Het grote motortopic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 106 Laatste
Acties:
  • 352.009 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Martin schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:04:
[...]

I stand corrected, valt me tegen van een niet-Amerikaanse 1670cc :/
240kg droog gewicht helpt ook niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
418O2 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:06:
[...]

240kg droog gewicht helpt ook niet echt
True, R1 zit zo rond de 200 gok ik, aardig verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MT01 is echt een gruwelijk mooie naked met een geluid om verliefd op te worden :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Zullen dan eindelijk Harley rijders zwaaien? Dan ben je ook eindelijk iemand met een dikke V-Twin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:44

Bommes

Capo del formaggio

de meeste harley rijders zwaaien ook naar mij als ik op de Vespa rijd.. :w

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioflap schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
Zullen dan eindelijk Harley rijders zwaaien? Dan ben je ook eindelijk iemand met een dikke V-Twin..
Je mag een mooie V-Rod of Sportster 1200 hier zo voor de deur zetten. Pracht Harley's zijn het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bioflap schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
Hier een andere dikke V-Twin in een RC8, maar Harley rijders zwaaien vaak niet. Deden ze op mijn vorige SV1000S met V-Twin ook niet hoor :P

Zal wel wat te maken hebben met het sportieve uiterlijk van beide. Dat er dan een V-Twin in zit boeit ze vast niet, als ze het al weten.

Sommige zwaaien ook wel hoor, maar dan meer de normale rijders die toevallig een Harley rijden. De gasten van Hell's Angel's of welke andere club dan ook zwaaien nooit. Gasten die niet bij zo'n club zitten maar op een Harley rijden voor dat soort imago zwaaien ook niet, het zijn meer de wat oudere mensen die niets met het idee van zo'n club te maken hebben en gewoon een Harley mooi vinden die wel zwaaien.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 26-04-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:47:
[...]

Die MT09 is wel iets meer dan 700cc, geloof 850 maar niet 100% zeker daarover.
850cc idd :)
Was trouwens ook altijd in de veronderstelling dat de MT-07 een 3 cilinder was; maar heeft er dus maar 2. Naja, lekker belangrijk ook. Ik ben iig erg blij met mijn MT-09 :D

Wordt een duur jaartje denk ik. Moeten binnenkort nieuwe bandjes onder die in een weekje Oostenrijk in juni ook wel weer redelijk op hun donder gaan krijgen :P En als het goed is gaat deze week mijn ZX-7R eindelijk van eigenaar wisselen en ga ik van de opbrengst waarschijnlijk een Hyperpro streetbox setje onder de MT laten zetten. Schijnt toch wel een goede investering te zijn.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bah, echte prutweer vandaag. Voor het eerst gehad dat m'n achterwiel een eigen leven begon te leiden bij het terugschakelen. Kwam niet door nat wegdek an sich, ws door combo daarvan met wat diesel oid op afrit S112 van de A10. Naja, dan erg voorzichtig door krappe bocht erna. Jammer voor de Land Rover achter me, maar had geen zin in de vangrail.

Ook nieuw dieptepunt qua verbruik: 1:14.3 - hoog tijd om de carbs weer eens te laten nakijken...

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 27-04-2016 00:37 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Bioflap schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:42:
[...]

Zou zo'n motor graag meenemen voor een proefrit! Toen echt zitten twijfelen of ik de MT-01 nam of de R1.
Hij lijkt me alleen tegenvallen qua acceleratie, maar daar kom je dan snel genoeg achter.
Dat zijn ook wel twee heel verschillende motoren ;) .
Op die MT-01 rijd je makkelijk een hele dag zonder problemen en plezier. Op mijn CBR600 merk ik toch na 3 uur dat een koffie pauze wel lekker is.
Hij kan mij op zich prima bijhouden maar voor velen is een 600 ook geen monster natuurlijk. Ik ben superblij met die CBR en volgens mij zit daar ook meer dan genoeg potentie in.

De MT-01 is gewoon een ander type motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoVermeir
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 13:15
Bommes schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:44:
[...]

Ook met mij FJ draaide ik op een 1 auto inrit gewoon een halve draai.
Echt dat kan met elke motor, denk dat je ook wel eens die fimlpjes hebt gezien van die motor gymkana met die Amerikaanse politie harley's.
skill! _/-\o_

ik vraag mij bij zoiets toch altijd af hoe ze het geleerd hebben. hoop kegeltjes gezet en blijven omver rijden tot ze eindelijk is blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met motorkleding van het merk John Doe? Heb een nieuwe outfit nodig voor op mijn nieuwe bike 8)

Het gaat mij dan met name om de volgende kevlar hoodie:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/28jboec.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:33:
De nieuwe MT07 Tracer van Yamaha lijkt mij een bestseller te worden :)

[afbeelding]

http://www.nieuwsmotor.nl...amaha-lanceert-tracer-700

Er komt trouwens ook nog een MT07 Tenere aan.
Ik pas er niet op :'(
418O2 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:
Ceasar, langzame slalom en achtje zijn gewoon erg lastig. Achtje heb ik 1x echt goed gedaan, dat was op mijn examen.
Ik vind dat juist de makkelijkste oefeningen, eigenlijk (en het achtje de meest "rewarding" - zat echt te glunderen toen ik die na een paar prutspogingen goed deed). Mijn lastigste oefening is (en blijft) uitrijden parkeervak. Heb het van de week nog een paar keer gepoogd te doen op de openbare weg maar echt lukken wil het niet.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

dion_b schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:36:
Bah, echte prutweer vandaag. Voor het eerst gehad dat m'n achterwiel een eigen leven begon te leiden bij het terugschakelen. Kwam niet door nat wegdek an sich, ws door combo daarvan met wat diesel oid op afrit S112 van de A10. Naja, dan erg voorzichtig door krappe bocht erna. Jammer voor de Land Rover achter me, maar had geen zin in de vangrail.
Ik had van de week ook voor het eerst dat ik met terugschakelen een eigenwijs achterwiel had.. nu snap ik een slipperclutch ook. Maar ik moet zeggen dat het puur mijn eigen schuld was, want ik schakelde ook wel lomp terug...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

GeeMoney schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:07:
[...]

Op die MT-01 rijd je makkelijk een hele dag zonder problemen en plezier. Op mijn CBR600 merk ik toch na 3 uur dat een koffie pauze wel lekker is.
Hij kan mij op zich prima bijhouden maar voor velen is een 600 ook geen monster natuurlijk. Ik ben superblij met die CBR en volgens mij zit daar ook meer dan genoeg potentie in.

600 geen monster? Dan kunnen ze gewoon niet rijden.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:25
GeeMoney schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:07:
[...]

Koffiepauze is altijd goed bij een tourtochtje. :Y :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tdw schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:09:
[...]

Ik pas er niet op :'(

[...]
Te groot? Te Klein? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De enige reden die ik kan bedenken is te klein zijn, zo'n Tracer is behoorlijk groot. Maar ja, dan kun je gewoon schuin voor het stoplicht staan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Lol krat check:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1461750612-800-x-478px-IMAG0765_800x478.jpg
Die had ik 3 jaar terug al 1tje.. :P

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:50:
[...]

Lol krat check:
[afbeelding]
Die had ik 3 jaar terug al 1tje.. :P
Bommes de trendsetter!
heb je wel een baard en een ruitjeshemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Nee beide niet, en zal ook nooit gebeuren.
Mijn vrouw heeft daar een verbod op laten vast leggen in onze huwelijkse voorwaarden... :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
Zo weer wat up- en downgrades aan de Shiver gedaan. Heb de Leovince SBK toch maar weer gedemonteerd en de originele uitlaat terug geplaatst. Dat is fijner voor mijzelf en de rest van Nederland ;)

Daarnaast handvatverwarming en een Garmin Zumo 350 gekocht (gebruikt) om straks lekker te kunnen toeren. Merk toch dat je vooral de bekende rondjes rijdt en straks lekker routes inladen :)

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 27-04-2016 12:02 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Derde keer in 2 maanden tijd dat ik de pechhulp moet laten komen opdraven: voor de 2e keer een lekke achterband :( Die hele band weer vervangen gaat weer duur worden. En vandaag is geen enkele motorzaak open. En de pechhulp doet vaak moeilijk met het plaatsen van een paraplu (bij een motor) zodat ik kan verder rijden.

Diepe, diepe zucht... dat wordt weer een paar dagen met OV (kost me weer anderhalf tot twee uur per dag aan reistijd meer dan met de motor) naar werk en terug :(

* Blue-eagle is gruwelijk pissig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Blue-eagle schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:05:
...
En de pechhulp doet vaak moeilijk met het plaatsen van een paraplu (bij een motor) zodat ik kan verder rijden.
...
Echt? Waarom willen ze dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Balen man.
Zeker als je het zo kort achtereen hebt.
Ik had paar jaar terug ook een nieuwe pilot road 2 laten steken en nog geen 500 km later rijd ik over glas en ik geraakte net bij de bandencentrale. Het was echt glibberen op de baan en hem op de velg goed zetten aan de bandencentrale.
Kostelijke pech even.

Een plug doen ze nooit bij een motorband in België. Bij de auto geen probleem zolang het niet in de zijkant is.
Vriend van de schoonzus werkt in een garage en die zegt dat er mensen soms bij hun auto ook plugs willen laten steken in de zijkant, wat ook helemaal niet mag eigenlijk.

En dat willen ze niet doen omdat dit levensgevaarlijk is :p
Een band van een motor is wat anders dan die van een auto, waar ze het ook alleen in het platte stuk van het loopvlak doen normaal. Verder heb je er maar 2 op de moto en ga je garantie op je bek als die het ineens begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Dryhte schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:09:
[...]

Echt? Waarom willen ze dat niet doen?
Nuance: paraplu plaatst de hulpdienst niet, da's meer een prop denk ik?

Maar een motor heeft 2 banden nodig. Een auto kan op 3 banden nog prima doorrijden en veilig tot stilstand komen. Desnoods met kreukelzone en airbag :+ Een motor heeft die luxe niet. Een prop plaatsen ze in de voorband absoluut niet. De achterband is mij de vorige keer wel gelukt, maar met enorme tegenzin van de monteur die ook z'n baas eerst moest bellen.
DaemonAngel schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:11:
Balen man.
Zeker als je het zo kort achtereen hebt.
Ik had paar jaar terug ook een nieuwe pilot road 2 laten steken en nog geen 500 km later rijd ik over glas en ik geraakte net bij de bandencentrale. Het was echt glibberen op de baan en hem op de velg goed zetten aan de bandencentrale.
Kostelijke pech even.
Dat is ook zuur inderdaad zeg... Hier ga ik dus toe zijn aan de 3e Michelin Pilot Road 4 GT :'(

Hier wel (weer) aan de onderkant van de band, niet aan de zijkant. Lijkt een stuk ijzer (schroef?) te zijn wat zich in een groef heeft genesteld. Hoop dat de binnenkant van de band niet aan gort is...

Hoe dan ook: gevaarlijk inderdaad. Ik ga niet met een prop rond blijven rijden. Wordt dus weer een nieuwe band plus manuren. Dat was de vorige keer zo'n 200 Euro (en ik werd gematst).

En inmiddels een prop laten plaatsen, met tegenzin door de beste man ;) Maar voor een klein ritje naar een motorzaak is dat prima denk ik zo.

Hebben hier mensen ervaring met een prop laten vervangen door een paraplu? De monteur gaf net aan dat zoiets wel kan. Maar de zaak waar ik de vorige keer de band liet vervangen vond van niet. Who's right?

[ Voor 53% gewijzigd door Blue-eagle op 27-04-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37

steveman

Comfortabel ten onder

Motor aan het schoonmaken... begon met een lekker zonnetje... toen werd het donker... en toen stond ik daar in de hagel :')
Blue-eagle schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:05:
[...]voor de 2e keer een lekke achterband :( [...]

Aargh! Zuur :/

Overigens, 200 euro voor nieuwe band + montage vind ik duur.

Op motorbandenmarkt is zo'n band 155 uuro inc. verzenden. Montage op achterwiel was vorige keer dat ik het liet doen 25 euro? (Hmm toen had ik wel los het wiel meegenomen geloof ik)

[ Voor 73% gewijzigd door steveman op 27-04-2016 15:32 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
200 euro is ook wat ik betaald heb. Zelfs meer onlangs voor een pirelli angel GT waar ik 234 euro betaald heb. Maar dat was wel bij mijn merk garage (doe ik nooit meer, was ineens super duur :o - vorige keer was da voor een achterband 50 euro minder). Int vervolg weer bij de bandencentrale...

Ja voor even kort nog te rijden moet dat nog wel kunnen vind ik. Zeker als het de achterband is en je het weet. Dan blijf je braaf van banen met hoge snelheid af.

Een plug/paraplu of w/e het noemt laat ik bij motorbanden niet plaatsen.
Al wel gemerkt dat ik meerdere spijkers in mijn band had zitten.
Toen dat die werd vervangen zaten er blijkbaar 5 in :o
Ik ging toen veel door het stadscentrum langs de file voorbij door de goot (langs de kant van de baan) en hier ligt natuurlijk veel zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:54:
Nee beide niet, en zal ook nooit gebeuren.
Mijn vrouw heeft daar een verbod op laten vast leggen in onze huwelijkse voorwaarden... :) :P
Ja 2 personen met een baard op een scooter word wat veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
steveman schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:22:
Motor aan het schoonmaken... begon met een lekker zonnetje... toen werd het donker... en toen stond ik daar in de hagel :')

[...]

Aargh! Zuur :/

Overigens, 200 euro voor nieuwe band + montage vind ik duur.

Op motorbandenmarkt is zo'n band 155 uuro inc. verzenden. Montage op achterwiel was vorige keer dat ik het liet doen 25 euro? (Hmm toen had ik wel los het wiel meegenomen geloof ik)
De band die ik wil kost 170 Euro, en m'n motor is een beetje een lastpak, eraf halen van de band kostte de vorige keer al drie kwartier, het plaatsen van de band op de velg en balanceren ook iets van een kwartiertje denk ik, dan nog terug plaatsen enzo. Denk dat ik al met al anderhalf tot twee uur heb moeten wachten, dan vind ik 200 Euro erg schappelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Tylen schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:19:
[...]

600 geen monster? Dan kunnen ze gewoon niet rijden.
Dat zeg ik dan ook altijd inderdaad. Volgens mij haalt 90% lange na niet alles uit die 600 laat staan een 1000.
Ik kan van mezelf niet zeggen dat ik een goede rijder ben maar ik kijk goed vooruit en neem de bochten aardig en vermaak me verder prima.
Nog steeds erg blij met die CBR, jij hebt er ook 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik durf/kan mijn 600 op de openbare weg ook niet vol gebruiken. Op het circuit zal je misschien wat voordeel kunnen hebben als je erg goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 600cc naked/sport/tour in handen van een goede rijder is op de openbare weg ruim voldoende om alles en iedereen helemaal zoek te rijden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:02:
Een 600cc naked/sport/tour in handen van een goede rijder is op de openbare weg ruim voldoende om alles en iedereen helemaal zoek te rijden ;)
Als ik met mijn 250cc het merendeel van de motorrijders al makkelijk bijhoud zou dat met een 600cc helemaal goed moeten komen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

GeeMoney schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:34:
[...]

Dat zeg ik dan ook altijd inderdaad. Volgens mij haalt 90% lange na niet alles uit die 600 laat staan een 1000.
Ik kan van mezelf niet zeggen dat ik een goede rijder ben maar ik kijk goed vooruit en neem de bochten aardig en vermaak me verder prima.
Nog steeds erg blij met die CBR, jij hebt er ook 1?
Ik heb een R6 en ducati monster 600. Al is die laatste wel een monster maar ook erg traag ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:20:
[...]

Als ik met mijn 250cc het merendeel van de motorrijders al makkelijk bijhoud zou dat met een 600cc helemaal goed moeten komen.. >:)
De grap is dat je met een lichte fiets meer kan gooien dan en oude, je kan dus in de bochte zware motoren weer bijhalen terwijl je op rechte eind weer gaat verliezen..

Dat is ook een van de redenen dat ik voor mijn volgende motor ook naar wat lichters zit te kijken.. op de snelweg mis je misschien die powerboost maar voor de lol bochtjes draaien maakt dat weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38
Even een vraagje aan de geleerden hier.

Ik overweeg voor de 2e keer mijn CBR1000RR te koop te zetten. Afgelopen najaar op het motor-forum/motorshopper vermeldt en op autoscout24. Geen reacties. Vraagprijs had ik rond de 5500 voor een 2006 model. Wie heeft er goede ervaringen met marktplaats of een andere site o.i.d. om de fiets met redelijke zekerheid en voor een nette prijs te verkopen?

Ik gebruik de motor te weinig momenteel en dat vind ik dan weer zonde, en aangezien je bij mp moet betalen zoek ik een beetje zekerheid dat de kansen hoger liggen om te verkopen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Marktplaats is de place to Be. Daar zoekt iedereen. Dus ik zou er gewoon een paar centen tegenaan gooien om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:52:

Ik overweeg voor de 2e keer mijn CBR1000RR te koop te zetten. Afgelopen najaar op het motor-forum/motorshopper vermeldt en op autoscout24. Geen reacties. Vraagprijs had ik rond de 5500 voor een 2006 model. Wie heeft er goede ervaringen met marktplaats of een andere site o.i.d. om de fiets met redelijke zekerheid en voor een nette prijs te verkopen?

Ik gebruik de motor te weinig momenteel en dat vind ik dan weer zonde, en aangezien je bij mp moet betalen zoek ik een beetje zekerheid dat de kansen hoger liggen om te verkopen.
Mijn ervaring is dat vrijwel heel NL wel op MP gaat kijken voor een motor. Helaas kost het inderdaad geld, maar het is niet anders. Mijn vorige 2 motoren heb ik ook op MP gezet, dan kost het maar 25 euro, het zorgt er wel voor dat je publiek zo groot mogelijk is. Verder gewoon overal plaatsen waar het gratis is, zoals inderdaad op MF.

Verder is het handig om de beste motor te hebben voor de juiste prijs. Of bij een standaard ding gewoon goedkoop te zijn. Ik vang er persoonlijk liever 300 euro minder voor dan dat ik er maanden mee blijf zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Iemand een GSX kwijt? Politie Middelburg zoekt de eigenaar:
https://www.instagram.com...en-by=wijkagentmiddelburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Oei, twee mooie motoren gezien:
- Gsr 600 zwart, 16k km, leovince uitlaatje voor 4450 Euro, 3 maanden garantie, 3 uur rijden
- Gsr 600 zwart. 35k km, 4750, 6 maanden garantie, 1 uur rijden

Die tweede sowieso as vrijdag maar eens bekijken denk ik.

[ Voor 64% gewijzigd door SavageBrother op 28-04-2016 08:16 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:41

Mijn laatste motor heb ik op http://motoroccasion.nl/motoren gevonden. :) Ik vind het daar iets prettiger zoeken dan op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Bedankt voor de tips, binnenkort even wat foto's maken met beter weer en dan kan die op marktplaats (en de rest)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 18:24
Hey, dat gebouw ken ik.
Groeten aan Robert en Marco!

Zeg maar, V-Strom met veel kilometers tegen Marco. Dat zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Heb toentertijd mijn Harley op www.motor-forum.nl verkocht voor een goede prijs :) Volgens mij gratis adverteren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Jelte schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:56:
[...]
Te groot? Te Klein? Waarom niet?
Zadelhoogte is veel te hoog. Ik les op een verlaagde CBF 600, en als ik op de "normale" hoogte CBF ga zitten (785 mm uit m'n hoofd), dan kunnen m'n voeten al niet plat op de grond. Die MT07 heeft een hoogte van 845 mm... :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Vandaag eerste snelweg rit met de Shoei Neotec helm... (ik kwam van een LS2 systeemhelm). Verdict: prijzig maar een heerlijke upgrade:
- stiller (met dezelfde oordopjes, Alpine motosafe)
- aerodynamisch (met de LS2 voelde mijn hoofd bij hoge snelheden als een speelbal van de wind, met deze helm absoluut niet)
- de bediening van het zonnevizier op de LS2 was handiger ;) maar goed ik gebruik dat toch niet echt
- alle verluchtingsklepjes zijn bij fris weer alvast nutteloos (de helm voelt 't fijnste aan met alles gesloten, althans op de snelweg). Maar misschien dat dat in de zomer anders wordt ;)

Met de andere helm voelde 140km/h bijzonder snel aan, met de NeoTec voelde ik eigenlijk geen verschil tussen 100 en 140km/h (aan nek en hoofd).

Blij met mijn upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
tdw schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:10:
[...]

Zadelhoogte is veel te hoog. Ik les op een verlaagde CBF 600, en als ik op de "normale" hoogte CBF ga zitten (785 mm uit m'n hoofd), dan kunnen m'n voeten al niet plat op de grond. Die MT07 heeft een hoogte van 845 mm... :+
Ah, ja. Dan zijn de 'hoger op de poten' motoren niet voor jou. Wél voor mij met mijn 1,93 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
tdw schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:10:
[...]

Ukkie :+

Al is die MT07 voor mij dan meteen leuk, zelfs nog hoger dan mijn Varadero met 838mm :D

Dat gebeurt mij toch zelden, dat ik nog grotere fietsen tegen kom :+

Gisteren dagrijverlichting ingebouwd in de knipperlichten (hebben nu dubbele functie) en tegelijkertijd een 12V aansluiting in het dashboard gemaakt.

Was een flink karwei, zeker voor iemand die er niet heel handig in is, maar het is me uiteindelijk wel allemaal gelukt :) Erg blij met het resultaat :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Heel klein ben ik niet (1,80-81) maar ik heb in verhouding korte pootjes. Als vrienden die ongeveer even lang zijn in mijn auto gaan zitten vouwen ze zich bijvoorbeeld helemaal klem tussen het stuur _O-

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Na een paar dagen knutselen is het inmiddels gelukt om mijn Zümo 595 op de motor te krijgen.
Wilde alles weer netjes afwerken, dus dat kostte even wat tijd. Ook wat onenigheid over de verloopkabel. Volgens de leverancier was het niet mogelijk om de Garmin aan mijn intercom te krijgen. Daar trappen we niet in natuurlijk :P

Blijft een onwijze bende overigens; de meeste kabels zijn veel te lang, en ik heb niet zo'n zin om die audiokabels in te korten.

Verloopkabeltje solderen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O2JgTUFcb4s91b3oXu5XSqR1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EhMlbvurf0TSJAXSiizbWEdm/full.jpg

Toen moest het op de motor:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6QGSkqjd6M8r6rI8vqlYP9Sh/full.jpg

Uiteindelijk gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/idtgXpZRV8WY4tGgdKR2ndhp/thumb.jpg

Enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat de Ram mount niet echt lekker grip heeft op de Touratech knop voor het balhoofd.

Toen alles gemonteerd was, ook wat verder aan het rommelen geweest met de route voor volgend weekend. Basecamp werkt niet echt heel erg relaxed, maar je kunt iig een educated guess geven over wat de garmin gaat doen.
Uiteindelijk ook de OnRoute motorkaart maar aangeschaft. Dat zijn toch wel een stuk leukere wegen!

De Trip van Zoetermeer naar Dinant ging ineens van 3:11 naar ruim 9:30 :D

Zit alleen nog wel met enkele vraagtekens, maar deze zullen zich onderweg denk ik wel gaan verklaren. Heb ze ook al aan waypoint gesteld, maar misschien weten jullie hier ook wel antwoord op:
- Hoe gaat de Garmin om met meerdere tegelijk geinstalleerde kaarten? Welke krijgt de voorkeur (CN of OnRoute)
- Op welke instelling moet mijn Garmin staan om zo goed mogelijk gebruik te maken van de onroute kaart? Er zit namelijk ook een 'avontuurlijke routes' optie op, maar wellicht bijt dat elkaar.

[ Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 28-04-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:25
Pfff, regent het hier eens niet, maar is het ijskoud en geven ze later op de dag regen.
Bah bah bah.. Wat een lange herfst hebben we toch...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Eoghlear schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:58:
Vanmorgen mijn laatste volledige les gehad. Vrijdag afrijden. Helaas geen goede generale, mede door het weer drijfnat geworden. 2 uur in de regen lessen en snelweg rijden is geen pretje. Zo koud heb ik het lang niet gehad. Gelukkig deed de handvat verwarming nog wat compenseren.

[...]
Heel veel succes morgen en gefeliciteerd met je verjaardag! :*)
418O2 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:
Ceasar, langzame slalom en achtje zijn gewoon erg lastig. Achtje heb ik 1x echt goed gedaan, dat was op mijn examen.
Ja, hoor vooral dat de 'beruchte' 8 moeilijk is. Denk dat als ik eenmaal het constant houden van het gas onder controle heb en bij remmen met de achterrem dat die wel moeten lukken. Aan het gewicht en de wenbaarheid van de Duke zal het in ieder geval niet liggen.

Vanaf 1 minuut wat slalommen en langzaam rijden. Volgens mij is dit te vergelijken met de langzame slalom. 3 meter tussen elke pilion was het als ik het me goed herinner.
Ruerd Jan schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:54:
[...]

Hey, dat gebouw ken ik.
Groeten aan Robert en Marco!

Zeg maar, V-Strom met veel kilometers tegen Marco. Dat zou voldoende moeten zijn.
Zal ik doen! Had Robert tijdens de proefles en Marco eergisteren tijdens de eerste 'echte' les. Marco liet gisteren ook nog even als een trots haantje zien hoe je met een 125cc naked aardig krappe cirkeltjes kunt rijden. :+

Vind ze allebei erg fijne instructeurs! Klopt het dat Marco vooral AVB doet en Robert AVD?
kazzzdafke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:57:
Pfff, regent het hier eens niet, maar is het ijskoud en geven ze later op de dag regen.
En ik dacht 'oh nu ik nog later begin met lessen zal het weer welke elke les top zijn'... ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
caesar1000 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:09:
Ja, hoor vooral dat de 'beruchte' 8 moeilijk is. Denk dat als ik eenmaal het constant houden van het gas onder controle heb en bij remmen met de achterrem dat die wel moeten lukken. Aan het gewicht en de wenbaarheid van de Duke zal het in ieder geval niet liggen.

[video]

Vanaf 1 minuut wat slalommen en langzaam rijden. Volgens mij is dit te vergelijken met de langzame slalom. 3 meter tussen elke pilion was het als ik het me goed herinner.
Ghehe, dit is echt heel slecht. het AVB examen is een stuk moeilijker als je dat vergelijkt met wat ze hier proberen te laten zien. Ik kan die oefeningetjes nog beter op mijn Varadero. Op een Duke 125 moet je veel krappere bochtjes kunnen draaien, ze schuinen verdorie niet eens af joh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Blue-eagle schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:39:
[...]

Heb toentertijd mijn Harley op www.motor-forum.nl verkocht voor een goede prijs :) Volgens mij gratis adverteren daar.
Het zal ook zeker mogelijk zijn, wellicht dat de CBR1000RR wat minder in trek is of op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
Hooglander1 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:49:
[...]

Gisteren dagrijverlichting ingebouwd in de knipperlichten (hebben nu dubbele functie) en tegelijkertijd een 12V aansluiting in het dashboard gemaakt.

Was een flink karwei, zeker voor iemand die er niet heel handig in is, maar het is me uiteindelijk wel allemaal gelukt :) Erg blij met het resultaat :)
Mooi! heb je al een filmpje van hoe het eindresultaat nu werkt/eruit ziet etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Dinsdag avond in de stromende regen mijn eerste motor op mogen halen! een Yamaha FZ1 N (2009). Wat een mooie bruut ogende motor! en meteen de meest comfortabele! (ben 203 centimeters kort).
kazzzdafke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:57:
Gisteren op een korte hagelbui na prachtig weer gehad, was eerst ook anders voorspeld. Gisteravond was voor vandaag nog allemaal onweer voorspeld, vanochtend keek ik naar buiten, zonnetje schijnt, pakt het weer er bij. 's ochtends zon, eind van de middag kans op regen. Het is te wisselvallig voor een betrouwbare weersvoorspelling.

De gok maar genomen en lekker met een omweg naar werk gereden!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AcojwUTXf4TyK1dMFwWrjSsq/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen zat ik een hele tijd achter een motorrijder op een Honda VFR met een pittige rijstijl en hij reed ook mooie lijntjes en keek goed. Alleen zo jammer dat hij elke bocht afschuinend (dus als een motorcrosser de bocht door) nam. Zeker met zijn pittige rijstijl kan dat nog wel eens verkeerd uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:58:
Vanmorgen zat ik een hele tijd achter een motorrijder op een Honda VFR met een pittige rijstijl en hij reed ook mooie lijntjes en keek goed. Alleen zo jammer dat hij elke bocht afschuinend (dus als een motorcrosser de bocht door) nam. Zeker met zijn pittige rijstijl kan dat nog wel eens verkeerd uitpakken.
Nee joh, dat is hip! Schaafstijl! :P

*sarcasm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 18:24
[...]

Zal ik doen! Had Robert tijdens de proefles en Marco eergisteren tijdens de eerste 'echte' les. Marco liet gisteren ook nog even als een trots haantje zien hoe je met een 125cc naked aardig krappe cirkeltjes kunt rijden. :+

Vind ze allebei erg fijne instructeurs! Klopt het dat Marco vooral AVB doet en Robert AVD?
Ik heb voornamelijk les gehad van Marco en maar een paar keer van Robert. Maar ik ben er van overtuigd dat je bij beide heren goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Hooglander1 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:21:
[...]

Ghehe, dit is echt heel slecht. het AVB examen is een stuk moeilijker als je dat vergelijkt met wat ze hier proberen te laten zien. Ik kan die oefeningetjes nog beter op mijn Varadero. Op een Duke 125 moet je veel krappere bochtjes kunnen draaien, ze schuinen verdorie niet eens af joh :D
Ja, inderdaad. Ik had vanochtend het eerste de beste filmpje op YouTube bekeken waarin de langzame slalom werd behandeld, maar daar staan toch redelijk ver uit elkaar. Als je dan andere video's bekijkt is het al een stuk krapper. Hoe zit het trouwens met die noodstop? Bestaat die oefening omdat ze destijds wilden kijken of mensen ook goed, snel en gecontroleerd konden remmen zonder ABS? Als je ABS hebt zou je in principe gewoon hard kunnen remmen et voilà. Dan is die hele oefening eigenlijk niet nodig.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Nu online

Patrock

caesar1000 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:15:
[...]
Hoe zit het trouwens met die noodstop? Bestaat die oefening omdat ze destijds wilden kijken of mensen ook goed, snel en gecontroleerd konden remmen zonder ABS? Als je ABS hebt zou je in principe gewoon hard kunnen remmen et voilà. Dan is die hele oefening eigenlijk niet nodig.
Als je net tegen de ABS aan remt, sta je sneller stil dan met ABS. Het hele AVB gaat er om dat je laat zien dat jij de motor baas bent, en niet andersom. De noodstop is een verplichte oefening, waarbij de ABS in mag grijpen. Echter vinden veel mensen het eng om hard te remmen. Persoonlijk denk ik dat zij graag willen zien dat jij durft te remmen. niet bang bent voor de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
[...]

Ja, inderdaad. Ik had vanochtend het eerste de beste filmpje op YouTube bekeken waarin de langzame slalom werd behandeld, maar daar staan toch redelijk ver uit elkaar. Als je dan andere video's bekijkt is het al een stuk krapper. Hoe zit het trouwens met die noodstop? Bestaat die oefening omdat ze destijds wilden kijken of mensen ook goed, snel en gecontroleerd konden remmen zonder ABS? Als je ABS hebt zou je in principe gewoon hard kunnen remmen et voilà. Dan is die hele oefening eigenlijk niet nodig.
Ik had het gevoel dat je gewoon moest kunnen bewijzen dat je het voertuig voldoende beheerst om op een krappe oppervlakte te durven versnellen tot meer dan 50km/h, en dat je (zo nodig) durft voluit in de ankers gaan.
Patrock schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:37:
[...]

Echter vinden veel mensen het eng om hard te remmen. Persoonlijk denk ik dat zij graag willen zien dat jij durft te remmen. niet bang bent voor de motor.
inderdaad, zo voelde ik het ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
In België zijn er twee remtesten:
11. PLOTS REMMEN
Op het einde van de tweede bocht moet de kandidaat versnellen
naar minstens 50 km/u, zowel op droog als nat wegdek. Eens voorbij
de snelheidsmeter moet de kandidaat zo remmen dat hij op een zo
kort mogelijke afstand tot stilstand komt. Het belangrijkste is dat de
kandidaat zo kort mogelijk remt zonder zijn evenwicht te verliezen
en zonder te vallen. Indien de motorfiets uitgerust is met een ABSsysteem,
maakt het niet uit of dit wel of niet in werking treedt.

--> ABS aan no issue

8. PRECISIEREMMEN
Na het ontwijken van de hindernis zal de kandidaat de motorfiets
terug in rechte lijn plaatsen en met precisie remmen door het voorwiel
te laten stoppen in de cirkel. Indien de motorfiets uitgerust is met een
ABS-systeem, mag dit niet in werking treden. De wielen mogen niet
blokkeren.
Het doel is nagaan of de kandidaat:
- de remkrachten correct doseert
- het ABS-systeem niet in werking laat komen
- de plaats waar hij wenst tot stilstand te komen, nauwkeurig kan
bepalen
- de motorfiets terug recht kan plaatsen na het manoeuvre
“Ontwijken van een hindernis” en dan pas gaat remmen
- de juiste kijktechniek toepast.

Het is dus bij deze niet als een mongool aan je remhendel heinzen en met je klomp op de achterrem stampen.
Het remmen tussen het uitwijken en de cirkel waarin je stil moet staan is serieus doorremmen hoor.
Maar omdat je weet dat je het gaat doen kan je gedoseerd je rem gebruiken, dus braaf opbouwen, en dan gaat je ABS niet aan normaal zelfs als je echt hard doorremt.
Op de openbare weg is ABS wat anders, als je plots moet remmen ga je uit reflex zo hard aan je hendel trekken als je kan en dan gaat je ABS ervoor zorgen dat je niet op je bek tot stilstand komt.

Ik vind het wel goed dat beiden er tussen zitten. Zoals eerder aangehaald durven doorremmen op je moto is belangrijk.
Weten dat je best wel hard kan trekken aan die remhendel.
Maar ook weten dat je best wat afstand nodig hebt zelfs als je alles dicht gooit om tot stilstand te komen.
Maar ook rustig kunnen doorremmen zodat je niet elke keer dat je remt op je bek ligt xD.

Een vriendin heeft in de UK haar motorrijbewijs vorige maand gehaald en daar moeten ze niet eens een 8 tje rijden :o
Dat is het moeilijkste deel van dat heel examen.

Samen met het traag rijden. Maar als je wat lui bent aangelegd zoals ik dan leer je al snel traag rijden zodat je je voet niet altijd op de grond moet zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Precies een week geleden mijn AVB gehaald. Erg vriendelijk examinator die ook aangaven dat als je iets harder dan 50 rijdt en je doet een noodstop ze dan zien en natuurlijk wordt je remweg dan ook iets langer, maar dat zijn dingen waar ze rekening mee houden. ABS mag, maar hoe meer ABS je gebruikt, hoe langer je remweg wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door boswandeling op 28-04-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
Patrock schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:35:
Dinsdag avond in de stromende regen mijn eerste motor op mogen halen! een Yamaha FZ1 N (2009). Wat een mooie bruut ogende motor! en meteen de meest comfortabele! (ben 203 centimeters kort).
Gefeliciteerd d:)b Goed om te horen dat er meer opties zijn voor lange rijders, ben wel benieuwd hoe het totaalplaatje staat. Welke lengtemaat heb je?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

DaemonAngel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:33:
Een vriendin heeft in de UK haar motorrijbewijs vorige maand gehaald en daar moeten ze niet eens een 8 tje rijden :o
Dat is het moeilijkste deel van dat heel examen.

Samen met het traag rijden. Maar als je wat lui bent aangelegd zoals ik dan leer je al snel traag rijden zodat je je voet niet altijd op de grond moet zetten :p
Verschilt nogal per persoon.
Na wat oefening was, zodra ik het eenmaal kon, het achtje één van mijn favoriete oefeningen. Elke keer als ik met een andere lesser samen AVB had hoopte ik dat die persoon het achtje nog beter onder de knie moest krijgen, want dan mocht ik ook weer. Voor mij was het elke keer de uitdaging om hem nog netter te doen, nog strakker, nog vloeiender.
Achtje is kwestie van kijken, good doorkijken, gas er op houden en de snelheid bepalen met de achterrem. Eventueel je pink op het niet draaiende deel net naast de gashendel leggen als je moeite heb het gas constant te houden, geeft je iets meer referentie.
Eigenlijk is de halve draai hetzelfde, maar met het achtje draai je nog ff verder door en een keer de andere kant op gelijk er achteraan.

Traag rijden, als in de stapvoetse slalom had ik meer moeite mee. Die heb ik dan ook regelmatig moeten oefenen. Niet dat ik op mijn bek ging, maar gewoon telkens net een pylonnetje aantikken, snelheid net te onregelmatig, één keer niet lekker uit komen waardoor de flow er uit was... Terwijl mijn vriendin daar weer veel minder moeite mee had en die juist tegen het achtje op zag.

Maar och... als je een oefening een keer verprutst... Geeft niet zo. Je hebt toch een extra poging, doe je het gewoon de tweede keer goed. Je kunt het toch? Anders was je niet op examen gegaan. Beetje vertrouwen en gaan. Je moet het ook niet onderschatten natuurlijk. Maar daarom zijn er instructeurs, die kunnen prima de inschatting voor je maken. En als zij denken dat je het kunt, dan kun je het waarschijnlijk ook.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Bestaat die oefening omdat ze destijds wilden kijken of mensen ook goed, snel en gecontroleerd konden remmen zonder ABS? Als je ABS hebt zou je in principe gewoon hard kunnen remmen et voilà. Dan is die hele oefening eigenlijk niet nodig.
Het is om te laten zien wat mogelijk is met een motorfiets. Het in de praktijk toepassen van een noodstop betekent eigenlijk dat je de situatie onjuist hebt ingeschat en dat nu op probeert te lappen. :P Maar bij veel mensen zit het inderdaad tussen de oren dat hard remmen gevaarlijk is (dat wordt het natuurlijk wel als er olie of andere zooi op de weg ligt). Zelfde met de uitwijkoefening.

Overigens is ABS niet zaligmakend. Ik heb tijdens mijn AVB-lessen eens gevraagd of ik de motor de ABS in mocht hengsten, gewoon om te voelen. Het leek temet een precisiestop, ik stond ongeveer 2 meter voor de kegels stil. Met goed aanleggen en dan de ABS in knijpen bereik je veel meer.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
[...]
Heel veel succes morgen en gefeliciteerd met je verjaardag! :*)

[...]
Bedankt!

Wat ik in het begin wel eens deed bij het draaien van de 8 was de wijs- en middelvinger aan de onderkant tegen de remhendel aan duwen. Dan hield je wat constanter het gas er op. Als je het eenmaal onder de knie hebt kun je het ook zonder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
tdw schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:12:
[...]

Het is om te laten zien wat mogelijk is met een motorfiets. Het in de praktijk toepassen van een noodstop betekent eigenlijk dat je de situatie onjuist hebt ingeschat en dat nu op probeert te lappen. :P Maar bij veel mensen zit het inderdaad tussen de oren dat hard remmen gevaarlijk is (dat wordt het natuurlijk wel als er olie of andere zooi op de weg ligt). Zelfde met de uitwijkoefening.

Overigens is ABS niet zaligmakend. Ik heb tijdens mijn AVB-lessen eens gevraagd of ik de motor de ABS in mocht hengsten, gewoon om te voelen. Het leek temet een precisiestop, ik stond ongeveer 2 meter voor de kegels stil. Met goed aanleggen en dan de ABS in knijpen bereik je veel meer.
Klopt. Als je het aan ziet komen. Als je uit schrik remt dan verrem je je snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

418O2 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:05:
[...]

Als je uit schrik remt dan verrem je je snel
Weet ik uit ervaring :(

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Eoghlear schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:03:
[...]

Bedankt!

Wat ik in het begin wel eens deed bij het draaien van de 8 was de wijs- en middelvinger aan de onderkant tegen de remhendel aan duwen. Dan hield je wat constanter het gas er op. Als je het eenmaal onder de knie hebt kun je het ook zonder doen.
Ik deed het juist door m'n hand wat verder naar buiten te zetten op het handvat, waardoor mijn pink en ringvinger om het stuurgewicht zaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ABS redt mij vooralsnog alleen bij nat wegdek + schuin remmen. :Maar inderdaad wel in situaties die ik vooraf niet als dusdanig ingeschat had :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ga ieder jaar aan het begin van het seizoen altijd even oefenen met remmen. Op een plek waar genoeg asfalt is en verder niemand aanwezig is iets van 80 rijden en dan flink hard remmen. Dat even een keer of 5 herhalen en steeds harder remmen. Dan heb ik altijd weer een beetje het gevoel hoe hard het kan. Ik heb nog nooit een motor met ABS gehad en de huidige heeft het dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Patrock schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:37:
[...]

Als je net tegen de ABS aan remt, sta je sneller stil dan met ABS. Het hele AVB gaat er om dat je laat zien dat jij de motor baas bent, en niet andersom. De noodstop is een verplichte oefening, waarbij de ABS in mag grijpen. Echter vinden veel mensen het eng om hard te remmen. Persoonlijk denk ik dat zij graag willen zien dat jij durft te remmen. niet bang bent voor de motor.
Bij de les van dinsdag heb ik fors de rem gebruikt, stond ik nog ruim voor de 2 laatste pillontjes al stil maar heb ik toch het idee dat de ABS niet ingegrepen heeft. Wel verbazingwekkend want ik remde echt wel erg fors. (was de eerste keer dat ik dit deed, daarvoor vooral zachtjes geremd) Met de ABS ben ik in ieder geval niet bang om te hard die rem in te knijpen dus dat is een goede zaak. En voor de de aantal bochten die ik reed als ik via de dwarsliggende straat weer omdraaide zei Marco (de instructeur) dat ik gewoon wat minder gas moest geven als ik het idee had dat ik te snel ging voor de bocht. Had best wel het idee dat het remmen op de motor best wel goed gebruikt kan worden. Vooral op lagere snelheid hoef ik die rem niet eens aan te raken. :*)
Eoghlear schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:03:
[...]

Bedankt!

Er zitten op de Duke van de rijschool ook van die handkappen dus waarschijnlijk is het best goed te doen om het zo constant te houden. Zoals in het artikel van Brikkels.nl
Je merkt duidelijk aan de gasrespons dat deze motor niet gemaakt is om langzaam te rijden. Onder de 4000 toeren is het alles of niets en dat is wat deze motor ook haar charme geeft. Daarboven rijdt hij als een zonnetje en heb je echt het gevoel dat je deze motor je wil kan opleggen. Je kan hem heen en weer smijten zonder moeite en de motor reageert direct. Het beste is echter om de motor boven de 7000 toeren te houden zodat je het volle vermogen tot je beschikking hebt en je daar optimaal van kan genieten.
gezegd wordt is het alles of niets en dat is ook (denk ik) wat het toch nog best lastig maakt om het constant te houden. Dat bokken in combinatie met een 'alles of niets' gasrespons :+

[ Voor 4% gewijzigd door caesar1000 op 28-04-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:36:
[...]

Bij de les van dinsdag heb ik fors de rem gebruikt, stond ik nog ruim voor de 2 laatste pillontjes al stil maar heb ik toch het idee dat de ABS niet ingegrepen heeft. Wel verbazingwekkend want ik remde echt wel erg fors.
Als de ABS wat gaat doen dan voel je dat wel. Je kan ook gewoon echt heel erg hard remmen op een motor. Daarom is het ook fijn dat de motor ABS heeft zodat je kan leren hoe enorm hard het kan zonder bang te zijn. Je komt vanzelf een keer op het punt dat de ABS wel wat doet. Het mooie hieraan is dat je straks weet dat je heel hard kan remmen zonder dat de ABS iets doet en je dus precies weet hoe hard het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Jup, het zit bij heel veel mensen tussen hun oren (ook met auto's trouwens). Het gewoon niet maximaal durven gaan. Ik had het bij mijn eigen auto ook. Dat je dan een remming inzette en dacht "Zo, veel harder kan je niet remmen." Totdat je er een keer een kwartiertje aan gaat zitten op een leeg parkeerterrein en telkens net een stukje harder remt. Dan blijkt dat je een pussy was en in mijn geval letterlijk in de helft van de afstand stil kan staan.

In een schrikreactie had ik er alsnog geen zak aan (dat was pedaal tegen de bodem en hopen op het beste), maar het geeft wel een stuk inzicht.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als ik oefen met remmen dan moet ik met mijn benen ook flink hard klemmen anders hou ik geen ballen meer over zegmaar. Wat mijn huidige motor kan met goede vering en Brembo spul is vrij extreem.

Erg leuk om te doen dat oefenen met remmen. Wat moderne motoren kunnen qua remmen is nogal heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zSo7h94.png

/3 *O*

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 14:25
PilatuS schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:36:
Als ik oefen met remmen dan moet ik met mijn benen ook flink hard klemmen anders hou ik geen ballen meer over zegmaar. Wat mijn huidige motor kan met goede vering en Brembo spul is vrij extreem.

Erg leuk om te doen dat oefenen met remmen. Wat moderne motoren kunnen qua remmen is nogal heftig.
Precies.. Eerste keer goed remmen op de S1000R zoals ik ervoor deed met de FZ, en ik zat op het dashboard :o

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Nu online

Patrock

ephymerous schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:54:
[...]

Gefeliciteerd d:)b Goed om te horen dat er meer opties zijn voor lange rijders, ben wel benieuwd hoe het totaalplaatje staat. Welke lengtemaat heb je?
Bedankt, zie mijn profiel voor een foto, heb nog geen betere foto's. Met spijkerbroeken heb ik of een lange 36 of een lengtemaat 38 nodig. Ook met de voeten kom ik standaard goed weg (schoenmaat 50/51) op de fz1. Een kawasaki z1000 zit redelijk gelijk. Alleen die tank prikt een beetje in de benen. Verder kwam ik al snel uit op de all-road modellen. De yamaha mt-09 / 10 lijkt mij ook wel goed zitten. Ben echter wel klaar met kuip versies van motoren. (Smaak) heb op meerdere motoren met kuip proefgereden ( honda vfr 800, honda cbf600, yamaha diversion 600) met tour en sport ruitjes, maar het maakte meer kabaal en vuile wind dan op een naked.

Op de fz1n zit nu een heel kort ruitje. Heb schone wind als ik rechtop zit. En als ik op de tank ga liggen helemaal geen windgeruis (tot 140 getest). Perfect dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Met 1m98 zit ik prima op een vfr, mocht je iets sportievers zoeken. Laat binnenkort mijn zadel een paar cm verhogen, dan moet het helemaal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Mijn 1m95 gaat ook prima op de MT-09. Het ziet er vast niet uit; maar dat boeit mij niet :+

Ik ben trouwens op zoek naar een paddockstand die je onder het balhoofd zet; maar moet die pen precies aansluiten in dat gat? Of is het geen probleem als de pin wat smaller is en je dus wat speling hebt?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 21:43
MikeyMan schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:56:

Zit alleen nog wel met enkele vraagtekens, maar deze zullen zich onderweg denk ik wel gaan verklaren. Heb ze ook al aan waypoint gesteld, maar misschien weten jullie hier ook wel antwoord op:
- Hoe gaat de Garmin om met meerdere tegelijk geinstalleerde kaarten? Welke krijgt de voorkeur (CN of OnRoute)
- Op welke instelling moet mijn Garmin staan om zo goed mogelijk gebruik te maken van de onroute kaart? Er zit namelijk ook een 'avontuurlijke routes' optie op, maar wellicht bijt dat elkaar.
OnRoute adviseert om maar 1 kaart tegelijktijd te gebruiken. Dus 1 vinkje aan, andere uit. En wanneer je wisselt van kaart het toestel opnieuw opstarten. Dat meen ik iig ooit gelezen te hebben in de handleiding van mijn 2013/2014-kaart.
En met die avontuurlijke route heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat heb ik inmiddels ook begrepen. Volgens mij kun je wel de verschillende gebiedskaarten aan hebben staan tegenwoordig.
Voor een stapeltje kaarten van 150 euro vind ik de handleidingen erg matig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb meestal de gewone cn kaarten aangvinkt. Daarmee zou je "avontuurlijke routes" optie kunnen gebruiken.

Andere optie is de cn kaarten uitvinken en de onroute aanvinken. Ik start dan nooit opnieuw op, maar dat wordt wel aangeraden.

De onroute kaarten zijn ontwikkeld voordat de kronkel/avontuurlijke routes opties beschikbaar waren in navigatie apparatuur.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

teacher schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:07:
Ik heb meestal de gewone cn kaarten aangvinkt. Daarmee zou je "avontuurlijke routes" optie kunnen gebruiken.

Andere optie is de cn kaarten uitvinken en de onroute aanvinken. Ik start dan nooit opnieuw op, maar dat wordt wel aangeraden.

De onroute kaarten zijn ontwikkeld voordat de kronkel/avontuurlijke routes opties beschikbaar waren in navigatie apparatuur.
Ze nu naast elkaar gezien hebbend; het is totaal onvergelijkbaar.
De routes waar CN mee komt zijn vooral N-wegen.

De Onroute kaarten geven echt bochtige wegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:34

talin

ES-MA

Bergie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:33:
Mijn 1m95 gaat ook prima op de MT-09. Het ziet er vast niet uit; maar dat boeit mij niet :+

Ik ben trouwens op zoek naar een paddockstand die je onder het balhoofd zet; maar moet die pen precies aansluiten in dat gat? Of is het geen probleem als de pin wat smaller is en je dus wat speling hebt?
ik heb er ook 1 gehad en die had ook wat speling, wat tape er omheen dan beschadig je de boel ook niet zo.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Idd, zo heb ik 't ook opgelost. Ik heb gewoon de goedkoopste van Datona.nl gekocht. Voldoet IMO prima.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met Sony actie cameras? om precies te zijn de AS200 serie.
Momenteel zit ik te neuzen tussen de AS200 van Sony of de GoPro Session.

Het is om af en toe filmpjes te maken met de motor.

Nu, wat ik niet zo goed terug kan vinden online.
De AS200 heeft image stablizing, hele dikke vette plus ten opzichte van de GoPro.

maar, ik weet niet of die stablizing moeilijk gaat doen het moment dat je de motor in de bocht legt. De horizon veranderd dan namelijk, geen idee of dat voor veel warping gaat zorgen.

Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:38:
Iemand hier ervaring met Sony actie cameras? om precies te zijn de AS200 serie.
Momenteel zit ik te neuzen tussen de AS200 van Sony of de GoPro Session.

Het is om af en toe filmpjes te maken met de motor.

Nu, wat ik niet zo goed terug kan vinden online.
De AS200 heeft image stablizing, hele dikke vette plus ten opzichte van de GoPro.

maar, ik weet niet of die stablizing moeilijk gaat doen het moment dat je de motor in de bocht legt. De horizon veranderd dan namelijk, geen idee of dat voor veel warping gaat zorgen.

Iemand daar ervaring mee?
Ik heb zelf de AS200V. Image stabilizing heb ik direct uitgezet, dit komt door de positie van de camera aan de zijkant van de helm. Door image stabilization zoomt de camera iets in en vangt hij met de speling aan de randen de bewegingen/trillingen op, het lijkt dan net alsof de camera 'los' van de helm zit. In dit filmpje is dat goed te zien: YouTube: Sony HDR AS200V Motorcycle Helmet Mount

De image stabilization vangt volgens mij alleen snelle bewegingen/trillingen op, niet of je opeens verticaal gaat hangen in de bocht.

Verder mooie camera, stukje goedkoper dan een vergelijkbare GoPro.
Enige grote nadeel is dat er geen record indicator aan de voorkant zit. Ik kan dus niet snel in de spiegel checken of ik wel echt opneem. Issue is opgelost bij toekomstige modellen zoals de AS50, maar die vind ik van minder kwaliteit ten opzichte van de AS200.

Edit: en mijn hoofd zal hopelijk vergelijkbaar werken als die van een kip, dus geen digitale stabilizing nodig YouTube: Chicken Head Tracking - Smarter Every Day :+

[ Voor 6% gewijzigd door E2TK op 29-04-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:52:
[...]

Ik heb zelf de AS200V. Image stabilizing heb ik direct uitgezet, dit komt door de positie van de camera aan de zijkant van de helm. Door image stabilization zoomt de camera iets in en vangt hij met de speling aan de randen de bewegingen/trillingen op, het lijkt dan net alsof de camera 'los' van de helm zit. In dit filmpje is dat goed te zien: YouTube: Sony HDR AS200V Motorcycle Helmet Mount

De image stabilization vangt volgens mij alleen snelle bewegingen/trillingen op, niet of je opeens verticaal gaat hangen in de bocht.

Verder mooie camera, stukje goedkoper dan een vergelijkbare GoPro.
Enige grote nadeel is dat er geen record indicator aan de voorkant zit. Ik kan dus niet snel in de spiegel checken of ik wel echt opneem. Issue is opgelost bij toekomstige modellen zoals de AS50, maar die vind ik van minder kwaliteit ten opzichte van de AS200.

Edit: en mijn hoofd zal hopelijk vergelijkbaar werken als die van een kip, dus geen digitale stabilizing nodig YouTube: Chicken Head Tracking - Smarter Every Day :+
Perfect antwoord.

Denk niet dat ik de camera aan de helm ga vast maken maar ergens aan de motor.

Als ik de AS200 hier koop, komt ie met een afstand bediening voor opnemen geloof ik (260 euro mediamarkt) die AS50 is 200 euro, dat is dan weer hetzelfde als de GoPro session.

Maar heb een beetje het gevoel dat je bij GoPro ook gewoon betaald voor de naam.

De sony´s lijken een goede lens etc etc te gebruiken, dat icm die stabilisatie dacht ik lekker zonder al te veel bewerken een filmpje kan maken dat te bekijken is.
(ik word gek van filmpjes waarbij er een massa aan vibratie te zien is)

maar als die stabilisatie ook tegen je kan werken.. is dat het mischien niet waard en word de GoPro session mischien het betere alternatief (idealiter zou ik de Hero4 silver nemen, maar voor 340 euro is dat wel een beetje prijzig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:00:
[...]

Perfect antwoord.

Als ik de AS200 hier koop, komt ie met een afstand bediening voor opnemen geloof ik (260 euro mediamarkt) die AS50 is 200 euro, dat is dan weer hetzelfde als de GoPro session.

Maar heb een beetje het gevoel dat je bij GoPro ook gewoon betaald voor de naam.

De sony´s lijken een goede lens etc etc te gebruiken, dat icm die stabilisatie dacht ik lekker zonder al te veel bewerken een filmpje kan maken dat te bekijken is.

maar als die stabilisatie ook tegen je kan werken.. is dat het mischien niet waard en word de GoPro session mischien het betere alternatief (idealiter zou ik de Hero4 silver nemen, maar voor 340 euro is dat wel een beetje prijzig)
Juist op je hoofd zie je geen vibratie (als je geen parkinson hebt tenminste). Op andere delen van de motor is die kans een stuk groter.
Niet dat je hoofd stil zit natuurlijk, maar dat is beweging waar je redelijk makkelijk mee om kunt gaan bij het kijken.
Ik heb een Contour aan mijn helm zitten en vind het trillen reuze meevallen: YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:00:
[...]

Perfect antwoord.

Door een (vermoedelijke) prijsfout bij de BCC had ik hem voor €220 incl remote, heeft ook een beetje bij mijn keuze geholpen 8)
Kijkend naar deze video vond ik de meerprijs van de Hero 4 Silver niet gerechtvaardigd: YouTube: Sony Action Cam HDR-AS200 vs GOPRO 4 silver motorcycle test

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Vandaag echt de meest beroerde rit in tijden gereden. Als een dweil door de bochten, te hard door een 30 km zone, een verplichte rijrichting veeeeeeeeel te laat gezien, kletsnat geregend, bijna de uitvoegstrook gemist, afstand houden, de linkerstrook pakken als je linksaf en daarna gelijk rechtsaf moet, alles. Op de parkeerplaats sprak de examinator de legendarische woorden.

"Helaas, ..."

Ik had het al aan zien komen. Ik vond mezelf ook echt voor geen meter rijden.

"... we hebben het niet droog gehouden."

:| |:(

Binnen aan tafel was ik gewoon geslaagd :Y) Gelijk rijbewijs aangevraagd maar door een paar achterlijke feestdagen moet ik nog tot 9 mei wachten :/ Oh well.

Leuke was nog wel dat bij het invoegen op het gevaarlijkste weefvak uit de regio ik gelijk naar links ging terwijl de examinator achter de vrachtwagen bleef hangen. Ik moest de eerstvolgende afslag hebben en toen was het voor zowel m'n instructeur als de examinator zo van "Oh. Hij is daar al. Hoe doet ie dat nou weer?" :D

[ Voor 19% gewijzigd door tdw op 29-04-2016 12:37 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook af en toe best wel een dag dat het gewoon niet lekker gaat. Ben al eens een keer terug naar huis gereden omdat het niet lekker voelde. Dag later; niks aan de hand.

Maar bovenal: gefeliciteerd!

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 29-04-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

MikeyMan schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:43:
Als ik heel eerlijk ben heb ik ook af en toe best wel een dag dat het gewoon niet lekker gaat. Ben al eens een keer terug naar huis gereden omdat het niet lekker voelde. Dag later; niks aan de hand.

Maar bovenal: gefeliciteerd!
Doe ik ook wel eens: Voel ik me te moe, niet aandachtig genoeg of gaat het gewoon ergens niet lekker mee dan draai ik me om en ga ik naar huis. Het is te gevaarlijk om niet 100% te zijn op twee wielen, dus dan kan je beter naar huis _/-\o_ resjpekt

Consultant - Autogek

Pagina: 1 ... 59 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.