Dank voor de reactie!
Herkenbaar, helaas.DIY schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 17:38:
[...]
Ik heb er geen kunnen vinden (regio eindhoven, vergelijkbare eisen). Bij offertes die we kregen was de helft van de eisen ‘vergeten’.
O jee, weer iets om in te duikenIk heb overigens ook een raam met 4 lagen glas (quad) waarmee je in de buurt van de isolatiewaarde van vacuumglas komt (0.4). Prijs was vergelijkbaar met triple glas, maar de opties qua glasbladen zijn beperkt, dus kon ik het niet overal toepassen.
Zelf doen is geen optie. Ben handig met binaire decibellen, maar kozijnen zetten moet ik niet aan beginnen. Heb je wellicht een leuk adresje over de grens?Als je niet zelf kan/wil monteren zou je ook over de grens bij onze zuiderburen kunnen informeren. Daar leek het wat makkelijker om onze eisen ingevuld te krijgen.
Ja inderdaad. Al zijn er ook die (quote) stelkozijnen van geïmpregneerd hout die daarna in folie generfd zijn en goed bestendig tegen vocht (endquote) gebruiken. Quote van Horsten Kozijnen overigens.Met vochtwerende stelkozijnen bedoel je denk ik kunststof stelkozijnen?
:strip_exif()/f/image/UBNDPDLNxidYOMfZjNFcXxIG.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/sOa99NMw86KRHmGoSE6pPb5f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trWWNcH8yE1EgodkWgAI2CVg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WSB3QYUk1R90cEAWx9YX7p0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m0hQMmNa83mdwKiDnE4A7y0N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sN8ZiNsOR6SN3BzlKTp6koHe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4hO4iUcYCGsiBim36H23DEYz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RQ8DIqWrfLnVb1wpIG5e0AFK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iG0FQeBndfXXsMnJ5DpwM4Vi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YeFrpo04ZM9uePZzlyJwu1AK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9aoOV14j5vVpmqEiuEEgA8FD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/74AVWrC4OWbTZ1yAeMtfvE0L.png?f=fotoalbum_large)