Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GvdBerg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-04 23:07
oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:19:
Yep, hopen dat het ook met een Maestro werkt. Eerst maar eens wachten tot de app in de App Store beschikbaar komt.
Volgens Apple niet: https://prnt.sc/itzh89

We zullen nog heel even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Beekforel schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:33:
Een aantal mooie verbeteringen in de Android app! Nice. Ik hoop dat het wat wordt met Flow, dat zou echt fijne toevoeging zijn.

Verder niet zoveel bijzonders als je Tap & Pay al had... :D

@VirinR ben bang dat je dan naar premium moet.
Dan wacht ik wel totdat de ING Apple Pay heeft. Lang leve gratis studentenrekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
GvdBerg schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:35:
[...]

Volgens Apple niet: https://prnt.sc/itzh89

We zullen nog heel even moeten wachten.
Helaas moet ik dan overstappen naar bunq Premium. Ga ik helaas niet doen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qFbz0ztyiepWoSRTopcfBTI5/full.jpg

Maestro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Huh, ik kan de nieuwe Bunq app nog niet eens downloaden :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:18
oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Helaas moet ik dan overstappen naar bunq Premium. Ga ik helaas niet doen. :P
Zat er dik in dat je Premium klant moet zijn :-(

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
Het is gelukt, nieuwe app gedownload, regio op Italie, Apple pay toevoegen aan wallet via de app en ik heb apple pay :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bam! Hier ook Apple Pay! Lekker bezig Bunq!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Op de site van Bunq staat ook dat als je dit doet, het niet officieel is ondersteund. Maar ze zeggen niet dat het niet werkt :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:01:
Op de site van Bunq staat ook dat als je dit doet, het niet officieel is ondersteund. Maar ze zeggen niet dat het niet werkt :D
Het werkt ook als een trein met je regio tijdelijk op Spanje! Kaart zit hier al in m’n wallet <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ben benieuwd of dit nu ook werkt bij een gewone AH betaalautomaat zeg maar, of moet echt Apple Pay expliciet geaccepteerd worden? En waar werkt het dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
Ben benieuwd of dit nu ook werkt bij een gewone AH betaalautomaat zeg maar, of moet echt Apple Pay expliciet geaccepteerd worden? En waar werkt het dan?
Werkt gewoon overal waar je contactloos kunt betalen :) (en men Maestro accepteert).

[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 20-03-2018 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
Elke betaalautomaat die ook werkt met een normale NFC pinpas! Op heel veel plekken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Werkt gewoon overal waar je contactloos kunt betalen :) (en men Maestro accepteert).
Wat moet je eigenlijk doen op een iPhone X als het bedrag boven de 25 euro is? Hoe bevestig je het dan? Of werkt dat gewoon nog met de pincode op het pinapparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Volgens mij is je pincode je gezicht bijvoorbeeld of je vingerafdruk. Dus dat 25 euro limiet is er dan niet. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Werd er bij jullie opeens ook 9 euro afgeschreven en dat er een extra 1,99 per maand betaald moet worden voor Apple Pay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Factuur betaald, 0,00 en een melding om mijn pincode te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
Werd er bij jullie opeens ook 9 euro afgeschreven en dat er een extra 1,99 per maand betaald moet worden voor Apple Pay
Waar zie je die extra kosten voor Apple Pay?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ook interessant: Apple Pay is gekoppeld aan een virtuele Maestro kaart met een eigen 16 cijferige code en wisselende CVC (net als de MasterCard). In theorie kan je daar ook online mee betalen (als de shop Maestro accepteert).

@CokeZero hier niet. Wel een factuur voor € 0,00 voor het activeren van de NFC debit card en de maandelijkse kosten zijn niet hoger geworden. Poke support eens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartB.
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 21:10
carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
Volgens mij is je pincode je gezicht bijvoorbeeld of je vingerafdruk. Dus dat 25 euro limiet is er dan niet. Correct me if i'm wrong.
Bij Boon werkt dat idd zo. Effectief heb je dus geen contactloze limiet meer.

Apple Pay met Bunq krijg ik helaas niet aan de praat. Alleen voor Premium dus denk ik? (Ik zit nog op een oud account uit 2016 waar ik 0,04 per transactie betaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Bij Boon werkt dat idd zo. Effectief heb je dus geen contactloze limiet meer.

Apple Pay met Bunq krijg ik helaas niet aan de praat. Alleen voor Premium dus denk ik? (Ik zit nog op een oud account uit 2016 waar ik 0,04 per transactie betaal)
Klinkt interessant. Morgen eens proberen in de supermarkt.

Apple Pay is idd alleen voor Premium, ik heb dat net maar gelijk geactiveerd.. ik zat ook nog op een oud account haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartB.
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:12:
[...]

Klinkt interessant. Morgen eens proberen in de supermarkt.

Apple Pay is idd alleen voor Premium, ik heb dat net maar gelijk geactiveerd.. ik zat ook nog op een oud account haha
Ah, thanks. Dit kan dan nog weleens reden worden voor mij om naar Premium te switchen. Had Bunq eigenlijk al een beetje gedag gezegd, maar support voor Apple Pay kan ik alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:13:
[...]

Ah, thanks. Dit kan dan nog weleens reden worden voor mij om naar Premium te switchen. Had Bunq eigenlijk al een beetje gedag gezegd, maar support voor Apple Pay kan ik alleen maar toejuichen.
Ja ik had ook geen trek in premium, maar die 7,99 is t wel waard als k vanaf nu met m’n watch kan betalen en al die verbaasde gezichten ga zien :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CokeZero
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:09:
[...]

Waar zie je die extra kosten voor Apple Pay?
Daarom vroeg ik mij dat ook af. Ik zag het namelijk ook nergens staan.

Ben nu bezig met de support. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CokeZero schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Daarom vroeg ik mij dat ook af. Ik zag het namelijk ook nergens staan.

Ben nu bezig met de support. :)
Ben benieuwd hoe het zit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:20
Wel jammer dat de reclame voor Apple Pay er ook in zit als je je regio niet hebt verzet.. En het nieuwe lettertype maakt mij persoonlijk ook niet blij.. Nog steeds niet echt overtuigd van het premium verhaal(vraag me ook sterk af hoe Apple het gaat vinden dat ze een workaround publiceren als het niet snel officieel ondersteund gaat worden in NL).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CokeZero
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Inderdaad want als ik nu een extra wildcard bestel komen de kosten ook uit op €0,-. Zal wel iets mis gegaan zijn. Alleen support geeft nog geen reactie maar ze zullen het wel druk hebben op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sandermm schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:23:
Wel jammer dat de reclame voor Apple Pay er ook in zit als je je regio niet hebt verzet.. En het nieuwe lettertype maakt mij persoonlijk ook niet blij.. Nog steeds niet echt overtuigd van het premium verhaal(vraag me ook sterk af hoe Apple het gaat vinden dat ze een workaround publiceren als het niet snel officieel ondersteund gaat worden in NL).
Ik denk dat Apple het hier volgende week gaat introduceren. Zou wel in de lijn der verwachting liggen nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:14
Mijn theorie was juist, na het terug zetten van de regio naar Nederlands blijft het werken, ook alle menu’s van Apple Pay in de app blijven zichtbaar!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Ik denk dat Apple het hier volgende week gaat introduceren. Zou wel in de lijn der verwachting liggen nu
Het zou inderdaad heel grappig zijn als Apple volgende week Apple Pay aankondigt en dat bunq door middel van deze sluiproute nu de eerste was in Nederland. Het gras wegmaaiend voor de voeten van de ING en de ABN AMRO als meest innovatieve bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jona schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:32:
[...]

Het zou inderdaad heel grappig zijn als Apple volgende week Apple Pay aankondigt en dat bunq door middel van deze sluiproute nu de eerste was in Nederland. Het gras wegmaaiend voor de voeten van de ING en de ABN AMRO als meest innovatieve bank :P
Nou ja dat innovatieve moet ik ze idd wel nageven nu. Andere banken kunnen in een hoekje gaan huilen nu. Ik denk dat veel Apple fans nu wel naar Bunq zullen overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Sowieso vind ik het vreemd dat Apple niet gewoon Apple Pay hier beschikbaar maakt, waarom duurt het allemaal zo lang! Zou fijn als ING het ook gaat ondersteunen, dan kan de gezamenlijke rekening ook in de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
-

[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik kan apple pay niet eens vinden onder mijn kaart, zie niet eens ergens waar ik premium kan activeren, moet dat eerst gebeuren en zo ja waar precies?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:35:
Ik kan apple pay niet eens vinden onder mijn kaart, zie niet eens ergens waar ik premium kan activeren, moet dat eerst gebeuren en zo ja waar precies?
Premium kan je activeren door rechtsboven op je profiel foto te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik zie niet meer de optie tot het bunq pack :(

[ Voor 4% gewijzigd door Ybox op 20-03-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:37:
[...]

Premium kan je activeren door rechtsboven op je profiel foto te klikken
Premium eindelijk gevonden, maar als ik nu naar cards ga staat Apple Pay er nog steeds niet onder terwijl mijn regio wel op italie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Heb je wel de laatste versie van Bunq? Er staat ergens, ben je klaar voor Apple Pay.
Of herstart de app eens.

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 20-03-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

carpebios schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:44:
Heb je wel de laatste versie van Bunq? Er staat ergens, ben je klaar voor Apple Pay.
Jup.. zal mijn telefoon eens een keer herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
Ybox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:38:
Ik zie niet meer de optie tot het bunq pack :(
Staat nog wel in de voorwaarden, maar op de site ook niet meer.. Wel heet de link naar de app nu “verzoek een invite”..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartB.
Sandermm schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:46:
[...]

Staat nog wel in de voorwaarden, maar op de site ook niet meer.. Wel heet de link naar de app nu “verzoek een invite”..
In de app kan ik ook nog kiezen voor de bunq pack als ik naar Premium ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CokeZero
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Reactie gekregen. Bleek inderdaad een fout te zijn. Krijg het geld netjes teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Heeft iemand al getest of alles goed blijft werken wanneer je regio weer terugzet naar NL?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
funk-e schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:50:
Heeft iemand al getest of alles goed blijft werken wanneer je regio weer terugzet naar NL?
yes blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:47:
[...]

In de app kan ik ook nog kiezen voor de bunq pack als ik naar Premium ga.
Enig wat ik te zien krijg dat ik premium kan activeren, heb jij al Premium geactiveerd toevallig? Misschien dat het eerst geupgrade moet worden en dat je daarna kan gaan voor het bunq pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Voor degene bij wie de kaart op z'n Watch niet automatisch werd overgenomen vanuit de wallet van je iPhone, hetzelfde regio trucje moet je ook met je Watch doen. Het was even zoeken omdat je wallet aangeeft de kaarten van je iPhone over te nemen.
Ybox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Enig wat ik te zien krijg dat ik premium kan activeren, heb jij al Premium geactiveerd toevallig? Misschien dat het eerst geupgrade moet worden en dat je daarna kan gaan voor het bunq pack
Als je eerst premium neemt kun je daarna de bunq pack activeren. Zo zit het tenminste bij mij.
BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:19:
[...]

Bij mij stonden er 2 knoppen, 1 voor bunq pack en eentje voor de reguliere premium.

Ik ben net geüpgraded naar Premium inderdaad, maar heb geen optie voor Apple Pay in m'n app staan, vreemd. (App is de laatste versie en regio Spanje/Italië maakt geen verschil)
Zodra je de app opent zie je ook een zwarte vakje met "ready to try Apple Pay". Herstart je telefoon anders eens en wees er zeker van dat je de laatste versie hebt.

[ Voor 77% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-03-2018 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartB.
Ybox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Bij mij stonden er 2 knoppen, 1 voor bunq pack en eentje voor de reguliere premium.

Ik ben net geüpgraded naar Premium inderdaad, maar heb geen optie voor Apple Pay in m'n app staan, vreemd. (App is de laatste versie en regio Spanje/Italië maakt geen verschil)
Gekkenhuis schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:16:
Zodra je de app opent zie je ook een zwarte vakje met "ready to try Apple Pay". Herstart je telefoon anders eens en wees er zeker van dat je de laatste versie hebt.
De 'ready to try' heb ik nergens gezien... Telefoon herstarten ook al geprobeerd, inclusief nogmaals een regiowisseling maar dat biedt allemaal geen soelaas. Laatsteversie staat er echt op. Heb 'm net geüpdate.

[ Voor 30% gewijzigd door BartB. op 20-03-2018 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Geweldig email *O* :)F :

Hey****,

Een verrassend einde van bunq update #7! We zijn ontzettend blij om Apple Pay te introduceren.

Get Apple Pay

Je bunq passen beheren is nog nooit zo eenvoudig geweest! Al je limieten kun je nu heel handig vanuit één plek beheren. Ook hebben we de standaard limieten aangepast. Download de laatste versie van de app om te kijken of het bij je past.

Ontdek eenvoudige limieten

We hebben gekeken naar wat voor jou écht belangrijk is. Om je een unieke gebruikerservaring te kunnen bieden, hebben we vele verbeteringen doorgevoerd.

Meer weten? Al het nieuws van bunq update #7 vind je hier!

bunq

daarna -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartB.
Ah, het geheel verwijderen van de app van mijn telefoon en daarna uiteraard weer opnieuw installeren, heeft het probleem bij mij verholpen. Nu zie ik inderdaad het zwarte vakje met Apple Pay 'try it now!' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

icegodd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:26:
Geweldig email *O* :)F :

Hey****,

Een verrassend einde van bunq update #7! We zijn ontzettend blij om Apple Pay te introduceren.

Get Apple Pay

Je bunq passen beheren is nog nooit zo eenvoudig geweest! Al je limieten kun je nu heel handig vanuit één plek beheren. Ook hebben we de standaard limieten aangepast. Download de laatste versie van de app om te kijken of het bij je past.

Ontdek eenvoudige limieten

We hebben gekeken naar wat voor jou écht belangrijk is. Om je een unieke gebruikerservaring te kunnen bieden, hebben we vele verbeteringen doorgevoerd.

Meer weten? Al het nieuws van bunq update #7 vind je hier!

bunq

daarna -O-
Ik begrijp het probleem niet, eerst was je verheugd maar nu het er is wil je het niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Die updates van de app zijn wel heel erg welkom zeg! Eindelijk de betaalknoppen altijd in beeld! Én betaalknoppen in het scherm van je rekening :D

Het zit 'm altijd in de details, ik vind het zo een prima update iig. Die nieuwe APK ben ik ook wel benieuwd naar, misschien toch maar eens premium proberen om daar wat mee te gaan doen... Alleen nog bedenken wàt precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
carpebios schreef op Tuesday 20 March 2018 @ 22:34:
Sowieso vind ik het vreemd dat Apple niet gewoon Apple Pay hier beschikbaar maakt, waarom duurt het allemaal zo lang! Zou fijn als ING het ook gaat ondersteunen, dan kan de gezamenlijke rekening ook in de iPhone.
Dan doe je die gezamelijke rekening toch gewoon over naar bunq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55

SambalBij

We're all MAD here

Ja had ik ook. Kreeg net een update van support.
Het is blijkbaar een bug die voorkomt wanneer je al een (Android) Tap&Pay kaart op je account hebt. Het systeem ziet die (incorrect) als eerste Apple Pay, waarna hij voor de nieuw aangemaakte "tweede" Apple Pay geld in rekening brengt. De bug is dus bekend en ze gaan dat corrigeren.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb hetzelfde. Heb inmiddels dezelfde vraag ook gesteld aan support maar ik vermoed dat ze slapen. Ga ik ook maar doen dan. ;)

Edit:
Zojuist begrepen van support dat dit een bug is en dat dit gecorrigeerd en gerefund gaat worden. Fijn! :)

[ Voor 13% gewijzigd door gday op 21-03-2018 01:56 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Waar wijzig ik de regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 22:17
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Mar.tin schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:07:
[...]

(iPhone)Instellingen > Algemeen > Taal en Regio
Hij lijkt te blijven hangen op de handherkenning... die herkent hij steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Krijg hem hier alleen nog miet aan de gang op m’n Watch.. terwijl m’n watch wel op Spanje staat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Begrijp ik nu goed dat men bereid is om 96 euro per jaar te betalen alleen om te kunnen betalen met een iPhone of Watch in plaats van een pasje?

Als je al Premium hebt, leuke gratis feature. Maar dat men er serieus 8 euro per maand tegenaan gooit? :s

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:36:
Begrijp ik nu goed dat men bereid is om 96 euro per jaar te betalen alleen om te kunnen betalen met een iPhone of Watch in plaats van een pasje?

Als je al Premium hebt, leuke gratis feature. Maar dat men er serieus 8 euro per maand tegenaan gooit? :s
Ik betaalde gemiddeld al 4 euro per maand dus t verschil valt wel mee :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:44:
[...]

Ik betaalde gemiddeld al 4 euro per maand dus t verschil valt wel mee :D
Tja, als je overstapt snap ik hem. Maar men verwacht nu dat er een kans is dat Apple Pay sowieso volgende week tijdens het Event aangekondigd wordt voor Nederland omdat Bunq werkt met Maestro en dat zou nieuw zijn. Dan zal ING een van de eerste zijn die er mee komt. Als banken klanten niet kwijt willen is het verstandig snel te handelen en in elk geval te communiceren dat het ook bij hen snel beschikbaar is.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:48:
[...]

Tja, als je overstapt snap ik hem. Maar men verwacht nu dat er een kans is dat Apple Pay sowieso volgende week tijdens het Event aangekondigd wordt voor Nederland omdat Bunq werkt met Maestro en dat zou nieuw zijn. Dan zal ING een van de eerste zijn die er mee komt. Als banken klanten niet kwijt willen is het verstandig snel te handelen en in elk geval te communiceren dat het ook bij hen snel beschikbaar is.
Bunq is m’n primaire en enige bank dus ik heb er niks aan als ING er ook mee komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 09:09 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 123% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:51:
Wacht even, moet ik spullen op Spanje instellen voor Apple Pay? Ik wil het heus wel maar ik ben niet zo wanhopig :')
Is maar voor een minuut. Daarna kan je regio terug op Nederland :)

Edit : Net de eerste Apple Pay betaling met m'n Watch gedaan. Gaat super smooth en werkt als een trein. Ideaal dit :D

[ Voor 16% gewijzigd door DennusB op 21-03-2018 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
THE_BASE schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 07:36:

Goed laten informeren, gewoon een Pack joinen en dan betaal je 5 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:19:
[...]

Goed laten informeren, gewoon een Pack joinen en dan betaal je 5 euro...
Mag dat eigenlijk met random mensen? Of moeten ze op hetzelfde adres wonen bijvoorbeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DennusB schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 08:20:
[...]

Mag dat eigenlijk met random mensen? Of moeten ze op hetzelfde adres wonen bijvoorbeeld?
Ja, dat mag. Er loopt een topic over op Together, of join anders een van de bunq telegram (Community) groepen...daar zitten genoeg mensen (100+) met een plekje in een bunq pack. Deze bijvoorbeeld: HTTP://t.me/bunqnl

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 21-03-2018 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:21:
[...]

Ja, dat mag. Er loopt een topic over op Together, of join anders een van de bunq telegram (Community) groepen...daar zitten genoeg mensen (100+) met een plekje in een bunq pack. Deze bijvoorbeeld: HTTP://t.me/bunqnl
Thanks voor de tip. Nu ff wachten tot Together weer terug is, die is al uren plat :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Vanmorgen geprobeert met Apple Pay te betalen bij een tankstation (Met de telefoon, niet de watch - Zó ver draait mijn pols niet :P) maar toen begon de terminal te zeuren dat ie meerdere kaarten zag, je maar één kaart tegelijk moet aanbieden...
Straks nog eens testen op het werk, en ook meteen de watch eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
SambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:03:
Vanmorgen geprobeert met Apple Pay te betalen bij een tankstation (Met de telefoon, niet de watch - Zó ver draait mijn pols niet :P) maar toen begon de terminal te zeuren dat ie meerdere kaarten zag, je maar één kaart tegelijk moet aanbieden...
Straks nog eens testen op het werk, en ook meteen de watch eens proberen :)
Als je zeker wil weten dat de goede kaart "voorstaat" even 2x op de aan/uit knop van je iPhone drukken of 2x op de onderste knop op je Watch. Dan krijg je je Bunq kaart al in beeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Ja die had ik in beeld; idd unlocked met 2x homeknop waarbij hij ook netjes met de bunq kaart kwam en de melding "Hold near reader"
Misschien gewoon een glitch geweest... Op het werk leest hij wel netjes, en geeft geen meldingen over meerdere kaarten. (Wel een transaction not authorized, maar dat klopt met 'connected' wallet apps (ook die van ABN bijvoorbeeld) en een terminal met test/development software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
SambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:12:
Ja die had ik in beeld; idd unlocked met 2x homeknop waarbij hij ook netjes met de bunq kaart kwam en de melding "Hold near reader"
Misschien gewoon een glitch geweest... Op het werk leest hij wel netjes, en geeft geen meldingen over meerdere kaarten. (Wel een transaction not authorized, maar dat klopt met 'connected' wallet apps (ook die van ABN bijvoorbeeld) en een terminal met test/development software)
Ah ja, misschien een glitch idd. Hier ging het tot nu toe in 1x goed. Zal vandaag nog een paar keer moeten pinnen dus ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Net betaald bij de bakker in het dorp, smooth dat dat gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 100% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Deze morgen Bunq genomen om Apple Pay eens te testen. Straks bij de lunch even m'n Apple Watch erlangs halen.

Moet zeggen dat ik over Bunq best verrast bent, z'n tijd ver vooruit vergeleken met andere banken. De prijs is wel iets aan de hoge kant, toch ook maar eens kijken naar een Bunq-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Moet je bij een betaling altijd twee keer op de knop drukken voor Watch of is er een ander foefje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

THE_BASE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:19:
Moet je bij een betaling altijd twee keer op de knop drukken voor Watch of is er een ander foefje voor?
2 keer drukken is de juiste manier. 1 keer drukken is al bezet voor de multitask functie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Trouwens, mensen gisteren ook meegekregen dat Bunq alle infra naar AWS heeft overgezet? Dat is toch ook wel noemenswaardig voor een bank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:51
DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Trouwens, mensen gisteren ook meegekregen dat Bunq alle infra naar AWS heeft overgezet? Dat is toch ook wel noemenswaardig voor een bank :D
Ben benieuwd wat De Nederlandse Bank daar van vindt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mandera schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Ben benieuwd wat De Nederlandse Bank daar van vindt eigenlijk.
Waarom? Zolang het in de EU staat (en dat zal het wel staan bij AWS), dan is het geen probleem volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:05
BartB. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:31:
Ah, het geheel verwijderen van de app van mijn telefoon en daarna uiteraard weer opnieuw installeren, heeft het probleem bij mij verholpen. Nu zie ik inderdaad het zwarte vakje met Apple Pay 'try it now!' :)
Bij mij nog steeds niet.. opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart.. geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
SambalBij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 01:23:
[...]

Ja had ik ook. Kreeg net een update van support.
Het is blijkbaar een bug die voorkomt wanneer je al een (Android) Tap&Pay kaart op je account hebt. Het systeem ziet die (incorrect) als eerste Apple Pay, waarna hij voor de nieuw aangemaakte "tweede" Apple Pay geld in rekening brengt. De bug is dus bekend en ze gaan dat corrigeren.
Aah kijk dat verklaard veel.

Maar kan die Android Tap & Pay card ook verwijderd worden? Aangezien ik mijn android telefoon niet meer gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MrTuinstra schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:01:
[...]

Bij mij nog steeds niet.. opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart.. geen geluk.
Stuur support anders even een berichtje. Die kunnen vaak heel snel helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 21:07
DennusB schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Meer noemenswaardig omdat alles bij TransIp draaide en Ali daar eigenaar van is.. waarschijnlijk is TransIP Nederlands georiënteerd en hebben ze AWS nodig voor de rest van europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand een idee: er zijn twee berichten volgens het app icoon. Maar ik heb alles doorlopen in de Bunq app. Niks te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
THE_BASE schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:44:
Iemand een idee: er zijn twee berichten volgens het app icoon. Maar ik heb alles doorlopen in de Bunq app. Niks te zien?
Welk icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
-

[ Voor 98% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:52:
Volgens iCulture heeft Bunq het uitgeschakeld voor Nederlanders: https://www.iculture.nl/uitleg/apple-pay/faq/
Het inschakelen van Apple Pay, als je het al werkend hebt...dan kun je het blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
-

[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 13:56:
[...]

Klopt, maar Bunq kan alsnog besluiten om het volledig in te trekken.
Want? Via boon en N26 werkt het ook gewoon in Nederland, dus wat bunq doet is niet heel bijzonder. Wat wel bijzonder is dat de CEO het even voordoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
-

[ Voor 100% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MelvinW schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 14:01:
[...]

En dat voordoen hadden ze ook niet moeten doen. Ze hadden letterlijk een handleiding online staan hoe je het werkend kunt krijgen in andere landen.
Inderdaad, dat hadden ze gewoon aan de community moeten overlaten. Nu zitten ze in de shit, de video van update 7 is ook van Youtube gehaald... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
-

[ Voor 99% gewijzigd door MelvinW op 06-07-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Maar nu wordt de druk bij Apple om Apple Pay gewoon te introduceren wel groter. Technisch werkt het al lang en breed, dus Apple kan zich nu niet meer verschuilen achter dat argument. :P

Ik vind het wel een mooie actie van bunq. Laat de wereld maar zien dat Apple zaken achter houdt. Hopelijk komt Nederland daardoor eerder op het lijstje.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Krisp schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:35:
Maar nu wordt de druk bij Apple om Apple Pay gewoon te introduceren wel groot. Technisch werkt het al lang en breed, dus Apple kan zich nu niet meer verschuilen achter dat argument. :P

Ik vind het wel een mooie actie van bunq. Laat de wereld maar zien dat Apple zaken achter houdt. Hopelijk komt Nederland daardoor eerder op het lijstje.
Zal mij niets verbazen als het één grote PR actie was voor Bunq. Héél tech-Nederland had het erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gekkenhuis schreef op Wednesday 21 March 2018 @ 14:38:
[...]

Zal mij niets verbazen als het één grote PR actie was. Héél tech-Nederland had het erover.
Een PR actie van bunq? Om even in het nieuws te komen? Mwah...dan hadden ze de youtube video van Update #7 niet offline gehaald (of uberhaupt niet geupload)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
Krisp schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:35:
Maar nu wordt de druk bij Apple om Apple Pay gewoon te introduceren wel groter. Technisch werkt het al lang en breed, dus Apple kan zich nu niet meer verschuilen achter dat argument. :P

Ik denk niet dat het achterhouden is.. Apple wil er ook aan verdienen(0,15% geloof ik) dus ze moeten die afspraken eerst rond hebben voordat ze het vrijgeven.
Pagina: 1 ... 20 ... 161 Laatste

Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic

Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"