Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:29:
[...]

Kortom, het is geen volledige bank.

En nee, die werkt niet "gewoon", zie eerdere discussie.
Kortom, een zeldzame functie die jij toevallig nodig hebt ontbreekt. De meeste bunq gebruikers missen het niet en hebben het nooit nodig. Ik zeker niet. Maar als ik het wél nodig zou hebben, dan keek ik sowieso naar een internationale betaaldienst zelfs als bunq het wél zou ondersteunen. Al was het alleen maar voor een gunstigere wisselkoers.

Welke eerdere discussie bedoel precies? Je eerste post hier was de Rabo app update. Kan je je specifieke klachten over handherkenning omschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:29:
[...]

Wtf is dit nou weer voor kulargument? Is een auto die niet op diesel rijdt geen volledige auto? Is een schoenwinkel die jouw favoriete merk niet heeft, geen schoenwinkel? Dit is wel heel erg met oogkleppen op naar je zelf toe gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDavid schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:13:
[...]

Wtf is dit nou weer voor kulargument? Is een auto die niet op diesel rijdt geen volledige auto? Is een schoenwinkel die jouw favoriete merk niet heeft, geen schoenwinkel? Dit is wel heel erg met oogkleppen op naar je zelf toe gedacht.
Slechte vergelijking. Een auto zonder benzinetank (of accu) is inderdaad geen volledige auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:19:
[...]

Slechte vergelijking. Een auto zonder benzinetank (of accu) is inderdaad geen volledige auto.
Dan zie je die bepaalde specifieke SEPA transactie als iets met hetzelfde belang als een benzine tank? :?
Dat lijkt me eerlijk gezegd toch een slechte vergelijking. Dan zou ik een betere vergelijking Cruise Control vinden. Dit is iets wat mensen die een auto veel gebruiken voor lange afstanden onmisbaar vinden. Zo vind jij deze SEPA transacties onmisbaar voor de langere afstanden. Maar voor het overgrote deel is Cruise Control niet noodzakelijk om toch lekker te kunnen rijden in een auto voor alle kortere afstanden rondom het dorp/stad.

Kortom je bent misschien wat extreem en baalt ervan dat Bunq dit nog niet geïmplementeerd heeft omdat het hierdoor niet aan je verwachtingen voldoet. Maar andere mensen hebben een ander verwachtingspatroon. Klein beetje nuance is dan wel erg lief voor je mede forumgenoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:50
Zr40 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:48:
[...]

Kortom, een zeldzame functie die jij toevallig nodig hebt ontbreekt. De meeste bunq gebruikers missen het niet en hebben het nooit nodig. Ik zeker niet. Maar als ik het wél nodig zou hebben, dan keek ik sowieso naar een internationale betaaldienst zelfs als bunq het wél zou ondersteunen. Al was het alleen maar voor een gunstigere wisselkoers.

Welke eerdere discussie bedoel precies? Je eerste post hier was de Rabo app update. Kan je je specifieke klachten over handherkenning omschrijven?
Zeldzame functie? Een bank hoort naar mijn mening wel transacties buiten het SEPA-gebied te moeten ondersteunen. Vind het vreemd dat het geen vereiste is voor een banklicentie. Het is natuurlijk wel goed dat je met een beetje geld zo een bank kunt beginnen, goed voor de concurrentie en goed voor innovatie van de echte banken in Nederland. Hopelijk worden die nu ook wakker dat ze moeten door innoveren, zoals ING nu wel redelijk goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 12:46
Karizma schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:06:
[...]

Zeldzame functie? Een bank hoort naar mijn mening wel transacties buiten het SEPA-gebied te moeten ondersteunen.
Kan me alleen voorstellen dat je er als zakelijke klant niet blij van wordt met veel internationale business, maar dat soort dingen zoek je toch wel vooraf uit en dan ga je niet naar bunq lijkt me.

Als consument vind ik het zeker geen onvolledige bank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 09:09 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:26:
[...]

Dan zie je die bepaalde specifieke SEPA transactie als iets met hetzelfde belang als een benzine tank? :?
Dat lijkt me eerlijk gezegd toch een slechte vergelijking. Dan zou ik een betere vergelijking Cruise Control vinden. Dit is iets wat mensen die een auto veel gebruiken voor lange afstanden onmisbaar vinden. Zo vind jij deze SEPA transacties onmisbaar voor de langere afstanden. Maar voor het overgrote deel is Cruise Control niet noodzakelijk om toch lekker te kunnen rijden in een auto voor alle kortere afstanden rondom het dorp/stad.

Kortom je bent misschien wat extreem en baalt ervan dat Bunq dit nog niet geïmplementeerd heeft omdat het hierdoor niet aan je verwachtingen voldoet. Maar andere mensen hebben een ander verwachtingspatroon. Klein beetje nuance is dan wel erg lief voor je mede forumgenoten :+
En ik vind het dan weer extreem dat jij het extreem vindt dat je van een bank verwacht dat ze transacties naar Marokko of Turkije kunnen doen. :+

P.S. hoeveel van de handel gaat naar buiten SEPA? Toch wel een aanzienlijk % vermoed ik.

Ook lekker handig als je gaat migreren. Hoe krijg je dan geld naar je nieuwe bankrekening?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op Wednesday 6 December 2017 @ 23:29:
[...]

Mwah..dat soort betalingen heb ik nooit nodig. Daarnaast werkt handherkenning hier ook eigenlijk gewoon 999 van de 1000x :+
Verwijderd schreef op Thursday 7 December 2017 @ 13:06:
Ik gooi nu wellicht heel veel olie op het vuur maar ik zou een startup als bunq echt gewoon niet gebruiken als zakelijke rekening. Ik snap ook echt niet dat mensen dat doen. Een bank die openlijk experimenteert met tarieven en dienstverlening? Nee dank je.
Volgens mij valt dat best wel mee. In ieder geval is er aan de 'zakelijke rekening' weinig gewijzigd volgens mij. Het is voornamelijk het consumenten stukje wat is aangepast en met de komst van de 'packs' zijn die kosten toch behoorlijk onder controle volgens mij.

[ Voor 47% gewijzigd door TheVMaster op 07-12-2017 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 18:07

Yen

Naast ABN AMRO en ING is nu ook bunq opgedoken in de lijst met banken die real time SEPA betalingen ondersteunen. Het is nog niet duidelijk of het enkel voor inkomende betalingen gaat of ook voor uitgaande.

Bron:
https://www.europeanpayme...ants-sepa-payment-schemes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 16:34
Yen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:48:
Naast ABN AMRO en ING is nu ook bunq opgedoken in de lijst met banken die real time SEPA betalingen ondersteunen. Het is nog niet duidelijk of het enkel voor inkomende betalingen gaat of ook voor uitgaande.

Bron:
https://www.europeanpayme...ants-sepa-payment-schemes
Ik heb beiden, maar na een paar minuten nog geen bedrag ontvangen.
Zowel van bunq naar ABN als ABN naar bunq getest.

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MichielFRL schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:02:
[...]

Ik heb beiden, maar na een paar minuten nog geen bedrag ontvangen.
Zowel van bunq naar ABN als ABN naar bunq getest.
Ja omdat ABN niets realtime doet. Vrijwel geen enkele bank geloof k. Behalve Bunq. Maar dan moet de tegenpartij wel ook realtime dingen doen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
DennusB schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:22:
[...]

Ja omdat ABN niets realtime doet. Vrijwel geen enkele bank geloof k. Behalve Bunq. Maar dan moet de tegenpartij wel ook realtime dingen doen
ABN AMRO en ING waren de eersten die Instant Transfer ondersteunden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Volgens https://www.europeanpayme...transfer.csv?v=1512603264 is de koppeling tussen bunq en het SEPA Instant Credit Transfer systeem pas op of na 11 december actief. Nog even wachten dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door Zr40 op 07-12-2017 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

Ik ontving vandaag het bericht van ING dat je voor een pilot je bunq gegevens in de ING app kan laten weergeven. M.a.w. bunq en ing in 1 overzicht. Duurt drie maanden.

Vind het maar een maffe combi. Waarom zon samenwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier studenten die Bunq gebruiken? Ik vind Bunq heel tof maar van een gratis ING rekening naar 8 euro p/m voelt vrij pijnlijk.. :X Hoe denken andere hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:08
Veritas schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:54:
Ik ontving vandaag het bericht van ING dat je voor een pilot je bunq gegevens in de ING app kan laten weergeven. M.a.w. bunq en ing in 1 overzicht. Duurt drie maanden.

Vind het maar een maffe combi. Waarom zon samenwerking?
Het is geen samenwerking. Het is een verplichting voor alle banken in Europa, verplicht vanaf ergens in 2018, weet niet meer precies vanaf wanneer.

PSD2 uitleg
Kortom: alle banken moeten API's beschikbaar stellen

Dan krijg je dus meer concurrentie in de manier van managen van je financieen. ING wil dus voorop lopen door nu al andere banken toe te kunnen voegen. Op dit moment heeft alleen bunq de verplichte API al, dus dat is de enige optie die je nu kan kiezen.
Rabobank heeft dit overigens net ook toegevoegd aan hun app. Externe rekeningen, waar je nu ook alleen bunq kan kiezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Kodess op 08-12-2017 13:22 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
MichielFRL schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:23:
[...]

ABN AMRO en ING waren de eersten die Instant Transfer ondersteunden.
Wordt dit nog op enig moment verplicht voor alle banken in de SEPA-zone?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:20
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:00:
Zijn hier studenten die Bunq gebruiken? Ik vind Bunq heel tof maar van een gratis ING rekening naar 8 euro p/m voelt vrij pijnlijk.. :X Hoe denken andere hierover?
Ik vind dat bunq een bank is "voor erbij". Zo zie ik het iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
Als student krijg je idd bizarre deals bij veel banken. Zou ook lekker zo'n gratis deal blijven gebruiken en bij bunq een free rekening om te delen of bunq.me te gebruiken.
Tenzij je heel graag met de API aan de slag wilt bijvoorbeeld, maar dan had je het de prijs wel waard gevonden.

Overigens kun je, als je toch van de ING af wilt, ook wel gratis Studentenrekeningen krijgen bij een fatsoenlijke bank zoals ASN of SNS.

[ Voor 19% gewijzigd door mcDavid op 09-12-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:00:
Ben zelf volledig overgestapt naar bunq met het 1 euro model. Met het 8 euro model was het wel even slikken, maar toen ik besefte wat ik er allemaal voor kreeg en zelf werkzaam te zijn geweest bij een concurrerende bank, had ik het er graag voor over.
Nu de drie gratis premium maanden nog geeneens over zijn, is bunq pack al geïntroduceerd waarmee vier premium licenties kunnen worden verdeelt voor 20 euro. Heb daarom nog nooit 8 euro per maand betaald, en betaal nu samen met 3 vrienden 5 euro per maand voor premium. Best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neonite schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:04:
[...]

Ben zelf volledig overgestapt naar bunq met het 1 euro model. Met het 8 euro model was het wel even slikken, maar toen ik besefte wat ik er allemaal voor kreeg en zelf werkzaam te zijn geweest bij een concurrerende bank, had ik het er graag voor over.
Nu de drie gratis premium maanden nog geeneens over zijn, is bunq pack al geïntroduceerd waarmee vier premium licenties kunnen worden verdeelt voor 20 euro. Heb daarom nog nooit 8 euro per maand betaald, en betaal nu samen met 3 vrienden 5 euro per maand voor premium. Best prima.
Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb besloten om niet tot een Bunqxit over te gaan maar het echt als tweede rekening voorlopig te houden.

Wordt sowieso nooit m'n primaire rekening maar voor marktplaats is het ideaal met de betaalverzoeken en dan meteen weer overzetten naar primaire rekening. Mogelijk koppel ik PayPal er ook nog aan als buffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

sambalbaj schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:30:
Heb besloten om niet tot een Bunqxit over te gaan maar het echt als tweede rekening voorlopig te houden.

Wordt sowieso nooit m'n primaire rekening maar voor marktplaats is het ideaal met de betaalverzoeken en dan meteen weer overzetten naar primaire rekening. Mogelijk koppel ik PayPal er ook nog aan als buffer.
Zo denk ik er ook over. Superhandig voor marktplaats en aanverwante zaken, lekker apart houden van je gewone rekening (en dus die rekening uit handen houden van weird volk). Pushmessages, betaalverzoeken, keer iets betalen via dat saldo via iDeal: prima. Pas heb ik niet nodig.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
bunq (en ABN) ondersteunen nu ook Instant Payments:
https://together.bunq.com/topic/instant-payments

Dat is natuurlijk een mooie vooruitgang! Nu de overige banken nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 09:44
Als je het lijstje download op de site van EU payments Counsil dan staat ING daar ook op, met "readyness" op 21-11-17 (net als ABN). Zal dus ook wel niet lang meer duren.

Wel opvallend/jammer dat ik zowel N26 en Revolut niet op dat lijstje kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
basst85 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:36:
bunq (en ABN) ondersteunen nu ook Instant Payments:
https://together.bunq.com/topic/instant-payments

Dat is natuurlijk een mooie vooruitgang! Nu de overige banken nog..
En het werkt ook nog _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
MaffeMaarten schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:37:
Als je het lijstje download op de site van EU payments Counsil dan staat ING daar ook op, met "readyness" op 21-11-17 (net als ABN). Zal dus ook wel niet lang meer duren.

Wel opvallend/jammer dat ik zowel N26 en Revolut niet op dat lijstje kan vinden.
En de Rabobank pas vanaf mei 2019 :X : https://twitter.com/Rabobank/status/940672257944416256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Laatst online: 14-09 11:09
Heb net eerst 10 euro overgemaakt van ABN naar Bunq, dit is automatisch weer terug geboekt met omschrijving 'storing bij ontvangende bank'.
1 euro van Bunq naar ABN was wel gelijk overgeboekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcDavid
@Kasparov heb het gisteravond geprobeerd van- en naar de ABN rekening van mijn vriendin. Ging als een malle toen. Nog geen seconde delay tussen haar "send" en mijn notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Laatst online: 14-09 11:09
mcDavid schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:34:
@Kasparov heb het gisteravond geprobeerd van- en naar de ABN rekening van mijn vriendin. Ging als een malle toen. Nog geen seconde delay tussen haar "send" en mijn notificatie.
Nu werkte het wel goed!
Bedankt voor het uitproberen :)

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:51
Mijn Maestro-met-nieuw-design-kaart is op de post! Ben benieuwd hoe het nieuwe design er in het echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Sandro! schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:46:
Mijn Maestro-met-nieuw-design-kaart is op de post! Ben benieuwd hoe het nieuwe design er in het echt uit ziet.
Als je in de app "Bestel een pas" doet in het passenmenu, kun je 'm al bekijken. De achterkant is zwart met je gegevens. De voorkant is de bekende regenboog met alleen het bunq en maestro logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Laatst online: 19-09 17:11
Kom er net achter dat ze óók de API voor premium-users only hebben gemaakt doordat ik mijn rabo app wilde koppelen met mijn Bunq rekening. Ze gaan wel erg ver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 17:58

Nicap

Tsssk....

Daar kom je dan ook best laat achter. Dit is al sinds begin augustus zo namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
Ik vind het best sjiek dat ze de API gratis hebben gemaakt voor premium users.

Eerder was api-gebruik 5 euro per maand + nog bijkomende kosten voor bepaalde requests geloof ik. Als je daarmee vergelijkt is de rest van Premium bijna gratis. Als je een Pack met 4 mensen deelt is het zelfs goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
Dat is wegens EU wetgeving dat ook verplicht miv ergens volgend jaar. Elke bank moet dit op korte termijn voor elk soort account doen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
Het is vanuit PSD II inderdaad verplicht om een soort API te bouwen waarmee andere bedrijven bij jouw bankzaken kunnen. Volgens mij mogen banken hier echter wel kosten voor rekenen. Beetje jammer dat deze kosten dus zo hoog zijn bij bunq.

Volgens hun support gaat de prijs voor de API (of enkel de koppeling met andere bedrijven) niet omlaag, maar ze geven aan dat een bedrijf wel een 'connect' kan doen naar één van je rekeningen. Dus dan zouden sommige bedrijven 1 bunq-rekening hebben met daaraan 100,000 1,000 geconnecte rekeningen. Lekker veilig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eles
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11-2023
2Dutch schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:53:
[...]

Zo denk ik er ook over. Superhandig voor marktplaats en aanverwante zaken, lekker apart houden van je gewone rekening (en dus die rekening uit handen houden van weird volk). Pushmessages, betaalverzoeken, keer iets betalen via dat saldo via iDeal: prima. Pas heb ik niet nodig.
Ik begrijp hieruit dat iDeal werkt als je Bunq Free hebt? Of moet je daar Bunq Premium voor hebben? Op de site werd het me niet echt duidelijk. Daar staat alleen een schema met extra kosten voor Bunq Premium en Bunq Zakelijk en daar stond iDeal vermeld. Ik was er dus vanuit gegaan dat Free deze optie niet eens heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ja, iDeal werkt gewoon met bunq Free, net als incasso's, connects, en natuurlijk SEPA betalingen. Je hebt met Free alleen geen passen, geen API toegang en je kan maar 1 rekening openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eles schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:01:
Ik begrijp hieruit dat iDeal werkt als je Bunq Free hebt?
Zr40 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:23:
Ja, iDeal werkt gewoon met bunq Free, net als incasso's, connects, en natuurlijk SEPA betalingen. Je hebt met Free alleen geen passen, geen API toegang en je kan maar 1 rekening openen.
Fijn dat je al snel een reactie kreeg :)

Dit vond ik ook erg prettig; ik gebruik bunq voor Marktplaats/V&A-transacties, dus ik maak een betaalverzoek, geld binnen melding, maak b.v. verzendlabel aan en kan die dan simpel met iDeal betalen. Werkt vlekkeloos. Prima voor alles waar je geen pas voor nodig hebt :)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 01-01-2018 14:13 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd te vaak last van timeouts tijdens Ideal betalingen, is dit een bekend probleem of is er iets mis met mijn lijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
@Verwijderd nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb vanmiddag door een halfwakker copy/paste foutje een verkeerd ibannummer in de app gegooid en aan een naam/favoriet in de app gekoppeld.Tenzij ik nog steeds halfwakker ben: is er geen optie voor het editen van je favorietenlijstje?

Heb ook op het forum gekeken maar daar vond ik https://together.bunq.com/topic/wijzigen-namen-favorites maar ik zie nergens een potloodje , of https://together.bunq.com...tsbanking-account-numbers die recenter is en waar wordt gemeld dat het niet kan, waar ik dus maar een reply heb gedropt :) Mocht ik echt met mijn neus kijken, hoor ik dat graag ;) <-- ja muts :+

-edit-
Keek met mijn neus, kunnen verwijderen kan wel, linksonder vergeten naar tab favorites te schakelen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 12-01-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Je kan favorieten wel verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

cyberde schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:10:
Je kan favorieten wel verwijderen ;)
Kwam daar zonet achter ja, whoops :+ Naja ook prima: omdat het toch altijd om items gaat die te copy/pasten zijn (bv iemand wisselt van bank en dus iban) is het niet zo'n enorme ramp om te deleten en eventueel re-adden. Maar goed tikfouten verwijderen ofzo is toch ook wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:36
Ik heb sinds enige tijd (gebruik bunq niet dagelijks) een foutmelding dat bunq geen internet verbinding heeft en daarom niet opstart. Ik kom nergens anders deze melding tegen van andere gebruikers, dus vermoed een fout in mijn telefoon.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Zou de app even opnieuw installeren of zo, en anders ff support om hulp vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zonet voor het eerst een hikje met bunq. Krijg 'Network error: a server with the specified hostname could not be found' voor me neus :P Ook via 4G geprobeerd om internetlijn uit te sluiten, maar idem melding. Connecten met support leek ook niet te lukken, netwerkglitch bij bunq I reckon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
2Dutch schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:52:
Zonet voor het eerst een hikje met bunq. Krijg 'Network error: a server with the specified hostname could not be found' voor me neus :P Ook via 4G geprobeerd om internetlijn uit te sluiten, maar idem melding. Connecten met support leek ook niet te lukken, netwerkglitch bij bunq I reckon?
Las net dat ze weer last hadden van een DDOS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DennusB schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:32:
Las net dat ze weer last hadden van een DDOS!
He getver, wat balen voor ze :( Overmacht heet dat, daar valt vrijwel niet tegenop te boksen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:36
Weet iemand hoe je het beste de zoekresultaten het beste kan exporteren?
Ik wil alle betalingen naar 1 partij (was maandelijks) op een rijtje hebben. De zoekfunctie werkt prima, maar vervolgens kan je er niks mee.. en ik zou meerdere screenshots nodig hebben, die dan overlappen dus dat wordt heel onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jazco2nd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:36:
Weet iemand hoe je het beste de zoekresultaten het beste kan exporteren?
Ik wil alle betalingen naar 1 partij (was maandelijks) op een rijtje hebben. De zoekfunctie werkt prima, maar vervolgens kan je er niks mee.. en ik zou meerdere screenshots nodig hebben, die dan overlappen dus dat wordt heel onduidelijk.
Support al een berichtje gestuurd? Die kunnen je vaak rete snel helpen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
geen idee, zou persoonlijk gewoon een export van alle transacties maken en zelf even greppen naar de juiste regels.

[ Voor 10% gewijzigd door mcDavid op 31-01-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Mjaa.. geen zin om met hun te kletsen.. verleden al vaak gedaan.. heb nu van elke afschrijving apart een screenshot gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jazco2nd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:38:
Mjaa.. geen zin om met hun te kletsen.. verleden al vaak gedaan.. heb nu van elke afschrijving apart een screenshot gemaakt..
Oke, dus je wilt geen contact met support? Dan zou ik ook niet klagen over missende features of zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
DennusB schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Oke, dus je wilt geen contact met support? Dan zou ik ook niet klagen over missende features of zo...
Lekker bijdehand. Waar lees je dat? Jij weet toch helemaal niet hoe frequent ik reeds contact leg met Support?
Ik heb ontzettend vaak contact met Support. Op een gegeven moment wil ik ook gewoon zelf mn zaken kunnen regelen. Het begint haast aan te voelen als een ouderwets bankkantoor omdat ik telkens een medewerker nodig. Ik heb ze bijvoorbeeld elke 2 weken nodig voor een afschrift van en/of rekeningen.

Ik ben verder een groot fan van Bunq, maar ze hebben regelmatig behoefte aan constructieve feedback. Soms hebben ze echt teveel Kool-Aid gedronken.

[ Voor 10% gewijzigd door Jazco2nd op 31-01-2018 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
mcDavid schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:38:
geen idee, zou persoonlijk gewoon een export van alle transacties maken en zelf even greppen naar de juiste regels.
Aha! Ik dacht dat je alleen naar PDF kon exporten, zie nu dat je gewoon CSV kan kiezen _/-\o_
edit: gaat terug tot 25 september, niet verder helaas (heb alle maandelijkse afschrijvingen nodig, dat is over een periode over ruim anderhalf jaar). Toch maar ff de screenshotjes dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Jazco2nd op 31-01-2018 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcDavid
da's raar... ik kan gewoon het hele overzicht downloaden vanaf de dag dat ik de betreffende rekening geopend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
mcDavid schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:21:
da's raar... ik kan gewoon het hele overzicht downloaden vanaf de dag dat ik de betreffende rekening geopend heb.
Mijn fout, 25 sept 2016! Dacht dat het 2017 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
Hoe zit het bij jullie met acceptatie van de bunq-IBAN? Ik probeerde dit weekend een abonnement af te sluiten op Lonely Planet, maar de uitgever accepteert geen 10-cijferig IBAN…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
Sandro! schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:31:
Hoe zit het bij jullie met acceptatie van de bunq-IBAN? Ik probeerde dit weekend een abonnement af te sluiten op Lonely Planet, maar de uitgever accepteert geen 10-cijferig IBAN…
Geen problemen mee ondervonden en ik ben volledig over met alle incasso’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
Daar nog nooit problemen mee gehad ook al is bunq nu al ruim een jaar mijn enige bank; wel heel sporadisch dat je een webwinkel tegenkomt zonder bunq in de iDEAL-lijst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb recent alles voor de tweede keer over gezet naar bunq, want we zijn overgestapt op joint accounts. Geen centje pijn. Heb alleen wat moeilijkheden met Robeco maar ik vraag mij af of dat met bunq te maken heeft.

Inmiddels ook over gestapt op Premium en vanaf volgende maand is bunq m'n enige (gewone) bank nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Hier ook nog nooit problemen mee gehad idd. Heb één keer een webshop gezien die bunq niet in de lijst had, maar dat is alweer ruim een jaar geleden denk ik, zou nieteens meer weten welke het was.

Ik zou iig naast het melden bij Lonely Planet zelf, het ook even melden bij bunq. Die zijn er ook niet happig op en als een bank komt klagen maakt dat misschien iets meer indruk dan wanneer een enkele gebruiker dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
mcDavid schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:31:
[...]Ik zou iig naast het melden bij Lonely Planet zelf, het ook even melden bij bunq. Die zijn er ook niet happig op en als een bank komt klagen maakt dat misschien iets meer indruk dan wanneer een enkele gebruiker dat doet.
Dat heb ik ook gedaan! Zelf een mailtje gestuurd en info doorgestuurd naar bunq. Nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:41
MichielFRL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:10:
[...]

Geen problemen mee ondervonden en ik ben volledig over met alle incasso’s.
Zo ken ik er nog wel eentje.. Netflix heeft geen Bunq erbij staan. Geklaagd bij zowel Bunq als Netflix. In het geval van Bunq zijn ze er al een tijd mee bezig en lijkt het maar niet te lukken. Bij Netflix kreeg ik de tip om zo'n cadeaukaart te gaan gebruiken. WTF!? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielFRL
dieselb0y schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Zo ken ik er nog wel eentje.. Netflix heeft geen Bunq erbij staan. Geklaagd bij zowel Bunq als Netflix. In het geval van Bunq zijn ze er al een tijd mee bezig en lijkt het maar niet te lukken. Bij Netflix kreeg ik de tip om zo'n cadeaukaart te gaan gebruiken. WTF!? 8)7
Netflix wordt gewoon maandelijks geïncasseerd vanaf bunq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als je een nieuw account maakt bij Netflix kun je inderdaad gewoon kiezen voor bunq en dan werkt automatische incasso prima.

Wil je echter later deze incasso wijzigen naar bunq dan lukt dat niet en niemand lijkt te weten hoe dat kan.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
Ik zag onlangs een nieuwsbericht over de stijgende prijzen van betaalrekeningen. Er stond een overzichtje bij:
Prijsoverzicht betaalrekeningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frietsje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:33:
Ik zag onlangs een nieuwsbericht over de stijgende prijzen van betaalrekeningen. Er stond een overzichtje bij:
[afbeelding]
BUNQ is naar de duurste bank gegaan met het premium. Was ook de reden dat ik direct me rekening opzegde bij ze.

Die mastercard die se aanbieden is niet het geld waard eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:41
Beekforel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:09:
Als je een nieuw account maakt bij Netflix kun je inderdaad gewoon kiezen voor bunq en dan werkt automatische incasso prima.

Wil je echter later deze incasso wijzigen naar bunq dan lukt dat niet en niemand lijkt te weten hoe dat kan.

***members only***
AHA! Ik heb nooit m'n betalingsgegevens ingevuld en pas recent weer eens Netflix bekeken. Vandaar dat ik nergens Bunq kon selecteren. Wat stelletje amateurs dat ze nog geeneens een procedure hebben om een betalingsprovider toe te voegen pff 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 23:18
Op 20 maart wordt er een nieuwe bunq update gehouden (#7). https://together.bunq.com/topic/bunq-update7-is-coming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
En ze geven uitnodigingen weg aan de origineelste ideeën om er een feestje van te maken: https://together.bunq.com...vitation-to-bunq-update-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat ze gaan lanceren. Ik verwacht toch minimaal wel 3D Secure voor de MasterCard en nog meer van die 'fixes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

frietsje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:33:
[afbeelding]
Zo zie je wel heel duidelijk dat bunq zichzelf in de vingers snijdt. Misschien moeten ze kijken naar een tussenvorm die qua prijs wat meer gemiddeld is. Ben pas ook gaan downgraden met ING omdat ik papieren meuk en ouderwetse toestanden niet nodig heb, scheelde weer een beetje. Heb zelf ook totaal niet het gevoel dat ik wil upgraden met Bunq maar vind de gratis versie wel zeer handig voor 'erbij'. Eigenlijk bestaat de ideale bank nog steeds niet, dan zou je alle mooie features van meerdere banken moeten samenvatten en dan gemiddeld qua prijs moeten zitten. Soort modules aan/uitzetten die per module 50 cent kosten ofzo, evt maandelijks aan/uitzetten, lijkt me wel wat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
2Dutch schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:03:
[...]

Zo zie je wel heel duidelijk dat bunq zichzelf in de vingers snijdt. Misschien moeten ze kijken naar een tussenvorm die qua prijs wat meer gemiddeld is. Ben pas ook gaan downgraden met ING omdat ik papieren meuk en ouderwetse toestanden niet nodig heb, scheelde weer een beetje. Heb zelf ook totaal niet het gevoel dat ik wil upgraden met Bunq maar vind de gratis versie wel zeer handig voor 'erbij'. Eigenlijk bestaat de ideale bank nog steeds niet, dan zou je alle mooie features van meerdere banken moeten samenvatten en dan gemiddeld qua prijs moeten zitten. Soort modules aan/uitzetten die per module 50 cent kosten ofzo, evt maandelijks aan/uitzetten, lijkt me wel wat :)
Hoe zie je in hemelsnaam aan een prijslijstje dat bunq zich in de vingers snijdt? :?

Ja ze zijn duur. Dat wisten we al. Als genoeg mensen dat er voor over hebben, maakt dat toch niet uit?

Overigens hoop ik met je mee dat ze nog een keer met modules of iets dergelijks komen idd.

[ Voor 4% gewijzigd door mcDavid op 09-03-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

mcDavid schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:14:
Hoe zie je in hemelsnaam aan een prijslijstje dat bunq zich in de vingers snijdt? :?
Ja ze zijn duur. Dat wisten we al. Als genoeg mensen dat er voor over hebben, maakt dat toch niet uit?
Overigens hoop ik met je mee dat ze nog een keer met modules of iets dergelijks komen idd.
Het lijkt op een consumentenbondtabel (maakt niet uit verder) en als mensen zo overduidelijk in een overzicht een dikke prijs zien staan worden mensen niet bepaald nieuwsgierig naar wat die bank eigenlijk te bieden heeft.Op z'n Hollands 'pff duur echt niet' :+ Leuk dat je toch een mooie fanbase/gebruikersgroep weet op te bouwen die het geld er voor over hebben en begrijp me niet verkeerd ze hebben imho een gunfactor mee, maar op den duur wil je ook wegsnoepen bij andere banken. Dan zul je wel wat scherper geprijsd moeten zijn. Maar goed de gratis rekening is wel een goede kennismaking en natuurlijk bedoeld om mensen over de streep te trekken of in ieder geval nieuwsgierig te maken, helemaal prima.

Zal eens gaan posten op dat forum/communityding van ze van het weekend, als er al niet iets over modules of iets wat er op lijkt staat :)

-edit-
Nou dat wordt em dus niet blijkbaar :P
The chances of that happening are next to zero. We're focussing on those who are tired of the status quo and want an incredible experience. We feel that 7.99 is more than worth it. A typical gin & tonic costs more. Depending on your requirements there are plenty of other, more cheaper, options. They also come with a different experience, though.
Imho blazen ze wel een tikje te hoog van de toren. Fine by me, ik blijf free user :P

[ Voor 34% gewijzigd door 2Dutch op 13-03-2018 12:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Over iets minder dan een week is het weer tijd voor bunq update #7 en vandaag is een aantal bunqers wat opgevallen, waaruit zou kunnen blijken dat Apple Pay mogelijk naar Nederland, maar in ieder geval naar bunq komt.

Op de Apple pagina staat bij Italie ineens bunq in de lijst....bijzonder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nVbsUoRXcfU9tZGP1I2xONuF/full.png

Daarnaast heeft bunq gisteren op Instagram de suggestie gewekt dat er iets 'Apple gerelateerds' gaat komen, aangezien ze iculture taggen (naast Tweakers en nog een andere tech site).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IcMTuvRI2OrmbkenJE0R98DN/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 14-03-2018 11:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JackSparrow schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:02:
Over iets minder dan een week is het weer tijd voor bunq update #7 en vandaag is een aantal bunqers wat opgevallen, waaruit zou kunnen blijken dat Apple Pay mogelijk naar Nederland, maar in ieder geval naar bunq komt.

Op de Apple pagina staat bij Italie ineens bunq in de lijst....bijzonder. Daarnaast heeft bunq gisteren op Instagram de suggestie gewekt dat er iets 'Apple gerelateerds' gaat komen, aangezien ze iculture taggen (naast Tweakers en nog een andere tech site).
Oe, dat zou echt een stunt zijn. Zo'n "kleine" start-up bank en dan als eerste Apple Pay introduceren. Dat zou ze een berg extra klanten opleveren denk ik :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrazydonNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Bunq + Apple Pay =
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5GoVLqeAOo6PK/giphy.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
Waarschijnlijk komt iOS 11.3 ook ergens die week uit, dus het zal wel goedkomen!

Hopelijk komen ING, N26 en Revolut dan ook gelijk met Apple Pay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
oohh schreef op Wednesday 14 March 2018 @ 17:20:
Waarschijnlijk komt iOS 11.3 ook ergens die week uit, dus het zal wel goedkomen!

Hopelijk komen ING, N26 en Revolut dan ook gelijk met Apple Pay :)
Reken er bij die eerste maar niet op, op de Apple site zijn al afbeeldingen van bunq logo's gevonden...niet van ING helaas. N26 doet toch al Apple Pay? Ik kan in ieder geval met N26 gewoon Apple Pay gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
JackSparrow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 00:27:
[...]

