Dat is ook slordig dan... Het ding is toch gemaakt voor op de motor? Dan moet hij het ook in weer en wind blijven doen imo. Mijn Garmin Zumo 220 (oudje...) blijft prima werken met stortregen, nooit last van ghost-touches. De aansluiting is echter wel waardeloos als de Garmin er niet op zit, dit is namelijk simpelweg een miniUSB-stekker. In de houder zit wel een uitsparing waar je hem in kunt prikken, maar daar kan alsnog vocht bij komen. Ik ben inmiddels al aan mijn 2e bezig aangezien de 1e stukgegaan was, maar deze begint nu ook al corrossie te krijgen. Origineel zat er een rubber dopje voor over de stekker bij, maar bij de vervangende kabel zat deze helaas niet.Ruerd Jan schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Zelf gebruik ik de TT veelvuldig. Maar een paar spetters deren hem niet. Echter, als de sluizen opengaan dan kan je er vergif op innemen dat het ding zijn eigen leven gaat leiden. Scherm is dan dermate "bediend" dat iedere willekeurige handeling kan plaatsvinden. Tot aan het aanpassen van de taal aan toe. Ik zet de TT dan maar uit, ter voorkoming van erger.
Als het dan weer droog is, dan mag het beestje weer aan.
Afdekplaatje, standaard er niet bij. Maar Waypoint levert dit inderdaad. Alleen, zit de TT bij mij er nagenoeg altijd op.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul