Precies, of zo een geel doekje (moeders weet vast wat de echte naam is van zoiets

).
Anyway, zaterdag even bij HyperPro in Alphen geweest. Met Bas gesproken, en samen met hem de FJR aangevoeld. Man man man wat weet hij veel van veren en dempers. De achterkant was wat ingezakt, getuige de hoogte waarin hij hem omhoog kon trekken. "Het stuur wiebelt zeker als je duo niet helemaal stilzit? En hij duikt zeker als je alleen al naar je rem kijkt? Als ik het zo aanvoel zal ie wel een beetje pompen als je hem een lange bocht doortrekt zeker?"
Ik kon op een gegeven moment niets meer doen dan steeds maar ja-knikken.
En vóór, die stond ook wat zachtjes, maar Bas vond een schroefje waar ik het bestaan niet van wist, en wist hem al een beetje harder te maken.
Een afspraak gemaakt voor later komende maand, nieuw setje progressieve veren voor en achter, demper word nagezien (voelde te goed om te vervangen), en bovenal goed af te laten stellen. De inzet is hem hoger op de veren te krijgen, veel beter gedrag in de bochten, beter remgedrag (hard remmen = duiken en zelfs stuiterend voorwiel

) en nog meer comfort.
[
Voor 62% gewijzigd door
_Apache_ op 23-05-2016 10:05
]