Overstappen naar een nieuwe energieleverancier Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:
  • 2.180.139 views

• Lowlands
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-02 08:57
Matched: ingangsdatum
SaittamW schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 07:04:
[...]

Ik ben eerder klant geweest bij Greenchoice en kreeg het contract voor 3 jaar Duurzaam Dalen de volgende dag. Meteen na het afsluiten zag ik wel na het inloggen bij Greenchoice dat ik een nieuw contract had doordat mijn adres er dubbel in stond met een nieuwe ingangsdatum. Dag daarop kreeg ik het contract.

Bij mij staat in de mail als in het contract zelf een einddatum van 3 jaar later na de ingangsdatum.

Mail: "Jouw keuze
Je hebt gekozen voor 3 jaar Duurzaam Dalen Unive. Dit contract loopt 26-06-2025 af."

Contract:
Begindatum: 26-06-2022
Einddatum: 26-06-2025

Contractduur: 36 maanden

In het contract staan de tarieven van het eerste jaar en een verwijzing naar het tabel met de tarieven van het eerste, tweede en derde jaar die ook op de website te vinden is.

Apart dat ze verschillende varianten hebben voor hetzelfde product... Het zinnetje wat jij aanhaalt kan ik niet vinden.
@SaittamW
Ik heb me aangemeld maar wacht nog op bevestiging.
Zal ze zo bellen.
Ik zoek nog steeds naar tarieven en voorwaarden salderen en terugleveren
Heeft u die misschien?

• Lowlands
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-02 08:57
Opperpanter2 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 08:45:
Ik heb ook nog geen bevestigingsmail van Greenchoice. Mijn aanname was dat ze elke aanmelding even controleren o.i.d. Als ik inlog op mijn greenchoice, ik ben in het verleden klant geweest, zie ik dit:

[Afbeelding]

Dus gaat nog niet helemaal goed. Zal einde dag of anders morgenvroeg eens informeren.
@Opperpanter2
Als je inlogt zie je net links naast je profiel je adres. Als je daarop klikt krijg je waarschijnlijk net als ik nu opeens een tweede adres. Dat wordt het nieuwe contract denk ik. Bij mij staat al een ingangsdatum verder nog niets

De klantenservice neemt niet op, zijn nog gesloten hoewel vanaf 830 open volgens de site

[ Voor 5% gewijzigd door Lowlands op 21-06-2022 08:52 . Reden: Toevoeging ]

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-04 12:46
Lowlands schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 08:49:
[...]

@Opperpanter2
Als je inlogt zie je net links naast je profiel je adres. Als je daarop klikt krijg je waarschijnlijk net als ik nu opeens een tweede adres. Dat wordt het nieuwe contract denk ik. Bij mij staat al een ingangsdatum verder nog niets

De klantenservice neemt niet op, zijn nog gesloten hoewel vanaf 830 open volgens de site
Het werkt nu wel, klantenservice zal wel druk zijn omdat ze zo'n beetje de enigen zijn die vaste contracten aanbiedt.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Babel10 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:40:
Iemand hier laatste tijd nog ervaringen met ZonderGas?

Mijne gaat 05-07 in, dus 14 dagen vooraf moet ik de factuur krijgen om handmatig te betalen. Dat zou +- vandaag zijn.

In het begin ging het zo te lezen hier op het forum niet altijd goed - maar laatste tijd nog mensen waarvan hun ZonderGas is geactiveerd?

Ik denk dat ik morgen of overmorgen even bel als ik nog geen factuur heb ontvangen.
Duurde hier de laatste keer ook vrij lang, maar kwam uiteindelijk vanzelf goed, 12 dagen ervoor.
Als je het goed is kun je al inloggen op je account bij Zondergas, daar kun je zien wanneer je ingangsdatum wordt verwacht.
Wat zijn de tarieven van je nieuwe contract?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Babel10
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-05 16:57
HereIsTom schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:56:
[...]

Duurde hier de laatste keer ook vrij lang, maar kwam uiteindelijk vanzelf goed, 12 dagen ervoor.
Als je het goed is kun je al inloggen op je account bij Zondergas, daar kun je zien wanneer je ingangsdatum wordt verwacht.
Wat zijn de tarieven van je nieuwe contract?
De laatste keer? Je bedoelt toen je contract inging?

Ja ik kan al een tijdje inloggen, staat als volgt:
Contract status "Status onbekend"
Contract startdatum "05-07-2022"

Machtiging is goed doorgekomen, dus nu wachten op de factuur, zodat ik kan betalen en dan start het pas, hebben ze me eerder verteld.

Tarieven heb ik:
Stroom dal = 0,20872
Stroom normaal = 0,24718
Gas = 1,06876
Voor 5 jaar, dus vandaar dat ik er wel bovenop zit.

Maar fijn, bij jou dus 12 dagen vóór leverdatum? Dan wacht ik nog wel even tot minimaal vrijdag voordat ik ga bellen.

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 30-04 18:31

MevrouwDeKat

Miauw

Duurde even, maar de contractbevestiging van GC/unive is binnen. Contact via whatsapp gehad om de ingangsdatum nog wat aan te passen, ik had even een error in m'n hoofd tijdens het invullen. Ik heb er vertrouwen in dat dat ook goed komt. Fijn :)

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:12
JBS schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:06:
[...]
Als ik het goed begrepen heb:

In de zomer is vaak je opbrengst een stuk hoger dan je verbruik. Stap je in de zomer over naar een andere leverancier, dan kun je die overproductie niet meer salderen met je verbruik in de winter en krijg je er de vaak veel minder gunstige terugleververgoeding voor.
Je kunt een nieuw contract afsluiten met een ingangsdatum die maximaal zes maanden van nu ligt. Tot die tijd kun je dus het huidige contract -met bijvoorbeeld hoge terugleververgoeding- aanhouden.

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
JBS schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:57:
Zie veel mensen kiezen voor het 3 jarig contract van GC/Unive. Voor de mensen met zonnepanelen: nemen jullie het ongunstige moment m.b.t. salderen voor lief?
Je kan bij GC/Unive de ingangsdatum 6 maanden in de toekomst zetten. Voor de mensen die zekerheid willen maar op dit moment nog in een ander gunstig(er) contract zitten kan dat uitkomst bieden.

Ja, wat @antidote ook al aangaf dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tehh op 24-06-2022 08:36 ]

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-04 12:46
Volgens mij zijn de tarieven die iedereen in zijn contractbevestiging heeft gekregen correct. Er stond een tijdje alleen een verkeerd labeltje boven. 21% ipv 9%.

Ik heb deze ontvangen (21/6) 3 jaar contract, ingangsdatum 1/8:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsVdi57OU9pnW7EXlsw8ZTcqUrA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hvpBLpIvNubmHrG5T0KVXWe0.png?f=fotoalbum_large

Dus die €1.66 klopt gewoon, maar is gebaseerd op 9% BTW ipv 21%. Als je dat omrekent door te delen door 1.09 en te vermenigvuldigen met 1.21 kom je op €1.84 zoals ook al meerdere keren hierboven staat....

Kortom die €1.66 klopt gewoon, dus geen paniek lijkt me :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Opperpanter2 op 27-06-2022 16:11 ]

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 19:17
knetterbekkie schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:15:
Hai mensen,

Sorry dat ik hier zomaar binnenval. Ik ben een echte lurker en volg al een tijdje zo af en toe dit topic.
Nu is het zo dat mijn vaste energie contract afloopt op 26 november en ik vroeg mij af of het nu al mogelijk is om een nieuw contract af te sluiten die dan pas 26 november in gaat?
Ik ben namelijk geneigd om de GC 3 jaar dalen af te sluiten als dit wel mogelijk is (ik moet toch nog een reisverzekering afsluiten ergens). Ik vrees hem namelijk voor de variabele tarieven wanneer ik wacht tot ons huidige contract afloopt.

Groetjes!
bij GC kun je de ingangsdatum max 6 maanden vooruit zetten

• knetterbekkie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-11-2025
Vorige week GC 3 jaar afgesloten. Nu zie ik dat de energie direct deal van consumind net iets scherper is.
Aangezien ik nog in de bedenktermijn zit van GC denk ik erover om toch daarvoor te gaan.
Heeft er al iemand ervaring met consumind bellen om een ingangsdatum verder in de toekomst af te spreken dan dat op de website mogelijk is? Op de website kan ik uiterlijk kiezen voor 3 oktober terwijl ik het contract pas eind november in zou willen laten gaan.

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
knetterbekkie schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:11:
Vorige week GC 3 jaar afgesloten. Nu zie ik dat de energie direct deal van consumind net iets scherper is.
Aangezien ik nog in de bedenktermijn zit van GC denk ik erover om toch daarvoor te gaan.
Heeft er al iemand ervaring met consumind bellen om een ingangsdatum verder in de toekomst af te spreken dan dat op de website mogelijk is? Op de website kan ik uiterlijk kiezen voor 3 oktober terwijl ik het contract pas eind november in zou willen laten gaan.
Heb net gebeld en kreeg te horen dat de aanbieding "op" is. Ook nadat ik had aangegeven dat ik het via de website wel had kunnen aanvragen als mijn contract voor 3 oktober afloopt. Ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen.

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Napsju schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:17:
[...]

Enig idee per wanneer in de toekomst dit maximaal kan?
Zekers. Bij GC/Unive kun je max 6 maanden voor ingangsdatum levering alvast een contract afsluiten. Heb zelf op 1 juni een 3 jaar dalen contract afgesloten wat per 1 december van dit jaar pas in gaat.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-05 06:28
BBKing schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:53:
[...]

Zekers. Bij GC/Unive kun je max 6 maanden voor ingangsdatum levering alvast een contract afsluiten. Heb zelf op 1 juni een 3 jaar dalen contract afgesloten wat per 1 december van dit jaar pas in gaat.
Gelukt. Ingangsdatum begin december was geen probleem.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnMeMI9xKCeaHT8Qdi4wMYkacqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SFqTT3SImuQz6H5h1HWrSpoZ.png?f=fotoalbum_large

Lekker!

• hoihoi66
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-04 08:35
Napsju schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:51:
[...]

Gelukt. Ingangsdatum begin december was geen probleem.
[Afbeelding]
Wat is hier de terugleververgoeding eigenlijk?
Ik lever meer terug dan dat ik verbruik. Is zo’n leverencier dan wel gunstig voor mij waar de elektra tarieven zo laag zijn?
Gas is wel lkkr voor 3 jaar maar wat als de oorlog eind dit jaar voorbij is? :)

Je kan ook met een boete het contract openbreken natuurlijk. :P

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
migchiell schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:05:
[...]

Misbruik? Ik heb me gewoon aangemeld, er werd niets gevraagd of gemeld over Univé, en ik ben gewoon geaccepteerd. Er staat in mijn voorwaarden ook niets over Univé.
Hier precies hetzelfde. Het is ook gewoon een contract bij Greenchoice.

Bij GC lijkt alles vlot geregeld te worden en lijkt de online omgeving ook al in orde. Bij Eneco daarentegen waar ik voor elektra naar overgestapt ben, zie ik nog weinig in de online omgeving en lijken daar ook wel wat bugs te zitten. Heb het idee dat daar een en ander niet zo vlot verloopt. De ingangsdatum klopt in het overzicht en dat is voor mij het belangrijkste dus veel zorgen maak ik me niet. Het is toch een modelcontract met een korte opzegtermijn.

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-04 22:47
besteller2019 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:29:
In tijdens van crises is er voor elke energieleverancier contractuele ruimte om de werkelijke kosten door te belasten aan hun klanten.

Je zit met een 5 jarige contract uit 2020 of een 3 jarig contract uit 2022 dus in principe net zo safe. Als straks echt de pleuris uitbreekt gaan we gewoon met z'n allen de werkelijke kosten van gas en elektra betalen. Ook iedereen op vast contract.
Ik heb een vast 3-jarig contract bij Oxxio ingangsdatum 05-01-2022 afgesloten in aug 2021 voor 1300 m3 per jaar. Het lijkt me dat Oxxio 3900 m3 heeft vastgelegd voor mijn contract tegen het tarief van aug 2021. Zou dan totaal geen reden moeten zijn dat, omdat de inkoopprijzen stijgen in 2022/2023/2024, mijn tarief te verhogen voor een lopend contract van 3900 m3 die men al zou moeten hebben gereserveerd.

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-04 22:45
Je kan ook nog prima achteraf een verzekering afsluiten mocht je dat willen. Meestal ligt de ingangsdatum van je energiecontract een maand (of meer) vooruit. Verzekeringen kan je meestal per vandaag afsluiten.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zojuist ook met Univé gebeld, nadat ik een reisverzekering heb afgesloten, binnen 5 minuten was het geregeld, direct iemand aan de lijn.

Zit nu variabel bij Greenchoice, is wat goedkoper, maar toch voor zekerheid met 3 jaar dalen gekozen. Ingangsdatum nu laten zetten op 1 januari komend jaar. Die ingangsdatum kan je nog naar voren trekken als Greenchoice variabel toch besluit eerder van 1 januari te verhogen, meldde ze me. Mooi eerst nog even de wat lagere variabele tarieven van 1.61.

Eerste helft volgend jaar verhuizen naar gasloze woning, dan betaal je geen opzegvergoeding voor gas. Zonnepanelen dekken geen volledig verbruik.

Geeft rust zo'n contract, dat vinden wij erg lekker. Dan maar (eerst) wat duurder...

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:36
Ben ook maar overgestapt naar GC/Univé, reisverzekering per 01-09 laten ingaan, en de GC ingangsdatum 01-01-2023 (Omdat de tarieven van Vattenfall momenteel nog een heel stuk gunstiger zijn). Ik had eerst geen reisverzekering, maar zat me niet lekker ;)

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 19:03
Zojuist ook het 3 jaar dalen abonnement afgesloten. Was binnen 5 minuten gepiept, geen verdere vragen gesteld. Al ga ik denk ik wel de reisverzekering afsluiten voor de zekerheid.

Tarieven die eerder genoemd waren kloppen inderdaad (nog). Als ik tijdens het telefoongesprek akkoord gaf, werden die tarieven 'vastgelegd' en had ik 2 weken bedenktijd of tijd om evt te vergelijken zei de medewerker. Klinkt schappelijk. Ingangsdatum werd automatisch op +1 maand gezet (= 3 september), maar kon eventueel aangepast door de klantenservice te bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEOEj7OKJKAMJtKAzqS3dO0NLn8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/InnNuFdgCWJOX9O54EfYoWr8.png?f=user_large

Ik zit nu overigens bij Energiedirect, mijn abonnement loopt tot (en met?) 1 september. 2500 kwh stroom, 900 m3 gas. Ik ga per 1 september dan ook overstappen naar eneco ivm de hoge TLV, zodat ik evt in het voorjaar weer een andere switch kan maken als dat nodig is.

Vragen:
1) Klopt het dat ik tot 1 januari bij eneco dus evenveel moet opwekken als gebruiken om niet mezelf in de vingers te snijden (qua salderen per half jaar periode)?
2) Is het dan wijsheid om per 1 september over te stappen naar Eneco voor stroom?
3) Wordt mijn gascontract bij ENergiedirect automatisch opgezegd door GC/unive? Dat werd mij niet duidelijk in het telefoongesprek
4) Reisverzekering afsluiten is dus een must om deze aanbieding te kunnen pakken?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 6% gewijzigd door KoningPaulus op 03-08-2022 09:59 ]

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 22:04
DaYwaLkUr schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Ik ga van normaaltarief van € 0,364 naar € 0,336
En Dal ga ik van € 0,308 naar € 0,254
Gas lijkt hetzelfde te blijven.. € 1,639

Dus ik heb nog even om mijn GC/Unive deal te cancellen, ik heb geen idee was wijsheid is.. :(
Wat je kunt doen is de ingangsdatum bv. op 1-1-2023 zetten, mochten de gunstige variabele al eerder verhoogd worden (zeer aannemelijk), dan zet je die datum gewoon weer wat naar voren.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25
Zo, ik heb ook maar een 'verzekering' afgesloten..weliswaar 1 dag te laat, maar goed...you can't have it all.

Ik zit nu bij Vattenfal tot 30 september.
Mijn overopbrengst van 500-1000kwh gaat naar Eneco voor 61 cent teruglevergoeding per 1 oktober.
En per 1 januari nu toch de Unive/GC deal genomen. Ingangsdatum 1 januari, zodat ik nog okt-nov-dec kan profiteren, mocht Vattenfal toch met een mooi aanbod komen. Mocht Vattenfal duurder zijn dan 2,46 euro per m3, dan laat ik Unive/GC eerder in gaan. Dank voor de tip hiervoor, van wie die dan ook kwam :)

En mocht volgend jaar blijken dat ik een slechte deal heb, dan betaal ik 100 euro boete. Met een jaarvebruik van 1050m3 is dat het snel waard. Want als in april 2023 het tarief elders enkele tientallen centjes lager is, dan verdien ik dat zo terug.

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11-2025
dragonhaertt schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:33:
In februari ben ik op zoek geweest naar leveranciers omdat toen mijn vaste contract bij Oxxio afliep.
Uiteindelijk was het verleng-aanbod van oxxio gunstiger, dus is mijn contract omgezet in een LosVast contract van Oxxio.

Bij het omzetten van dit contract is er over het losvast contract gezegd: "De tarieven die hierbij horen gelden 1 jaar lang. Ze kunnen dus niet tussentijds veranderen."

Nu heb ik een mail gekregen dat mijn tarieven per 15-08 veranderen.

[.....]
Ik heb Oxxio LosVast per 28-1-2022. Onlangs voor de GC/Unive deal gekozen, ingangsdatum 1-1-2023. Ik heb geen mail van Oxxio dat ze de prijzen tussentijds gaan verhogen. Eerder dit jaar stond in de Oxxio app nog wel een tijdsaanduiding: tarief geldig tot 28-1-2023. Daar heb ik toen screenshots van gemaakt.
Mocht ik wel nog van Oxxio een verhoging krijgen, dan bel ik GreenChoice op om het contract eerder te laten ingaan (als de prijzen van Oxxio hoger zijn dan de GC deal).

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:21
AMDminer schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:35:
[...]

Ik heb Oxxio LosVast per 28-1-2022. Onlangs voor de GC/Unive deal gekozen, ingangsdatum 1-1-2023. Ik heb geen mail van Oxxio dat ze de prijzen tussentijds gaan verhogen. Eerder dit jaar stond in de Oxxio app nog wel een tijdsaanduiding: tarief geldig tot 28-1-2023. Daar heb ik toen screenshots van gemaakt.
Mocht ik wel nog van Oxxio een verhoging krijgen, dan bel ik GreenChoice op om het contract eerder te laten ingaan (als de prijzen van Oxxio hoger zijn dan de GC deal).
Denk dat ze tussentijds geen tarieven meer aanpassen, anders hadden ze dat wel per 1 juli gedaan.
Heb Oxxio nog gebeld: ze geven een aanbod 10 dagen voor aflopen contract. Daarnaast geen vaste tarieven, variabel is per 3 maand wijzigen van tarief, huidige tarief gas zit op 3,28.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04

Theo

moederbord

Inmiddels is de GC/Univé deal wel wat bijgewerkt. Wanneer je nu belt wordt er gevraagd of je klant bent bij Univé, en wordt vanuit die administratie de klantgegevens erbij gepakt en wordt de GC deal opgesteld.
Via de telefoon kun je geen klant worden bij Univé.

Stappenplan is dus:
- Sluit online een Univé verzekering af. Een online doorlopende reisverzekering kost 13 euro per jaar en is de goedkoopste.
- Bel Univé op 0592-348987 en bestel het vaste energiecontract. Je krijgt tijdens het gesprek een email met een link waarop je moet klikken (de deal bevestigen)
- Je kan een verlate ingangsdatum gebruiken. Geen idee hoeveel dagen dit is, maar ik kon 1 december als datum kiezen (mijn huidige contract loopt dan af)

Ze gaven aan de telefoon aan dat de deal zeer populair is, en ze verwachten dat zeer binnenkort je hier niet meer voor kunt aanmelden..

Nu met WP, PV, EV en PC

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:21
Theo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:52:
Inmiddels is de GC/Univé deal wel wat bijgewerkt. Wanneer je nu belt wordt er gevraagd of je klant bent bij Univé, en wordt vanuit die administratie de klantgegevens erbij gepakt en wordt de GC deal opgesteld.

Stappenplan is dus:
- Sluit online een Univé verzekering af. Een online doorlopende reisverzekering kost 13 euro per jaar en is de goedkoopste.
- Bel Univé op 0592-348987 en bestel het vaste energiecontract. Je krijgt tijdens het gesprek een email met een link waarop je moet klikken (de deal bevestigen)
- Je kan een verlate ingangsdatum gebruiken. Geen idee hoeveel dagen dit is, maar ik kon 1 december als datum kiezen (mijn huidige contract loopt dan af)

Ze gaven aan de telefoon aan dat de deal zeer populair is, en ze verwachten dat zeer binnenkort je hier niet meer voor kunt aanmelden..
Vorige week ook telefonisch afgesloten, de vraag of ik lid was van Univé is niet gesteld.
Voorstel wordt direct gemaild door medewerker en kun je ook per ommegaande akkoorderen 👍

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:08

dragonhaertt

@_'.'

Theo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:52:

Stappenplan is dus:

Ik heb eergisteren gebeld, en aangegeven dat ik Univé klant wordt als het aanbod goed is. Ze wisten dus dat ik nog geen klant was, maar hebben me wel een aanbod opgestuurd.
Stap 1 en 2 kunnen dus best prima omgewisseld worden.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 23:48
Zo eerst de Univé verzekering afgesloten voor €1,14 (vergeet Cashback XL bij het afsluiten niet voor extra korting) en daarna de GC 3 Jaar Dalen Univé bevestigd met ingangsdatum 1 januari 2023. Dit is een soort verzekering als Vattenfall mijn contract (Gas €1,63 inclusief BTW) gaat verhogen. Daalt de markt toch 01-01-2023 of daarna, dan breek ik het contract met GC open.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Jumpman schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:40:
Zo eerst de Univé verzekering afgesloten voor €1,14 (vergeet Cashback XL bij het afsluiten niet voor extra korting) en daarna de GC 3 Jaar Dalen Univé bevestigd met ingangsdatum 1 januari 2023. Dit is een soort verzekering als Vattenfall mijn contract (Gas €1,63 inclusief BTW) gaat verhogen. Daalt de markt toch 01-01-2023 of daarna, dan breek ik het contract met GC open.
Dat kost je dan wel 250 euro (of 125 voor alleen gas), na de 14 dagen bedenktermijn. En die gaat dus vandaag al in.

[ Voor 4% gewijzigd door henkebek op 12-08-2022 11:31 ]

Pagina: 1 2 3 4 5

Dit topic is gesloten.

Let op:
Sheet met alle aanbiedingen (let op: de prijzen zijn niet meer actueel, werk ze zelf bij om de rekentool te gebruiken): https://docs.google.com/s...osTAJ7Ic/edit?usp=sharing

Het vragen naar en aanbieden van referral links is niet toegestaan.
Tevens bespreken we hier geen gesjoemel met meterstanden

Ervaringen met terugleververgoedingen: Het grote terugleververgoeding topic en Saldering per kwartaal of jaar
Voor de hele korte contracten: het grote day ahead energie prijzen topic.

De hoge prijzen vanaf najaar 2021 kunnen hier besproken worden: Ontwikkelingen Energie(prijzen) en klimaat door de oorlog

Duurzame praat:
De Duurzame Kroeg deel 4