Je hebt de DLX2176TJ set met de DHP481 en DTD154. De boormachine is wel te zwaar (incgewicht en kracht) voor basic boorwerkzaamheden. Maar beide machines zijn brushless en vrij nieuwe modellen.Worra schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:14:
Graag jullie hulp. Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe combiset voor boor en schroefwerkzaamheden. Mijn huidige accuboormachine begint het te begeven en ik zoek naar een set van accu-boormachine en accu-slagschroevendraaier. Mijn eisen:
- Makita (in verband met uitwisselbaarheid accus)
- 18 Volt (in verband met uitwisselbaarheid accus)
- Minimaal 3ah accu's
- Brushless (nieuwe techniek wil ik gewoon graag hebben)
Ga het voornamelijk gebruiken voor schroef- en boorwerkzaamheden in hout. Door de overweldigende keuze op de verschillende websites zie ik door de bomen even het bos niet meer. Wie helpt me even op weg. Alvast dank!
De DLX2000MJ is een set met de DDF480 en DTD129. De boormachine is handzamer en meer geschikt voor lichtere boorwerkzaamheden en beide machines zijn brushless.
Je kan ook losse machines en accu's halen. Je hebt een DDF483 voor 90 euro (bij hd gereedschap) en DTD153 voor 150.
Dat is een machine die normaal gesproken alleen in sets wordt geleverd. Daarnaast is het een ouder model. Overigens hoeft dat natuurlijk niks uit te maken, het is tenslotte gewoon een koolborstelloze slagschroevendraaier, net als de nieuwere modellen.Worra schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:24:
Als je de makita site bekijkt dan heb je gelijk, maar kijk ik bijvoorbeeld op gereedschapcentrum dan tref ik daar ook de DTD129 aan die ook koolborstelloos is maar die ik niet terug zie op de website van Makita. Betreft het hier dan geen NL model?
[ Voor 3% gewijzigd door Framoes op 18-12-2016 20:31 ]