Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kunststof kozijnen - ervaringen, leveranciers etc.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
No Hands schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 08:23:
Wat mij opviel bij het plaatsen van mijn kozijnen recentelijk is dat de oude, in ons geval hardhouten, kozijnen eruit werden gehaald door ze stuk te zagen en zo de stukken eruit te breken. Volgens mij wordt zaagstof van hardhout als carcinogeen bestempeld. Niks geen bescherming daartegen en nadien de hele ruimte onder dat stof. Ik heb er verder niks van gezegd, het zijn hun longen maar ik vraag me af of dat bij anderen ook zo gaat.
Haha, ja mee eens.
Maar ik weet ook hoe zwaar ruiten en kozijnen kunnen zijn en toch zie ik de mannen met veel te zware kozijnen sjouwen. Blijkbaar geen haan die er naar kraait :X

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:23
nokiaan958GB schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:22:
Maar ik weet ook hoe zwaar ruiten en kozijnen kunnen zijn en toch zie ik de mannen met veel te zware kozijnen sjouwen. Blijkbaar geen haan die er naar kraait :X
Bij ons worden binnenkort kunststof kozijnen met triple glas geplaatst door VDB uit Oosternijkerk. Die hebben het nodige materieel om hun medewerkers te ontzien bij het plaatsen: https://www.vdbkunststofkozijnen.nl/machines/
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste