Het grote motortopic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 106 Laatste
Acties:
  • 352.035 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

matthewk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:22:
[...]

- Starter
- Remmen
- Koppeling
- Dashboard electrics

Het blok zelf is oerdegelijk, is van bmw he ;)
De achterrem op de RSV is redelijk voor de sier, maar de (op een sportfiets) vele male belangrijkere voorrem doet het prima :) Wat is er mis met de koppeling?

Rotax is niet van BMW overigens, BMW gebruikt(e) alleen Rotax-blokken in sommige van hun fietsen zoals de F650GS.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00

Bommes

Capo del formaggio

kaasszje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:08:
@Bommes wel mooie oplossing.
Kon je je FJ niet achteruit door de deur steken ?
(Ff voorbij de poort rijden en dan de draai achteruit maken ipv vooruit ?)

Ben ook aan het zoeken naar een nieuw huis.
Dus loop ook nog tegen dit soort issues aan met hoe en wat met mijn motor.
Garage is budgetair niet haalbaar, maar zo'n soort oplossing zeker wel.
Bedankt voor het voorbeeld !
De brandgangetjes zijn daar hier veel te smal voor.
Wat net wel lukte was van links aankomen, voorbij mijn schuur en poort rijden en dan achteruit de poort in.
Dat gaat met de Vespa met 1 keer steken, meer de FJ moest ik dan wel 10 keer steken.
Daar komt nog bij dat 2 tuinen naar links het gangetje in een T splitsing eindigt. Daar moet ik dus haaks om.
Dat lukt redelijk mits de achterburen de heg netjes kort knippen, en daar houden ze niet altijd goed bij.
Dus eindigde ik meestal met al mijn kuipwerk in een of andere onmogelijke houding half in die heg.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Chakotay schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:24:
[...]

De achterrem op de RSV is redelijk voor de sier, maar de (op een sportfiets) vele male belangrijkere voorrem doet het prima :) Wat is er mis met de koppeling?

Rotax is niet van BMW overigens, BMW gebruikt(e) alleen Rotax-blokken in sommige van hun fietsen zoals de F650GS.
Ik nam altijd aan dat Rotax deels eigendom was van BMW... maar als je hun googlet zie je inderdaad veel afnemers van zo'n OEM.

De koppeling slipt veel te fel en slijt ook ontiechelijk hard, met als gevolg dat schakelen al heel snel erg stroef aanvoelt (als je niet goed kan schakelen). Aftermarket koppelingsmods zijn aan te raden.

Overigens zou mij dat nooit tegenhouden om een aprilia te kopen. Ik heb een alfa romeo gehad, waar alles elektrisch regelmatig weg viel. Maar een werkende snelheidsmeter op een alfa is net als een achteruitkijkspiegel toch nutteloos :P

[ Voor 13% gewijzigd door matthewk op 15-04-2016 11:32 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:02
matthewk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:31:
[...]

Overigens zou mij dat nooit tegenhouden om een aprilia te kopen. Ik heb een alfa romeo gehad, waar alles elektrisch regelmatig weg viel. Maar een werkende snelheidsmeter op een alfa is net als een achteruitkijkspiegel toch nutteloos :P
En ondertussen staat deze constructeur nog maar met moeite met 3 modelletjes op een autosalon. Vergane glorie want hun Giulia is ook geen 156 succes.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Mijn ervaring met alles wat uit Italie voertuiggebied komt is zo slecht, dat ik never nooit meer een voertuig van Italiaanse makerij meer zal kopen.

Een voorbeeldje wat voor ellende bijv. straatkat en tommy brutale met hun agusta brutales hebben meegemaakt:

http://www.motor-forum.nl...le-675doen-of-niet-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Een italiaanse motor is vaak als een relatie met de borderliner. Als je kan spelen is het erg leuk, maar verwacht wel veel gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:33:
[...]

Mijn ervaring met alles wat uit Italie voertuiggebied komt is zo slecht, dat ik never nooit meer een voertuig van Italiaanse makerij meer zal kopen.

Een voorbeeldje wat voor ellende bijv. straatkat en tommy brutale met hun agusta brutales hebben meegemaakt:

http://www.motor-forum.nl...le-675doen-of-niet-1.html
Ach mechanisch valt het allemaal wel mee. Mensen weten vaak niet dat bvb fiat motoren (en de technologie erin) vaak door andere merken worden gebruikt zoals Opel etc. Er is voor wat mij betreft ook geen enkele kleine wagen die lekkerder rijdt dan een Alfa Romeo MiTo Quadrofoglio Verde. Alleen moet je er tegen kunnen dat hij elektronisch gewoon steken laat vallen. Ubercomfort en gerust? Neen... pure passie en een prachtig gevoel als je hem door een bergpas jaagt? Ja!

En dat is bij een Augusta / Aprilia niet anders vind ik. De Brutale schreeuwt passie, maar ik zou er mijn centjes niet in stoppen. Dat heb ik bij de Alfa overigens wel gedaan ^_^

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Bommes schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:27:
Hier ook alleen maar een smalle brandgang tussen de huizen in aan 1 kant eindigend op een binnen plaats dus genoeg draai ruimte om de gang in te komen met de motor.
Echter mijn tuin kwam ik niet in gedraaid.
Wel met de Vespa door de standaard poort, de FJ lukte echt niet.
Dus middagje klussen, en wat scharnieren:
[afbeelding]

Meteen ook een dakje er bij gemaakt zodat het netjes droog staat allemaal.
[afbeelding]

De FJ is al weer bijna een jaar weg, dus heeft de Vespa alle ruimte nu :+
Gaat dat niet hangen?

Wij hebben toen de gehele achterschutting die toch al een beetje gaar was vervangen door een dubbele poort deur:
Afbeeldingslocatie: http://kosteronline.net/pics/poort_dicht.jpg
en dan rijd je hem zo naar binnen :P

Maar omdat ik een moter achter het huis toch wat minder vond qua uitzicht, vlekken op terras, en het steken heb ik toen de kans zich aanbood een garage op enkele tientallen meters van m'n huis gekocht.

En de dubbele poort gebruiken we nog steeds voor bijvoorbeeld de fietskar of die keer dat ik een pallet zonnepanelen tot achter m'n huis heb laten afleveren :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 15-04-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

[...]

Ik nam altijd aan dat Rotax deels eigendom was van BMW... maar als je hun googlet zie je inderdaad veel afnemers van zo'n OEM.

De koppeling slipt veel te fel en slijt ook ontiechelijk hard, met als gevolg dat schakelen al heel snel erg stroef aanvoelt (als je niet goed kan schakelen). Aftermarket koppelingsmods zijn aan te raden.

Hm, die had ik nog niet eerder gehoord van de slechte koppeling... Slipt alleen als ik daar om vraag, en na 90K zit er nog steeds de originele in. (Of een vorige eigenaar moet hem een keer vervangen hebben, maar dan gaat hij alsnog ruim 50k mee aangezien ik de motor op 36k gekocht heb :+ )

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Chakotay schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:27:
[...]

Hm, die had ik nog niet eerder gehoord van de slechte koppeling... Slipt alleen als ik daar om vraag, en na 90K zit er nog steeds de originele in. (Of een vorige eigenaar moet hem een keer vervangen hebben, maar dan gaat hij alsnog ruim 50k mee aangezien ik de motor op 36k gekocht heb :+ )
Is vooral bij de RSV4 een gigantisch probleem voor zover ik heb gezien. Overigens is 50k niet zo heel gek veel als er goed aftermarket spul inzit en je rijdt niet als een idioot :D

MV Agusta F4 hmmmmm ook zon lekker ding.

[ Voor 3% gewijzigd door matthewk op 15-04-2016 13:37 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Nee nog niet, heb wel een balkje schuin op het paneel geschroefd.
Tot nu toe werkt het goed.
En wat betreft de vlekken, mijn Vespa lekt niets en die FJ...
Die verbruikte zoveel olie dat er niets meer te lekken over was :9

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Geen olie, maar kettingspray :+

In de garage heb ik er een stuk zeil onder liggen, maar dat is ook vol met vlekken.

Moet er wel bij vermelden dat ik motorvoertuigen eigenlijk nooit reinig. Bij de motor zit richting het tandwiel dan ook een flinke laag / klodder vette meuk. Wel goed tegen de pekel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

PilatuS schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:29:
Vandaag de KLS Quickshifter geinstalleerd. Kwam deze tegen op Ebay voor een prijs waarvoor ik het niet kon laten liggen.

Inbouwen was voor mij nogal een aardig klusje aangezien ik niet iemand ben die heel veel doet aan de motor. Ben zo goed als de hele middag bezig geweest, maar hij zit er op :)

Nu alleen nog afstellen en mee gaan rijden. Ben benieuwd :P

Zo zit ie er nu op.
[afbeelding]

En het pakket electronica met aan/uitknop. Geen ruimte meer over zo, maar het past.
[afbeelding]
Knappe rearset, welk merk is dat?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Oef, ook wel knap prijsje :|

Misschien een budget vriendelijker versie uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
noes schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:03:
[...]

Oef, ook wel knap prijsje :|

Misschien een budget vriendelijker versie uitzoeken ;)
De niet verstelbare versie is goedkoper. Heb de link aangepast.

Het is natuurlijk een hoop geld, maar veel goedkoper word het niet als je goed spul wil. Alleen een setje uit China is goedkoper dan dit en dan weet je ook niet wat je krijgt. Ik vond de Akrapovic rearsets voor mijn motor mooier, maar dan heb je het over 1000+ euro, dat gaat helemaal nergens over. 419 euro voor verstelbare rearsets is vrij goedkoop, je kan nergens iets goedkopers vinden wat ook goed spul is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Thnx, maar alleen de verstelbare kan op mijn motor (S1000RR uit 2010). Hoef eigenlijk alleen links te vervangen, die is licht beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
noes schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:08:
Thnx, maar alleen de verstelbare kan op mijn motor (S1000RR uit 2010). Hoef eigenlijk alleen links te vervangen, die is licht beschadigd.
Je kan eens op Ebay rondkijken. Staat aardig wat mooi spul.

http://www.ebay.com/sch/i...0RR+rearset+2010&_sacat=0

Alleen het spul uit China is goedkoop, maar of dat dan goed is heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

PilatuS schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:20:
[...]

Je kan eens op Ebay rondkijken. Staat aardig wat mooi spul.

http://www.ebay.com/sch/i...0RR+rearset+2010&_sacat=0

Alleen het spul uit China is goedkoop, maar of dat dan goed is heb ik geen idee van.
Had ik ook al gedaan ja. Eigenlijk de eerste ziet er wel goed uit en is schappelijk geprijst zonder dat het meteen klinkt als "if it sounds too good to be true... it probably is."

Op mijn fiets is (door de vorige eigenaar) de gear-shift omgedraaid (zoals ook gebruikelijk op circuit). Ik ben daar nu aan gewend en wil het eigenlijk wel zo houden. Alleen nog even uitvogelen of dat met iedere rearset kan, of dat ik daar een apart iets voor moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
noes schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:26:
[...]

Had ik ook al gedaan ja. Eigenlijk de eerste ziet er wel goed uit en is schappelijk geprijst zonder dat het meteen klinkt als "if it sounds too good to be true... it probably is."

Op mijn fiets is (door de vorige eigenaar) de gear-shift omgedraaid (zoals ook gebruikelijk op circuit). Ik ben daar nu aan gewend en wil het eigenlijk wel zo houden. Alleen nog even uitvogelen of dat met iedere rearset kan, of dat ik daar een apart iets voor moet hebben :)
Die ziet er inderdaad wel goed uit ja.

GP shifting heeft voornamelijk te maken met de shiftrod wat van de rearsets naar de motor gaat. Het andere punt is of ie netjes langs de rearset kan en dat er niets in de weg zit. Van wat ik weet kan het 9 van de 10 keer gewoon zonder problemen. De meeste producenten houden er wel rekening mee.

Zowel bij mijn huidige rearsets als bij de vorige op een andere motor zaten er verschillende shiftrods bij voor normaal en GP schakelen. Als je iets ziet wat je zou willen kopen kan je het altijd vragen, meestal is het dus gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ah, thnx voor de info. Na de vakantie eens wat mailtjes aan wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:13:
[...]

Wij zijn vanuit Raamsdonk (onze thuisbasis) gereden via de bovengrens van Noord-Brabant naar Ouddorp gereden en toen weer terug (rit van 280 km).
Toevallig niet in Renesse geweest? Dacht een motor te herkennen die ik ook in Renesse zag staan in het centrum, hun waren ook met een clubje. Was een Harley Davidson aanwezig die er niet echt zin in had, dat alarm bleef af gaan! :9

Morgen langs de motor outlet kleding center, zowel ik als mijn vriendin (die is gestart met lessen) is toe aan een nieuwe helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:18:
[...]
Toevallig niet in Renesse geweest?
We zijn ook in Renesse geweest. Niemand bij ons rijdt Harley, het is ongeveer 70 procent BMW in onze club en de rest zijn japanse motoren. Ik rij bijvoorbeeld met een aantal anderen op een Bandit en er zijn ook verschillende Yamaha FZ's die meerijden. Meestal rijden we een rondje van 250 a 300km over uitsluitend secundaire wegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460786327-790-x-590px-IMG_20160416_074938.jpg
In de garage van Bâton Rouge..

Gisteren aangekomen, vandaag gassen.. *O*
We zijn met een groepje van 6, hotel bijna vol met een groep van een man of 20 van Brag & Boost.. :| Dat beloofd wat

[ Voor 36% gewijzigd door Bommes op 16-04-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Haha, je treft t niet :P

Gisteravond de eerste kilometers gemaakt met mijn gsxr en SBK ombouw. Tering wat stuurt dat relaxed :D dat had ik echt veel eerder moeten doen. Helaas niet echt goed kunnen testen verder, was een ritje van 20 kilometer (Hilversum --> Maarssen) door de regen :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Bommes schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 08:00:
[afbeelding]
In de garage van Bâton Rouge..

Gisteren aangekomen, vandaag gassen.. *O*
We zijn met een groepje van 6, hotel bijna vol met een groep van een man of 20 van Brag & Boost.. :| Dat beloofd wat
Gaan zij links, gaan jullie rechts toch? Veel plezier!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
wat een zeik weer dit weekend :( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ik krijg er de laatste tijd ook de teringtyfus van. Wat mis ik canada... daar ben je als motorrijder koning en in het oosten regent het dan wel vaak, er is ook HEEL veel zon.

Consultant - Autogek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

steveman schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:03:
[...]

Gaan zij links, gaan jullie rechts toch? Veel plezier!
Het bleek vanochtend dat hun de zelfde route gingen rijden als wij :|
Dus Hetty van Bâton Rouge kwam met een andere route aan. En dan komt het gene waarin dit hotel zich echt onderscheid.. Iedereen kon even zijn navigatie aan hun computer koppelen zodat Hetty de route er op kon zetten.

Vanochtend bij vertrek toen we nog droog waren:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460822176-800-x-1067px-IMG-20160416-WA0006.jpeg
Het heeft niet heel de dag geregend maar tjeemig wat een buien. Ik was de enige die met jeans reed een dus terug kwam met een natte onderbroek :-( ;(

Even poseren:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460827775-800-x-600px-20160416_100237382_iOS.jpg

Beetje regen:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460827776-800-x-600px-20160416_163435000_iOS.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bommes op 16-04-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
matthewk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:31:
[...]

Hoe is het om te motorrijden in zwitserland ? :D
Het OV is hier prima geregeld, dus waar ik in NL de leaseauto gebruikte voor woon werk, gebruik ik hier het OV. De motor gebruik ik dus puur voor plezier ritjes, het is heerlijk om de motor te pakken en in de omgeving te touren. Er zijn wel wat zaken waar je rekening mee moet houden, de opleiding stelt geen ene F*** voor als iemand al zijn auto-rijbewijs heeft. Tussen de files door binnen of buiten de bebouwde kom is niet toegestaan, binnen de bebouwde kom, geen doorgetrokken streep, kost het rond de 60 CHF (55 euro). Buiten de bebouwde kom, of bij een doorgetrokken streep, kost het minimaal 300 CHF, want dan is het een asociaal gedrag overtreding. Te hard rijden is ook prijzig, maar zolang je de snelweg vermijd heb je geen tijd om te hard te rijden, want dan zie je niets van het landschap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

Wat opmerkelijk, dat je binnen de bebouwde kom een lagere boete krijgt. Ik had juist verwacht dat je daar een hogere boete krijgt wegens gevaarlijk gedrag dan erbuiten. Zo is het in Duitsland ook dacht ik. Toch?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het risico is logischerwijs groter als je op een wegdeel rijdt waar je niet hoort te komen bij hogere snelheden, dus wat dat betreft is het best logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik had zojuist twee mooie gevallen van target fixation. :X Eerst een haas, daarna een eend die aan de rechterkant van de weg liepen en niet voor m'n wiel weg wilden. Gelukkig reed ik niet te hard en ging het prima, maar het was toch wel even spannend - zeker met tegenliggers.

Beter oefenen dus!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:28

Clush

Do as I say...

Gister Try the Bike gedaan. Werd opgebouwd van rondjes op de parkeerplaats, naar rondjes op het industrieterrein, naar een 60-weg, naar een 80-weg en tenslotte nog een paar kleine stukjes snelweg.

Groot voordeel was dat de jongen met wie ik samen reed ook lekker door kon rijden op z'n A2 machine en dus geen beperkende factor was.

Wil nu wel zo snel mogelijk doorlessen... moet alleen de financien een beetje in de gaten houden, maar voor de zomervakantie moet hopelijk wel lukken.

... not as I do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:44:
Ik had zojuist twee mooie gevallen van target fixation. :X Eerst een haas, daarna een eend die aan de rechterkant van de weg liepen en niet voor m'n wiel weg wilden. Gelukkig reed ik niet te hard en ging het prima, maar het was toch wel even spannend - zeker met tegenliggers.

Beter oefenen dus!
Erger dan dit figuur in onderstaande video kan waarschijnlijk niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Clush schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:11:
Gister Try the Bike gedaan. Werd opgebouwd van rondjes op de parkeerplaats, naar rondjes op het industrieterrein, naar een 60-weg, naar een 80-weg en tenslotte nog een paar kleine stukjes snelweg.

Groot voordeel was dat de jongen met wie ik samen reed ook lekker door kon rijden op z'n A2 machine en dus geen beperkende factor was.

Wil nu wel zo snel mogelijk doorlessen... moet alleen de financien een beetje in de gaten houden, maar voor de zomervakantie moet hopelijk wel lukken.
Denk dat de kans dat je een A1 tegenkomt tijdens het lessen sowieso heel klein is. In 2015 slaagden er 533 (!!!!) voor het A1 rijbewijs. Dat is echt enorm weinig als je dat gaat vergelijken met de andere 2 rijbewijzen. De A2 groep mocht 5.164 nieuwe rijders verwelkomen en A 16.586 rijders. Als je daar dan die 533 tegenover zet dat zie je wel dat het aandeel van de A1 rijders miniem is in Nederland. :+

(Bron)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

caesar1000 schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:53:
[...]

Denk dat de kans dat je een A1 tegenkomt tijdens het lessen sowieso heel klein is. In 2015 slaagden er 533 (!!!!) voor het A1 rijbewijs. Dat is echt enorm weinig als je dat gaat vergelijken met de andere 2 rijbewijzen. De A2 groep mocht 5.164 nieuwe rijders verwelkomen en A 16.586 rijders. Als je daar dan die 533 tegenover zet dat zie je wel dat er echt maar ontzettend A1 rijders zijn (en bijkomen) in Nederland. :+

(Bron)
Ik bedoel meer in de zin van dat ie niet helemaal vierkant door de bochten ging en de stappen die ik beschreef (binnen een uur) prima kon maken. Met een heel onzeker type die de boel gewoon niet snapt samen rijden lijkt me een veel mindere ervaring. Misschien was ik wel de beperkende factor voor hem :p
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:46:
[...]

Erger dan dit figuur in onderstaande video kan waarschijnlijk niet :X

[video]
:X Waar ie eraf gaat ook... Wat ben je dan aan het doen? Rijbewijs in een pak cornflakes gevonden ofzo :F

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Clush schreef op zondag 17 april 2016 @ 17:07:
[...]

Ik bedoel meer in de zin van dat ie niet helemaal vierkant door de bochten ging en de stappen die ik beschreef (binnen een uur) prima kon maken. Met een heel onzeker type die de boel gewoon niet snapt samen rijden lijkt me een veel mindere ervaring. Misschien was ik wel de beperkende factor voor hem :p
Raar dat je al met twee mensen les hebt bij een try-the-bike. Dat kom ik toch maar zelden tegen moet ik zeggen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:53:
[...]

Denk dat de kans dat je een A1 tegenkomt tijdens het lessen sowieso heel klein is. In 2015 slaagden er 533 (!!!!) voor het A1 rijbewijs. Dat is echt enorm weinig als je dat gaat vergelijken met de andere 2 rijbewijzen. De A2 groep mocht 5.164 nieuwe rijders verwelkomen en A 16.586 rijders. Als je daar dan die 533 tegenover zet dat zie je wel dat het aandeel van de A1 rijders miniem is in Nederland. :+

(Bron)
Verbaast mij ook niet echt dit.

De meeste mensen die 18 zijn gaan voor het autorijbewijs. Verder moet je als 18 jarige het ook maar kunnen betalen. Als je alles zelf moet betalen is het voor de meeste mensen van die leeftijd gewoon niet te doen om het rijbewijs te halen en een motor te kopen, helemaal omdat er maar weinig goedkope 2e hands A1 motoren zijn.
[...]

:X Waar ie eraf gaat ook... Wat ben je dan aan het doen? Rijbewijs in een pak cornflakes gevonden ofzo :F
Dat ie er niet eerder af ging verbaast mij net zoveel 8)7 Je ziet wel vaker filmpjes van mensen die voor zichzelf en anderen niet op een motor horen te zitten, maar dit is wel erg extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Hooglander1 schreef op zondag 17 april 2016 @ 17:09:
[...]

Raar dat je al met twee mensen les hebt bij een try-the-bike. Dat kom ik toch maar zelden tegen moet ik zeggen.
Tja, twee week terug hadden ze een open dag bij de rijschool, zal wel drukke tijd zijn voor hun. De tweede instructeur die ze hebben moet z'n diploma voor A nog halen komende week, dus een beetje een capaciteitprobleem nu.

... not as I do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

En weer heel thuis... d:)b
Gisteren dus compleet nat geregend, ik reed als enige in een motorjeans, de rest allemaal in waterdichte pakken. Ik had wel een regenbroek bij me, maar zoals gewoonlijk gaat die pas aan na de eerste bui.. |:(

Vandaag binnendoor terug naar Eindhoven was de planning.
Lunch stop, FF zwaaien:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460908124-800-x-600px-IMG-20160417-WA0005.jpg

We reden via Zuid Limburg, waar net de Amstel gold race afgelopen was. Dat was dus meer file dan dat er nog gereden kon worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460907886-800-x-1067px-IMG_20160417_135419.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460907885-800-x-1067px-IMG_20160417_135432.jpg

Toen we uit eindelijk de drukte uit reden, viel iemand uit onze groep bij stilstand omver ;( :F
Ze schatte en bochtje verkeerd in, reed al stapvoets kneep in haar voorrem en haalde het niet meer met 1 been naar de grond (helling).
BAM op haar kant. :( rempedaaltje nog iets krommer en een blauwe vinger die klem had gezeten tussen haar handvat en rem.
Hier gebeurde het we kwamen van links op deze foto, en wilde het weggetje in rijden waar de rest van de motoren staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460907884-800-x-600px-IMG_20160417_143407.jpg

Smile:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2016/04/1460908169-790-x-1053px-IMG-20160417-WA0000.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
[...]

In de VS mag je met een autorijbewijs op de motor afaik.

Ik word helemaal cringy van die lijnen die hij rijdt. Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

418O2 schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:22:
[...]

In de VS mag je met een autorijbewijs op de motor afaik.

Ik word helemaal cringy van die lijnen die hij rijdt. Wtf
Zal per staat verschillen. Mijn pa heeft in Illinois z'n rijbewijs gehaald. Stelde niet meer voor dan een uitgeklede AVB, maar wel degelijk een vereiste. Het scheelt daar (naar mijn mening terecht) wel veel of je al een geldig autorijbewijs hebt. Anders heb je ook nog theorie examens... Maar die zullen misschien ook niet zoveel voorstellen.

En als je 18 of ouder bent kan je gewoon je Learner's Permit ophalen. Dan mag je bij daglicht samen rijden met iedereen die al 1 jaar een volledig rijbewijs heeft. Om in je eentje te rijden heb je wel degelijk een motorrijbewijs nodig.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Bommes schreef op zondag 17 april 2016 @ 17:49:
BAM op haar kant. :( rempedaaltje nog iets krommer en een blauwe vinger die klem had gezeten tussen haar handvat en rem.
En daarom rem je met 4 vingers

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

tdw schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:13:
[...]

En daarom rem je met 4 vingers
Psies, dat dacht ik ook toen ik het schreef.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Oeps :X Altijd zuur!

Wat voor motor is dat op de eerste foto trouwens, Yamaha nog wat?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:47:
Wat voor motor is dat op de eerste foto trouwens, Yamaha nog wat?
Fazer lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Helaas zijn er best veel fazers. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:57

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Typ het kenteken van de 2e foto in en je hebt 'm :P

F6S Fazer.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

O dju, scherp. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:50:
Helaas zijn er best veel fazers. :+
Jij begint met Yamaha, dan kom ik met Fazer, nu ben jij weer aan de beurt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Toch bedankt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Jep een fz6s fazertje, leuk ding wat ook nog eens erg leuk stuurt schijnbaar.
We waren met zijn 6en:
Die Fazer, Honda Varadero 1000, een oudere Honda VFR, Ducati Multistra 1200, nog een Ducati maar dan een Monster 696 en natuurlijk mijn Vespa GTS... :9 *O*

Was trouwens een rustig weekendje voor wat betreft het rijden, zaterdag 230 km gereden, wat me 7,5 liter benzine koste... oOo 1 op 30 dus... Dat lukt alleen als ik echt heel rustig rijd, daar waren het slechte weer, natte wegen en een hele rustige voorrijder wel de oorzaken voor.
De heen weg was iets van 180km waarvoor ik 8 liter euro nodig had. 1 op 22,5.
Oorzaak: heel de weg gas op de stuit op de snelweg -O-

De terug vandaag weg reed dat grietje op de monster zelf (vrijdag heen reden we in 2 groepjes en zaterdag zat ze achterop de multistrada) ze heeft echt pas net had rijbewijs en vind het allemaal mega eng.
Dat was dus rechtop door de bochten, nou ja we hebben het allemaal moeten leren maar dit was echt wel een traag weekend afgezien van de heen weg op de snelweg en vanmiddag vanuit Limburg over de A2 naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Bommes schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:59:
Dat was dus rechtop door de bochten, nou ja we hebben het allemaal moeten leren maar dit was echt wel een traag weekend afgezien van de heen weg op de snelweg en vanmiddag vanuit Limburg over de A2 naar huis.
Voor jou waren de heen- en terugweg dus alsnog traag, als ik even goed lees?

* tdw rent

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nog iemand met wat wijsheid omtrent het kiezen voor een (beiden op kenteken!) R6 2005 of een Daytona 675 2006 om te gebruiken voor een enkele circuitdag, en tochtjes naar het oefenbaantje in Lelystad?

De Daytona lijkt me de gavere motor van de twee, smaller, karaktervoller blok, 1 graadje steilere balhoofdhoek, wat hoger dan de R6.

Maaaar het is geen jap :+

Bij een R6 heb ik het beeld van betrouwbaarheid... En laten we eerlijk wezen, over een afgesloten omloop rondrijden is hoe dan ook tof.

Een "duuzend" heb ik voorlopig nog lang niet nodig, en ik wil sowieso een USD-voorvork en volledig instelbare vering. Mis ik nog andere obvious fietsen?

Voor ritjes op straat houd ik gewoon m'n Hornet voorlopig.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21-09 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

De R6 2005 is natuurlijk een net niet R6 ;) kan je hem niet van 1 jaartje jonger zoeken? :P

De 675 is wel ok. Maar de eerste modellen hadden issue met het blok op het circuit. Die kwamen droog te lopen zonder olie. Volgens miji was dit opgelost in de model erna door schotjes te plaatsen. Maar duik hier even in zodat je het zeker weet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:02
Tylen schreef op maandag 18 april 2016 @ 07:41:
De R6 2005 is natuurlijk een net niet R6 ;) kan je hem niet van 1 jaartje jonger zoeken? :P
Zelfde mening :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

tdw schreef op zondag 17 april 2016 @ 22:54:
[...]

Voor jou waren de heen- en terugweg dus alsnog traag, als ik even goed lees?

* tdw rent
Vespa loopt 120 jonguh dat is hard zat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
ze heeft echt pas net had rijbewijs en vind het allemaal mega eng.
Misschien een cursusje Mergellandroute bij Rijschool Roy suggereren? Als ze het echt eng vind is dat niet goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ik wil zelfrijdende auto's deel 58461321231321546

In maastricht rustig aan het voorsorteren in mijn vak, opoe langs mij ook in zijn vak aan het voorsorteren. We beginnen te rijden en hij gaat gewoon lekker pinker aangooien en op mijn vak komen (mind you, hij staat dus in het linker voorsorteervak om naar links te gaan en ik om naar rechts te gaan). Auto kwam zijdelings op de motor af. Ja, ik zat veel hoger dan zijn peugeot één-nul-nikswaard, maar ik kan moeilijk op 20 cm van mijn voorligger gaan rijden zodat hij mij goed ziet natuurlijk....

Uiteindelijk getoeterd en been uitgestoken langs het raam. Niets gebeurd, maar weer zo'n momentje van: Meen je dit nou?

Weer een argument tegen opoes in het verkeer, en een argument voor zelfrijdende wagens. Wij hebben zelf het rijbewijs van mijn opa ingenomen, omdat het gewoon te gevaarlijk werd voor de rest van het verkeer. Een zelfrijdende taxi-dienst voor ouderen zou zoveel problemen oplossen. Niet alleen qua mobiliteit, maar zo'n auto kost stilstaand toch al een hoop geld en het is gewoon dood kapitaal. Het vervuilt (want deze auto's zijn vaker ouder) ook nog eens. Om maar niet te vergeten dat in België gigantisch veel diesels staan (bij oudere mensen) omdat de regering dit in een ver verleden kapot heeft gesubsidieerd...

[ Voor 4% gewijzigd door matthewk op 18-04-2016 09:52 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Bommes schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:04:
[...]

Vespa loopt 120 jonguh dat is hard zat. :9
Hoe doe jij dat als je met een groep rijdt dan? Gaat iedereen op jou zitten wachten? Want ik kan me voorstellen dat je motoren niet bijhoudt op je Vespa als ze doorrijden op bochtige wegen, of snelweg rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
matthewk schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:48:
Ik wil zelfrijdende auto's deel 58461321231321546

In maastricht rustig aan het voorsorteren in mijn vak, opoe langs mij ook in zijn vak aan het voorsorteren. We beginnen te rijden en hij gaat gewoon lekker pinker aangooien en op mijn vak komen. Auto kwam zijdelings op de motor af. Ja, ik zat veel hoger dan zijn peugeot één-nul-nikswaard, maar ik kan moeilijk op 20 cm van mijn voorligger gaan rijden zodat hij mij goed ziet natuurlijk....

Uiteindelijk getoeterd en been uitgestoken langs het raam. Niets gebeurd, maar weer zo'n momentje van: Meen je dit nou?

Weer een argument tegen opoes in het verkeer, en een argument voor zelfrijdende wagens. Wij hebben zelf het rijbewijs van mijn opa ingenomen, omdat het gewoon te gevaarlijk werd voor de rest van het verkeer. Een zelfrijdende taxi-dienst voor ouderen zou zoveel problemen oplossen. Niet alleen qua mobiliteit, maar zo'n auto kost stilstaand toch al een hoop geld en het is gewoon dood kapitaal. Het vervuilt (want deze auto's zijn vaker ouder) ook nog eens. Om maar niet te vergeten dat in België gigantisch veel diesels staan (bij oudere mensen) omdat de regering dit in een ver verleden kapot heeft gesubsidieerd...
Niet alleen opoes doen dit, ik maak dit ook regelmatig mee in centrum Utrecht en Amsterdam. Daar zijn bestuurders veel te druk bezig met hun navigatie/kijken waar ze naartoe moeten ook omdat de voorsoorteer banen relatief kort zijn. Dan kijken ze je raar aan als ze je uiteindelijk opeens rechts van hun zien rijden tussen twee banen en autos in gesandwitched terwijl de snelheid 50km/h is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

cyntax schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:55:
[...]

Niet alleen opoes doen dit, ik maak dit ook regelmatig mee in centrum Utrecht en Amsterdam. Daar zijn bestuurders veel te druk bezig met hun navigatie/kijken waar ze naartoe moeten ook omdat de voorsoorteer banen relatief kort zijn. Dan kijken ze je raar aan als ze je uiteindelijk opeens rechts van hun zien rijden tussen twee banen en autos in gesandwitched terwijl de snelheid 50km/h is.
Dat is de reden dat ik ook niet graag lane splitting doe. Als ik het doe, dan ONTZETTEND traag, want ik zie zo vaak bestuurders ivan baan veranderen zonder dat ze kijken (ook als ik in de auto zit).

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:21
Tylen schreef op maandag 18 april 2016 @ 07:41:
Nieuwe model is veel meer circuit-georiënteerd dan het 2004-2005 model.
Een "duuzend" heb ik voorlopig nog lang niet nodig, en ik wil sowieso een USD-voorvork en volledig instelbare vering.
Waarom moet je een USD voorvork? Wanneer we het over de R6 hebben zit er verrekte weinig verschil in de normale voorvork van de 2004 en de USD van de 2005. Zeker voor circuitgebruik. Ik heb 10x liever een normale voorvork die gereviseerd is met een paar goede aftermarket veren, nieuwe shims en nieuwe olie dan een USD die dat niet heeft.

Echt hoor, een USD heeft wel voordelen, maar die kan ik niet voelen met een standaard setup.
Mis ik nog andere obvious fietsen?
Gixxer 750.

[ Voor 79% gewijzigd door FragDaddy op 18-04-2016 10:20 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik houd nog wat ruimte in m'n budget voor een bezoekje aan Hyperpro.

Dat budget is ook de reden dat ik naar een 2005 model keek...

Maar een fiets zonder USD-vorken... Ik vind het er zo ontzettend zielig uitzien XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lukt alleen als ik echt heel rustig rijd, daar waren het slechte weer, natte wegen en een hele rustige voorrijder wel de oorzaken voor.
Dat was bij ons een tijd terug andersom. Wij hebben een paar BMW rijders (ex-leger, ex-politie, etc etc) in de club zitten waarvan ik denk dat ze in een halve meter sneeuw op zomerbanden nog dagelijks motorrijden. Als zo iemand voorop rijdt in de zware regen over diverse modderweggetjes dan is het niet echt lachen :X

We hebben dus bij de eerste de beste stop gevraagd of het tempo iets omlaag kon pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
steveman schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:36:

Maar een fiets zonder USD-vorken... Ik vind het er zo ontzettend zielig uitzien XD
Je kan ook even op MF kijken, daar komt ook nog wel eens leuk materiaal voorbij. En vaak al helemaal circuit-prepped

http://www.motor-forum.nl...cup-Gezocht-Gevonden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

418O2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:56:
[...]

Je kan ook even op MF kijken, daar komt ook nog wel eens leuk materiaal voorbij. En vaak al helemaal circuit-prepped

http://www.motor-forum.nl...cup-Gezocht-Gevonden.html
Thx, maar zolang je op Lelystad niet met circuitfietsen terecht kunt heb ik liever iets op kenteken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het weer was hier heerlijk afgelopen weekend.
Afgelopen donderdag mijn Tuono Factory in ontvangst mogen nemen.

Moet dus nog inrijden en dat betekend rustig aan doen (maar dat blok is o zo verleidelijk)

Kleine impressie en beelden spreken meer dan woorden of zo etc etc:

en vanaf 1:21 ben ik weer iets beter in beeld.

ik zal zodra ik klaar ben met inrijden zal ik een "review" doen als iemand daar op zit te wachten :9

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
steveman schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:45:
[...]

Thx, maar zolang je op Lelystad niet met circuitfietsen terecht kunt heb ik liever iets op kenteken.
Er komen genoeg met kenteken voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Hooglander1 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:08:
[...]

Misschien een cursusje Mergellandroute bij Rijschool Roy suggereren? Als ze het echt eng vind is dat niet goed. :)
Ik kan het nog niet zo goed inschatten, ik denk dat ze het echt te eng vind en dat het dus niet goed komt.
Ze vond het stukje net voordat ze omviel wel goed gaan zei ze, maar dat was echt nog als een natte krant kaars recht door elke bocht heen. De bochten waren iets minder scherp op dat laatste stukje dus was het tempo iets hoger. Dat kwam dus meer door de bochten dan door haar "iets betere" rij kunst.

Evengoed respect dat ze mee is geweest zo koud net je rijbewijs, als enigste vrouw tussen een groep mannen die al jaren rijd. d:)b
418O2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:51:
[...]

Hoe doe jij dat als je met een groep rijdt dan? Gaat iedereen op jou zitten wachten? Want ik kan me voorstellen dat je motoren niet bijhoudt op je Vespa als ze doorrijden op bochtige wegen, of snelweg rijden.
Op de snelweg rijd ik voorop, of als 2de en bepaal dus de snelheid.
Binnen door rijd ik altijd als laatste in de groep en kan het me niet snel genoeg gaan, en nee ze rijden me niet los.
Wat dan mee telt is wel dat de groepen waar ik mee rijd vaak geen supersport rijders zijn, maar dat er toch echt wel stevig door wordt gegast soms.
Dus voor jou beeld vorming, op de wegen in de Eiffel of zo iets houd ik makkelijk bij, snelweg moet ik lossen of het tempo bepalen.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:54:
[...]

Dat was bij ons een tijd terug andersom. Wij hebben een paar BMW rijders (ex-leger, ex-politie, etc etc) in de club zitten waarvan ik denk dat ze in een halve meter sneeuw op zomerbanden nog dagelijks motorrijden. Als zo iemand voorop rijdt in de zware regen over diverse modderweggetjes dan is het niet echt lachen :X

We hebben dus bij de eerste de beste stop gevraagd of het tempo iets omlaag kon pffffff
Dat was in dit groepje mijn zwager op zijn Varadero, die reed zaterdag ochtend het eerste stuk voorop, ik als 2de, de rest waren we na 5 minuten al kwijt.. :9
Hij zette er toch ff een tempo in op de koude natte wegen _/-\o_ hij rijd ook veruit het soepelste van ons allemaal, zwiert van bocht nar bocht alsof hij op een stuk elastiek zit. Echt tof om te zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Bommes op 18-04-2016 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:48:
Het weer was hier heerlijk afgelopen weekend.
Afgelopen donderdag mijn Tuono Factory in ontvangst mogen nemen.

Moet dus nog inrijden en dat betekend rustig aan doen (maar dat blok is o zo verleidelijk)

Kleine impressie en beelden spreken meer dan woorden of zo etc etc:

[video]

en vanaf 1:21 ben ik weer iets beter in beeld.

ik zal zodra ik klaar ben met inrijden zal ik een "review" doen als iemand daar op zit te wachten :9
Tuono's altijd :9~ ( :P ).

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd en het afdak waaronder de Tuono normaal staat is dus nog niet opgebouwd.
Nu hebben we wel een kleine overkapping, maar ze staat nu iedere ochtend zo zielig naar binnen te staren voor de schuifdeur als ik het gordijn open doe.

Mijn vrouw wil helaas niet ruilen met de motor qua slaapplaats en twee schoonheden in huis gaat niet goed denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://i1199.photobucket.com/albums/aa477/Maikel64/Mobile%20Uploads/image_15.jpeg

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn zo moooooi

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H6rM9x4.jpg

Beetje gare foto mischien,. ik ben niet zo artistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Bommes schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:54:
[...]

Ik kan het nog niet zo goed inschatten, ik denk dat ze het echt te eng vind en dat het dus niet goed komt.
Ze vond het stukje net voordat ze omviel wel goed gaan zei ze, maar dat was echt nog als een natte krant kaars recht door elke bocht heen. De bochten waren iets minder scherp op dat laatste stukje dus was het tempo iets hoger. Dat kwam dus meer door de bochten dan door haar "iets betere" rij kunst.

Evengoed respect dat ze mee is geweest zo koud net je rijbewijs, als enigste vrouw tussen een groep mannen die al jaren rijd. d:)b
Dan kan op zich een cursusje bochten geen kwaad. Zeker als ze onzeker rijd is dat wel belangrijk. Wel bijzonder eigenlijk dat ze geslaagd is, als ze zo zenuwachtig op de motor zit eigenlijk. Rijd ze opeens een zwaardere motor dan haar lesser of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Afgelopen weekend langs de kleding outlet geweest. Mijn vriendin en ik waren echt toe aan een nieuwe helm.. maar dan kom je weer iets tegen.. zucht :)

De schade:
Voor ons beide een Shark Skwal helm:
Afbeeldingslocatie: http://www.motovery.com/wp-content/uploads/2014/12/shark-skwal-led-lights-cascos-moto-alicante-elche-6.jpg

Voor mij de Metador mat met wit, en voor haar een blank mat zwart.

Vervolgens kwam ik deze tegen in mijn maat voor €99! Die kon ik niet laten staan:
Afbeeldingslocatie: http://coolboot.net/imageinner/?TCX%20S%20R1%20Boots%209%20EuroBlackYellow%20Fluorescent%2043%20US%20-%20192x256%20Thumbnail.jpg

En mijn vriendin had nog handschoenen nodig en is voor de Alpinestar Sp-8 gegaan. Goede/mooie handschoenen genoeg maar het was vooral de maat wat het probleem was, een dames S is nog best moeilijk te vinden!

Afbeeldingslocatie: http://images0.revzilla.com/product_images/0048/7087/alpinestars_sp8_gloves_zoom.jpg

Vanavond maar eens een rondje om de nieuwe spullen uit te testen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Hooglander1 schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:51:
[...]

Dan kan op zich een cursusje bochten geen kwaad. Zeker als ze onzeker rijd is dat wel belangrijk. Wel bijzonder eigenlijk dat ze geslaagd is, als ze zo zenuwachtig op de motor zit eigenlijk. Rijd ze opeens een zwaardere motor dan haar lesser of zo?
Ze rijd nu een ducati monster 696 (is dat een type? dacht het wel)
Volgens mij niet echt een enorm race apparaat maar toch wel wat "vlotter" dan haar les motor denk ik zo.
Maar denk niet dat het probleem echt daar in zit, ze vind haarspeldbochtjes en rommel asfalt en dat soort zaken nogal eng volgens mij. Tel daarbij nat asfalt en on overzichtelijke vreemde situaties en het natte krant rijgedrag is er :9

Dat tref je hier niet echt rondom Eindhoven, dus zal ze met lessen en examen wel gewoon "goed genoeg" gereden hebben.

Maar kom op, het is niet mijn vriendin, het zal mij een zorg zijn. Ik weet wel dat ik volgend motor weekend of voor meer mensen zorg dat zij in een ander groepje kan rijden of ik vraag haar vriendelijk om niet mee te rijden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Ik ken in Eindhoven wel een instructeur die haar dat af kan leren :P

zou ik zelf misschien ook weer eens langs mogen of een VRO om het aan te scherpen

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 18-04-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Rukapul schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:28:

zou ik zelf misschien ook weer eens langs mogen of een VRO om het aan te scherpen
Als je een keer een leuke VRO ziet, houd ik mij aanbevolen. Denk dat dat bij mij ook geen kwaad kan na twee jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bommes schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:19:
[...]

Ze rijd nu een ducati monster 696 (is dat een type? dacht het wel)
Volgens mij niet echt een enorm race apparaat maar toch wel wat "vlotter" dan haar les motor denk ik zo.
Maar denk niet dat het probleem echt daar in zit, ze vind haarspeldbochtjes en rommel asfalt en dat soort zaken nogal eng volgens mij. Tel daarbij nat asfalt en on overzichtelijke vreemde situaties en het natte krant rijgedrag is er :9

Dat tref je hier niet echt rondom Eindhoven, dus zal ze met lessen en examen wel gewoon "goed genoeg" gereden hebben.

Maar kom op, het is niet mijn vriendin, het zal mij een zorg zijn. Ik weet wel dat ik volgend motor weekend of voor meer mensen zorg dat zij in een ander groepje kan rijden of ik vraag haar vriendelijk om niet mee te rijden. >:)
Is ze vrijgezel en bereid om in Barcelona te wonen :+ ? ik wil haar wel onder mijn hoede nemen hier in de catalaanse bergen.
Perfect asfalt en weer om te leren rijden hier.

Zie filmpje hierboven voor een "drukke" weg

Maar zoals mijn instructeur het omschreef... je moet bij wijze van spreken die inbus bout in je navel wat losser zetten.
Gespannen op een motor rijden ga je nooit niet mooie bochten kunnen rijden.
(maar dat is mentaal best lastig om te ontspannen als je onzeker bent, en die onzekerheid raak je eigenlijk alleen maar kwijt door gewoon lekker veel te oefenen/rijden)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de beste tips die ik mensen kan geven die moeite hebben met bochten is diep de bocht in kijken en de "kissing mirror technique" toepassen.

Probeer diep de bocht in te kijken en probeer je spiegel te kussen. Doordat je probeert je spiegel te kussen leun je automatisch naar de binnenkant van de bocht en komt je been aan de buitenkant strak tegen de tank aan te zitten waardoor je een beetje gaat hangen.

Dat is een goede basis voor een moeie bochtentechniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dit een paar keer kijken

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5ZwyOCdUup8]

tenenkrommende acteer prestaties. een hoog "ja duh" gehalte naar mijn mening.
Maar geloof dat er veel lovende reacties zijn voor twist of the wrist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:53:
Of dit een paar keer kijken

[video]

tenenkrommende acteer prestaties. een hoog "ja duh" gehalte naar mijn mening.
Maar geloof dat er veel lovende reacties zijn voor twist of the wrist
Vooral het stuk over de SR's is erg goed. Als je jezelf dit goed kan aanleren kan je dat een hoop problemen schelen. Ik heb zelf een aantal situaties gehad waarbij het goed was om goed op te letten waar ik zelf heen ging en het mogelijke gevaar te negeren. Op dat moment concentreren op dat gevaar was niet goed geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:21:
[...]

Vooral het stuk over de SR's is erg goed. Als je jezelf dit goed kan aanleren kan je dat een hoop problemen schelen. Ik heb zelf een aantal situaties gehad waarbij het goed was om goed op te letten waar ik zelf heen ging en het mogelijke gevaar te negeren. Op dat moment concentreren op dat gevaar was niet goed geweest.
SR= schrik reactie?

Ik heb al 2 keer iemand uit een greppel mogen trekken waar ik gewoon aan de helm kon zien dat ie de bocht niet gewoon door keek.

Ik denk dat dat voor veel rijders best lastig is.
iets gaat een beetje verkeerd,. je denk "Kut dit gaat fout en ik ga die ene boom in een verder compleet leeg veld raken" ... kijken ze niet meer door en duiken ze zo op die boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:27:
[...]

SR= schrik reactie?

Ik heb al 2 keer iemand uit een greppel mogen trekken waar ik gewoon aan de helm kon zien dat ie de bocht niet gewoon door keek.

iets gaat een beetje verkeerd,. je denk "Kut dit gaat fout en ik ga die ene boom in een verder compleet leeg veld raken" ... kijken ze niet meer door en duiken ze zo op die boom
Survival reactions. In het filmpje vanaf 11:00.

Het voorbeeld wat je geeft klopt precies. Op dat moment dat je naar die boom kijkt moet je jezelf aanleren weg te kijken van die boom en de bocht door te kijken waar je naartoe wil. Dat is niet makkelijk om te doen, maar als je dat eenmaal kan zal je dat veel ellende kunnen schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Hier een trailer van de nieuwe documentaire 'Dream the Impossible' waar in dit geval het niet goed afliep bij de rijders. Een stukje van motor.nl:

Dream the Impossible

Vier man die racen met hetgeen ze in een rolstoel deed belanden.

Afbeeldingslocatie: http://www.motor.nl/imagefit/resize/594x450,C/DTI.png

Sommigen zullen zich het niet eens voor kunnen stellen, nooit meer motor te kunnen rijden. Alleen vele motorrijders hebben het zelf of van dichtbij meegemaakt hoe het zomaar ineens over kan zijn. Zo ook de vier rijders van het Talan Motorsport Racing-team.

Hetzelfde raceteam van Talan Skeels-Piggins is binnenkort te zien in de film Dream The Impossible over de tegenslagen en het nooit opgeven van vier mannen die koste wat kost wilden blijven rijden en blijven racen.

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 18-04-2016 18:46 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:32:
[...]

Survival reactions. In het filmpje vanaf 11:00.

Het voorbeeld wat je geeft klopt precies. Op dat moment dat je naar die boom kijkt moet je jezelf aanleren weg te kijken van die boom en de bocht door te kijken waar je naartoe wil. Dat is niet makkelijk om te doen, maar als je dat eenmaal kan zal je dat veel ellende kunnen schelen.
ik heb dat twist of the wrist nooit langer dan 10 seconde bekeken ;)

Maar het best onnatuurlijk om het gevaar "te negeren" en gewoon verder te kijken. je lijn terug vinden en simpel weg door rijden of er niets aan de hand is.

maar het is ook echt belangrijk om ontspanne te rijden.
zit je verkrampt op je motor krijg je last van je spieren, je vering doet zijn werk niet lekker etc etc maar dat zal ook vast wel ergens besproken worden net als dat van je motor af hangen zorgt er niet voor dat je een bocht maakt, dat doe je gewoon door lekker tegen je stuur aan te duwen.
dat hangen is voor het verleggen van je centrum van zwaarte kracht of hoe dat ook moge heten (geloof ik tenminste) je je motor iets rechter kan houden en grondspeling wint maar dat kan tylen waarschijnlijk veel beter beargumenteren (ik kom nooit grondspeling te kort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:27:
[...]

SR= schrik reactie?

Jep, laatst had ik ook zoiets vergelijkbaars: was kort voor de bocht even afgeleid, begon daardoor te laat en niet zo lekker aan de bocht. Zat vervolgens erg breed en merkte dat ik door te dicht voor me kijken het niet beter werd. Dacht nog even: "Zal dit de eerste keer vallen zijn?" |:( Terug 'naar binnen' kijken en het ging eigenlijk vanzelf goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:47:
[...]

ik heb dat twist of the wrist nooit langer dan 10 seconde bekeken ;)

Maar het best onnatuurlijk om het gevaar "te negeren" en gewoon verder te kijken. je lijn terug vinden en simpel weg door rijden of er niets aan de hand is.
Is echt wel een aanrader, je kan er een hoop van leren om eens helemaal te kijken.

Een SR negeren is inderdaad onnatuurlijk en dat is precies waar het om gaat. Je moet jezelf echt dwingen om op zo'n moment tegen je instinct in te gaan en het onnatuurlijke te doen.

Er zijn een hoop fimpjes van mensen die een bocht uitvliegen die ze makkelijk hadden kunnen halen door goed te kijken en iets platter te gaan. Op dat moment schrikken ze en krijg je target fixation en doen ze precies wat ze niet moeten doen. Daarom is het zo belangrijk om jezelf dit aan te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Rukapul schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:28:

Heet die toevallig Ron Veldhuizen
Zijn vrouw was eigenaresse van motomoda, is nu samen gegaan met de motorkleding outlet hier in Eindhoven.
Ron was rij instructeur bij van den wildenberg en gaf ook cicruit trainingen.
Echt een heel toffe gast en bijzonder kundig op de motor.

Mega edit:
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:56:
[...]

Is ze vrijgezel en bereid om in Barcelona te wonen :+ ? ik wil haar wel onder mijn hoede nemen hier in de catalaanse bergen.
Nee ze is geen vrijgezel, ze is het vriendinnetje van mijn maat, zo is ze ook bij ons in de "vrienden club" terecht gekomen.
Kreeg via de what's app het filmpje toegestuurd van het moment van "omvallen ".
[YouTube: https://youtu.be/ht6T-wNz6mQ]

[ Voor 41% gewijzigd door Bommes op 18-04-2016 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Die kan nog wel wat lesjes gebruiken :P
offtopic:
Nee, geen Veldhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rukapul schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:55:
Die kan nog wel wat lesjes gebruiken :P
offtopic:
Nee, geen Veldhuizen
En ook gelijk het gevaar van niet goed met de voeten op de grond kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

PilatuS schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:03:
[...]

En ook gelijk het gevaar van niet goed met de voeten op de grond kunnen komen.
Jep + de schuine helling, niet veel maar net genoeg om niet meer fatsoenlijk bij de grond te komen.
Maar goed ik denk dat ze inderdaad wat lesjes extra nodig heeft en als ze durft flink wat gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Bommes schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:10:
[...]

Heet die toevallig Ron Veldhuizen
Zijn vrouw was eigenaresse van motomoda, is nu samen gegaan met de motorkleding outlet hier in Eindhoven.
Ron was rij instructeur bij van den wildenberg en gaf ook cicruit trainingen.
Echt een heel toffe gast en bijzonder kundig op de motor.
Alleen is het niet gefuseerd, de outlet heeft de voorraad overgekocht, maar die vrouw is er helemaal mee gestopt begreep ik bij de outlet vorige week.

Wel echt jammer, want ik vond het een bijzonder prettige winkel. Die nieuwe outlet heeft wel een vele malen grotere keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hornet weer opgehaald van z'n overwinteradresje... best een fris ritje nog zeg!
418O2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:50:
[...]

Er komen genoeg met kenteken voorbij.
Ah check, zal het in de smiezen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Hooglander1 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:13:
[...]

Alleen is het niet gefuseerd, de outlet heeft de voorraad overgekocht, maar die vrouw is er helemaal mee gestopt begreep ik bij de outlet vorige week.

Wel echt jammer, want ik vond het een bijzonder prettige winkel. Die nieuwe outlet heeft wel een vele malen grotere keus :)
De keuze bij motomoda was ook beperkt, zeker nadat ze volgens mij 2 jaar terug of zo het aantal merken terug had gebracht naar slechts 2 of 3.
Daarmee zette ze zich zelf wel een beetje uit de markt.
Overigens runde ze die hele toko alleen, dat was gewoon te veel voor haar alleen. Dat is de reden dat ze over/samen is gegaan naar die outlet tent.

Het was inderdaad wel echt een super fijne winkel, hele goede service en zij is echt heel aardig en kundig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Wel grappig want bij Motor Moda komt m'n jas vandaan, terwijl ander spul bij de Motoroutlet vandaan komt. Overigens is dat prijstechnisch meer marketing dan werkelijkheid, maar er is wel veel keus :) Alleen jammer dat het op de eerste locatie in het noorden is afgefikt, want bij het Kastelenplein is flink verder weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Nou de KTM 690 enduro R is verkocht, na flinke onderhoudskosten en 15.000km was het wel weer genoeg. Het is absoluut niet de enduro motor waarmee KTM initieel adverteerde maar wel een leuke allround fiets.

Teweinig veerweg, slechte constructie met brandstoftank rijden met te weinig brandstof zorgt voor een oververhitte brandstofpomp, teveel computers, teveel kabels welke niet handig gemonteerd zitten, luchtfilter behuizing is onhandig groot etc...

Ongeveer:
5x Achterband
3x Voorband
1x Bigend, zuiger, cilinder etc
1x Ketting gebroken, nieuwe set
1x Tank lek -> Tankdop vervangen
3x Electronische problemen, uitvallen
2x vage problemen, uitvallen
1x Brandstof problemen, uitvallen
1x Dempingswol akrapovic
1x Schakelpookje los
2x Remblokken
~10x Filter en olie etc

en wat dingen die ik waarschijnijk ben vergeten. Hier de beelden van de beste rijden :)

Al met al veel lage biedingen, uiteindelijk toch nog een goede prijs kunnen vangen voor de Motorfiets met SM wielen erbij en touratech zadel. Opmerkelijk ook veel reacties, 4500,- morgen ophalen etc ;w

daar gaat die:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fwt4El0.jpg

Nu opzoek naar een 2010+ KTM 450 EXC six days 450cc

Afbeeldingslocatie: https://www.colwynbayktm.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/07/ktm-450-exc-six-days.jpg

Nu eerst de GSXR weer laten fixen, andere niet lekke achterschokbreker erop en hyperpro achterveer :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ghostrider op 18-04-2016 20:50 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21-09 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

steveman schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:36:

Ga dan aub niet naar Hyperpro maar naar Rooske (Öhlins).

Daarnaast weet ik je rondetijden niet maar de moderne fietsen hebben vanaf fabriek al goede vering. Beter is om eerst zelf lekker rond te gaan rijden en als je op de limiet van je vering komt pas iets anders te gaan monteren. Maar ik houd je niet tegen hoor, ik zie graag een mooie TTX achtershock onder een motor ;)

O en USD en niet-USD, cant agree more. Niet-USD ziet er zo legacy uit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tylen op 18-04-2016 20:35 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Een hyperpro streetkitje is niet zo duur, 220,- meen ik. Dan nog laten monteren.

Stel de boel eerst maar eens goed af.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Initieel zou ik er ook naartoe gaan voor advies. Montage was bij de vestiging in Alphen iig altijd inbegrepen bij de prijs (2x met de Hornet geweest).

Rooske, Tynaarlo... da's ook een eind tuffen zeg! Toen ik nog taxi reed als bijbaan kwam ik daar nog wel geregeld

Pagina: 1 ... 54 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.