Het grote motortopic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste
Acties:
  • 351.952 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

DrivinUCrazy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:28:
Mja, die MT-10 heeft mij iets te veel transformers gehalte. De velgen(kleur) vind ik dan wel weer gaaf.

Over de vizieren: ik heb sowieso een inklapbaar zonnevizier er in zitten. Is wat mij betreft ook een harde eis voor een helm. Een transparant vizier is dan ook geen probleem. Maar in de zomer is het licht zelf al vrij fel, en vind ik een licht getint vizier alsnog fijner; in mijn geval een blauw spiegelend vizier. Ook omdat dan spiegelingen in het dashboard (heet dat zo? :P) dan niet net onder het zonnevizier door komen.
Die velgenkleur is echt 1994, maar supervet 8) Overigens vind ik die nieuwe modellen wel tof, alleen 'iets' klopt er bij alle twee die machines niet. Ik heb het idee dat de tank bij alle twee de modellen te 'hoog' is, of te 'hoog' op het frame ligt

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb datzelfde idee met de nieuwe SV650 van Suzuki. :X

Velgen vind ik wel super gewaagd en vet idd. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:01
kazzzdafke schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:52:
Het was al de mooiste, maar nu is hij nog een tikkeltje mooier geworden, de nieuwe 2016 MV Agusta Brutale 800.

Waauw..

[afbeelding]

linkje: http://www.asphaltandrubb...16-mv-agusta-brutale-800/
Hier kan geeneen merk tegenop qua design............... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Topicstarter
Zo, omdat ik de mistlichten mis die ik op m'n vorige fiets had en het enkele H7 halogeenlampje toch wat povertjes vind heb ik maar nieuwe mistlichten besteld.
Gegaan voor dezelfde als op m'n vorige motor, ADVmonster LED 60's. Zo'n beetje beste prijs/kwaliteit die te krijgen zijn imho.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.bigcommerce.com/n-yp39j5/t5q3au/products/124/images/296/a647641141bcbd99d7a32e_l__48527.1383288179.1280.1280.jpg?c=2

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.bigcommerce.com/n-yp39j5/t5q3au/products/124/images/308/a6473951346b711b1c204b_m__05593.1383288180.1280.1280.JPG?c=2

30° straal, dus nog vrij breed. 3200 lumen per stuk, dus belachelijk veel licht.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.bigcommerce.com/n-yp39j5/t5q3au/products/124/images/597/DSC_0677__39211.1427377629.1280.1280.JPG?c=2

Ik ben deze keer niet voor de dimmer gegaan die ze zelf verkopen maar 1 stapje duurder.
Een dimmer kan je imho niet zonder met zulke mistlichten. Ik zie er tegenwoordig genoeg rondrijden, zeker met woon-werk, die gewoon zonder dimmer (en vaak slecht afgesteld) hun lampen monteren. Dat is lichtjes asociaal (zelfs als ze goed zijn afgesteld).

De Skene Designs IQ-175A besteld dus. De meeste dimmers hebben gewoon 1 gedimde stand met een bypass voor groot licht. Deze kan je daarbij nog eens verbinden met een extra schakelaar (2 of 3 standen) waardoor je kan kiezen tussen 2 gedimde standen.
Daarbij de A(lert) versie genomen. Als je daarbij 2 x binnen de seconde groot licht gebruikt gaan de lampen heel even knipperen. Voor panieksituaties dus (ik ga zo niet door de file rijden :+).

En hier een filmpje van de LED 60's in actie :p

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 18-11-2015 22:42 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat geeft wel licht ja! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
Mja, op vol vermogen is het echt enkel maar zonder voor- en tegenliggers.

Op m'n vorige motor:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/r3Tql7U7EvvNeHjDKm3B4vym/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ideaal voor buitengebieden. :) Led bars op de auto ken ik dan weer wel maar dit niet zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
Joopieboy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:57:
Ideaal voor buitengebieden. :) Led bars op de auto ken ik dan weer wel maar dit niet zo. :P
Goh, op de "be seen" modus is het wel lekker rijden.
Een driehoek valt vaak toch net wat harder op in de file dan een enkel halogeenlampje. Ik merk toch verschil tussen nu en vorig jaar in de file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
DinX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:41:
Zo, omdat ik de mistlichten mis die ik op m'n vorige fiets had en het enkele H7 halogeenlampje toch wat povertjes vind heb ik maar nieuwe mistlichten besteld.
Gegaan voor dezelfde als op m'n vorige motor, ADVmonster LED 60's. Zo'n beetje beste prijs/kwaliteit die te krijgen zijn imho.
Wat toevallig, ik heb gister ook een set LED spotlampen gekocht voor mijn motor aangezien de standaardverlichting middelmatig tot slecht is vind ik, helemaal vergeleken met de HID projectoren die ik op mijn vorige fiets had. Daardoor heb ik dit setje gekocht inclusief een nieuwe LED koplamp en ook de IQ175 dimmer :D, ik heb er veel goede verhalen over gelezen.
DinX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:58:
[...]

Een driehoek valt vaak toch net wat harder op in de file dan een enkel halogeenlampje. Ik merk toch verschil tussen nu en vorig jaar in de file.
Dit dus!

[ Voor 16% gewijzigd door cyntax op 18-11-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
cyntax schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:59:
[...]

Wat toevallig, ik heb gister ook een set LED spotlampen gekocht voor mijn motor aangezien de standaardverlichting middelmatig tot slecht is vind ik, helemaal vergeleken met de HID projectoren die ik op mijn vorige fiets had. Daardoor heb ik dit setje gekocht inclusief een nieuwe LED koplamp en ook de IQ175 dimmer :D, ik heb er veel goede verhalen over gelezen.

[...]

Dit dus!
Cyclops heeft ook lekker spul ja.
Als ik m'n belastingsteruggave gehad heb bestel ik me daar nog hun 2 x 3200 lumen H7 kit voor de 1190/1290. Is zo'n beetje een standaard-mod aan het worden bij KTM-eigenaars lijkt het.

Die extra lampen hoeven trouwens zelfs niet hard te schijnen. Als ze je zien is het al genoeg, ze moeten daarom nog niet de hele weg voor je verlichten. Daarom dat ik de IQ-175 besteld heb. Ik heb nog een vrije aan/uit schakelaar op m'n stuur. Dan is uit == 10% en aan == 40% ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 18-11-2015 23:02 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Die leds zijn heel mooi spul ja. Het enige dat me pas _echt_ opvalt op het moment dat ze in dat filmpje worden uitgeschakeld, is dat je met een standaard koplamp gewoon geen moer ziet.

En als ik mijn Hornet eens een keertje zat ben (zit er voorlopig nog niet in) en er een andere motor komt, dan wordt het vast een iets groter model. Maar dan wél met zulke lampjes. :Y

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:56:
Die leds zijn heel mooi spul ja. Het enige dat me pas _echt_ opvalt op het moment dat ze in dat filmpje worden uitgeschakeld, is dat je met een standaard koplamp gewoon geen moer ziet.

En als ik mijn Hornet eens een keertje zat ben (zit er voorlopig nog niet in) en er een andere motor komt, dan wordt het vast een iets groter model. Maar dan wél met zulke lampjes. :Y
Mja, bij veel filmpjes en foto's van lampen moet je wel rekening houden met hoe het opgenomen is.
Als de camera automatisch zijn helderheid regelt kan het minder lijken dan het in het echt is.

Verwijderd

Elke dag als ik van mijn werk kom rij ik echt in het pikkedonker. Goed de bocht doorkijken of kijken of er niet iets op de weg ligt is dan een kunst op zich. Het leukste is nog in het donker rijden, met zware regen, harde wind en tegenliggers die je zo heerlijk verblinden :N

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Leuk, een motor topic! in het nieuwe jaar voor mijn motor rijbewijs dus dan is dit wellicht een goed topic voor info/tips etc.

Verwijderd

noes schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:59:
Die alu tank staat m goed! Die MT-10 is ook gaaf trouwens:
[afbeelding]
ik vind de MT10 in die fluo kleurstelling echt een heel lelijk ding, in het volledig zwart is de MT10 nog wel te pruimen:

Afbeeldingslocatie: http://img-2.gizmag.com/2016-yamaha-mt-10-mt10-6.jpg?auto=format&fit=max&h=670&q=60&w=930&s=942fbd90486541ba5d7aa7ee61cb1420

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
Het 'gezichtje' (ogen en neus en voorhoofd) vind ik wel grappig... maar echt mooi kan ik 'm niet noemen.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Dryhte schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:37:
Het 'gezichtje' (ogen en neus en voorhoofd) vind ik wel grappig... maar echt mooi kan ik 'm niet noemen.
de styling is ook niet bedoeld als mooi, meer als bruut.. en dat is hij wel!
Die Fluo wielen vind ik wel cool, maar je loopt wel het risico dat het snel gedateerd is..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Verwijderd

Echt sommige automobilisten ............. :r

http://www.telegraaf.nl/t...val_met_motoragent__.html

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Die expert elke keer :')

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zo heftig is het toch niet. En ik zie ook geen agent vliegen. Verkeerde filmpje misschien gebruikt? :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• 418O2
Tylen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:06:
[...]

Zo heftig is het toch niet. En ik zie ook geen agent vliegen. Verkeerde filmpje misschien gebruikt? :P
De telegraaf is de sbs6 van de dodebomen he

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Dat geeft weer eens aan hoe goed mede weggebruikers kijken. Zelfs in volledig Politie outfit word je over het hoofd gezien.

XXXVI

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Kreeg net foto's van een vriend toegestuurd, van een motorrijder die gisteren bij Zuidplein Rotterdam een ongelukje heeft gehad. Been eraf enzo. Ik zal ze maar niet posten.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik zie zojuist dat de nieuwe Android app van TomTom de optie "bochtige wegen" heeft toegevoegd.

Wooeehoee, daar zat ik al een tijdje op te hopen :)

Nu nog weten te vinden in het menu :D

[ Voor 12% gewijzigd door Hooglander1 op 19-11-2015 16:24 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Hooglander1 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:19:
Ik zie zojuist dat de nieuwe Android app van TomTom de optie "bochtige wegen" heeft toegevoegd.

Dan hoop ik voor je dat de bochtige wegen wat beter werken dan op de TomTom Rider 40/400. Als je daar de meest bochtige route wil hebben, stuurt 'ie je door Rotterdam centrum op een zaterdagmiddag met 25 graden Celsius.

Van stoplicht naar stoplicht rijden is dan niet echt "spannend" of "bochtig".

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Maikel64 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:30:
[...]

Dan hoop ik voor je dat de bochtige wegen wat beter werken dan op de TomTom Rider 40/400. Als je daar de meest bochtige route wil hebben, stuurt 'ie je door Rotterdam centrum op een zaterdagmiddag met 25 graden Celsius.

Van stoplicht naar stoplicht rijden is dan niet echt "spannend" of "bochtig".
Niets is perfect. Geloof dat de maker van de "beroemde" motorkaart het nog best een goed algoritme vond.

Het lastige is dat het vrijwel niet perfect te maken is, er zullen altijd hiaten zijn. Het is beter dan niets, zo zie ik het maar :)

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:12

Bommes

Capo del formaggio

Als ze nu ook nog weer terug route import regelen dan ben ik een koper.
En of dat een itn route is met maximaal 40 route punten is net alle vroeger zal me een zorg zijn.

De enige telefoon app die daar tot nu toe mee overweg kan is naar mij weten Osmand en dat is een draak om "normaal" lange afstanden mee te navigeren.
Sygic schijnt ook routes te kunnen laden maar dat vraagt nog al waar extra handelingen dacht ik ??

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
En waarom zouden Garmin of TomTom dat doen?
Dan kunnen ze ineens hun dure toestellen de vuilbak in gooien en zal iedereen met de smartphone gaan navigeren met een kaartje op, en wss weer via jailbreak, rooten of openmaps het gratis kunnen draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 19-11-2015 18:21 ]

Never ever financial advice...

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Toch bijzonder, na een update van de app en de kaarten, kan ik de optie echt niet vinden.

Terwijl dit wel in de change log staat 8)7

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Wunderlich staat op de EICMA met een BMW R1200GS LC met extra voorwielaandrijving:
Afbeeldingslocatie: http://images.moto.it/images/1374416/HOR_STD/550x/frank-hoffman-wunderlich.jpg

Helaas kan ik het filmpje niet inplakken, want het is een FB filmpje. Check de FB pagina van Wunderlich International. Ziet er geinig uit, alleen lijkt me de bediening zoals op het getoonde model te zien is nog onhandig: er zitten knoppen bovenop de tank (tussen tankdop en contactslot zeg maar) en moet je de electrische voorwielaandrijving met een kiepschakelaar activeren (vooruit/neutraal/achteruit) en met een draaiknop instellen hoe hard ie moet. Niet echt practisch als je in de pruts staat en er niet uit komt. Dan wil je liever iets waarmee je je pootjes aan het stuur kunt houden. Ik denk dat dit een demo is. En ik vraag me af of die electromotoren soms door accupacks die in de zwarte koffers zitten voorzien worden van stroom...het moet ergens vandaan komen denk ik. Maar het maakt het nóg onpractischer.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:26

talin

ES-MA

iemand nog en project?

wel snel zijn, boel is aan het sluiten

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/13704

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:12

Bommes

Capo del formaggio

kazzzdafke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:20:
En waarom zouden Garmin of TomTom dat doen?
Dan kunnen ze ineens hun dure toestellen de vuilbak in gooien en zal iedereen met de smartphone gaan navigeren met een kaartje op, en wss weer via jailbreak, rooten of openmaps het gratis kunnen draaien.
Omdat de oude tom tom app en apparaten dit ook allemaal konden.
Niet de kronkel routes maar het in kunnen laden van routes.
Dat was dus ooit een werkende functie die ineens met het vernieuwen verdwenen was om enkel in de motor gerichte apparaten terug te komen.

Zelfs de tom tom app op mijn 100 jaar oude windows 3.1 mobile smartphone draaide tom tom met deze optie.

Ik hoef geen waterdichte, met handschoenen te bedienen apparaat wat ineens 4 keer zo veel kost als een normale tom tom omdat motor..
Voor die extra functies moet ik nu veel meer uit geven en vooral vervelend en extra apparaat aanschaffen terwijl mijn smartphone makkelijk deze functie kan vervullen. (En is zelfs ip65 waterdicht)

[ Voor 18% gewijzigd door Bommes op 19-11-2015 19:30 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

DinX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:58:
[...]

Ja precies, ook de reden voor mij met het led achterlicht en de xenon, maar dit is toch wel echt super...
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:00:
[...]

Elke dag als ik van mijn werk kom rij ik echt in het pikkedonker. Goed de bocht doorkijken of kijken of er niet iets op de weg ligt is dan een kunst op zich. Het leukste is nog in het donker rijden, met zware regen, harde wind en tegenliggers die je zo heerlijk verblinden :N
Ook dat nog eens idd, niet eens bij stilgestaan. :P
En verblinde auto's heb ik ook vaak zat, zeker hierachter met de binnendoor wegen. :X

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

En verblindende motoren met pauper xenonsetjes... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ssst :+

Verwijderd

Joopieboy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:31:
[...]
Ook dat nog eens idd, niet eens bij stilgestaan. :P
En verblinde auto's heb ik ook vaak zat, zeker hierachter met de binnendoor wegen. :X
Ik moet zeggen op een gegeven moment leer je daar ook mee leven.

Als je op een gegeven moment door weeromstandigheden/tegenliggers etc etc niet meer goed de bocht door kan kijken of niet goed de staat van het wegdek kan zien ontwikkel je vanzelf een ander soort motor rijstijl maar zo'n survival rijstijl ontwikkelen duurt echt wel even.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is meer als je dag en nacht op de motor zit. :P Ik rijd dan echt veels te weinig voor zo iets, maar snap wel wat je bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
Pfff, de liner van m'n Rev'It broek is enkele maanden na vervanging alweer versleten :(

Nog een dikke maand en dan heb ik m'n belastingsteruggave binnen.
Klim Badlands 2015 here I come :9

Gedaan met liners. 3-layer GoreTex *O*

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 20-11-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bommes schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:27:
[...]

Omdat de oude tom tom app en apparaten dit ook allemaal konden.
Niet de kronkel routes maar het in kunnen laden van routes.
Dat was dus ooit een werkende functie die ineens met het vernieuwen verdwenen was om enkel in de motor gerichte apparaten terug te komen.

Zelfs de tom tom app op mijn 100 jaar oude windows 3.1 mobile smartphone draaide tom tom met deze optie.

Ik hoef geen waterdichte, met handschoenen te bedienen apparaat wat ineens 4 keer zo veel kost als een normale tom tom omdat motor..
Voor die extra functies moet ik nu veel meer uit geven en vooral vervelend en extra apparaat aanschaffen terwijl mijn smartphone makkelijk deze functie kan vervullen. (En is zelfs ip65 waterdicht)
Precies wat ik dus bedoel.. Veel minder inkomsten voor TomTom en Garmin als ze de app zouden toelaten om routes te importeren, want dan zijn hun dure toestellen eigenlijk overbodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Heeft iemand ervaring met het laten maken van DB-killers? Ik kan weinig informatie vinden over mijn Micron dempers, dus ik kan ze niet bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Bioflap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:38:
Heeft iemand ervaring met het laten maken van DB-killers? Ik kan weinig informatie vinden over mijn Micron dempers, dus ik kan ze niet bestellen..
Ook al geïnformeerd bij Bolski?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Nee nog niet! Die kunnen ze dus maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:52:
Het was al de mooiste, maar nu is hij nog een tikkeltje mooier geworden, de nieuwe 2016 MV Agusta Brutale 800.

Waauw..

[afbeelding]

linkje: http://www.asphaltandrubb...16-mv-agusta-brutale-800/
En hier de brave versie van bovenstaande :)

http://www.motornieuws.be/nl/nieuws/2016-triumph-speed-triple-s-en-r-3468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Bioflap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:09:
Nee nog niet! Die kunnen ze dus maken?
Weet niet of zij het ook kunnen maken, maar die leveren onderdelen van zeer veel uitlaat fabrikanten en hebben ook veel kennis. Goede kans dat ze iets voor je hebben.

Anders kan je ook eens informeren op motor-forum.nl, daar lopen ook een aantal lassers rond die vast wel zo'n klusje aandurven :)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DinX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:08:
Pfff, de liner van m'n Rev'It broek is enkele maanden na vervanging alweer versleten :(

Nog een dikke maand en dan heb ik m'n belastingsteruggave binnen.
Klim Badlands 2015 here I come :9

[video]

Gedaan met liners. 3-layer GoreTex *O*
goretex pro laminate FTW idd, ik ben erg happy met mijn Rukka goretex pro spul.. nooit meer een sponsige buitenlaag, veel strakker design mogelijk (ik ben geen michelin mannetje meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioflap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:38:
Even naar Pajic gaan (een echte vakman):

http://www.pajic-racing.nl/uitlaten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 13-09 07:14
mphilipp schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:52:
Wunderlich staat op de EICMA met een BMW R1200GS LC met extra voorwielaandrijving:
[afbeelding]

[...]
Mooie kleurstelling. :)

Vandaag op cursus en het komt echt met bakken uit de lucht. Straks maar eens voorzichtig terugrijden op de motor. Gelukkig is de storm gaan liggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
+1, ik heb mijn Akrapovic daar op maat laten maken, hij en zijn zoon kunnen echt van alles maken met wat metaal! Volgens mij kost een op maat gemaakte db-killer rond de 50eu bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:30:
[...]
Vandaag op cursus en het komt echt met bakken uit de lucht. Straks maar eens voorzichtig terugrijden op de motor. Gelukkig is de storm gaan liggen. :/
Watje :P

Gewoon gas erop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Zegt de gele-hesjes-drager

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Windkracht 7 en op de motor zitten. Ik ken leukere situaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jolke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:33:
Windkracht 7 en op de motor zitten. Ik ken leukere situaties. :P
idd, Windkracht 8! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:40

_Apache_

For life.

Scherm op de hoogste stand, en gas op! :9

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Blijft toch fraai om te zien hoe hard ze kunnen remmen in de regen, terwijl ze soms hun voorwiel op een droog circuit bij 30 graden al gewoon verliezen.
Hij tilt nog niet zijn achterwiel op bij het aanremmen........ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:10:
[...]

Zegt de incidentele gele-hesjes-drager
;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Lijkt of hij wegglijdt en dat hij veel te hard corrigeert waardoor hij de motor naar rechts trekt en omvalt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Te laag in de toeren door verkeerd inschatten bocht, hij gaat ook nog eens remmen, achterwiel blokkeert/glijdt weg, vervolgens blokkeert hij ook het voorwiel.

(de positie op de weg is ook best beroerd ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 20-11-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Vreemde glijer ja, wel een keer een rustige rijder en dan gaat ie nog onderuit. Vreemde val en wegdek ziet er schoon uit en droog en hard ging ie zeker niet. Die reactie...oh shit i fucked up the bike!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

pagani schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:29:
Te laag in de toeren door verkeerd inschatten bocht, hij gaat ook nog eens remmen, achterwiel blokkeert/glijdt weg, vervolgens blokkeert hij ook het voorwiel.

+1
Te laag in de toeren/te hoge versnelling is een algemeen bekend probleem waar veel mensen last van hebben..

De vorige bochten reed hij beter, maar nu kwam hij heel slecht uit en verloor zijn smoothness en boem.. -O-

Waar was dit trouwens Isle of Man toevallig?

[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 20-11-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:29:

Zie jij hem ergens remmen?

Met die snelheid en met dat toerental kan je met gemak die bocht nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:52:
[...]

Zie jij hem ergens remmen?

Met die snelheid en met dat toerental kan je met gemak die bocht nemen!
Je kan toerental niet goed zien maar op YouTube: GSXR 600 WRECKED! lijkt het wel op hij maar 1K RPM ofzo draai... vlak daarvoor remt hij af op motor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als ik het zo zie ook, en mijn ervaring met een R is dat ze wel van een beetje toeren houden anders bokken ze en slaan ze af haha. Dat zal hier ook wel zo zijn geweest met de te lage toeren. Wel zonde. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:00:
[...]

Je kan toerental niet goed zien
Dit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik zie het nochtans duidelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.dproc.be/Webfotos/toerental.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-03 13:44
Het klinkt alsof hij in een schrikreactie even zn voorrem inkneep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Voorrem? |:(

Z'n achterwiel haalt hem in, dat krijg je niet voorelkaar met de voorrem (wel ja, flinke stoppie trekken misschien ;) )

Achterrem of afslaan van de motor.

Motorgeluid bleef hoorbaar oh en de toerentellert geeft geen 0 aan.

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 20-11-2015 19:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Joopieboy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:09:
Als ik het zo zie ook, en mijn ervaring met een R is dat ze wel van een beetje toeren houden anders bokken ze en slaan ze af haha. Dat zal hier ook wel zo zijn geweest met de te lage toeren. Wel zonde. :X
Dat valt IMO best mee :P Bokken heeft mijn GSX-R nog nooit echt gedaan (het is geen V-twin :P). Ja, je moet geen 25 km/h in z'n 6 gaan rijden :P Maar 50/60 km/h in z'n 6 gaat opzich prima zonder bokken.
Dat filmpje lijkt meer op een mini highsider op extreem lage snelheid (achterkant glijdt weg, krijgt ineens weer grip en de bestuurder wordt gelanceerd). Zonde van de brummert!

Morgen ga ik wss aan mijn brummert werken. Groot onderhoud geven. Om te beginnen met het uit elkaar halen van de voorvork/balhoofd (lagers vervangen) en aankomende week een superbike kit bestellen :9

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier staat er ondertussen een nieuwe voorband op (MPR4) + K&N luchtfilter en de nieuwe Puig levers..

[ Voor 51% gewijzigd door kazzzdafke op 20-11-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
kazzzdafke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:19:
Hier staat er ondertussen een nieuwe voorband op (MPR4) + K&N luchtfilter en de nieuwe Puig levers..

[video]
Wat is eigenlijk het nut van zulke levers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ten eerste voor de show,
ten tweede voor het zicht,
ten derde voor als je valt, dan klappen ze op ipv te buigen en alles om zeep te helpen,
ten vierde kan je ze korter of langer maken,
ten vijfde voelen ze beter aan dan de originelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

-tom-562 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:10:
[...]

Dat valt IMO best mee :P Bokken heeft mijn GSX-R nog nooit echt gedaan (het is geen V-twin :P). Ja, je moet geen 25 km/h in z'n 6 gaan rijden :P Maar 50/60 km/h in z'n 6 gaat opzich prima zonder bokken.
Dat filmpje lijkt meer op een mini highsider op extreem lage snelheid (achterkant glijdt weg, krijgt ineens weer grip en de bestuurder wordt gelanceerd). Zonde van de brummert!

Morgen ga ik wss aan mijn brummert werken. Groot onderhoud geven. Om te beginnen met het uit elkaar halen van de voorvork/balhoofd (lagers vervangen) en aankomende week een superbike kit bestellen :9
Haha ok dan. :+ En succes, klinkt als een beste klus. :) Waarom een superbike stuur? Alsof je op een chopper een hoog windscherm gaat zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Omdat ik wat rechter op wil zitten :P En ik het zonde vind om een andere motor te kopen (alles bevalt me eigenlijk, en ik weet wat ik heb). En nagenoeg alle nakeds zijn wat dat betreft altijd een tammere versie van hun supersportbroer geweest (tammer blok, meer gewicht, minder sportief rijwielgedeelte).
Ik wil er ook een -1 tandwiel voorop zetten, dan gaat het best wel een leuk speelfietsje worden :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dan ga je toch vanzelf rechterop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
ToolkiT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:33:
[...]

goretex pro laminate FTW idd, ik ben erg happy met mijn Rukka goretex pro spul.. nooit meer een sponsige buitenlaag, veel strakker design mogelijk (ik ben geen michelin mannetje meer ;) )
Mja, Rukka ook bekeken (Arma), maar de ventilatie bij de Badlands is geweldig :p
En zakken, zoveel zakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
kazzzdafke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:39:
Ten eerste voor de show,
ten tweede voor het zicht,
ten derde voor als je valt, dan klappen ze op ipv te buigen en alles om zeep te helpen,
ten vierde kan je ze korter of langer maken,
ten vijfde voelen ze beter aan dan de originelen.
Show snap ik, zien er stoer uit, maar wat doet het voor je zicht? Opklappen is wel een goeie maar ik zou zelf bang zijn dat ik ze tijdens het rijden omhoog wip :P Korter of langer lijkt me ook wel chill, en op welke manier voelen ze beter aan? Bedoel, door handschoenen heen zul je niet textuur kunnen waarderen ofzo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Martin schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:26:
[...]

Show snap ik, zien er stoer uit, maar wat doet het voor je zicht? Opklappen is wel een goeie maar ik zou zelf bang zijn dat ik ze tijdens het rijden omhoog wip :P Korter of langer lijkt me ook wel chill, en op welke manier voelen ze beter aan? Bedoel, door handschoenen heen zul je niet textuur kunnen waarderen ofzo :>
Op de R1 heb ik ook verstelbare levers, en ik vind het heerlijk. Die van mijn hebben een beetje een hoekige/vierkante vorm, waardoor ze heel erg fijn aanvoelen, beter dan de lompe originele levers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:41:
[...]

+1
Te laag in de toeren/te hoge versnelling is een algemeen bekend probleem waar veel mensen last van hebben..

De vorige bochten reed hij beter, maar nu kwam hij heel slecht uit en verloor zijn smoothness en boem.. -O-

Waar was dit trouwens Isle of Man toevallig?
Ik herken hier ook wel de mountain in.
daar gaan ze anders wel harder door.

lijkt gewoon een highsider.
ofwel achterwiel stapt achter weg, pikt plots grip and po-goëd je er zo aan de andere kant vanaf.

mischien koude band? hoe dan ook... je doet er bijna niets tegen, zie geen overdreven fout behalve dat ikzelf iets langer aan de rechter kant / midden van de weg was gebleven tot op het insturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gozer kan gewoon niet rijden. Hij kwam elke bocht erg raar uit.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Tylen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:53:
Gozer kan gewoon niet rijden. Hij kwam elke bocht erg raar uit.
Ja, hij sneed hem raar aan, veel te vroeg naar binnen ook.

Kan gebeuren, maar hij doet wel wat verbaasd over dat hij viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Bioflap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:36:
[...]

Op de R1 heb ik ook verstelbare levers, en ik vind het heerlijk. Die van mijn hebben een beetje een hoekige/vierkante vorm, waardoor ze heel erg fijn aanvoelen, beter dan de lompe originele levers.
Ik heb mijn bami-pazzo's juist weer omgewisseld voor de OEM-levers, juist omdat ik die pazzo's zo 'vierkant' vond. Die ronde liggen fijner in de hand (of vingers :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DinX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:
[...]

Mja, Rukka ook bekeken (Arma), maar de ventilatie bij de Badlands is geweldig :p
En zakken, zoveel zakken :p
Mijn vorige jas had ook 100 zakken maar 99 gebruikte ik niet toen ik alles om ging zetten naar nieuwe jas..

Zakken zijn handig maar gevaar is dat je er meuk in doet die je nooit gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ToolkiT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:37:
[...]

Mijn vorige jas had ook 100 zakken maar 99 gebruikte ik niet toen ik alles om ging zetten naar nieuwe jas..

Zakken zijn handig maar gevaar is dat je er meuk in doet die je nooit gebruikt..
Leuke verrassing als het seizoen weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bioflap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:36:
[...]

Precies.. Voelt beter aan.
Ik schakel en rem trouwens maar met 1 of 2 vingers dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

418O2 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:04:
[...]

Leuke verrassing als het seizoen weer begint.
Nou, mentos waar na 20 regenbuien alleen een plakkerige massa van over is die de rest van de inhoud van zak 28 bijeenhoud is ook niet alles ;) #waargebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ToolkiT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:37:
[...]

Voordeel van al die zakken is dat je zelf kunt kiezen waar je wat in doet. Iedereen heeft andere voorkeuren en gewoontes. Dus liever teveel dan te weinig of op de verkeerder plekken. Een zak die je niet gebruikt zit niet in de weg, toch?

Enneh...nooit eten in je motorjas doen natuurlijk. Daar heb ik een koffer of tanktas voor. Zeker geen repen of rolletjes met (mogelijk) kleverige troep.

[ Voor 12% gewijzigd door mphilipp op 21-11-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:51:
Omdat ik wat rechter op wil zitten :P En ik het zonde vind om een andere motor te kopen (alles bevalt me eigenlijk, en ik weet wat ik heb). En nagenoeg alle nakeds zijn wat dat betreft altijd een tammere versie van hun supersportbroer geweest (tammer blok, meer gewicht, minder sportief rijwielgedeelte).
Ik wil er ook een -1 tandwiel voorop zetten, dan gaat het best wel een leuk speelfietsje worden :+
Beter is het om een groter achterkettingwiel te steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hoezo is dat beter? Afgezien van het puur theoretische geneuzel dat de ketting nu een 'krappere' bocht moet maken en er theoretisch dus meer slijtage optreedt.. :P Nu zal dat best wel mee vallen, want standaard is het volgens mij 17-tands, en er zou dan 16 op komen. Plus voor vervangen is ook nog eens veel minder werk (mocht het niet bevallen, is het ook zo weer opgebouwd)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
-tom-562 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:58:
Hoezo is dat beter? Afgezien van het puur theoretische geneuzel dat de ketting nu een 'krappere' bocht moet maken en er theoretisch dus meer slijtage optreedt.. :P Nu zal dat best wel mee vallen, want standaard is het volgens mij 17-tands, en er zou dan 16 op komen. Plus voor vervangen is ook nog eens veel minder werk (mocht het niet bevallen, is het ook zo weer opgebouwd)
Ik begrijp het, je wilt zelf het (ketting)wiel uitvinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoe zat het ook weer? Voor een kleiner tandwiel, dan maakt ie meer toeren en heb je iets meer trekkracht; achter een grotere heb je iets meer topsnelheid ten koste van trekkracht. Of zoiets...laatste keer dat ik me met die dingen bezig hield was toen ik een brommertje reed en er van alles aan deed om dat ding sneller te laten gaan :+
(34 jaar geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
mphilipp schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:47:
Hoe zat het ook weer? Voor een kleiner tandwiel, dan maakt ie meer toeren en heb je iets meer trekkracht; achter een grotere heb je iets meer topsnelheid ten koste van trekkracht. Of zoiets...laatste keer dat ik me met die dingen bezig hield was toen ik een brommertje reed en er van alles aan deed om dat ding sneller te laten gaan :+
(34 jaar geleden)
Nooit met Lego gespeeld? :P Voor kleiner of achter groter heeft hetzelfde effect, lagere top maar meer vermogen, voor groter of achter kleiner geeft hogere top ten koste van vermogen :) Kijk voor de gein maar eens naar die stuntmotoren (die "stoere jongens" die je ziet op elke motorbeurs :P), daar zit een enorm tandwiel achterop zodat ze makkelijk al die wheelies enzo kunnen doen

edit: dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.customfighters.com/wp-content/uploads/2010/04/alexflores-106-cf.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Martin op 21-11-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Heel veel, alleen niet met Technisch Lego. Wel met brommers, zoals ik al uitlegde, maar dat is te lang geleden om nog precies te weten. En nu heb ik een kardan, dus dat gekloot met tandwielen en kettingen heb ik ver achter me gelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:46
Hooglander1 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:19:

Bij de iPhone app is de optie te vinden als je een route opstart, kronkelroute staat bij routeopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nou, wind was er niet, maar wel heul veul gefrustreerde mensen op vrijdagmiddag die snel naar huis wilden. Wat een drama. :N

Oh en ik ben er achtergekomen dat mijn motorpak niet meer waterdicht is. Moet ik er na 15 jaar dan toch aan geloven een nieuw pak te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ik dacht even eenvoudig en snel een balhoofd mount te monteren.... -O-
Opzetstuk kan ik los halen met een inbussleutel 11, maar die heb ik uiteraard niet (setje t/m 10).
Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/2vb0vap.jpg

Dan maar zo proberen, maar de mount zelf past al niet....
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/npnpxg.jpg

Overigens geen flauw idee wat ik te zien krijg als de plaat eraf is, ik hoop een opening waarin hij wel past....
Morgen maar weer even verder kloten, ben benieuwd of ik hem goed vastkrijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Topicstarter
mphilipp schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:41:
[...]

Voordeel van al die zakken is dat je zelf kunt kiezen waar je wat in doet. Iedereen heeft andere voorkeuren en gewoontes. Dus liever teveel dan te weinig of op de verkeerder plekken. Een zak die je niet gebruikt zit niet in de weg, toch?
Klopt, omdat er zoveel zakken aan zitten betekent nog niet dat je ze allemaal moet gebruiken, of het hele jaar door.

Zo heb ik m'n vaste zakken in m'n huidige jas. Oordopjes op plaats x, huissleutels plaats y, sleutels motor zak z, afstandsbediening garagepoort weer in een andere,... Op reis heb je dan nog wat meer spullen bij soms, paspoort, inReach,...

Sommige wil je waterdicht hebben, bij andere boeit het dan weer niet,...

Je kan het eigenlijk vergelijken met een auto hè. Daar heb je tegenwoordig, zeker in SUV's en andere gezinswagens 5000 opbergvakjes. Die worden ook niet allemaal gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
t0mmiiiii schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:31:
[...]

Bij de iPhone app is de optie te vinden als je een route opstart, kronkelroute staat bij routeopties.
Gek genoeg echt niet te vinden, misschien een foutje in de changelog. Dat het later komt misschien.
DinX schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:33:
Zo heb ik m'n vaste zakken in m'n huidige jas. Oordopjes op plaats x, huissleutels plaats y, sleutels motor zak z, afstandsbediening garagepoort weer in een andere,... Op reis heb je dan nog wat meer spullen bij soms, paspoort, inReach,...
Herkenbaar. Ik heb 5 zakken en elke zak heeft een specifieke functie. Van sleutels tot GPS opslagplaats tot garagedeur remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Hooglander1 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:58:
[...]

Gek genoeg echt niet te vinden, misschien een foutje in de changelog. Dat het later komt misschien.

[...]

Herkenbaar. Ik heb 5 zakken en elke zak heeft een specifieke functie. Van sleutels tot GPS opslagplaats tot garagedeur remote.
4 zakken in mijn jas en 2 in mijn broek hebben idd ook allemaal hun eigen doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:45
Afgelopen vrijdag mijn AVD gehaald. Ik heb uiteindelijk 50 minuten gereden omdat de examinator 2 keer per ongeluk van de examenroute afweek. (Nog 2 maanden tot zijn pensioen) Uiteindelijk met een dikke pluim geslaagd ondanks dat het hard regende.

Nu helaas een paar maanden wachten op mooi weer en dan wat meer ervaring opdoen. Omdat in voornamelijk stadsverkeer ga rijden leek het mij leuk om moto gymkhana te leren. Heeft iemand hier ervaring mee? Uiteindelijk zou ik dit willen leren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gefeliciteerd.

Ik zou eerst eens minimaal 5000km zelf gaan rijden en wat rijtrainingen doen voor je daar aan begint :PP

Edit filmpje bekeken, dat is prima zelf te oefenen. Was minder extreem dan ik dacht

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 22-11-2015 12:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.