Heb hem vanochtend opgehaald bij Lidl en mijn exemplaar is in ieder geval prima. Even gecheckt met een grote waterpas die mijn stucadoor had achtergelaten.Framoes schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:01:
[...]
Even mezelf bumpen.
Iemand een idee of dit de moeite waard zou zijn om te proberen? Voor die prijs kan het niet misgaan, maar iets kopen voor het weggooien is natuurlijk niet nodig.
Dat een goedkope laser minder snel kalibreert en recht staat snap ik, maar hij moet natuurlijk wel werken. Weet iemand of dat ook scheef kan zijn en evt te corrigeren is?
Ik heb hier ook een Bosch Quito liggen (geleend van mijn broertje) en heb ze even vergeleken: die van Lidl schijnt iets minder breed maar wel feller. Zet je hem op iets grotere afstand zodat beide even breed schijnen is die van Lidl nog steeds beter zichtbaar. Kortom: als je de ruimte hebt, kom je met die van Lidl iets verder. En je kunt er een schuine lijn mee uitzetten, wat met de Quito niet kan.
Verder is het een simpel ding. Als je normaliter een Quigo zou kopen is het de betere keuze voor minder geld. Als een Quigo niet voldoet omdat je echt meer bereik wilt, kijk dan vooral even verder.
Punctuality is the politeness of kings