Mocht je een keer wat foto's willen laat het weten! Het is inderdaad waar dat op een echt drukke dag het daar gewoon een stoet aan voertuigen is. Gelukkig wonen wij dichtbij.PilatuS schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:53:
[...]
Met de onderstaande RC8. Niet te missen aangezien er maar weinig van zijn.
[afbeelding]
In het weekend op mooie dagen vind ik nog wel eens leuk om bovenaan even wat te drinken. Echt lekker rijden doe ik meestal door de weeks in de avond zodat het geen filerijden is daar. Vooral op een mooie zondag kom je geen meter vooruit daar, maar dan is het wel leuk om er even rond te lopen.
Coole RC8 trouwens! Ook al zal mijn eerst motor hoogstwaarschijnlijk geen KTM worden, ik ben wel een KTM fan in hart en nieren!

Heb er maar een half uurtje gestaan zaterdag op een wat minder handige plek (zie paal/houtwerk) dus volgende keer ga ik ook ervoor staan ipv erachter.
Wat betreft de motoren kwam er echt van alles langs. Van BMW 'ouwe lullen motoren' tot een Triumph. Mochten er aanvragen zijn dan kun je dat altijd laten weten!
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"