Precies, hier ook gedaan en geaccepteerd. Ik had wel met een PDF editor de transacties verwijderd zodat alleen het saldo en rekeningnummer zichtbaar waren. Vond dat de hypotheekverstrekker deze niet hoefde te weten.Zr40 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:30:
Als een PDF waardeloos is dan heb je hetzelfde probleem bij de Rabo of ING. Die leveren tegenwoordig ook alleen afschriften in PDF vorm.
Een PDF afschrift van bunq werd hier overigens gewoon geaccepteerd bij het afsluiten van een lening.
Niet helemaal waar, als je écht een papieren rekeningafschrift wil kun je die bij Rabo iig hier aanvragen. Of 'n telefoontje plegen naar de klantenservice. Gelukkig accepteren de meeste bedrijven/instellingen die een RA nodig hebben ook PDFs en als je daarmee knoeit en dat wordt ontdekt, heb je sowieso een EVA-/EVR-/SFH-melding aan je broek hangen waardoor er bij banken, verzekeraars en andere financiële dienstverleners direct een lampje gaat branden zodra je daar een product probeert af te sluiten en/of wordt er "afscheid van je genomen".Zr40 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:30:
Als een PDF waardeloos is dan heb je hetzelfde probleem bij de Rabo of ING. Die leveren tegenwoordig ook alleen afschriften in PDF vorm.
Een tip voor mensen die net als ik de bunq.me-linkjes gebruiken als betaalverzoeken: die betalingen kunnen soms worden gebundeld als ze 'snel' achter elkaar binnenkomen (meen per dag oid) , dit doet bunq om events spam in de app te voorkomen. Kwam er zelf per toeval achter toen ik wel een pushmsg kreeg van een betaling, maar het bedrag niet meer kon vinden. Je kunt de bunq.me payments received opentikken, en dan aan de rechterkant (betalers) nog eens doortikken om een lijstje met de afzonderlijke payments te zien.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Vorige week via de 'Italiaanse route' een nieuwe mastercard aangevraagd. Vandaag mijn eerste Apple Pay betaling met mijn Apple Watch gedaan. Geweldig de reactie van de de kassiere bij het tankstation
Haha mooi he, ik betaal ondertussen al een paar maanden vrijwel alleen nog maar met Apple Pay, maar hoor er meerdere keren per week nog verbaasde reacties opB2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:05:
Vorige week via de 'Italiaanse route' een nieuwe mastercard aangevraagd. Vandaag mijn eerste Apple Pay betaling met mijn Apple Watch gedaan. Geweldig de reactie van de de kassiere bij het tankstation![]()
Owner of DBIT Consultancy
Haha jep ik ook. Net nog bij de supermarkt... tot nu toe overigens 1x gehad bij een restaurant dat mijn maestro Apple Pay niet geaccepteerd werd en ik echt de kaart getrokken heb. Was ook een vreemde terminal moet ik zeggen..
youtube.com/@hisrep
Hoe werkt die italiaanse route? dat werkt toch niet meer? ;-)B2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:05:
Vorige week via de 'Italiaanse route' een nieuwe mastercard aangevraagd. Vandaag mijn eerste Apple Pay betaling met mijn Apple Watch gedaan. Geweldig de reactie van de de kassiere bij het tankstation![]()
Die werkt zeker nog wel ;-) Je moet hier even lezen, daar staat het uitgelegd.d0s schreef op Wednesday 27 June 2018 @ 22:02:
[...]
Hoe werkt die italiaanse route? dat werkt toch niet meer? ;-)
[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 27-06-2018 22:17 ]
Werkt het ook op deze manier om Apple Pay te activeren? Destijds was geen geen fysieke pas voor nodig (alleen een virtuele Maestro pas in je overzicht)JackSparrow schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:16:
[...]
Die werkt zeker nog wel ;-) Je moet hier even lezen, daar staat het uitgelegd.
Ja dat werkt ook...d0s schreef op Thursday 28 June 2018 @ 10:08:
[...]
Werkt het ook op deze manier om Apple Pay te activeren? Destijds was geen geen fysieke pas voor nodig (alleen een virtuele Maestro pas in je overzicht)
Hm, ik heb alleen een Mastercard aangevraagd.. Dat werkt dus bij de meeste supermarkten niet. Werkt het ook met het aanvragen van een Maestro kaart? Ik meen je alleen creditcards kon invoeren?
Nee, als je een Maestro kaart aanvraagt dan heeft die (in de bunq app) ook gewoon een kaartnummer + CVC en die kun je dan eventueel handmatig aan de Apple Wallet toevoegen (wel even je iPhone op regio Italie/Spanje, afhankelijk voor welk land je maestro kaart is, zetten).B2 schreef op Thursday 28 June 2018 @ 12:38:
Hm, ik heb alleen een Mastercard aangevraagd.. Dat werkt dus bij de meeste supermarkten niet. Werkt het ook met het aanvragen van een Maestro kaart? Ik meen je alleen creditcards kon invoeren?
Aha. Ik heb nu een Nederlandse Maestro kaart, dan moet ik die denk ik maar even blokkeren en een Italiaanse aanvragen. Bij deze zie ik trouwens ook geen CVC code e.d.JackSparrow schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:02:
[...]
Nee, als je een Maestro kaart aanvraagt dan heeft die (in de bunq app) ook gewoon een kaartnummer + CVC en die kun je dan eventueel handmatig aan de Apple Wallet toevoegen (wel even je iPhone op regio Italie/Spanje, afhankelijk voor welk land je maestro kaart is, zetten).
En de Maestro kaart heeft toch je bankrekening erop staan? Dat kun je niet invoeren in ApplePay, die wil alleen cijfers..
[ Voor 9% gewijzigd door B2 op 28-06-2018 13:08 ]
Bij de Italiaanse zie je dat dus wel ;-)B2 schreef op Thursday 28 June 2018 @ 13:07:
[...]
Aha. Ik heb nu een Nederlandse Maestro kaart, dan moet ik die denk ik maar even blokkeren en een Italiaanse aanvragen. Bij deze zie ik trouwens ook geen CVC code e.d.
En de Maestro kaart heeft toch je bankrekening erop staan? Dat kun je niet invoeren in ApplePay, die wil alleen cijfers..
CheckJackSparrow schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:11:
[...]
Bij de Italiaanse zie je dat dus wel ;-)
Sinds een van de laatste updates wordt je er constant aan herinnert dat je geen Premium hebt. In je rekeningoverzicht verschijnt er dan een pop up, of je krijgt een pushnotificatie. In het begin dacht ik nog: prima, maar als ze ook om de zoveel tijd gaan pushen vind ik het wel vervelend worden.
@oohh Ik las het ook idd. Heb zelf 1x een bannertje gezien in het rekeningoverzicht. Een zwart balkje onderin met "try premium". Vond het niet storend of zo. Krijg jij ze dagelijks? Pushnotificaties lijkt me wel moeilijk irritant voor zoiets maar die heb ik (gelukkig) niet gehad.
Bij mij blijft hij standaard in beeld bij het rekeningoverzicht. Ik zie alleen net dat je ‘m kunt dismissen door hem naar links te swipen. Hopelijk blijft hij nu weg. Ik denk het welmcDavid schreef op maandag 2 juli 2018 @ 17:38:
@oohh Ik las het ook idd. Heb zelf 1x een bannertje gezien in het rekeningoverzicht. Een zwart balkje onderin met "try premium". Vond het niet storend of zo. Krijg jij ze dagelijks? Pushnotificaties lijkt me wel moeilijk irritant voor zoiets maar die heb ik (gelukkig) niet gehad.
Loopt een topic over op together.oohh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:52:
[...]
Bij mij blijft hij standaard in beeld bij het rekeningoverzicht. Ik zie alleen net dat je ‘m kunt dismissen door hem naar links te swipen. Hopelijk blijft hij nu weg. Ik denk het wel
Probleem is als het goed is ondertussen verholpen.
Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen
Heb zonet ook via de “Italiaanse” route een maestro debit card aangevraagd bij Bunq. Ik hoorde hier en daar op fora dat mensen last hebben om Apple pay te activeren op hen iPhones die de ios 12 beta draaien. Enige mensen die ook problemen ervaren daarmee?
Nope ging prima.Crazy-monkey4 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:52:
Heb zonet ook via de “Italiaanse” route een maestro debit card aangevraagd bij Bunq. Ik hoorde hier en daar op fora dat mensen last hebben om Apple pay te activeren op hen iPhones die de ios 12 beta draaien. Enige mensen die ook problemen ervaren daarmee?
Nieuwe update van bunq eind juli:
* Invite onlyLet's get together for bunq Update #8!*
- July 24, 2018 7:45 pm (doors close at 8:15 pm)
- Pakhuis West, Elementenstraat 25, Amsterdam
[ Voor 14% gewijzigd door oohh op 10-07-2018 09:36 ]
Jammer, moet die avond overwerken. Voor Update #7 had ik een uitnodiging weten te bemachtigen, maar daar kon ik niet naartoe i.v.m. een concert. Misschien Update #9
@oohh en @tim427 zijn present!
Nieuwe features:
Nieuwe features:
- Redesigned together.bunq.com + together in de app
- Darkmode in de app
- Simpele calculator bij bedrag invoeren
- Mogelijkheid tot plaatje toevoegen bij een payment request
- 3Dsecure code via een QR code, ipv wachtwoord nu vervangen met een push naar je app voor approval
- Oauth voor de API
- Hackathon aangekondigd
- bunq.me nu beschikbaar voor niet-bunq-ers in de EU-landen, net als Tikkie
[ Voor 126% gewijzigd door tim427 op 24-07-2018 20:56 ]
Mijns inziens niet echt een boeiende update. Het zijn vooral kleine verbeteringen van bestaande functies, in plaats van echt innovatieve nieuwe functies.
In plaats van een redesign van bunq.me zou ik liever de acceptatie van creditcards voor bunq.me willen hebben, zodat je alles en iedereen een betaalverzoek kunt sturen.
Ik vroeg mij van tevoren ook af: wat zouden ze kunnen aankondigen. Eigenlijk zou ik niet echt weten wat er nog voor grote nieuwe functionaliteiten nodig zijn. Maar wellicht denk ik te weinig out of the box.
In plaats van een redesign van bunq.me zou ik liever de acceptatie van creditcards voor bunq.me willen hebben, zodat je alles en iedereen een betaalverzoek kunt sturen.
Ik vroeg mij van tevoren ook af: wat zouden ze kunnen aankondigen. Eigenlijk zou ik niet echt weten wat er nog voor grote nieuwe functionaliteiten nodig zijn. Maar wellicht denk ik te weinig out of the box.
Anoniem: 217504
Dark mode + calculator is een mooie update, en het kunnen toevoegen van opmerkingen/foto bij een betaling.
Maar "Persoonlijke zaken" daar zie ik nu al mijn berichten naar Bunq als een posting onder elkaar staan, met gelijk het toetsenbord geopend, niet echt overzichtelijk.
In Together kon je voor de Update#8 veel makkelijker even snel meelezen/kijken of er wat interessante berichten geplaatst waren, ook de 4 secties zijn nu verdwenen in Together.
Maar "Persoonlijke zaken" daar zie ik nu al mijn berichten naar Bunq als een posting onder elkaar staan, met gelijk het toetsenbord geopend, niet echt overzichtelijk.
In Together kon je voor de Update#8 veel makkelijker even snel meelezen/kijken of er wat interessante berichten geplaatst waren, ook de 4 secties zijn nu verdwenen in Together.
Wat ik jammer vind, is dat het maken van een betaal-request met bedrag en omschrijving, nu een stuk omslachtiger is geworden als je die zelf wilt delen.
Je moet nu een of meer ontvangers kiezen en die krijgen dan een email of sms. Even het linkje aanmaken en plakken of delen in een WhatsApp groep is er niet meer bij.
Ik hoop echt dat ze dit gaan terugdraaien!
Je moet nu een of meer ontvangers kiezen en die krijgen dan een email of sms. Even het linkje aanmaken en plakken of delen in een WhatsApp groep is er niet meer bij.
Ik hoop echt dat ze dit gaan terugdraaien!
Erg jammer dat de darkmode alleen voor Premium members is. Vind ik een beetje onzin.
@jorikc je kunt toch gewoon bunq.me/[naam]/[bedrag] delen dan? Enige klote is dat je dan niet de rekening kunt kiezen. Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon een bunq.me link per rekening kunt maken.
edit: Ik dacht even bijdehand te zijn en een extra bunq.me aan te maken via https://bunq.me/create maar als je daar een bunq IBAN invult, zegt'ie bij de laatste stap "iban already in use"
edit: Ik dacht even bijdehand te zijn en een extra bunq.me aan te maken via https://bunq.me/create maar als je daar een bunq IBAN invult, zegt'ie bij de laatste stap "iban already in use"
[ Voor 32% gewijzigd door mcDavid op 25-07-2018 17:25 ]
Tip van Tom: Nooit geld voorschieten aan Roos. Ze roept heel hard dat ze het overmaakt, maar het staat nog steeds niet op mijn rekening
(Bron van afbeelding: https://www.bunq.com/nl/update-8)
BUNQer vanaf: 2015-11-25
In de loop van de tijd verzamel je wat passen:
Pas 1: kosten 9 euro vervaldatum:12/19.
Pas 2: gratis i.v.m. NFC problemen zie email vervaldatum:03/20.
Pas 3: gratis i.v.m. Krijg 1 deel 3 actie.
Email 2016-03-10:
"Dankzij jullie feedback is ons duidelijk geworden dat NFC-betalingen met onze pinpas soms niet vlekkeloos verlopen. Er blijkt een fout in Atos-betaalautomaten te zitten. Atos beloofde deze fout in januari op te lossen, maar heeft de datum nu verschoven naar juni.
Duurt lang! Daarom bieden we je graag een gratis extra pas aan. In deze nieuwe pas zit een oudere chip die ook door Atos-betaalautomaten wordt ondersteund. Je huidige pas blijft vanzelfsprekend werken."
Nu heb ik vandaag besloten om bunq premium lid te worden omdat ik graag de Mastercard wil en NFC betalingen vanaf de mobiele telefoon.
Als BUNQ Premium schijnen er 3 passen inbegrepen te zijn.
Nu heb ik pas 1 gecanceld want hier heb je "niks" aan, bij heel veel NFC terminals onbruikbaar.
Nu heb ik dus 2 actieve passen en wil ik de Mastercard aanvragen alleen krijg ik de melding dat het eenmalig 9 euro gaat kosten. Ik heb contact met support opgenomen, want tjah 3 passen inbegrepen bij bunq Premium toch?
Wat denken jullie, is de 9 euro terecht?
In de loop van de tijd verzamel je wat passen:
Pas 1: kosten 9 euro vervaldatum:12/19.
Pas 2: gratis i.v.m. NFC problemen zie email vervaldatum:03/20.
Pas 3: gratis i.v.m. Krijg 1 deel 3 actie.
Email 2016-03-10:
"Dankzij jullie feedback is ons duidelijk geworden dat NFC-betalingen met onze pinpas soms niet vlekkeloos verlopen. Er blijkt een fout in Atos-betaalautomaten te zitten. Atos beloofde deze fout in januari op te lossen, maar heeft de datum nu verschoven naar juni.
Duurt lang! Daarom bieden we je graag een gratis extra pas aan. In deze nieuwe pas zit een oudere chip die ook door Atos-betaalautomaten wordt ondersteund. Je huidige pas blijft vanzelfsprekend werken."
Nu heb ik vandaag besloten om bunq premium lid te worden omdat ik graag de Mastercard wil en NFC betalingen vanaf de mobiele telefoon.
Als BUNQ Premium schijnen er 3 passen inbegrepen te zijn.
Nu heb ik pas 1 gecanceld want hier heb je "niks" aan, bij heel veel NFC terminals onbruikbaar.
Nu heb ik dus 2 actieve passen en wil ik de Mastercard aanvragen alleen krijg ik de melding dat het eenmalig 9 euro gaat kosten. Ik heb contact met support opgenomen, want tjah 3 passen inbegrepen bij bunq Premium toch?
Wat denken jullie, is de 9 euro terecht?
Geert
Heb je pas 1 alleen uitgeschakeld of ook permanent geblokkeerd?
Permanent geblokkeerd.Zr40 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:33:
Heb je pas 1 alleen uitgeschakeld of ook permanent geblokkeerd?
Geert
Klinkt als een bug. Ik heb ook zo'n vervangende Atos-bug kaart maar ik heb de oorspronkelijke alleen uitgeschakeld. Kan dus niet checken hoe het bij mij is 
Volgens de pricing kost een vervangende kaart inderdaad eenmalig 9 euro. De vraag is dus of dat dit terecht als vervanging gezien wordt.
Volgens de pricing kost een vervangende kaart inderdaad eenmalig 9 euro. De vraag is dus of dat dit terecht als vervanging gezien wordt.
[ Voor 31% gewijzigd door Zr40 op 25-07-2018 20:37 ]
Dat is inderdaad een workaround, maar dan moet je zelf die link "maken" en kun je geen omschrijving toevoegen voor jezelf en degenen die moeten betalen.mcDavid schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:21:
@jorikc je kunt toch gewoon bunq.me/[naam]/[bedrag] delen dan? Enige klote is dat je dan niet de rekening kunt kiezen. Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon een bunq.me link per rekening kunt maken.
Ik verwacht ook dat als meerdere mensen via dezelfde naam/bedrag link betalen, dat deze dan niet samengevoegd worden in je overzicht zoals wel het geval is bij een specifieke request-link.
Volgens iemand op bunq together kun je met Android wel "meerdere personen" kiezen en dan volgende kiezen, bij iOS is volgende dan inactief.
Ik heb dus maar een bogus contact aangemaakt met mijn emailadres met een +bunq@ erin. Als ik de request aan die "persoon" vraag, kan ik vervolgens de link delen. Flinke omweg om iets te doen wat supergemakkelijk ging en ook heel makkelijk gaat met Tikkie.
Is er al iemand die z'n oude iPhone heeft vervangen door een nieuwe? Blijft Apple Pay dan werken? Iemand daar ervaring mee?
Zelf van een iPhone 6 naar een X gegaan, al je Apple Pay gegevens worden opgeslagen in iCloud (check onder Instellingen > Accounts > iCloud of Wallet aan staat). Als je bij het instellen van een nieuwe iPhone je reservekopie (vanuit iCloud) terugzet, en daarna je telefoon-regio naar Italie veranderd, kun je in de Wallet-app je kaarten opnieuw toevoegen en verifiëren met bunq.OllieMongollie schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:48:
Is er al iemand die z'n oude iPhone heeft vervangen door een nieuwe? Blijft Apple Pay dan werken? Iemand daar ervaring mee?
Heb dit ondertussen al 3x gedaan (m'n X is twee keer ter reparatie vervangen) en geen enkel probleem mee gehad
[ Voor 4% gewijzigd door WesselP op 02-08-2018 13:28 ]
Waarschuwing: er gaat een geniepig phishing-smsje rond. Bij aankoopacties zoals bv marktplaats denk jij lekker hip je bunq.me te spammen, en dan slaan de lame-asses hun slag omdat ze zien dat je bunq hebt:
https://together.bunq.com/d/3511-bunq-me-phishing
https://together.bunq.com/d/3511-bunq-me-phishing
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Een kennis van mij, die niet zo heel erg netjes is, wil over enige tijd de WSNP in. Zij denkt dat de bewindvoerder niet achter haar Bunq-rekening zal komen doordat ze hiervan geen post ontvangt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe komen bijv. erfgenamen er achter dat iemand een Bunq-rekening heeft, anders dan doordat ze een pasje vinden of op de pc inloggen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe komen bijv. erfgenamen er achter dat iemand een Bunq-rekening heeft, anders dan doordat ze een pasje vinden of op de pc inloggen?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
1) Misschien via de belastingdienst? Wanneer je de Bunq rekening zelf niet meldt, dan kan dat een reden zijn om de schuldsanering stop te zetten met alle gevolgen van dien. Bitcoins en andere cryptos officieel trouwens ook.Ardana schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:17:
Een kennis van mij, die niet zo heel erg netjes is, wil over enige tijd de WSNP in. Zij denkt dat de bewindvoerder niet achter haar Bunq-rekening zal komen doordat ze hiervan geen post ontvangt.
2) Bij de meeste banken via het Loket Slapende tegoeden, alleen doet Bunq daar (nog) niet aan mee.
Link: https://www.slapendetegoeden.nl/banken
[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 07-08-2018 08:09 ]
Worden bankrekeningen idd vooraf ingevuld bij de belastingdienst? Ik kan het me niet herinneren.U123456 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:02:
[...]
1) Misschien via de belastingdienst? Wanneer je de Bunq rekening zelf niet meldt, dan kan dat een reden zijn om de schuldsanering stop te zetten met alle gevolgen van dien. Bitcoins en andere cryptos officieel trouwens ook.
2) Bij de meeste banken via het Loket Slapende tegoeden, alleen doet Bunq daar (nog) niet aan mee.
Link: https://www.slapendetegoeden.nl/banken
Verder weet ik de gevolgen van het niet volledig mee-werken aan de schuldregeling en zij ook. Ik ben het er ook niet mee eens, ben alleen zelf benieuwd hoe het werkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Ardana op 07-08-2018 08:59 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Toen ik m'n belasting van vorig jaar invulde, stond mijn bunq rekening er wel tussen zonder dat ik iets deed.Ardana schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:53:
[...]
Worden bankrekeningen idd vooraf ingevuld bij de belastingdienst? Ik kan het me niet herinneren.
De vooraf ingevulde aangifte wordt al jaren steeds uitgebreider. Moet je wel zelf controleren, maar banksaldo vallen daar wel onder.Ardana schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:53:
[...]
Worden bankrekeningen idd vooraf ingevuld bij de belastingdienst? Ik kan het me niet herinneren.
Verder weet ik de gevolgen van het niet volledig mee-werken aan de schuldregeling en zij ook. Ik ben het er ook niet mee eens, ben alleen zelf benieuwd hoe het werkt.
Met een buitenlandse bank als N26 lijkt mij dit beter te ontwijken, maar EU dus waarschijnlijk ook een kwestie van tijd en moreel natuurlijk wel verwerpelijk.
Ik ben van een iPhone 7 naar de X. Als ik de regio op Italie zet en de apple pay pas (die netjes in bunq staat) wil toevoegen aan mijn wallet, krijg ik nog steeds de melding dat de regio niet wordt ondersteund. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Herstart van de iPhone na instellen regio helpt ook niet.WesselP schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:26:
[...]
Zelf van een iPhone 6 naar een X gegaan, al je Apple Pay gegevens worden opgeslagen in iCloud (check onder Instellingen > Accounts > iCloud of Wallet aan staat). Als je bij het instellen van een nieuwe iPhone je reservekopie (vanuit iCloud) terugzet, en daarna je telefoon-regio naar Italie veranderd, kun je in de Wallet-app je kaarten opnieuw toevoegen en verifiëren met bunq.
Heb dit ondertussen al 3x gedaan (m'n X is twee keer ter reparatie vervangen) en geen enkel probleem mee gehad
Krijg je de 'regio niet ondersteund'-melding in de bunq app?Sbakker1982 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:23:
[...]
Ik ben van een iPhone 7 naar de X. Als ik de regio op Italie zet en de apple pay pas (die netjes in bunq staat) wil toevoegen aan mijn wallet, krijg ik nog steeds de melding dat de regio niet wordt ondersteund. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Herstart van de iPhone na instellen regio helpt ook niet.
Zo ja, dit kan kloppen, bunq doet nu namelijk een check op je huidige locatie (of je je wel echt in Italië bent).
Ik neem aan dat je een iCloud-reservekopie hebt teruggezet op je X? Dan zou je iPhone-regio veranderen naar Italië, de Wallet-app openen en op '+' klikken voldoende moeten zijn. Hier zou dan je bunq-pas/passen weergegeven moeten worden welke uit je reservekopie komen
blijkbaar heb ik mijn kaarten niet in mijn reservekopie mee laten nemen. Wat kan ik nu nog doen?WesselP schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:40:
[...]
Krijg je de 'regio niet ondersteund'-melding in de bunq app?
Zo ja, dit kan kloppen, bunq doet nu namelijk een check op je huidige locatie (of je je wel echt in Italië bent).
Ik neem aan dat je een iCloud-reservekopie hebt teruggezet op je X? Dan zou je iPhone-regio veranderen naar Italië, de Wallet-app openen en op '+' klikken voldoende moeten zijn. Hier zou dan je bunq-pas/passen weergegeven moeten worden welke uit je reservekopie komen
Handmatig toevoegen aan Wallet. Kaartnummer en cvc staan in bunq-app.Sbakker1982 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:10:
[...]
blijkbaar heb ik mijn kaarten niet in mijn reservekopie mee laten nemen. Wat kan ik nu nog doen?
Als ik mij wil aanmelden voor Bunq Free, ben ik dan verplicht om eerst Premium te nemen en alle passen te ontvangen die ik niet ga gebruiken?
Nee.Odeklontje schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 23:09:
Als ik mij wil aanmelden voor Bunq Free, ben ik dan verplicht om eerst Premium te nemen en alle passen te ontvangen die ik niet ga gebruiken?
Zo werkte het bij mij ook na een nieuwe iPhone en nieuwe Watch. Gewoon de 16-cijferige Maestro kaartnummer, cvc enzo opgeven die je vanuit de Bunq-app kunt opvragen bij de Apple Pay "pas".Hemmik schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:43:
[...]
Handmatig toevoegen aan Wallet. Kaartnummer en cvc staan in bunq-app.
Waar vind ik een catalogus van alle 3th party oplossingen welke al gemaakt / worden gemaakt voor Bunq?
Kan het zijn dat Dark Mode alleen voor premium is? Ik heb de optie niet.. nergens.
Android 9 op Google Pixel 1.
Correct, is alleen voor premium en business accountsJazco2nd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:46:
Kan het zijn dat Dark Mode alleen voor premium is? Ik heb de optie niet.. nergens.
Zijn er hier al fanatiekelingen die de iOS 12 GM hebben geïnstalleerd, en weten hoe gaat de Bunq app daarmee om gaat?
-
[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 09:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Thnx. Heb de GM ondertussen ook draaien
Hmm, ik heb meer dan twee weken geleden (20 augustus) een nieuwe pas besteld volgens de instructies op https://bunq.love/faq/how...le-pay-enabled-bunq-card/ (dus adres via Bunq Desktop gewijzigd) maar nog altijd niks ontvangen.
Zit er vertraging of gaat het mis?
Edit: lees nét dat ze weer Mastercards binnen hebben gekregen en dat de card binnenkort verzonden zal worden. Alleen was dat allemaal niet eens nodig voor apple pay, met de info uit de app heb ik dit al kunnen enablen
Edit: lees nét dat ze weer Mastercards binnen hebben gekregen en dat de card binnenkort verzonden zal worden. Alleen was dat allemaal niet eens nodig voor apple pay, met de info uit de app heb ik dit al kunnen enablen
[ Voor 28% gewijzigd door RvdH op 14-09-2018 12:41 ]
Heeft iemand ergens nog de stappen om met een omweg Apple Pay in Nederland te activeren? Ik kan ze niet meer vinden!
Owner of DBIT Consultancy
-
[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 09:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Deze methode werkt volgens mij nog: https://bunq.love/faq/how...le-pay-enabled-bunq-card/DennusB schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:51:
Heeft iemand ergens nog de stappen om met een omweg Apple Pay in Nederland te activeren? Ik kan ze niet meer vinden!
Ik heb dat een maand geleden gedaan, en dat is gelukt.
Ik heb 1 slot over in m'n Bunq PACK. Wie heeft interesse? Voor € 5,00 per maand. Stuur even een PM.
Niet meer beschikbaar.
Niet meer beschikbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door dbzokphp op 19-09-2018 16:17 ]
Die nieuwe site van ze waar ze vandaag over gemailed hebben is wel een flinke verbetering. Informatiedichtheid mag nog steeds een stuk hoger, maar hij is iig wat minder chaotisch.
Wil jullie het volgende (best grappig verwoorde) bericht op Together mee laten lezen:
https://together.bunq.com...day-bunq-went-to-the-moon
Zelf ben ik voor wat ik ermee doe tevreden met bunq, maar heb nog steeds ING waar mijn salaris op binnenkomt. Zelf vind ik het nog niet een goed idee om niet meer bij een 'tweede' bank te zitten die iets klassieker is, dwz geen fintech en dus geaccepteerd als verificatie voor andere banken .e.d.
Het doet me wat denken aan elektrisch rijden: zodra het populairder wordt, worden veel van de issues/dealbreaker voor anderen vanzelf opgelost en wordt alles toegankelijker.
Zijn er hier bunq-ers tegen zaken aangebotst...en hebben jullie nog een 2e bank in gebruik?
Zelf ben ik voor wat ik ermee doe tevreden met bunq, maar heb nog steeds ING waar mijn salaris op binnenkomt. Zelf vind ik het nog niet een goed idee om niet meer bij een 'tweede' bank te zitten die iets klassieker is, dwz geen fintech en dus geaccepteerd als verificatie voor andere banken .e.d.
Het doet me wat denken aan elektrisch rijden: zodra het populairder wordt, worden veel van de issues/dealbreaker voor anderen vanzelf opgelost en wordt alles toegankelijker.
Zijn er hier bunq-ers tegen zaken aangebotst...en hebben jullie nog een 2e bank in gebruik?
Ik heb 3 banken in gebruik, maar alléén bij bunq heb ik betaalrekeningen. En daar wordt mijn salaris ook op gestort.
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Behalve misschien één keer dat ik een webshop tegen kwam waar bunq nog niet bij stond, maar dat is alweer jaren geleden.
edit: Even dat together topic gelezen, maar ik snap de metafoor niet helemaal? Of naja, ik snap de metafoor, maar ik snap totaal niet waar hij last van heeft.
De verantwoordelijkheden voor het fixxen van issues (zoals ideal en IBAN acceptatie) verschuift (imo) langzaam van bunq zelf naar 3e partijen, naar mate de nieuwigheid eraf gaat. En als ik de kans zou krijgen naar de maan te gaan, zou ik zeker gaan. Ook als ik weet dat daar risico's aan verbonden zijn.
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Behalve misschien één keer dat ik een webshop tegen kwam waar bunq nog niet bij stond, maar dat is alweer jaren geleden.
edit: Even dat together topic gelezen, maar ik snap de metafoor niet helemaal? Of naja, ik snap de metafoor, maar ik snap totaal niet waar hij last van heeft.
De verantwoordelijkheden voor het fixxen van issues (zoals ideal en IBAN acceptatie) verschuift (imo) langzaam van bunq zelf naar 3e partijen, naar mate de nieuwigheid eraf gaat. En als ik de kans zou krijgen naar de maan te gaan, zou ik zeker gaan. Ook als ik weet dat daar risico's aan verbonden zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door mcDavid op 24-09-2018 12:21 ]
Incasso's lopen bij mij ook alleen bij bunq (handige toelatingssysteem/input vanuit jou blijven geven als je wilt), maar ja dat zijn er maar 2mcDavid schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:10:
Ik heb 3 banken in gebruik, maar alléén bij bunq heb ik betaalrekeningen. En daar wordt mijn salaris ook op gestort.
Ik gebruik al jaren uitsluitend bunq. Vorige maand heb ik zelfs de ICS creditcard opgezegd. Laatst kwam ik nog een relatief obscuur bedrijf tegen waar bunq ontbrak in de iDeal lijst, maar dat is ook de enige geweest dit jaar.
Wat ik vooral mis bij bunq is iDIN ondersteuning.
Ik heb nog wel een slapende rekening bij Knab en N26, enkel omdat het kosteloos is om aan te houden. Ik heb er geen geld staan.
Ik heb nog wel een slapende rekening bij Knab en N26, enkel omdat het kosteloos is om aan te houden. Ik heb er geen geld staan.
IDIN heb ik meer mensen over horen babbelen dat dat een gemis is, zelf nog niet zo in verdiept. Wel slim om een bank als extra te houden die gratis is, moneyou Go is gratis (nadat ik de gratis uitgebreide versie laat verlopen in januari) en biedt nog een whopping 0,3% rente ookZr40 schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:20:
Ik gebruik al jaren uitsluitend bunq. Vorige maand heb ik zelfs de ICS creditcard opgezegd. Laatst kwam ik nog een relatief obscuur bedrijf tegen waar bunq ontbrak in de iDeal lijst, maar dat is ook de enige geweest dit jaar.
Ik heb iDIN nog nooit nodig gehad? Waar wordt dit überhaupt gebruikt?
Ben er zelf ook niet persé voorstander van. Voor overheidszaken hebben we DigiD. Dat is niet perfect, maar in ieder geval beter dan een private tussenpartij nodig te hebben. Voor alle andere zaken lijkt het me überhaupt geen prettig idee mijn complete identiteit te moeten prijsgeven. Maar goed, dat is eigenlijk een discussie voor een ander topic denk ik.
edit: Over iDeal volgorde gesproken, wel eens iets besteld bij de NS? Die hebben een dropdown waar alle banken gewoon 2x in staan. Geen idee wat daar het idee achter is.
Ben er zelf ook niet persé voorstander van. Voor overheidszaken hebben we DigiD. Dat is niet perfect, maar in ieder geval beter dan een private tussenpartij nodig te hebben. Voor alle andere zaken lijkt het me überhaupt geen prettig idee mijn complete identiteit te moeten prijsgeven. Maar goed, dat is eigenlijk een discussie voor een ander topic denk ik.
edit: Over iDeal volgorde gesproken, wel eens iets besteld bij de NS? Die hebben een dropdown waar alle banken gewoon 2x in staan. Geen idee wat daar het idee achter is.
[ Voor 16% gewijzigd door mcDavid op 24-09-2018 12:31 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 09:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Inzien van je BKR gegevens gaat via Idin.mcDavid schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:29:
En da's dan meteen ook de enige toepassing die ik tot dusver ben tegengekomen.
@CurtPoindexter nee hoor, dat overbodige smileygebruik erger ik me ook aan. Leidt alleen maar af van de hoofdzaken. Ik snap dat ze hip willen doen maar als ik een serieuze vraag stel verwacht ik een serieus antwoord.
Maarja als je zo op together leest lijken sommige mensen het juist helemaal geweldig te vinden... sja...
Verder lijkt me niet dat er perse een verband is tussen het ontwikkelen van features en oplossen van problemen. Deels zal de capaciteit misschien overlappen, maar een Android/IOS ontwikkelaar kan echt niet helpen bij problemen tussen (noem maar wat) bunq en mastercard. En het heeft natuurlijk weinig zin om de ene developer stil te zetten omdat de andere nog een probleem op moet lossen.
Maarja als je zo op together leest lijken sommige mensen het juist helemaal geweldig te vinden... sja...
Verder lijkt me niet dat er perse een verband is tussen het ontwikkelen van features en oplossen van problemen. Deels zal de capaciteit misschien overlappen, maar een Android/IOS ontwikkelaar kan echt niet helpen bij problemen tussen (noem maar wat) bunq en mastercard. En het heeft natuurlijk weinig zin om de ene developer stil te zetten omdat de andere nog een probleem op moet lossen.
[ Voor 7% gewijzigd door mcDavid op 24-09-2018 13:22 ]
Ik kom het voornamelijk tegen bij financiele dienstverlening. Sommige makelaars en hypotheekverstrekkers gebruiken het, Marktplaats, payroll bedrijven, om maar een paar te noemen. Zeg maar alle zaken die niet met een overheidsdienst te maken hebben waarbij het verplicht of wenselijk is om je identiteit vast te stellen.mcDavid schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:29:
Veel van die dienstverleners bieden wel een alternatieve verificatiemethode (iDeal betaling, papieren contract, of kopie ID) maar met iDIN kan dit zonder dat iemand je kopie ID te zien krijgt en wellicht opslaat, zonder betaling, en zonder papier.
[ Voor 20% gewijzigd door Zr40 op 24-09-2018 13:33 ]
Ik voel mezelf ook oud als ik die smileys om de paar woorden zie. Je krijgt er onderhand ADD vanCurtPoindexter schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:50:
En ik zal wel een oude chagrijnige zeikerd zijn maar die fucking handjes elke keer of van die fucking gifjes, zout toch op. Vertel gewoon wat je te vertellen hebt.
Want hij heeft wel een punt hoor. Oh oh oh wat prachtig mooi we hebben weer een functie X toegevoegd want dat leek ons een goed idee. Niemand gevraagd hoor verder we gokken maar wat. Maar ondertussen de echte problemen die niet zo hip en romantisch zijn vegen we mooi onder het tapijt.
Ik heb genoeg te zeiken op mijn eigen huisbankier maar volledig overstappen naar bunq gaat echt niet gebeuren.
-
Ik ben sinds deze maand om, salaris is net voor het eerst binnen op de Bunq en de ING gaat wat mij betreft zo snel mogelijk de deur uit. Naast Bunq heb ik dan nog een gratis N26 en Revolut rekening. Ik kijk nog wel even of ik die aanhoud of wat ik er verder mee ga doen. Ik zit nog op Bunq oude stijl, dus ik betaal per betaling en heb de Mastercard niet (die heb ik wel via N26). Verder wel tien IBAN's, gedeelde rekeningen en een Maestro pas. Tegen de tijd dat de pas verloopt ga ik wel Bunq Premium nemen, tenzij ze eerder weer een prijsverhoging doen.
De primaire redenen dat ik nog niet volledig over ben op Bunq zijn het gebrek aan een Credit Card (een MasterCard Debit Card is NIET afdoende om een auto te kunnen huren) en het niet altijd werken van de Maestro pas (is me alleen in het buitenland overkomen). Dus ja, ik kan me wel deels vinden in de post die @2Dutch linkt, hoewel ik de metafoor nergens op vind slaan, en de post ook niet grappig vind.
Omdat iedereen zijn eigen wensen heeft, kun je niet makkelijk 100% van tevoren bepalen of een bank voor iemand wel/niet geschikt is. Sure, je hebt een standaard lijstje met opties, maar je moet het toch ervaren.TommyboyNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:56:
De primaire redenen dat ik nog niet volledig over ben op Bunq zijn het gebrek aan een Credit Card (een MasterCard Debit Card is NIET afdoende om een auto te kunnen huren) en het niet altijd werken van de Maestro pas (is me alleen in het buitenland overkomen). Dus ja, ik kan me wel deels vinden in de post die @2Dutch linkt, hoewel ik de metafoor nergens op vind slaan, en de post ook niet grappig vind.
Wel is het zo dat je bunq kunt uitproberen en als het niet bevalt terugvallen naar free (zover ik weet), dus je zit er niet verplicht een jaar aan vast. En alhoewel de post wel wat punten heeft, is het inderdaad wel aan de overtrokken kant. Maar het is wel belangrijk om in het oog te houden dat 'de perfecte bank' vermoedelijk niet bestaat
Ik lees nu pas de gelinkte post en tja, ik snap dat het frustrerend kan zijn als dingen niet werken. Maar dit kan ik wel waarderen: want bij welke bank reageert de eigenaar/CEO/directeur op een willekeurig berichtje in het support forum?
Ik heb ook wel het idee dat het overdadig gebruik van smileys en irritante animated gifs al een stuk minder worden gebruikt dan voorheen.
Ik heb ook wel het idee dat het overdadig gebruik van smileys en irritante animated gifs al een stuk minder worden gebruikt dan voorheen.
Iemand hier nog een spot over in een pack?
Would love to join!
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Min of meer dezelfde situatie hier, ik houd mijn account bij ING waar mijn salaris (nog) gestort word nog zeker 5 jaar aan. Mijn account bij Bunq laat ik langzaam groeien, kijk het aan en laat daarmee ook de eventuele problemen niet te groot worden met die ING account als backup.2Dutch schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:04:
Wil jullie het volgende (best grappig verwoorde) bericht op Together mee laten lezen:
Maar mijn Bunq account (met sinds maart Apple Pay) en de perfecte app daar word ik wel vrolijk van
Heb die procedure ook doorlopen met nieuwe card (mastercard), maar dan...RvdH schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:13:
Hmm, ik heb meer dan twee weken geleden (20 augustus) een nieuwe pas besteld volgens de instructies op https://bunq.love/faq/how...le-pay-enabled-bunq-card/ (dus adres via Bunq Desktop gewijzigd) maar nog altijd niks ontvangen.
Hoe dan? Want ik kan em nergens activeren, code krijg je toch per post?
Als ik naar pay online now ga, staat apple pay er niet bij
Update: NVM, blijkbaar moet je dan even je telefoon op regio Italy gooien
[ Voor 4% gewijzigd door tcviper op 25-09-2018 10:19 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Op zich heb je voor een creditcard natuurlijk niet persé een rekening bij een andere bank nodig. Zat partijen bieden gewoon een losse creditcard aan.TommyboyNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:56:
En als je die dan hebt, kan die gelijk als "backup" dienen voor het geval dat in het buitenland je bunq-kaart ergens geweigerd zou worden.
Ik zie zelf iig niet de noodzaak in om nog jaren door te blijven betalen bij een andere bank. Voordat ik bunq leerde kennen had ik ook geen "backup" bank, en daar ook geen behoefte aan. Nu heb ik (weliswaar bij 1 bank) meerdere passen en meerdere betaalrekeningen. Wat dat betreft voel ik me nu juist veel "veiliger" wat betalingen betreft.
Ik laat mijn salaris nog storten bij Rabo in verband met hypotheekrente korting, dus dat is wel de veilige terugval optie. Punt van de creditcard is een beetje dat je bij bunq altijd voor 3 passen betaalt dus het is wat zonde om dan maar 1 pas te hebben en ergens anders tegen €2 per maand een creditcard moet nemen. Vandaar dat ik het dus ook jammer vindt dat de MasterCard niet overal wordt geaccepteerd (het is namelijk een debit card en geen credit card)
youtube.com/@hisrep
Mocht je er nog niet gepost hebben: https://together.bunq.com/d/561-sharing-the-bunq-pack_1/115tcviper schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:20:
Iemand hier nog een spot over in een pack?Would love to join!
Zelf heb ik een halfjaar ofzo terug via de bunq-chat (Telegram) een plek in een pack gevonden, werkt allemaal flawless, no worries
[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 26-09-2018 10:17 ]
Werkt deze methode ook als je je pasjes al hebt?629110 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:37:
Hier ook Apple pay werkend, via Italie. Blijkbaar kan het nog steeds.

629110
Je besteld gewoon een nieuwe pas vanaf scratch. Dan gebruik je de nieuwe pas. De oude deactiveer je alleen als je al 3 pasjes hebt. Er kunnen maximaal 3 pasjes actief zijn.
Je kunt wel meer dan 3 passen hebben, alleen moet je er extra voor betalen.629110 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:05:
Je besteld gewoon een nieuwe pas vanaf scratch. Dan gebruik je de nieuwe pas. De oude deactiveer je alleen als je al 3 pasjes hebt. Er kunnen maximaal 3 pasjes actief zijn.
-
[ Voor 99% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 09:10 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Als je ze een berichtje stuurt, dan lossen ze het op.
Heb zelf dat probleem ook gehad wat maanden geleden. Beetje jammer dat ze dat nog steeds niet automatisch hebben opgelost.
Heb zelf dat probleem ook gehad wat maanden geleden. Beetje jammer dat ze dat nog steeds niet automatisch hebben opgelost.
Lol, da's idd iets wat je via suppport wel snel opgelost krijgt, het is erg slordigCurtPoindexter schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:43:
[...]
Kwam er gisteren achter dat als je nog een bankpas hebt van toen die 1 euro kostten, dat ze die nog steeds in rekening brengen als je in een pack gaat zitten
Klonk wel als een goede deal, voor 1 euro p/m een pas, da's niet meer ergens te scoren tegenwoordig..
-
[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 09:11 . Reden: Leeg ivm privacy ]
gisteren een ''Italiaanse'' bunq pas aangevraagd om deze voor Apple Pay werkend te krijgen. Hoeveel dagen duurde het bij jullie voordat je de pas daadwerkelijk bezorgd kreeg?
Schijnt tegenwoordig 2-3 dagen te duren..als je geluk hebt. Je hebt een nieuwe pas besteld, of een vervangende (voor een bestaande)?Geert1976 schreef op Wednesday 3 October 2018 @ 09:58:
gisteren een ''Italiaanse'' bunq pas aangevraagd om deze voor Apple Pay werkend te krijgen. Hoeveel dagen duurde het bij jullie voordat je de pas daadwerkelijk bezorgd kreeg?
Kan heel lang duren als je niet direct na bestellen je adres weer op NL zit, want dan gaat ie eerst via Italië. Had ik ook, duurde voor mij iets van 3-4 weken.
youtube.com/@hisrep
dit was mijn allereerste bunq pas, dus een nieuweJackSparrow schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:06:
[...]
Schijnt tegenwoordig 2-3 dagen te duren..als je geluk hebt. Je hebt een nieuwe pas besteld, of een vervangende (voor een bestaande)?
thanks! 2 a 3 dagen is nog vrij vlot.
Sowieso is mijn eerste indruk met bunq bank, en dan met name de app en de desktop client zeer positief!
heb na aanvraag van mn eerste (Italiaanse) bunq pas, direct binnen een minuut of 2 mijn adres weer aangepast naar mijn NL adres.DeNachtwacht schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:09:
Kan heel lang duren als je niet direct na bestellen je adres weer op NL zit, want dan gaat ie eerst via Italië. Had ik ook, duurde voor mij iets van 3-4 weken.
Mag hopen dat 2 minuten snel genoeg is
629110
2 minuten is prima, bij mij kwam hij na 3 dagen aan. Sinds vorige week heb ik dus ook Apple Pay.Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
heb na aanvraag van mn eerste (Italiaanse) bunq pas, direct binnen een minuut of 2 mijn adres weer aangepast naar mijn NL adres.
Mag hopen dat 2 minuten snel genoeg is![]()
Gebruiken jullie die italiaanse pas ook fysiek ? Bij de LIDL deed hij het niet afgelopen weekend, toen maar even snel de normale pas erbij gepakt.
ik heb de fysieke pas altijd bij me, maar in 99% van de gevallen kan ik met Apple Pay (op mijn Watch) betalen.629110 schreef op Wednesday 3 October 2018 @ 15:06:
[...]
2 minuten is prima, bij mij kwam hij na 3 dagen aan. Sinds vorige week heb ik dus ook Apple Pay.
Gebruiken jullie die italiaanse pas ook fysiek ? Bij de LIDL deed hij het niet afgelopen weekend, toen maar even snel de normale pas erbij gepakt.
Zeker wel....Geert1976 schreef op Wednesday 3 October 2018 @ 14:35:
[...]
heb na aanvraag van mn eerste (Italiaanse) bunq pas, direct binnen een minuut of 2 mijn adres weer aangepast naar mijn NL adres.
Mag hopen dat 2 minuten snel genoeg is![]()
[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 03-10-2018 15:26 ]
Ah okay...ik heb gisteren mijn 1ste (Italiaanse) pas aangevraagd.629110 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:06:
[...]
Dus beter ook gelijk maar een Nederlandse aanvragen?
Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"