Het grote motortopic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 106 Laatste
Acties:
  • 352.020 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:49:
Ik gok dat Suzi een Suziki is
Yammie een Yamaha

:+

super origineel hahaha

Moet ik de mijne Appie, de Aprilia noemen :p
De mijnes "mijn Ho" dan? :+ "Ff m'n ho berijden.." :')

[ Voor 4% gewijzigd door Osiris op 21-04-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:54

_Apache_

For life.

Yammie een Yamaha

super origineel hahaha

Ik had een FZS600, nu een FJR1300, die ook Yammie heet. Lekker makkelijk

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij wisselt het tussen de duck, de duke en de duuk (en het is geen ktm ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Zag een tijdje geleden een oranje ER6N op Marktplaats staan. Die had ik dan Ernie genoemd :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yammie een Yamaha

super origineel hahaha

Italiaanse vrouwennaam kiezen ;)

https://en.wiktionary.org...talian_female_given_names

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik twijfel tussen Honey :+ en Luna (witte honda)

[ Voor 4% gewijzigd door Dryhte op 21-04-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik heb nu onder de S1000R Diablo Rosso Corsa's liggen. Zouden blijkbaar ook geen lang leven beschoren zijn :)
Ik zie wel na 3k km wat er dan op komt. De nieuwe Metzlers? Of toch maar MPR4 en hopen dat het geen 30gr wordt op circuit dag?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat al te denken aan La Bestia.
spaans / italiaans voor het beest.

maar... klinkt niet heel vrouwelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog eentje dan:

Heerlijk toertje inrijden richten HUY gedaan.. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Full Size S10004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazzzdafke schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:29:
Nog eentje dan:

Heerlijk toertje inrijden richten HUY gedaan.. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

[afbeelding]
Iets verder naar het zuiden doorzakken tot aan Verdun.
(geen idee eigenlijk hoe veel verder dat is)

maar dat is de eerste plek waar ik ooit het gevoel van "indrukwekkend" had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:32:
[...]

Iets verder naar het zuiden doorzakken tot aan Verdun.
(geen idee eigenlijk hoe veel verder dat is)

maar dat is de eerste plek waar ik ooit het gevoel van "indrukwekkend" had
Da's maar een 200km enkel verder 8)7

Ben nog aan het inrijden é.. maar gisteren met een aantal mensen gesproken en.. We rijden al wat vlotter. Hij staat tenslotte in RAIN en met begrenzer, dus.. er kan niet veel fout gaan, en de dichtingen moeten DICHT, dus moet de blok toch goed warm krijgen. Wat ik nu doe is in elke versnelling naar max rpm's gaan, uitbollen tot 50, volgende versnelling, en opnieuw.
Af en toe ook normaal rijden, maar zien dat de snelheden constant wisselen. Dat zou prima moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazzzdafke schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:39:
[...]

Da's maar een 200km enkel verder 8)7

Ben nog aan het inrijden é.. maar gisteren met een aantal mensen gesproken en.. We rijden al wat vlotter. Hij staat tenslotte in RAIN en met begrenzer, dus.. er kan niet veel fout gaan, en de dichtingen moeten DICHT, dus moet de blok toch goed warm krijgen. Wat ik nu doe is in elke versnelling naar max rpm's gaan, uitbollen tot 50, volgende versnelling, en opnieuw.
Af en toe ook normaal rijden, maar zien dat de snelheden constant wisselen. Dat zou prima moeten zijn :)
haha ok, wist niet dat het zo veel verder was.

Maar voor degene hier die een keertje een bestemming nodig hebben in Noord Frankrijk.
Wikipedia: Douaumont Ossuary
er zijn behoorlijk wat mooie wegen te vinden tot daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:25

Exigence

dnkroz

Osiris schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:52:
[...]

De mijnes "mijn Ho" dan? :+ "Ff m'n ho berijden.." :')
Christine....

Afbeeldingslocatie: http://www.motorzoeker.nl/public/motorfotos/large/ducati/2059_foto1_b3gawln2i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een R?

vriend van me heeft een S, prachtige machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wel een serieuze frein moteur! Ik vond dat niet zo plezant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Een 749 hier als eerste motor, heerlijke machine :) En dat remmen op de motor is (als je wel je spiegels een beetje in de gaten houdt) juist lekker :9

[ Voor 49% gewijzigd door pagani op 21-04-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
pagani schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:30:
En dat remmen op de motor is (als je wel je spiegels een beetje in de gaten houdt) juist lekker :9
Qft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
piccola rossa :+

Afbeeldingslocatie: http://s31.postimg.org/r8vnhv98b/IMG_20160415_WA0004.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door DragonSlayer666 op 21-04-2016 16:36 ]

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Misschien zonder de ?dl=0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
Dryhte schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:35:
[...]

Misschien zonder de ?dl=0 ?
Ff snel posten tijdens het werk ging minder soepel dan gedacht. :+

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:29
Miss_80 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:18:
Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik kan er altijd naar kijken. Heb nooit iets veranderd aan de positie van mijn stuur of aan de handles

Zal tevens eens langs gaan bij een van de motorzaken die hier in de buurt zitten. Zie dat er een (toevallig) yamaha dealer zit in De Bildt wat vlak bij kantoor is.
Haal handschoenen van goretex met een Outlast liner erin, daarmee kan je bij wijze van spreken tot -20c rijden zonder dat je ook maar iets van kou voelt. Handvat verwarming helpt alleen voor je palmen dus je vingers kunnen nog steeds koud worden, handkappen zou kunnen maar je hebt echt GROTE nodig om al het lucht netjes over je handen heen te laten stromen wat dus weer in de weg kan zitten en voor onstabiliteit kan zorgen bij hoge snelheden. Handkappen zijn ontworpen om je handen te beschermen voor takken etc. Niet tegen de wind. Moffen zijn een goede oplossing maar lijkt mij onprettig rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door cyntax op 21-04-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Mijn Speed Triple wordt ook wel het Beest genoemd. Jaja, origineel, maar wat wil je met zoveel koppel :+
M'n vorige motor was een GS500E en had van de vorige eigenaar de bijnaam "Silver Bullet" gekregen. Achteraf waren "Money Pit" of "Startonderbreker" betere bijnamen geweest :X

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:54:
Mijn Speed Triple wordt ook wel het Beest genoemd. Jaja, origineel, maar wat wil je met zoveel koppel :+
M'n vorige motor was een GS500E en had van de vorige eigenaar de bijnaam "Silver Bullet" gekregen. Achteraf waren "Money Pit" of "Startonderbreker" betere bijnamen geweest :X
Zo werd mijn Speed werd door vrienden "mad cow" genoemd.
Ze vonden dat ie dankzij urban camo er uit zag als koe... mijn rij gedrag is verantwoordelijk voor de toevoeging "mad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
pagani schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:30:
Een 749 hier als eerste motor, heerlijke machine :) En dat remmen op de motor is (als je wel je spiegels een beetje in de gaten houdt) juist lekker :9
Wel ik vond het er net weer over. Kan ook zijn omdat het al 7 jaar geleden is ofzo dat ik er mee reed :) maar het was gewoon veel moeilijker doseerbaar in de bocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wisten jullie dat je motor weer compleet anders rijdt als je de banden weer eens opgepompt hebt? :+

Misschien moet ik 't eens vaker doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:32:
[...]

Wel ik vond het er net weer over. Kan ook zijn omdat het al 7 jaar geleden is ofzo dat ik er mee reed :) maar het was gewoon veel moeilijker doseerbaar in de bocht...
Maar los jij gas in de bocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pagani schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:39:
[...]

Dat snap ik ook niet helemaal. Zolang je maar met het gas er op een bocht in gaat is er niets aan de hand. Van gas los naar gas open is met een zware V-Twin niet echt prettig. Maar zolang je het gas open hebt voordat je de bocht ingaat moet meer gas geven in de bocht geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 19:39
Vraagje aan de naked rijders hier.

Als jullie op de snelweg rijden met forse wind, geen windvlagen maar gewoon continu geboks tegen hoofd en borst, hoe zitten jullie dan op de motor? Rechtop of toch iets meer voorover gebogen?

Ik had net aardig wat wind tegen op de A44 en merkte dat het wat lekkerder reed door wat meer voorover te buigen en dus wat meer met de schouders richting de polsen.

Is overigens pas bij 120+ want alles daaronder is geen probleem over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:27
bolleh schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:32:

Als jullie op de snelweg rijden met forse wind, geen windvlagen maar gewoon continu geboks tegen hoofd en borst, hoe zitten jullie dan op de motor? Rechtop of toch iets meer voorover gebogen?

Ik had net aardig wat wind tegen op de A44 en merkte dat het wat lekkerder reed door wat meer voorover te buigen en dus wat meer met de schouders richting de polsen.

Is overigens pas bij 120+ want alles daaronder is geen probleem over het algemeen.
Mwoh, ik kan met 130 ook prima rechtop zitten hoor. Goed, dan zit ik wel achterin mijn zadel, maar echt naar beneden duiken doe ik alleen als het 160+ wordt. :+

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer voorovergebogen, onderarmen horizontaal, schouders naar beneden en het stuur niet krampachtig vast. Naked rijden op hoge snelheid of met forse tegenwind is gewoon wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Afgelopen week een spoilertje laten monteren en nu zit ik tot ~180 gewoon lekker rechtop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn helm merk ik dat die wat stabieler is als ik mijn kin ligt naar de borst breng.
Verder beetje voorover leunen tegen de lucht druk in die toch constant is.

idealiter is de snelheid een beetje op schroeven als je weet dat de belastingdienst niet verstopt staat met een radar pistooltje, je schouders breed maken en de druk van de wind je lichaam laten dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
pagani schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:39:
[...]

Neen! :) dat zou niet goed komen maar...
Soms heb je een bocht die nog eens afkapt, dan los ik het gas een beetje in de bocht, niet helemaal om de tractie te behouden, maar met die zware motorrem voelde dat alsof ik wel on/off het gas dicht deed. Het voelde voor mij niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Bij lange stukken snelweg op 130 ~ 135 ga ik plat liggen. 120 red ik wel door achter in het zadel te gaan zitten en in de wind te leunen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Iemand hier ervaring met Switchback Led DRL's voor ter vervanging van je knipperlicht lamp?

Lampen die dus normaal wit schijnen en als je knippert oranje.

Ik heb een Kit gekocht in China, maar snap de aansluitingen helaas niet helemaal.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23

charrel

Cortisol4life..

kazzzdafke schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:34:
[...]

Neen! :) dat zou niet goed komen maar...
Soms heb je een bocht die nog eens afkapt, dan los ik het gas een beetje in de bocht, niet helemaal om de tractie te behouden, maar met die zware motorrem voelde dat alsof ik wel on/off het gas dicht deed. Het voelde voor mij niet prettig.
Achterrem er dan licht bij pakken, bokt ie niet zo. Werkt op mijn GS ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Hooglander1 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:40:
Iemand hier ervaring met Switchback Led DRL's voor ter vervanging van je knipperlicht lamp?

Ik heb een Kit gekocht in China, maar snap de aansluitingen helaas niet helemaal.
Ik heb er geen ervaring mee maar het klinkt niet moeilijk. Doe eens wat pics?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hooglander1 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:40:

Ervaring mee.

De meeste kits hebben een contra stekker waar je de fitting van je oorspronkelijke lamp in duwt. Dan zouden je oranje lichten moeten werken.

Dan is er nog een extra draad, voor je witte drl. Die koppel je aan je stadslicht oid.

Dan zit er meestal ook nog een weerstand bij tegen "hyperflash". Die worden doorgaans loeiheet, dus een andere clignoteur is wel zo handig, dan kan je de weerstanden eruit laten.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nigeriaanse prins, in Duitsland? Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/s/clown.gif

R6 2008 voor E4000 19500km op Nederlands kenteken... maar de eigenaar woont sinds vorige week weer in Munchen.

Ohja, en hij heeft dit plaatje bij z'n naam, van z'n dochtertje dacht ik eerst nog... maar oh wacht nee dat blijkt een promotieplaatje voor een stuk kinderspeelgoed te zijn

En we zoeken weer verder... B)

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 21-04-2016 23:43 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Gisteren lekker ritje gereden en HEEL fel op techniek gelet bij het bochten draaien (en iets te weinig op positionering op de weg). Ik merk dat als ik mijn gezicht naar de spiegels draaien dan kijk waar ik heen wil, dat ik veel meer vertrouwen heb in de bochten. Ik kan mijn bochten ook veel strakker inzetten en dus heb ik nu ook meer vertrouwen om bij een SR dieper in de bocht te gaan liggen.

Bedankt aan de held die dit heeft laten zien! I owe you one.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/302w7x5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door matthewk op 22-04-2016 08:51 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Wil ook nog een de persoon bedanken die de Kissing Mirror Technique hier ter sprake heeft gebracht. Deze week weer voor het eerst sinds mijn ongeval vorig jaar met vertrouwen de bochten om gekomen zonder angst. d:)b

Nu nog iets vinden voor mijn angst van veldwegen. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
teacher schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:29:
[...]

Ervaring mee.

De meeste kits hebben een contra stekker waar je de fitting van je oorspronkelijke lamp in duwt. Dan zouden je oranje lichten moeten werken.

Dan is er nog een extra draad, voor je witte drl. Die koppel je aan je stadslicht oid.

Dan zit er meestal ook nog een weerstand bij tegen "hyperflash". Die worden doorgaans loeiheet, dus een andere clignoteur is wel zo handig, dan kan je de weerstanden eruit laten.
tdw schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:52:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee maar het klinkt niet moeilijk. Doe eens wat pics?
Ik ben al iets verder dan gisteren :)

Het is dit setje wat ik heb:
http://www.ebay.com/itm/2...:Q0MAAOSwMmBV1Dxi&vxp=mtr

Naast de twee lampen met contrastekkertjes voor de fitting zit er een weerstand/ IC-achtig iets tussen en een losse zwarte stekker.

Daarnaast zit er maar 1 zwarte draad bij, die met amp-stekkers de losse stekkertjes van de andere twee zo zou kunnen verbinden. Gisteren dacht ik even dat ik dan die van de twee lampen aan elkaar zou moeten maken, maar dat zou niet heel logisch zijn, want je creert geen stroom uit het niets.

Gisteren met een 12V batterij beetje zitten spelen en uitgevonden dat die zwarte stekker inderdaad 12V moet krijgen voor het witte DRL licht. Op zich geen probleem dat het 1 draadje is, ik denk dat ik hem alsnog van lamp naar lamp trek en dan onderweg 12V aftap van mijn stadslicht, die kom ik toch halverwege tegen. Als ik die met zo'n klemstekkertje aftap, dan moet dat goedkomen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50

Bommes

Capo del formaggio

Thorchy schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:52:

Nu nog iets vinden voor mijn angst van veldwegen. :)
Oefenen:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1461309901-750-x-422px-20150914_140102.jpg

Oefenen:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1461309901-750-x-562px-IMG_7171_1067x800.JPG

En nog meer oefen:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1461309899-750-x-422px-20150914_140553.jpg
*O*

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Hee, een Vespa R250GSA!

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:21
Die Vespa heeft meer dirtroad gezien dan mijn allroad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50

Bommes

Capo del formaggio

Rukapul schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:47:
Die Vespa heeft meer dirtroad gezien dan mijn allroad :+
Ja soms vraag ik me wel eens af of die zachte pirelli Diablo bandjes wel een goede keuze zijn.. 8)7

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Bommes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:54:
[...]

Ja soms vraag ik me wel eens af of die zachte pirelli Diablo bandjes wel een goede keuze zijn.. 8)7
Volgende keer zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://members.modernvespa.net/lirandrob/uploads/12191496_935755926506809_1112517102141900184_n_66130.jpg

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Bommes schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:54:
[...]

Gumt wel lekker de berg op en af lijkt me. En zacht zal ook wel goed grip geven op grind. Noppen zijn alleen nog iets beter waarschijnlijk, maar dat is vervelend in de twisties de pas op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

matthewk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:24:
Gisteren lekker ritje gereden en HEEL fel op techniek gelet bij het bochten draaien (en iets te weinig op positionering op de weg). Ik merk dat als ik mijn gezicht naar de spiegels draaien dan kijk waar ik heen wil, dat ik veel meer vertrouwen heb in de bochten. Ik kan mijn bochten ook veel strakker inzetten en dus heb ik nu ook meer vertrouwen om bij een SR dieper in de bocht te gaan liggen.

[afbeelding]
Eigenlijk moeten we met z'n allen Hans bedanken een wat oudere BMW rijder (ex-leger, ex-politie) bij mij in de club die mij de Kissing Mirror Technique heeft geleerd :)

Misschien is het goed om de kissing mirror technique in de opening post op te nemen samen met dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/jegb4UIL2GsIhDOWQxstzdfX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:26:
[...]

Eigenlijk moeten we met z'n allen Hans bedanken een wat oudere BMW rijder (ex-leger, ex-politie) bij mij in de club die mij de Kissing Mirror Technique heeft geleerd :)

Misschien is het goed om de kissing mirror technique in de opening post op te nemen samen met dit plaatje:

[afbeelding]
is dit niet de basis van een kneedown, je brengt dan ook je hoofd naar je spiegel en gaat naast t zadel zitten om zo zoveel mogelijk contact met de weg te houden met de banden..

deze techniek begint denk ik met het hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dit ging om "sportief" op de openbare weg rijden.

Wil je kneedownen of op circuit dan is het iets anders.

Aars ernaast en bijten in de clipon. Of zelfs verder met je hoofd naar binnen (zoals de initial discussie ging).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Simpel trucje om dit ook mee te beginnen is gaan zitten op je linkerbil bij een bocht naar links en op je rechterbil naar een bocht bij rechts.

Dan gaat je hoofd en lichaam automatisch al iets die kant op omdat je je zwaartepunt boven je bil verplaatst.

En dan kan je met veel gevoel en vertrouwen de bochtjes doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:35:

Aars ernaast en bijten in de clipon. Of zelfs verder met je hoofd naar binnen (zoals de initial discussie ging).
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Tylen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:35:

Ik kan het ook niet dat kneedownen, maar ik werd onlangs aangesproken door wat circuittijgers om dat te proberen op mijn GSX F ;w

gisteren naar de biesbosch gereden, durfde m niet te parkeren naast t water want ben bang dat ie er dan in duikt op zoek naar zijn andere walvis vriendjes

walvis in actie
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1549/25135807204_d42aa85c85_b.jpg

* Reloader is harstikke blij met de rode walvis :)

[ Voor 28% gewijzigd door Reloader op 22-04-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Reloader schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:38:
[...]

Ik kan het ook niet dat kneedownen, maar ik werd onlangs aangesproken door wat circuittijgers om dat te proberen op mijn GSX F ;w
Kneedownen hoort voor mij op het circuit, al vind ik 't wel vet.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Kneedown moet ik elke bocht jonguhhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
matthewk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:41:
[...]

Kneedownen hoort voor mij op het circuit, al vind ik 't wel vet.
achja zou t wel willen leren, maar denk dat ik niet de goede motor er voor heb op dit moment en inderdaad de locatie moet ook afdoende zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 17:17
Er staat hier in de buurt regelmatig een bromscooter met noppenbandjes eronder geparkeerd. Past er totaal nit bij en ik denk niet dat ze goed gebruikt worden, maar stiekem vind ik het em behoorlijk vet staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik vind dat knietje aan de grond ook zo'n hoog 'zie mij eens' gehalte hebben. Volgens mij is deel van de mensen die dit doen zo krampachtig bezig om die knie maar op de grond te krijgen dat ze alsnog langzamer een bocht om gaan dan wanneer ze normaal zouden blijven zitten en zich op de bocht concentreren.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

DinX

Motormuis

Topicstarter
https://gfycat.com/DiscreteRevolvingEeve

:o

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 22-04-2016 11:14 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Plaatje doet het niet bij mij :N

Edit: Damn you ninja-edit!

[ Voor 10% gewijzigd door JanPedaal op 22-04-2016 11:14 ]

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

DinX

Motormuis

Topicstarter

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:44:
Ondanks de technotextiellaag (3x woordwaarde ;) ) op de knien van mijn broek denk ik dat een kneedown een goed idee is :)

Die kissing mirror techniek is idd wel een goede tip. Eergister op het klaverblad dat ik dagelijks rijd, en waar een sneaky knijpende bocht in zit, kon ik met 4MPH harder dan normaal de bocht om zonder heel veel mijn best te doen.. een mooie droge zonnige dag met ditto wegdek hielp ook...

https://www.google.co.uk/...6pitch%3D0!7i13312!8i6656

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Hooglander1 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:25:
[...]

[...]

Ik ben al iets verder dan gisteren :)

Het is dit setje wat ik heb:
http://www.ebay.com/itm/2...:Q0MAAOSwMmBV1Dxi&vxp=mtr

Naast de twee lampen met contrastekkertjes voor de fitting zit er een weerstand/ IC-achtig iets tussen en een losse zwarte stekker.

Daarnaast zit er maar 1 zwarte draad bij, die met amp-stekkers de losse stekkertjes van de andere twee zo zou kunnen verbinden. Gisteren dacht ik even dat ik dan die van de twee lampen aan elkaar zou moeten maken, maar dat zou niet heel logisch zijn, want je creert geen stroom uit het niets.

Gisteren met een 12V batterij beetje zitten spelen en uitgevonden dat die zwarte stekker inderdaad 12V moet krijgen voor het witte DRL licht. Op zich geen probleem dat het 1 draadje is, ik denk dat ik hem alsnog van lamp naar lamp trek en dan onderweg 12V aftap van mijn stadslicht, die kom ik toch halverwege tegen. Als ik die met zo'n klemstekkertje aftap, dan moet dat goedkomen volgens mij :)
Knik :Y

Dat ding is inderdaad de weerstand tegen hyperflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
teacher schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:30:
[...]

Knik :Y

Dat ding is inderdaad de weerstand tegen hyperflash.
Niet alleen de weerstand, ook het intelligente stukje wat er voor zorgt dat het witte deel uitgaat als je oranje lamp knippert natuurlijk.

Anders is het Oranje-Wit-Oranje-Wit en dat wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
matthewk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:24:

[afbeelding]
Weet je ook waarom dit komt?

Door naar voor te buigen en naar de spiegel zal je meer druk kunnen uitoefenen met je countersteeringarm ipv de trekken met de tegenovergestelde arm.
Ik heb dat ook gehad.
Als je die ontspannen houding nu onder de knie hebt kan je ook ontspannender bochten nemen tijdens toeren zonder te moeten sportief in de spiegel duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 21:22
Heb niet alles meegekregen van de kissing mirror techniek, maar het plaatje alleen zegt me te weinig.
Je brengt je hoofd richting de spiegel en dan?
Lijkt nu net soort (fout) kneedownen, naast de motor hangen, maar de motor zo recht mogelijk houden.
Wat is de gedachte achter de techniek. Motor inderdaad minder laten hellen, makkelijker de bocht uit kijken, automatischer in een vloeiende lijn de bocht nemen?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

:N Ik wil graag volgend jaar ook nog motorrijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

VincentG schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:30:
Heb niet alles meegekregen van de kissing mirror techniek, maar het plaatje alleen zegt me te weinig.
Lijkt nu net soort (fout) kneedownen, naast de motor hangen, maar de motor zo recht mogelijk houden.
Wat is de gedachte achter de techniek. Motor inderdaad minder laten hellen, makkelijker de bocht uit kijken, automatischer in een vloeiende lijn de bocht nemen?
Simpel gezegd beweeg je met je helm naar de binnenspiegel (binnenspiegel als spiegel aan de binnenkant van de bocht) en kijk je zo de bocht in.

Niet zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/10RICzWoAqisBa/200_s.gif :+

[ Voor 6% gewijzigd door matthewk op 22-04-2016 13:45 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 19:25

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:23:
[...]

Heb je een R?

vriend van me heeft een S, prachtige machine
Nee, was dat maar zo! Mijn droom motor.

Maar mocht ik er ooit een kopen dan noem ik haar Christine... (le Duc ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:30:
Het is niet een soort fout kneedownen want het heeft daar niets mee te maken ;)

Lees dit eens goed door:

http://www.motorcycletrai...d-clearance-to-major-tom/

http://www.wildwestcycle.com/f_turns.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FC-Moto 10% Discount:

"Sichern Sie sich jetzt Ihren April-Rabatt! 10% Rabatt
Vom 22.04. bis 26.04.2016 erhalten Sie 10% Rabatt auf alle Produkte in unserem Onlineshop. Auch auf reduzierte Ware.

Geben Sie einfach diesen Code während der Bestellung in das vorgesehene Feld ein.
FCMOTO2"

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 11:06
Bergie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:49:
Ik vind dat knietje aan de grond ook zo'n hoog 'zie mij eens' gehalte hebben. Volgens mij is deel van de mensen die dit doen zo krampachtig bezig om die knie maar op de grond te krijgen dat ze alsnog langzamer een bocht om gaan dan wanneer ze normaal zouden blijven zitten en zich op de bocht concentreren.
Heb je zeker gelijk in! Sommige hangen er echt als aapjes naast. Motor nog bijna recht ook.

Aan de andere kant zie ik dit liever dan mensen die volledig rechtop blijven zitten en dan heel hard de bocht door willen gaan :X Vragen om problemen soms.
Overal die knie over het asfalt schraaaaaaaaaapen
Tylen schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:09:
[...]

Zelf rijden. 28 April even met de RC30 om te kijken of het allemaal nog functioneert ;)

Leuke fiets hoor. Veel plezier ermee.
Leuk! Misschien komen we elkaar wel 19 juni tegen.

Dankje. Alleen nog andere banden en olie+filter en hij is er klaar voor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
ToolkiT schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:06:
FC-Moto 10% Discount:

"Sichern Sie sich jetzt Ihren April-Rabatt! 10% Rabatt
Vom 22.04. bis 26.04.2016 erhalten Sie 10% Rabatt auf alle Produkte in unserem Onlineshop. Auch auf reduzierte Ware.

Geben Sie einfach diesen Code während der Bestellung in das vorgesehene Feld ein.
FCMOTO2"
En RAD.eu geeft morgen (enkel 23 april) 15% korting op alle Shoei helmen. Laat wel een witte medium Neotec voor mij over :)
edit: got one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Ik heb het idee dat ik meer de motor onder mij druk dan dat ik er naast hang. Toevallig gister ook een beetje geoefend met mijn spiegelbeeld kussen, maar ik voel me er nou niet bepaald comfortabeler bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nero22 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:55:
Ik heb het idee dat ik meer de motor onder mij druk dan dat ik er naast hang. Toevallig gister ook een beetje geoefend met mijn spiegelbeeld kussen, maar ik voel me er nou niet bepaald comfortabeler bij.
Probeer zoveel mogelijk met je benen tegen de tank te drukken zodat je jezelf met je benen op de plek houd en niet op het stuur gaat drukken. Het stuur is puur om te sturen, niet om jezelf vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
PilatuS schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:34:
[...]

Probeer zoveel mogelijk met je benen tegen de tank te drukken zodat je jezelf met je benen op de plek houd en niet op het stuur gaat drukken. Het stuur is puur om te sturen, niet om jezelf vast te houden.
Neuh snap ik. Maar ik weet ook wel dat ik niet speciaal ga "hangen" als ik over een 90 graden oprit ga met zo'n zelfde snelheid. :P Ik ga wel een beetje op die kant van het zadel zitten.

Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet.

Er zou eens een camera-auto achter me moeten gaan rijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nero22 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:37:
[...]

Neuh snap ik. Maar ik weet ook wel dat ik niet speciaal ga "hangen" als ik over een 90 graden oprit ga met zo'n zelfde snelheid. :P Ik ga wel een beetje op die kant van het zadel zitten.

Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet.

Er zou eens een camera-auto achter me moeten gaan rijden. :+
Geen idee wat je dan precies doet waardoor het niet lekker voelt. Vrijwel iedereen die een beetje met het bovenlichaam er naast gaat hangen vind die juist fijn aanvoelen. Misschien doe je het op een wat vreemd manier.

Een camera zou wel fijn zijn om te zien wat je doet en hoe het beter kan. Na mijn eerste keer op het circuit van Lelystad heb ik aan de hand van de foto's mijn houding aangepast waardoor de 2e keer enorm veel beter ging. Dat was van geen kneedown tot een halve bocht door met de knie aan de grond. Puur door de houding aan te passen aan een hand van een paar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
PilatuS schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:46:
[...]

Geen idee wat je dan precies doet waardoor het niet lekker voelt. Vrijwel iedereen die een beetje met het bovenlichaam er naast gaat hangen vind die juist fijn aanvoelen. Misschien doe je het op een wat vreemd manier.

Een camera zou wel fijn zijn om te zien wat je doet en hoe het beter kan. Na mijn eerste keer op het circuit van Lelystad heb ik aan de hand van de foto's mijn houding aangepast waardoor de 2e keer enorm veel beter ging. Dat was van geen kneedown tot een halve bocht door met de knie aan de grond. Puur door de houding aan te passen aan een hand van een paar foto's.
Ik voel me juist comfy met wat ik doe, maar dat lijkt meer op het kussen van de buitenspiegel. :P Och, het gaat lekker en heb er plezier in. En het gaat hard zat denk ik zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jawel, daar was de postbode dan vanmiddag :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MN3JVCk.png

Mastodon!

Gelijk even een stukje gereden. Was wel fris, maar gelukkig had ik m'n winddichte jassie ook aangetrokken.

Kreeg er ook nog een dickie bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:19:

[afbeelding]

Mastodon!

Gelijk even een stukje gereden. Was wel fris, maar gelukkig had ik m'n winddichte jassie ook aangetrokken.

en vooral dit deuntje lekker hard mee neuriën

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:29

[afbeelding]

Mastodon!

Sry kon het niet laten, verveelde me een beetje :+ .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u1lfdch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Mastodon!

Mooie combinatie :)

/me vind elke combinatie mooi als het maar zwart is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Hooglander1 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:54:
[...]

Niet alleen de weerstand, ook het intelligente stukje wat er voor zorgt dat het witte deel uitgaat als je oranje lamp knippert natuurlijk.

Anders is het Oranje-Wit-Oranje-Wit en dat wil je niet.
Het is alleen een weerstand. :)

Een standaardknipperlicht relais heeft "fault detection". Maw. Als er een lamp kapot is, gaat de knipperfrequentie omhoog. Die weerstand zorgt ervoor dat je relais nog steeds 21 watt "ziet" en de knipperfequentie normaal blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

cyntax schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:31:
[...]

Sry kon het niet laten, verveelde me een beetje :+ .

[afbeelding]
Haha, nice XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
teacher schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:41:
[...]

Het is alleen een weerstand. :)

Een standaardknipperlicht relais heeft "fault detection". Maw. Als er een lamp kapot is, gaat de knipperfrequentie omhoog. Die weerstand zorgt ervoor dat je relais nog steeds 21 watt "ziet" en de knipperfequentie normaal blijft.
Dat snap ik, alleen moet er ook wel ergens een stukje intelligentie zitten wat het witte deel van de lamp uitschakelt als het knipperlicht aangaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Vanmiddag m'n auto verkocht, de zoektocht naar een fiets kan nu echt beginnen!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:21:
Zijn zo moooooi

[afbeelding]

Beetje gare foto mischien,. ik ben niet zo artistisch
Beetje laat, maar prachtige machine! Denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt om voor de Aprilia te gaan en niet voor de BMW. Vorige week heb ik er een weekje geraced en het lijkt me een omgeving met genoeg wegen waar de Tuono helemaal tot zijn recht komt.

Ik ga die van mij misschien te koop zetten. Zojuist een bod gedaan op een andere motor en als dat door gaat moet er iets weg om ruimte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Nu online

bakvis

Tweakers.Nerd

Van de week even naar Termaat motoren geweest om te kijken naar een nieuwe jas. Ik dacht puur even oriënteren, sta ik 20 min later met dit buiten:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lmdMs0IMrzytm7NTvRK3nnfh/medium.jpg

Is overjarig model en afgeprijsd naar 349 euro, prima deal zou ik zeggen!

Best fris, maar wat zit dat lekker!!

[ Voor 9% gewijzigd door bakvis op 24-04-2016 11:57 ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

SavageBrother schreef op zondag 24 april 2016 @ 01:00:
Nou daar moet je met dit weer momenteel ook niet blij over zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Tijdelijke fiets gekocht op MF, trek ik vandaag de accu eruit omdat de startmotor niet al te overtuigend klonk:
;(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nA1zRPu.jpg

Morgen maar even langs de Louis rijden :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
SavageBrother schreef op zondag 24 april 2016 @ 01:00:
Je gaat je "hoofd vervoer" van auto naar motor ? Wat voor iets zoek je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:21
Erasmo schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:58:
Tijdelijke fiets gekocht op MF, trek ik vandaag de accu eruit omdat de startmotor niet al te overtuigend klonk:
;(
[afbeelding]

Morgen maar even langs de Louis rijden :P
Gewoon even naar de supermarket voor gedestilleerd water toch? :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Desnoods water uit je droger :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

xos schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:25:
[...]

Beetje laat, maar prachtige machine! Denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt om voor de Aprilia te gaan en niet voor de BMW. Vorige week heb ik er een weekje geraced en het lijkt me een omgeving met genoeg wegen waar de Tuono helemaal tot zijn recht komt.

Ik ga die van mij misschien te koop zetten. Zojuist een bod gedaan op een andere motor en als dat door gaat moet er iets weg om ruimte te maken.
Dit ding is compleet geschift!
heb er in een weekje tijd 995km mee gereden, morgen vragen voor de 1000km check.

weer was vandaag ook echt weer heerlijk hier, paar wolkjes her en der. maar gisteren nacht heeft het lekker geregend en is de weg mooi schoon gespoelt. We hebben in ieder geval weer goed ons best gedaan hier
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9mldZFuprvDRfK4Onel7vplB/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:04:
[...]

heb er in een weekje tijd 995km mee gereden, morgen vragen voor de 1000km check.
Moet er sowieso geen andere olie in na 1000km ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
PilatuS schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:07:
[...]

Moet er sowieso geen andere olie in na 1000km ?
Dat is toch wat hij bedoelt :) even binnen doen voor nieuwe olie en eventuele checks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dryhte schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:35:
[...]

Dat is toch wat hij bedoelt :) even binnen doen voor nieuwe olie en eventuele checks
Ik zie alleen check staan, als in alleen een controle, vandaar de vraag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1461512326.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

mphilipp

Romanes eunt domus

Is dat een tweede plek? Goed bezig!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Pagina: 1 ... 57 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.