Volgens Apple niet: https://prnt.sc/itzh89oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:19:
Yep, hopen dat het ook met een Maestro werkt. Eerst maar eens wachten tot de app in de App Store beschikbaar komt.
We zullen nog heel even moeten wachten.
Volgens Apple niet: https://prnt.sc/itzh89oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:19:
Yep, hopen dat het ook met een Maestro werkt. Eerst maar eens wachten tot de app in de App Store beschikbaar komt.
Dan wacht ik wel totdat de ING Apple Pay heeft. Lang leve gratis studentenrekeningBeekforel schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:33:
Een aantal mooie verbeteringen in de Android app! Nice. Ik hoop dat het wat wordt met Flow, dat zou echt fijne toevoeging zijn.
Verder niet zoveel bijzonders als je Tap & Pay al had...
@VirinR ben bang dat je dan naar premium moet.
Helaas moet ik dan overstappen naar bunq Premium. Ga ik helaas niet doen.GvdBerg schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:35:
[...]
Volgens Apple niet: https://prnt.sc/itzh89
We zullen nog heel even moeten wachten.
Huh, ik kan de nieuwe Bunq app nog niet eens downloaden
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zat er dik in dat je Premium klant moet zijnoohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]
Helaas moet ik dan overstappen naar bunq Premium. Ga ik helaas niet doen.
Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het werkt ook als een trein met je regio tijdelijk op Spanje! Kaart zit hier al in m’n walletcarpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:01:
Op de site van Bunq staat ook dat als je dit doet, het niet officieel is ondersteund. Maar ze zeggen niet dat het niet werkt
Werkt gewoon overal waar je contactloos kunt betalencarpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
Ben benieuwd of dit nu ook werkt bij een gewone AH betaalautomaat zeg maar, of moet echt Apple Pay expliciet geaccepteerd worden? En waar werkt het dan?
[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 20-03-2018 22:04 ]
Elke betaalautomaat die ook werkt met een normale NFC pinpas! Op heel veel plekken duscarpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
Ben benieuwd of dit nu ook werkt bij een gewone AH betaalautomaat zeg maar, of moet echt Apple Pay expliciet geaccepteerd worden? En waar werkt het dan?
Wat moet je eigenlijk doen op een iPhone X als het bedrag boven de 25 euro is? Hoe bevestig je het dan? Of werkt dat gewoon nog met de pincode op het pinapparaat?oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Werkt gewoon overal waar je contactloos kunt betalen(en men Maestro accepteert).
Waar zie je die extra kosten voor Apple Pay?CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
Werd er bij jullie opeens ook 9 euro afgeschreven en dat er een extra 1,99 per maand betaald moet worden voor Apple Pay
Bij Boon werkt dat idd zo. Effectief heb je dus geen contactloze limiet meer.carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
Volgens mij is je pincode je gezicht bijvoorbeeld of je vingerafdruk. Dus dat 25 euro limiet is er dan niet. Correct me if i'm wrong.
Klinkt interessant. Morgen eens proberen in de supermarkt.BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Bij Boon werkt dat idd zo. Effectief heb je dus geen contactloze limiet meer.
Apple Pay met Bunq krijg ik helaas niet aan de praat. Alleen voor Premium dus denk ik? (Ik zit nog op een oud account uit 2016 waar ik 0,04 per transactie betaal)
Ah, thanks. Dit kan dan nog weleens reden worden voor mij om naar Premium te switchen. Had Bunq eigenlijk al een beetje gedag gezegd, maar support voor Apple Pay kan ik alleen maar toejuichen.DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:12:
[...]
Klinkt interessant. Morgen eens proberen in de supermarkt.
Apple Pay is idd alleen voor Premium, ik heb dat net maar gelijk geactiveerd.. ik zat ook nog op een oud account haha
Ja ik had ook geen trek in premium, maar die 7,99 is t wel waard als k vanaf nu met m’n watch kan betalen en al die verbaasde gezichten ga zienBartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:13:
[...]
Ah, thanks. Dit kan dan nog weleens reden worden voor mij om naar Premium te switchen. Had Bunq eigenlijk al een beetje gedag gezegd, maar support voor Apple Pay kan ik alleen maar toejuichen.
Daarom vroeg ik mij dat ook af. Ik zag het namelijk ook nergens staan.DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:09:
[...]
Waar zie je die extra kosten voor Apple Pay?
Ben benieuwd hoe het zit!CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Daarom vroeg ik mij dat ook af. Ik zag het namelijk ook nergens staan.
Ben nu bezig met de support.
Inderdaad want als ik nu een extra wildcard bestel komen de kosten ook uit op €0,-. Zal wel iets mis gegaan zijn. Alleen support geeft nog geen reactie maar ze zullen het wel druk hebben op het moment.
Ik denk dat Apple het hier volgende week gaat introduceren. Zou wel in de lijn der verwachting liggen nuSandermm schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:23:
Wel jammer dat de reclame voor Apple Pay er ook in zit als je je regio niet hebt verzet.. En het nieuwe lettertype maakt mij persoonlijk ook niet blij.. Nog steeds niet echt overtuigd van het premium verhaal(vraag me ook sterk af hoe Apple het gaat vinden dat ze een workaround publiceren als het niet snel officieel ondersteund gaat worden in NL).
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Het zou inderdaad heel grappig zijn als Apple volgende week Apple Pay aankondigt en dat bunq door middel van deze sluiproute nu de eerste was in Nederland. Het gras wegmaaiend voor de voeten van de ING en de ABN AMRO als meest innovatieve bankDennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:24:
[...]
Ik denk dat Apple het hier volgende week gaat introduceren. Zou wel in de lijn der verwachting liggen nu
Nou ja dat innovatieve moet ik ze idd wel nageven nu. Andere banken kunnen in een hoekje gaan huilen nu. Ik denk dat veel Apple fans nu wel naar Bunq zullen overstappenjona schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:32:
[...]
Het zou inderdaad heel grappig zijn als Apple volgende week Apple Pay aankondigt en dat bunq door middel van deze sluiproute nu de eerste was in Nederland. Het gras wegmaaiend voor de voeten van de ING en de ABN AMRO als meest innovatieve bank
[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Premium kan je activeren door rechtsboven op je profiel foto te klikkenGekkenhuis schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:35:
Ik kan apple pay niet eens vinden onder mijn kaart, zie niet eens ergens waar ik premium kan activeren, moet dat eerst gebeuren en zo ja waar precies?
[ Voor 4% gewijzigd door Ybox op 20-03-2018 22:42 ]
Premium eindelijk gevonden, maar als ik nu naar cards ga staat Apple Pay er nog steeds niet onder terwijl mijn regio wel op italie staat.DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:37:
[...]
Premium kan je activeren door rechtsboven op je profiel foto te klikken
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 20-03-2018 22:45 ]
Jup.. zal mijn telefoon eens een keer herstarten.carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:44:
Heb je wel de laatste versie van Bunq? Er staat ergens, ben je klaar voor Apple Pay.
Staat nog wel in de voorwaarden, maar op de site ook niet meer.. Wel heet de link naar de app nu “verzoek een invite”..
In de app kan ik ook nog kiezen voor de bunq pack als ik naar Premium ga.Sandermm schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:46:
[...]
Staat nog wel in de voorwaarden, maar op de site ook niet meer.. Wel heet de link naar de app nu “verzoek een invite”..
Reactie gekregen. Bleek inderdaad een fout te zijn. Krijg het geld netjes teruggestort.
...less is more
yes blijft werken.funk-e schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:50:
Heeft iemand al getest of alles goed blijft werken wanneer je regio weer terugzet naar NL?
Enig wat ik te zien krijg dat ik premium kan activeren, heb jij al Premium geactiveerd toevallig? Misschien dat het eerst geupgrade moet worden en dat je daarna kan gaan voor het bunq packBartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:47:
[...]
In de app kan ik ook nog kiezen voor de bunq pack als ik naar Premium ga.
Als je eerst premium neemt kun je daarna de bunq pack activeren. Zo zit het tenminste bij mij.Ybox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Enig wat ik te zien krijg dat ik premium kan activeren, heb jij al Premium geactiveerd toevallig? Misschien dat het eerst geupgrade moet worden en dat je daarna kan gaan voor het bunq pack
Zodra je de app opent zie je ook een zwarte vakje met "ready to try Apple Pay". Herstart je telefoon anders eens en wees er zeker van dat je de laatste versie hebt.BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:19:
[...]
Bij mij stonden er 2 knoppen, 1 voor bunq pack en eentje voor de reguliere premium.
Ik ben net geüpgraded naar Premium inderdaad, maar heb geen optie voor Apple Pay in m'n app staan, vreemd. (App is de laatste versie en regio Spanje/Italië maakt geen verschil)
[ Voor 77% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-03-2018 23:21 ]
Bij mij stonden er 2 knoppen, 1 voor bunq pack en eentje voor de reguliere premium.Ybox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Enig wat ik te zien krijg dat ik premium kan activeren, heb jij al Premium geactiveerd toevallig? Misschien dat het eerst geupgrade moet worden en dat je daarna kan gaan voor het bunq pack
De 'ready to try' heb ik nergens gezien... Telefoon herstarten ook al geprobeerd, inclusief nogmaals een regiowisseling maar dat biedt allemaal geen soelaas. Laatsteversie staat er echt op. Heb 'm net geüpdate.Gekkenhuis schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:16:
Zodra je de app opent zie je ook een zwarte vakje met "ready to try Apple Pay". Herstart je telefoon anders eens en wees er zeker van dat je de laatste versie hebt.
[ Voor 30% gewijzigd door BartB. op 20-03-2018 23:26 ]
Ik begrijp het probleem niet, eerst was je verheugd maar nu het er is wil je het niet meer?icegodd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:26:
Geweldig email![]()
:
Hey****,
Een verrassend einde van bunq update #7! We zijn ontzettend blij om Apple Pay te introduceren.
Get Apple Pay
Je bunq passen beheren is nog nooit zo eenvoudig geweest! Al je limieten kun je nu heel handig vanuit één plek beheren. Ook hebben we de standaard limieten aangepast. Download de laatste versie van de app om te kijken of het bij je past.
Ontdek eenvoudige limieten
We hebben gekeken naar wat voor jou écht belangrijk is. Om je een unieke gebruikerservaring te kunnen bieden, hebben we vele verbeteringen doorgevoerd.
Meer weten? Al het nieuws van bunq update #7 vind je hier!
bunq
daarna
Dan doe je die gezamelijke rekening toch gewoon over naar bunq?carpebios schreef op Tuesday 20 March 2018 @ 22:34:
Sowieso vind ik het vreemd dat Apple niet gewoon Apple Pay hier beschikbaar maakt, waarom duurt het allemaal zo lang! Zou fijn als ING het ook gaat ondersteunen, dan kan de gezamenlijke rekening ook in de iPhone.
Ja had ik ook. Kreeg net een update van support.CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
Werd er bij jullie opeens ook 9 euro afgeschreven en dat er een extra 1,99 per maand betaald moet worden voor Apple Pay
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik heb hetzelfde. Heb inmiddels dezelfde vraag ook gesteld aan support maar ik vermoed dat ze slapen. Ga ik ook maar doen dan.CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
[ Voor 13% gewijzigd door gday op 21-03-2018 01:56 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
Hij lijkt te blijven hangen op de handherkenning... die herkent hij steeds niet?Mar.tin schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:07:
[...]
(iPhone)Instellingen > Algemeen > Taal en Regio
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik betaalde gemiddeld al 4 euro per maand dus t verschil valt wel meeTHE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:36:
Begrijp ik nu goed dat men bereid is om 96 euro per jaar te betalen alleen om te kunnen betalen met een iPhone of Watch in plaats van een pasje?
Als je al Premium hebt, leuke gratis feature. Maar dat men er serieus 8 euro per maand tegenaan gooit?
Tja, als je overstapt snap ik hem. Maar men verwacht nu dat er een kans is dat Apple Pay sowieso volgende week tijdens het Event aangekondigd wordt voor Nederland omdat Bunq werkt met Maestro en dat zou nieuw zijn. Dan zal ING een van de eerste zijn die er mee komt. Als banken klanten niet kwijt willen is het verstandig snel te handelen en in elk geval te communiceren dat het ook bij hen snel beschikbaar is.DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:44:
[...]
Ik betaalde gemiddeld al 4 euro per maand dus t verschil valt wel mee
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Bunq is m’n primaire en enige bank dus ik heb er niks aan als ING er ook mee komtTHE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:48:
[...]
Tja, als je overstapt snap ik hem. Maar men verwacht nu dat er een kans is dat Apple Pay sowieso volgende week tijdens het Event aangekondigd wordt voor Nederland omdat Bunq werkt met Maestro en dat zou nieuw zijn. Dan zal ING een van de eerste zijn die er mee komt. Als banken klanten niet kwijt willen is het verstandig snel te handelen en in elk geval te communiceren dat het ook bij hen snel beschikbaar is.
[ Voor 123% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
Is maar voor een minuut. Daarna kan je regio terug op NederlandVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:51:
Wacht even, moet ik spullen op Spanje instellen voor Apple Pay? Ik wil het heus wel maar ik ben niet zo wanhopig
[ Voor 16% gewijzigd door DennusB op 21-03-2018 08:18 ]
Goed laten informeren, gewoon een Pack joinen en dan betaal je 5 euro...THE_BASE schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 07:36:
Begrijp ik nu goed dat men bereid is om 96 euro per jaar te betalen alleen om te kunnen betalen met een iPhone of Watch in plaats van een pasje?
Als je al Premium hebt, leuke gratis feature. Maar dat men er serieus 8 euro per maand tegenaan gooit?
Mag dat eigenlijk met random mensen? Of moeten ze op hetzelfde adres wonen bijvoorbeeld?JackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:19:
[...]
Goed laten informeren, gewoon een Pack joinen en dan betaal je 5 euro...
Ja, dat mag. Er loopt een topic over op Together, of join anders een van de bunq telegram (Community) groepen...daar zitten genoeg mensen (100+) met een plekje in een bunq pack. Deze bijvoorbeeld: HTTP://t.me/bunqnlDennusB schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 08:20:
[...]
Mag dat eigenlijk met random mensen? Of moeten ze op hetzelfde adres wonen bijvoorbeeld?
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 21-03-2018 08:22 ]
Thanks voor de tip. Nu ff wachten tot Together weer terug is, die is al uren platJackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:21:
[...]
Ja, dat mag. Er loopt een topic over op Together, of join anders een van de bunq telegram (Community) groepen...daar zitten genoeg mensen (100+) met een plekje in een bunq pack. Deze bijvoorbeeld: HTTP://t.me/bunqnl
Als je zeker wil weten dat de goede kaart "voorstaat" even 2x op de aan/uit knop van je iPhone drukken of 2x op de onderste knop op je Watch. Dan krijg je je Bunq kaart al in beeldSambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:03:
Vanmorgen geprobeert met Apple Pay te betalen bij een tankstation (Met de telefoon, niet de watch - Zó ver draait mijn pols niet) maar toen begon de terminal te zeuren dat ie meerdere kaarten zag, je maar één kaart tegelijk moet aanbieden...
Straks nog eens testen op het werk, en ook meteen de watch eens proberen
Ah ja, misschien een glitch idd. Hier ging het tot nu toe in 1x goed. Zal vandaag nog een paar keer moeten pinnen dus ben benieuwdSambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:12:
Ja die had ik in beeld; idd unlocked met 2x homeknop waarbij hij ook netjes met de bunq kaart kwam en de melding "Hold near reader"
Misschien gewoon een glitch geweest... Op het werk leest hij wel netjes, en geeft geen meldingen over meerdere kaarten. (Wel een transaction not authorized, maar dat klopt met 'connected' wallet apps (ook die van ABN bijvoorbeeld) en een terminal met test/development software)
[ Voor 100% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
2 keer drukken is de juiste manier. 1 keer drukken is al bezet voor de multitask functie.THE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:19:
Moet je bij een betaling altijd twee keer op de knop drukken voor Watch of is er een ander foefje voor?
Ben benieuwd wat De Nederlandse Bank daar van vindt eigenlijk.DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Trouwens, mensen gisteren ook meegekregen dat Bunq alle infra naar AWS heeft overgezet? Dat is toch ook wel noemenswaardig voor een bank
Waarom? Zolang het in de EU staat (en dat zal het wel staan bij AWS), dan is het geen probleem volgens mij!Mandera schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:40:
[...]
Ben benieuwd wat De Nederlandse Bank daar van vindt eigenlijk.
Bij mij nog steeds niet.. opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart.. geen geluk.BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:31:
Ah, het geheel verwijderen van de app van mijn telefoon en daarna uiteraard weer opnieuw installeren, heeft het probleem bij mij verholpen. Nu zie ik inderdaad het zwarte vakje met Apple Pay 'try it now!'
Aah kijk dat verklaard veel.SambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 01:23:
[...]
Ja had ik ook. Kreeg net een update van support.
Het is blijkbaar een bug die voorkomt wanneer je al een (Android) Tap&Pay kaart op je account hebt. Het systeem ziet die (incorrect) als eerste Apple Pay, waarna hij voor de nieuw aangemaakte "tweede" Apple Pay geld in rekening brengt. De bug is dus bekend en ze gaan dat corrigeren.
Stuur support anders even een berichtje. Die kunnen vaak heel snel helpen!MrTuinstra schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:01:
[...]
Bij mij nog steeds niet.. opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart.. geen geluk.
Meer noemenswaardig omdat alles bij TransIp draaide en Ali daar eigenaar van is.. waarschijnlijk is TransIP Nederlands georiënteerd en hebben ze AWS nodig voor de rest van europa?DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Trouwens, mensen gisteren ook meegekregen dat Bunq alle infra naar AWS heeft overgezet? Dat is toch ook wel noemenswaardig voor een bank
Welk icoon?THE_BASE schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:44:
Iemand een idee: er zijn twee berichten volgens het app icoon. Maar ik heb alles doorlopen in de Bunq app. Niks te zien?
[ Voor 98% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]
Het inschakelen van Apple Pay, als je het al werkend hebt...dan kun je het blijven gebruiken.MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:52:
Volgens iCulture heeft Bunq het uitgeschakeld voor Nederlanders: https://www.iculture.nl/uitleg/apple-pay/faq/
[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]
Want? Via boon en N26 werkt het ook gewoon in Nederland, dus wat bunq doet is niet heel bijzonder. Wat wel bijzonder is dat de CEO het even voordoet...MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:56:
[...]
Klopt, maar Bunq kan alsnog besluiten om het volledig in te trekken.
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:57 ]
Inderdaad, dat hadden ze gewoon aan de community moeten overlaten. Nu zitten ze in de shit, de video van update 7 is ook van Youtube gehaald...MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 14:01:
[...]
En dat voordoen hadden ze ook niet moeten doen. Ze hadden letterlijk een handleiding online staan hoe je het werkend kunt krijgen in andere landen.
[ Voor 99% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:57 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Zal mij niets verbazen als het één grote PR actie was voor Bunq. Héél tech-Nederland had het erover.Krisp schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:35:
Maar nu wordt de druk bij Apple om Apple Pay gewoon te introduceren wel groot. Technisch werkt het al lang en breed, dus Apple kan zich nu niet meer verschuilen achter dat argument.
Ik vind het wel een mooie actie van bunq. Laat de wereld maar zien dat Apple zaken achter houdt. Hopelijk komt Nederland daardoor eerder op het lijstje.
Een PR actie van bunq? Om even in het nieuws te komen? Mwah...dan hadden ze de youtube video van Update #7 niet offline gehaald (of uberhaupt niet geupload)....Gekkenhuis schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 14:38:
[...]
Zal mij niets verbazen als het één grote PR actie was. Héél tech-Nederland had het erover.
Ik denk niet dat het achterhouden is.. Apple wil er ook aan verdienen(0,15% geloof ik) dus ze moeten die afspraken eerst rond hebben voordat ze het vrijgeven.Krisp schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:35:
Maar nu wordt de druk bij Apple om Apple Pay gewoon te introduceren wel groter. Technisch werkt het al lang en breed, dus Apple kan zich nu niet meer verschuilen achter dat argument.
Ik vind het wel een mooie actie van bunq. Laat de wereld maar zien dat Apple zaken achter houdt. Hopelijk komt Nederland daardoor eerder op het lijstje.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq