‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet om 12:00 op Schiphol staan voor m'n vakantie naar IJsland dus kan na de race direct vertrekken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tis voor mij voor het eerst namelijk ben op reis en kan nu effe sky niet ontvangen.
Ik vind het altijd wel leuk zo met Ziggo.MaXeRs schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:33:
Is het een beetje te doen op ziggo met dat stel op die bank ? Sorry for de fans maar krijg er een unheimlich gevoel van.
Tis voor mij voor het eerst namelijk ben op reis en kan nu effe sky niet ontvangen.
Vooral vandaag, zitten een paar leuke meiden in het beeld
Ik moet zeggen dat het stel op de bank bij Ziggo vanochtend wel te pruimen is.
Ik hoop op een enerverende race met flink wat inhaalacties.
"When you grow up your heart dies"
Wel jammer dat Doornbos af en toe complete onzin verkondigt.sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:36:
Goedemorgen... alweer een tijdje wakker hier.
Ik moet zeggen dat het stel op de bank bij Ziggo vanochtend wel te pruimen is.
Ik hoop op een enerverende race met flink wat inhaalacties.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Over unheimlich gesproken, ik kijk op rtl. Overigens zou ik een overwinning van Nico niet erg vinden, dat maakt het WDC nog enigszins spannend dit jaar. Lewis moet er dan echt voor gaan vechten.MaXeRs schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:33:
Is het een beetje te doen op ziggo met dat stel op die bank ? Sorry for de fans maar krijg er een unheimlich gevoel van.
Maar een overwinning van Kimi vanaf p3 zou helemaal mooi zijn.
Maar hij vind het altijd des ter interessanter om te melden dat hij in Monaco woont.Destruction schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:38:
Sja, Doornbos vindt het volgens mij iets te jammer dat-ie er zelf niet meer bij is.

Eens.sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:39:
Jan Lammers mag ik altijd wel graag horen praten. Sympathiek persoon.
Verkondigt Doornbosch nou serieus dat de bandentemperatuur te hoog wordt, omdat de verplichte bandendruk te hoog is?
[ Voor 25% gewijzigd door JeroenTheStig op 17-04-2016 07:43 ]
Belasting paradijsje heRivanov schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:40:
[...]
Maar hij vind het altijd des ter interessanter om te melden dat hij in Monaco woont.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Lijkt er inderdaad op dat ze de Top Gear filosofie hebben toegepastRyur schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:33:
[...]
Vooral vandaag, zitten een paar leuke meiden in het beeld
Die achter Rob zitSmultie schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:44:
[...]
Lijkt er inderdaad op dat ze de Top Gear filosofie hebben toegepast
Ook al die links achter Jan Lammers is ook wel leuk.
Verwijderd
hoor net op de sky sports stream van max zelf dat het opgelost zou moeten zijn.Erapaz schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:46:
Is er nog nieuws over de auto van Max? Hij trok naar links tijdens de kwalificatie.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Goedemorgen!
Had ik me toch bijna verslapen

Waiting on the world to change
Dat zou mooi zijn. Toch iets aërodynamisch dan als ze het onder parc fermee hebben kunnen oplossen? Of iets met de banden..Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:49:
[...]
hoor net op de sky sports stream van max zelf dat het opgelost zou moeten zijn.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jij speelt vals!Firesphere schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:02:
Hallo, ik kijk ook live! (hoewel het hier 18:00 is natuurlijk, dus geen vroeg opstaan voor mij)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Idd Kvyat bij Vettel, die daarvoor uitwijkt en Raikkonen raakt.
[ Voor 54% gewijzigd door Destruction op 17-04-2016 08:07 ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
WTF RIC!!!!!!!!!!!!!!
Wat een onzin.Destruction schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:06:
Hamilton is het voor zichzelf aardig aan het verkloten zo, lijkt het. Afgaande op z'n social media posts zou ik denken dat-ie zich teweinig focust op z'n F1 carriere.
Idd Kvyat bij Vettel, die daarvoor uitwijkt en Raikkonen raakt.

Dan maar weer op de pc kijken.
zal ws debris zijn geweest...sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:09:
Jammer dat Pirelli zo bepalend is voor de wedstrijd.
Dat ligt niet aan pirelli, er ligt veel te veel zooi op de baansjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:09:
Jammer dat Pirelli zo bepalend is voor de wedstrijd.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Die gaat het nog wel verkloten bij een inhaalactiepinda powerrr schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:09:
SAI gaat lekker zo! Die profiteert nu van de chaos.
The ramblings of an idiot
Sowieso schrijf je zo!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Denk dat Ricciardo een scherp stuk te pakken had.
Dank u voor deze onderbouwde weergave van uw mening.
Haha, Vettel inhalen in de pits
[ Voor 29% gewijzigd door Smultie op 17-04-2016 08:14 ]

Drs stuk bij SAI ?
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 17-04-2016 08:15 ]
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Ghehehe kikiArjantje72 schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:14:
Vettel duwt Kiki er zo af.
Maar idd, VET had de deur open, KVI zat daar al dik naast.
What a fine day for Science! | Specs

Ja het is nog gewoon trackMcBoom schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:14:
Je mag blijkbaar dus inhalen bij de ingang van de pits![]()
Onder de safety car nogwel...McBoom schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:14:
Je mag blijkbaar dus inhalen bij de ingang van de pits![]()
Graag gedaan.Destruction schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:13:
[...]
Dank u voor deze onderbouwde weergave van uw mening.
VES stond in de rij in de pits, dus wellicht ook weer wat "lastig" getimed.
Vettel die wederom Kvyat aanwijst als schuldige voor het contact tussen hemzelf en Kimi.
[ Voor 31% gewijzigd door Destruction op 17-04-2016 08:17 ]
Heeft nu de SS gehad, kan dus alles op S uitrijden, dus langere stintsGoron schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:17:
Hoezo pit Hamilton nog een keer
Geen idee of dit gedekt is in de regels, maar ik vind het wel een onderzoekje waard.Ryur schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:16:
[...]
Ohja, ben benieuwd of dit problemen gaat opleveren?
Je mag onder de SC niet inhalen eig.
Beide tegerlijkertijd naar binnen.Edd schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:17:
SAI P12 en VES P18? Wat is daar gebeurd? TR weer een lekkere pitstop gehad?
P1 t/m P8 zijn niet de pits in gegaanEdd schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:17:
SAI P12 en VES P18? Wat is daar gebeurd? TR weer een lekkere pitstop gehad?
Zodat hij de Supersoft niet meer hoeft te gebruiken.Goron schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:17:
Hoezo pit Hamilton nog een keer
Hij rijdt tussen Raikkonen en Ricciardo, dus mooi als een blok naar voren? Hopelijk.Destruction schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:17:
Max ondertussen op een plek die z'n vader nog wel kent van de tijd dat die STR nog een Minardi was.
Dat het mag is wel duidelijk, maar of het verstandig is dat het mag is een tweede. Als er wat gebeurt zit gelijk de pitstraat potdicht. Zijn ze zo bezig met veiligheid...Ryur schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:15:
[...]
Ja het is nog gewoon trackTot aan de pitlimiter mag het
Ricciardo al weer weg vooraan.
Pweeep.
Volgens mij mogelijk wel ja!albino71 schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:19:
Is de actie van Vettel (zeurpiet) niet inhalen onder de safetycar?
Ik kan me niet voorstellen dat het onder SC mag. Dan mag inhalen niet, dus ook niet op dat stukje van de baan dan.McBoom schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:18:
[...]
Dat het mag is wel duidelijk, maar of het verstandig is dat het mag is een tweede. Als er wat gebeurt zit gelijk de pitstraat potdicht. Zijn ze zo bezig met veiligheid...
https://f1manager.info/ranking/4605

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1