Je was toch hoop ik niet in de veronderstelling dat BMW jou een dienst wilde bewijzen met deze actie? Ze willen je spammen met reclame. Totdat je gehersenspoeld bent en alleen nog maar aan BMW kan denkenChakotay schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:44:
[...]
Geen een, maar zonder eerst de boel in te vullen kon ik uberhaupt niet zien wat het aanbod was. Vervelende volgorde naar mijn mening
Als je een alpenreisje leuk vindt, kun je ook naar het jaarlijkse BMW feest in Garmis Partenkirchen. Daar kun je ook alle modellen proefrijden. Door de Alpen, in een stoet met begeleider natuurlijk, maar toch... Ook is er een oefenhelling met offroadparcours waar een stand is van Enduropark Hechlingen. Daar kun je dan met een nieuwe GS even kijken hoe goed je bent in het terrein.
Kost alles bij elkaar geloof ik €15 voor een 'BMW Rijbewijs'. Zeg maar administratiekosten oid. Daarvoor kun je op de proefritmotoren rijden en het oefenhellingkie beklimmen.
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL