste versie (schetsen) steunen er in had zitten, die nu weg zijn, ben ik sceptisch dat hij net zo stevig is als wat eerst werd voorgesteld.

Daarnaast zit de canopy wel érg dicht langs de cockpit. Bij de halo leek er op de foto's meer ruimte te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bigfoot schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:45:
Natuurlijk is het de bedoeling dat hij naar RB gaat. Maar als Mercedes hem wil dan kunnen ze hem ook wel krijgen.

Ik denk dat als Hamilton geen kampioen wordt bij Merdedes, hij iets anders gaat proberen. Hetzij een ander F1 team, hetzij een andere raceklasse. Of hij gaat met racepensioen en de entertainment wereld in ofzo.
Hamilton de F1 uit is gewoon wishful thinking, 31 jaar en 3 wereldtitels, die rijdt echt nog wel 5 jaar in de F1. En ik verwacht nog zeker wel een jaar of 5 bij Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ik denk dat hij in het beste team geen WK meer kan worden, en verliest van een Rosberg waar hij weinig tegen op kijkt, hij uit frustratie weg wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ANdrode schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:47:
[...]

Heeft hij dat gedaan?

Bij halo hebben wij dat allemaal kunnen zien. Bij deze canopy heb ik daar nog geen beelden van gezien. Omdat de eerste versie (schetsen) steunen er in had zitten, die nu weg zijn, ben ik sceptisch dat hij net zo stevig is als wat eerst werd voorgesteld.

Daarnaast zit de canopy wel érg dicht langs de cockpit. Bij de halo leek er op de foto's meer ruimte te zijn.
Zie het filmpje hier:
https://twitter.com/redbullracing/status/725944717066661891

De canopy van RedBull heeft iig die F1 wiel test doorstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:58:
[...]

Zie het filmpje hier:
https://twitter.com/redbullracing/status/725944717066661891

De canopy van RedBull heeft iig die F1 wiel test doorstaan.
Rubber op de helm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 16-10 10:45
Dat zou wel heel erg sneu zijn: 2 wereldtitels halen bij een team wat met afstand de beste auto heeft en dan vertrekken als je teamgenoot je verslaat in het volgende jaar? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 29-04-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:50
Het is niet voor niets dat ze ook nog een helm ophebben..

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Blijft wel wennen de looks of zo'n schermpje:

Afbeeldingslocatie: http://grandprixradio.nl/images/multithumb_thumbs/b_900_0_16777215_10_images_2016_F1_04_Daniel_Ricciardo_Red_Bull_Racing_aeroscreen_GP_Rusland_2016.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
En in de replays lijkt het alsof die vlek er al zit.

In de eerdere video's werd de band onder een andere hoek/met een andere opstelling gelanceerd. Ik ga er vanuit dat FIA hier onafhankelijk onderzoek over kan doen.

Als er zo'n maatregel ingevoerd wordt dan moet hij wel echt werken ook in ongunstige scenario's.

Ik kan de video's vanaf de zijkant niet vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door ANdrode op 29-04-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nog even los van de looks. Levert dat schermpje nog extra downforce op? Lijkt me wel, eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:09
ANdrode schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:47:
[...]

Heeft hij dat gedaan?

Die steuntjes zijn er wel hoor, ik heb ze iig zien zitten op sommige foto's.

En over ondersteboven liggende brandende F1 auto's... hoe vaak komt dat voor? Laatste brandende F1 wagens die ik heb gezien lagen totaal niet op de kop, maar werden langs de baan geparkeerd, waarna de coureur er soms wel snel uit moest springen, als dat laatste te waarborgen valt met canopy/halo systemen is er weinig aan de hand.

Bij wagens die op de kop liggen zou er in principe al ruimte moeten zijn voor de helm tussen bovenkant airbox en stuur zodat een coureur nooit de grond kan raken, maar dit doet ook weer dienst als een extra rolbeugel, met meer plek. Mogelijk zelfs veiliger mocht een wagen zich ingraven in een van de (weinige) grindbakken.

En inderdaad, het zijn nog allemaal mockups, even snel op een bestaand chassis geplaatst, nog verre van uiteindelijk vormgeving en andere veiligheidsissues, neem aan dat als die hier verzonnen kunnen worden de teams en FIA deze ook kunnen verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Het is natuurlijk maar van wie je fan bent. Er zullen genoeg mensen zijn die Rosberg graag kampioen zien worden. Persoonlijk heeft hij mijn gunfactor niet. Ik mis een beetje dat extra's met hem. Het is natuurlijk een hele goede coureur. Laat dat voorop staan. Maar hij heeft verder geen bijzondere persoonlijkheid. Maar goed, dat ben ik. Een ander denkt er weer anders over :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor mij is het even genoeg geweest met Mercedes qua dominantie.
Ik zou het persoonlijk mooi vinden als een outsider kampioen zou worden.
Ricciardo of Raikonen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kans wordt steeds groter. De aero voorsprong van RBR is vooralsnog prima in staat het gebrek aan vermogen te compenseren en er komt nog een PU update aan. Bij Merc zit er minder rek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Zolang er maar een spannend gevecht geleverd wordt, mag iedereen kampioen worden voor mijn part, persoonlijkheid heeft daar weinig mee te maken .. als er maar gestreden wordt, dan komt er uiteindelijk wel iemand boven drijven, dan is dat wel een terechte kampioen .. als Hamilton in 2016 toch kampioen wordt kunnen we nu in elk geval zeggen dat het hem niet cadeau gegeven is .. zo lijkt het op dit moment wél voor Rosberg .. die reed afgelopen race met 10 vingers in de neus naar de overwinning :r
Hamilton is momenteel op weg the Underdog te worden .. maar dan mag hij nog wel iets meer tegenslag krijgen de rest van het seizoen ;)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:32:
Zolang er maar een spannend gevecht geleverd wordt, mag iedereen kampioen worden voor mijn part, persoonlijkheid heeft daar weinig mee te maken .. als er maar gestreden wordt, dan komt er uiteindelijk wel iemand boven drijven, dan is dat wel een terechte kampioen .. als Hamilton in 2016 toch kampioen wordt kunnen we nu in elk geval zeggen dat het hem niet cadeau gegeven is .. zo lijkt het op dit moment wél voor Rosberg .. die reed afgelopen race met 10 vingers in de neus naar de overwinning :r
Hamilton is momenteel op weg the Underdog te worden .. maar dan mag hij nog wel iets meer tegenslag krijgen de rest van het seizoen ;)
Ik mag Rosberg dan niet zo een bijzondere verschijning vinden en de gunfactor (voor mij) missen. Maar hij rijdt de races met 10 vingers in zijn neus wel gewoon keihard strak uit zonder fouten te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:54
RoyK schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:40:
[...]

Ik mag Rosberg dan niet zo een bijzondere verschijning vinden en de gunfactor (voor mij) missen. Maar hij rijdt de races met 10 vingers in zijn neus wel gewoon keihard strak uit zonder fouten te maken!
Punt is.. als alle 22 rijders dat zouden doen.. dan is er meteen geen zak maar aan.
Het verschil met de Mercedes is echt zo ontzettend groot ten opzichte van de rest van het veld dat het bijna saai is. Ik zou er niets op tegen hebben als ze ooit besluiten om alle auto's van dezelfde krachtbron te voorzien. En dat het team alleen aanpassingen aan het chassis mag doen. Dan heb je pas races en dan komt ook naar boven hoe goed de chauffeur echt is. Het feit dat ROS nu zo bovenaan staat heeft voornamelijk te maken met het feit dat die auto zo verdomd snel is.. dat de rest niet eens in de buurt kan komen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
DonJunior schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:43:
[...]
Ik zou er niets op tegen hebben als ze ooit besluiten om alle auto's van dezelfde krachtbron te voorzien. En dat het team alleen aanpassingen aan het chassis mag doen. Dan heb je pas races en dan komt ook naar boven hoe goed de chauffeur echt is.
Misschien steken dan de Red Bull auto's er ver boven uit en heeft de rest geen kans....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:50
[...]

Punt is.. als alle 22 rijders dat zouden doen.. dan is er meteen geen zak maar aan.
Het verschil met de Mercedes is echt zo ontzettend groot ten opzichte van de rest van het veld dat het bijna saai is. Ik zou er niets op tegen hebben als ze ooit besluiten om alle auto's van dezelfde krachtbron te voorzien. En dat het team alleen aanpassingen aan het chassis mag doen. Dan heb je pas races en dan komt ook naar boven hoe goed de chauffeur echt is. Het feit dat ROS nu zo bovenaan staat heeft voornamelijk te maken met het feit dat die auto zo verdomd snel is.. dat de rest niet eens in de buurt kan komen.
Tsja, mijns insziens is de F1 toch echt de topklasse qua techniek. Eenheidsklasses zijn er al genoeg. Ik ben met je eens dat ik het het liefst spannendst zie, maar alles gelijk trekken vind ik daarbij geen goed idee. Het zou leuk zijn als de verschillende teams echt allen hun eigen sterke zwakke en sterke punten hebben waardoor het per track gaat verschillen wie er wint.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Laatst online: 06:32
Mijn mening: engine management afschaffen. Ofwel, dat de motorinstelling en aangrijppunt van de koppeling per bocht verschillend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:48
[...]
Dat gaat hem nooit worden dan trekken alle fabriek teams zich uit de F1 als ze geen eigen krachtbron mogen leveren. Plus dat er genoeg andere klasses zijn die deze formule toepassen dan is de F1 niet meer onderscheidend. En dat is dan ook meteen de nekslag voor deze klasse want de privé teams hebben het redelijk lastig.

[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 29-04-2016 12:50 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Laatst online: 06:32
Hari-Bo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:49:
[...]

Dat gaat hem nooit worden dan trekken alle fabriek teams zich uit de F1 als ze geen eigen krachtbron mogen leveren. Plus dat er genoeg andere klasses zijn die deze formule toepassen dan is de F1 niet meer onderscheidend. En dat is dan ook meteen de nekslag voor deze klasse want de privé teams hebben het redelijk lastig.
Ik vraag me altijd af óf het wel de nekslag zou zijn? Motoren zijn dan dus goedkoop voor teams. Goedkoper betekent ook meer priveteams die in kunnen stappen en het blijft nog steeds de F1. Dat de fabrikanten weggaan... tja. Zelf zou ik het niet heel erg vinden als Ferrari, Renault of Mercedes weggaan. Het verleden wijst uit dat dat toch wel gebeurt (op Ferrari na dan).

[ Voor 3% gewijzigd door friggler op 29-04-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 22:57

Damian

Insane Obtrusion

RoyK schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:40:
[...]

Dan doen andere rijders waarschijnlijk ook in die auto ;)

Daarom gun ik het hem ook niet. Just another boring german.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

zo nieuw is de aeroscreen niet.

Foto uit 1957:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Vanwall_VW5_Aintree_1957.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ah, een sigaar uit eigen doos dus :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Damian schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:55:
[...]

Dan doen andere rijders waarschijnlijk ook in die auto ;)

Daarom gun ik het hem ook niet. Just another boring german.
Is Button ook niet op een dergelijke manier aan z'n WK-schap gekomen?
En wat dacht je van de vader van Rosberg, die kreeg 'm ook bijna cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 16:03
Wat ik me nu afvraag,

Voor de onboard camera hebben ze een stukje plastic wat de hele tijd doordraait om het schoon te houden, De helmen hebben tear offs, wat gaan ze doen om dit ding schoon te houden met alle olie, vliegjes, stukjes rubber en andere zooi? Ruitenwissers? Elke 4 ronden door de carwash? Enorme tear offs?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
ThaStealth schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:17:
Wat ik me nu afvraag,

Voor de onboard camera hebben ze een stukje plastic wat de hele tijd doordraait om het schoon te houden, De helmen hebben tear offs, wat gaan ze doen om dit ding schoon te houden met alle olie, vliegjes, stukjes rubber en andere zooi? Ruitenwissers? Elke 4 ronden door de carwash? Enorme tear offs?
Ruitenwissers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tijdens de F1 training vertelde de verslaggever dat ze dan ook met tearoffs gaan werken. Dat doen ze in de Nascar ook. Zover ik het onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:54
ThaStealth schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:17:
Wat ik me nu afvraag,

Lol, zou wel vet zijn als ze hier ook een automatisch-plastic-doordraai-ding voor maken. Als er dan een hommel (of vogel) tegenaan klapt.. wordt ie mooi uitgesmeerd over het hele scherm! :9

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ferrari nu op de supersoft net zo snel als Mercedes op de softs.

Hoorde net ook dat Ferrari wellicht issues heeft op dit circuit m.b.t. het brandstofverbruik, dat hier behoorlijk hoog ligt. Het verbruik schijnt het heikele punt te zijn van hun motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:29:Het verbruik schijnt het heikele punt te zijn van hun motor.
Niet alleen het verbruik, doet nu helemaal niets meer (elektronisch probleem)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijkt erop dat McLaren en Williams ook sneller zijn dan TR. Wordt een lastige voor Max.

Wel geinig dat Nasr het inderdaad beter doet dan Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:32:
Lijkt erop dat McLaren en Williams ook sneller zijn dan TR. Wordt een lastige voor Max.

Wel geinig dat Nasr het inderdaad beter doet dan Ericsson.
Loopt nog niet lekker voor Max nee, ook niet ten opzichte van Sainz. Zeker op de langere runs langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Had niet verwacht dat het zo vroeg in het seizoen al zichtbaar zou zijn dat STR met een motor uit 2015 zou rijden. Lijkt erop dat ze elke race nu iets langzamer worden. Echter vind ik dat nog lastig om te bepalen op basis van de resultaten van vrijdag. We zullen vooral zien hoe het verder gaat lopen die weekeind.

Verschil in tijden tussen SAI en VES vind ik persoonlijk nog niet zo schokkend. Is immers nog een vrije training en draait tenslotte om de kwalificatie en de race. Daar heeft VES vaak laten zien beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Yeps, en misschien heeft VES wat geprobeerd, met vleugel etc.. en SAI is natuurlijk ook gewoon een topper heh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Mooi zo, motoren worden meer gelijk...

http://www.motorsport.com...-new-engine-rules-721036/

...dan kan Max volgend jaar meedoen om overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 16-10 10:45
nazuzed schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:18:
Mooi zo, motoren worden meer gelijk...

http://www.motorsport.com...-new-engine-rules-721036/

...dan kan Max volgend jaar meedoen om overwinningen.
Het is nog maar een voorstel, noway dat dit volgend jaar al in effect gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Woudloper schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:59:
Had niet verwacht dat het zo vroeg in het seizoen al zichtbaar zou zijn dat STR met een motor uit 2015 zou rijden. Lijkt erop dat ze elke race nu iets langzamer worden. Echter vind ik dat nog lastig om te bepalen op basis van de resultaten van vrijdag. We zullen vooral zien hoe het verder gaat lopen die weekeind.

Verschil in tijden tussen SAI en VES vind ik persoonlijk nog niet zo schokkend. Is immers nog een vrije training en draait tenslotte om de kwalificatie en de race. Daar heeft VES vaak laten zien beter te zijn.
Ik ben blij dat je de regel erna nog typt, want het is echt wel te vroeg om dit nu al te roepen. Komt een beetje over als iets willen roepen om maar iets te roepen... De baan Melbourne ligt de TR gewoon veel beter dan de banen Bahrein, China en ook Rusland.

Maar de motor is op deze baan beter, dan de Renault motor vorig jaar. En vorig jaar kon hij ook redelijk meekomen (zonde van de spin in het begin). Laten we gewoon even de rest van het weekend afwachten :).

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-04-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Snowhite0901 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:45:
[...]

Tsja, mijns insziens is de F1 toch echt de topklasse qua techniek. Eenheidsklasses zijn er al genoeg. Ik ben met je eens dat ik het het liefst spannendst zie, maar alles gelijk trekken vind ik daarbij geen goed idee. Het zou leuk zijn als de verschillende teams echt allen hun eigen sterke zwakke en sterke punten hebben waardoor het per track gaat verschillen wie er wint.
En wat is er nou mooier dan Mercedes vs BMW? vs Ferrari vs Porsche? vs Renault vs Ford? vs Honda? O+
er zijn nu al te weinig merken ..

.. dat is imho het probleem bij de andere klasses qua aantrekkingskracht, je haalt de merkenstrijd weg .. blijft het team en de rijders over .. nah, team zegt je waarschijnlijk niet veel, blijft alleen de rijder over .. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-04-2016 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zelfs bij IndyCar is het Chevy vs Honda...
Anders word het net zoals A1 GP was. Best leuk hoor, daar niet van, maar ben het met je eens dat F1 een merken clash moet worden. Uiteindelijk zorgt dat voor ontwikkeling wat dan ook weer in straatauto's terug komt.

Bijv die canopy: misschien gebruiken ze wel een soort nanospray wat er voor zorgt dat deze vuilafstotend is waardoor we in straatautos geen ruitenwissers meer nodig hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ANdrode schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:10:
[...]
En in de replays lijkt het alsof die vlek er al zit.
[knip]
Bij de eerste run zie je dat de helm door de band wordt geraakt in het filmpje?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/band%20helm.png

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 29-04-2016 15:51 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-10 14:58

PauseBreak

derp!

kevlar01 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:47:
Zelfs bij IndyCar is het Chevy vs Honda...
Anders word het net zoals A1 GP was. Best leuk hoor, daar niet van, maar ben het met je eens dat F1 een merken clash moet worden. Uiteindelijk zorgt dat voor ontwikkeling wat dan ook weer in straatauto's terug komt.

Bijv die canopy: misschien gebruiken ze wel een soort nanospray wat er voor zorgt dat deze vuilafstotend is waardoor we in straatautos geen ruitenwissers meer nodig hebben :P
Je hebt door dat dergelijke zaken al vele jaren worden gebruikt in de LMP-klassen, en ook dat die sprays allang op de markt zijn? :P

Nee, merp!

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1