Zit inderdaad zeker genoeg logica achter. Ik snap vanuit hun gedachtegang ook wel dat 1 abonnement natuurlijk veel makkelijker is qua onderhoud en duidelijkheid, iets waar de nodige tijd en daardoor dus geld in gaat zitten. Geld wat ze op dit moment niet hebben. Het is allemaal te begrijpen, maar of dat op dit moment het beste is wat ze kunnen doen? Mwoahhh.. Een extra abonnement tussen Free en Premium is denk ik het beste wat ze kunnen doen. Dat semi-modulaire is leuk en zou een toffe extra zijn, maar alleen al een 'Extra' abonnement gaat waarschijnlijk veel voor ze doen.Nickname27 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:23:
[...]
Dank voor de link, eindelijk is me nu duidelijk waarom bunq dit premium pakket zo heeft vormgegeven, anders dan het standaard antwoord "we willen de beste app ontwikkelen en onafhankelijk blijven".
[...]
[...]
Echter: als deze betaalmarkten zo verschillend zijn, waarom dan per se één pakket introduceren voor alle markten? Ik begrijp dat één duidelijk betaalpakket veel overzichtelijker en makkelijker te schalen is. Maar welke Nederlander heeft in godsnaam twee mastercards én een pinpas nodig? Of 10 cashopnames per maand? De ambities zijn groot en dat vind ik erg mooi om te zien (beetje Nederlands trots), maar zo scheep je je core markt waar je net vertrouwen aan het opbouwen bent op met een pakket waar die consument niets aan heeft.
Bunq: als er in het buitenland kennelijk vraag is naar het premium pakket dat jullie zojuist hebben geïntroduceerd voor die prijs, fantastisch dat jullie daarop inspelen. Maar maak daarnaast dan een aantrekkelijk betaalpakket voor ons in Nederland, degenen die jullie hebben geholpen naar waar jullie nu zijn, alsjeblieft!
Overigens: ze lijken daar wel daadwerkelijk mee bezig te zijn dus het is hopen dat dat ook snel komt voor ze.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 05-08-2017 17:28 ]