Precies hetzelfde voor mij. Ik ben destijds naar bunq gegaan omdat ik de Rabo duur vond en de app onbruikbaar. Vrij snel de volledige overstap gemaakt en sindsdien geen andere bank meer.ChrisM schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 12:48:
Ik heb 2 jaar geleden m’n huis verkocht, waarbij de overwaarde op m’n bunq rekening gestald werd, waarvan een deel een lening aan m’n ouders werd terug betaald en grote betalingen aan keuken- en badkamer leverancier werden betaald. 0,0 problemen. Geen 1 transactie niet doorgegaan, of vertraagd. Gebruik Bunq al iets van 8 jaar als main account.
(Ben echt geen bunq fanboy, maar wil wel een eerlijk beeld schetsen, ook van een andere kant waar het prima gaat!)
Hmm crap, m'n (meestgebruikte) maestro kaart van bunq is aangemaakt in de tijd dat je land ff op italie moest zetten om apple pay te kunnen gebruiken. Nu wil Geldmaat €4 in rekening brengen voor elke cash opname met die pas..
Zou eerder alle in-app tracking hekelen die ook plaatsvindt door derde databedrijven in alle bankierapps.Jerie schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:03:
[...]
Net als zo'n beetje alle andere banken prostitueren ze mijn data aan Google en Apple middels Google Pay en Apple Pay terwijl ze voorheen native NFC gebruikten.
[...]
Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"