Ik vond het best helder uitgelegd eigenlijk.

Transacties zijn niet zichtbaar in het overzicht van de kaart zelf, maar wel op het overzicht van de gekoppelde rekening én op een export van alle transacties op de kaart. Meer kan ik er ook niet van maken.

om wat voor transacties gaat dat
Het gaat om online betalingen. Betalingen met Apple Pay zijn wél zichtbaar. (Althans, transacties die in de winkel (POS) zijn gemaakt. Zou eens moeten kijken of online betalingen via Apple Pay wel netjes verschijnen of ook ontbreken.)
hebben die allemaal dezelfde kenmerken? is er een generieke noemer?
Het zijn uitgaande online betalingen. Meer is er niet identiek. Het gaat om betalingen van verschillende partijen die simpelweg allen onzichtbaar zijn tenzij je het overzicht exporteert naar PDF of kijkt op de gekoppelde bankrekening. (En als je dus op de gekoppelde rekening op de transactie tikt en van daaruit op de gekoppelde kaart tikt, dan bestaat de transactie opeens weer niet.

) Heel sporadisch staat er opeens wel een, maar daar vind ik niets "anders" aan dat zou verklaren waarom die wél verschijnt.
Twee dingen die verder nog opvallen: t/m ergens in september/oktober is alles netjes zichtbaar; vanaf ongeveer eind oktober/begin november beginnen de transacties te ontbreken. Daarnaast heb ik een aantal terugbetalingen ontvangen (eg: geretourneerde items of geannuleerde bestellingen): die transacties zijn wél netjes zichtbaar. (-edit- Maar, als je in het overzicht van zo'n terugbetaling rechts-bovenin de app op het geschiedenis icoon tikt: dan krijg je de geschiedenis van de transactie te zien. Daar is de uitgaande betaling ook niet aanwezig, enkel de refund. o0)
[
Voor 10% gewijzigd door
WhatsappHack op 12-12-2024 02:23
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)