henkie196 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:16:
[...]
Inbus 10 op 1/4" bit ziet er toch wat vreemd uit, vind ik. En past waarschijnlijk ook niet in zo'n standaard houder
Die eerste set is behoorlijk compleet zou ik ook denken, die tweede heeft nog wat mooiere kwaliteit bits, en ook lange bits kunnen best handig zijn. Er zit wel ook vrij veel dubbeling in, wat wellicht handig is als je ze veel gebruikt, of misschien niet zo nuttig is als je dat niet doet (of meer andere maten / types gebruikt). Zo'n greep is natuurlijk ook wel handig (meerdere grepen ook).
Bedankt voor de info! Dubbeling vind ik niet zo'n probleem, ik wil gewoon graag een setje bitjes in mijn M-Box mikken, zodat ik altijd de bitjes die ik nodig heb ook beschikbaar heb. Bij de scouting hebben we alleen het allerbeste 'chinesium' aan bitjes liggen. Van die Torx bitjes die al rond worden als je er te hard naar kijkt...
McGryphon schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:23:
[...]
Goede punten, ik heb de luxe meestal gewoon voor een paar losse bitjes op pad te kunnen als ze verslijten of stukgaan maar reserves en zeker lange bitjes zijn niet verkeerd. Zo'n handvat neem ik meestal niet eens in de overweging mee ivm kleine kosten en voorkeur voor "echte" schroevendraaiers, maar is Wera zeker een van de bruikbaardere.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik niet een paar losse bitjes kan gaan halen bij mijn goede vrienden, de lokale HuBo. Daar komen mijn Torx bitjes ook vandaan. Ik wil alleen graag een volledig setje voor de schroeven die ik minder vaak gebruik, zoals PH, PZ, inbus en grotere maten Torx. Het handvat an-sich is niet waar ik op gezocht heb, en het heeft voor mij geen prio... Maar als het toch in het setje zit
edit: Vergeten erbij te zetten:
Ik heb ook nog hiernaar zitten kijken:
https://www.amazon.de/Wer...fRID=4FHRBD7WKZRFR6CNFF5J
Heb ik meteen een eigen ratel. Ik gebruik nu die van mijn pa, maar dat is er een die van mijn grootvader is geweest. Echt zo'n geval dat 10 generaties meegaat, maar ZWAAR man.
Deze set werd ook door iemand aangegeven:
https://www.amazon.de/dp/B00PXSIOR0?psc=1
Ten eerste, hoe krijg je van die mooie korte URL's van amazon?
Buiten dat, mooie set. Ik ben alleen niet bekend met de fabrikant. Is dat goed spul?
[
Voor 15% gewijzigd door
Anoniem: 828623 op 22-12-2016 08:18
]