Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-05 12:01
Xiaomi Mi Pad 2 Ervaringen & Discussie Topic

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUjqokXUsAAGFpn.png

Inleiding

Xiaomi begon 4 jaar geleden als een ontwikkelaar voor "Custom-ROM's". Tegenwoordig is Miui een van de grootste merken op het gebied van deze ROM's, voor Smartphones. (Marktaandeel)

Inmiddels hebben ze al een aantal telefoons op de markt gebracht. In chronologische volgorde is dit de lijst van hun telefoons: Mi 4c, Redmi Note 2, Redmi Note 2 Prime, Redmi 2 Prime, Mi 4i, Redmi 2A, Mi Note, Natural Bamboo Edition, Redmi Note 3, Mi Note Pro, Mi Note, Redmi 2, Redmi Note 4G, Mi 4, Redmi 1S, Redmi Note, Mi 3, Hongmi Red Rice, MI2A, MI2S, MI-1s, MI-2 en de Mi Pad 1 (tweakers)

Sinds kort heeft Xiaomi de Mi Pad 2 aan de lijst toegevoegd. Dit is de tweede tablet die door Xiaomi is ontwikkeld. In eerste instantie zal alleen de 16GB uitgeleverd en in een later stadium zal de 64GB en 64GB Windows versie worden uitgeleverd.

De tablet wordt geleverd met Miui 7 met Android 5.1 of Windows 10 (alleen 64GB versie). Vanuit Xiaomi wordt er Chinees, Traditioneel Chinees en Engels meegeleverd als standaard taal.
Heb je vragen of wil je je mening geven over deze tablet, dan kun je terecht in dit topic.

Inhoudsopgave:

Specificaties van de tablet
Product foto's
Interessante links
Tablet rooten

Intel x5-Z8500

De Mi Pad 2 heeft de Intel x5-Z8500 aan boord. De Intel Atom x5-Z8500 is een energiezuinig quad-core SoC die geschikt is voor zowel Android als Windows-apparaten (tablets en convertibles). De x5 is gepresenteerd in maart 2015. De processor is geklokt op 2,24 GHz en maakt onderdeel uit van de Cherry Trail platform. De x5 is gebakken op 14nm en is energie-efficiëntie daarom aanzienlijk verbeterd ten opzichte van zijn voorgangers.

Benchmarks

Afbeeldingslocatie: http://www.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2015/11/Xiaomi-Mi-Pad-2-AnTuTu-post-launch_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://mobi.mobipicker.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/11/s_cf4eb209f7d74c2599609be8dd2dfcad.jpg

Specificaties:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EmXSVgO.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VIWujnc.png

Overige
- Geen uitbreidingsmogelijkheid
- Windows 10 alleen voor de 64GB versie beschikbaar

Product foto's:

Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-intro-bg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-body-product.jpg
Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-cpu-product.jpg
Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-games-bg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-screen-product.jpg
Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/mipad2/overall-source-bg.jpg

Links:

Engelstalige Xiaomi website
Specificaties van de tablet (vertaald)
Europese Miui ontwikkelaars (vroeger MiuiAndroid)
Miui website
Achtergrondinformatie over Miui
Gizchina, houdt de ontwikkelingen van Chinese smartphones/tablets in de gaten
Haal hier de laatse MIUI Multi Language updates voor de beste ervaringen met je Xiaomi

Reviews/Hands-on:

[YouTube: https://youtu.be/DiDNDDgT9ds]

Andere Xiaomi Topics:

Xiaomi X1 (MIUI) / MI-ONE: Ervaringen en Discussie
[Xiaomi Mi-Two] Ervaringen en Discussie
[Xiaomi M2S & M2A] Ervaringen en Discussie
[Xiaomi Mi3] Ervaringen en Discussie
[Xiaomi Hongmi (Redmi)] Ervaringen & Discussie
[Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie
[Xiaomi Mi-Pad] Importeren, Levertijden en Prijzen deel 1
[Mediaplayer] Xiaomi Mi Box (alle varianten)

Chinaphone topic:

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Webshops

Hier zijn een aantal webshops waar Xiaomi producten te koop zijn, let er wel op dat je officiële goederen koopt. Xiaomi producten worden over het algemeen zeer snel nagemaakt.
Spemall
Ibuygou
To2c
Antelife
Pandawill
Banggood
1949deal
Etotalk
Merimobiles

Rooten:

Er zijn op dit moment nog geen root mogelijkheden.

Roottips
Er zijn op dit moment nog geen root mogelijkheden.

Om het zo interessant mogelijk houden, word extra input zeer gewaardeerd. Mocht je tips, toevoegingen of nieuwe informatie hebben, stuur mij dan een PM. Als je graag samen aan dit topic wilt werken stuur mij dan ook een PM aub.

De layout en text komt deels van het Mi Pad 1 topic op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:18
Heb jij deze tablet zelf ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Ik heb de 64GB zilver android versie besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:51
Ik wacht met smart op een review :) Hopelijk kimt die bij een van jullie snel binnen. las ergens dat Kenzi hem al had dacht ik?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Waar heb jij hem besteld? Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring met de tablet =)

[ Voor 53% gewijzigd door cverkooyen op 05-12-2015 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05 23:23
Heeft iemand de plek gespot waar de microsd kaart in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
erikitweakt schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:23:
Heeft iemand de plek gespot waar de microsd kaart in kan?
In het topic-start kan je het antwoord hierop vinden. :)
Musta schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:50:
Ik wacht met smart op een review :) Hopelijk kimt die bij een van jullie snel binnen. las ergens dat Kenzi hem al had dacht ik?
Yes, de 16GB zilvere versie: Kenzi in "[Xiaomi MiPad] Ervaringen & Discussie"
cverkooyen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 06:57:
Waar heb jij hem besteld? Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring met de tablet =)
Zelf heb ik de 64GB zilver versie besteld bij ibuygou. https://ibuygou.com/p-xia...64gb-rommiui-os-7226.html

Eerst nogal wat problemen met ze gehad, aangezien ze hem aan mij hadden verkocht voor 203 dollar. Foutje omdat dat de 16GB prijs is. Uiteindelijk op 225 dollar voor de 64GB versie uitgekomen en 10 dollar import BTW verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikitweakt
kanem0chi schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:09:
[...]

In het topic-start kan je het antwoord hierop vinden. :)
In de speclist staat dat die er in zit, maar bij overige staat geen uitbereidingsmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
erikitweakt schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:30:
[...]

In de speclist staat dat die er in zit, maar bij overige staat geen uitbereidingsmogelijkheid.
Excuses, zal het eventjes aanpassen. In beide varianten is geen micro sd slot te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Lijkt me een fantastisch apparaat :)

Ik vraag me alleen twee dingen af, en ik hoop dat iemand me hier inzicht in kan geven. Ik zit te twijfelen of ik voor de Windows- of Android-versie zal gaan.

Als ik voor de Windows-versie ga, dan kunnen in principe alle Windows-programma's hier normaal op draaien? Lijkt me nl geniaal om Steam/Football Manager hierop te spelen :9 Verder, weet iemand of je met de Windows-versie ook via een Chromecast kan streamen? (bv via VLC oid, zodat ik naar m'n tv kan streamen)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 02:40
Ik hou deze even in gedachten, hij is nog in de voorverkoop geloof ik, op 20 december eindigt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Mad Marty schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:18:
Lijkt me een fantastisch apparaat :)

Ik vraag me alleen twee dingen af, en ik hoop dat iemand me hier inzicht in kan geven. Ik zit te twijfelen of ik voor de Windows- of Android-versie zal gaan.

Als ik voor de Windows-versie ga, dan kunnen in principe alle Windows-programma's hier normaal op draaien? Lijkt me nl geniaal om Steam/Football Manager hierop te spelen :9 Verder, weet iemand of je met de Windows-versie ook via een Chromecast kan streamen? (bv via VLC oid, zodat ik naar m'n tv kan streamen)
Ze spelen hier League of Legends, dus ik neem aan dat FM ook moet kunnen: YouTube: Xiaomi Mi Pad 2 gaming test: League of Legends
Kapot schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:29:
Ik hou deze even in gedachten, hij is nog in de voorverkoop geloof ik, op 20 december eindigt dat?
Heb al meerdere bedrijven gecontacteerd, maar niemand kan zeggen wanneer de 64 GB versie uit komt. De 16 GB daarentegen kan je gewoon bestellen, die word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 07:51
Jammer dat de 64 GB er nog niet is, 16 GB is te weinig zonder sd slot voor me. Heb nu een chuwi dual boot, maar zal die wel wegdoen als de 64 GB goed verkrijgbaar is.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:07
Hi Damouzer,

It haven't been released by manufacture now.It will be released on 27th December. we will ship it out in the beginning of January.

have a good day:)

Ticket: #

Best regards,
Isabella

Customer Services Team
https://www.ibuygou.com
Even wachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-05 14:12
Vreemd dat de winkels zelf al een releasedate hebben maar Xiaomi klantenservice zelf nog niks kan vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hier is de 16 GB mipad2 al sinds maandag binnen via ibuygou. Playstore erop gekregen, nu maar wachten op international rom :+

• kanem0chi
Drowzz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:35:
Hier is de 16 GB mipad2 al sinds maandag binnen via ibuygou. Playstore erop gekregen, nu maar wachten op international rom :+
Nice! blij mee?

Trouwens, als het goed is zit de Playstore er al automatisch op?

• Drowzz
kanem0chi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:32:
[...]

Nice! blij mee?

Trouwens, als het goed is zit de Playstore er al automatisch op?
Zeker, mooi ding en snel :+ . nee playstore zit er niet standaard op, alleen mi-store of zoiets dergelijks.

• kanem0chi
Drowzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:08:
[...]

Zeker, mooi ding en snel :+ . nee playstore zit er niet standaard op, alleen mi-store of zoiets dergelijks.
Ah, vandaar! dan zal ik dat binnenkort eens eventjes in het topic start zetten. Ik ben erg benieuwd naar de speakers, omdat ze ten eerste op de achterkant zitten en niemand op youtube heeft deze nog laten horen. Kan je er wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
kanem0chi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:44:
[...]

Ah, vandaar! dan zal ik dat binnenkort eens eventjes in het topic start zetten. Ik ben erg benieuwd naar de speakers, omdat ze ten eerste op de achterkant zitten en niemand op youtube heeft deze nog laten horen. Kan je er wat meer over vertellen?
Tja, veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar het klinkt prima. Op vol volume is hij niet schel, duidelijk helder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:02
Er zit geen MicroSD card slot in.

[ Voor 26% gewijzigd door ReTechNL op 16-12-2015 22:00 ]

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben ook geïnteresseerd in deze tablet!
Ik heb naast mijn Nexus toestellen altijd een Nexus tablet gehad, de Nexus 7, zowel de 1e als 2e generatie. Toen ik de OnePlus One aan had geschaft, vond ik die toentertijd groot genoeg om mijn 7 inch tablets weg te doen.
Nu ben ik toch van plan een nieuwe aan te schaffen, met goeie specs voor een lage prijs en de Mi Pad 2 lijkt een hele mooie optie te zijn. Ik heb op ibuygou een 'EU direct' versie gezien, die vertrekken vanuit een warehouse in de EU blijkt. Dus ik neem aan dat dat een goeie optie zou kunnen zijn om te bestellen?
Ik wil graag de 16 GB met Android erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Ik heb ooit de Nexus 7 gehad, en heb nu al meer dan een jaar de MiPad 1, 16 gb met geheugenslot.
De 2 heeft geen geheugenslot, zou hem nooit kopen omdat hij veel te weinig geheugen heeft voor mij, erg jammer. Dan liever die met 64 gb, alleen de mijne voldoet nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.verhaagen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 22:06
Kan iemand mij vertellen wat op dit moment wijsheid is.
Ik twijfel over de mi pad 1 of 2.
Mijn twijfel is of de mip1 nog vlot genoeg werk.
En ik twijfel bij de mip2 over het feit dat hij geen sd slot heeft. (Ik zou de 16gb versie willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thafusion
  • Laatst online: 14-05 10:40
m.verhaagen schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:53:
Kan iemand mij vertellen wat op dit moment wijsheid is.
Ik twijfel over de mi pad 1 of 2.
Mijn twijfel is of de mip1 nog vlot genoeg werk.
En ik twijfel bij de mip2 over het feit dat hij geen sd slot heeft. (Ik zou de 16gb versie willen)
Persoonlijk zou ik voor de laatste versie gaan, wellicht ook afhankelijk van het prijsverschil... Ik kan nergens echte levertijden vinden van de 64GB versie, banggood wist bijvoorbeeld niet te zeggen wanneer de stock binnenkwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastur
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-04 22:51
Zelf zit ik ook te denken om de Xiaomi mi pad 2 te halen. Alleen ik heb wel echt root nodig voor mijn doeleinden. Iemand enig idee wanneer dat beschikbaar zou zijn ongeveer?

• m.verhaagen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 22:06
thafusion schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:03:
[...]

Persoonlijk zou ik voor de laatste versie gaan, wellicht ook afhankelijk van het prijsverschil... Ik kan nergens echte levertijden vinden van de 64GB versie, banggood wist bijvoorbeeld niet te zeggen wanneer de stock binnenkwam...
Wat is je motivatie om voor dit model te gaan? ik vind het persoonlijk vreemd dat er geen microSD slot aanwezig is en ik vind dit dan ook een behoorlijke afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Hebben jullie al enig nieuws gezien / gelezen over de levering van de 64 GB android versie?

Een nieuwe, goede en uitgebreide review:

[ Voor 33% gewijzigd door kanem0chi op 26-12-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er staat nu op de Mi website dat hij Mipad 2 64GB morgen om 29 december 10 uur plaatselijke tijd beschikbaar komt, verwacht echter dat dit een klein aantal is. Elke paar dagen/week komen er dan meer beschikbaar.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Temraakle schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:44:
Er staat nu op de Mi website dat hij Mipad 2 64GB morgen om 29 december 10 uur plaatselijke tijd beschikbaar komt, verwacht echter dat dit een klein aantal is. Elke paar dagen/week komen er dan meer beschikbaar.
Super, heb je ook een bron/link?

Edit: gevonden. Het is de chinese tekst in het plaatje: http://www.mi.com/index.html

[ Voor 10% gewijzigd door kanem0chi op 28-12-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 10:07
Ik heb afgelopen weekend via honorbuy.com de 64gb Android versie besteld, en vandaag kreeg ik een smsje van DHL dat er morgen een pakketje voor mij bezorgd wordt.. Ik hoop van harte dat dat hem is. Gratis flipcover en screen protector erbij, helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
IceBlackz schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:58:
Ik heb afgelopen weekend via honorbuy.com de 64gb Android versie besteld, en vandaag kreeg ik een smsje van DHL dat er morgen een pakketje voor mij bezorgd wordt.. Ik hoop van harte dat dat hem is. Gratis flipcover en screen protector erbij, helemaal prima
Wow, dat is snel! Laat eventjes weten of dat hem is morgen, anders ga ik ook eventjes aan de bel trekken bij mijn leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
Helaas, ik heb zelf niet goed gekeken.. Het is een MiPad ipv een MiPad 2 :( Kwam er pas achter toen ik hem zojuist opende en micro USB zag ipv USB-C.. Jammer, maar terugsturen heb ik nu ook geen zin meer in. De MiPad 2 was verder niet persé sneller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:37
IceBlackz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:41:
Helaas, ik heb zelf niet goed gekeken.. Het is een MiPad ipv een MiPad 2 :( Kwam er pas achter toen ik hem zojuist opende en micro USB zag ipv USB-C.. Jammer, maar terugsturen heb ik nu ook geen zin meer in. De MiPad 2 was verder niet persé sneller toch?
PayPal betaalt (tot eind dit jaar nog) je verzendkosten terug. Misschien dat je dat nog kan gebruiken?
Wel jammer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
Ik had ook bijna die fout gemaakt bij het bestellen. Ze hebben vriuj listig 2GB in de tital verwerkt waardoor het lijkt alsof het de 2 betreft. Maar de 1 met 64 gb is verkocht voor een goede prijs voor wat je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Wat zijn de belangrijkste voordelen van de 2 t.o.v. de 1? De honorbuy.com aanbieding is wel nice :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:16

Christiano007

Ich bin der champion

Wat heb je er voor betaald? Misschien dat ik wel interesse heb als je er van af wilt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
Christiano007 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:47:
[...]

Wat heb je er voor betaald? Misschien dat ik wel interesse heb als je er van af wilt.
€259 inclusief express verzending, maar ik denk dat ik hem toch wel hou. Prima tablet voor dit geld, precies het maatje waar ik naar op zoek was :).
Joel22 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:37:
Wat zijn de belangrijkste voordelen van de 2 t.o.v. de 1? De honorbuy.com aanbieding is wel nice :).
Wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat de 2 een Atom processor bevat, waardoor je ook Win10 kunt draaien. Verder schijnt volgens de uitgebreide videoreview die hier laatst gepost is dat de speakers van bijzonder goede kwaliteit zijn. Daarnaast is hij lichter en dunner dan de 1 (heb de 1 nu beet, is inderdaad wel vrij zwaar).

Voordeel van de 1 is de Micro sd-kaart, al heb ik genoeg aan de interne 64GB. Antutu benchmarks schijnen nagenoeg gelijk te zijn. Nadeel van de 1 is de tot nu toe beperkte software support; de tablet draait nog steeds op Android 4.4.4. Wel is de skin geüpdatet naar de (volgens mij) meest recente versie. Maar double tap to wake werkt bijvoorbeeld nog niet..

[ Voor 5% gewijzigd door IceBlackz op 30-12-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Hier ook interesse. Voor de 64GB Windows versie.
Ook mooi dat USB-C. Kan dan mooi ook met de USB-C lader van mijn Lumia 950 opgeladen worden.

Heeft iemand het 64GB Windows model al kunnen bestellen?

Edit:
Ik zie 'm wel op Ebay staan. Ik zie ook dat sommigen 'm direct in China bestellen.
Wat is het voordeel? Goedkoper?
En heb je dan geen invoerrechten?
Ebay.de lijkt me dan het meest handig/overzichtelijk. Of vergis ik me?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 614 op 30-12-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
IceBlackz schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:44:
[...]

€259 inclusief express verzending, maar ik denk dat ik hem toch wel hou. Prima tablet voor dit geld, precies het maatje waar ik naar op zoek was :).

[...]

Wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat de 2 een Atom processor bevat, waardoor je ook Win10 kunt draaien. Verder schijnt volgens de uitgebreide videoreview die hier laatst gepost is dat de speakers van bijzonder goede kwaliteit zijn. Daarnaast is hij lichter en dunner dan de 1 (heb de 1 nu beet, is inderdaad wel vrij zwaar).

Voordeel van de 1 is de Micro sd-kaart, al heb ik genoeg aan de interne 64GB. Antutu benchmarks schijnen nagenoeg gelijk te zijn. Nadeel van de 1 is de tot nu toe beperkte software support; de tablet draait nog steeds op Android 4.4.4. Wel is de skin geüpdatet naar de (volgens mij) meest recente versie. Maar double tap to wake werkt bijvoorbeeld nog niet..
Thx :) ik denk dat het over een tijdje de 2 met windows wordt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikitweakt
Weet iemand of er al een concrete leverdatum is voor de xiaomi mi pad 2 met windows 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HPo NG
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:10
Goede avond dames en heren. Ik heb sinds half december de Mi Pad 2 16gb variant in huis. Ik zal alvast zeggen dat het mijn eerste tablet is dus ik heb geen referentie m.b.t. andere tablets.

Ik heb de tablet via Ibuygou gekocht met verzekering en DHL verzending (totaal zo'n 208 euro via paypal). Verzending werd netjes getracked en arriveerde zo'n anderhalve week later. Het pakketje was ingepakt met een DHL plastic verpakking met daarin een kartonnen doos met daarin weer het pakketje met de Mipad2. Goed verpakt dus!

De tablet werkt zeer goed. Er staat nog wel een Chinese Miui 7 ROM op maar met de Engelse taal geselecteerd werkt (zo goed als) alles perfect. De meegeleverde 'bloatware' heb ik weggestopt in een mapje en verwacht deze niet meer terug te zien bij het verschijnen van de internationale rom.

De pad is snel en heeft een prachtig helder scherm. Ik heb tot nu toe geen krassen op het scherm (meerdere reizen in de tas en los op de achterbank in de auto). De bouwkwaliteit is super. Het scherm zit strak in de aluminium behuizing en de knoppen zitten zeer solide in de behuizing verwerkt. Nog een klein dingetje dat mij heel blij maakt: de USB 3.0 klikt lekker vast in de tablet.

De camera's zijn zoals de reviews al vermeldden best matig maar wel bruikbaar. Het geluid is wel echt waanzinnig goed. Lage en hoge tonen komen helder en gebalanceerd over. Over de accuduur: ik gebruik de tablet zo'n 2-3 uur actief per dag en dan gaat de tablet lekker lang mee. Ik heb er een paar keer een volledige dag mee gespeeld en dan moet hij wel in de avond in de oplader. Duidelijker kan ik t niet stellen. (Zal binnenkort even een screenshot bijvoegen.)

Over het algemeen ben ik dus zeer tevreden. Het was een beetje een gok maar deze heeft tot zover goed uitgepakt. Ik ben benieuwd hoe de tablet zich over de lange termijn houd.

[ Voor 3% gewijzigd door HPo NG op 05-01-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Is het eigenlijk mogelijk om de tablet te verbinden met een externe monitor? eker met het oog op de Windows versie zou dat een perfecte oplossing zijn om mijn laptop te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Xepos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:11:
Is het eigenlijk mogelijk om de tablet te verbinden met een externe monitor? eker met het oog op de Windows versie zou dat een perfecte oplossing zijn om mijn laptop te vervangen.
Als je thuis een Chromecast heb zou dit gewoon heel gemakkelijk moeten kunnen. :)

Volgens mij worden er niet of nauwelijks 64gb versies uitgeleverd. Laat staan de windows versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Nee dat klopt maar het personeel in de Xiaomi winkel zegt dat het waarschijnlijk 15 januari wordt wanneer de Windows versie beschikbaar komt, maar dit is ook niet 100% zeker en de vraag is dan ook of het te bestellen is.

Maar Chromecast is ook maar beperkt in wat het kan doen, ik wil een monitor erbij, zodat ik de tablet kan docken en dat dan als "desktop" gebruik. Maar ik heb al een adapter gevonden van usb-c naar hdmi, nu is de vraag alleen of de Xiaomi dat ook ondersteund.

[ Voor 4% gewijzigd door Xepos op 06-01-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Ik moet zeggen dat deze Mi Pad 2 er erg fijn uit ziet. Enige wat mij persoonlijk tegenstaat is de skin die Xiaomi om Android heeft gegooid. Ik ben zelf op zoek naar een tablet die (nagenoeg) stock is, en een home screen prefereer ik ook (het lijkt op de Mi Pad 2 alleen apps te zijn, zoals op een iPad, of heb ik dit mis?). Misschien eerst even kijken hoe de wereld van Custom ROMS is rondom dit toestel. Ik ga in ieder geval dit topic in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 20:45
W10 versie nog steeds op preorder...

Zou deze graag bestellen maar pre-order zit ik niet echt op te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Mijn pre-order staat al sinds 25 nov 2015, maar gaat waarschijnlijk nog wel eventjes duren. Ik wil ook niet te veel zeuren, omdat ik door een prijs fout maar 220 dollar (incl DHL + invoerbelasting verzekering) heb betaald. :)
Hi ...,

Thank you so much for your e-mail
Yes, xiaomi company have started selling for pad 2 64 G, but only in small amount, we are really sorry we have no pad 2 now, and we are trying to get it now.
So sorry, would you mind to wait with us again, we will ship out as soon as we get it.
Sorry , my friend.

Best regards,
Niky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 20:45
Beetje aan het lijntje houden gevoel krijg ik erbij.. Heb 2 sites een mail gestuurd over de levertijd. Geen reacties tot nog toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
Er is progress..

Hier is een team bezig om AOSP naar de mipad2 te krijgen, dan heb je volledige multilang:
http://en.miui.com/thread-203766-1-1.html

En dit heb ik zelf uitgevoerd, zitten soms nog wat kleine Chinese stukjes tussen, maar grotendeels werkt het!:
http://en.miui.com/thread-202938-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:19
jjonkie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:34:
Beetje aan het lijntje houden gevoel krijg ik erbij.. Heb 2 sites een mail gestuurd over de levertijd. Geen reacties tot nog toe..
Bij Gearbest staat ie nog op 24 januari.....eerst zien dan geloven.

Update: Hij staat nu op 19 februari :(.

[ Voor 6% gewijzigd door VFRRijder op 21-01-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik alleen nog maar de 16GB op voorraad gezien op de website, niet de 64GB versie. Xiaomi geeft mij een notificatie zodra deze beschikbaar komt.

Ik heb eigenlijk geen ervaringen met tablets, maar is het een beetje mogelijk om met de Windows/Android versie gewoon wat e-mails te verzenden en excel bestanden te maken? Zo ja, dan hoef ik mijn laptop niet meer mee te slepen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Leveringen van de Mi Pad 2 Windows versie is gestart: http://www.gizchina.com/2...mi-mi-pad-2-goes-on-sale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Staat nu ook op de officiele website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Welke site is beetje schappelijk om te bestellen? Zag 'm bij Gearbest staan...bij Honorbuy ook, maar daar was ie een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Er lijkt vooruitgang in de zaak te zitten:
Dear Kanem0chi,
Thanks for your order from ibuygou.com. Your order ID is #20151125XXXXXX.
A summary of your order is shown below. To view the status of your order click here.
Your order was shipped by DHL:XXXXXXX.Double Check the parcel before signing it .otherwise, ibuygou has no responsibility!

Order Confirmation
Cart Items Image Price Qty Subtotal
Xiaomi MiPad 2 Intel Atom X5-Z8500 Quad-core 2.2GHz 2GB RAM 64GB ROM(MIUI OS) US$253 × 1 US$253.00
Total: US$253.00 US$17=US$270.00
Actual total payment: US$203.15
iBuyGou
Thanks again for shopping with us. The ibuygou.com Team
Yay! :)

Edit:
Yes, order staat er al sinds 25 november
Yes, ik heb een lagere prijs betaald vanwege een prijsfout op hun website :)

[ Voor 8% gewijzigd door kanem0chi op 25-01-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thafusion
  • Laatst online: 14-05 10:40
Bij ibuygou.com is de Windows versie duurder dan de Android. Verder is de Android versie met 64GB alleen verkrijgbaar in het roze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:55
Als ik de forum van Xiaomi.Eu bekijk, betwijfel ik of er snel een Xiaomi.eu rom uit komt. Dat is wel balen. Heb nog nooit stock MIUI rom gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
VFRRijder schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:44:
Welke site is beetje schappelijk om te bestellen? Zag 'm bij Gearbest staan...bij Honorbuy ook, maar daar was ie een stuk duurder.
Ik zou hem persoonlijk niet bij Gearbest kopen. Ik heb er nare ervaring mee gehad. Een product gekregen die niet helemaal in orde was. Teruggestuurd en bijna twee maand verder nog steeds geen geld teruggekregen. Ze willen dat ik eerst de claim sluit bij Paypal vooraleer ik mijn geld terug krijg.

Producten komen wel toe, maar mocht je problemen hebben, dan laten ze niks meer weten...

Eerder het toestel aankopen op ibuygou of geekbuying.

Ik vermoed dat de meeste zullen worden uitgeleverd eind februari doordat Xiaomi de Mi Pad 2 in kleinere oplage uit de fabriek verscheept. Nog eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
blowk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:
[...]

Ik zou hem persoonlijk niet bij Gearbest kopen. Ik heb er nare ervaring mee gehad. Een product gekregen die niet helemaal in orde was. Teruggestuurd en bijna twee maand verder nog steeds geen geld teruggekregen. Ze willen dat ik eerst de claim sluit bij Paypal vooraleer ik mijn geld terug krijg.

Producten komen wel toe, maar mocht je problemen hebben, dan laten ze niks meer weten...

Eerder het toestel aankopen op ibuygou of geekbuying.

Ik vermoed dat de meeste zullen worden uitgeleverd eind februari doordat Xiaomi de Mi Pad 2 in kleinere oplage uit de fabriek verscheept. Nog eventjes wachten.
Tot nu toe goede en snelle communicatie gehad met ibuygou.com en goede prijzen. De 16 gb is opzich wel mondjesmaat leverbaar, maar omdat er geen SD slot in zit, heb ik voor de 64 gb gekozen. Deze word alleen nog iets slechter geleverd. Mijn order was geplaatst op 25 Nov, en ik zit nu bij de tweede uitlevering zeggen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGerben90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 22:46
Gister heb ik mijn MiPad2 64Gb met Android in het zilver mogen ontvangen. Het apparaatje ziet er erg fraai uit! Nog maar even mee kunnen spelen, maar grafisch lijkt die het niet zo heel best te doen (zie dit forum (http://en.miui.com/forum-87-1.html) met dezelfde klachten (zoals http://en.miui.com/thread-210866-1-1.html).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
MrGerben90 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:00:
Gister heb ik mijn MiPad2 64Gb met Android in het zilver mogen ontvangen. Het apparaatje ziet er erg fraai uit! Nog maar even mee kunnen spelen, maar grafisch lijkt die het niet zo heel best te doen (zie dit forum (http://en.miui.com/forum-87-1.html) met dezelfde klachten (zoals http://en.miui.com/thread-210866-1-1.html).
Da's jammer! Ik ben erg benieuwd naar de Windows 10 versie....of die dezelfde issues zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
MrGerben90 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:00:
Klopt! lijkt heel erg aan de laatste software update te liggen, en heb het zelf onder andere nu ook ervaren door zonder na te denken te updaten haha! Heb er ook een (kleine) review over geschreven: productreview: Xiaomi Mi Pad 2 64GB Grijs review door kanem0chi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
kanem0chi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:29:
[...]

Klopt! lijkt heel erg aan de laatste software update te liggen, en heb het zelf onder andere nu ook ervaren door zonder na te denken te updaten haha! Heb er ook een (kleine) review over geschreven: productreview: Xiaomi Mi Pad 2 64GB Grijs review door kanem0chi
Ik had je review gelezen, het product ziet er erg goed uit! Waar ik nog wel benieuwd naar ben, is hoe het zit met de custom ROM's. Ik zou zelf graag stock Android op deze tablet knallen, maar ben nog verre van expert qua flashen. Is er überhaupt al een community voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik heb de mi pad 16 Gb sinds vanmiddag. Ik vind de grote erg fijn vergeleken met de ipad 3. Tablet is lekker snel en degelijk. Tot nu toe erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 13:01
kanem0chi schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:09:
Eerst nogal wat problemen met ze gehad, aangezien ze hem aan mij hadden verkocht voor 203 dollar. Foutje omdat dat de 16GB prijs is. Uiteindelijk op 225 dollar voor de 64GB versie uitgekomen en 10 dollar import BTW verzekering.
Nog sites waar ze zo'n verzekering aanbieden? Want op ibuygou is de 64GB versie momenteel enkel te krijgen in roze. De gouden uitvoering kan ik ook nog mee leven dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
D-Three schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:53:
[...]

Nog sites waar ze zo'n verzekering aanbieden? Want op ibuygou is de 64GB versie momenteel enkel te krijgen in roze. De gouden uitvoering kan ik ook nog mee leven dan. :P
Om eerlijk te zijn, zijn er heel veel webshops die dat aanbieden. Zelf destijds bij ibuygou.com besteld vanwege de prijs en de verzekering. Je kan ze ook een ticket sturen met de vraag wanneer ze weer tablets verwachten. Ze reageren altijd binnen een dag. :)
cverkooyen schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 01:32:
Ik heb de mi pad 16 Gb sinds vanmiddag. Ik vind de grote erg fijn vergeleken met de ipad 3. Tablet is lekker snel en degelijk. Tot nu toe erg tevreden!
Ah, goed om te horen! Net zo'n blije gebruikers als ik dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Absoluut, hoop mensen die hem zien zouden hem ook wel willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGerben90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 22:46
Ik heb vandaag mijn tablet geupgradet naar MIUI 7.1.9.0 en zijn grafische performances zijn er flink op vooruit gegaan! Hij gaat lekker vlot door de menu's heen en een spelletje spelen heeft die nu weinig problemen mee. Ik ben er nu zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 16:32
De 16 Gb versie voor maar 160 euro bij geekbuying met coupon 20MIPAD.
Vind het moeilijk om hem niet te kopen voor die prijs, ook al heb ik hem niet nodig. :X
Is hij te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
ASW1 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:05:
De 16 Gb versie voor maar 160 euro bij geekbuying met coupon 20MIPAD.
Vind het moeilijk om hem niet te kopen voor die prijs, ook al heb ik hem niet nodig. :X
Is hij te rooten?
Dat geldt alleen voor de gouden variant of niet? Zo lijkt het in ieder geval, hij werkt niet op de 16gb zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 16:32
Yup, om een of andere reden is de gouden versie altijd de voordeligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Zaterdag de zilvere 64GB versie ontvangen. In twee weken vanuit China naar NL voor slechts 240 euro. Had ik niet durven hopen vooraf. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de tablet, nu hopen dat er snel een EU-rom uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Laatst online: 14-05 22:35

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Heb vandaag de Windows versie ontvangen, heel fijne tablet! Het scherm is fantastisch, het geluid is goed en hij voelt heel erg stevig aan. Grote upgrade van mijn Nexus 7.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Pewwy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:08:
Zaterdag de zilvere 64GB versie ontvangen. In twee weken vanuit China naar NL voor slechts 240 euro. Had ik niet durven hopen vooraf. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de tablet, nu hopen dat er snel een EU-rom uitkomt.
Zou ik mogen weten waar je deze gekocht hebt?
Greveldinges schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:24:
Heb vandaag de Windows versie ontvangen, heel fijne tablet! Het scherm is fantastisch, het geluid is goed en hij voelt heel erg stevig aan. Grote upgrade van mijn Nexus 7.
Weg jij, dit is hier de Android-afdeling! ;) Grapje :P Zelf zou ik ook wel een W10 variant willen uitproberen maar de favoriete Lego-games van m'n zoontje zijn niet te vinden in de Windows store. Ik heb echter wel een Chinese aanbieder gezien die beweerde W10 Xiaomi's om te flashen naar Android. En omgekeerd. Dus blijkbaar is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

D-Three schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:00:

[...]

Weg jij, dit is hier de Android-afdeling! ;) Grapje :P Zelf zou ik ook wel een W10 variant willen uitproberen maar de favoriete Lego-games van m'n zoontje zijn niet te vinden in de Windows store. Ik heb echter wel een Chinese aanbieder gezien die beweerde W10 Xiaomi's om te flashen naar Android. En omgekeerd. Dus blijkbaar is dit mogelijk?
Ik heb op het Chinese Xiaomi forum een topic gezien waarin beschreven staat hoe je van Android naar Windows kunt en andersom, het lijkt me dus zeker mogelijk. Ook is de hardware identiek, het zou dus raar zijn als de het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Greveldinges schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:24:
Waar heb jij 'm gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
D-Three schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:00:
[...]

Zou ik mogen weten waar je deze gekocht hebt?
Jep, via Hong Kong Goldway op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Pewwy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Jep, via Hong Kong Goldway op AliExpress.
Bedankt, die had ik ook op het oog. Gisteren nog een berichtje gestuurd om te vragen of ik een sealed box kon krijgen omdat ze het hebben over een custom ROM. En daar heb ik geen zin in, prutsen doe ik zelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
D-Three schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:37:
[...]

Bedankt, die had ik ook op het oog. Gisteren nog een berichtje gestuurd om te vragen of ik een sealed box kon krijgen omdat ze het hebben over een custom ROM. En daar heb ik geen zin in, prutsen doe ik zelf wel :P
Ik heb hem gelijk aangepast. Doe ik altijd als ik een telefoon of tablet uit China krijg. Beetje een tik denk ik, maar na een slechte ervaring met een Lenovo vol met crap is dat wel het makkelijkst. En aangezien het op Xiaomi toestellen weinig voorstelt is dat wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Top. En draait er een officiële windows op zonder vage chinese software erop? En wat zijn je ervaringen tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Pewwy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:14:
[...]

Ik heb hem gelijk aangepast. Doe ik altijd als ik een telefoon of tablet uit China krijg. Beetje een tik denk ik, maar na een slechte ervaring met een Lenovo vol met crap is dat wel het makkelijkst. En aangezien het op Xiaomi toestellen weinig voorstelt is dat wel zo makkelijk.
Intussen gevraagd of ze ook info willen geven over hoe te wisselen tussen Android en Windows. :P Ik zal deze avond bestellen. Heb jij voor DHL of voor standard shipping gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
D-Three schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Intussen gevraagd of ze ook info willen geven over hoe te wisselen tussen Android en Windows. :P Ik zal deze avond bestellen. Heb jij voor DHL of voor standard shipping gekozen?
Ik kon alleen AliShipping methode kiezen. Overigens pas ook een Note 2 van hun ontvangen, was ook vrij snel, via diezelfde methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Pewwy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:17:
[...]

Ik kon alleen AliShipping methode kiezen. Overigens pas ook een Note 2 van hun ontvangen, was ook vrij snel, via diezelfde methode.
DHL dien je bij hen als apart artikel toe te voegen in jouw basket. Maar als standaard goed werkt, kies ik die wel, dat is goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

VFRRijder schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:49:
[...]

Top. En draait er een officiële windows op zonder vage chinese software erop? En wat zijn je ervaringen tot nu toe?
Er stond 1 chinees programma op dat eenvoudig te verwijderen was via programma's en onderdelen. Verder werkt alles perfect, nergens problemen mee tot nu toe. Ook is ie lekker snel en valt Windows me eigenlijk niet tegen op een tablet :) Qua hardware is ie ook top, erg stevig en voelt kwalitatief goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaXGS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-02 20:07
Ik vroeg mij af of iemand al een stylus heeft geprobeerd op de MiPad 2. De grootte lijkt me namelijk perfect om notities te maken met o.a. OneNote dat naar me werk gesynct wordt. Is er iemand die dit kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
Gisteren ook een MiPad 2 gekocht. De 16gb Android variant, gezien ik mijn tablet alleen gebruik voor nu.nl, wat weer-apps (sport veel buiten) en wat browsen. Daardoor erg goedkoop, inclusief type C adapter en twee cases voor niet eens €200 op de deurmat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Het voorbije weekend ook 1 besteld maar dan de 64GB-versie. Was misschien niet echt nodig maar ik wou zeker zijn :P Hopelijk kan hij een tijdje mee. En als er geen Android-updates meer komen, gooi ik er wel Windows op :) Hopelijk komen er wat leuke roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:55
Waar hebben jullie besteld? Ik geef de voorkeur aan een 64GB versie (niet rose). Volgens mij is deze nergens op voorraad. Kan eventueel de Windows versie bestellen en later Android flashen, echter wil ik liever direct a/d slag met android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Bij Goldway, de gouden versie was de goedkoopste: 239,99 usd En die zou toch op voorraad moeten zijn, dit weekend besteld en vandaag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Indien iemand aan het uit kijken is naar de 16GB versie voor een leuke prijs, binnen enkele weken blijkbaar in de aanbieding bij http://www.aliexpress.com...let-PC-7/32610533835.html voor $169.99

Iemand ervaring met hoesjes/covers? De 'original' covers zien er nogal lomp uit vind ik. Deze lijkt mij wel wat: http://www.aliexpress.com...Case-for/32563140108.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb een "originele" gekocht, maar die past voor geen meter. Kan niet opladen met de hoes eromheen. Heb een andere besteld, en hoop dat die wel past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 19:15
Pewwy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:27:
Ik heb een "originele" gekocht, maar die past voor geen meter. Kan niet opladen met de hoes eromheen. Heb een andere besteld, en hoop dat die wel past.
Dan vraag ik me echt af, of dat echt een originele is. Aangezien ik ook een originele heb die perfect past en gewoon opgeladen kan worden.

Heb overigens de Windows versie. Nog niet heel veel mee gespeeld maar mijn eerste indruk is erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Rips10 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Dan vraag ik me echt af, of dat echt een originele is. Aangezien ik ook een originele heb die perfect past en gewoon opgeladen kan worden.

Heb overigens de Windows versie. Nog niet heel veel mee gespeeld maar mijn eerste indruk is erg positief.
Daarom stond hij al tussen quotes. Eerste keer dat ik iets in Xiaomi doosje binnenkrijg dat niet echt lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 747779

D-Three schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:37:
[...]

Hallo, wat was hun antwoord i.v.m. de sealed box met originele ROM? Want ik heb ook geen zin in een custom ROM of een MIUI op een Windows versie (wat ze ook soms doen...)

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 20:21
Ik heb 'm besteld, en gewoon gevraagd om er geen andere ROM op te zetten, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Anoniem: 747779 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:52:
[...]

Hallo, wat was hun antwoord i.v.m. de sealed box met originele ROM? Want ik heb ook geen zin in een custom ROM of een MIUI op een Windows versie (wat ze ook soms doen...)

Thx! :)
Net zoals stefanmiler hierboven zegt was het geen probleem. Maar ik moet hem nog ontvangen dus ik moet het nog zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Ik heb de laatste fastboot image van MIUI v7 geflashed op m'n Windows MiPad, gewoon om te proberen :). Android werkt een stuk sneller dan Windows. Echter, ik krijg de Playstore niet aan de praat. Ik heb deze Google installer gebruikt, maar ik krijg constant error 963 bij het installeren van apps. Iemand anders die tegen hetzelfde probleem aanloopt?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste