Ik heb hem de afgelopen 3 jaar dat ik klant ben bij bunq al een keer of 2 voor m'n kiezen gekregen. Niets vreemd vind ik overigens. De bank beheert je geld, dus die mag dan ook wel vragen hoe je aan je inkomen komt...JeroenE schreef op Wednesday 26 February 2020 @ 07:17:
[...]
Zijn dat het handjevol vragen als wat denk je dat het gemiddelde saldo is, voor welke bedragen ga je transacties maken en dat soort dingen?
Die zijn onderdeel van de "onboarding procedure" zodat men weet wat je een beetje van plan bent met je rekening(en). Voor zover ik weet krijgt iedereen die tegenwoordig en zijn ze ook bezig om die te stellen aan mensen die al langer bij bunq zitten.
Wat ik dan weer niet weet is of ze dit regelmatig herhalen danwel hoe je je antwoorden kan aanpassen. Ik bedoel: het kan best zijn dat je eerst een jaartje wil kijken of bunq wat voor is en dat je dan alleen maar beperkte bedragen stort en opmaakt. Als je daarna besluit om het je belangrijkste bankrekening te maken en ineens twee salarissen laat storten, huur/hypotheek gaat betalen en noem maar op dan is het gemiddelde saldo en de hoeveelheid transacties natuurlijk ineens veel groter.
Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
/f/image/x80kova4YFxEiaUQWZbYx4ks.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/KHDvYSCCKZfq68G4mmTihRO4.png?f=fotoalbum_tile)