Plus dat Sainz vervolgens 8 rondjes blijft blokkeren terwijl Verstappen 0.2-0.3s per ronde sneller rijdt.Señor Sjon schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:47:
[...]
Ik krijg het idee dat Verstappen naar binnen wilde, maar tactisch niet mocht. Uiteindelijk mag Sainz het in die ronde wel. Mogelijk stonden ze al klaar voor Verstappen en was zo opeens een band zoek. Dus buiten de undercut, kreeg ie ook nog een 5-6 seconden tragere stop. Vervolgens doet Sainz 6 rondjes over het inhalen van Palmer en het chagrijn is compleet.
Maar dan nog heeft het team zijn pit stop verkloot. Anders lag hij gewoon nog op een mooie positie nu...
Dan heeft de voorste rijder toch eerste keus?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hamilton pissed omdat hij niet heeft gewonnen vanaf pole, Max pissed omdat hij zich genaaid voelt door Carlos / z'n team.
Zet de toon voor dit seizoen!
Wel gaaf dat de Haas auto's een beetje vooruit gaan en dat de McLaren's er weer een beetje bij zijn.
Zet de toon voor dit seizoen!
Wel gaaf dat de Haas auto's een beetje vooruit gaan en dat de McLaren's er weer een beetje bij zijn.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Doe maar niet, strafpunten...
Waiting on the world to change
Dat was het dan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
dom dom dom dom
Dit moet je dus niet doen....Verstappen genen zitten er duidelijk wel in
Dit moet je dus niet doen....Verstappen genen zitten er duidelijk wel in
[ Voor 72% gewijzigd door sanderb op 20-03-2016 07:50 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max nog even spinnen, kan er ook bij
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Idk niet gehoord. Hamilton wel gewoon 2 zoals verwacht eigenlijk. Liever op 6 mja.Lekker Ventje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:47:
[...]
Verstappen had toch al eerder aangegeven dat zijn banden niet best meer waren?
Lekker voor max, Alleen maar huilen en dit is 2e keer dat hij iets soms doet
Nu dus echt het hele weekend naar de....
"When you grow up your heart dies"
Sfeer is om te snijden binnen TR vermoed ik
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Pfoe, dit wordt een flink nagesprek binnen de muren van TR..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Weer Sainz die zich weer verremt..
Flickr PSN ID= cheironnl
Max! Nu is hij echt klaar.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het blijft nog lang onrustig zo in team TR..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja, geef sainz de schuld... Max is gewoon over zijn toeren, hij moet z'n gemak houden.
Verwijderd
Dat is makkelijk. Verstappen naar FerrariSleepie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:50:
Zou Niki Lauda nog wat tijd overhebben voor wat hoe-blijven-we-vriendjes gesprekjes?

Dat mag... maar ik denk toch dat het team na evaluatie niks anders doen dan Max weer gelijk geven.
Nee, Sainz maakt daar duidelijk een remfout, dat ziet m'n nichtje van 3 nog.MikeyMan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:50:
Ja, geef sainz de schuld... Max is gewoon over zijn toeren, hij moet z'n gemak houden.
Carlos moet zich straks snel uit de voeten maken denk ik, wil max niet tegenkomen straks
Gewoon zen eigen domme fout, geen focus meer en alleen maar huilen op de radio.
Max moet nog wel leren rustig blijven als het niet loopt zoals hij wil.
Sainz moest gewoon aan de kant, hij is duidelijk sneller..
Toto Wolf weet wel hoe je twee kemphanen in een team moet handelen, misschien die ff om hulp vragen.
Niet als hij zich zo blijft gedragen...
Haha Max rijdt een-na-beste ronde tijd van nu.
Max zet even een statement neer, eat this TR
Dit dus, ventje denkt dat alles wel aan de kant gaat voor hem.aicaramba schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:51:
Max moet nog wel leren rustig blijven als het niet loopt zoals hij wil.
Jij hebt Verstappen echt niet hoog zitten hè?rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:51:
Gewoon zen eigen domme fout, geen focus meer en alleen maar huilen op de radio.
The ramblings of an idiot
Ben ik het wel mee eens. Maar ik kan me wel begrijpen dat hij flink over de zeik is. Ik vermoed dat Sainz een beslissing heeft genomen om een andere attitude aan te nemen om zijn teammaat boven te blijven. Ik weet niet of dat dit een goede strategie voor hem is.MikeyMan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:50:
Hij bewijst toch maar weer dat die gelijk had tov Sainz..rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:52:
[...]
Dit dus, ventje denkt dat alles wel aan de kant gaat voor hem.
Dat is toch logisch ? Er naar toe is geen issue, er voorbij lukt niet.Polbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:51:
Damn 1.5 sec. Point made
Hamilton net zo.
Ze rijden het tempo van de voorste in het treintje.
Valt mee, we weten niet hoe snel Sainz zou zijn nu bij een lege baan. Het gaat allemaal om de context. Is niet goed te vergelijken.Juncto schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:52:
Max zet even een statement neer, eat this TR
Gewoon een strategie fuck up van het team, heel zuur maar zorg maar dat je gewoon de finish gaat halen nu. Al is het dan maar op P10.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Max is nog jong en moet nog leren met tegenslag om te gaan net als dat Sainz moet leren om te accepteren dat je een snellere teamgenoot kunt hebben. Leuk dat ie nu laat zien dat ie duidelijk sneller is, praat straks wat makkelijker.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kijk hij kan prima rijden. Maar ga dan verdomme ook rijden en laat het zien ipv huilen en foutjes maken.
wel een kromme vergelijking van mol, ja max rijdt nu 31.6 dit, omdat hij niet meer achter in het groepje zit, vergelijk dit met Sainz die 33. nog wat rijdt. Vergeet ie ff dat Sainz nog wel achter dat groepje vast zit.....
Ja, knap gedaan van GrosjeanExocet schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:54:
Wat een debuut voor Haas
Daarvoor was je mening ook wel duidelijk hoorrolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:54:
[...]
Kijk hij kan prima rijden. Maar ga dan verdomme ook rijden en laat het zien ipv huilen en foutjes maken.
Hij is wel redelijk genaaid deze wedstrijd, dat moet je toegeven. Slim van sainz, dat wel.rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:54:
[...]
@Barns
Saintz heeft een stuk vrije baan gehad, nadat ze Palmer voorbij waren.... en Max kon toen nog bij Saintz blijven...
Saintz heeft een stuk vrije baan gehad, nadat ze Palmer voorbij waren.... en Max kon toen nog bij Saintz blijven...
Maar waarom kan Sainz niet voorbij aan bottas?
Eens, maar het betekent wel dat de TR in potentie ruim anderhalve seconden sneller is dan dat groepje. Dan moet je toch een keer een gaatje kunnen vinden.Dennism schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:54:
wel een kromme vergelijking van mol, ja max rijdt nu 31.6 dit, omdat hij niet meer achter in het groepje zit, vergelijk dit met Sainz die 33. nog wat rijdt. Vergeet ie ff dat Sainz nog wel achter dat groepje vast zit.....
Flickr PSN ID= cheironnl
Max liet zelf zien hoe moeilijk het kan zijn om in te halen door rondenlang HAM achter zich te houden.
Hij is wat mij betreft ook de betere en snellere van de twee.. En het team heeft die pitstop verkloot..
Maar hou je op de radio in..en laat je ballen op de baan zien.
Hij is wat mij betreft ook de betere en snellere van de twee.. En het team heeft die pitstop verkloot..
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
True, Carlos niet gezien op lege baan idd. Was iets te snelHoyden schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:53:
[...]
Dat is toch logisch ? Er naar toe is geen issue, er voorbij lukt niet.
Hamilton net zo.
Ze rijden het tempo van de voorste in het treintje.
Omdat hij nonstop z'n voorband op slot gooit, nu moet hij compenseren door met de achterbanden te sturen en dan zijn alle 4 de banden snel op.ruudonline schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:55:
Omdat hij moeite heeft met inhalen...ruudonline schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:55:
We hebben niet alle informatie en misschien kon hij echt niet meer en was de stop dus nodig.Malt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:54:
[...]
Hij is wel redelijk genaaid deze wedstrijd, dat moet je toegeven. Slim van sainz, dat wel.
Ondanks alles, toch een mooie race gezien..kijk nu al uit naar Bahrain!!
Mwoah, beetje pech met de rode vlag en een waardeloze stop van Verstappen. Op zich best te verklarenExocet schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:56:
Toch raar dat Torro Rosso in de positie is gekomen gezien de snelheid die ze hebben
Flickr PSN ID= cheironnl
Mercedes mag Alonso bedanken, Vettel was gewoon eerste geweest zonder die rode vlag.
Wel een hele mooie race zo!
Wel een hele mooie race zo!
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 07:57 ]
Niet zo raar hoor, dat heet een rode vlag direct nadat ze gepit hadden, weggegooide tijd. Dan een Sainz + team dat fouten maakt en Verstappen kan niks meer uithalen.Exocet schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:56:
Toch raar dat Torro Rosso in de positie is gekomen gezien de snelheid die ze hebben
Andere coureurs zullen net zo jammeren op de radio... we horen helaas of misschien gelukkig ook niet alles. Alonso kon net zo zeuren, Hamilton kan het... dus ja, hij is echt niet de enige...sanderb schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:55:
Max liet zelf zien hoe moeilijk het kan zijn om in te halen door rondenlang HAM achter zich te houden.
Mooie race verder, ik heb mij geen seconde verveeld. Haas, prima gereden en een mooie P6. Palmer als rookie ook erg goed gedaan met een P11.
2x Mercedes op 1 en 2. Prima weer.
Maar grosjean wat een held.
Maar grosjean wat een held.
Hier wringt de schoen inderdaad....snap dat Max over de zeik is...maar moet zich misschien wel iets rustig houden over de radio...jammer verloren race..begon zo goed.ruudonline schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:53:
[...]
Ben ik het wel mee eens. Maar ik kan me wel begrijpen dat hij flink over de zeik is. Ik vermoed dat Sainz een beslissing heeft genomen om een andere attitude aan te nemen om zijn teammaat boven te blijven. Ik weet niet of dat dit een goede strategie voor hem is.
Toch even deze weer quoten hoorKrukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:20:
Heerlijk dit voor al die doomsayers die zeiden dat Merc wel even met 2 vingers in de neus weer kampioen wordt
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk dat TR als team gefaald heeft. Ze hebben twee erg goede rijders en door tactisch rare dingen krijg je nu P9 en P10, waar een P5 en P6 mogelijk waren.
Mogelijk wel ja, maar vergeet niet dat Hamilton bijv. ook een klap sneller is dan Sainz op een vrije baan en er ook ronden achter vast zat. Als Max echt zoveel overhad had hij met die logica in het vrije stuk na Palmer ook Sainz moeten kunnen inhalen.cheiron schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:55:
[...]
Eens, maar het betekent wel dat de TR in potentie ruim anderhalve seconden sneller is dan dat groepje. Dan moet je toch een keer een gaatje kunnen vinden.
Echter ergens naar toe rijden is in F1 nog steeds heel wat anders dan inhalen.
Jij hebt de race niet gekeken ofzo? Vettel was gewoon eerste geweest zonder die rode vlag.
Well played Mercedes, well played.
Net doen alsof dit jaar anders gaat zijn en mensen hoop geven in het eerste half uurtje.
Net doen alsof dit jaar anders gaat zijn en mensen hoop geven in het eerste half uurtje.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
STR moet zich de ballen uit de broek schamen en nog maar eens flink de pitstops onder de loep nemen.
Verwijderd
Sainz verremde zich. Of Verstappen daarom meer afstand had moeten houden is een andere discussie, maar foutloos is Sainz in dit verhaal niet.MikeyMan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:50:
Ja, geef sainz de schuld...
Eerlijk is eerlijk, het grote verlies aan posities is niet aan hemzelf te danken, maar aan het team. De fouten die hij, wellicht door zijn frustratie, richting het einde van de race heeft gemaakt, zijn positioneel dan weer weinig interessant.ATS schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:51:
Niet als hij zich zo blijft gedragen...
Gretig en agressief zijn is op zichzelf geen zonde in de F1. Integendeel, zou ik zeggen.
Alleen die twee vingers in de neus was dit keer één vinger en een rode vlag.
Was ook niet serieus bedoeld joh. Uiteindelijk Mercedes weer 1& 2, maar een stuk meer moeite dan vorig jaarKrukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:58:
[...]
Jij hebt de race niet gekeken ofzo? Vettel was gewoon eerste geweest zonder die rode vlag.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kun je niet je eigen topic openen voor je mercedes haat? Ik ben 't hier wel een beetje beu...Phusebox schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:58:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Waarom? Ik vind het erg veelbelovend voor de strijd Ferrari Mercedes dit.
Deze race kwam tactisch de kant van Merc op, maar ze hebben deze race niet die absolute ruwe snelheid voordelen gehad die ze vorig jaar altijd hadden. Erg fijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Je rustig houden tijdens de race en dan achteraf gaan zeuren, terwijl je er niets meer aan kan doen en de punten achter de naam van je teamgenoot staan? Ik weet niet of dat een vruchtbare strategie isMichel242186 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:57:
Hier wringt de schoen inderdaad....snap dat Max over de zeik is...maar moet zich misschien wel iets rustig houden over de radio...jammer verloren race..begon zo goed.
Phusebox schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:58:
nog even en je gaat zeggen dat Alonso in de Mercedeswintaltijd conspiracy zit door hem bewust tegen Gutierrez aan te rijden.Phusebox schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:58:
Of ben je altijd zo zuur?
Button 14e zal ook wel balen. Dat is wel eens anders geweest.
Ahh ok, ja denk ook wel dat Merc kampioen wordt als ze beter wegkomen bij de start in volgende races, maar het zit in ieder geval een stuk dichter op elkaar dan vorig jaarcheiron schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:59:
[...]
Was ook niet serieus bedoeld joh. Uiteindelijk Mercedes weer 1& 2, maar een stuk meer moeite dan vorig jaar
Jij leest nog niet zo lang mee in tweakers F1 topics?
Antwoord: Ja
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ach ja als de rest van de teams alleen kneuzen met een iq van 80 de strategie laat bepalen hoeft Mercedes niet veel te doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Max krijgt van mij een 5- deze race.
- huilen op de radio
- Vragen of Sainz aan de kant kan
- opgefokt rondrijden en paar keer bijna crashen
- tegen z'n teamgenoot aanrijden.
Deze race laat goed zien dat Max nog niet klaar is voor de volgende stap. Zodra hij tegenslag heeft, gaat hij alles en iedereen de schuld geven en verliest hij z'n hoofd.
Flinke minpuntjes wat mij betreft.
- huilen op de radio
- Vragen of Sainz aan de kant kan
- opgefokt rondrijden en paar keer bijna crashen
- tegen z'n teamgenoot aanrijden.
Deze race laat goed zien dat Max nog niet klaar is voor de volgende stap. Zodra hij tegenslag heeft, gaat hij alles en iedereen de schuld geven en verliest hij z'n hoofd.
Flinke minpuntjes wat mij betreft.
Niet alleen in F1 topics..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben het met je eens maar het moet niet ten kosten gaan van zijn concentratie.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:00:
[...]
Je rustig houden tijdens de race en dan achteraf gaan zeuren, terwijl je er niets meer aan kan doen en de punten achter de naam van je teamgenoot staan? Ik weet niet of dat een vruchtbare strategie is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1