• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:36

Xiaomi X1 / MI-ONE

Welkom bij het nog erg karige topic van de nog uit te komen Xiaomi X1 telefoon, welke samen met het team van de bekende custom-ROM ontwikkelaars van MIUI wordt uitgegeven.

Nieuws en informatie
Nieuws:Reviews:
Specificaties

Hardware:
- Unlocked bootloader!
- Android 2.3.5 pre-loaded (MIUI ROM)
- Sharp capacitive 4 inch screen at 480 x 854 res 16:9
- Dual-core 1.5GHz Snapdragon S3 (MSM8260)
- 4GB ROM
- 1GB RAM
- Up to 32GB Micro-SD card support
- 8MP Rear Camera
- Noise-cancelling microphone
- 1930mAH battery! +30% on standard 1500mAH
- GPS (U.S. GPS and Russian GLONASS;)
- Wi-Fi (802.11 b/g/n) and Bluetooth connectivity
- 266MHz Adreno220 GPU
- 125 * 63 * 11.9 (mm)
- GSM / WCDMA bands

Other specs:
- x3 Capacitive touch buttons (Menu, Desktop, Back key)
- Side USB (micro) port
- Volume button (side)
- Powerbutton (side)
- MI-Button (Customisable button for application of your choice)
- 149g weight

Accessories:
- Interchangable back covers in variety of different colours. (currently 7 with more to follow)
- Other “MI” Accessories to be launched such as phone stand.

[Voor 63% gewijzigd door HaTe op 27-09-2011 20:33]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• HaTe
Of hij nou de Xiaomi X1 of de MIUI MI-ONE heet ben ik nog steeds niet achter..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2022
Heerlijke ROM om te draaien. Ondanks het feit dat ik een enorme hekel aan iPhone-kopiëren heb, kan ik maar niet van MIUI los komen.

Ze zijn zo goed in het zich eigen maken van Android dat ze hier eigenlijk een enorme kans laten liggen. Stel dat ze een 100% eigen stijl zouden handhaven, gecombineerd met de genialiteit van hun ROM; Dat zou toch winning zijn? Hetzelfde geldt voor deze telefoon (één op één iPhone ripoff). Dan heb je zulke goede softwareontwikkeling, maar ga je nog steeds een ander kopiëren. Het zou niet nodig moeten zijn.

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-03 21:38
Klopt het dat de telefoon niet in EU uit komt? Kan het me best voorstellen uit angst voor claims van Apple e.d.. Maar aangezien de telefoon ook sim kaarten en GSM ondersteund moet het goed te doen zijn om deze naar de EU te importen, zeker als ie inderdaad maar 310USD kost. Misschien kan er vanuit GoT wat opgezet worden om de telefoon gezamelijk te importen zoals eerder ook met de Moto Droid.

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-08-2022

Iavak

no savegame

Mocht er inderdaad een inkoop actie opgezet worden, ben ik ook zeer geinteresseerd.

Ziet eruit al een degelijk phone met goede specs.

Heb sinds het weekend MIUI ROM op mijn HTC Desire gezet om te proberen. Ik ben er wel van onder de indruk.
Die communistishe themes zijn wel gaaf. :P

Dit is dan weer wel jammer:
4. The phone does NOT appear to have a Front-Facing-Camera (FFC) as previously thought. Our apologies for the false post on that spec. The MI-ONE does however have a 8MP rear facing camera.

bron: http://miuiandroid.com/category/mi-one/

[Voor 33% gewijzigd door Iavak op 17-08-2011 11:28]

• ApexAlpha
Iavak schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:20:
Mocht er inderdaad een inkoop actie opgezet worden, ben ik ook zeer geinteresseerd.

Ziet eruit al een degelijk phone met goede specs.

Heb sinds het weekend MIUI ROM op mijn HTC Desire gezet om te proberen. Ik ben er wel van onder de indruk.
Die communistishe themes zijn wel gaaf. :P

Dit is dan weer wel jammer:

[...]
Ik heb een telefoon die wel een FFC heeft maar ik gebruik hem zelden. Ken bijna niemand die zijn ffc ook echt gebruikt behalve bij het uitproberen van de telefoon dan.

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deze phone heb ik al op mijn shortlist gezet en ik bestel hem op de dag dat het mogelijk is. Volgens de site is dat op 29 Augustus. Als er interesse is kan ik kijken of een actie mogelijk is voor dit toestel. Over de Rom maak ik me geen zorgen en blijkbaar zal hij ook makkelijk te rooten zijn, dus wellicht als dit toestel erg populair wordt buiten China dat er snel custom Roms voor komen.

Dat hij enkel in China uitkomt is meteen ook het minpunt kwa ondersteuning van Roms. Het hangt echt af van de populariteit, maar door de specs kan dat bijna niet mis gaan.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-03 15:56

lasharor

7 december 2004

kiddyl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:29:
Deze phone heb ik al op mijn shortlist gezet en ik bestel hem op de dag dat het mogelijk is. Volgens de site is dat op 29 Augustus. Als er interesse is kan ik kijken of een actie mogelijk is voor dit toestel. Over de Rom maak ik me geen zorgen en blijkbaar zal hij ook makkelijk te rooten zijn, dus wellicht als dit toestel erg populair wordt buiten China dat er snel custom Roms voor komen.

Dat hij enkel in China uitkomt is meteen ook het minpunt kwa ondersteuning van Roms. Het hangt echt af van de populariteit, maar door de specs kan dat bijna niet mis gaan.
Dit zal wel gewoon door het MIUI team geregeld worden. Ik neem aan dat die nog een tijd lang deze telefoon van updates zullen voorzien. En deze hardware lijkt me redelijk standaard, waarschijnlijk kan er net zoals nu met bijv. de HD2 gebeurt met wat knip en plak werk een werkende rom gemaakt worden.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:56
kiddyl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:29:

Dat is goed nieuws ;) Klinkt zeer interessant namelijk deze telefoon.
Nu afwachten of deze inderdaad ook in oktober verkocht gaat worden.

Overigens moet ik zeggen dat de meizu m9 en de ZTE skate aardige telefoons zijn. De prijzen zijn gewoon geweldig maar helaas allemaal china only.

• ApexAlpha
Tonkey schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:15:
[...].

Overigens moet ik zeggen dat de meizu m9 en de ZTE skate aardige telefoons zijn. De prijzen zijn gewoon geweldig maar helaas allemaal china only.
Agh de Moto Milestone werd ook niet in Nederland verkocht(in het begin), zijn er genoeg geïmporteerd, scheelt nog geld ook.

• AMD1800
  • Laatst online: 18:18
Er is een video op het internet te zien, waar er wat 720p materiaal op de telefoon wordt afgespeeld. Volgens mij stottert het wel een beetje, dus, niet bijzonder overtuigend.. Zie hier voor de video: http://xiaomifan.org/vide...ays-720p-hd-online-video/
Tonkey schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:15:
De prijzen zijn gewoon geweldig maar helaas allemaal china only.[/small]
de ZTE Blade / Skate zijn gewoon in de EU te koop hoor en dat is net geen China

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-03 17:57
Nog wat extra informatie.

-Er komt ook cyanogenmod voor de m1. De telefoon gaat officieel ondersteund worden door het cyanogenmod team.
-Daarnaast word de telefoon ook nog door het MIUI team ondersteunt. Waarvan miui overigens gedeeltelijk gebasseerd is op cyanogenmod.
-De telefoon bevat een dubbele bootloader wat bricken lastiger maakt maar een optie om twee verschillende roms er op te zetten mogelijk maakt.
-Het scherm bevat een anti glare laag zo dat het beter te zien is in de zon.
-De speaker zou krachtig moeten zien.
In dit filmpje lijkt dat ook echt zo te zijn.
YouTube: MI-ONE Playing HP Video - YouTube
-Binnen in de telefoon word er gebruik gemaakt van absorberend thermish folie. Waardoor het toestel koel zou moeten aanvoelen.
-Extra batterijen zijn ook verkrijgbaar in de kleur van de backcover.

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De Xiaomo X1 overreden door een auto:

• AMD1800
jan-willem3 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:24:
Nog wat extra informatie.

-Er komt ook cyanogenmod voor de m1. De telefoon gaat officieel ondersteund worden door het cyanogenmod team.
-Daarnaast word de telefoon ook nog door het MIUI team ondersteunt. Waarvan miui overigens gedeeltelijk gebasseerd is op cyanogenmod.
-De telefoon bevat een dubbele bootloader wat bricken lastiger maakt maar een optie om twee verschillende roms er op te zetten mogelijk maakt.
-Het scherm bevat een anti glare laag zo dat het beter te zien is in de zon.
-De speaker zou krachtig moeten zien.
In dit filmpje lijkt dat ook echt zo te zijn.
YouTube: MI-ONE Playing HP Video - YouTube
-Binnen in de telefoon word er gebruik gemaakt van absorberend thermish folie. Waardoor het toestel koel zou moeten aanvoelen.
-Extra batterijen zijn ook verkrijgbaar in de kleur van de backcover.
Maar wat vind jij nou van het filmpje qua het afspelen van die 720p video? Ik had t filmpje ook gepost en ik vind het een beetje stotteren en niet erg overtuigend.

• LemonC200
AMD1800 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

Maar wat vind jij nou van het filmpje qua het afspelen van die 720p video? Ik had t filmpje ook gepost en ik vind het een beetje stotteren en niet erg overtuigend.
Vind het niet echt stotteren. En als het licht stottert dan word dat waarschijnlijk snel verholpen door middel van:
-Kernel improvements (zorgt er voor dat alle hardware 100% werkt nu nog niet het geval)
-Software improvements door het miui team.
-Improvements in flash.

En daarnaast is het spelen van hd video in de browser niet heel erg nuttig.

• ApexAlpha
jan-willem3 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 03:21:
[...]

Vind het niet echt stotteren. En als het licht stottert dan word dat waarschijnlijk snel verholpen door middel van:
-Kernel improvements (zorgt er voor dat alle hardware 100% werkt nu nog niet het geval)
-Software improvements door het miui team.
-Improvements in flash.

En daarnaast is het spelen van hd video in de browser niet heel erg nuttig.
Laten we het hopen, ik kijk erg uit naar de eerste reacties over deze telefoon om te kijken of het wat is. Enige wat ik mis is een HDMI-out, maar daar kunnen we mee leven.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Inkoopacties, bestellingen en dergelijke dingen horen hier niet thuis.

[Voor 75% gewijzigd door RoD op 25-08-2011 19:05]

• AMD1800
*knip*

Wat ik dus zei, is dat ik hoop dat er snel een uitgebreide review over de telefoon beschikbaar is, zodat ik kan beslissen of ik m wil of niet.

[Voor 181% gewijzigd door janvanduschoten op 27-08-2011 16:44]

• AMD1800
Hier een review van de Xiaomi Phone Engineering prototype Hij bestaat uit meerdere delen. Dit is het eerste deel van de drie. De rest van de delen vind je vanzelf. Ik vind het er zelf eigenlijk allemaal wel prima uitzien. Spelletjes spelen er goed op. Qua foto's maken is het prima. Filmen zal waarschijnlijk ook wel gaan, alhoewel ik het niet erg overtuigend vind in de review.

[Voor 34% gewijzigd door AMD1800 op 27-08-2011 15:18]

• ApexAlpha
Bedankt voor die link, erg interessant. Op wat slecht engels na ziet het er erg goed uit. Hopelijk zijn de eerste berichten van mensen die hem kopen ook positief, dan hebben we mijn nieuwe android telefoon waarschijnlijk gevonden! Jammer dat ze Glonass niet even uitproberen. Al kan het nog even duren voordat Glonass wereldwijde dekking heeft.

[Voor 23% gewijzigd door ApexAlpha op 27-08-2011 22:03]

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-03 11:10
De eerste reviews beginnen binnen te lopen (google translate)

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.techweb.com.cn%2Finternet%2F2011-08-28%2F1086339.shtml

http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fdigi.tech.qq.com%2Fa%2F20110829%2F000509_1.htm

Meer info zal wel binnendruppelen van zodra de eerste samples verstuurd zijn. Ziet er nog steeds interessant uit! Is wel nogal lomp uitgevallen, in vergelijking met de 'betere' fabrikanten : http://www.sizeasy.com/pa...SII-vs-MI-One-vs-iPhone-4

Dingen waar ik nog naar benieuwd ben: battery life test - gps test - geluidskwaliteit test (vind ik 1 v/d prioriteiten) ...

[Voor 6% gewijzigd door jorge.regula op 29-08-2011 12:39]

• AMD1800
@ jorge.regula: Er zit een batterij in van ongeveer 2000MAh. Een stuk meer dan bij andere telefoons. Het zal dus wel snor zitten met het verbruik. Juist om die batterij is het ook niet gek dat het toestel iets dikker is dan de galaxy s2. Daarnaast is het iets wat de prijs met zich meebrengt. En wat is die 2 millimeter nou he.

Voor de rest zien de plaatjes in de reviews er wel aardig uit. Voor de rest staat er niet zo heel erg veel bijzonders in moet ik zeggen.

[Voor 55% gewijzigd door AMD1800 op 29-08-2011 17:49]

• jorge.regula
Ja, daar ben ik me van bewust, maar in andere reviews staat niet gek veel meer dan in deze die ik postte... Wil nu gewoon eens de mening van een westerse site horen, die zullen er wel wat kritischer tegenover staan.

En idd, die dikte maakt mij ook nie zoveel uit, ik vermeldde het voor de volledigheid. Lei Phone heeft ook een dissectie gepost: http://www.leiphone.com/10-xiaomi-disassemble.html

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:34
krijgt deze telefoon ook nederlandse taal ondersteuning?
ik heb eigenlijk nog nergens daarover gelezen...

• HaTe
Ligt er aan welke ROM je er op zet. Nu is het in ieder geval zo dat MIUI er alleen in het chinees is en dat er vertaalde versies van zijn, van miuiandroid.com bijvoorbeeld.
Maar misschien dat ze uiteindelijk zelf wel meer talen gaan ondersteunen.

• ApexAlpha
anoniem1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:45:
Er staat stock gewoon Chinese taal op, maar er is ook een Nederlandse versie van MIUI, maar je kunt ook Cyanogenmod of gewoon de normale Android erop zetten als je wil. Volgens de berichten zou deze telefoon een unlockte bootloader krijgen en zelfs een optie om 2 ROM's tegelijk te kunnen installeren.

• AMD1800
anoniem1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:45:
En buiten dat, wat anderen zeggen nog. Engels krijg je toch wel snel onder de knie. Mochter iets in het engels zijn, dan doet het er ook niet toe, want dan vertaal je gewoon en leer je.
jorge.regula schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:33:
En idd, die dikte maakt mij ook nie zoveel uit, ik vermeldde het voor de volledigheid. Lei Phone heeft ook een dissectie gepost: http://www.leiphone.com/10-xiaomi-disassemble.html
Dank voor je volledigheid dan :) Mooie disassembly ook. Aan de ene kant wel apart dat ze nog schroeven gebruiken. Volgens mij gebruikt HTC vooral dubbelzijdig plakband.

• ApexAlpha
AMD1800 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:42:
[...]

En buiten dat, wat anderen zeggen nog. Engels krijg je toch wel snel onder de knie. Mochter iets in het engels zijn, dan doet het er ook niet toe, want dan vertaal je gewoon en leer je.

[...]

Dank voor je volledigheid dan :) Mooie disassembly ook. Aan de ene kant wel apart dat ze nog schroeven gebruiken. Volgens mij gebruikt HTC vooral dubbelzijdig plakband.
Dubbelzijdig plakband? Schroeven klinken mij betrouwbaarder, of dat een illusie?

• AMD1800
ApexAlpha schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:02:
[...]

Dubbelzijdig plakband? Schroeven klinken mij betrouwbaarder, of dat een illusie?
Ja, volgens mij om de assembly-kosten te verlagen en vereenvoudigen. Tsja, volgens mij kun je met beide bevestigingsmethoden goed dingen vast zetten, maar schroefjes geven mij de voorkeur, zolang ze niet plotseling kunnen breken.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hangt er natuurlijk vanaf wat je vast zet. Intern in een telefoon zijn schroeven niet direct noodzakelijk, de hardware kan toch niet zomaar los gerukt worden en met plakband kan je dingen ook muur vast bevestigen.
Ben wel erg benieuwd naar deze telefoon, MIUI is echt een enorm complete rom en deze telefoon zal dan zelfs zonder custom rom completer zijn dan elk andere telefoon die uitgebracht wordt. Draai zelf MIUI op mijn DHD met ADW Launcher en dat vind ik een ultieme ervaring.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kiddyl
  • Niet online
Morgen of overmorgen gaat de pre-order beginnen. Zelf zat ik nog te denken aan de pre-productie exemplaren, maar daarvoor moest je op het forum meer dan 100 punten hebben voor 16 Augustus. Het is nu even wachten op de reviews die komen gaan, want de leveringen van de pre-productie exemplaren zijn al begonnen in ieder geval.

• AMD1800
kiddyl schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:11:
Morgen of overmorgen gaat de pre-order beginnen. Zelf zat ik nog te denken aan de pre-productie exemplaren, maar daarvoor moest je op het forum meer dan 100 punten hebben voor 16 Augustus. Het is nu even wachten op de reviews die komen gaan, want de leveringen van de pre-productie exemplaren zijn al begonnen in ieder geval.
Daarom staan er hier boven al een aantal reviews en disassemblies, door de preproduction exemplaren.

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Ik ben ook erg geïnteresseerd in de telefoon. Ziet eruit als geweldige specs voor die prijs en wat ik in de hands-ons gelezen heb ook nog eens redelijke kwaliteit. :)

Ik zat er dan ook aan te denken om hem te kopen ondanks dat hij niet in europa komt. Iemand enig idee waar hij te halen valt?

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-03 11:43

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

RamonK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:13:
Ik ben ook erg geïnteresseerd in de telefoon. Ziet eruit als geweldige specs voor die prijs en wat ik in de hands-ons gelezen heb ook nog eens redelijke kwaliteit. :)

Ik zat er dan ook aan te denken om hem te kopen ondanks dat hij niet in europa komt. Iemand enig idee waar hij te halen valt?
mja je beste optie is denk ik een inkoopactie afwachten.
mja wil hem zelf ook hebben tho. Goede vervanger voor me SGS :)

Dance Dance Revolution

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Tja dat lijkt me ook wel een goede, maar moet daar niet een apart topic voor gemaakt worden? Verder had ik gelezen dat de eerste batch al helemaal uitverkocht is, zelfs voordat ze de fabriek hebben verlaten :)

Bron: http://hotmid.com/forum#/.../xiaomi-phone-discussion/

We zullen dus wel snel na de uitkomst de eerste reviews kunnen verwachten :9

• AMD1800
@ RamonK: Daar moet inderdaad een ander topic voor aangemaakt worden. Dit gezien het feit er al eerder posts over inkoopacties en "waar kan ik kopen"-vragen zijn weggepoetst.

Maar goed, als je het topic ook nog even leest, zou je ook zien dat er al verschillende reviews van pre-productionexemplaren op het internet zijn verschenen. Misschien staat daar nog wat in wat je zou willen weten. Ik hoop in ieder geval dat de volgende reviews van een wat betere kwaliteit zijn.

• kiddyl
  • Niet online
Net geprobeerd de Xiaomi X1 te pre-orderen, maar de website ligt al een half uur plat. Toch best wel slecht eigenlijk voor een bedrijf dat online marketing gebruikt om hun producten te verkopen. Zal misschien wel het nieuws halen mbt tot mogelijk vele aanmeldingen om vervolgens de website plat te leggen, maar of dit express is gedaan of niet zal niemand weten denk ik.

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Dance Dance Revolution

• ApexAlpha
Over goede marketing gesproken, als ik het goed heb is dit zelfs de eerste smarthphone die ze uitbrengen.

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

haha ja, en als ik hem kan bestellen dan mag ik een aardig tijdje w88 voor ik hem heb. blij dak me galaxy s nog niet verkocht heb lol. Wil deze foon wel hebben tho

Dance Dance Revolution

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-03 22:06

greatgonzo

schit-te-rend!

interessant, zal een goede 2e optie zijn voor de ZTE skate die ik op het oog heb

• LemonC200
greatgonzo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:33:
interessant, zal een goede 2e optie zijn voor de ZTE skate die ik op het oog heb
Deze telefoon is afgezien van het hardware gedeelte superieur dingen als dual recovery je kunt bijvoorbeeld een OTA update installeren op het andere recovery systeem. Mocht het dan niet werken switch je terug naar de eerste recovery partition. Tevens kun je telefoon ook updaten terwijl je gewoon je telefoon aan het gebruiken bent. En daarnaast is het OS natuurlijk compleet anders en bied het enorm veel mogelijkheden.

• anoniem1
nog wat unboxing foto's van de telefoon zijn te vinden op miui.nl
link: http://www.miui.nl/archives/1180

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Wat meer filmpjes te vinden hier, helaas niet in het Engels.

• kikker81
  • Laatst online: 17-03 08:04
Via een Chinees sta ik op de wachtlijst, kan niet wachten to ik 'm heb! Wat ik er van begreep kun je er daar maar 1 per persoon bestellen.

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03 09:51
Ook ik ben van plan voor dit toestel te gaan als mijn eerste android smartphone, maar het verkrijgen van het ding zal nog wel even duren :( De grootte schrikt me nog wel een beetje af, heb nu nog een HTC touch diamond, die is wel erg lekker klein..

Iemand al iets gehoord over of dit toestel helemaal niet wit/grijs verkrijgbaar gaat worden?

• jorge.regula
Hmm, ik vind precies nergens een betrouwbare site om die te pre-orderen... Iemand een idee? Bij alle sites is vereist om (uiteraard) te betalen bij pre-order, maar verwachte leverdatum valt niet binnen de 45 dagen termijn van paypal ... Het zal wachten worden vrees ik.

• HaTe
Is er iemand die wil helpen met de TS? Stuur dan even een PM en dan zet ik je er bij als mede-auteur.

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-03 18:40

zap8

do ya wanna bump

Wat me nog steeds een beetje onduidelijk is, gaat deze telefoon nu ook gewoon in Nederland verkocht worden?

Verder zag ik in een van de links dat er in China binnen no time al 120.000 pre orders waren. Weet iemand iets van de productie capaciteit die dit bedrijf via Foxconn heeft? Maw is dit echt iets serieus of is het een telefoon die alleen via lange levertijden (ook) in China beschikbaar komt?

Okay veel vragen, hoop dat iemand antwoorden heeft.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• LemonC200
Binnen 34 uur waren er inderdaad 300.000 pre orders. Daarom hebben ze besloten te stoppen met pre-orders i.v.m het feit dat anders iedereen zijn telefoon 2 maanden later zou hebben. Daarom word de volledige productie capiciteit van 30 miljoen units gestart, een groot deel hiervan is rond november klaar. Het idee is dan er genoeg units beschikbaar zijn voor iedereen. Zonder dat het toestel gelijk is uitverkocht.

De telefoon gaat niet standaard geleverd worden in nederland maar word mogelijk wel geimporteerd of via ebay aangeboden.

Edit: wat kromme zinnen verbeterd mijn excuses daarvoor.

[Voor 9% gewijzigd door LemonC200 op 22-09-2011 00:21]

• BradKing
Via betrouwbare eBay stores hoop ik dan :)

Ik kijk ieg uit naar reviews van de wat bekendere westerse clubs, het mooie is natuurlijk dat de rom al gewoon bekend is voor velen (maar ik heb nog een win 6 mobile smartphone :()

• kiddyl
  • Niet online
De Xiaomi heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Meizu zijn prijzen heeft verlaagd met 1000 yuan voor de nog te introduceren telefoons, maar zelfs de nieuwe prijs is niet genoeg denk ik voor hun om een sterke positie te krijgen in de markt. Xiaomi is de eerste fabrikant die openlijk zegt dat ze geen problemen hebben met alternatieve ROMS, dus root is ook meteen beschikbaar vanaf het begin.

Mijn Desire Z voldoet nog steeds met een overclock en alternatieve ROM, maar een nieuwe phone is altijd leuk!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

mja zodra er ergens een pre-order open of er evt via Tweakers een inkoopactie wordt gedaan, count me in :)

Dance Dance Revolution

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Kabuto_Raiger schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:30:
mja zodra er ergens een pre-order open of er evt via Tweakers een inkoopactie wordt gedaan, count me in :)
Via Tweakers zal er geen inkoopactie komen, dat is hier niet toegestaan ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

oh, dan heb ik niks gezgd :+

Dance Dance Revolution

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Staat een nieuwe review op Engadget.

• ApexAlpha
Ziet er goed uit, ik hoop dat de telefoon binnenkort beschikbaar komt, mijn Motorola Milestone begint erg af te brokkelen.

• JoostRe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09-2021
Al wat meer nieuws? Ik heb gelezen dat er pre-orders worden verkocht op Taobao (chinese ebay). Hier nog een artikeltje over een drop test: http://xiaomifan.org/leijun-dropped-xiaomi-phone-to-marble-floor-to-prove-its-quality/

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Een vriend van mij zit nu in China, hij had het nagevraagd bij een kennis, hoe en wat mbt levertijd.

"the phone they first sell for the people who first order."

De kennis ging er nog achteraan bellen, dus hoop vandaag of morgen meer te horen.

Omgerekend kost ie zo'n 225 euro, dus mocht hij er een kunnen bemachtigen voor mij dan laat ik het weten.

Less is more

• jorge.regula
Ben nog steeds aan 't twijfelen tussen de Xiaomi M1 en de Samsung Galaxy Nexus...
Qua specs (cpu/ram/gpu...) zitten ze vrij gelijkaardig

Nexus:
+ HD AMOLED scherm 4,65 inch 1280*720
+ Vanilla android (4.0)
+ Goede support van community (kijk naar de Nexus S)
- Prijs
- Groot? 135.5 x 67.94 x 8.94

Xiaomi M1
+ MIUI
+ Prijs / performance
+ battery life (afgaand op de 1900 mAh, niemand weet hoe dit vertaalt naar real life...)
-screen size (4 inch) versus Dimensies : 125MM x 63MM x 11.9MM
- Update naar ICS (android 4.0) beloofd maar niet out of the box
- Support ( garantie, chinees bedrijf, taalondersteuning)

Vraag is of ik het dubbel van de prijs overheb voor de Galaxy Nexus. Vast staat wel dat ik dan toekomstgericht wel ok zit, kijk naar de nexus S, die is nog erg actueel & wordt nog volop ondersteund / ontwikkeld

Iemand nog toevoegingen? Hoe zal support zijn voor deze foon? Ik heb nu een Meizu M8, en net dat vond ik 't meest heikele punt...

• HaTe
De X1 wordt gewoon officieel ondersteund door CyanogenMod, dus maak je maar geen zorgen over updates :) Die komen er wel.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-03 11:39
zou wel even in je achterhoofd houden dat deze phone prob de komende maanden niet te krijgen is...
woon zelf in china en had m graag besteld aangezien ik een nieuwe phone moet hebben, maar ze hebben 300k pre-orders uitstaan en voorlopig issie dan ook niet te bestellen of ergens te krijgen... Weet niet precies hoe lang dat gaat duren, maar waarschijnlijk wel een tijdje...

De vraag is dan ook of het tegen die tijd nog nuttig is om er een aan te schaffen, want tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook weer andere phones op de markt die in de buurt komen.

Zit zelf nog te twijfelen tussen de Galaxy s2 en de Sensation XE nu, ongeveer zelfde prijs hier, en ook zelfde specs :P kiezen is moeilijk nu blijkt dat deze telefoon niet verkrijgbaar is de komende tijd ;(

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Kreeg net te horen dat er voor mij eentje besteld is (denk pre order) door een chinese dame via een vriend van mij. Duurt helaas nog wel een maand voordat die daar beschikbaar is.

Less is more

• HaTe
Voor mensen die hem willen kopen via DealExtreme, kan je een email krijgen als ze hem hebben:
http://www.dealextreme.co...omicellphone/default.aspx

Oh en je maakt kans om hem te winnen.

[Voor 11% gewijzigd door HaTe op 24-11-2011 13:23]

• anoniem1
HaTe schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:21:
Voor mensen die hem willen kopen via DealExtreme, kan je een email krijgen als ze hem hebben:
http://www.dealextreme.co...omicellphone/default.aspx

Oh en je maakt kans om hem te winnen.
goede tip, direct ingeschreven.
Krijgt ie ook ics, of is dit nog niet bekend gemaakt?

• HaTe
Ja, want het is miui

Anoniem: 425395

Inmiddels te koop bij dealextreme voor 599$
http://www.dealextreme.co...g-smartphone-w-gps-105176

• Ives
  • Laatst online: 27-03 19:25
Voor een ietwat belachelijke prijs...

• HaTe
Inderdaad, de prijs vind ik ook erg hoog. Dan kan je beter een Galaxy S2 kopen. Het was juist zo'n mooie telefoon omdat hij ver onder de prijs van de S2 zou zitten.

• BradKing
Heh een van de redenen dat ik deze telefoon een mooie vind is de prijs. 600 Dollar is niet mooi :)

• anoniem1
BradKing schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:45:
[...]

Heh een van de redenen dat ik deze telefoon een mooie vind is de prijs. 600 Dollar is niet mooi :)
Haha, dat was bij mij ook al het geval

• kiddyl
  • Niet online
Hij is binnenkort bestelbaar en een prijs van 275 euro is mogelijk. Inclusief verzendkosten net geen 290 euro. Ik bestel hem zodra hij beschikbaar is, maar ik denk dat de prijs misschien iets te duur is door de toch wel late beschikbaarheid van dit toestel.

• anoniem1
kiddyl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 05:22:
Hij is binnenkort bestelbaar en een prijs van 275 euro is mogelijk. Inclusief verzendkosten net geen 290 euro. Ik bestel hem zodra hij beschikbaar is, maar ik denk dat de prijs misschien iets te duur is door de toch wel late beschikbaarheid van dit toestel.
Ook via Dealxtreme?

• Gotham
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-02 14:34
Ik ben inmiddels trotse eigenaar van de Xiaomi MI-One heb wat reacties gehad in dit topic Gotham in "[Ervaringen] Online shoppen in China". Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik dit graag.

Gotham, gefeliciteerd je bent zo ongeveer een van de eerste tweakdroid in het bezit van een Mi One!
Ik heb je laatste paar posts in dat andere topic gelezen en ben toch wel benieuwd naar de volgende zaken:

- zou je een Antutu benchmark willen draaien? https://market.android.com/details?id=com.antutu.ABenchMark
- hoe werkt dual boot eigenlijk? Je totale rom heeft een grootte van 4GB, hoe zijn de partitie verdeeld?Lijkt het een beetje op 1GB/1GB/2GB voor rom1/rom2/(shared)apps? Hoe worden de apps opgeslagen? Bijvoorbeeld stel je download Antutu op rom1, waar wordt die app opgeslagen? in rom1 of (shared)app? Dus als je naar rom2 switch heb je dan nog Antutu of moet je hem opnieuw downloaden?
- Klopt het dat de accu 1930mAh is?

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-03 21:02
Gotham, zou je eens een paar foto's en filmpjes kunnen maken?

[Voor 9% gewijzigd door Luke-san op 07-12-2011 13:59]

• Gotham
Hallo, ik heb zojuist the Antutu benchmark gedraaid met alles stock op de telefoon. De score hieruit was 6534. Ik zal de Antutu Battery Test later eens uitvoeren wanneer ik daar de tijd voor heb. Je kunt wisselen tussen de twee bootsectoren wanneer je de telefoon opstart met de power en volume + knop ingedrukt. Dan kom je in de recoverymodus en hier kun je kiezen tussen de twee partities om op te starten.

Ik heb geprobeerd om erachter te komen hoe de verdeling eruitziet van de ROM's. Maar dat is me nog niet helemaal duidelijk, op dit moment heb ik op beide partities MIUI staan al heb ik op de eerste partitie een nieuwere versie dan op de tweede partitie. Maar wanneer ik op de ene partitie een app verwijder verdwijnt deze op de andere partitie ook. Dus ik denk inderdaad dat de apps op een soort shared partitie worden opgeslagen, met instellingen etc. Want op beide partities is mijn Whatsapp bijvoorbeeld, volledig toegankelijk met alle personen en de berichten. Hoe de verdeling qua geheugen is weet ik dus niet precies.

Volgens de getallen op de accu zou deze 1930mAh moeten zijn, maar ik zal dit nog testen met Antutu.

• Gotham
@Luke-San, bedoel je foto's en filmpjes met de telefoon of over de telefoon? ;)

• Luke-san
Gotham schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:14:
@Luke-San, bedoel je foto's en filmpjes met de telefoon of over de telefoon? ;)
Haha idd, nee, met de telefoon genomen. Ik heb er een maandje geleden tevergeefs achter gezocht op andere sites.
Heb je trouwens het gevoel dat hij warm wordt als je aan het gamen bent of GPS gebruikt?
Hoe is trouwens de GPS ontvangst? Misschien eens een screenshot van GPS Test?

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:30
Gotham: Je vertelde dat je de p970 hebt, hoe is hij in vergelijking tot die? Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

• anoniem1
Dit soort verzoeken zijn niet gewenst, gebruik dan een DM, niet het forum.

[Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 08:36]

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:17
Voor vergelijking zal ik mijn SGS2 scores posten.

Quandrant:
Stock: 3300
Custom Rom zonder OC: 4017

AnTuTu.
Sorry alleen custom rom:
@stock 6000 (5994)
@1.6: 7367

Maar het lijkt wel echt een dijk van een toetsel, voor echt een prijsje van niets. (Hoewel het scherm waarschijnlijk niet Amoled is, en dat 100% ten goede komt van het batterij verbruik. Want damn, dat SGS2 scherm verbruikt veel!)

Hij rent toch wel echt langs mijn SGS2 zonder OC.
(Heb je setCPU al geprobeerd? Hoe ver kan je gaan?)

Dit soort verzoeken zijn niet toegestaan in het forum, daar is V&A voor.

[Voor 42% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 08:37]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• anoniem1
hier nog een uitgebreide review, met enkele filmpjes: http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=10992 (wel even laten vertalen, als je geen chinees kunt)

• Gotham
@Luke-san ik zal zo snel mogelijk wat filmpjes en foto's maken, hoop dit weekend. Toen ik gisteren op mijn weg terug was vanuit het centrum richting huis hier in de taxi heb ik mijn GPS gebruikt. De GPS werkt goed in combinatie met Google Maps de locatie weergave is precies. Tijdens mijn rit terug die toch zeker 30 minuten duurde heb ik de hele tijd de GPS aangehad en de telefoon werd niet warm. Ik zal als je wilt nog een GPS test doen later.

@remcoboy1479 Ik heb hier inderdaad een P970 om hem mee te vergelijken, ik zal de vergelijking later doen. Heb hier helaas nog geen tijd voor gehad. Wanneer ik dit heb gedaan zal ik het meteen posten. Ik heb zelf 2500 RMB betaald voor de Xiaomi, maar de prijzen fluctueren nogal.

@anoniem1 @Biersteker Ik heb de CPU nog niet overclocked, ik zal het eens proberen. Als eerste zal ik vandaag de batterytest eens uitvoeren.Daar is V&A voor, niet het toesteltopic.

[Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 08:38]

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:30
Gotham schreef op donderdag 08 december 2011 @ 03:30:@remcoboy1479 Ik heb hier inderdaad een P970 om hem mee te vergelijken, ik zal de vergelijking later doen. Heb hier helaas nog geen tijd voor gehad. Wanneer ik dit heb gedaan zal ik het meteen posten. Ik heb zelf 2500 RMB betaald voor de Xiaomi, maar de prijzen fluctueren nogal.
Hoeveel € is dat met de huidige koers? €250?

• kiddyl
  • Niet online
De RMB is nu 8.5 en dat is omgerekend 293 Euro. De prijs die ik hiervoor noemde is de prijs waarvoor ik hem wellicht kan leveren vanuit China.

De telefoon is prima en snel. Sneller dan een HTC Sensation met dezelfde CPU in ieder geval die op stock rom draait. Wel is de resolutie van de HTC Sensation hoger natuurlijk.

• Gotham
Ik heb zojuist de Antutu Battery Test afgerond, hier is een score uitgekomen van 537.
Of dit een goede score is kan ik zelf niet zo goed inschatten.

• Luke-san
Gotham schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:59:
Ik heb zojuist de Antutu Battery Test afgerond, hier is een score uitgekomen van 537.
Of dit een goede score is kan ik zelf niet zo goed inschatten.
Misschien nog een andere vraag die ook redelijk belangrijk is. Hoe is het geluid van de luidspreker. Kan je zonder probleem handsfree bellen?

• thommy.dz
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-11-2022
Was iemand deze site al opgevallen?

http://android-sale.com/miui-m1-android-phone.html

Deze site verzend ook naar Nederland (wel 12-20 werkdagen) en hier heeft de Xiaomi gewoon een goede prijs.

• anoniem1
@anoniem1 @Biersteker Ik heb de CPU nog niet overclocked, ik zal het eens proberen. Als eerste zal ik vandaag de batterytest eens uitvoeren. En wat betreft nog een aantal telefoons kunnen verkrijgen, ik zal eens kijken wat ik kan doen. ;)
*knip*
thommy.dz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:52:
Was iemand deze site al opgevallen?

http://android-sale.com/miui-m1-android-phone.html

Deze site verzend ook naar Nederland (wel 12-20 werkdagen) en hier heeft de Xiaomi gewoon een goede prijs.
omgerekend inclusief verzendkosten 292,24Euro, das beter dan via dealextreme :P
Maar daar moet je wel in (Amerikaanse) dollars betalen neem ik aan?
Iemand toevallig coupon (gevonden)? ;)

[Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 08:53]

• Ives
  • Laatst online: 27-03 19:25
Vergeet BTW en/of importtaksen niet in je berekening hé. Da's toch 50 euro ofzo erbij.

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-01 08:23

shicomm

<***>

De prijs is in elk geval heel erg goed voor een mobiel van dit caliber !
en dan ook nog eens met een goeie kwaliteit materialen...
Laten we hopen dat dit ding vlot makkelijk verkrijgbaar word !

I live in darkness , i exist in the shadow

De prijs is nu gezakt naar 399$ (free shipping)
shicomm schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:43:
De prijs is in elk geval heel erg goed voor een mobiel van dit caliber !
en dan ook nog eens met een goeie kwaliteit materialen...
Laten we hopen dat dit ding vlot makkelijk verkrijgbaar word !
De productielijn was onlangs nog opgeschroefd van 5000 naar 15000 per dag, dat is ongeveer een half miljoen per maand.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Ben eigenlijk wel benieuwd of je een beetje de dag door komt met de accu, want hoge capacity accu is wel leuk, maar als je een cpu hebt die een hoog voltage nodig heeft of een hoge leak current o.i.d. (weet de benamingen allemaal niet, maar komt erop neer dat als die veel stroom verbruikt) dan heb je in de praktijk misschien nog niks aan die iets grotere accu.

Dus mijn vraag is: kun je er een beetje de dag mee door komen?

En: Heeft iemand al een foto gevonden waar ie naast een SGS gehouden wordt? Zit er een beetje aan te denken om mijn SGS af te staan en deze telefoon te nemen ;) De rand om het scherm heen ziet er wel veel groter uit..

• Gotham
Met normaal gebruik moet ik zeggen dat de telefoon prima werkt, gewoon internetten, games spelen, whatsappen, smsen etc. Kom ik prima de hele dag mee door. Als ik op mijn gebruik let kan ik de accu wel rekken tot ongeveer 1,5 a 2 dagen op 1 lading. Maar goed ik ben niet een persoon die als diehard tweaker non-stop al mijn apps aan het draaien heeft en non-stop keiharde data aan het transferren is. Maar ik denk dat ik volsta als 'gemiddeld' gebruiker qua gebruik van games etc. Zelfs met gebruik van tethering valt het verbruik nog wel mee.

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:02:

En: Heeft iemand al een foto gevonden waar ie naast een SGS gehouden wordt? Zit er een beetje aan te denken om mijn SGS af te staan en deze telefoon te nemen ;) De rand om het scherm heen ziet er wel veel groter uit..
kijk es in de review die anoniem1 poste, wel in het chinees maar staan enkele fotos naast SGS (gen idee of het 1 of 2 is),

http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=10992

• kiddyl
  • Niet online
Deze telefoon is voor mij verstuurd en over enkele dagen verwacht ik hem. De productie voor heel December was na 3 uur alweer verkocht. Mijn Desire Z vertoont sinds een paar dagen wat kleine kuurtjes en ik was aan het twijfelen of ik hem vervang. De X1 ga ik uitproberen en als hij genoeg bevalt houd ik hem. Alternatief was een Samsung Galaxy S2 LTE, Samsung Galaxy Note of een Galaxy Nexus. Alledrie de toestellen zijn bijna 2x zo duur dan de X1.

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb het toestel gisteren binnen gekregen en de eerste ervaring is zeer positief. Was nog aan het twijfelen of ik de Desire Z wil vervangen, maar het snelheidsverschil is zo groot dat dit waarschijnlijk voorlopig mijn nieuwe toestel word. De Desire Z had ik al standaard op 1.5GHz draaien, maar dit toestel heeft 2 kernen op 1.5GHz en dat merk je zeker met installeren van apps wat nu zonder enige haperingen gaat.

De standaard launcher van MIUI heb ik wel vervangen door Go Launcher EX, maar ben nog niet klaar met installeren van alles. Menu's e.d. zijn wel MIUI en daar kan ik wel aan wennen denk ik. Met de Meizu M9 vond ik het minder omdat de Meizu M9 kwa firmware in het begin nog niet zo goed was zoals dit toestel.

Standaard kun je met een instelling root toegang krijgen en met TiBackup heeft het terug zetten van apps veel werk uit handen genomen.

Sommige menu instellingen zijn nog niet voor 100% vertaald vanuit het Chinees, maar tot nu toe nog geen problemen gevonden. Ik denk dat over een tijd andere ROM's uitkomen voor dit toestel waardoor de taal (Chinees en Engels) minder een probleem word.

Market werkt prima en alles is terug te vinden voorlopig. Mijn contacten zijn netjes terug gezet vanuit mijn Google account, maar mijn apps niet. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt.

Na het installeren van de drivers kon ik meteen met ADB mijn telefoon benaderen, maar de SD kaart kan zonder drivers via USB bereikt worden.

Hier is de standaard lockscreen gemaakt met ASM via ADB:

Moet nu nog uitzoeken hoe ik kan overklokken en tot hoever ik kan komen.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee