mcDavid schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:14:
Hoe zie je in hemelsnaam aan een prijslijstje dat bunq zich in de vingers snijdt?
Ja ze zijn duur. Dat wisten we al. Als genoeg mensen dat er voor over hebben, maakt dat toch niet uit?
Overigens hoop ik met je mee dat ze nog een keer met modules of iets dergelijks komen idd.
Het lijkt op een consumentenbondtabel (maakt niet uit verder) en als mensen zo overduidelijk in een overzicht een dikke prijs zien staan worden mensen niet bepaald nieuwsgierig naar wat die bank eigenlijk te bieden heeft.Op z'n Hollands 'pff duur echt niet'

Leuk dat je toch een mooie fanbase/gebruikersgroep weet op te bouwen die het geld er voor over hebben
en begrijp me niet verkeerd ze hebben imho een gunfactor mee, maar op den duur wil je ook wegsnoepen bij andere banken. Dan zul je wel wat scherper geprijsd moeten zijn. Maar goed de gratis rekening is wel een goede kennismaking en natuurlijk bedoeld om mensen over de streep te trekken of in ieder geval nieuwsgierig te maken, helemaal prima.
Zal eens gaan posten op dat forum/communityding van ze van het weekend, als er al niet iets over modules of iets wat er op lijkt staat
-edit-
Nou dat wordt em dus niet blijkbaar

The chances of that happening are next to zero. We're focussing on those who are tired of the status quo and want an incredible experience. We feel that 7.99 is more than worth it. A typical gin & tonic costs more. Depending on your requirements there are plenty of other, more cheaper, options. They also come with a different experience, though.
Imho blazen ze wel een tikje te hoog van de toren. Fine by me, ik blijf free user
[
Voor 34% gewijzigd door
2Dutch op 13-03-2018 12:17
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |