Ik heb dat in het vergeleken maar vind het erg lastig om dat op papier te beoordelen. Mooiste zou een leverancier zijn die diverse merken verkoopt en deze ook opgesteld heeft staan in zijn showroom, zodat ik ze naast elkaar kan zetten.
Klopt het dat Veka op papier minder strak oogt maar door bijvoorbeeld de glaslat weer strakker oogt in e praktijk? Wat is de best mogelijke manier om dit uit te zoeken? Ik merkte achteraf dat ik me eerder stoorde aan de glaslat bij de Deceuninck monstertje wat de vertegenwoordiger bij zich had.
Als ik tegen een schuifpui en/of raam kijk dan wil ik "zo min mogelijk" kozijnprofielen/latten etc aankijken.
Klopt het dat Veka op papier minder strak oogt maar door bijvoorbeeld de glaslat weer strakker oogt in e praktijk? Wat is de best mogelijke manier om dit uit te zoeken? Ik merkte achteraf dat ik me eerder stoorde aan de glaslat bij de Deceuninck monstertje wat de vertegenwoordiger bij zich had.
Als ik tegen een schuifpui en/of raam kijk dan wil ik "zo min mogelijk" kozijnprofielen/latten etc aankijken.
/f/image/XYf9UeZfa5urwc0ilqNeMTHB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z1mzUirrKH22ZpsGCnB6EOF5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzzBwmiZSHpohMuhpCxpfV7q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SMAmuCABZWk1bUu1ZYWWhvsv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iPf5TQEYFZuh6pNmIQmBXzTa.jpg?f=fotoalbum_large)