Reken er bij die eerste maar niet op, op de Apple site zijn al afbeeldingen van bunq logo's gevonden...niet van ING helaas. N26 doet toch al Apple Pay? Ik kan in ieder geval met N26 gewoon Apple Pay gebruiken....
Ik ben er inderdaad ook bang voor. Maar ik hoop dat het gewoon een voorbode is voor de introductie van Apple Pay bij andere banken.

Apple Pay werkt inderdaad bij N26, maar dan moet je eerst je adres veranderen naar een Frans/Spaans/Apple Pay-land, een nieuwe kaart aanvragen en dan maar hopen dat het werkt. Zeer omslachtig. Of is dat nu niet meer het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
oohh schreef op Thursday 15 March 2018 @ 00:34:
[...]

Ik ben er inderdaad ook bang voor. Maar ik hoop dat het gewoon een voorbode is voor de introductie van Apple Pay bij andere banken.

Apple Pay werkt inderdaad bij N26, maar dan moet je eerst je adres veranderen naar een Frans/Spaans/Apple Pay-land, een nieuwe kaart aanvragen en dan maar hopen dat het werkt. Zeer omslachtig. Of is dat nu niet meer het geval?
Dat werkt, zo heb ik het ook gedaan. Is niet erg omslachting hoor. Je hoeft alleen het 'land' naar Frankrijk te zetten en bij postcode het volgende in te vullen : NL-1000AA Woonplaats en dat werkt gewoon. BInnen een week had ik een N26 kaart uit Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
Hm. Ik heb nu dus via Together een invite gekregen voor het event, maar… ik heb die avond al andere plannen. Bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 09:44
bunq op Twitter:
We noticed that many people think we might announce Apple Pay tonight. If Apple Pay were to launch in a specific country, they would announce this themselves. Tonight we'll host a bunq update in which we will introduce a lot of new, amazing stuff! 🌈
Lijkt er dus niet op dat Apple Pay erin zit vanavond (voor Nederland). Had het ook wel een beetje een rare zet gevonden van Apple om exclusief via bunq te gaan in NL, of anders hun NL uitrol via een bunq-event zouden laten aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MaffeMaarten schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Lijkt er dus niet op dat Apple Pay erin zit vanavond (voor Nederland). Had het ook wel een beetje een rare zet gevonden van Apple om exclusief via bunq te gaan in NL, of anders hun NL uitrol via een bunq-event zouden laten aankondigen.
Hmm shit :( Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
MaffeMaarten schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Al tasten we dan dus nog wel in het duister over de aanwezigheid van het bunq logo op de Italiaanse Apple Pay-pagina. Ik had namelijk ook even gedacht dat dat mysterie vanavond de wereld uit geholpen zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Of... bunq kondigt Apple Pay ondersteuning aan voor alle Europese landen waarin Apple Pay beschikbaar is... en Apple zelf kondigt ondersteuning aan voor Nederland bij hun event over een week :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Zr40 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:22:
Of... bunq kondigt Apple Pay ondersteuning aan voor alle Europese landen waarin Apple Pay beschikbaar is... en Apple zelf kondigt ondersteuning aan voor Nederland bij hun event over een week :Y
Haha, wishful thinking :) We gaan het zometeen zien. Heb weer een invite gekregen, dus ben er bij. Nog meer Tweakers aanwezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 12:23
https://9to5mac.com/2018/03/20/apple-pay-banks-late-march/

Apple pay voor Spanje en Italië dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
Evenement is ook live via telegram te volgen:
https://t.me/bunqupdate

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Of bunq rolt gewoon Apple Pay uit voor iedereen :P

https://together.bunq.com/topic/apple-pay-region_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Yep, hopen dat het ook met een Maestro werkt. Eerst maar eens wachten tot de app in de App Store beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 18-09 10:49
Ik zit nog op het oude gratis bunq (dus 4 cent per pintransactie betalen). Zou Apple Pay ook werken voor mij of is her premium-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
oohh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:19:
Yep, hopen dat het ook met een Maestro werkt. Eerst maar eens wachten tot de app in de App Store beschikbaar komt.
Volgens de screenshots wel (zie de Apple watch)

https://together.bunq.com/topic/apple-pay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Als ik m’n iPhone er voor in het Spaans moet zetten wacht ik nog wel ff haha.

Zou me niet verbazen als Apple volgende week Apple Pay uitrolt naar Nederland! Dan is Bunq er vast klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Een aantal mooie verbeteringen in de Android app! Nice. Ik hoop dat het wat wordt met Flow, dat zou echt fijne toevoeging zijn.

Verder niet zoveel bijzonders als je Tap & Pay al had... :D

@VirinR ben bang dat je dan naar premium moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
DennusB schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:32:
[...]

Als ik m’n iPhone er voor in het Spaans moet zetten wacht ik nog wel ff haha.

Zou me niet verbazen als Apple volgende week Apple Pay uitrolt naar Nederland! Dan is Bunq er vast klaar voor :)
Met Boon is het een kwestie van regio wijzigen, Apple Pay toevoegen, regio weer terug zetten.
Zou me niks verbazen als het met Bunq precies hetzelfde werkt.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Pagina: 1 ... 19 ... 161 Laatste

Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic

Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"